abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:08:22 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58714278
En hier weer verder rammelen

Vervolg van Het grote 'rammelaars'topic, deel 18

[/quote]
***
pi_58714397
Ja ik ben wel blij dat ik nu al weet dat ik dat heb. Lijkt me nog erger als je al heel lang echt bezig bent met proberen enzo...
Maar ja, hoop verder dat dat andere wat ze zagen op die ene eierstok toch niks blijkt te zijn.
En ondertussen rammel ik net zo hard, of eigenlijk harder, gewoon door.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:31:17 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58714835
Ja, dat hoop ik ook voor je, dat dat gewoon niks blijkt te zijn.
***
pi_58714996
Jeetje Tessie, had er nog even op gegoogled maar das toch niet niks zeg...
1 ''voordeeltje'' is dan inderdaad wel dat je het nu vantevoren al weet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58715618
Wat jammer dat dit het resultaat is geworden tessie
Maar we moeten positief blijven, hé, en onze beurt komt er echt wel eens aan... Moet gewoon

Ik duim met je mee dat wat ze zagen op jouw eierstok niets blijkt te zijn.
  Moderator vrijdag 16 mei 2008 @ 23:03:59 #6
5428 crew  miss_sly
pi_58716944
tessie, wat naar dat er inderdaad geconstateerd is dat er iets niet in orde is. Op zich is het met PCOS heel goed mogelijk om zwanger te worden, hoor. Je hebt er wat hulp bij nodig, maar het is absoluut niet onmogelijk!

Ik hoop dat het andere dat ze zagen niets bijzonders is. Ik heb zelf een 'massa' zoals ze dat in het ziekenhuis telkens noemen, en die zit er al heeeeeel lang. Wat het is, weten ze niet, maar het doet ook niets, groeit niet ofzo, dus het kan gewoon blijven zitten, zeggen ze. Als er weer een nieuwe arts een echo maakt en heel enthousiast bij het zien van dat ding roept: kijk een mooi ei, dan moet ik ze gaan vertellen dat dat het ei niet is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58717059
Thanx allemaal
En ik probeer idd gewoon positief te blijven. Er zijn nog veel ergere dingen die je kan hebben, en je kan idd gewoon nog wel zwanger worden met PCOS, alleen gewoon wat moeilijker.

Wat apart zeg miss_sly, en suf dat je dat dan elke keer zelf moet gaan vertellen!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:53:15 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58834304
Beetje stilletjes hier

Nou noem mij een emo-kip maar ik zag dus vanmorgen toen ik naar mijn werk ging kindertjes op de fiets voor hun fiets-examen. Ik weet niet waarom maar ik werd er een beetje emo van. Moest echt even slikken. Beetje

Verder gaat het wel hier. Het verbouwen van de zolder schiet best aardig op.
Bij tijd en wijlen rammel ik stevig, maar wel op een andere manier. Ik heb het idee dat ik wat rustiger ben.
Ben trouwens wel weer gestopt met de pil. Dit keer defintief en ik zit weer supergoed in mijn vel. Dat noem ik geen toeval meer.

Over een paar dagen word ik 31. Op de een of ander emanier houdt mijn leeftijd me de laatste tijd erg bezig. Zou het door de kinderwens komen?

Nou tot zover de update van mijn kant
pi_58837267
Hai Asyniur, inderdaad beetje erg stil hier, maar ik ben er in ieder geval nog hoor

Ik heb ook wel eens zomaar van die momenten dat ik vertederd kan gaan staan kijken naar een leuk kindertafereeltje!

En denk dat het wel vaak zo is dat als je helemaal vrij bent van hormonen van de pil e.d dat je je dan lekkerder voelt! Gewoon helemaal zonder rotzooi

Ik kan hier volgens mij heel symbolisch afsluiten binnenkort, ik maak hier een deel 20 niet meer mee
Ben zo ontzettend verschrikkelijk blij dat er dan toch echt geprobeerd gaat worden!
Ja, ''waar een mens zich al niet op kan verheugen'' zullen velen nu denken, maar ik had nooit gedacht een partner te treffen die niet net als ik dacht over het krijgen van kinderen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:39:09 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58842085
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:53 schreef Asyniur het volgende:

Over een paar dagen word ik 31


Een geweldige leeftijd om je te laten bezwangeren!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:02:19 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58846946
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een geweldige leeftijd om je te laten bezwangeren!
Ik weet het, alleen krijg ik mijn vent niet zo dronken dat hij dat ding erin stopt zonder condoom
pi_58847341
Ik kom ook maar weer eens binnen wandelen. Nieuw topic, nieuwe kansen, ik zal proberen nu weer wat meer te blijven posten. Ik heb wel steeds geprobeerd bij te blijven met lezen maar posten komt er steeds niet van.
Hier is het rammelen eigenlijk wel wat rustiger geworden sinds ik weet dat we er voor zijn gegaan. Helaas werkt mijn cyclus nog steeds niet mee en blijft het maar onregelmatig en lang. Maandag heb ik een afspraak bij de huisarts en dan denk ik dat ik meteen maar eens het een en ander er over ga vragen.

@tessie; jeetje wel heftig zeker om dat te horen te krijgen. Ik duim voor je dat dat andere gewoon niks is.
pi_58847407
Ben ik ook weer eens...
Afgelopen woensdag was mijn uitslag nog niet binnen
Dus ik mag volgende week woensdag nog een bellen....

Verder moet ik 12 juni terug komen i.v.m. een antibioitca van 2 maanden...ik loop dus mooi in de piep mand...

Asyniur, dat drukke bezig zijn met je leeftijd herken ik wel. Ik word dit jaar 32...

Ik riep vroeger altijd, ik word moeder voor mij dertigste..het is alleen iets anders gelopen

Flower-Ti-Amo, succes bij de huisarts...
pi_58847426
Poppejans, wat goed zeg...geen deel 20 meer voor jou .
Juni was jullie start maand toch
pi_58847538
Jolene wat duurt dat lang zeg, nog een hele week langer wachten echt stom!
Waarom heb je antibiotica nodig? misschien stond het al wel ergens hier maar ik weet het niet meer.

Volgens mij hebben wel meer vrouwen dat met leeftijd, ik roep ook nog steeds dat ik voor mijn 30e hoop 2 kinderen te krijgen, ben nu 24 dus het zou kunnen, maar helaas heb je dat zelf allemaal niet voor het uitkiezen.

Juni gaat onze startmaand worden, met mezelf afgesproken dat ik op de dag dat ik het ding laat verwijderen ook meteen start met ''Etos Zwanger worden''pillen, dat mag ik dan ''echt'' kopen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 09:42:30 #16
5428 crew  miss_sly
pi_58848522
Meiden, jullie zijn nog lekker piepjong hoor
Ik had ook gehoop ergens rond mijn 30e een kind te krijgen, nu ben ik al blij als dat rond mijn 40e gaat zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58848775
Poppejans: wat super dat je deel 20 niet meer zal halen
pi_58848943
Miss_sly als ik het iemand het "allersnelst en wel NU" gun ben jij het wel, wat wordt jouw geduld enorm op de proef gesteld zeg, en dan vind ik je nog wel altijd zo dapper en sterk overkomen!


Dankjewel Leonieke we zijn wel redelijk gelijk opgegaan hier, ik blijf ook zeker weten meelezen/posten hier om op de hoogte te blijven van de paar ''vaste'' dames, heb hier toch een bepaalde verbondenheid met jullie opgebouwd, een fijne uitlaatklep voor mezelf en het meeleven van anderen heeft wel betekenis voor mij.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:30:22 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58853086
Wij rammelen gewoon hier verder terwijl we meegluren en juichen in alle andere topics
pi_58856415
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef Asyniur het volgende:
Wij rammelen gewoon hier verder terwijl we meegluren en juichen in alle andere topics
Zoiets idd

En Poppejans, je blijft hier uiteraard héél erg welkom en stiekem hoop ik gewoon dat we verder gelijk kunnen blijven opgaan
pi_58860007
Ik heb mijn grens maar verschoven naar 35 toen ik las dat Froukje de Both zwanger is, en die is 35.

En dan lees ik weer over uitscheuren en geen sex na de bevalling en ander leed en dan denk ik 36? 37? 40? Toch maar gewoon helemaal niet?

Nou ja, eerst maar eens gaan samenwonen. Nee, eerst een baan voor de boyfriend en dan samenwonen en een andere baan voor mij en dan een huis en spaaaaaaren en en en... Boh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58860090
Gewoon de strip de prullenbak insmijten en heeeel dronken worden samen lijkt me af en toe echt ZO'N goed idee he Wodka-Red Bull met foliumzuur
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58860923
Poppejans wat goed!
pi_58861251
Leonieke, maar dat zou heel goed kunnen hoor, wij gaan gewoon samen zwangeren straks

Syrena hahaha jouw verhalen zijn echt altijd heerlijk om te lezen, krijg er altijd een Bridget Jones gevoel bij.
Bij mij zit die ''compleet uitscheur-aambeien-enz'' angst ook wel hoor, brrrrr

Dankjewel LadyDanae!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58874003
Wat spennend Poppejans! Het is al bijna juni!

Ik ga zo lunchen met een goede vriendin die net zwanger is. Ben benieuwd hoe het gaat. Ben echt wel ontzettend blij voor haar, en ik gun het haar heel erg. Maar ben op het moment zelf gewoon heel verdrietig om dat hele PCOS gedoe. Beetje dubbel dus. Gelukkig is ze ontzettend lief en begrijpt ze het ook wel helemaal.
Rammelen is soms echt wel irritant.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58880014
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:31 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke, maar dat zou heel goed kunnen hoor, wij gaan gewoon samen zwangeren straks
Zonder zeveren, het lijkt me héérlijk om samen met jou te zwangeren
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:27:44 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58888653
Syrena Wat een waslijst met wensen heb je nog!
Ik zou voor die dronken bui gaan hoor.
***
  zondag 25 mei 2008 @ 08:49:22 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58892989
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena Wat een waslijst met wensen heb je nog!
Ik zou voor die dronken bui gaan hoor.


Gisteren wezen uiteten met voor mijn 31ste verjaardag
Het onderwerp kinderen kwam natuurlijk ook weer ter sprake
ik was tenslotte jarig en dan mag ik kiezen waar we over praten
gaf te kennen dat hij het wel allemaal ziet zitten in zijn algemeen, maar concrete plannen maken vindt hij doodeng. Maar hij is het met me eens dat je redenen kan blijven noemen om het maar weer uit te stellen. Tenslotte weet je pas hoe het wordt als je ook daadwerkelijk zelf kinderen hebt...

wellicht is de vakantie in Frankrijk een goed moment?!?
pi_58893017
quote:
Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]



Gisteren wezen uiteten met voor mijn 31ste verjaardag
Het onderwerp kinderen kwam natuurlijk ook weer ter sprake
ik was tenslotte jarig en dan mag ik kiezen waar we over praten
gaf te kennen dat hij het wel allemaal ziet zitten in zijn algemeen, maar concrete plannen maken vindt hij doodeng. Maar hij is het met me eens dat je redenen kan blijven noemen om het maar weer uit te stellen. Tenslotte weet je pas hoe het wordt als je ook daadwerkelijk zelf kinderen hebt...

wellicht is de vakantie in Frankrijk een goed moment?!?
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!
Mooie gelegenheid wel om het er weer eens over te hebben En dan is het mooi dat hij het ook nog eens met je eens was, dat is in ieder geval een stap in de goede richting
  zondag 25 mei 2008 @ 11:02:28 #30
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58893921
Proficiat met je verjaardag, Asyniur

En wauw! Heerlijk hé als ze zelf zeggen dat je wel redenen kunt blijven vinden, maar dat je het toch pas weet als de kinderen er effectief zijn?

Wanneer ga je zo ongeveer op vakantie?
  zondag 25 mei 2008 @ 12:13:24 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58895296
quote:
Op zondag 25 mei 2008 11:02 schreef leonieke het volgende:
Wanneer ga je zo ongeveer op vakantie?
augustus/september

Die bouw van jullie schiet al behoorlijk op, is het niet?

Ow en Poppejans: het is bijna juni!!!
pi_58895684
Poppejans, wat leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 mei 2008 @ 15:56:54 #33
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58900073
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:13 schreef Asyniur het volgende:

[..]

augustus/september

Die bouw van jullie schiet al behoorlijk op, is het niet?

Ow en Poppejans: het is bijna juni!!!
Het dak ligt er bijna op, dus we kunnen bijna verhuizen
Nee, het gaat wel vlot idd
pi_58902816
Nog van harte gefeliciteerd Asyniur!!


Vicky, dankjewel! Ik hoop dat ik jouw plekkie in het ''wachten op..'' topic kan innemen, en dat jij gauw een topic verder kan opschuiven met heel goed nieuws!

Wauw Leonieke, het schiet nu al wel op met het huis, ook ik kijk regelmatig op je blog.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58912907
Poppejans vind je het nog niet superspannend? Telkens als ik een post van jou tegenkom, zit ik al bijna te stuiteren
Nog een paar dagen en het is juni (wat er mij doet aan herinneren dat ik dringend op zoek moet achter een verjaardagsgeschenk voor mijn zus... iemand een idee? ) en dan is het (wat leek als het eindeloze) wachten eindelijk gedaan voor jullie.

Ik kijk er al naar uit om jouw verhaal te volgen in het tweede streepjestopic en hopelijk ook heel snel in Z&G

(en de bouw schiet idd op... vanavond misschien nog eens langsgaan om te zien of de elektricien heeft verder gewerkt, want met die stielmannen weet je ook nooit hoor)
pi_58913330
Leonieke wat een leuk mens lijk/ben jij toch! Echt een lieverd hoor!
Als er ooit een kindje hier komt(ja nu ben ik wel erg voorbarig) neem ik contact met je op om een kaart te sturen.

Ik zou als ik jou was even gaan kijken bij het huis ja, enne wat opmerkingen maken daar tegen de werklui wel fijn dat het dan nu eindelijk lijkt op te schieten, dat mag toch ook wel onderhand.

Ik VIND het ook helemaal geweldig, en superrrrblij, loop echt al dagen op wolken, erg he?!
Ik heb het idee dat het soms op mn voorhoofd af te lezen valt waar ik mee bezig ga haha ik kan het ook wel uitgillen EIN-DE-LIJK yesss
En ik ga inderdaad meeposten in wachten op.. , maar niet met data's erin v ongesteldheid hoor, maar ben wel zo enthousiast dat ik daar ook wel veel zal posten denk ik.

Maar ik wou proberen het hier ook weer niet 10x per dag te melden, beetje extra lullig in dit topic, en zeker omdat ik gewoon dondersgoed weet hoe moeilijk het soms is,al ben ik nooit echt jaloers geweest op meiden die hier goed nieuws kwamen melden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 26 mei 2008 @ 09:49:52 #37
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58913416
Spannend Poppejans! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op dat tweede streepje

En misschien zijn we dan wel samen zwanger straks

Nu onze datum dichterbij komt rammel ik wat minder hard lijkt wel. Dat wil zeggen, ik heb er minder interesse in er zo mee bezig te zijn omdat me dat leuker lijkt als ik straks echt zwanger ben.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58913663
Tex! Dan heb ik even helemaal iets gemist geloof ik! Wat leuk zeg!
Ik wist helemaal niet dat jullie ook al wel een datum hadden om voor een tweede te gaan, dacht dat je nog erg met je werk en contract zat, hoe is dat gegaan dan, of kreeg je wel contract verlening?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 26 mei 2008 @ 10:11:43 #39
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58913800
Nou eigenlijk stond die datum al heel lang, tot m'n werkgedoe er dus tussen kwam.
Over een maand moeten ze laten weten hoe het zit met m'n volgende verlenging. Maar ik denk dat we er ongeacht wat gewoon voor gaan. Ik ben het wachten zat.

Maar die 'stomme' manager is binnen een paar weken weg en die andere manager was het duidelijk niet met haar eens. Dus met een beetje geluk...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58919665
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:11 schreef texelonia het volgende:
Nou eigenlijk stond die datum al heel lang, tot m'n werkgedoe er dus tussen kwam.
Over een maand moeten ze laten weten hoe het zit met m'n volgende verlenging. Maar ik denk dat we er ongeacht wat gewoon voor gaan. Ik ben het wachten zat.

Maar die 'stomme' manager is binnen een paar weken weg en die andere manager was het duidelijk niet met haar eens. Dus met een beetje geluk...
Oew, dus er zit toch nog een kansje in, ik hoop het enorm voor je! Zekerheid qua werk is wel heerlijk, al zou het voor mij persoonlijk op een gegeven moment ook niet de belangrijkste factor zijn als 1 van de 2 wel gewoon een baan heeft.
Superrrleuk dat ook jullie binnenkort ervoor gaan!! Ga je ook meeposten in ''wachten op''?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58919938
Een keer is genoeg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58919944
Ik ga hier ook maar legaal mee rammelen nu.
Ik wilde er eerst toch nog niet aan maar na het weekend rammel ik (net als ) gewoon hardop. Helaas moeten we nog wachten tot eind van het jaar/ begin volgend jaar. Maar dat is het zo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58921073
Durf je dat nog aan, zo kort na je vorige relatie?
pi_58921115
Leuk MeNicole!! rammelen is leuk!! als het maar niet te lang duurt.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, was ook meteen de eerste keer dat ik uberhaupt bij mijn nieuwe huisarts kwam. Zij vond het allemaal niet zo zorgelijk en denk dat mijn cyclus gewoon zo ongeveer 7 weken duurt . Apart want mij leek het niet helemaal normaal maar goed, volgens haar hebben wel meer vrouwen dat.
Pas als er over een maand of 9 nog niks is gebeurd moet ik er weer voor terug komen en verder het advies om vaak te klussen
Nou ja dan maar afwachten en verder rammelen.... al moet ik zeggen dat het vooral heel erg rammelt als ik een baby langs zie komen Gelukkig kan ik er wel over praten met dus dat scheelt wel.
pi_58921641
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk MeNicole!! rammelen is leuk!! als het maar niet te lang duurt.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, was ook meteen de eerste keer dat ik uberhaupt bij mijn nieuwe huisarts kwam. Zij vond het allemaal niet zo zorgelijk en denk dat mijn cyclus gewoon zo ongeveer 7 weken duurt . Apart want mij leek het niet helemaal normaal maar goed, volgens haar hebben wel meer vrouwen dat.
Pas als er over een maand of 9 nog niks is gebeurd moet ik er weer voor terug komen en verder het advies om vaak te klussen
Nou ja dan maar afwachten en verder rammelen.... al moet ik zeggen dat het vooral heel erg rammelt als ik een baby langs zie komen Gelukkig kan ik er wel over praten met dus dat scheelt wel.
Ik heb ook zo'n lange cyclus zonder pil. Ik heb dat al aangekaart bij mijn HA en die vond het niet zo normaal en heeft gezegd dat ik, als we willen beginnen, dan langs mag komen.

Vandaar dat ik ook die HA aanhoudt, al woon ik er 10 km vanaf en het met andere dingen niet echt handig is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58922366
menicole ik geloof dat ik niet eens wist van je nieuwe relatie. maar eh gefeliciteerd en leuk dat 't zo goed zit dat je al aan zwanger worden denkt!

tex ik hoop dat die nieuwe manager je beter gezind is.
pi_58922412
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n lange cyclus zonder pil. Ik heb dat al aangekaart bij mijn HA en die vond het niet zo normaal en heeft gezegd dat ik, als we willen beginnen, dan langs mag komen.

Vandaar dat ik ook die HA aanhoudt, al woon ik er 10 km vanaf en het met andere dingen niet echt handig is
hmm, leuk artsen met tegenstrijdige adviezen
Nou ja ik kijk het gewoon nog een paar maanden aan en anders ga ik gewoon weer terug.
pi_58924143
Irritant zeg Flower, ik wordt altijd zo chagarijnig van dat 'kijk het nog maar even aan' advies bij die huisartsen... Ik zou over een tijdje gewoon terug gaan, misschien als je vaste huisarts een dagje vrij heeft ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58924801
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

hmm, leuk artsen met tegenstrijdige adviezen
Nou ja ik kijk het gewoon nog een paar maanden aan en anders ga ik gewoon weer terug.
Het zal wel een combinatie van factoren zijn denk ik. Ik ben "al" 31, ik weet niet hoe oud jij bent (vast nog een jong blommeke al vergis ik me hier wel vaker qua leeftijd en mijn huisarts is een vrouw die zelf vier kinderen heeft. Maar voor hetzelfde geld gaat ze ineens zeggen dat ik moet gaan temperaturen ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58925373
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef bixister het volgende:
menicole ik geloof dat ik niet eens wist van je nieuwe relatie. maar eh gefeliciteerd en leuk dat 't zo goed zit dat je al aan zwanger worden denkt!
Je kunt ook niet alles weten
Maar tis ook niet zo dat ik nu meteen moet ofzo hoor. Het is ook nog niet eens zeker of het bij hem allemaal wel werkt zoals het moet aangezien hij alles niet helemaal goed heeft daaronder Maar ik ga er vanuit dat we in januari/februari gaan proberen en dat het niet meteen of wel helemaal niet lukt. We willen er graag "op tijd" bij zjn als het idd zo erg is als de dokters hebben gezegd.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58926405
Ja ik vind dat ook irritant inderdaad dat ze zeggen wacht maar even af.... maar goed wat doe je er aan he. Opzich is het natuurlijk ook niet zo dan we al een hele tijd bezig zijn.
@syrena ik ben 22, misschien dat dat inderdaad ook wel mee speelt, wel heb ik ook een vrouw als huisarts, maar heb geen idee of ze zelf kinderen heeft
pi_58926805
Flower, ik vind het maar een raar advies hoor, ik zou me echt niet serieus genomen voelen, echt met zo'n gevoel dat je nog niets wijzer bent stap je daar dan de deur uit!
Bah, wat irritant zeg, en ik vind echt niet dat leeftijd daarbij moet uitmaken!

MeNicole, wat leuk! Misschien zijn jullie er vlug bij ja, maar als je samen weet dat je het erg graag wilt is daar niks mis mee, super toch!!
Hopelijk lukt zwanger worden zonder hulp
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58927445
Ik ben ook eerst 3 keer naar de huisarts geweest, ik had toen steeds dezelfde vervanger, en die zei ook gewoon 3 keer van kijk het nog maar even aan. Wel nog een keer bloed laten prikken trouwens, maar daar haalde ze ook niks uit.
En nu was ik 1 keer naar mijn eigen huisarts geweest en nam het wel gelijk serieus en kon ik gelijk een echo laten maken en nogmaals bloed laten prikken en nu kwam er dus idd ook wel wat uit.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58927527
Belachelijk eigenlijk Tessie dat je eerst 4x naar de huisarts moet voordat er uberhaupt iets gedaan wordt.
Ik denk dat ik na de zomer weer terug ga als er nog geen verandering is. Ik gun het maar eventjes de tijd, je weet nooit natuurlijk.

MeNicole, wat leuk dat jullie al zo zeker van jullie zaak zijn, ik hoop voor jullie dat alles tegen die tijd gaat zoals je wilt!!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:48:06 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58929462
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oew, dus er zit toch nog een kansje in, ik hoop het enorm voor je! Zekerheid qua werk is wel heerlijk, al zou het voor mij persoonlijk op een gegeven moment ook niet de belangrijkste factor zijn als 1 van de 2 wel gewoon een baan heeft.
Superrrleuk dat ook jullie binnenkort ervoor gaan!! Ga je ook meeposten in ''wachten op''?
Ja niet dat we het met 1 salaris zouden redden hoor, maar goed. Dan ga ik wel weer op zoek naar iets anders, desnoods weer als uitzendkracht. Hiervoor is ook alles goed gekomen, dus dat zal het nu ook wel weer komen. Misschien niet de makkelijkste weg dan, maar ik vind het leeftijdsverschil tussen Noah en de evt. 2e nu al zo groot dat ik echt niet nog langer wil wachten.

Ik denk niet dat ik in "wachten op..." ga meeposten, hoewel ik laatst alweer begon te twijfelen omdat het me ook wel gezellig leek. Maar er zouden bekenden mee kunnen lezen, ik ben nogal makkelijk te vinden/herkennen op internet, dus dat lijkt me dan weer niet zo prettig...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:50:59 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58929528
MeNicole wat snel lijkt dat alweer spannend joh!

Flower Ti Amo wat vervelend dat je zo afgescheept wordt door je huisarts... Ik zou idd ook gewoon over een tijdje nog eens terug gaan, of idd een andere huisarts proberen. De aanhouder wint
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:57:57 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58929659
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef texelonia het volgende:

[..]
Hiervoor is ook alles goed gekomen, dus dat zal het nu ook wel weer komen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:17:18 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58946193
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja niet dat we het met 1 salaris zouden redden hoor, maar goed. Dan ga ik wel weer op zoek naar iets anders, desnoods weer als uitzendkracht. Hiervoor is ook alles goed gekomen, dus dat zal het nu ook wel weer komen. Misschien niet de makkelijkste weg dan, maar ik vind het leeftijdsverschil tussen Noah en de evt. 2e nu al zo groot dat ik echt niet nog langer wil wachten.

Ik denk niet dat ik in "wachten op..." ga meeposten, hoewel ik laatst alweer begon te twijfelen omdat het me ook wel gezellig leek. Maar er zouden bekenden mee kunnen lezen, ik ben nogal makkelijk te vinden/herkennen op internet, dus dat lijkt me dan weer niet zo prettig...
Gaaf hoor tex!
Alles komt wel op zijn pootjes terecht...
pi_58985195
Afspraak gemaakt bij huisarts om Implanon te verwijderen , ik rammel hier nog een paar daagjes mee.
Ik loop nog steeds op wolken en kan het amper geloven dat we nu dan toch echt ECHT echt dit samen willen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:06:37 #60
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58986352
*rammelt weer eens een potje mee*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58987230
Poppejans, wat gaaf...
pi_58989831
Mag ik even zuchten en zanniken...
Ik heb mijn uitslag terug van de gyn. Ik dacht

Maar het was geen groen licht en nog minstens twee keer komen...
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 15:34:20 #63
5428 crew  miss_sly
pi_58990053
Poppejans, het is echt bijna juni

jolene, wat naar hoe lang is "nog twee keer komen"?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58990313
Nogmaals dankjulliewel

Jolene, betekent dat, dat je nog zeker 2 maanden moet wachten? Of wat anders?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58991415
Poppejans!
Wat ontzettend tof! en spannend.

Als het deze keer bij ons niet (per ongeluk) raak is dan gaan wij er wel vanaf januari voor. Dat lag sowieso al in de planning. Ik duim voor je dat het zo snel mogelijk maar mag lukken~!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58991886
Gewoon twee controle rondes allebei om de 6 maanden.
Dus ik ga weer een jaar wacht tijd in
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 17:08:06 #67
5428 crew  miss_sly
pi_58992135
Je jolene, wat kl*te een jaar extra wachten. Vind het echt zo rot voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58992994
Jolene, echt beroerd dat je nog zo lang moet wachten! Hopelijk vliegt het jaar snel voorbij en kun je daarna wel beginnen.
pi_58993269
Oh Jolene, nog een jaar.. wat verschrikkelijk balen zeg... weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat moet dat een zware domper zijn zeg

Huuphuup, ik hoop dat jij van het weekend al positief kan testen! Zo niet, gaan jullie dus voorlopig niet verder proberen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58994016
Neuh, ergens hoop ik natuurlijk dat het deze keer raak is. Enerzijds omdat het niet iedereen gegund is om zo snel zwanger te raken, maar anderzijds ook omdat een deel van mij er nu al rekening mee houdt en het daarom zo leuk lijkt enzo.
Maar mocht het nu niet zo zijn dan wachten we tot januari met 'proberen'. Dan kunnen we nog even wat sparen, heeft mijn vriend de tijd om te zoeken naar een (goeie) baan en heb ik de tijd om het eerste semester van mij laatste jaar af te maken. Als we dan in januari beginnen en het is in 1 keer raak dan hoef ik in elk geval niet meer naar college of iets. Het is allemaal nét iets practischer dan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58994024
Jeetje Jolene wat onwijs balen is dat zeg!! Wat poppejans zegt... ik weet niet zo goed wat te zeggen.
pi_58994310
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:36 schreef huuphuup het volgende:
Neuh, ergens hoop ik natuurlijk dat het deze keer raak is. Enerzijds omdat het niet iedereen gegund is om zo snel zwanger te raken, maar anderzijds ook omdat een deel van mij er nu al rekening mee houdt en het daarom zo leuk lijkt enzo.
Maar mocht het nu niet zo zijn dan wachten we tot januari met 'proberen'. Dan kunnen we nog even wat sparen, heeft mijn vriend de tijd om te zoeken naar een (goeie) baan en heb ik de tijd om het eerste semester van mij laatste jaar af te maken. Als we dan in januari beginnen en het is in 1 keer raak dan hoef ik in elk geval niet meer naar college of iets. Het is allemaal nét iets practischer dan
Maarja een zwangerschap valt (vrijwel) niet echt te plannen, wel erg spannend nu hoor, en super dat het kindje ook nu hartstikke welkom zou zijn, ben zo nieuwsgierig!
Ben het weekend vrij, dus ik kom nog wel effe een paar keer gluren hier of je al getest hebt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58995229
He wat balen Jolene!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58996100
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maarja een zwangerschap valt (vrijwel) niet echt te plannen, wel erg spannend nu hoor, en super dat het kindje ook nu hartstikke welkom zou zijn, ben zo nieuwsgierig!
Ben het weekend vrij, dus ik kom nog wel effe een paar keer gluren hier of je al getest hebt!
Nee het valt inderdaad niet te plannen. En wat mij betreft zouden we er ook wel nu al voor gaan zeg maar Maar mn lief vind het toch net iets verstandiger om te wachten tot januari (wat het ook is natuurlijk). Maarja wie weet wat er dan weer tussenkomt... Januari wordt het sowieso qua proberen!
Wat lief dat je komt gluren ik ben zelf ook benieuwd heb op zich nergens echt last van ofzo inmiddels dus het zal mij benieuwen.
haha en over rammelaars... mijn grootste rammelmoment is toch altijd wel als ik een babyfoto van mn lief zie *smelt*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58999605
He Jolene, wat een rotnieuws! Misschien dat ik het ff gemist heb, maar wat heb je dan precies waardoor je nu weer zo lang moet wachten?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:11:28 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59001083
Poppejans eindelijk is het dan toch zover dat jullie ervoor gaan! Hartstikke tof en hopelijk hoeven jullie niet zo lang op dat streepje te wachten

Jolene wat een k*tnieuws zeg Heb er ff geen andere woorden voor...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59007448
Toen ik dertig werd mocht ik voor het uitstrijkje.
Dit bleek niet goed te zijn.
Na het nemen van biopten is er een lisexcie bij mij uit gevoerd.
Mijn eerste controle was goed.
Maar deze controle weer niet.
Vandaar dus nu weer twee keer terug komen...

En ik had van de week wel zulke leuke babykamers gezien..

Tja, ik ben heel heerlijk dat het balen is.
Maar ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat mijn gezondheid voor gaat.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:25:22 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59012471
Ik wil ook gaan klussen!!

en dan niet alleen op de zolder

Jolene, balen zeg! Is het ernstig?
pi_59017919
Wat balen zeg Jolene, en dat het dan ook weer zo lang duurt zeg. Sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59022269
Jolene, wat balen! Maar wat je zegt, gezondheid gaat voor!

hier is het gerammel aangewakkerd
Was zonet een buurvrouw bij me, en die zei dat ik echt even moest komen kijken naar hun wiegje (ze hebben een meisje van 6 weken) FOUT
Ik ben helemaal weg van dat wiegje
Zegt ze ook nog: ons kindje blijft erin tot ze een maand of 8 is, daarna mag je hem wel kopen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59029611
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:43 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke wat een leuk mens lijk/ben jij toch! Echt een lieverd hoor!
Als er ooit een kindje hier komt(ja nu ben ik wel erg voorbarig) neem ik contact met je op om een kaart te sturen.
Wat fijn
Ik kijk al uit naar een pm van jou
quote:
Ik zou als ik jou was even gaan kijken bij het huis ja, enne wat opmerkingen maken daar tegen de werklui wel fijn dat het dan nu eindelijk lijkt op te schieten, dat mag toch ook wel onderhand.
Blijkbaar ligt onze elektricien/loodgieter/cv-installateur in het ziekenhuis Hij is van een dak gevallen. Dus toch wat uitstel erbij. Maar kan die arme man natuurlijk niets aan doen.
quote:
Ik VIND het ook helemaal geweldig, en superrrrblij, loop echt al dagen op wolken, erg he?!
Ik heb het idee dat het soms op mn voorhoofd af te lezen valt waar ik mee bezig ga haha ik kan het ook wel uitgillen EIN-DE-LIJK yesss
En ik ga inderdaad meeposten in wachten op.. , maar niet met data's erin v ongesteldheid hoor, maar ben wel zo enthousiast dat ik daar ook wel veel zal posten denk ik.
Je hoort er ook gewoon helemaal thuis natuurlijk
quote:
Maar ik wou proberen het hier ook weer niet 10x per dag te melden, beetje extra lullig in dit topic, en zeker omdat ik gewoon dondersgoed weet hoe moeilijk het soms is,al ben ik nooit echt jaloers geweest op meiden die hier goed nieuws kwamen melden.
Maar hier toch ook nog hoor
pi_59045059
Leonieke, nou weer iemand die in het ziekenhuis ligt (wat eng joh,hoe is het met die man? )
lijken steeds omstandigheden bij te komen waardoor jullie huisje vertraging oploopt zeg, jemig wat een tegenslag weer!

Ben morgen heerlijk paar daagjes uitwaaien, aantal dagen afwezig dus.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 juni 2008 @ 12:47:44 #83
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59046171
Poppejans, leuk je kunt binnenkort gaan klussen met hopelijk resultaat na 9 maanden

Ik heb afgelopen week het rammelen weer ter sprake gebracht, ik werd namelijk 29 en wilde eigenlijk het kinderen krijgen voor mijn 30ste afronden (als t ff kan dan) omdat mijn gezondheid nog wel eens te wensen overlaat moet ik ook regelmatig medicijnen gebruiken die niet zo best (kunnen) zijn voor je vruchtbaarheid, dus geen onnodige risico's nemen is mijn insteek.

Mijn man was duidelijk als Isa 1 word gaat de pil de prullenbak weer in, mijn man houd vast aan het verhaal van de gyn, na de ks 1 jaar wachten met zwanger raken. Prima, was namelijk ook mijn plan

Dus nog 1 strip slikken en dan zitten we al op eind juni, en die voor juli verruil ik voor foliumzuur.
Mama van Isa en Ties
pi_59047324
Oh dat is al gauw Marlieske, echt nog maar heel even rammelen!
Leuk!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 juni 2008 @ 16:02:18 #85
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59050075
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke, nou weer iemand die in het ziekenhuis ligt (wat eng joh,hoe is het met die man? )
lijken steeds omstandigheden bij te komen waardoor jullie huisje vertraging oploopt zeg, jemig wat een tegenslag weer!

Ben morgen heerlijk paar daagjes uitwaaien, aantal dagen afwezig dus.
Wat heerlijk om nog even te kunnen ontspannen en uit te waaien Zou ik tegenwoordig ook kunnen gebruiken, denk ik. Een paar van mijn collega's denken namelijk dat ik helemaal onder de stress zit omdat ik vorige week donderdag een hyperventilatieaanval heb gekregen (op café dan nog... waar er in mijn ogen geen sprake is van stress).
Ik twijfel nog steeds of het wel hyperventileren was, ik kon alleen mijn longen niet deftig vullen met lucht. Voor de rest was er niets aan de hand

We weten nog maar van vrijdagavond dat hij in het ziekenhuis ligt. Maar ik denk dat hij volgende week uit het ziekenhuis mag, het ging alleszins al beter met hem (ik hoop het ook, niet om persé direct bij ons te komen werken, maar onze offerte voor de badkamer is nog geldig tot 13 juni en we krijgen maar liefst 25 tot 30% korting... Alleen weten we niet of we van winkel mogen veranderen... in zijn offerte staan meubels van een totaal andere zaak, die een pak duurder is. Dus we moeten hem nog heel dringend spreken. De totale vertraging durf ik nog niet laten schatten )

En nu weer ontopic

Marlieske wat super dat je maar een maandje meer moet rammelen en dat de pil dan de prullenbak in kan. Hopelijk schuif je heel vlot door naar Z&G
pi_59056082
Ik heb ook wel eens een hyperventilatie gehad in een café hoor Leonieke. Bij mij was het toen omdat het er erg benauwd was en ik te snel ging ademen vanwege de benauwdheid. Maar ik weet hoe ik t weer onder controle krijg gelukkig. Mijn zus krijgt het wel van stress.

Ik duim voor de badkamer en tof dat er weer wat mensen doorschuiven!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 1 juni 2008 @ 21:47:38 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59056682
Hmmm zou ik nu toch ook echt rammelen....

Vanmiddag in de zaak een lief klein schattig mannetje maandje of 3 schat ik, en sjonge alles verlangde er ineens naar om terug zelf zo een lief klein babytje in mijn armen te mogen houden, de angst rondom alles verdween ook als sneeuw voor de zon, zo appart.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:07:49 #88
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59057039
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef leonieke het volgende:


Marlieske wat super dat je maar een maandje meer moet rammelen en dat de pil dan de prullenbak in kan. Hopelijk schuif je heel vlot door naar Z&G
Als het net zo snel gaat als de vorige keer.... dan is dat maximaal 2 maanden.
Maar ik ga er van uit dat het wat langer duurt. Ik dek me in tegen teleurstelling
Mama van Isa en Ties
  maandag 2 juni 2008 @ 10:47:44 #89
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59064179
Ja ik weet het zeker nu ik rammel.... zit de kraamafdeling te kijken en men ik word zo week als wat... zou het aan de tijd van het jaar liggen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59064518
Bar, wat klink je heerlijk positief....en je rammelt...
Ik durf niet te zeggen het aan het aan het tijd van het jaar ligt..
pi_59068273
Vorige week op vakantie geweest en al die koppels met kindjes in het zwembad enzo.....ik rammelde me helemaal gek daar. Zo lief allemaal
Daarbij is een vriendin van me zwanger, de dochter van de buurvrouw....... kon wel in de lucht zitten!
pi_59089582
Heb vanmorgen weer een nieuw recept gekregen voor de pil. Toen ik dat tegen zei was zijn reactie: Ach gewoon niet ophalen hebben we toch niet nodig!!
Rammel de rammel. Het is dat we elkaar nog maar zo kort kennen. Toch?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:38:57 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59090305
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef MeNicole het volgende:
Heb vanmorgen weer een nieuw recept gekregen voor de pil. Toen ik dat tegen zei was zijn reactie: Ach gewoon niet ophalen hebben we toch niet nodig!!
Rammel de rammel. Het is dat we elkaar nog maar zo kort kennen. Toch?
Als het goed voelt kun je er toch gewoon voor gaan? De kans dat het ooit fout gaat is er altijd, dat weet je zelf ook wel...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59090556
nou, juist omdat je uit ervaring weet dat 't zomaar weer mis kan gaan lijkt het me niet iets om zo overhaast te beslissen eigenlijk. kijk als 't gebeurt, gebeurt het, maar als je de keuze hebt vind ik dat je tegenover zo'n eventueel nieuw mens dat je op de wereld zet wel verschuldigd bent om er op z'n minst even echt heel goed over nagedacht te hebben of je hier echt samen voor wil kiezen, en samen verantwoordelijkheid voor wil dragen. ik vind 't wel echt heel fijn voor je dat 't zo goed voelt met je nieuwe liefde! maar vanwaar de haast? eerst even wat tijd om van elkaar te genieten en samen een stevige basis op te bouwen lijkt me geen overbodige luxe, toch?
pi_59090807
Tja is het was je zegt Bix maar wat Rock zegt is ook weer zo. Het voelt gewoon zo goed allemaal en het kan idd over 6 jaar net zo goed fout gaan. Maar ik zou ook niet willen dat er straks dan weer een kindje rondoopt die zijn papa om de paar dagen ziet. Maar we praten er gewoon nog over en dan merk ik het wel.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_59092609
Ik denk dat ik het persoonlijk niet zou durven en bix in deze situatie helemaal zou volgen. Eerst elkaar beter leren kennen en genieten van elkaar en dan verder zien (maar ik ben dan ook iemand die de risico's tot een minimum probeert te beperken)
pi_59092711
Ik sluit me aan bij Bix, maar je bent oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat goed is..
Ik zou eerst voor een stabiele relatie gaan, eerst samenwonen om te kijken of dat allemal lukt enzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59125535
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef MeNicole het volgende:
Heb vanmorgen weer een nieuw recept gekregen voor de pil. Toen ik dat tegen zei was zijn reactie: Ach gewoon niet ophalen hebben we toch niet nodig!!
Rammel de rammel. Het is dat we elkaar nog maar zo kort kennen. Toch?
Lijkt me moeilijk hoor, als het allemaal goed voelt dat het gaat kriebelen!! Volg je gevoel maar ook je verstand....... neem vooral geen overhaaste beslissing
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:49:18 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59287598
rammelderammel
pi_59296774
Asyniur
Dat rammelen kan soms zo tegensteken hé?
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:35:16 #101
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59300683
Menicole sterkte en s6 met de beslissing die je nemen gaat.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59300833
Bar! Je klinkt als een echte rammelaar hoor. als ik je vorige berichtjes zo lees
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:51:49 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59301118
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef Poppejans het volgende:
Bar! Je klinkt als een echte rammelaar hoor. als ik je vorige berichtjes zo lees
Ik rammel ja maar doe er nog lekker niks mee, vind het gevoel daarin tegen wel fijn moet ik zeggen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59304191
Ik vind het gevoel juist helemaal niet fijn, word er ontzettend gefrustreerd van dat ik nog zo lang moet wachten..
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:17:59 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59317742
Hehehe sorry LadyDanae

HIer heeft het niks met wachten te maken gelukkig, Hier is het meer dat ik er zelf nog niet aan moet denken, en daarbij nu gaat het ook allemaal wat lastig...
Heb voormezelf nu wel zoiets van wie weet ooit nog een keertje voor mijn 30ste een kleine eventueel mocht het zo uitkomen en alles goed zitten.
Maar dat zijn eigen gedachtengangen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59318979
Is ook wel logisch hoor Bar, dat dat voor jou zo voelt. Ik lees hier al jaren mee en ken jouw situatie.. Je moet er pas aan beginnen als het goed voelt.

En dat is juist voor mij het frustrerende, het voelt al goed, alleen moet ik nu nog wachten tot de omstandigheden (en mijn ) er klaar voor zijn.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:09:03 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59319692
Hopelijk valt het wachten uiteindelijk mee Ladydanae
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:22:38 #108
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59320247
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Vicky het volgende:
Ik sluit me aan bij Bix, maar je bent oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat goed is..
Ik zou eerst voor een stabiele relatie gaan, eerst samenwonen om te kijken of dat allemal lukt enzo.


Ennuh Bar: rammel lekker door, meid! 't stof eruit!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:44:45 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59321025
Hahahaha vooral dat het stof eruit.... nu snap ik waar al mijn kilo's blijven
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:03:04 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59326032
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef LadyDanae het volgende:
En dat is juist voor mij het frustrerende, het voelt al goed, alleen moet ik nu nog wachten tot de omstandigheden (en mijn ) er klaar voor zijn.
Dit dus. Behalve dat de omstandigheden gewoonweg prima zijn

en argumenten gebruikt die volgend jaar en over 10 jaar nog gelden...dus als hij me nu dan even vertelt wanneer wel het goede moment is
pi_59495690
Wat is hier al een poos niks meer gepost.
Leonieke en Asyniur hoe is het met jullie?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:17:18 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59499823
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef Poppejans het volgende:
Wat is hier al een poos niks meer gepost.
Leonieke en Asyniur hoe is het met jullie?
Same old story zie ook mijn laatste post...

Verder gaat het wel goed met mij hoor!
Hoe is het met jou?
pi_59503487
Ik hoop zo dat je niet lang meer hoeft te wachten! Dat stomme wachten kan zoooo irritant worden op den duur...


Hier alles goed hoor, aan het wachten op de eerste natuurlijke ongesteldheid, maar dat duurt misschien nog wel een paar weken, geen idee. Ook helaas nog helemaal geen voortekenen dat het eraan zit te komen.
En laat wachten nou net niet mijn sterkste kant zijn, zit zowat om het uur op de wc te controleren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59507821
Ik kom ook meerammelen! In de 1e delen heb ik ook wel eens wat gepost, maar ondertussen zijn we al weer een behoorlijke tijd verder en slik ik nog steeds de pil.
Vriendjelief en ik wonen nu bijna een jaar samen en dit weekend hadden we weer een goed gesprek. Ik heb altijd gezegd dat ik rond m'n 25e zwanger wil worden. (In september word ik 25) Vriendjelief weet dat en ik bracht het maar weer eens ter sprake voor de zoveelste keer.
In een aangeschoten bui had ie al eerder gezegd dat we dan met m'n verjaardag ermee moesten stoppen, dus vroeg ik van het weekend of ie het daar nog mee eens was...en dat was zo! Ik loop met m'n hoofd in de wolken! De gedachte dat ik nog maar 2 pilstrippen hoef te slikken....
Ik rammel steeds erger door zulke uitspraken. Ik werk op een kdv, en loop steeds vaker even bij de babygroep naar binnen om daar even te knuffelen, is het al september???
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 juni 2008 @ 02:37:32 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59508109
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:42 schreef Shirley het volgende:
Ik kom ook meerammelen! In de 1e delen heb ik ook wel eens wat gepost, maar ondertussen zijn we al weer een behoorlijke tijd verder en slik ik nog steeds de pil.
Vriendjelief en ik wonen nu bijna een jaar samen en dit weekend hadden we weer een goed gesprek. Ik heb altijd gezegd dat ik rond m'n 25e zwanger wil worden. (In september word ik 25) Vriendjelief weet dat en ik bracht het maar weer eens ter sprake voor de zoveelste keer.
In een aangeschoten bui had ie al eerder gezegd dat we dan met m'n verjaardag ermee moesten stoppen, dus vroeg ik van het weekend of ie het daar nog mee eens was...en dat was zo! Ik loop met m'n hoofd in de wolken! De gedachte dat ik nog maar 2 pilstrippen hoef te slikken....
Ik rammel steeds erger door zulke uitspraken. Ik werk op een kdv, en loop steeds vaker even bij de babygroep naar binnen om daar even te knuffelen, is het al september???
shir! toevallig zag ik je posten! alles goed met je? zoals je kan merken post ik inmiddels in het z&g topic... hoop snel meer van je te lezen meis
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:39:19 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59509292
Shirley! Wat leuk!
***
pi_59512269
Wauw Shirley, wat een goed nieuws!
pi_59517340
Hier rammelen we ook nog rusitg door. Doordat ik nog steeds gezeur heb met mijn uitkering en belastingdienst gaan en ik toch iets sneller samenwonen dat de bedoeling was. Dan rammelen we nog een tijdje door en dan zien we volgend jaar weer verder. Maar dat is het zo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_59532335
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 02:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

shir! toevallig zag ik je posten! alles goed met je? zoals je kan merken post ik inmiddels in het z&g topic... hoop snel meer van je te lezen meis
Hé! Met mij gaat het dus prima zoals je kunt lezen En ik zag het inderdaad, gefeliciteerd! En wie weet komen we elkaar daar tegen nog
Back in business.
pi_59532609
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Wat leuk!
Ja hé?!
Back in business.
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:25:48 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59534131
Uhuh!
Ik had het linkje naar F. gestuurd en die vond het ook helemaal leuk!
***
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:07:51 #122
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59548283
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef Poppejans het volgende:
Wat is hier al een poos niks meer gepost.
Leonieke en Asyniur hoe is het met jullie?
Dat gaat wel. Heel drukke tijden op het werk (+ dan ook nog eens 's avonds regelmatig weg met een paar collega's om de zinnen te verzetten) en dus heel wat afleiding
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:26:44 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59667786
Vrienden van ons waar ik een tijdje geleden iets over gepost heb, hebben een dochtertje gekregen: Lindsay. Ze is 5 weken te vroeg, maar alles is goed. Het is een prachtig kindje
We gaan binnenkort dus op kraamvisite!

dat wordt rammelen!!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:51:56 #124
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59667907
Rammelen en op een KDV werken, erg he Shirley! Nu kun je in ieder geval al wel stiekem met de babies knuffelen. Maar je eigen kindje is zoveel mooier en leuker en specialere en bijzonderder en en en.

Hoop dat het snel lukt!
pi_59668416
Ik kom hier terug stilletjes binnengeslopen... veel zal ik allicht niet posten want ik rammel niet zo heel hard denk ik. Tenslotte is Liande nog maar 10 maand oud en ik zou graag eerst een paar maanden doorslapen voor we er weer voor gaan.
Maar toch was ik laatst licht teleurgesteld toen de test negatief was (ehum, sja, ongelukjes kunnen gebeuren ) en toen ik zondag op kraambezoek ging, kriebelde het toch heel erg.
Ik herkende gelijk weer die geur van pasgeborenen toen ik over het wiegje hing. Dat verraste me wel, dat ik die geur nog herinnerde.
En een vriendin is net zwanger (voor februari) en ik vond het toch wel wat jammer dat we nu niet samen zwanger zullen zijn...
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:58:20 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59688766
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 07:26 schreef Asyniur het volgende:
Vrienden van ons waar ik een tijdje geleden iets over gepost heb, hebben een dochtertje gekregen: Lindsay. Ze is 5 weken te vroeg, maar alles is goed. Het is een prachtig kindje
We gaan binnenkort dus op kraamvisite!

dat wordt rammelen!!!
We zijn even langsgeweest in het ziekenhuis. Wat een mooi poppetje! Helemaal compleet!!
Kindje van de beste vriend van mijn . Hij tegen mijn : ik heb je nou voorgedaan hoe het moet, nu ben jij aan de beurt...

Helaas lachte alleen maar schaapachtig
pi_59696333
Ik heb hier ook al lang niet gepost. En het is ook wel erg stil hier de laatste tijd.
Ik ben zowaar vandaag ongesteld geworden, iets meer dan een maand na de vorige keer, wat wel shocking is na steeds een 'cyclus' van ongeveer 3 maanden. Hoop dat het zo blijft!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59697491
tessie dat is supernieuws nu maar hopen dat de cyclus regelmatig blijft
pi_59698678
Ik kom hier ook mee posten

Zal even kort mijn situatie uitleggen..
Ben 25 en woon net 1 jaar samen met mijn vriend, we hebben 2 jaar een relatie.
Alles gaat echt helemaal super tussen ons en ik heb al maanden het gevoel dat ik moeder wil worden
Sinds oktober vorig jaar hebben we het er vaak over (door mij), maar vriendlief wil het nog niet
Hij wil eerst nog genieten van ons samen en leuke dingen doen..
Terwijl ik denk dat we dat ook allemaal kunnen doen met de kleine als het zover zou zijn...
Ook ik werk op een KDV en het is zo moeilijk soms, zeker omdat nu 2 collega's van mij ook nog eens zwanger zijn..
Maar ik moet me nu inhouden tegenover mijn vriend, we hadden er van de week bijna ruzie over, en dat wil ik helemaal niet

Ik hoop hier dus wat frustratie van me af te schrijven, en gewoon door te rammelen samen met jullie
pi_59701262
Welkom Tamaartje!
pi_59708863
Welkom Tamaartje, moeilijk als je niet vrij met elkaar erover kan praten.

Tessie wat fijn dat het nu weer wat sneller achter elkaar is gekomen, maar wat irritant dat je nu ook weer geen houvast hebt (lijkt me dan...)
Bij mij is het ook weer allemaal vaag.. Nadat de dokter gezegd heeft dat een cyclus van 7 weken best normaal kan zijn, heeft mijn lichaam maar besloten om deze keer langer door te gaan dan 7 weken. Zwanger zijn kan bijna niet, ik wil dan ook geen test doen omdat ik alleen maar meer teleurgesteld zal zijn.

Verder rammel ik gezellig verder en is de uitverkoop weer begonnen moeilijk om dat niks te kopen, het is allemaal zo schattig.
Het lijkt altijd wel alsof heel Rotterdam zwanger is behalve ik maar volgens mij heeft iedereen dat gevoel wel?
pi_59709370
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Welkom Tamaartje, moeilijk als je niet vrij met elkaar erover kan praten.

Tessie wat fijn dat het nu weer wat sneller achter elkaar is gekomen, maar wat irritant dat je nu ook weer geen houvast hebt (lijkt me dan...)
Bij mij is het ook weer allemaal vaag.. Nadat de dokter gezegd heeft dat een cyclus van 7 weken best normaal kan zijn, heeft mijn lichaam maar besloten om deze keer langer door te gaan dan 7 weken. Zwanger zijn kan bijna niet, ik wil dan ook geen test doen omdat ik alleen maar meer teleurgesteld zal zijn.

Verder rammel ik gezellig verder en is de uitverkoop weer begonnen moeilijk om dat niks te kopen, het is allemaal zo schattig.
Het lijkt altijd wel alsof heel Rotterdam zwanger is behalve ik maar volgens mij heeft iedereen dat gevoel wel?
Bedankt

En we kunnen er wel over praten verder, maar het is gewoon duidelijk dat hij er nog niet aan toe is, en dan vind hij het niet leuk als ik er elke keer over begin.. en dat snap ik ook wel maar ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat het misschien nog wel 2 jaar kan duren, als ik daaraan denk moet ik soms gewoon huilen en dat vind ik dan ook weer vervelend voor hem.

Wat vervelend dat je cyclus nu weer langer doorgaat, stomme gedoe ook allemaal
Snap dat je geen test wil doen, dan is de teleurstelling misschien te groot het kan altijd nog

En ook ik heb het idee dat iedereen zwanger is, zoals ik al zei, 2 collega's. mijn nicht, en als ik in de winkel of in de stad loop.. overal zwangere mensen
Ik wil ook
pi_59713169
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Bedankt

En we kunnen er wel over praten verder, maar het is gewoon duidelijk dat hij er nog niet aan toe is, en dan vind hij het niet leuk als ik er elke keer over begin.. en dat snap ik ook wel maar ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat het misschien nog wel 2 jaar kan duren, als ik daaraan denk moet ik soms gewoon huilen en dat vind ik dan ook weer vervelend voor hem.

Wat vervelend dat je cyclus nu weer langer doorgaat, stomme gedoe ook allemaal
Snap dat je geen test wil doen, dan is de teleurstelling misschien te groot het kan altijd nog

En ook ik heb het idee dat iedereen zwanger is, zoals ik al zei, 2 collega's. mijn nicht, en als ik in de winkel of in de stad loop.. overal zwangere mensen
Ik wil ook
Toch denk ik dat dat ook wel een beetje man eigen is, tenminste als ik naar mijn eigen kijk. Die is er zelf over begonnen dat hij graag kinderen wil, ik kan het er wel iedere dag over hebben maar dan kan hij ook een beetje saggo reageren als ik het er weer over heb. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is te accepteren dat het misschien nog wel een paar jaar kan duren, maar de moed erin houden! Misschien slaat hij ineens wel helemaal om! Ik had ook nooit gedacht dat mijn vriend er ineens mee zou komen
pi_59716280
Zeer herkenbaar hoor Tamaartje, ook hier zijn wel meerdere huilbuien en verhitte discussies over het onderwerp geweest, ook ik wou het veel en veeeel eerder dan mijn man.
Gelukkig dat het ook bij jou wel bespreekbaar is, en ook ik denk dat het iets is wat veel mannen hebben; het toch bang zijn voor het onbekende
Ik hoop dat jullie er gauw samen voor kunnen gaan, echt tips kan ik je natuurlijk niet geven, wat ik wel probeerde was het er niet elke dag over te hebben want op een gegeven moment begon mijn man wel aan te geven of ik er alsjeblieft even een dag over op wou houden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:09:58 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59719429
Lastig hoor, als je partner nog niet wil en jij liever gisteren dan morgen... Heb je niet een vriendin of collega, of anders gewoon ons natuurlijk waarmee je lekker kan rammelen en kletsen en tutten bij de baby afdeling als je eens gaat shoppen ofzow. Krijgt je vriend misschien wat meer lucht en kun jij toch even je ei kwijt (figuurlijk dan )

Hier goed nieuws! Vandaag gevraagd naar mn volgende contract verlenging en ik krijg zeer wrs een contract voor 1 jaar! Niet zo geweldig als voor onbepaalde tijd, maar toch meer dan genoeg tijd voor een zwangerschap+verlof

Ik was de laatste tijd ook wat stilletjes hier, ik had even geen zin meer er zo mee bezig te zijn. Leuke kleertjes kijken, namen bedenken, ideeen voor de babykamer etc. Wilde ik pas weer doen als ik zwanger was! Nu na dit nieuws over mn contract kan ik bijna niet meer wachten! Ein-de-lijk!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59720297
Tex, wat een supernieuws!!
Ik hoop dat ik je snel welkom kan heten in het tweede streepjes topic
(of ga je daar niet meeposten)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59720321
gefeliciteerd tex! ik hoop dat 't snel raak is!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:39:45 #138
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59723645
Thanx!
Maar ik ga niet meeposten in het tweede streepjestopic. Ik vind dat ik hier al erg openhartig ben enzow Ik was eigenlijk van plan er niks meer over te zeggen totdat ik kwam melden dat ik zwanger ben, maar ik kan natuurlijk m'n mondvingers weer niet houden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59727130
* vamperotica rammelt.... En zal dat waarschijnlijk wel voor de rest van dr leven blijven doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:51:35 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59729480
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica rammelt.... En zal dat waarschijnlijk wel voor de rest van dr leven blijven doen!
Dan sluit ik me maar bij je aan. Het is duidelijk dat er hier echt geen derde gaat komen. En diep diep diep van binnen weet ik dat het ook het beste is en dat we gelukkig zijn met zijn viertjes, maar goed ik rammel, en zal dat dus ook nog wel blijven doen....
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:04:32 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59741420
Super tex!!! Echt heel gaaf voor je!!
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Zeer herkenbaar hoor Tamaartje, ook hier zijn wel meerdere huilbuien en verhitte discussies over het onderwerp geweest, ook ik wou het veel en veeeel eerder dan mijn man.
Gelukkig dat het ook bij jou wel bespreekbaar is, en ook ik denk dat het iets is wat veel mannen hebben; het toch bang zijn voor het onbekende
Ik hoop dat jullie er gauw samen voor kunnen gaan, echt tips kan ik je natuurlijk niet geven, wat ik wel probeerde was het er niet elke dag over te hebben want op een gegeven moment begon mijn man wel aan te geven of ik er alsjeblieft even een dag over op wou houden
Hier ook zeer herkenbaar hoor!!
en ik vind het dan ook heel moelijk om het er niet over te hebben
pi_59741865
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef chacama het volgende:

[..]

Dan sluit ik me maar bij je aan. Het is duidelijk dat er hier echt geen derde gaat komen. En diep diep diep van binnen weet ik dat het ook het beste is en dat we gelukkig zijn met zijn viertjes, maar goed ik rammel, en zal dat dus ook nog wel blijven doen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59741889
En even een extra zooitje voor Tex!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59749116
hier rammel ik ook nog net zo hard verder. Zwijmel helemaal weg bij alle leuke shirtjes enzo. Gelukkig heb ik een neefje van 4 maanden de nu dus compleet verwend wordt.
Ben nu een weekje in duitsland, en heb weer at ingeslagen.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:58:24 #145
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59752557
mag ik mee rammelen? mijn lief en ik willen alletwee wel, we hebben alles prima voor elkaar qua vaste aanstellingen, goede baan, alleen.......we zijn pas drie maanden samen. ik ben 29 en hij 33, we wonen al wel in mijn huis samen en ik heb een vracht aan vriendinnen en vrienden met kids, kan dus wel leuke kleertjes kopen....zucht
pi_59755325
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:39 schreef texelonia het volgende:
Thanx!
Maar ik ga niet meeposten in het tweede streepjestopic. Ik vind dat ik hier al erg openhartig ben enzow Ik was eigenlijk van plan er niks meer over te zeggen totdat ik kwam melden dat ik zwanger ben, maar ik kan natuurlijk m'n mondvingers weer niet houden
Dat heb ik ook altijd
Maar wat een supernieuws over jouw contract tex Proficiat!

En uiteraard: welkom aan alle nieuwe rammelaars Fijn om zoveel nieuwe mensen te zien hier

Mijn wens om voor mijn 27e verjaardag zwanger te zijn, mag ik sinds gisteren helemaal en definitief aan de kant schuiven. We gaan dan maar zeker voor een zwangerschap voor mijn 28e verjaardag? En zo schuiven we telkens een jaartje op
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:57:26 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59755851
Balen dat het weer uitgesteld wordt Leonieke Weer een tegenslag bij de bouw van het huis?

Als je je nu instelt op een zwangerschap voor je 30e kan het alleen maar meevallen (althans dat hoop ik dan voor je, dat het niet ZO lang uitgesteld gaat worden )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59756042
Ik ben gisteren 27 geworden, dus daarom dat het nu zo definitief is Geen tegenslagen momenteel (ik hou mijn hart vast want de ramen moeten er eigenlijk volgende week in komen en we weten alleen nog maar "dat ze in productie zijn" maar ik hou gewoon moed en ga ervanuit dat de ramen er deze week in zitten )

Gelukkig geen uitstel We hebben al beslist dat we onze keuze voor een zwangerschap niet meer laten afhangen van onze bouwperikelen. Dus komt er uitstel voor de bouw, dan is het maar zo
pi_59756785
Dus sowieso eind van dit jaar gaan jullie er voor?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59756810
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef Poppejans het volgende:
Dus sowieso eind van dit jaar gaan jullie er voor?
Sowieso vroeger ja

Ik pm je wel even Is een lang verhaal geworden

[ Bericht 7% gewijzigd door leonieke op 28-06-2008 18:16:47 ]
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:53:03 #151
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59758033
Ah okay! Nog gefeliciteerd met je verjaardag dan

En sowieso goed nieuws dus, fijn! Die paar maanden zijn vast voorbij voordat je het weet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59758102
Dat kan gewoon niet anders Wat is een paar maandjes nu nog als we al zo lang aan het wachten zijn op die verhuis?

Thx voor de gelukwensen

(ik probeer die positieve vibe echt op alle mogelijke manieren vast te houden )
pi_59758476
Leuk Leonieke

Tex, knap dat je het verder voor jezelf houdt, ik kan dat dus echt niet haha, heb toch een soort van uitlaatklep nodig omdat niemand het in reallife weet (behalve mijn moeder heb ik het vertelt dat de implanon eruit ging, verder daarna niks meer over gezegd).
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:54:35 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59759316
Tja vrienden van ons kunnen ook meelezen hier (of ze dat (nog) doen weet ik niet, maar het zou kunnen dus), dus vandaar dat ik niet meteen na een positieve test het hier neer wil gooien, maar het eerst bekend wil maken in mijn omgeving En of ik het aan die omgeving direct bekend maak of netjes de 12 weken wacht of ergens daar tussenin, dat weet ik nog niet, ik vrees dat ik toch niet zo lang mijn mond kan houden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 juni 2008 @ 10:17:06 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_59768033
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef leonieke het volgende:

[..]

Sowieso vroeger ja

Ik pm je wel even Is een lang verhaal geworden
Nog gefeliciteerd!!

ennuh PM mij ook eventjes
pi_59769779
Leonieke wat leuk!!!
pi_59770910
Spannend leonieke!
Ennuh.. ik ben ook wel benieuwd naar dat lange verhaal, al dan niet per pm
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 29 juni 2008 @ 19:33:07 #158
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_59776942
*zucht* *zwijmel*

Gisteren op één of andere campingfeest geweest in zo'n kantine. Barstensvol met kleine kinderen en er liep zo'n schattig ventje rond, jaartje of 5, 6 met een heerlijk ondeugend bekkie. Dus ik tik vriendjelief aan: "Kijk dan wat een schatje" Zegt ie: '' Zo gaat ons kindje er ook uitzien, met van die leuke stekeltjes....''
Veeg me op!!!
Ook is er bij me gependeld, en zo bizar! Elke keer komt er uit dat ik een jongen en een meisje zou krijgen. Laten we het hopen....

En zo rammelen we de maand juni uit met z'n allen.....
Back in business.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:00:28 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59788945
leonieke, leuk hoor dat het vroeger wordt. En tja, je kan wat betreft zwanger worden wel met alles rekening houden maar dan komt het nooit goed uit lijkt het wel. 1 van mijn vriendinnetjes heeft echt een knuffelkontkindje, zooooo lief. Zo een wil ik er ook! Zegt mijn lief: nou das goed....
  maandag 30 juni 2008 @ 13:35:30 #160
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59792782
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:00 schreef becky27 het volgende:
leonieke, leuk hoor dat het vroeger wordt. En tja, je kan wat betreft zwanger worden wel met alles rekening houden maar dan komt het nooit goed uit lijkt het wel. 1 van mijn vriendinnetjes heeft echt een knuffelkontkindje, zooooo lief. Zo een wil ik er ook! Zegt mijn lief: nou das goed....
We gaan nu geen ondoordachte beslissingen nemen (dat is écht onze stijl niet) maar gaan niet meer alles laten afhangen van de bouw van ons huis en dat op zich is al een heel rustgevend iets. Ik voel me momenteel ook gewoon veel meer "zen" (nu maar hopen dat dit goede gevoel nog een tijdje meegaat )
  maandag 30 juni 2008 @ 14:27:43 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59793910
Bij ons zal het kiezen om er voor te gaan nooit ondoordacht gaan, past ook niet echt bij mij en ook niet bij mijn lief, ben zelf nogal van het plannen (hoewel je zwangerschappen natuurlijk niet echt kunt plannen), maar ik krijg vaak bij anderen het idee dat er altijd wel een reden is om het uit te stellen, soms natuurlijk heel begrijpelijk hoor. Baan, vaste aanstelling, nieuw huis, verre reis, zoveel jaar bij elkaar zijn etc etc.
Maar ik kan je rustgevende gevoel heel goed begrijpen. Hou vast hou vast!!!
pi_59796943
rammel
rammel
RAMMEL

Heb het al een tijd dat als ik foto's zie van zwangere buiken of naar een bevallingsprogramma kijk dat het echt weer gaat kriebelen
Had steeds zoiets van er komt er maar 1 toen ik nog zwanger was maar nu.....
Maar nu nog even niet want ik wil eerst van Maarten alleen genieten en over een jaar oid zien we wel weer.
kan nog niet met zekerheid zeggen dat we ooit voor een 2de gaan maar kan ook niet voor de volle 100% zeggen van niet
Ik val straks nog uit elkaar van dat gerammel
  maandag 30 juni 2008 @ 16:43:22 #163
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59797105
Hahahah Ardenlyn

Nou wij willen allebei heel graag een 2e, maar we wachten zeker nog tot volgend jaar. Ik moet in december examen doen voor mijn opleiding en vind het te zonde als ik die niet af kan maken omdat ik dan te misselijk ben of teveel bekkenklachten heb. Dus nog even geduld, al ga ik er wel steeds meer over nadenken en dromen
pi_59797521
Tex, wat goed toch een jaarcontract!

En Leonieke ook al leuk nieuws. Ben blij voor jullie!

Ook weer nieuwe rammelaars zie ik, welkom!
  maandag 30 juni 2008 @ 21:52:34 #165
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59804805
Soooo afgelopen zaterdag definitief aan de laatste pilstrip begonnen.... de tabletjes foliumzuur liggen al klaar daar begin ik morgen vast mee. Dus nog een dagje of 18 de pil, dan de vervelende chocolade vretende week en dan gaan we er weer voor..... (nog ff bevestiging van man gevraagd en die is er ook nog steeds stellig in dit is de laatste "pil" maand)

Rammel!
Mama van Isa en Ties
pi_59805025
Nou Marlieske, dat wordt dan gezellig, ik heb nog 1 en 3/4 pilstrip liggen voor ik ermee stop.
Afgelopen weekend met vriendlief erop uit geweest, en ik ben helemaal om
Ik had nog wat twijfels, kan ik dan nog wel genoeg van Meike genieten enz? Maar ik denk dat het ook wel heel goed en leuk voor haar zou zijn. Qua tijdsplanning wachten we nog ffies, dat komt beter uit zeg maar.
Tis niet gezegd dat het in 1 keer lukt, maar uitsluiten kun je het ook niet, vandaar dat we nog even wachten.
Ik zal straks de foliums ook es checken op houdbaarheid.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 30 juni 2008 @ 23:26:42 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59807744
Ik zat vanmiddag bij Ikea Sasha de fles te geven en ik werd echt serieus een beetje jaloersig op al die bolle buiken die daar rond liepen!
En dat terwijl ik met het allerleukste jongetje ter wereld op schoot zat, wat wil ik nou nog meer!
***
  maandag 30 juni 2008 @ 23:33:26 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59807942
Mwah, dat heb ik ook wel eens, terwijl ik dus echt niet rammel voor een 2e..maar gewoon het zwanger zijn, en hoe mensen dan met je omgaan, alsof je iets heel bijzonders bent, en iedereen is zo voorkomend en geinteresseerd, dat mis ik wel eens. Net als dat gevoel van zwanger zijn en dat alles spannend is en nieuw en je echt "in verwachting ván" bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59808036
Ach, ik rammel ook alweer als een gek. Zo fijn, zo'n klein babietje!
Maar aangezien wij toch weer de MMM in moeten en Thomas met een ks is geboren kan het sowieso niet eerder dan feb. 2009. Starten van een evt. nieuwe behandeling that is. En hoe lang het dan weer zou lukken voor (en OF) het lukt is nog de vraag natuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59808257
Ghehehe...Het zwanger zijn en bevallen hoeft voor mij écht niet meer!
Maar zo'n heerlijk nieuw, klein mensje...
*zucht

Ow ik voel me zooooo stom! Mn kleinste monstertje is nog geen half jaar en ik ben serieus jaloers op "nieuwe mama's"

En op alle mama's die wél hun kindje die geweldige hello kitty kleertjes aan kunnen trekken zodner dat het "gek" is...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59811035
Het zwanger zijn vond ik ook altijd erg bijzonder en zou ik best nog wel eens willen maar ik vind mijn kinderen juist leuker worden nu ze ouder zijn.
Dat "rammelen" als ik een baby zie heb ik eigenlijk niet zo.

Hoewel ik er anders over dacht toen mijn kinderen zelf nog baby waren hoor, toen wilde ik juist niet dat ze snel groot werden maar ik vind het dus alleen maar leuker worden.

en die "hello kitty" kleertjes kunnen me gestolen worden, vamperotica
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:54:53 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59811797
Webkim, ik kan me jouw geschiedenis niet meer herinneren, is het idd zeker dat jullie gelijk het medische circuit in moeten? Dat is wel balen dan ja. Maar moet je echt wachten tot dan? Meisje bij mij uit mijn team was al weer terug in het traject nog voor haar dochter 1 jaar oud was.

Idd Viev, dat hele zwanger zijn vond ik echt zo geweldig. Het gevoel echt heel bijzonder te zijn omdat je je kindje bij je draagt.
***
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:25:24 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59813385
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 06:25 schreef lily het volgende:
Het zwanger zijn vond ik ook altijd erg bijzonder en zou ik best nog wel eens willen maar ik vind mijn kinderen juist leuker worden nu ze ouder zijn.
Dat "rammelen" als ik een baby zie heb ik eigenlijk niet zo.

Hoewel ik er anders over dacht toen mijn kinderen zelf nog baby waren hoor, toen wilde ik juist niet dat ze snel groot werden maar ik vind het dus alleen maar leuker worden.

en die "hello kitty" kleertjes kunnen me gestolen worden, vamperotica
Ik snap daar dus ook niets van, zeker niet van moeders met kindjes die nog geen jaar oud zijn...kijk, dat je graag een tweede wilt kan ik inkomen, maar puur rammelen omdat je een lieve kleine baby ziet, dan lijkt het net alsof je eigen kind niet meer klein (schattig?) genoeg is en dat je daarom een nieuwe wilt (het staat er een beetje raar maar ik weet het niet beter te formuleren) ,
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:31:29 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59813510
Nou Linde is echt nog wel klein, leuk en schattig hoor , maar het echte baby-ige is er wel af. Dus als ik dan zo'n ieniemienie-mensje zie ga ik echt wel rammelen Niet omdat zij minder leuk is en ik toe ben aan wat nieuws ofzo, want mijn ukkie is alles voor me maar gewoon zo'n klein babietje waar je die bijzondere tijd weer kan meemaken van dat ze net geboren zijn En dat wil niet zeggen dat de tijd die ik nu met Linde meemaak minder leuk is
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:44:04 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59813807
Oke, ja dat is heel dubbel bij mij, ik snap het wel want het is idd heel bijzonder en intiem zo met je verse beschuitje Maar ik denk dat ik het ook wat rooskleuriger maak in mijn herinnering dan het werkelijk was, ik ben namelijk dolblij dat ik niet meer om de 3 uur hoef te voeden, om de 5 minuten boven de wieg hangt om te kijken of ie nog wel ademt , geen krampjes meer en dat ik weer wat meer vrijheid heb....en ik vind deze leeftijd idd ook veel leuker dan de babytijd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:47:35 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59813880
Misschien is het wel juíst omdat het zo leuk is?
Omdat het zo snel gaat?
Omdat het zo bijzonder is?
***
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:53:48 #177
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59814006
Wij hebben echt geen superbabytijd gehad hoor Vivi (met een alsmaar honger hebbende en daardoor een echte huilbaby waarvan iedereen zei dat de borstvoeding prima ging en dat het echt geen honger kon zijn) maar toch was het heel bijzonder. Zelfs als ik in paniek mijn moeder belde dat ze NU moest komen omdat Linde al 5 uur non-stop aan het gillen was en ik echt niet meer wist wat ik moest doen want het was geen honger toch zeiden ze?

Maar nu is het inderdaad allemaal veel meer ontspannen en kan ik samen met Linde spelen en echt iets aan haar vertellen en niet alleen maar kijken hoe ze slaapt, eet en poept En ondanks dat alles blijft de begintijd toch zooo speciaal
pi_59814165
Ik denk dat ik bij een tweede juist meer zal beseffen dat het eigenlijk best wel bijzonder is, zo'n kleintje. Tot nu toe is alles vooral in de dagdagelijkse stroom der dingen verlopen, en ik herinner me die babytijd nauwelijks meer (krampjes, spugen, helegans doorwaakte nachten, controleren of ze nog ademt... het staat me nog wel wat bij, maar 10 maanden geen 5-6 uur aaneengesloten slapen werkt uiteindelijk ook niet bevorderlijk voor je geheugen)

Ik ben steeds meer gaan genieten van mijn dochter sinds ze echt dingen kan, sinds ze interactie gaf. Dat begon bij het eerste bewuste lachje, maar echt gestart is het naar mijn gevoel maar vanaf 4.5 m, toen ze begon te rollen, en toen kroop ze, daarna was het rechttrekken, toen stapte ze aan de tafel en zo kijk ik weer uit naar wat ze zal kunnen binnenkort.

Ik snap sommige mensen dus ook niet helemaal als ze zeggen "geniet ervan, ze zijn zo snel groot"
Ik vind het nu ook leuker dan toen ze echt heel klein was.

Aan de andere kant vond ik zwanger zijn heel fijn, volledig probleemloos, ik voelde me op en top vrouw omdat ik leven in me droeg. Dat gevoel wil ik nog wel eens ervaren...
Maar zo'n kleintje, zo afhankelijk en broos, heeft uiteindelijk ook wel iets, vooral die geur en de typische manier van huilen. (dat mocht ik onlangs bij kraambezoek nog ervaren)
pi_59815799
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik snap daar dus ook niets van, zeker niet van moeders met kindjes die nog geen jaar oud zijn...kijk, dat je graag een tweede wilt kan ik inkomen, maar puur rammelen omdat je een lieve kleine baby ziet, dan lijkt het net alsof je eigen kind niet meer klein (schattig?) genoeg is en dat je daarom een nieuwe wilt (het staat er een beetje raar maar ik weet het niet beter te formuleren) ,
Nou... Ergens omschrijf je het eigenlijk pcies goed Alleen niet omdat ie niet meer klein, schattig en lief zou zijn hoor...En inruilen voor een "pasgeboren exemplaar hoeft ook niet
Zelfs en ie nog maar net een week of 2 was vond ik dat ie al veel te snel "groot" werd!
En het is heus niet dat ik niet geniet van alles wat er nu gebeurd en dat ie steeds meer kan enzo, maar als ik zo'n klein verfrommeld wurmpie zie dan smelt ik gewoon!
En zo'n klein naakt lijffie voor het eerst tegn je aan voelen.....* zucht.

* vamperotica gaat maar kraamverzorgster worden ofzo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59815848
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 06:25 schreef lily het volgende:
Het zwanger zijn vond ik ook altijd erg bijzonder en zou ik best nog wel eens willen maar ik vind mijn kinderen juist leuker worden nu ze ouder zijn.
Dat "rammelen" als ik een baby zie heb ik eigenlijk niet zo.

Hoewel ik er anders over dacht toen mijn kinderen zelf nog baby waren hoor, toen wilde ik juist niet dat ze snel groot werden maar ik vind het dus alleen maar leuker worden.

en die "hello kitty" kleertjes kunnen me gestolen worden, vamperotica
Ik had ook niets met Hello Kitty... Ja de "Hell" variant ervan!
Maar sinds ik tijdens de zwangerschap toch stiekem er een beetje van uit ging dat het mannetje een meisje was ben ik verliefd geworden op dat spul. En helaas....De liefde gaat niet over!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:18:23 #181
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59820100
Ik denk dat ik de 2e keer wat zekerder ben als moeder en van mezelf dan dat ik met Noah was. Met Noah heb ik alles maar een beetje over me heen laten komen. Ik hoop een 2e keer er meer en bewuster van te kunnen genieten. En bij Noah gingen sommige dingen niet helemaal zoals ik had gehoopt, zoals de borstvoeding niet wilde lukken. En dat komt oa door gebrek aan kennis bij mij en gebrek aan aandacht/tijd van het ziekenhuis. Ik hoop de 2e keer dus doordat ik nu meer weet, dat soort dingen te voorkomen. En dan zal er ongetwijfeld ook vanalles anders gaan dan ik had gehoopt, want zo gaat dat nou eenmaal met kinderen Maar dan neem ik wel een 3e, 4e, etc tot het een keertje goed gaat grapje!

En ik vond het met Noah ook steeds leuker en leuker worden naarmate hij ouder wordt Maar nu verlang ik juist naar een pasgeboren babietje, waar je lekker de hele dag mee kan tutten en uren naar kan kijken Terwijl toen Noah net geboren was vond ik het vooral leuk als mijn ouders en zus er waren, want dan had je iemand om dat mee te delen enzow. In mijn eentje had ik zo'n saaie baby die nog niks kon (en bovendien nog krampjes had ook) eigenlijk wel snel gezien Maar goed, dat zal wel een natuurlijk instinct of zoiets zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:02:17 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59830194
Ja dat snap ik ook wel Tex, dat je van een tweede wat "rustiger" kan genieten misschien, zonder al die stress van OMG wat overkomt me nu weer en doet ie het nog wel? .

Ik zou ook wel een keer een (vanaf het begin) relaxte zwangerschap mee willen maken, met niet de "schrik" van het onverwachte na de test (hoe gewenst Dean ook is hoor, daar heeft het niks mee te maken, maar als je er niet op voorbereid bent denk je toch even "slik!" ). Maar ja, je weet het niet, wie weet ooit nog, en als het bij deze ene blijft is het ook goed, die is al leuk genoeg voor een heel elftal .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:06:22 #183
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59835480
Tja ik heb altijd geroepen voor mijn 30ste klaar te willen zijn met het kinderen krijgen, nu gaat dat vast niet meer lukken met een snel gemaakte rekensom en dat is niet zo erg, ik vond het belangrijker dat mijn man en ik er beide klaar voor waren, bij de making van Isa en nu ook weer voor een tweede is dat het geval.
De zwangerschap vond ik helemaal niet leuk, iedere kwaal kwam voorbij, ik werd op het werk weg gepest omdat ik zwanger was, en de ellende met advocaten nam een loopje met onze blijdschap.
Het was dus af en toe genieten en veel spanning en onderhuidse stress die er uiteindelijk op mijn huid in vorm van enorme jeukende bultjes eruit kwam.

De babytijd (Isa is 1 jaar wanneer ik weer stop met de pil) vind ik niet eens zo leuk, nu begint het pas leuk te worden het kruipen, babbelen en straks ook lopen vind ik veel leuker. Het word ook steeds makkelijker.
Lekker mee op de fiets door de zon en mijn meisje zien genieten van de wind langs haar armpjes, onbetaalbaar en door geen ander kind is dat speciale plekje dat ze heeft in mijn hart in te nemen.
Maar mijn hart is groot genoeg om hetzelfde gevoel voor nog een kindje te hebben.

Voor Isa fijn om straks een broertje/zusje te hebben met niet te veel leeftijdsverschil (bijna 2 jaar als we mazzel hebben) en voor mijn lijf is het beter om het niet te lang uit te stellen, volgens mijn behandelend arts(en).
En vooral dat laatste geeft de doorslag, nu wil mijn lijf nog vooruit zonder zware medicatie.
De prednisonkuur direct na de bevalling sloeg goed aan en daar mag ik nu nog van genieten, maar hoe lang dat goed blijft gaan dat weet geen mens.....
En zwanger raken en tegelijkertijd aan de prednison dat doe ik liever niet heeft me vorige keer zo veel kopzorgen gegeven als ik dat kan voorkomen dan ben ik een gelukkig mens.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:54:11 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59842657
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:02 schreef Vivi het volgende:
Ja dat snap ik ook wel Tex, dat je van een tweede wat "rustiger" kan genieten misschien, zonder al die stress van OMG wat overkomt me nu weer en doet ie het nog wel? .

Ik zou ook wel een keer een (vanaf het begin) relaxte zwangerschap mee willen maken, met niet de "schrik" van het onverwachte na de test (hoe gewenst Dean ook is hoor, daar heeft het niks mee te maken, maar als je er niet op voorbereid bent denk je toch even "slik!" ). Maar ja, je weet het niet, wie weet ooit nog, en als het bij deze ene blijft is het ook goed, die is al leuk genoeg voor een heel elftal .
Ja dat heb ik idd ook wel. Noah is ook meer dan gewenst, maar als je er zo door overvallen wordt zeg maar, sta je er toch vanaf het begin al anders in denk ik. Wat dat betreft vind ik het dus wel leuk om nu ook dat rammelen mee te maken, er zo bewust mee om te gaan, en ervoor te gaan op wat voor ons het juiste moment is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:13:34 #185
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59887558
aaarggg, vriendinnetje belde gister dat ze zwanger is!! superleuk en rammelderammel!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:03:55 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60206443
tis maar stilletjes hier...

Gisteren op kraamvisite geweest bij de hummel van vrienden. Een meisje van 3 weken oud (5 weken te vroeg geboren), 6 pond. De mama pakte haar op en gaf haar zomaar aan mij
Veel haar! Echt een mooi frummeltje met alles erop en eraan maar dan in het inieminie. Een prachtig meisje!!

en op de terugweg in de auto moest ik hard huilen...
pi_60208930
Asyniur
Vreemd gevoel is dat hè? Ik ken gelukkig niet zoveel mensen met kleine kindjes maar heel af en toe krijg ik er eens een in handen en dan is het zo moeilijk om te beseffen dat je nog zo lang moet wachten voor je zelf zo'n hummeltje zult hebben..

Kan me goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt!
pi_60211500
Wie is er een beetje bekend met pendelen? Sinds een tijdje kan ik het zelf ook, en elke keer als ik gependeld wordt, komt er hetzelfde bij me uit. Ik krijg een jongen en een meisje volgens dat. Nu hoorde ik van de week dat het dus ook bij mannen kan?
Dat wist ik niet, maar gister probeerde ik het bij vriendjelief uit, en wat denk je? Komt er precies hetzelfde als bij mij uit..... Is dat bizar dan?
Back in business.
pi_60214168
Dat klinkt wel heel fijn, Shirley
Ikzelf hecht er heel weinig tot geen geloof aan, maar vond het wel leuk om eens te laten doen
pi_60215183
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:03 schreef Asyniur het volgende:
en op de terugweg in de auto moest ik hard huilen...
ai Het kan soms zo pijnlijk zijn hé: blij zijn voor hen, maar tegelijk zo'n slecht gevoel...

Ik had deze week ook zo'n avond. Even moeten uithuilen, het moest er echt gewoon allemaal uit. Duurde gelukkig niet zo lang. had door dat er iets scheelde, maar ik wou me toch maar stoer houden. Na een half uur vraagt hij of ik een stuk taart wou en ik plaats dat ik vriendelijk bedank, is mijn reactie: "ik voel me zo slecht " Zo'n antwoord had hij toch niet verwacht (ondanks het feit dat hij wel wist dat er iets was).

En straks begint de babyboom helemaal: na nieuwjaar weken aan een stuk berichten gekregen van vriendinnen die zwanger zijn en de eerste is uitgerekend op 4 augustus.
pi_60215720
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:27 schreef Shirley het volgende:
Wie is er een beetje bekend met pendelen? Sinds een tijdje kan ik het zelf ook, en elke keer als ik gependeld wordt, komt er hetzelfde bij me uit. Ik krijg een jongen en een meisje volgens dat. Nu hoorde ik van de week dat het dus ook bij mannen kan?
Dat wist ik niet, maar gister probeerde ik het bij vriendjelief uit, en wat denk je? Komt er precies hetzelfde als bij mij uit..... Is dat bizar dan?
dat hadden wij ook. Bij mij kwam er 1 meisje uit, bij mijn vriend ook!
En we willen er twee (hoeft niet perse twee meisjes trouwens ).

En we wonen samen sinds een week en ik vind het nog leuk ook Ik had me best wel zorgen gemaakt uiteraard Het rammelen heb ik nog maar af en toe "last" van, dat is wel erg fijn, ik voel me niet meer zo opgefokt en gefocust op een datum hebben om te beginnen en wat er allemaal mis kan gaan etc. Komt misschien ook omdat niemand met baby's bezig is in onze omgeving.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:37:30 #192
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60215923
Ik heb gisteren de laatste pil van de strip ingenomen, heb foliumzuur klaar liggen en begin daar morgen weer mee... vind het nu toch best weer eng nu we er zo definitief weer voor gaan.
Mama van Isa en Ties
  zondag 20 juli 2008 @ 08:40:38 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60220584
Dank voor de lieve reacties

Ik heb ook het idee dat mijn het vooral erg spannend vindt. Maar het blijft gewoon spannend, ook als je het nog een hele tijd uitstelt...
Ik vind het ook spannend, terwijl ik wel heel graag wil.

Nou ja, ik wacht maar geduldig tot hij er ook klaar voor is...

Over dat pendelen: mijn moeder doet dat ook. Ze zegt dat bij iedereen bij wie ze gependeld heeft het altijd is uitgekomen (maar mijn moeder heeft nogal een selectief geheugen). Volgens mijn moeder krijg ik eerst een meisje en dan een jongetje.
Mij boeit het niet. Ik wil 'gewoon' 2 gezonde kindjes
pi_60228380
Wij krijgen steeds vaker ruzie. Vriendje snapt niets van mijn gerammel en vind het doodeng dat ik steeds over kinderen begin terwijl hij een half jaar terug ook graag binnenkort kinderen wilde.
Ik ga in september met een avondstudie van vier jaar aan de PABO beginnen en daarbij ook parttime werken.. dus een kindje moeten we zowiezo uitstellen. Ik denk dat we dat kunnen uitstellen tot we weer in een evenwicht zitten waarbij bij mij het werken en leren makkelijk afgaat. Maar vriendjelief is van mening dat we pas na de studie en als ik een aantal jaren werk aan kinderen kunnen beginnen. Hij wil niet van alles opgeven en hij wil eerst een huis kopen.. We wonen nu in een redelijk groot appartement met 2 slaapkamers.

toevoeging: ik heb besloten dat ik die studie nog wilde gaan doen nadat ik met een aantal mensen gesproken had die vertelden dat een kind krijgen tijdens die studie wel mogelijk is, anders had ik de studie uitgesteld.

En ik blijf ook maar roze vloeien sinds mijn laatste "menstruatie (?)" (zie het tweede streepjes topic)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 21 juli 2008 @ 09:43:59 #195
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60239217
Twinkly, lastig hoor dat je zoveel ruzie met je vriendje hebt over kinderen. maar ja mannen denken over het algemeen nogal praktisch. Ik denk ook dat je dat kunt "uitstellen" tot je het evenwicht hebt gevonden, om het nou vier jaar uit te stellen is nogal wat (weet ook niet hoe oud je bent).

Mijn lief en ik willen er begin volgend jaar voor gaan! Als het aan hem ligt dan zou ik nu al stoppen met de pil, maar we zijn pas vier maanden samen dus dat lijkt me niet handig. En ik ben nog met interne opleidingen bezig dus lastig. Idee is om rond maart of zo te stoppen, dan zijn we bijna een jaar samen.
Het lijkt wel heeel erg op plannen ha ha
pi_60267934
Twinkly, vervelend dat je er steeds ruzie over hebt!
Mijn vriend en ik zitten in een redelijk gelijke situatie, maar bij ons gaat het om het willen van een tweede kind waar we geen ruimte voor hebben en ik ga ook weer naar school en studeren.
Mijn vriend denkt daar precies hetzelfde over als jouw vriend en natuurlijk heeft hij daar ook wel gelijk in. Je kan wel alles zo graag willen maar je moet er ook over nadenken of het dan wel een verstandige keuze is. Ik besef me ook dat ik zo hard kan rammelen als ik wil maar dat het NU toch echt niet gaat gebeuren. (binnen nu en een jaar)
Mijn vriend zei ook altijd, dat zien we over een paar jaar dan wel, omdat ik eerst wil gaan studeren. En dan daarna moet er eigenlijk ook nog een nieuw huis komen, omdat we dus te weinig ruimte hebben.
Op een bepaald moment moet je je daarbij neer gaan leggen, want pushen heeft dan toch geen zin.
Mijn vriend en ik praten er af en toe over, omdat hij weet dat ik het graag wil. Dan probeer ik niks op te dringen (want daar begint vaak een ruzie), maar dan wil ik gewoon even laten weten hoe ik erover denk. Nu heeft hij zoiets van, misschien kan het ook wel eerder maar dat zien we tegen die tijd wel. Hij vindt het onzin om daar nu al zo serieus over na te gaan denken terwijl er nog helemaal geen zekerheid is.
Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

Pendelen daar heb ik wel van gehoord maar ken niemand bij wie het ooit gedaan is.
Ben wel benieuwd wat er bij mij uit zal komen, als het ooit eens gedaan wordt.

Becky, spannend hoor! Hoelang duurt die interne opleiding nog?
Het lijkt op plannen, maar ik geloof dat we dat hier allemaal doen.
pi_60269070
twinkly, je kent mijn mening over het combineren van deze specifieke studie en heb krijgen/hebben van een kind. Het is echt wel mogelijk en ik denk dat dat voro jou en je vriend ook wel duidelijker zal worden als je er eenmaal in zit. Sterkte, het lijkt me vreselijk om over zoiets ruzie te hebben
pi_60270008
Twinkly, vervelend dat jullie er steeds ruzie over hebben.

Ik kan je eigenlijk alleen mijn persoonlijke ervaring vertellen… Vriendlief vond kinderen ook maar niks voor ons. Eerst was het ‘nooit’ (toen we een jaar of 2 samen waren), dat werd (als ik 30 ben-we zijn even oud), naar ‘we hebben geen plaats, het kan niet’
We woonden toen op een éénkamer-appartement.

Ik had al lang een kinderwens en langzaam zijn we er beiden in gegroeid dat we toch voor een kindje zouden gaan. Ik was namelijk ook net een opleiding gestart in avondonderwijs (3jaar, boekhouden) en wilde absoluut niet wachten tot na de opleiding. Dat leek me veel te lang.

Ik werd heel snel zwanger (1e ronde, was 3 maand bezig met de opleiding) en we keken tijdens de zwangerschap uit naar een huisje. Mijn eerste jaar heb ik zonder problemen afgerond. Mijn tweede jaar is een zwaar jaar geweest… ondanks dat ik de eerste 4 maand van het tweede academiejaar voltijds thuis was, en de 4 maanden erna halftijds werkte, is het mij maar net gelukt. Of dat hoop ik, want ik heb nog 1 vak opnieuw te doen in augustus. (Hier is alles nog lineair, je kan dus niet vakken uit het 1e jaar “meeslepen” tot in het 3e jaar. Je moet slagen voor alle vakken voor je over mag)

Persoonlijk lukte het me niet (nu ja nauwelijks) om en te werken (sinds 3 maand weer 36u/week) en voor mijn dochter te zorgen en nog eens te studeren. Mijn dochter is bijna 11 maand en ze slaapt nog niet door, erg nadelig voor de concentratie en het geheugen. (en dat ervaren ook andere moeders met dreumesjes die dan nog steeds niet doorslapen)
Maar goed, het kan ook heel anders gaan. Kijk maar naar owlet (maar haar verhaal ken ik eigenlijk niet, baseer me op de post hierboven) en naar p_iglet (petje af!)

Ik weet hoe moeilijk het is, maar vaak helpt het om alles wat te laten rusten. Mannen ervaren het snel als gepush… maar als er ook bij hem een kinderwens is, denk ik niet dat het nog tot na je opleiding zal duren.
pi_60270015
Hier ook nog steeds hetzelfde, en ook wij hebben er ruzie over gehad Twinky
Het is gewoon zo onwijs moeilijk als je niet hetzelfde denkt over zoiets..
Maar nu heb ik mezelf weer even rustiger gekregen, soms is het even heel heftig dan moet ik soms echt huilen maar het gaat nu al weer een week erg goed en ben weer rustiger en kan nu weer even denken, het komt wel..
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:32:32 #200
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60270427
Appelsap, die opleiding duurt tot september 2009, met de grootste piek tussen september 2008 en april 2009 (stages). Daarnaast is het overheid dus redelijk flexibel.
pi_60341844
*kick*
Even een schop om aan te geven dat er nog steeds gerammeld wordt in de zomerhitte!
Hier moet er maar weer eens een goed gesprek met mijn lief gevoerd worden, ik vind namelijk dat we er op alle fronten klaar voor zijn... (Behalve misschien mijn non-existing-cyclus dan. ) Eens peilen hoe meneer daarover denkt.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:34:28 #202
61183 leonieke
Dan toch?
pi_60342349
Fijn, hé, zo'n niet-bestaande cyclus Dat heeft bij mij trouwens wel geholpen om mijn man te overtuigen (alhoewel ik moet toegeven dat hij niet meer zoveel nodig had ) er zijn momenten geweest waarbij mijn cyclus niet hielp
pi_60342460
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef leonieke het volgende:
Fijn, hé, zo'n niet-bestaande cyclus Dat heeft bij mij trouwens wel geholpen om mijn man te overtuigen (alhoewel ik moet toegeven dat hij niet meer zoveel nodig had ) er zijn momenten geweest waarbij mijn cyclus niet hielp
Hoe? Hoe? Hoe heeft je niet-bestaande cyclus geholpen je man te overtuigen? Tips, trucs! (niet dat hij nog veel overreding nodig heeft, maar toch...)
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:43:09 #204
61183 leonieke
Dan toch?
pi_60342564
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Hoe? Hoe? Hoe heeft je niet-bestaande cyclus geholpen je man te overtuigen? Tips, trucs! (niet dat hij nog veel overreding nodig heeft, maar toch...)
Maar liefje, als ik nu al met mijn pil zou stoppen, zou ik mijn lichaam al de kans kunnen geven om aan alles te wennen. Het is niet dat het zo zal lukken, dus je moet je zeker nog geen zorgen maken. Maar alle tijd dat we nu winnen, is tijd die we niet meer moeten verliezen als we allebei overtuigd zijn Het zal met heel die hormonenrommel waarschijnlijk toch langer duren dan voor mensen die een superregelmatige cyclus hebben Toch?

(al heeft de gyn het toen wel verpest door te zeggen dat ik niet mag stoppen met de pil zolang ik niet met clomid begin.. maar mijn man was wel al overtuigd )
pi_60342697
Ik vat hem! Lekker beeldend ook.
Wie weet werkt zo'n charme-offensief hier ook, al is het verschil hier dat ik in november dus al met de pil gestopt ben...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:59:41 #206
61183 leonieke
Dan toch?
pi_60342894
Ah verdorie, kun je dat dus niet meer gebruiken. Wat zegt de gyn eigenlijk? Bij mij zei ze dat ik sowieso niet meer te lang mocht wachten, dus dat gebruikte ik ook wel in mijn betoog Wel jammer dat er geen smileys zijn die tonen hoe je over de billen van iemand wrijft
pi_60343120
De gyn zegt niks, omdat we daar niet zijn geweest. Ik stopte om de hormonen uit mijn lijf te krijgen, niet om zwanger te worden. Nu die tijd (binnenkort - hopelijk) wel daar is, is het gewoon erg lastig (understatement van het jaar...) dat mijn cyclus nog steeds niet regelmatig is.

[ Bericht 39% gewijzigd door prinseszondererwt op 27-07-2008 10:20:18 ]
pi_60389699
Gisteren bij mijn nicht geweest en haar grote stoere kleine man vast gehouden...
Ow wat een prettig gevoel is dat hoor...

Aangezien we tot mei in ieder geval niet zwanger mogen worden... heb ik nu iets anders om naar uit te kijken.... we gaan . Volgend jaar 7 augustus gaan we trouwen,
pi_60389704
Wat leuk Jolene, van harte gefeliciteerd!
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 08:15:14 #210
5428 crew  miss_sly
pi_60389740
jolene, gefeliciteerd
Leuk vooruitzicht om je mee bezig te houden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 juli 2008 @ 09:37:22 #211
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60390509
* rammelderammelderammel*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60402500
Gefeliciteerd Jolene! Op naar het trouw-topic

Ik probeer me ook te concentreren op ons huwelijk (nog maar iets meer dan 1 maand!) en we zijn ook bezig met een huis te kopen. Dus het rammelen wordt gelukkig een beetje naar de achtergrond verdrukt.
Moet wel eind volgende maand weer naar de gyn voor het PCO gedoe en dat ding op mn eierstok.Ben benieuwd..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60484831
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
De gyn zegt niks, omdat we daar niet zijn geweest. Ik stopte om de hormonen uit mijn lijf te krijgen, niet om zwanger te worden. Nu die tijd (binnenkort - hopelijk) wel daar is, is het gewoon erg lastig (understatement van het jaar...) dat mijn cyclus nog steeds niet regelmatig is.
En ben je dan nu al bij de gyn geweest voor de onregelmatige cyclus? Hoe onregelmatig is hij?
pi_60484939
Proficiat Jolene. Het huwelijk zal je sowieso wel doen focussen op andere dingen als het rammelen En dat huis kopen ook, hoor tessie Ik kan er van meespreken

Hier wordt er ook nog steeds verder gerammeld.
Op 15 augustus ga ik niet naar de avondmarkt in Dadizele (afspraak op 14 en 16 aug rond het Brusselse, dus het is een beetje overdreven om dan 200km te rijden voor de avondmarkt ). Zal misschien wel helpen voor mijn gemoedsrust Ik ging namelijk zwanger zijn tijdens de volgende avondmarkt Ah avondmarkt 2009 wordt gewoon helemaal mijn ding
pi_60485336
Avondmarkt 2009 met de kinderwagen is een mooi streven Leonieke!
Hoe gaat het met je huis?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:13 schreef leonieke het volgende:[..]En ben je dan nu al bij de gyn geweest voor de onregelmatige cyclus? Hoe onregelmatig is hij?
Ik heb dinsdag een afspraak bij de HA, ik verwacht dan een verwijzing. Sinds november gestopt met de pil, sindsdien 1 x ongi in mei. Zo onregelmatig, let's say non-existing.
pi_60485652
Ik ben er alleszins volledig voor te vinden prinseszondererwt Maar een dikke buik zou voor mij ook heel goed zijn, hoor
Met het huis gaat alles goed. De plakker zou normaalgezien moeten beginnen (moest eigenlijk gisteren al begonnen zijn, maar ja, ik heb ondertussen al geleerd dat je op zo'n stielmannen niet echt moet rekenen) en aangezien we de komende 10 dagen weg zijn, hoop ik de volgende keer een heel grote verandering te zien

Hmz... 1 x ongesteld is inderdaad niet echt een bestaande cyclus. Goed dat je volgende week bij de dokter langs kunt. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat jullie eerst naar de HA moeten vooraleer je een afspraak kunt maken bij de gyn. Maar elk land zijn gewoonte hé Hopelijk kun je vlug terecht bij de gyn
pi_60521854
Ik ben zowaar weer ongesteld! Ben er helemaal blij van haha! Het lijkt er zowaar op dat ik heel regelmatig ongesteld wordt! Ik dacht dat vorige maand toevallig was, maar nu is het weer na precies een maand en 10 dagen. Woei!
En de 14e heb ik een afspraak staan bij een andere gyn, eentje die wat meer van PCOS afweet als het goed is... (en hopenlijk niet zo'n draak is als die vorige).
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:12:13 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60522071
Fijn Tessie! Regelmaat is erg prettig!

Jolene, nog gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

En Leonie, is de plakker inmiddels begonnen?

Prinses, jij ook succes bij de HA

Hier alles nog steeds hetzelfde. Bij vlagen enorm rammelen, maar helaas zit het er voor dit jaar niet in. Vriendlief ziet het echt nog niet zitten. Veel huilen natuurlijk maar nu gaat het wel weer...
pi_60523486
Tessie wat een goed nieuws! Ik ben echt blij als ik zo'n berichten lees

Asyniur: We zijn tien dagen weg van ons huis. Tien dagen in West-Vlaanderen zodat ik me er niet druk kan in maken aangezien ik niet weet of hij al dan niet bezig is En ik hoop natuurlijk een half geplakt huis te zien de volgende keer dat ik langsga Maar ik denk het eerlijk gezegd niet... en wil mijn gevoel nu wel vaker raak zijn
Wat vervelend trouwens dat jouw vriend er nog niet voor te vinden is. We kunnen samen aftellen naar 2009: ik voor de verhuis en jij om jouw vriend van gedacht te zien veranderen Ik duim alleszins mee Nog 150 dagen
pi_60528005
Wat ontzettend balen Aysinur! Denk je dat hij het volgend jaar wel ziet zitten of is dat ook nog niet zo duidelijk?

Leonieke, wanneer verwacht je dat jullie huis klaar is?

Wij zijn ook bezig met een huis te kopen, het koopcontract is al getekend, we moeten alleen de financiering nog rond krijgen. Dus als dat ook allemaal meezit, gaan wij ook in 2009 verhuizen! 28 januari om precies te zijn. Een super leuk huis, met eindelijk ruimte! Voor eventueel ook een (of meerdere) kinderkamers haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60532518
Ik wil nog steeds eind december verhuizen en oudejaarsavond in ons eigen huis doorbrengen Maar we moeten realistisch blijven hé en niet té veel hopen, maar mijn schoonouders weten al dat ik zeker niet welgezind zal zijn als het later is, ook al zal het bv 2 januari zijn en ik zal zéker oudejaarsavond niet bij hen doorbrengen
En ruimte voor kinderkamers is héél goed. Onze kinderkamer is in mijn gedachten al ingericht (en daar gaan mijn eierstokken weer )
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:31:36 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60542660
Tessie, ik heb geen idee wanneer hij wil wel. Dat weet ie zelf niet eens.
Eigenlijk zouden we er na onze zomervakantie van dit jaar voor gaan (tenminste dat hadden we ongeveer een jaar geleden afgesproken). Daarom was/is het even extra pijnlijk.
Het zal allemaal wel goed komen... maar soms word ik er gewoon een beetje moedeloos van)

Leonie, fijn dat je even van huis weg bent! Andere omgeving doet vaak wonderen voor je gemoed! Ik hoop dat als je terugkomt, het huis geplakt is

Onze zolder is in elk geval bijna klaar!! Zaterdag komen ze de vloer leggen
pi_60552559
Exact een jaar geleden zijn phille en ik gaan eten om ons eerste huwelijksverjaardag te vieren En toen hadden we het over met de pil stoppen en zwanger worden en al hetgeen er bij komt kijken.
Ik weet nog dat ik toen zei dat het super ging zijn om volgend jaar deze tijd zwanger te zijn... zelfs al was het nog in de fase dat het ons geheimpje ging zijn en we het nog tegen niemand gingen zeggen.

Een jaar verder, vanavond weer ergens gaan eten (want dat willen we elk jaar wel doen ) alleen is het nog steeds gewoon met ons tweetjes. En vandaag stemt me dat een beetje triest want het ging zo fantastisch geweest zijn
pi_60552645
Leonieke, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Ik kan me voorstellen dat het triest stemt, al is het natuurlijk vooral een fijne dag Misschien is 2009 wel helemaal jullie jaar...
Geniet ervan vanavond!
pi_60552729
Thx prinses Het is uiteraard voor de rest een heel fijne dag en 2009 hoort gewoon het jaar van alle rammelaars te worden
pi_60552985
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef leonieke het volgende:
2009 hoort gewoon het jaar van alle rammelaars te worden
Deal!
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:18:23 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60553512
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:31 schreef Asyniur het volgende:
Tessie, ik heb geen idee wanneer hij wil wel. Dat weet ie zelf niet eens.
Eigenlijk zouden we er na onze zomervakantie van dit jaar voor gaan (tenminste dat hadden we ongeveer een jaar geleden afgesproken). Daarom was/is het even extra pijnlijk.
Ik zou dat dus niet pikken, zo kan ie je wel jarenlang gek maken door zich niet aan de afspraken te houden .

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60554416
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zou dat dus niet pikken, zo kan ie je wel jarenlang gek maken door zich niet aan de afspraken te houden .


Ik naar alle eerlijkheid dus ook niet, mijn man kwam meerdere malen op zo'n afspraak terug dat hij dus toch niet wilde, iets wat mij meerdere keren ZO enorm verdrietig gemaakt heeft, iets wat ik ook echt uitgesproken heb en erover ben blijven praten, geprobeerd zonder al te veel druk uit te oefenen maar wel erg duidelijk gemaakt dat ik het wachten op hem niet erg lang meer kon opbrengen.
Ik had eigenlijk zelfs wel een ultimatum in mn hoofd, maar dat is verder nooit ter sprake hoeven komen.

Ik ben er ook voor dat we allemaal 2009 mama's gaan worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:14:59 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60558025
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zou dat dus niet pikken, zo kan ie je wel jarenlang gek maken door zich niet aan de afspraken te houden .


Lief van je Viev!
Ik heb echter zo mijn redenen om het wel te pikken
Het komt allemaal wel goed ook al duurt het dan wat langer
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:37:11 #230
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60562264
*kruipt naar binnen*
~~~rammel~~~
*kruipt weer naar buiten*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60563306
sterkte, rammelaars die nog moeten wachten!

ik rammel eigenlijk nauwelijks meer maar van de week was ik op kraambezoek bij m'n vriendin en haar pasgeboren zoontje, die ik een hele tijd vast heb mogen houden (hij lag lekker te slapen op m'n arm). en ik vond 't in ieder geval wel weer héél ontroerend om zo'n nieuwe klein mensje te zien, voelen en ruiken.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:15:00 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60563338
Wat een lieve foto Bix.

Enne, jij maakt natuurlijk wel érg leuke kinderen..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60563547
hihi nou misschien is al onze leukheid al opgebruikt voor deze 2, dat kan ook nog he!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:30:19 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60563780
Och bix, wat een heerlijk tevreden, klein menneke. En wat een contrast met dat pukkelkindje hier in huis dat om de haverklap begint te jammeren in zijn bed
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60565226
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef leonieke het volgende:
2009 hoort gewoon het jaar van alle rammelaars te worden
Eens!
Back in business.
pi_60569565
Ik ben door de ha doorverwezen naar de gyn, we gaan er dus helemaal voor. Dat betekent ook dat ik niet zozeer meer rammel maar eigenlijk in de andere topics thuishoor. Maar ik blijf hier ook voor jullie jompelen hoor!
pi_60572270
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben door de ha doorverwezen naar de gyn, we gaan er dus helemaal voor. Dat betekent ook dat ik niet zozeer meer rammel maar eigenlijk in de andere topics thuishoor. Maar ik blijf hier ook voor jullie jompelen hoor!
Poppejans rammelt ook nog hoor Je kan hier niet zomaar vertrekken hoor
Alvast veel succes bij de gyn. Wanneer heb je een afspraak?
pi_60572748
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:12 schreef leonieke het volgende:
Poppejans rammelt ook nog hoor Je kan hier niet zomaar vertrekken hoor
Alvast veel succes bij de gyn. Wanneer heb je een afspraak?
Ow ja, natuuuurlijk... ik ga nergens heen hoor.
De 27e is de afspraak en de gyn is heel eng... zijn foto heb ik al gespot.

* prinseszondererwt neemt zich voor nooit meer een arts op te sporen vooraf
pi_60572937
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:32 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Ow ja, natuuuurlijk... ik ga nergens heen hoor.
De 27e is de afspraak en de gyn is heel eng... zijn foto heb ik al gespot.

* prinseszondererwt neemt zich voor nooit meer een arts op te sporen vooraf

Als het een troost kan zijn, mijn vorige gyn zag er heel lief uit en bleek een tang te zijn waar ik 3 uur moest wachten in de wachtzaal (is meerdere keren gebeurd) en waarbij ik geen vragen kon stellen omdat ik al weer op de gang stond tegen dat ik mijn mond had opengedaan. Zelfs mijn ma stond er verstomd bij

Mannelijke gyns zijn meestal ook zachtaardiger (al kies ik altijd voor een vrouw )
pi_60573021
Dat zijn dingen die ik wil horen! (Kan ik met een gerust hart op vakantie morgen )
pi_60581334
Ik heb nu ook een mannelijke gyn, en hij moet wel aardiger zijn dan dat mens wat ik eerst had, want zij was echt een tang ja...

Ik kwam er vandaag achter dat er ook een nadeel aan deze regelmatige cyclus van mij zit, hoogstwaarschijnlijk ben ik nu dus precies op mijn trouwdag ongesteld :S Dat is wel erg irritant, maar ja...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60585350
Dat is niet zo fijn tessie (maar misschien zal het een dag uitgesteld worden door de stress die je uiteraard niet hoeft te hebben, maar als bruid sowieso toch een beetje hebt )
pi_60604847
haha ja daar dacht ik ook al aan leonieke Daar hoop ik dan maar op
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60829348
*schop*

Kan ik hier rammelen??

Ooooooooh ik zag vandaag mijn hoogzwangere professor en wat was/is ze mooooooi
Ik heb genoeg beleefdheid en manieren enzo om niet zomaar aan haar buik te zitten en/of haar het hemd van het lijf te vragen maar wat heb ik me in moeten houden zeg

Precies zo'n mooi basketbalachtig-buikje qua formaat en verder helemaal niet aangekomen ofzo (voor zover ik kan zien uiteraard). Echt hoor, zo'n buik, daar teken ik voor. Hoewel ze ook al wel erg dun was voor de zwangerschap enzo, maar toch
Gaat een mooi kindje worden denk ik, japans/duits/russisch


*rammelrammelrammel*
Wacht tot vriendje thuis komt van zn sollicitatie, hopelijk heeft ie de baan en dan kan het gerammel (en gezeur ) pas echt los barsten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60831280
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef huuphuup het volgende:
*schop*

Kan ik hier rammelen??

Ooooooooh ik zag vandaag mijn hoogzwangere professor en wat was/is ze mooooooi
Ik heb genoeg beleefdheid en manieren enzo om niet zomaar aan haar buik te zitten en/of haar het hemd van het lijf te vragen maar wat heb ik me in moeten houden zeg

Precies zo'n mooi basketbalachtig-buikje qua formaat en verder helemaal niet aangekomen ofzo (voor zover ik kan zien uiteraard). Echt hoor, zo'n buik, daar teken ik voor. Hoewel ze ook al wel erg dun was voor de zwangerschap enzo, maar toch
Gaat een mooi kindje worden denk ik, japans/duits/russisch


*rammelrammelrammel*
Wacht tot vriendje thuis komt van zn sollicitatie, hopelijk heeft ie de baan en dan kan het gerammel (en gezeur ) pas echt los barsten
yaaaaaaaaaay vriendje heeft de baaaaaaaan!!!!

oh my god ik ben zo blij :D:D

*rondedansje maakt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:15:09 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60832557
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

yaaaaaaaaaay vriendje heeft de baaaaaaaan!!!!

oh my god ik ben zo blij :D:D

*rondedansje maakt
Gefeliciteerd!!

Laat het rammelen en gezeur beginnen!!
pi_60832812
Ik ben vandaag bij mijn nieuwe gyn geweest. Zoooo wat een verbetering! Hij was super aardig en relaxed, en luisterde tenmiste wel.
En hij denkt ook dat als ik zo doorga met afvallen, ik misschien over een tijdje (een jaar ofzo) wel gewoon zo zwanger kan worden, zonder hormoonpillen en gedoe!
Erg goed nieuws dus! En ben blij dat hij gewoon wel luistert.
Moet maandag en die maandag erna bloed prikken om mijn hormonen te checken, en 15 september moet ik weer bij hem langs om het te bespreken. Ben benieuwd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60832856
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!

Laat het rammelen en gezeur beginnen!!
dankje

oeh ik ben echt niet meer te houden zeg, zelfs al op funda aan het kijken naar huizen met een geschikte babykamer
het duurt nog wel heel even hoor, we zouden in januari beginnen eigenlijk, dat was de afspraak. Maar nu hij dus deze (toch best wel goede ) baan heeft binnengesleept ben ik in elk geval zeker dat januari echt de láátste datum is dat we gaan beginnen; en dus misschien als het aan mij ligt wel eerder


Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60832892
Das mooi nieuws Tessie! en fijn ook dat je nieuwe gyn naar je luistert!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60833989
Tessie, wat fijn dat je nieuwe gyn zo leuk is!

En huuphuup, gefeliciteerd! Klinkt heel positief allemaal.
pi_60838083
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef LadyDanae het volgende:
Tessie, wat fijn dat je nieuwe gyn zo leuk is!

En huuphuup, gefeliciteerd! Klinkt heel positief allemaal.

Dank dank, het is ook positief
En het mooiste is nog dat mijn lief al heel lang een mini cooper wil hebben. "Denk in de trant van oh als ik een miljoen zou hebben..." dat idee. En nu blijkt een nieuwe Mini Cooper part of the deal te zijn

en daar past vast precies een maxicosi in hihi

en ik rammelde al erg hard en ik dacht dat het niet harder kon, maar blijkbaar wel
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:48:14 #252
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60838792
huuphuup leuk hoor, dat je lekker kan rammelen, ik kan dat samen met mijn lief gelukkig, als het aan hem ligt mag het morgen al gebeuren. maar we zijn nog niet lang samen dus ik wacht liever nog eventje
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:30:14 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60842685
Wat ik zo ontzettend vaag blijf vinden is dat mijn kinderwens eigenlijk alsmaar groter lijkt te worden....
En dat terwijl ik midden in een scheiding lig

vrouwenlichaam reageerd maar vaag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:25:21 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60845020
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:30 schreef _Bar_ het volgende:
Wat ik zo ontzettend vaag blijf vinden is dat mijn kinderwens eigenlijk alsmaar groter lijkt te worden....
En dat terwijl ik midden in een scheiding lig

vrouwenlichaam reageerd maar vaag
Dat herken ik wel een beetje hoor Bar. Toen een langdurige relatie van mij uitging (voor deze) toen had ik ook opeens zoiets van: ik moet NU een kind! ik heb zelfs nog even in een vlaag van verstandsverbijstering gedacht om gewoon een leuke vent te zoeken, onbeschermde sex en dan alleen het kind opvoeden
pi_60861271
Wat een goed nieuws hier allemaal huuphuup en tessie

Bar, het vrouwenlichaam zit inderdaad gewoon heel raar in elkaar. Ik vraag me af of er ooit iemand zal zijn die het zal begrijpen? Alvast veel sterkte met het rammelen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:34:12 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60954812
hoe gaat het met jullie gerammel als je op zoek bent naar kinderkleertjes als kadootjes of zo?
pi_60955763
Oh Becky, dat is echt heel slecht/goed -het is maar hoe je het bekijkt- voor het gerammel! Mijn schoonzusje is in verwachting, dus had ik een goede reden om tussen de babyspullen te kijken.... rammelderammel!!!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:10:51 #258
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60955976
hee prinseszondererwt, mijn schoonzusje is ook zwanger, net als een van mijn beste vriendinnen (andere is net bevallen) is zwanger, er is net 1 nichtje (twee maanden te vroeg) bevallen en nog vier te gaan de aankomende anderhalve maand, vriendinnen van twee beste vrienden hebben net een kindje of moeten begin oktober. Ik koop me suf aan kinderkleding, kadootjes voor moeders en vaders, ben een beetje inspiratie kwijt eigenlijk.
Maar mijn lief gaat heeeel graag mee naar dit soort winkels en eigenlijk kunnen we niet wachten maar ja, nog een maand of 6 te gaan denk ik zo.
pi_60956166
Dat lijkt me een bijzonder lastige combinatie becky.. Ik kan me zo voorstellen dat je dan overuren rammelt...

Sinds kort begin ik -na een hoop ellende- weer zacht en voorzichtig te rammelen, maar nog niet echt op volle sterkte.. Hoewel het meelezen in dit topic wel helpt moet ik zeggen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:16:48 #260
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60960784
chan, dat valt wel mee hoor, ik vind het fantastisch al die kinders en zwangere vriendinnen!!

hopelijk rammel je over een tijdje vollop.
pi_60962738
ik doelde met de lastige combi vooral op het winkelen voor anderen en rammelen... ik was gewoon een beetje traag.. al die zwangeren en kindertjes lijkt me ook geweldig
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:49:02 #262
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60963292
ach ik vind dat ik legaal mag rammelen, mijn lief vind het ook fantastisch en laat mij lekker rammelen!
pi_61116674
Wordt er niet meer gerammeld?
Ik heb net gehoord van mijn vriendin die zwanger is dat het een meisje wordt! Zooo leuk! Dus hier rammelt het nu nog harder hahaha, dat krijg je van dat soort nieuws.
En ik heb vorige week en vandaag bloed laten prikken, om de hormonen te checken, en daar hoor ik 15 sept de uitslag van, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar...
En hoe gaat het met de andere rammelaars?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61116848
Hier wordt nog steeds gerammeld alleen ben ik er zelf wat minder mee bezig. Ben erg druk met school, werk en vakantie
Wat verder allemaal niet mee werkt is mijn cyclus die me iedere keer weer het bos in stuurt, daar wordt ik best wel wat wanhopig van en daarom heb ik mijn zinnen maar een beetje verzet op werk en school zodat ik niet helemaal gek van mezelf wordt.

Ik hoop voor je dat je 15 sept. een positieve uitslag krijgt!!!
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:02:05 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_61119440
Hier rammelt het ook nog steeds hoor!

Vanavond ga ik maar weer eens in conclaaf met en een vurig pleidooi houden...
vooral omdat ik 's morgens vaker emo reageer als ik ouders zie lopen met van die kleine huppelende ernaast
pi_61130522
Oh irritant is dat he, Flower, een onregelmatige cyclus! Weet er alles van!

@Asyniur: En, had je pleidooi al wat effect?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61133242
Rammelen? Wat is dat weer?

Nee, serieus... er wordt hier heel wat afgerammeld, maar ik probeer er in de mate van het mogelijke wat afstand van te nemen. Dat emo reageren als ik zwangere mensen zie of ouders met kleine kinderen zie, gebeurt hier tegenwoordig té vaak.

Dit in combinatie met het ene kraambezoek achter het andere, maakt het er allemaal niet makkelijker op. Zaterdag weer één te gaan, volgende week zaterdag waarschijnlijk weer één. Een collega wordt in oktober vader, mijn zus bevalt in november, ...
pi_61137571
Hier rammelt het ook nog steeds, maar ik kan er de laatste tijd gelukkig veel beter met mijn vriend over praten.
Leonieke, het lijkt me heel moeilijk om steeds op kraambezoek te "moeten"!
pi_61137636
Maar jij begint er toch ook gauw aan Leonieke?
Helpt dat vooruitzicht dan niet of verergert dat het rammelen gewoon?

Enneh, ik ben uitgerammeld... postte ik nog op 25 juni in dit topic dat ik er echt nog niet aan toe was maar dat ik wel alweer kriebels had... 11/08 gaf de test aan dat er een "verrassinkje" is tussengekomen.

Het laatste jaar van de opleiding die ik volg ga ik dus allicht in twee jaar doen (zie ook alweer enkele post hoger, over combi studie/werk/kinderen)

Maar ik hoop voor alle rammelaars dat de partners gauw meewillen (en dat de natuur daarna ook een beetje meewilt natuurlijk!)
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:06:58 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_61138232
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 07:35 schreef tessie het volgende:
@Asyniur: En, had je pleidooi al wat effect?
Ik ben in slaap gevallen
Maaaaarrrr nog een paar uurtjes en dan gaan we op vakantie!!!!
en dan is er tijd genoeg voor gesprekjes en pleidooien

Oja en kraambezoek: ik vind het heerlijk, zo'n klein frummeltje op schoot alleen in de auto naar huis word ik vaak emo
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:08:18 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_61138259
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:43 schreef Iksje het volgende:
Enneh, ik ben uitgerammeld... postte ik nog op 25 juni in dit topic dat ik er echt nog niet aan toe was maar dat ik wel alweer kriebels had... 11/08 gaf de test aan dat er een "verrassinkje" is tussengekomen.

Ow en Iksje, ondanks de schrik: gefeliciteerd!!!
pi_61139986
Gefeliciteerd Iksje!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:26:42 #273
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61140441
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben in slaap gevallen
Maaaaarrrr nog een paar uurtjes en dan gaan we op vakantie!!!!
en dan is er tijd genoeg voor gesprekjes en pleidooien

Oja en kraambezoek: ik vind het heerlijk, zo'n klein frummeltje op schoot alleen in de auto naar huis word ik vaak emo
ik heb nog veel kraambezoek te gaan de aankomende tijd, maar ik vind het ook heerlijk! Gelukkig word ik er niet emo aar ontzettend blij van en zeg tegen mijn vriend "zo 1 wil ik er ook" en hij kijkt dan een beetje schaapachtig van "jou tijd komt nog wel meisje"

oh en iksje, gefeliciteerd, onverwacht maar niet ongewenst dus!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:28:46 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61143750
Ik heb gewoon andere vriendinnen "gezocht" die totaal niet met kinderen bezig zijn, helpt gewoon erg goed tegen het rammelen want werd er knettergek van....

Maar heb nu wel met mezelf afgesproken dat ik het aller liefste voor mijn 30ste toch nog een keertje opnieuw mama wil worden als het zich allemaal toelaat natuurlijk en de nog steeds goed is, en we er zeker van zijn dat we er samen aan toe zijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61143889
Hier ook nog gerammel nog steeds
Maar omdat ik nog niet zo heel oud ben (24), en ik studeer aan een universiteit, en mijn vrienden dus ook eigenlijk want zo gemakzuchtig ben ik dan ook wel weer maar goed, zij zijn nog totaal niet met kinderen bezig. Sterker nog, van een aantal vrienden vind ik het nog altijd een wonder dat ze eens in de zoveel tijd voor twaalf uur wakker zijn enzo...
Maar goed, ik zou hoogstwaarschijnlijk de eerste in mijn omgeving zijn dus qua kraambezoek heb ik die problemen niet. Een docente van mij is zwanger ( ze moet nog 3 weken maar ze vertikt het om thuis te blijven zitten nu...); en het liefst zou ik haar het hemd van het lijf vragen enzo, maarja, dingen met beleefdheid en dat-doe-je-niet enzo

kortom --> ik rammel
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61144878
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:43 schreef Iksje het volgende:
Maar jij begint er toch ook gauw aan Leonieke?
Helpt dat vooruitzicht dan niet of verergert dat het rammelen gewoon?
Het heeft een tijd geholpen. Nu wil ik gewoon zwanger zijn
quote:
Enneh, ik ben uitgerammeld... postte ik nog op 25 juni in dit topic dat ik er echt nog niet aan toe was maar dat ik wel alweer kriebels had... 11/08 gaf de test aan dat er een "verrassinkje" is tussengekomen.

Het laatste jaar van de opleiding die ik volg ga ik dus allicht in twee jaar doen (zie ook alweer enkele post hoger, over combi studie/werk/kinderen)

Maar ik hoop voor alle rammelaars dat de partners gauw meewillen (en dat de natuur daarna ook een beetje meewilt natuurlijk!)
Gefeliciteerd Wat fijn zo'n verrassing
pi_61147489
Gefeliciteerd Iksje! Das een leuke verrassing

Kraambezoek lijkt me wel heel leuk eigenlijk, maar dat is jaren geleden dat ik dat meegemaakt heb, want niemand in mijn vriendenkring heeft nog kinderen. Nu dus wel een vriendin die zwanger is, maar dat vind ik gewoon echt super leuk voor haar. Al wil ik het zelf natuurlijk het liefst ook, maar vind het ook al heel leuk om het zo van best wel dichtbij bij haar mee te maken zeg maar.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61149178
De ene dag gaat een kraambezoek me ook beter af dan de andere hoor Meestal is het in de auto gewoon even heel hard de tranen verbijten. Het is geen jaloers gevoel dat ik dan heb, want ik gun het die mensen heel erg hard Alleen eerder angst, in de aard van: stel dat wij dit nooit gaan meemaken, wat dan?
pi_61158539
Ja ik snap wat je bedoelt leonieke. Dat heb ik ook heel vaak, maar eerder als ik gewoon babies zie, of zwangere vrouwen, of zo'n bevallingsprogramma op tv. Die mensen ken ik niet.
Een tijdje terug had je zo'n programma, tienermoeders, van die beetje ontspoorde meiden die dan op 14 jarige leeftijd al zwanger zijn. Dan denk ik wel ja, bij hun gebeurt het zomaar, en vinden ze het nog een ongelukje ook, en andere mensen willen zo graag, en daar lukt het maar niet bij.. Beetje zuur zeg maar...
En mijn vriendin, ja, die ken ik wel heel goed, en haar gun ik het gewoon zo erg. En ik weet dat zij zo'n leuke mama zal zijn! Dan vind ik het toch minder erg ofzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61158993
Oeh, die tienermoeders of die mensen waarbij het niet echt gewenst is omdat het een ongelukje is...

Vanmorgen was er een collega die net vader is geworden wat aan het zeuren omdat hij al op was van half zes en zich nog niet had kunnen scheren en moe was, ... Ik heb me echt moeten inhouden om hem niet af te snauwen (is me ook gelukt, heb met een blik vol medelijden geglimlacht)
pi_61159312
Op zich wel begrijpelijk, leonieke, maar wij gaan ook echt klagen hoor, als we straks te weinig slaap hebben gehad
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:23:08 #282
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61159393
ik heb een collega die per ongeluk dwars door de pil heen zwanger is geworden.....waarbij het gelukkig nu heel gewenst is. Mijn nichtje van 21 is ook bijna uitgerekend, ook een foutje, maar die heeft totaal geen stabiele basis, behalve mijn oom en tante dan. We duimen dat dat goed gaat!

enne....ik heb vandaag mijn laatste recept van de pil gehaald.....dat betekent dat we het over maximaal 7 maanden gaan proberen........jeumig dat is wel erg ver weg!
pi_61159672
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Op zich wel begrijpelijk, leonieke, maar wij gaan ook echt klagen hoor, als we straks te weinig slaap hebben gehad
Ja, maar vandaag kan ik het eventjes niet goed hebben
pi_61159938
Ja.. zulke dagen heb je er wel eens tussen zitten he. Heb ik ook wel eens last van.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61159955
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
ik heb een collega die per ongeluk dwars door de pil heen zwanger is geworden.....waarbij het gelukkig nu heel gewenst is. Mijn nichtje van 21 is ook bijna uitgerekend, ook een foutje, maar die heeft totaal geen stabiele basis, behalve mijn oom en tante dan. We duimen dat dat goed gaat!

enne....ik heb vandaag mijn laatste recept van de pil gehaald.....dat betekent dat we het over maximaal 7 maanden gaan proberen........jeumig dat is wel erg ver weg!
7 maand? Hoeveel strips zitten er bij jullie wel in een doos?
Of mis ik iets?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:45:11 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61161063
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef leonieke het volgende:

[..]

7 maand? Hoeveel strips zitten er bij jullie wel in een doos?
Of mis ik iets?
eeh twee keer drie, en ik heb nog een maand te gaan......

vervelend he, gezeur van die mensen omdat ze zo weinig slapen, tja hoort erbij. Ik ga binnenkort bij vrienden of kraamvisite, op een zaterdag, en er werd gezegd dat we vanaf half zeven 's ochtends welkom waren, op zaterdag dacht het niet....zolang het nog kan zou ik graag in het weekend uit willen slapen.
pi_61161994
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef becky27 het volgende:

[..]

eeh twee keer drie, en ik heb nog een maand te gaan......

vervelend he, gezeur van die mensen omdat ze zo weinig slapen, tja hoort erbij. Ik ga binnenkort bij vrienden of kraamvisite, op een zaterdag, en er werd gezegd dat we vanaf half zeven 's ochtends welkom waren, op zaterdag dacht het niet....zolang het nog kan zou ik graag in het weekend uit willen slapen.
Ah k, bij mij was één voorschrift voor één doos, dus drie strips (niet dat ik die voorschriften ooit gebruik want mijn pil wordt toch niet terugbetaald)

Ja, typisch hé... ook zo in de vakantie op kraamvisite geweest. Vanaf 8u kan je komen... Het was bij mij 10.30 uur
pi_61163648
7 u 's morgens
Die mensen zijn gek! Zo vroeg moest ik er zelfs nog niet aan denken om andere mensen in m'n buurt te hebben. Mijn dochter en vriend waren ruim voldoende

becky, die 7 maanden zijn zo om hoor...al lijkt het nu nog ver weg.

Tegen dan moet ik al bijna bevallen haha

Onze tweede kindje komt dus 4 à 10 maanden vroeger dan gedacht. Ik vond 2 à 2,5 jaar ertussen ideaal lijken (dus 24 à 30 maanden) maar het wordt dus - als alles goed blijft gaan - 20 maanden.
De eerste schrik is voorbij en ik begin weer erg uit te kijken naar zwanger zijn, de baby voelen, de babytijd...
Alleen hopen dat nummertje twee ook niet weer pas aan 1 jaar lange nachten begint te maken. Want ja het is vermoeiend
pi_61165096
Hier een rammelend van de slaap omvallend vampje....
*ZUCHT.... Ik wíl helemaal niet meer rammelen...
Maar maar maar....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2008 @ 14:02:01 #290
43556 miss_dynastie
pi_61165352
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef becky27 het volgende:
vervelend he, gezeur van die mensen omdat ze zo weinig slapen, tja hoort erbij.
Dat weten die mensen zelf ook wel Maar ik vraag me af of, wanneer je zwanger wil worden, je er een voorstelling van kunt maken hoe het is als je nachten hebt van 2x2 uur slaap. Ik kan dat niet, in elk geval. Ik weet dat de verse papa van een tweeling in mijn kennissenkring zo weinig slaapt op het moment, maar ik kan me er écht geen voorstelling van maken hoe dat daadwerkelijk voelt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:16:12 #291
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61165670
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weten die mensen zelf ook wel Maar ik vraag me af of, wanneer je zwanger wil worden, je er een voorstelling van kunt maken hoe het is als je nachten hebt van 2x2 uur slaap. Ik kan dat niet, in elk geval. Ik weet dat de verse papa van een tweeling in mijn kennissenkring zo weinig slaapt op het moment, maar ik kan me er écht geen voorstelling van maken hoe dat daadwerkelijk voelt.

tuurlijk weten ze het wel, maar ik ken ook zo iemand die over niets anders kan klagen dan over het slaapgebrek door zijn nieuwbakken zoon, en, zeker als je kinderwens groot is (groter dan de mijne op het moment, maar bijvoorbeeld doordat het niet lukt of zo) kan het voor sommige mensen als gezeur overkomen. Mij maakt het niet uit hoor, ik weet hoe het is om chronisch te weinig te slapen, maar dat is een ander verhaal.
pi_61165717
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weten die mensen zelf ook wel Maar ik vraag me af of, wanneer je zwanger wil worden, je er een voorstelling van kunt maken hoe het is als je nachten hebt van 2x2 uur slaap. Ik kan dat niet, in elk geval. Ik weet dat de verse papa van een tweeling in mijn kennissenkring zo weinig slaapt op het moment, maar ik kan me er écht geen voorstelling van maken hoe dat daadwerkelijk voelt.
Vamp!

Du-hu dat we dat weten, dat we zeuren
Ik kon het mij ook niet voorstellen tijdens mijn zwangerschap, laat staan dat ik me kon (wilde) voorstellen dat het zo lang zou duren eer ze in 1 trek tot 6u 's morgens zou slapen.
Nu nog snap ik niet hoe ik het die hele tijd heb volgehouden, maanden onderbroken nachten.
Maar als ouder ga je gewoon door en af en toe flink zeuren tegen anderen helpt al een heel eind
Want ja, jij bent jaloers op hun nachten en zij zijn misschien jaloers op het feit dat je al een kind (kinderen) hebt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:27:07 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61165890
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:18 schreef Iksje het volgende:
Want ja, jij bent jaloers op hun nachten en zij zijn misschien jaloers op het feit dat je al een kind (kinderen) hebt.
dat zou zo kunnen zijn!
pi_61169752
yaaaaaaaaaaay!!!!

Mijn lief heeft me vandaag weer eventjes losgelaten in de H&M kinder/baby afdeling, haha. Meneer liep zelf heel direct naar de meisjes/roze afdeling en wilde daarna weer richting uitgang. Ik heb hem maar eraan herinnerd dat ik net zo hard voor een jongetje rammel als voor een meisje dus k mocht ook nog even over de jongetjes afdeling

Maar goed, the good news, geheel uit het niets en onverwacht (okay na lichtelijk zielig kijken naar de babykleertjes van mij... ) zei mn lief dat hij eigenlijk wel vanaf oktober al wel wil beginnen

en nu rammel ik nog harder...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:57:47 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61169835
ooeh huuphuup, das al heul erg snel! gaaf hoor! En heeft het rammelen tenminste een doel!
pi_61170002
Wow huuphuup: oktober zal er zijn voor je het goed en wel beseft Wat een supernieuws Een rammelaar die ervoor gaat
pi_61170051
Oe...... Weet je wat...We slaan September over dit jaar!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61170070
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef vamperotica het volgende:
Oe...... Weet je wat...We slaan September over dit jaar!!
Deal!

Bij wie moeten we zijn om dat te regelen?
pi_61170186
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef vamperotica het volgende:
Oe...... Weet je wat...We slaan September over dit jaar!!




Ik ben zo bliiiijjjj
haha, maar voorlopig blijf ik wel nog even hier rammelen hoor

Trouwens, het wordt nu toch allemaal dus inene wel serieus enzo, en ik vraag me nog wel wat dingetjes af; foliumzuur, vanaf hoelang voor de conceptie is dat nodig? ik heb net even snel gekeken en ik slik als het goed is mijn laatste pil rond 15 oktober. Daarna stop ik ermee, hihi. Maar is het dan het verstandigst om vanaf die datum te beginnen daarmee of gewoon maar per 1 oktober ofzo?

Hoe zit dat trouwens met sporten? Ik weet dat je door mag gaan met sporten zolang je je nog goed voelt enzo, en uiteraard wel met gezond verstand; maar er staat dan wel altijd de kanttekening bij dat het dan wel om sporten gaat die je al beoefende; dat je niet ineens dán aan je conditie moet gaan werken. Maar per 1 september haal ik weer een sportkaart nieuw collegejaar = goedkoop sporten . Denken jullie dat die plusminus 2 maanden sporten die eraan vooraf gaan dan genoeg zijn om normaal door te gaan ermee? Ik heb het dan over hardlopen wat ik af en aan altijd wel deed, alleen de laatste drie maanden niet... en daarnaast wat lichte krachttraining en dat roeiding.

k ben helemaal hyper
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61170294
Ik dacht dat je al met foliumzuur kon beginnen tijdens de laatste pilcyclus (het kan volgens mij alleszins geen kwaad om het te nemen)

Over dat sporten weet ik niets Maar ik denk dat het ook geen kwaad kan. Toen ik nog ging fitnessen was daar ook een vrouw die toch al heel erg zwanger was. Zij deed het volgens mij gewoon lichter als het niet meer ging. Denk dat dat kwestie is van gewoon niet te overdrijven.

Dat hypergevoel kan ik me helemaal inbeelden
pi_61170475
Ja, over dat sporten, ik heb namelijk erg veel baat bij gewoon sporten, voel me daar erg prettig onder, hoewel het voor mij figuur of iets weinig doet daarvoor hou ik teveel van lekker eten. Maar goed, ik ben gesteld op mijn conditie dus ik wil wel graag doorsporten, maar ik ben wel een beetje bang dat een hoge hartslag, zoals bijvoorbeeld bij cardiotraining optreedt, dat dat een negatief effect kan hebben op je kindje? Misschien iemand die daar iets vanaf weet? Want ik kan er zo snel niets over vinden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')