abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:31:54 #276
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62685125
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Tism het volgende:

[..]

Ja wat??..
Gaan ze daar de breezers uit 't assortiment schrappen??..
Nou, het wordt inderdaad 18+, maar ze willen de belevenis van het uitgaan compleet veranderen. Zoals ze me verteld hebben gaan ze er iets neerzetten wat nog niet eerder vertoond is in Nederland, wel in België en ze willen daarbij een bepaalde kwaliteit garanderen.


Vanaf vandaag is trouwens de Jan Linders in Swalmen weer dicht op zondag (ivm wintertijd ) Blijft de AH wel nog over. Merk trouwens wel dat er best een behoefte is aan het openstellen van de winkels op zondag, het is meestal best druk.
Don't let my username fool you...
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:34:55 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_62685179
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:08 schreef wdn het volgende:
Jan Linders op de donderberg is ook op zondag open. Net als de AH op Hoogvonderen.
Geweldig voor mij: vlees hoeft niet meer in het vriesvak, Gewoon hier om de hoek halen.

Alleen de rest van de winkels is maar 1 van de zondag op in de maand. Dat is wel weer irritant. De hele stad moet gewoon op zondag open

Asskicker: met de bios op de hamstraat is weinig mis. Ja, het is geen state of the art bios maar het kent gelukkig ook geen eten dat buitenpropotioneel duur is. En onze bios heeft sfeer,
Een bioscoop dat kinderfilms als Winx Club wel aanbiedt maar te lam is om The Dark Knight (de blockbuster van de laatste 10 jaar) aan te bieden noem ik geen bioscoop.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_62685268
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Merk trouwens wel dat er best een behoefte is aan het openstellen van de winkels op zondag, het is meestal best druk.
Ik ga meestal op zondag naar de AH XL (Retailpark) en daar is het meestal zo druk dat je de auto er bijna niet kwijt kan... Het lijkt ook wel of iedereen zijn wekelijkse boodschappen op zondag doet, want je ziet ontzettend veel gezinnen met die grote AH XL karren afgeladen vol...
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:46:45 #279
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_62685411
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Dat is het enige nadeel van zoveel winkels open op zondag.. je wordt er zo door verwend dat je het belachelijk vindt dat niet àlles open is op zondag...
Nu nog even rustig wachten op de dag dat de supermarkten 24 uur open zijn!..
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, het wordt inderdaad 18+, maar ze willen de belevenis van het uitgaan compleet veranderen. Zoals ze me verteld hebben gaan ze er iets neerzetten wat nog niet eerder vertoond is in Nederland, wel in België en ze willen daarbij een bepaalde kwaliteit garanderen.
Ben benieuwd, zal er wel een keer naar binnen lopen tzt. Is er een nieuw managment aangetreden, ofzo?..
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Een bioscoop dat kinderfilms als Winx Club wel aanbiedt maar te lam is om The Dark Knight (de blockbuster van de laatste 10 jaar) aan te bieden noem ik geen bioscoop.
Dat is ook precies de rede waarom die tent niet loopt, idd!.. Ze maken constant de verkeerde keuze wat aanbod van films. Verder vind ik 't wel een mooi karakteristiek pand en relaxte bios, en jammer dat 't geen service bioscoop is.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:57:11 #280
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62685658
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ga meestal op zondag naar de AH XL (Retailpark) en daar is het meestal zo druk dat je de auto er bijna niet kwijt kan... Het lijkt ook wel of iedereen zijn wekelijkse boodschappen op zondag doet, want je ziet ontzettend veel gezinnen met die grote AH XL karren afgeladen vol...
Parkeren?? Gewoon de parkeergarage inrijden, die heb ik nog NOOIT een beetje druk gezien... Kun je (ook op zondag) recht voor de ingang van de AH XL parkeren. Waarom mensen altijd lastig gaan doen om een plaatsje te zoeken op het normale terrein is mij een raadsel.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef Tism het volgende:

Ben benieuwd, zal er wel een keer naar binnen lopen tzt. Is er een nieuw managment aangetreden, ofzo?..
Nee, gewoon nog hetzelfde management. Zelfde ook als bij &zo. Van tevoren had iedereen ook geroepen dat &zo niets ging worden, maar nu is het het enige café op het stationsplein waar élke zaterdag een rij staat om binnen te komen (en het stampvol is, gisteren nog ervaren) Ze wilden wel een risico gaan lopen, maar het klonk op zich best aannemelijk: "Roermond groeit de laatste tijd enorm, alleen de horeca blijft stil staan" Zonder risico's te nemen kun je ook niets bereiken natuurlijk.
Don't let my username fool you...
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:03:55 #281
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62685803
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ga meestal op zondag naar de AH XL (Retailpark) en daar is het meestal zo druk dat je de auto er bijna niet kwijt kan... Het lijkt ook wel of iedereen zijn wekelijkse boodschappen op zondag doet, want je ziet ontzettend veel gezinnen met die grote AH XL karren afgeladen vol...
Het is niet de bioscoop die dat bepaald.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:26:21 #282
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62686292
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:03 schreef wdn het volgende:

[..]

Het is niet de bioscoop die dat bepaald.
Verkeerde quote? Lijkt me namelijk inderdaad niet logisch dat de bioscoop bepaalt hoe vol de parkeerplaats van de AH XL is
Don't let my username fool you...
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:39:51 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62686658
oops Nee was een quote op asskicker14. Had wat haast

Maar ik wilde ook daarop reageren en zeggen dat de parkeerplaats onderin altijd leeg is (alsof niemand weer dat die daar ligt). Soms kun je onderin hockey'en zonder dat iemand er last van heeft
Of je gaat met de bus want die is gratis in het weekend; scheelt ook benzine en bijtelling (voor leasers )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_63024394
quote:
Utrecht de crimineelste

Utrecht is de gevaarlijkste stad van Nederland. De kans om daar met criminaliteit te maken te krijgen, is het hoogst.

Daarna volgen Amsterdam, Eindhoven, Den Bosch en Rotterdam. De veiligste gemeenten zijn dorpen in Friesland.

Dat blijkt uit de Gemeentelijke Veiligheidsindex waarin 443 gemeenten zijn opgenomen. Diefstal uit auto's, bedreiging, zakkenrollerij en geweldsmisdrijven zijn opgeteld om tot een top te komen.
Ook Ouder-Amstel en Roermond zijn knap onveilig. Den Haag is relatief rustig met een 21e notering. Een plaats daarvoor staat Gouda.

De grote verliezer van het onderzoek, Utrecht, is het uiteraard niet eens met de uitkomst en zegt dat alles wel meevalt.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:05:55 #285
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_63037168
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Sextreme het volgende:

[..]


Sextreme, Roermond staat ook al een paar jaar hoog op de landelijke Misdaad meter van het AD, weinig Verrasend.

quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:08 schreef wdn het volgende:
Alleen de rest van de winkels is maar 1 van de zondag op in de maand. Dat is wel weer irritant. De hele stad moet gewoon op zondag open
Vind het overdone elke zondag de winkels open. Toen vroegah de winkels tot 18:00u open waren zag je steeds dezelfde mensen net voor 18:00u de AH invliegen. Toen openingstijden tot 20:00u verruimd werden. Kwamen deze mensen net voor 20:00u boodschappen doen. Op plaatsen waar de AH tot 22:00u komen deze mensen dus tegenwoordig ook net voor 22:00u boodschappen doen. Nu al zondag openstellingen. En achter een paar jaar 24u winkelen. Wanneer moeten deze mensen dan boodschappen doen, die raken compleet ontregeld
Net efkes anges
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:14:40 #286
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63037382
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:05 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Sextreme, Roermond staat ook al een paar jaar hoog op de landelijke Misdaad meter van het AD, weinig Verrasend.


[..]

Vind het overdone elke zondag de winkels open. Toen vroegah de winkels tot 18:00u open waren zag je steeds dezelfde mensen net voor 18:00u de AH invliegen. Toen openingstijden tot 20:00u verruimd werden. Kwamen deze mensen net voor 20:00u boodschappen doen. Op plaatsen waar de AH tot 22:00u komen deze mensen dus tegenwoordig ook net voor 22:00u boodschappen doen. Nu al zondag openstellingen. En achter een paar jaar 24u winkelen. Wanneer moeten deze mensen dan boodschappen doen, die raken compleet ontregeld
24/7 shopping FTW!

Ik vind het verrekte handig dat die winkels elke zondag open zijn, en waarom ook niet? Is zondag dan zo'n geweldige dag? Een ex van me wilde bijvoorbeeld juist op zondag werken in een winkel. De behoefte is er, dus waarom niet?? Als je een beetje drukke baan hebt met daarbij ook nog eens flinke reistijden zit je al gauw buiten de normale winkeltijden dat je zou kunnen gaan, dan blijft dus alleen de zaterdag over wanneer het f#cking druk is, maar er kan nog meer gedaan worden op de zaterdagen. Als je dan kunt kiezen uit beide dagen maakt dat het een stuk makkelijker.
Don't let my username fool you...
  maandag 17 november 2008 @ 22:07:19 #287
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_63301754
Heel Roermond dood?

Toch genoeg nieuws over Roermond de laatste dagen op L1:
quote:
Roermond aast op landelijke intocht sinterklaas

Roermond had zich dit jaar kandidaat gesteld om de landelijke intocht van Sinterklaas te organiseren. Die was afgelopen zaterdag in Almere. De intocht van de Sint is populair omdat die veel publiciteit oplevert.

De gemeente wil verder niet op de kandidatuur ingaan om de NPS niet voor de voeten te lopen. Die omroep zendt de intocht jaarlijks live uit. In 2001 kwam de Goedheiligman aan in Maastricht.
quote:
Overval op horecagelegenheid in Roermond

In Roermond is een overval gepleegd op een horecagelegenheid aan de Maria Theresialaan. Een medewerker van de zaak ging zondagavond om kwart voor elf met een bestelling op pad. In de zaak bleef slechts één medewerkster achter.

Op dat moment kwamen drie mannen met bivakmutsen de zaak binnen. De mannen bedreigden de medewerkster met een steekwapen en namen een onbekend geldbedrag mee.
quote:
IJzeren Rijn in 2018 via tunnel door Meinweg

Er is maandag geen akkoord bereikt over de aanleg van een alternatief tracé voor de IJzeren Rijn. De kosten voor dat alternatieve tracé zouden namelijk te hoog oplopen. Volgens verkeersminister Camiel Eurlings is de eerder besproken tussenvariant terug op tafel.

De tussenvariant houdt in dat er een spoorlijn ten oosten van Roermond komt die vervolgens met een tunnel onder natuurgebied De Meinweg gaat. Daarna wordt de spoorlijn aangesloten op het oude bestaande tracé van de IJzeren Rijn. Volgens prognoses van ProRail kan de IJzeren Rijn rond 2017 of 2018 in gebruik genomen worden.
Zag over dat laatste Toine 'Milieufreak' Wuts al op L1 beweren dat dit de doodsteek was voor het milieu in de meinweg aangezien de lijn dwars door het gebied ging. Sorry Toine maar dat is hetzelfde als beweren dat je een Riool door je huis hebt lopen ipv er onderdoor.
en Daarbij Komen er A: Een stuk minder treinen over de lijn dan gepland
B: Hoeft er niet onnodige natuur gekapt te worden.
C: Roermond is een van de gemeentes met het hoogste percentage werkloze van NL. Door langdurige werkloze bij de aanleg te betrekken geef je hun ook nog uitzicht op een baan.
Net efkes anges
pi_63302831
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heel Roermond dood?

C: Roermond is een van de gemeentes met het hoogste percentage werkloze van NL. Door langdurige werkloze bij de aanleg te betrekken geef je hun ook nog uitzicht op een baan.
Ik ben gelukkig nog net in leven

Maar wèl één van die vele werkelozen! Dus als iemand nog een leuke baan in de aanbieding heeft dan hoor ik het graag
pi_63303184
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Roermond heeft nog steeds geen fatsoenlijke bioscoop. En de nieuwe komt pas in de zomer van 2009.
Oef das wel erg laat...
pi_63303333
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef wdn het volgende:

[..]

wtf, Ik ging ook iedere week Je zat niet toevallig bovenin in?

En dan ook nog Sex Drive als laatste film.

Oh en over 2 maanden is de bios compleet dicht en moeten we naar die nieuwe met 0 sfeer + hoge prijzen.
NEEEEE!!! Over 2 maanden al... Gvd prachtige bioscoop is het erg erg jammer. Weet nog wel bijvoorbeeld bij LOTR ik schreeuwen mam pap we moeten gaan Jong!!! Anders staat er al een hele rij Kwamen we aan waren we als eerste en iedereen met een dikke winterjas voor de bios staan wachten voor de deuren opengingen en daarna lekker op de bovenverdieping zitten op die imo heerlijke stoelen.
Ja ik ga de bios in Roermond missen
pi_63303511
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heel Roermond dood?

Toch genoeg nieuws over Roermond de laatste dagen op L1:
[..]
Nou die van volgend jaar zullen ze ook wel niet krijgen omdat hij dan zeer waarschijnlijk al naar Rotterdam gaat...
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:04:24 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63309562
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig nog net in leven

Maar wèl één van die vele werkelozen! Dus als iemand nog een leuke baan in de aanbieding heeft dan hoor ik het graag
Welke achtergrond heb je? Ik ben nog steeds van mening dat als je wílt werken er ook altijd een mogelijkheid is... Je moet er wel actief achteraan gaan. Ik heb overigens (dankzij Fok! ) waarschijnlijk binnenkort een nieuwe baan waarbij ik flink meer ga verdienen dan ik nu doe...
Don't let my username fool you...
pi_63310439
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Welke achtergrond heb je? Ik ben nog steeds van mening dat als je wílt werken er ook altijd een mogelijkheid is... Je moet er wel actief achteraan gaan. Ik heb overigens (dankzij Fok! ) waarschijnlijk binnenkort een nieuwe baan waarbij ik flink meer ga verdienen dan ik nu doe...
Ik ben ook al bezig met twee sollicitaties hoor. En het is ook niet zo dat ik niet wil werken. Ik ben net geopereerd aan mijn schouder en kan pas in december weer gaan werken. Ik zit dus eigenlijk ook niet in de WW maar in de ziektewet.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:11:22 #294
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63311201
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ben ook al bezig met twee sollicitaties hoor. En het is ook niet zo dat ik niet wil werken. Ik ben net geopereerd aan mijn schouder en kan pas in december weer gaan werken. Ik zit dus eigenlijk ook niet in de WW maar in de ziektewet.
Ooooow, da's ook wat anders Maar welke achtergrond heb je dan? Maar ik zie ook wel eens mensen (de buren van mijn onderburen) die nog nooit in hun leven gewerkt hebben, maar wel altijd aan het klagen zijn... Van die mensen word ik echt zo moe.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:36:37 #295
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63311916
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik ben ook al bezig met twee sollicitaties hoor. En het is ook niet zo dat ik niet wil werken. Ik ben net geopereerd aan mijn schouder en kan pas in december weer gaan werken. Ik zit dus eigenlijk ook niet in de WW maar in de ziektewet.
Kun je in JS coderen?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_63639374
De gemeente Roermond wil maximaal één miljoen euro subsidie van het Rijk om vaart te kunnen maken met een tunnel die de wijken achter het station direct met het perron verbindt.

Nòg een tunnel in Roermond! Dat kan nooit goed gaan

Het zou voor mij wel fijn zijn trouwens, ik heb namelijk al een paar keer de trein gemist omdat ik zeker tien minuten met de fiets voor de gesloten spoorbomen heb staan wachten terwijl ik mijn trein aan zag komen en weer weg zag rijden
  zondag 30 november 2008 @ 11:01:38 #297
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63639850
Dat plan is al heeeeeeeeeeeeeeeeel oud en zeker geen slecht idee
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 30 november 2008 @ 14:02:02 #298
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_63642970
quote:
Op zondag 30 november 2008 09:54 schreef Sleeve het volgende:
De gemeente Roermond wil maximaal één miljoen euro subsidie van het Rijk om vaart te kunnen maken met een tunnel die de wijken achter het station direct met het perron verbindt.

Nòg een tunnel in Roermond! Dat kan nooit goed gaan

Het zou voor mij wel fijn zijn trouwens, ik heb namelijk al een paar keer de trein gemist omdat ik zeker tien minuten met de fiets voor de gesloten spoorbomen heb staan wachten terwijl ik mijn trein aan zag komen en weer weg zag rijden
En toen niet op het idee gekomen om via de Maria Theresialaan om te fietsen?
Net efkes anges
  zondag 30 november 2008 @ 16:12:16 #299
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63645726
Big changes are coming!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_63647792
quote:
Op zondag 30 november 2008 09:54 schreef Sleeve het volgende:
De gemeente Roermond wil maximaal één miljoen euro subsidie van het Rijk om vaart te kunnen maken met een tunnel die de wijken achter het station direct met het perron verbindt.

Nòg een tunnel in Roermond! Dat kan nooit goed gaan

Het zou voor mij wel fijn zijn trouwens, ik heb namelijk al een paar keer de trein gemist omdat ik zeker tien minuten met de fiets voor de gesloten spoorbomen heb staan wachten terwijl ik mijn trein aan zag komen en weer weg zag rijden
Boeiend ik kom toch van de ander kant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')