abonnement Unibet Coolblue
pi_58805929
Beste mensen,

ik heb een probleem.. En weet niet echt wat te doen.. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven..

Mijn vriendin en ik, hebben een afstandsrelatie.. zij in limburg, ik in noord-holland..
In het weekend zien we elkaar eigelijk alleen..
Maar nu hebben we deze week veel ruzie gehad door mijn schuld..

Ik ben nogal jaloers aangelegd.. Ik vind het bijvoorbeeld niet leuk, als ze met andere jongens staat te praten.. of te smsen..
Soms zeg ik daar wat van.. De laatste tijd als ik daar wat van zeg, wordt ze erg boos..
Net als daarnet..

Om een of andere reden was me vriendin al een beetje chagerijnig door de telefoon.. Niet door mij, dit keer..:P
Maarja.. zij had verteld dat ze een of ander nummer op haar hyves had gezet.. en het was een vet nummer..
Ik wilde die graag beluisteren.. Dus ik ga naar haar hyves toe, om dat liedje op te zetten..
Wat zie ik..
Heeft ze een bericht dat een mannelijke collega haar mist..( ze kent die gozer al een hele tijd, en zien elkaar eigelijk nooit, maar spreken elkaar afentoe op het werk..)
Dus ik ging naar die gozer zijn hyves, om te kijken wat zij had gezegd,.. Had ze hem een tik gegeven.. Met als text: ik kus jou..

Ik vertrouw mijn vriendin volledig..maar ja dat soort berichten vind ik gewoon niet leuk om te lezen..

Dus ik zeg net aan de telefoon.. waarom ze dat nou doet.. En ze flipt hem helemaal uit..
Geeft ze als opmerking: Als ik dit naar 1 van mijn vriendinnen stuur vind je dat wel goed.. EN ze werd helemaal gek van mij.. BAM telefoon neer gegooid..
Heb haar een kwartier later terug kunnen bellen, ze was nu al aardig gekalmeerd..

Maar nu moet ze werken.. En ik ga vanavond naar haar toe.. Ik haal haar op van der werk..En we gaan naar haar hius
Ik weet echt niet hoe ik straks tegen haar moet doen.. Ik probeer natuurlijk gewoon lief te doen..
maar als ik haar zie, zijn haar collega's er ook..
Stel dat ze nog steeds bot reageert, waar al haar collega's bij zijn.. Wat moet ik nou tegen der zeggen..

Ze heeft het gevoel dat ik haar niet vertrouw, wordt ze verdrietig van..
Ze is ook morgen jarig.. En heb wel een aantal kado's voor haar mee genomen..

Weet niet wat ik tegen haar moet zeggen, of doen als ik haar straks zie op der werk..

please help
Jullie zijn zo kinds
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:44:35 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58806017
Geef haar een cadeau ofzo met de woorden, het spijt me dat ik zo jaloers was.

.
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:46:34 #4
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58806056
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:44 schreef -SG- het volgende:
Geef haar een cadeau ofzo met de woorden, het spijt me dat ik zo jaloers was.

.
Hier heb je het antwoord...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:51:36 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58806130
Wat een rare meid. Ik zou haar niet vertrouwen hoor.
Welke vrouw mét vriend schrijft naar een andere jongen dat ze hem kust?
Er moet iets spelen tussen die 2, anders slaat het nergens op.

En als je vriendin het puur 'vriendschappelijk' schreef, denkt die jongen dat hij wel een kansje bij haar maakt.
Je weet hoe jongens zijn, en dat ze maar 1 ding willen. Bovendien wordt zoeen gast hiermee op het verkeerde been gezet. En zal hij eerdaags op het werk zijn move maken bij haar.
En tjeh, dan zal ze daar intrappen. Want ze heeft ruzie met jou, en ze kan wel wat troost gebruiken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:51:57 #6
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_58806142
Te jaloers zijn is not done, en een echte relatiekiller, maar ik weet niet of ik zo'n berichtje ook zo leuk en normaal zou vinden...en t feit dat ze meteen zo'n agressieve reactie geeft zet me ook aan het denken. Probeer gewoon eens te praten met haar zonder verwijten, en zeg hoe je je voelt, en dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Als ze nog steeds zegt dat je je nergens druk om moet maken dan moet je het of accepteren dat ze zo vrij is of je gaan afvragen of je haar wel genoeg vertrouwd....
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_58806208
ik zou lekker thuis blijven dit weekend ze bekijkt het maar met die collega van d'r. Als ze agressief wordt, omdat je daar wat over zegt, dan is er zeker wat aan de hand...
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:58:58 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_58806263
Ze batst die andere gast. Duh.
pi_58806311
Ach, kom op. Waarom denken kerels nu toch meteen dat als ze een geeft, dat betekent dat ze die gast wil aflebberen. Hoe vaak doen we dat nu zelf in een mail, msn msg of hyves? Als je je vriendin kwijt wil moet je vooral zo wantrouwig zijn. Je duwt haar weg met je gedrag.
Je zegt dat je haar vertrouwt, gedraag je dan ook zo. En als je niet wil dat ze met mannen praat (vind je ook al niet leuk, lees ik) zég dat gewoon. Dan weet ze waar ze aantoe is en kan ze zelf beslissen of ze wel met iemand door wil die het niet kan hebben.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_58806465
ze reageert zo fel omdat ze zich betrapt voelt, en nu heb jij het gedaan, opdat ze dadelijk zonder schuldgevoel verder kan klussen met die leuke jongen die zo lekker dichtbij woont , van wie ze zo lekker veel aandacht krijgt en die ze kan zien wanneer ze wil en niet zien wanneer ze niet wil en bij ze niet geforceerd ieder weekend verplicht op moet komen draven, het vooral leuk houdend want 'we hebben enkel het weekend, dus vooral geen ruzie maken' ....

oh en je bent ms wel een tikkie té jaloers, foei en zo, maar nu lijkt je jaloezie sort of terecht te zijn, wmb dan..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:19:11 #11
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58806547
Omg serieus dude, vertrouw haar eens. Als ik een vriendin heb geef ik zelfs meiden in het echt een kus op de mond, en ik maak daar nooit zo'n probleem van.

Geef haar gewoon een knuffel, zeg haar dat je voortaan niet meer zo jaloers zult zijn, en dan de cadeaus geven!
pi_58806613
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:13 schreef milagro het volgende:
ze reageert zo fel omdat ze zich betrapt voelt
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
pi_58806649
Of ze reageert zo fel omdat ze al maanden moet leven met zijn jaloerse gedrag en de bom eens barst.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_58806939
Dat omdraaien komt me zo bekend voor alleen ging het er niet om dat ik jaloers was ofzo.

Anyway probeer gewoon een beetje normaal te doen als je haar ziet en zeg gewoon dat het even niet lekker ging op school/werk oid. Probeer het in ieder geval te vermijden dat ze tot de conclusie komt dat je te jaloers bent. Je zal er zeker aan moeten werken om te proberen niet te jaloers te zijn, (ik had dat zelf ook) want hoe jaloerser jij je gedraagt hoe sneller ze bij je weg zal gaan, hoe meer vrijheid je haar geeft hoe meer ze zich op haar gemak zal voelen bij jou.

Neemt niet weg dat ik zo een berichtje van haar naar hem vreemd vindt, en ik zou dan ook wel willen weten wat dat betekent. En zoals iemand boven mij al zei: "je weet hoe jongens zijn".

Succes iig en houd ons op de hoogte!
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_58807044
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:19 schreef Curri het volgende:
Omg serieus dude, vertrouw haar eens. Als ik een vriendin heb geef ik zelfs meiden in het echt een kus op de mond, en ik maak daar nooit zo'n probleem van.

Geef haar gewoon een knuffel, zeg haar dat je voortaan niet meer zo jaloers zult zijn, en dan de cadeaus geven!
Je heb gelijk!.. Thanks jullie allemaal..
Komt goed hoop ik.. Laat het snel weten..
Jullie zijn zo kinds
pi_58807047
Ik zou d'r begraven in de achtertuin, zo'n berichtje is echt niet normaal. Ik kan ook niet omgaan met zulke shit, precies de reden waarom ik me NIET op Hyves registreer.
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:06:10 #17
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58807314
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:49 schreef illusions het volgende:
Ik zou d'r begraven in de achtertuin, zo'n berichtje is echt niet normaal. Ik kan ook niet omgaan met zulke shit, precies de reden waarom ik me NIET op Hyves registreer.
Jij staat over 15 jaar op de frontpage vanwege een moord op je vrouw
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:20:33 #18
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_58808702
Ik zou me hiervoor echt niet verontschuldigen.....in haar reaktie toont ze totaal geen begrip voor jouw normen en gevoelens.

Als jij dit soort berichten van haar naar andere jongens niet op prijs stelt (en dus niet aansluiten bij jouw normen), is het heel normaal dat je dit tegen haar kunt zeggen. (precies zoals zij zegt dat ze verdrietig wordt van jouw wantrouwen en verwacht dat je daar begrip voor toont!)

Laat dus niet over je heen lopen...
pi_58808856
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:49 schreef Fujifilm het volgende:

[..]

Je heb gelijk!.. Thanks jullie allemaal..
Komt goed hoop ik.. Laat het snel weten..
Als hyvesgeneuzel niets voorstelt zou ze niet zo overtrokken reageren.
Zoals jij het gedoe beschrijft lijkt ze je ook niet aan te vallen op jouw gedrag maar schiet ze in de verdediging op haar eigen gedrag en dat is een beetje vreemd.

Ik zou er maar niet zo prat op gaan dat het allemaal goed komt maar wens je natuurlijk succes. .
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:31:11 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58808896
Ik neem aan dat zij ook weet dat jij op haar hyves kan kijken...

maar goed TS zal wel onderweg zijn


--->R&L
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58808951
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:06 schreef Curri het volgende:

[..]

Jij staat over 15 jaar op de frontpage vanwege een moord op je vrouw
Terwijl jij nu al je blindengeleidestok in dit topic kunt pimpen. .
pi_58809022
ze reageert wel behoorlijk fel zeg.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_58810285
Geef haar een bosje bloemen met de woorden "Het spijt me dat ik Hyves gebruik"
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58811202
Je bent gewoon te jaloers. Het ironische aan het claimgedrag is het slechts het tegenovergestelde bereikt; je duwt haar weg.

Daarnaast geef je indirect twee signalen hiermee af:
1) je zegt dat de kerel waarmee ze praat een hogere waarde heeft dan jij en
2) dat je geluk van haar afhankelijk is.

Afleren die handel dus. Als ze vreemdgaat doet ze het toch wel, daar is geen kusje op Hyves voor nodig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2008 22:20:40 ]
pi_58812116
Begin van het einde dit...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')