abonnement Unibet Coolblue
pi_61909469
Ik ben begin deze maand ook van Weeze gevlogen inderdaad.

Vrienden van ons hadden wel in Nederland geboekt, bij Corendon (wel wat dagen later, dus voor hun was het echt last-minute-minute) en die waren goedkoper uit.
Maar die kwamen op de terugweg wel in Brussel uit, midden in de nacht, ipv schiphol. Wel kregen ze een busje vanuit Brussel naar Schiphol, maarja, daar zou ik geen zin in hebben.

Dan betaal ik liever wat meer en kom ik ook weer in Weeze uit wat weer 10 minuutjes naar huis rijden is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 17:26:04 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61909557
Ja maar in DLD is het herfstvakantie, dus hoogseizoen. En in NL niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 september 2008 @ 17:39:23 #253
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61909852
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef siemi het volgende:
Vanuit NL? Ik dacht dat de helft van de passagiers op Weeze en Dusseldorf uit NL kwamen. Schijnt goedkoper te zijn :-)
In Nederland is het komende week geen vakantie, hier wel..
pi_61921465
Mogelijk binnenkort verhuizen naar Aachen. Iemand uit die buurt of anderen die er ervaring mee hebben?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:54:11 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_61923752
waar ervaring mee hebben?
met migreren naar Duitsland? de meeste hier in dit topic.
maar als je vragen hebt stel ze gerust.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_61927656
-spam-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 26-09-2008 19:42:24 ]
Colette Hartemink
pi_61980491
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Mogelijk binnenkort verhuizen naar Aachen. Iemand uit die buurt of anderen die er ervaring mee hebben?
ooooo wat leuk, ik woon net aan de andere kant van de grens maar ken Aachen bizonder goed, heb sinds een maand ook een huis in de Eifel daar wil ik volgend jaar permanent gaan wonen. Ga je werken of studeren in Aken?
pi_61980775
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef Sporti het volgende:

[..]

ooooo wat leuk, ik woon net aan de andere kant van de grens maar ken Aachen bizonder goed, heb sinds een maand ook een huis in de Eifel daar wil ik volgend jaar permanent gaan wonen. Ga je werken of studeren in Aken?
Werken.

Ik ben dus hard op zoek naar een appartementje. Huur rond de maximaal 800 euro per maand. Heb je tips?

De Eifel vind ik geweldig, kom er graag. Het was ook een van de redenen voor Aken te kiezen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61981779
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Werken.

Ik ben dus hard op zoek naar een appartementje. Huur rond de maximaal 800 euro per maand. Heb je tips?

De Eifel vind ik geweldig, kom er graag. Het was ook een van de redenen voor Aken te kiezen.
Kijk is bij

http://nordrhein-westfalen.kijiji.de/ Aachen en dan immobilien Wohnungen.
Super Sonntag een gratis blad met elke week een groot aanbod online ook te bekijken http://www.supersonntag.de/anzeigen.php
Weet je ook in welk staddeel je gaat werken?
pi_62035343
*klein schopje*

siemi, ik heb je een PM gestuurd over hypotheken.
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:59:57 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_62036152
nu we toch aan het schoppen zijn.
hoe staat het met de bouw plannen van ijsmijs en mijn toekomstige achterbuurman?
gaat er dit jaar nog een schop/spade de grond in?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_62068619
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef z80 het volgende:
nu we toch aan het schoppen zijn.
hoe staat het met de bouw plannen van ijsmijs en mijn toekomstige achterbuurman?
gaat er dit jaar nog een schop/spade de grond in?
Bij ons (bij ijsmeis en mij dus) zeer waarschijnlijk wel
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_62068634
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:01 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Bij ons (bij ijsmeis en mij dus) zeer waarschijnlijk wel
Psst, kun je even online komen?
pi_62092460
@ijsmeis; Ik zal zo even antwoorden
@achterbuurman; De kelder is bestelt, dus ik ben nu druk bezig met de bauleiter om de bau in gang te zetten. De graafwerkzaamheden zullen dus over niet al te lange tijd beginnen!
pi_62092538
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Sporti het volgende:

[..]

Kijk is bij

http://nordrhein-westfalen.kijiji.de/ Aachen en dan immobilien Wohnungen.
Super Sonntag een gratis blad met elke week een groot aanbod online ook te bekijken http://www.supersonntag.de/anzeigen.php
Weet je ook in welk staddeel je gaat werken?
Hee dank je wel.

Ja, ga redelijk dichtbij het centrum (noord) werken. Heb al tips gehad om een huis te zoeken op de Lousberg of in het Frankenbergerviertel.

Heb jij nog andere tips?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:25:31 #266
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_62108532
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hee dank je wel.

Ja, ga redelijk dichtbij het centrum (noord) werken. Heb al tips gehad om een huis te zoeken op de Lousberg of in het Frankenbergerviertel.

Heb jij nog andere tips?
http://www2.immobilien-kompass.de/map/jsp/do?page=home&mapCenterX=6.076727&mapCenterY=50.784365&mapZoom=14

Dit is misschien wel grappig om is rond te neuzen, Aken is een leuke stad met veel, ook buitenlandse, studenten, er staat genoeg te huur gewoon een weekendje rondneuzen.
pi_62109065
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb jij nog andere tips?
Hier gaan eten
http://www.la-pampa.de/
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_62109231
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:45 schreef charon het volgende:

[..]

Hier gaan eten
http://www.la-pampa.de/
Hey tof, dat ziet er goed uit! Mijn favoriete eten en dat voor redelijke prijzen (vergeleken met Nederland)!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62109479
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey tof, dat ziet er goed uit! Mijn favoriete eten en dat voor redelijke prijzen (vergeleken met Nederland)!
Mwoh.. niet echt veel goedkoper.. maar wel echt goed. Het zijn ook Argentijnen, prima steaks.
En patatas bravas hadden ze niet, maar hebben ze even gemaakt ;P

Prijzen staan op de site, even zoeken
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:42:16 #270
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_62173445
Ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of dit hier maar, maar goed, ik doe toch maar een poging...

Ik ben met spoed opzoek naar een kamer in Kranenburg, aangezien mijn vriendin en ik uitelkaar zijn, en ik niet in haar huis kan en wil blijven voor onbepaalde tijd.

Mocht je iemand tegen komen of iets weten, laat het me dan alsjeblieft even weten...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:21:20 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_62185554
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of dit hier maar, maar goed, ik doe toch maar een poging...

Ik ben met spoed opzoek naar een kamer in Kranenburg, aangezien mijn vriendin en ik uitelkaar zijn, en ik niet in haar huis kan en wil blijven voor onbepaalde tijd.

Mocht je iemand tegen komen of iets weten, laat het me dan alsjeblieft even weten...
hoe groot/hoog is de nood?
en heb je vervoer als je wat verder moet reizen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:11:39 #272
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_62206728
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef z80 het volgende:

[..]

hoe groot/hoog is de nood?
en heb je vervoer als je wat verder moet reizen?
Nou heb niet extreem veel haast, maar kan natuurlijk o0ok niet tot het einde der tijden bij mijn ex in huis blijven he
Vervoer is een beetje een probleem, ik heb alleen een fiets, woon nu dus in kranenburg, werk in Groesbeek, maar heb ws uitzicht op een baan in Beek/Ubbergen, en dat alles moet wel bereikbaar blijven haha...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_62208374
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of dit hier maar, maar goed, ik doe toch maar een poging...

Ik ben met spoed opzoek naar een kamer in Kranenburg, aangezien mijn vriendin en ik uitelkaar zijn, en ik niet in haar huis kan en wil blijven voor onbepaalde tijd.

Mocht je iemand tegen komen of iets weten, laat het me dan alsjeblieft even weten...
Wat is je budget eigenlijk? En heb je al op de 3 kamers gereageerd die op www.immobilienscout24.de staan?
pi_62234659
Aangezien de kerstspulletjes in de winkel al in de aanbieding-bakken liggen, mag ik het er over hebben ook!

Al zin in de Duitse Kerstmarkten ?
Ik wel, vooral zin in de suiker-appels.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:31:32 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_62299018
Mag ik het dan over de nieuw jaars borrel hebben?
bij de lidl ligt het kinder vuurwerk ook al in de schappen.

en de kerstmarkt in Goch is geen kerst markt maar een zuip en vreet markt.
gluhwein, gluhwein, bratwurst, bier en 3 kraampjes met wat kerst spullen.
maar wel gezellig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')