abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 25 september 2008 @ 08:44:09 #226
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61896580
probeer het eens via Bever zwerfsport, of anders gewoon bij Perry.

@Birra, North Face is kwalitatief wel ff ietsjes beter dan Le Coq sportif.
pi_61898523
In de Kalvertoren in Amsterdam zit een Bever Zwerfsport helemaal gewijd aan The North Face op de eerste etage.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:50:42 #228
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_61898952
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef RSie het volgende:
probeer het eens via Bever zwerfsport, of anders gewoon bij Perry.

@Birra, North Face is kwalitatief wel ff ietsjes beter dan Le Coq sportif.
Ja, okee, maar als hij hem echt niet kan vinden. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_61908790
Ik zoek trouwens ook nog iets. Een jasje, colbert is weer wat overdreven gezegd, met een capuchon eraan. Is gewoon over een spijkerbroek te dragen en oogt toch netjes. Heb het een keer op tv gezien toen Rob Kamphues het aan had, maar geen idee waar dit te krijgen is. Heb helaas ook geen plaatje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61909009
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog iets. Een jasje, colbert is weer wat overdreven gezegd, met een capuchon eraan. Is gewoon over een spijkerbroek te dragen en oogt toch netjes. Heb het een keer op tv gezien toen Rob Kamphues het aan had, maar geen idee waar dit te krijgen is. Heb helaas ook geen plaatje.
Zie deze post in het [pics only] Wat draag je vandaag? #14 topic en vraag het even aan eR1k_
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61909110
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Zie deze post in het [pics only] Wat draag je vandaag? #14 topic en vraag het even aan eR1k_
Die had ik over het hoofd gezien. Zo even een PM aan wagen.

Edit: inbox is niet beschikbaar. Mocht iemand me kunnen helpen, dan houd ik me aanbevolen.

[ Bericht 6% gewijzigd door kevin6188 op 25-09-2008 17:25:45 ]
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61939709
ik zoek een Tshirt eigenlijk vrij simpel, maar het gaat om een bepaalde soort die ik bij iemand gezien heb.. Ik zag het bij een gast op een fiets in de PC Hooftstraat toevallig.. Je hebt heleboel van dat shirts van elke merk wel een denk ik, maar je kon zien dat het een echte goede kwaliteitstshirt was.
Het zijn van die strakke Tshirts het lijkt een beetje op de Tshirts van wat je boven een boxershort draagt..
Het was dus een grijze shirt, maar het was dus niet een soort grijs, meerdere grijsgespikkeld door elkaar heen. van afstand lijkt het één kleur grijs, maar van afstand zie je dat het allemaal verschillende soorten grijzen puntjes zijn.. en het was lekkerstrak echt bodyfit en heel kort bij de bovenarmen waardoor je de biceps kan zien.. Wie weet wat ik bedoel, en misschien ook de juiste merk.
pi_61940129
Dat is Heather Grey. De kleur dus.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61940228
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef jakkop het volgende:
Dat is Heather Grey. De kleur dus.
de kleur grijs zoals je em ook bij joggingbroeken vaak ziet he....
dan heb ik de kleur alvast in de pocket..
Ok, grijs gemêleerd weet je misschien ofdat hetzelfde betekent als heather grey

[ Bericht 6% gewijzigd door GokhanSaki op 26-09-2008 21:01:08 ]
pi_61941000


Ik ben op zoek naar het linker jasje, of iets vergelijkbaars in het zilver
pi_62054113


IEMAND?!?

Ze staan op de website van Dr. Martens, maar in tegenstelling tot alle andere schoenen is er geen link naar de webshop. Heb de webshop uitgekamd: onvindbaar. Google geeft ook al geen resultaat. Tientallen webshops doorzocht: niks.

Ze heten ROCKER FLUTTER 1B99.

En ik vind ze
pi_62055310
Ik zoek een onderjurkje! Iemand enig idee waar ik een kort en niet te duur exemplaar kan kopen?
pi_62066841
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef GokhanSaki het volgende:
ik zoek een Tshirt eigenlijk vrij simpel, maar het gaat om een bepaalde soort die ik bij iemand gezien heb.. Ik zag het bij een gast op een fiets in de PC Hooftstraat toevallig.. Je hebt heleboel van dat shirts van elke merk wel een denk ik, maar je kon zien dat het een echte goede kwaliteitstshirt was.
Het zijn van die strakke Tshirts het lijkt een beetje op de Tshirts van wat je boven een boxershort draagt..
Het was dus een grijze shirt, maar het was dus niet een soort grijs, meerdere grijsgespikkeld door elkaar heen. van afstand lijkt het één kleur grijs, maar van afstand zie je dat het allemaal verschillende soorten grijzen puntjes zijn.. en het was lekkerstrak echt bodyfit en heel kort bij de bovenarmen waardoor je de biceps kan zien.. Wie weet wat ik bedoel, en misschien ook de juiste merk.
American Apparel heeft veel van dat soort shirts, jij bedoelt denk ik de Triblend:
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_62067492
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:25 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

American Apparel heeft veel van dat soort shirts, jij bedoelt denk ik de Triblend:
[ afbeelding ]
nee het is zeg maar zo een undershirt noemen ze dat geloof ik.. je hebt voor de underwear, de boxer en dan heb je ook nog dat strakke shirt.. undershirt heet het geloof ik.. moet wel zoiets geweest zijn denk ik.. ik zag helaas geen logo van een merk op het shirt, anders was het makkelijker geweest om het te vinden.

en triblend is dat de naam van de kleur?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:00:17 #240
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62069210
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 01:22 schreef GokhanSaki het volgende:

[..]

nee het is zeg maar zo een undershirt noemen ze dat geloof ik.. je hebt voor de underwear, de boxer en dan heb je ook nog dat strakke shirt.. undershirt heet het geloof ik.. moet wel zoiets geweest zijn denk ik.. ik zag helaas geen logo van een merk op het shirt, anders was het makkelijker geweest om het te vinden.

en triblend is dat de naam van de kleur?
dat soort shirts kan je ook bij de WE krijgen. of America Today.
geloof dat ook G-star deze kleur heeft, die staan in vrijwel alle winkels die G-star verkopen (zitten in 2-packs).
pi_62070446
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:00 schreef RSie het volgende:

[..]

dat soort shirts kan je ook bij de WE krijgen. of America Today.
geloof dat ook G-star deze kleur heeft, die staan in vrijwel alle winkels die G-star verkopen (zitten in 2-packs).
die van Gstar heb ik al maar dat is niet precies de grijs die ik nu zoek..
pi_62089803
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef aaron_jweet. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben op zoek naar het linker jasje, of iets vergelijkbaars in het zilver
Refrigiwear heeft er 1, staat in FHM September, echter wel 355 euries, duur geintje dus..
pi_62094121
Ik ben op zoek naar zo'n soort winterjas
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_62108169
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef Semmm het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n soort winterjas
[ afbeelding ]
Gio-Goi
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:47:51 #245
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_62109102
Da's toch gewoon zo'n fucking lelijke Nike mocro-jasje? .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_62110591
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:47 schreef Birra het volgende:
Da's toch gewoon zo'n fucking lelijke Nike mocro-jasje? .
Nee, dat is Gio-Goi
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:54:02 #247
227529 BEAKS
MOKERMIXDESIGNS
pi_62125370
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog iets. Een jasje, colbert is weer wat overdreven gezegd, met een capuchon eraan. Is gewoon over een spijkerbroek te dragen en oogt toch netjes. Heb het een keer op tv gezien toen Rob Kamphues het aan had, maar geen idee waar dit te krijgen is. Heb helaas ook geen plaatje.
heey ik heb een week geleden zo'n jasje gekocht met capuchon voor 40 euro
bij NewYorker in rotterdam en ik zag er ook 1 bij C&A ook 40 euro
hoop dat ik je kon helpen
pi_62125780
http://www.label54.nl

Leuke webshop, staan ook veel producten op van Gio Goi, ze leveren heel snel!
Come on green white army..
pi_62127738
Ik zag laatst een jongen lopen op het CS, met een hele vette jas. Marineblauw, kort model, van stof (wat voor stof weet ik niet), en van die dingetjes op de schouders, verder knopen ipv een rits, heb gezocht, dit komt er het meest bij in de buurt:



(Alleen daar zitten nog randen aan de mouwen en onderkant jas).

Je ziet ze ook veel in lang model:
[img]
http://www.dress-for-less(...)8x184_k/vs-0830k.jpg [/img]
pi_62128223
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
Ik zag laatst een jongen lopen op het CS, met een hele vette jas. Marineblauw, kort model, van stof (wat voor stof weet ik niet), en van die dingetjes op de schouders, verder knopen ipv een rits, heb gezocht, dit komt er het meest bij in de buurt:

[ afbeelding ]

(Alleen daar zitten nog randen aan de mouwen en onderkant jas).

Je ziet ze ook veel in lang model:
[ [url=
http://www.dress-for-less(...)8x184_k/vs-0830k.jpg ]afbeelding[/url] ]
kijk eens bij Zara zou ik zeggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')