abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:14:48 #1
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58780820
Vanmorgen op de Frontpage en in de Telegraaf :

Er is een verdachte opgepakt in de Puttense moordzaak. Dat meldt De Telegraaf vandaag op basis van informatie van de hartsvriendin van de in 1994 vermoorde Christel Ambrosius.

Voor deze moord werden ooit de Puttenaren Wilco Viets en Herman du Bois veroordeeld. Na het uitzitten van hun gevangenisstraf werden ze echter alsnog vrijgesproken. Misdaadverslaggever Peter R. De Vries was daar mede verantwoordelijk voor. Hij besteedde veel aandacht aan de in zijn ogen onterechte veroordeling.

De verdachte die nu is aangehouden woonde ten tijde van de moord in Putten. Zijn dna vertoont een volledige match met sporen die veertien jaar geleden op het lichaam van Christel zijn aangetroffen.

De Telegraaf publiceerde toevallig vandaag een interview met Christels hartsvriendin Nataschja van der Stelt. Zij schreef een boek over haar ervaringen met de moord dat pas geleden uitkwam. Over de arrestatie zegt ze nu: ''Mijn dag kan niet meer stuk. Deze ontwikkeling kan geen toeval zijn en moet bijna iets te maken hebben met mijn boek dat zojuist is uitgegeven en nogal wat publiciteit heeft opgeleverd. Wellicht heeft de recherche tips gekregen".

De politie wil het bericht over de aanhouding nog niet bevestigen, maar spreekt van een 'belangrijke ontwikkeling in het onderzoek' en geeft om 15.00 uur een persconferentie
FOK!'s rode weduwe.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:37:05 #2
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58781212
Nog even een overzicht van de zaak tot nu toe:

De Puttense moordzaak is de benaming van de strafzaak tegen de twee Puttense zwagers Wilco Viets en Herman du Bois die werden verdacht van het doden van de 23-jarige stewardess Christel Ambrosius.
Op 9 januari 1994 wordt de 23-jarige stewardess Christel Ambrosius dood aangetroffen in het huis van haar oma in Putten.Aanvankelijk zijn de twee mannen tot lange gevangenisstraffen veroordeeld, maar na herzieningsprocedure zijn zij alsnog in hoger beroep vrijgesproken,mede dankzij de inspanningen van Peter R de Vries en zijn team.
Echter de herziening vind pas plaats in 2002, dus nadat de verdachten al hun 2/3 deel van de gevangenisstraf hadden uitgezeten. ( bron: wikipedia /Peter R de Vries)

Voor meer info over deze zaak kijk eens op: http://www.peterrdevries.(...)s/dossierdossier.htm
FOK!'s rode weduwe.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:49:40 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_58781430
tvpolitiehond
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2008 @ 15:05:26 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58781723
Nu in het journaal...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:48:24 #5
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58782353
Delftenaar gearresteerd...

De verdachte die de politie heeft aangehouden in de Puttense moordzaak is een 33-jarige man uit Delft. Plaatsvervangend hoofdofficier van Justitie in Zutphen, P. de Beer, zei dat vanmiddag om 15.00 uur tijdens een persconferentie in Apeldoorn. Hij woonde ten tijde van de moord in Putten en was rond de 18, 19 jaar oud, maar er zijn nog geen aanwijzingen dat hij en de vermoorde Christel Ambrosius elkaar kenden.

Het Openbaar Ministerie (OM) in Zutphen kreeg onlangs een telefoontje van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) met de mededeling dat er een DNA-match was gevonden in de Puttense moordzaak. De verdachte is in 2005 veroordeeld voor het mishandelen van zijn toenmalige partner, antwoordde De Beer op vragen van misdaadverslaggever Peter R. de Vries. De Vries wijdde de afgelopen jaren tientallen afleveringen van zijn tv-programma aan de Puttense moordzaak.


zie verder:Man uit Delft vast in Puttense moordzaak
FOK!'s rode weduwe.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:02:37 #6
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58782588
REACTIE PETER R. DE VRIES OP ARRESTATIE VERDACHTE

- “DIT IS DE DOORBRAAK WAAR WIJ JAREN OP HEBBEN GEWACHT” -

Met de arrestatie van de verdachte in de Puttense moordzaak is voor Peter R. de Vries een droom uitgekomen: “Dit is de mooiste dag in mijn carrière als misdaadverslaggever. Ik heb altijd al gedroomd dat dit belletje op een dag zou komen en nu is het zover. Met deze arrestatie is ook duidelijk dat de Puttense moordzaak een gerechtelijke dwaling is. De gearresteerde man kan namelijk geen verklaring geven voor de sporen die in 1994 zijn aangetroffen op het lichaam van Christel Ambrosius. We wisten altijd al: als de donor van het sperma wordt gevonden, dan kan de zaak worden opgelost. Dit is de doorbraak waar wij jaren op hebben gewacht.”

Aldus Peter op zijn website : http://www.peterrdevries.nl/
FOK!'s rode weduwe.
pi_58782737
Peter 4 president.
pi_58784902
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef Regina7 het volgende:
Peter 4 president.
nou nou het was voor meerdere duidelijk dat die gasten het niet gedaan hadden. OK, niet voor de rechter, maar het was wel een feit dat die spermadruppel NIET van de twee verdachten kwam. Dan is de kans groot dat justitie fout zit.... alleen het nadeel van justitie is dat die een verdachte willen hebben, i.c.m verhoren, de verdachten elkaar de schuld gingen geven...
Love is in the air!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:01:33 #9
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58785053
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:55 schreef Landgeld het volgende:

[..]

nou nou het was voor meerdere duidelijk dat die gasten het niet gedaan hadden. OK, niet voor de rechter, maar het was wel een feit dat die spermadruppel NIET van de twee verdachten kwam. Dan is de kans groot dat justitie fout zit.... alleen het nadeel van justitie is dat die een verdachte willen hebben, i.c.m verhoren, de verdachten elkaar de schuld gingen geven...
Als het zo duidelijk was waarom hefet niemand z'n smoel dan zo hard opgetrokken als Peter ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:34:04 #10
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58785642
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Als het zo duidelijk was waarom hefet niemand z'n smoel dan zo hard opgetrokken als Peter ?
Inderdaad en als er dan een schuldige aangewezen moet worden over hoe het gelopen is, is het Justitie zelf onder het motto we hebben verdachten en die zullen hangen ook.
FOK!'s rode weduwe.
pi_58793482
Luister het is heel eenvoudig. Peter deserves all the credit samen met die meneer Blaauw.
Zonder die 2 (en het doorzettingsvermogen van het nieuwe team) was de werkelijke moordenaar nog steeds een vrij man.
Peter is ongelovelijk waardevol, goede intuitie, zeer welbespraakt en ontzettend bij de pinken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:21:29 #12
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58809926
De twee van Putten willen excuses; en terecht nog nooit is er zo'n blunder gemaakt in ons rechtssysteem....
verder lezen op de FP..

'Twee van Putten' willen excuses van overheid


Vanavond op SBS 6 Hart van Nederland Extra ; geheel gewijd aan de Twee van Putten.
FOK!'s rode weduwe.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:24:59 #13
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58811414
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:21 schreef Tmaatje het volgende:
De twee van Putten willen excuses; en terecht nog nooit is er zo'n blunder gemaakt in ons rechtssysteem....
verder lezen op de FP..

'Twee van Putten' willen excuses van overheid


Vanavond op SBS 6 Hart van Nederland Extra ; geheel gewijd aan de Twee van Putten.
Ik ga het zowieso kijken ookal heb ik vaak m'n bedenkingen bij Hart van Nederland, maarja ach alle info is info toch
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:39:00 #14
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58811715
Overigens naar aanleiding van het bericht 'Twee van Putten' willen excuses van overheid

Er is in 2002 al een schadeclaim ingediend en toegekend : http://www.volkskrant.nl/(...)e_Puttense_moordzaak
FOK!'s rode weduwe.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:41:59 #15
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58811790
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:20 schreef Regina7 het volgende:
Luister het is heel eenvoudig. Peter deserves all the credit samen met die meneer Blaauw.
Zonder die 2 (en het doorzettingsvermogen van het nieuwe team) was de werkelijke moordenaar nog steeds een vrij man.
Peter is ongelovelijk waardevol, goede intuitie, zeer welbespraakt en ontzettend bij de pinken.
Het nieuwe team heeft hier niks mee te maken, ze hebben het wel goed gedaan en doorzettingsvermogen getoont, maar het is puur "toeval" wat hier is gebeurd
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:58:52 #16
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58812173
De aanhouding is inderdaad te danken aan puur toeval, de volharding van Peter R de Vries in de onschuld van de twee mannen echter niet...
FOK!'s rode weduwe.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:23:06 #17
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58812822
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:58 schreef Tmaatje het volgende:
De aanhouding is inderdaad te danken aan puur toeval, de volharding van Peter R de Vries in de onschuld van de twee mannen echter niet...
Idd, daarom heb ik het ook doorgestreept, alle credits gaan naar Blaauwe en Peter R.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:30:58 #18
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58813179
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:23 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Idd, daarom heb ik het ook doorgestreept, alle credits gaan naar Blaauwe en Peter R.
FOK!'s rode weduwe.
pi_58814190
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:41 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Het nieuwe team heeft hier niks mee te maken, ze hebben het wel goed gedaan en doorzettingsvermogen getoont, maar het is puur "toeval" wat hier is gebeurd
I stand corrected.
pi_58824783
Ja mooi,maar ik wil even iets benadrukken en wel dat wijf dat dat boek heeft geschreven en bij Knevel laatst zat.

Ik zou zo iemand stenigen die bewust een boek over haar vriendin's leed schrijft en op de koop toe mee gaat in de hype dat die twee mannen het gedaan zouden hebben. Bedoel zo een zielig lul verhaal dat ze nu bekend is geworden dat de ware dader is opgepakt die twee van Putten niet durft aan te kijken is te gek voor woorden. Die twee mannen hebben tig jaar van hun leven verloren door een gerechterlijke dwaling en dan gaat zij een zielig verhaal van schaamtegevoel houden?
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:52 #21
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58831194
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef spy08 het volgende:
Ja mooi,maar ik wil even iets benadrukken en wel dat wijf dat dat boek heeft geschreven en bij Knevel laatst zat.

Ik zou zo iemand stenigen die bewust een boek over haar vriendin's leed schrijft en op de koop toe mee gaat in de hype dat die twee mannen het gedaan zouden hebben. Bedoel zo een zielig lul verhaal dat ze nu bekend is geworden dat de ware dader is opgepakt die twee van Putten niet durft aan te kijken is te gek voor woorden. Die twee mannen hebben tig jaar van hun leven verloren door een gerechterlijke dwaling en dan gaat zij een zielig verhaal van schaamtegevoel houden?
Je hebt gewoon gelijk, ze willen gewoon die 2 als de daders en niemand anders ten koste van alles..
FOK!'s rode weduwe.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:26:32 #22
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58831716
Idd, dit viel mij ook op, ik kreeg ook een naar gevoel van die vrouw. Als zij zo begaan is met haar vriendin zal ze ongetwijfeld alle uitzendingen van Peter R. hebben gezien, ik snap niet dat ze dan toch die mannen beschuldigde. Ik denk dat ze gewoon heel graag wou dat ze mensen aan kon kijken om de schuld te geven. Ik vind ook dat die vrouw die vriendin die 2 uit respect best aan had kunnen kijken, ik snap ook best dat je die mannen niet meteen gaat omhelzen oid, maar resoluut niet aankijken vind ik echt overdreven.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:43:46 #23
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58865369
  • Update: Voorarrest verdachte verlengd
    De rechter-commissaris in Zutphen heeft vandaag het voorarrest van de 33-jarige verdachte van de Puttense moordzaak met veertien dagen verlengd. De politie hield Ronald P. dinsdagochtend in zijn woonplaats Delft aan.

    en vanmiddag nog meer nieuws:

  • Verdachte heeft niet bekend.
    De 33-jarige verdachte van de verkrachting van en de moord op Christel Ambrosius in 1994, heeft geen bekentenis afgelegd. Plaatsvervangend hoofdofficier van justitie Peter de Beer zei vandaag dat de man dinsdag na zijn aanhouding wel verklaringen heeft afgelegd.
    Daarna heeft hij zich op zijn zwijgrecht beroepen. Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt de man van (poging tot) verkrachting en van moord dan wel doodslag.
  • FOK!'s rode weduwe.
      zaterdag 24 mei 2008 @ 15:39:18 #24
    129759 poohy
    gelegenheidsfokster
    pi_58878231
    Stel nou dat hij nooit gaat bekennen, hebben ze dan genoeg aan het DNA-materiaal om hem te laten veroordelen?
      zaterdag 24 mei 2008 @ 16:11:18 #25
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58878638
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 15:39 schreef poohy het volgende:
    Stel nou dat hij nooit gaat bekennen, hebben ze dan genoeg aan het DNA-materiaal om hem te laten veroordelen?
    Ik kan me niet voorstellen dat de rechter het geloofwaardig agt, dat Ronald sex met Christel heeft gehad terwijl ze elkaar niet kenden, in het huis van haar oma notabene. Dat Ronald weg is gegaan, Christel danwel haar broek heeft aangedaan, ze is vermoord door iemand anders en dat diegene haar broek heeft uitgedaan..of met de broek op haar enkels is staan wachten op haar oma en is vermoord door iemand anders.

    Er schijnt trouwens een overeenkomst te zijn van de moord op Christel en een ander meisje wat in Putten(?) vermoord is... Ook is het opmerkelijk dat Maria van der Zanden in dat zelfde bos is kwijt geraakt.
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
    pi_58879660
    http://misdaadjournalist.(...)tml#comment-22375505

    Morgen komt de vader van Ron P. bij Peter R. de Vries.
    quote:
    Henk Strootman heeft een recente foto van Ron P. en hij heeft een dilemma: moet-ie 'm bewaren tot volgende week woensdag (Aktueel) of zet-ie 'm op zijn weblog? Peter de Vries heeft zondag onder anderen de vader van Ron in zijn programma. Daar zal vast ook een foto van Ron bij worden vertoond. De foto staat nu op zijn site, zie hier.

    Ik heb ook nog even wat oude stukken doorgekeken. Nataschja van der Stelt rept een aantal keren van Bas en dat die zich ergert aan het gedrag van zijn zus. Beide dames gingen overigens nogal over de tong in het Veluwse uitgaansleven.

    Bij de publiciteit rond het boekje 'Verdriet zonder tranen' is er nogal nadruk op gelegd dat Nataschja verbaasd was dat Christel die zondag ineens niet meer meewilde met een eerder gepland bezoek aan Apeldoorn. In werkelijkheid lag Christel nog in bed toen Nataschja haar belde en had ze gewoon geen zin, Nataschja was er toen helemaal niet verbaasd over.
    *
      zondag 25 mei 2008 @ 19:10:07 #27
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_58903907
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2008 17:23 schreef madelien het volgende:
    http://misdaadjournalist.(...)tml#comment-22375505

    Morgen komt de vader van Ron P. bij Peter R. de Vries.
    [..]

    *
    De vader zal waarschijnlijk ook niet veel kunnen en mogen zeggen ivm de zaak.

    Vader van Ronald P. vindt dat zijn zoon de hoogste straf verdient

    De vader van Ronald P. geeft in de uitzending van Peter R. de Vries aanstaande zondag een exclusief interview. De 62-jarige Jan uit Putten gaat eenmalig in op alle vragen rondom zijn zoon die nu verdachte is van de moord op Christel Ambrosius. De uitzending van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever is zondag 25 mei om 21.30 uur te zien bij SBS 6.

    Enorme schok
    De schok was enorm toen hij dinsdagochtend vroeg van zijn bed werd gelicht en de politie hem vertelde dat er sterke aanwijzingen zijn dat zijn zoon Christel Ambrosius heeft verkracht en vermoord.

    Jan praat met Peter over de jeugd van zijn zoon, zijn herinneringen aan de dag waarop Christel werd vermoord en zijn ontmoeting met Wilco Viets en Herman Dubois, de mannen die onterecht werden veroordeeld in deze zaak. De vader vindt dat zijn zoon Ronald de hoogste straf verdient als hij daadwerkelijk de moordenaar van Christel Ambrosius blijkt te zijn.

    Terugblik met 'de twee van Putten'
    In de uitzending blikken we verder terug op de jarenlange strijd voor de onschuld van Wilco Viets en Herman Dubois. In dertien seizoenen besteedde ons programma maar liefst 43 uitzendingen aan de Puttense moordzaak.

    Wilco Viets en Herman Dubois geven samen met hun advocaat Geert-Jan Knoops commentaar op de arrestatie van Ronald P. Ook voormalig Hoofdcommissaris van politie Jan Blaauw, die zich samen met Peter vastbeet in het onderzoek, geeft zijn visie op de meest recente ontwikkelingen. Natuurlijk brengen we ook het laatste nieuws in deze geruchtmakende zaak.
    (bron : SBS 6)

    Kijken dus...
    FOK!'s rode weduwe.
      zondag 25 mei 2008 @ 20:00:50 #28
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58904851
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 19:10 schreef Tmaatje het volgende:

    [..]

    De vader zal waarschijnlijk ook niet veel kunnen en mogen zeggen ivm de zaak.

    Vader van Ronald P. vindt dat zijn zoon de hoogste straf verdient

    De vader van Ronald P. geeft in de uitzending van Peter R. de Vries aanstaande zondag een exclusief interview. De 62-jarige Jan uit Putten gaat eenmalig in op alle vragen rondom zijn zoon die nu verdachte is van de moord op Christel Ambrosius. De uitzending van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever is zondag 25 mei om 21.30 uur te zien bij SBS 6.

    Enorme schok
    De schok was enorm toen hij dinsdagochtend vroeg van zijn bed werd gelicht en de politie hem vertelde dat er sterke aanwijzingen zijn dat zijn zoon Christel Ambrosius heeft verkracht en vermoord.

    Jan praat met Peter over de jeugd van zijn zoon, zijn herinneringen aan de dag waarop Christel werd vermoord en zijn ontmoeting met Wilco Viets en Herman Dubois, de mannen die onterecht werden veroordeeld in deze zaak. De vader vindt dat zijn zoon Ronald de hoogste straf verdient als hij daadwerkelijk de moordenaar van Christel Ambrosius blijkt te zijn.

    Terugblik met 'de twee van Putten'
    In de uitzending blikken we verder terug op de jarenlange strijd voor de onschuld van Wilco Viets en Herman Dubois. In dertien seizoenen besteedde ons programma maar liefst 43 uitzendingen aan de Puttense moordzaak.

    Wilco Viets en Herman Dubois geven samen met hun advocaat Geert-Jan Knoops commentaar op de arrestatie van Ronald P. Ook voormalig Hoofdcommissaris van politie Jan Blaauw, die zich samen met Peter vastbeet in het onderzoek, geeft zijn visie op de meest recente ontwikkelingen. Natuurlijk brengen we ook het laatste nieuws in deze geruchtmakende zaak.
    (bron : SBS 6)

    Kijken dus...
    Ookal komen er misschien geen nieuwe feiten aan het licht, ik vind de uitzendingen van Peter R. altijd zo goed dat je emotioneel als het ware betrokken raakt bij de zaak dat het toch interressant is. Mijn respect blijft trouwens stijgen voor peter r. nu ik af en toe wat willekeurige dossiers lees van zijn website, als je ziet hoevaak Peter r. iets oplost of de aanleiding er van is is ongelofelijk. Ik denk dat veel mensen zich dat niet realiseren en hem alleen afrekenen op een min of meer arrogante houden n.a.v. de uitzendingen van Kennedy en Holloway.

    Wat ook in de uitzending te zien is de zaak van Kenneth Ehigiene, die man zat 7 maanden lang vast op verdenking wegens drugssmokkel. Echt ongelofelijk weer hoe de politie de plank volledig misslaat.
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
      zondag 25 mei 2008 @ 22:53:27 #29
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_58908548
    Zijn vrouw zakte in elkaar.........verschrikkelijk.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      zondag 25 mei 2008 @ 23:03:58 #30
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58908833
    quote:
    Op zondag 25 mei 2008 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Zijn vrouw zakte in elkaar.........verschrikkelijk.
    Idd ik heb het zo met die man te doen, echt heel zielig

    Wel weer een hele goede uitzending imo, ik snap echt niet wat mensen zo verschrikkelijk vinden aan Peter R.
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
      zondag 25 mei 2008 @ 23:06:13 #31
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_58908899
    Mooie uitzending, van Peter R.
    Benieuwd of d'r nog wat koppen gaan rollen bij justitie, arrogante moederneukers....

    Balkenende wilde er voorlopig nog niks van weten van de week.
    Als eckte gristenhond zou juist hij moeten weten dat die God van hem DNA uniek heeft gemaakt en een 100% match toch vrij duidelijk bewijs is. Tenzij Ron Pieper zonder dat zijn vader het weet een deel van een tweeling is
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 16:00:27 #32
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_58943497
    Wederom nieuws over de zaak ; zie frontpage Onderzoek naar fouten moord Putten

    De laatste regels wil ik jullie niet onthouden :
    Hirsch Ballin, of hij dat daadwerkelijk gaat doen weet hij nog niet: "Wij zullen uiteraard aan de hand van het onderzoek kijken wat er verder nog past bij de mensen die zolang hebben vastgezeten."
    FOK!'s rode weduwe.
    pi_58947382
    Ik woon zelf in Putten en die Viets en Du Bois zijn ook een stelletje criminelen bij elkaar. Die 2 zouden er best eens wat mee te maken kunnen hebben.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:25:54 #34
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_58947593
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:17 schreef PANNExKOEK het volgende:
    Ik woon zelf in Putten en die Viets en Du Bois zijn ook een stelletje criminelen bij elkaar. Die 2 zouden er best eens wat mee te maken kunnen hebben.
    Inteelt maakt meer kapot dan je lief is
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:27:47 #35
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_58947630
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef matthijst het volgende:

    [..]

    Inteelt maakt meer kapot dan je lief is
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:36:30 #36
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58947913
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:17 schreef PANNExKOEK het volgende:
    Ik woon zelf in Putten en die Viets en Du Bois zijn ook een stelletje criminelen bij elkaar. Die 2 zouden er best eens wat mee te maken kunnen hebben.
    Vertel vertel.... zonder voorbeelden kan je zoveel roepen

    ZO kan ik jou ook wel tot een crimineel bombarderen :' PannexKoek is een crimineel, hij is geen haar beter dan Ronald P. en de 2 van putten bij elkaar!
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:40:45 #37
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_58948032
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:36 schreef honda1990 het volgende:

    [..]

    Vertel vertel.... zonder voorbeelden kan je zoveel roepen

    ZO kan ik jou ook wel tot een crimineel bombarderen :' PannexKoek is een crimineel, hij is geen haar beter dan Ronald P. en de 2 van putten bij elkaar!
    Ja die zou er best eens wat mee te maken kunnen hebben.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:40:53 #38
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_58948040
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:17 schreef PANNExKOEK het volgende:
    Ik woon zelf in Putten en die Viets en Du Bois zijn ook een stelletje criminelen bij elkaar. Die 2 zouden er best eens wat mee te maken kunnen hebben.
    Heb jij andere informatie dan wij? Ik ben heel benieuwd, maar met bronvermelding graag.
    FOK!'s rode weduwe.
    pi_58948101
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef Tmaatje het volgende:

    [..]

    Heb jij andere informatie dan wij? Ik ben heel benieuwd, maar met bronvermelding graag.
    Vanhorenzeggen-verhalen mogen ook hoor . Daar ben ik vrouw voor en via PM

    [ Bericht 3% gewijzigd door roooosje op 27-05-2008 19:55:41 ]
    Pretentieus geneuzel.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:48:18 #40
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_58948223
    - Dat verhaal mag je in ONZ nog een keer plaatsen. Met foto's

    [ Bericht 56% gewijzigd door roooosje op 27-05-2008 19:54:31 ]
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 19:55:14 #41
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_58948384
    Ik kan ze hooguit beschuldigen van zaadloze humor..
    FOK!'s rode weduwe.
      zondag 1 juni 2008 @ 10:31:46 #42
    216804 charleen
    Kloon noch hoax!
    pi_59044273
    Ik volg dit alleen maar omdat ik al die tijd erg nieuwsgierig ben gebleven naar de herkomst van dat tandje dat bij het lichaam van Christel was gevonden . Hoe oud was die gast toen? 17, 18? Lijkt mij niet dat hij toen nog aan het wisselen was.
    pi_59616714
    heeft ie al bekend?
      maandag 23 juni 2008 @ 22:08:26 #44
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_59637480
    hmmm het blijft erg stil nu...
    FOK!'s rode weduwe.
      maandag 23 juni 2008 @ 22:17:49 #45
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_59637732
    weinig nieuws te melden denk
    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_59657919
    En ik blijf maar gelovigen dat die 2 schuldig zijn. Nog steeds.
    pi_60066278
    Hier is nog een bericht over die Ronald P.

    Off topic, of toch niet.
    quote:
    Nieuw moordonderzoek Ronald P.
    Marieke van Essen

    RIJSWIJK - De onopgeloste moord op de Rijswijkse Anneke van der Stap, die vandaag precies drie jaar geleden dood werd aangetroffen in de bosjes langs het Jaagpad, wordt opnieuw onderzocht.

    Aanleiding is de arrestatie van Ronald P., die wordt verdacht van de moord op de Puttense stewardess Christel Ambrosius. Dit heeft het openbaar ministerie in Den Haag gisteren bevestigd. Justitie zegt gegronde redenen te hebben om de Rijswijkse moordzaak opnieuw tegen het licht te houden. "Het gaat om een breed onderzoek, waar we verder nog niets over kunnen zeggen", aldus een woordvoerster.

    Telefoon

    Hoogstwaarschijnlijk heeft het nieuwe onderzoek te maken met de gestolen mobiele telefoon van Anneke, die in de nacht van haar verdwijning, van 11 op 12 juli 2005, om 02.15 uur tot twee keer toe is aangestraald op een zendmast aan de Scheveningse Westduinweg. Ronald P. woonde destijds op nog geen 200 meter van die mast.

    Hij verbleef daar bij zijn toenmalige vriendin Marion, die later aangifte tegen hem deed wegens ernstige mishandeling.

    Peter R. de Vries, die de mysterieuze moordzaak van de Rijswijkse studente vorig jaar uitgebreid op televisie bracht, liet destijds al weten ervan overtuigd te zijn dat de oplossing ligt in de gestolen mobiele telefoon van Anneke.
    http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_Ronald_P.__.html
    Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
      zondag 13 juli 2008 @ 22:21:08 #48
    159353 Tmaatje
    turrrbotrut
    pi_60084735
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 22:25 schreef secunda het volgende:
    Hier is nog een bericht over die Ronald P.

    Off topic, of toch niet.
    [..]

    http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_Ronald_P.__.html
    Misschien niet Secunda, die Ronald P schijnt geen lieverdje te zijn geweest en er is een bericht geweest dat hij misschien ook bij een andere moord betrokken zou kunnen zijn.. Ga even zoeken...

    Gevonden: blijkt dezelfde zaak te zijn :__[Nieuw_moord-onderzoek_Ronald_P.__.html?p=5,2

    [ Bericht 10% gewijzigd door Tmaatje op 13-07-2008 23:52:49 ]
    FOK!'s rode weduwe.
      dinsdag 2 september 2008 @ 16:34:22 #49
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_61323784
    ***************************************
    Meer bewijs in Puttense moordzaak

    ***************************************
    ` Het OM heeft nieuw bewijs tegen de
    verdachte van de moord uit 1994 op
    Christel Ambrosius.Voor de rechtbank in
    Zutphen bleek dat ook onder de nagels
    en op de spijkerbroek van de vrouw dna
    van hem is gevonden.Eerder was al een
    druppel sperma op haar been gevonden.

    De verdachte,de 33-jarige Ron P.,zegt
    dat hij een geheime relatie met haar
    had en dat ze de avond voor de moord
    vrijwillig seks hadden in het huis van
    haar oma in Putten.

    De verdachte blijft in voorarrest.De
    inhoudelijke behandeling van de zaak is
    op 21 november.Eerder zaten twee mannen
    jarenlang onterecht vast voor de moord.
    ***************************************
    Bron: NOS Teletekst

    Je gaat je steeds meer verbazen over het feit dat het OM de "twee van Putten" als daders zag.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_61333515
    Nu lijkt idd de onschuld van de Twee van Putten steeds meer bevestigt te worden...
    FOK!'s rode weduwe.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')