abonnement Unibet Coolblue
pi_58698019

Waar de Olympische vlam keer op keer wordt gedoofd, brandt het goddelijk vuur in het hart van Martin als nooit te voren: In de "Challenger" van Athene wordt hij voor het eerst weer op gravel! Rare naam natuurlijk, alsof er ook maar een enkele uitdaging voor Martin op gravel te vinden is.

Naar verluidt wordt iedere overwinning op de Olympos gevierd met Ambrozijn en spareribs. Aphrodite, Juno en Pallas Athene schijnen aan het knokken te zijn om een tennisbal met "Voor de mooiste" erop.

Martin Verkerk-facts:
  • Martin Verkerk heeft geen Hawk Eyes nodig, hij heeft ze immers zelf.
  • Wanneer je aan Verkerk vraagt hoe laat het is, zal hij antwoorden met: "Twee seconden tot..." Wanneer je hem vervolgens vraagt: "Twee secondes tot wat?", dan zal Verkerk je een ace om de oren slaan.
  • Martin Verkerk heeft nooit discussies met referees, het zijn toegelaten fangesprekken.
  • Als je de naam Martin Verkerk spelt in scrabble, dan win je. Voor altijd.
  • Martin Verkerk heeft ooit eens een Duits gevechtsvliegtuig uit de lucht geschoten met zijn top 20-slag.
  • Wanneer Martin Verkerk begint met een wedstrijd, dan staat de tegenstander altijd een set achter.
  • Eens een keer heeft Verkerk de echo gehoord van zijn brul, die toen de hele wereld rondging.
  • Martin Verkerk heeft na afloop van een wedstrijd geen douche nodig, zijn vijf geplengde zweetdruppels volstaan.
  • Het zogenaamde gravelmonster Nadal heeft nog nooit tegen Verkerk mogen tennissen, de reden is natuurlijk duidelijk.
  • Martin Verkerk kan niezen met zijn ogen open.
  • Martin Verkerk heeft een keer tot oneindig geteld, tweemaal zelfs.
  • Martin Verkerk draagt geen horloges, hij bepaalt gewoon hoe laat het is.
  • Nike heeft eens aan Martin gevraagd of hij alsjealsjealsjeblieft een T-shirt van hen mocht dragen na afloop van een wedstrijd.
  • Martin Verkerk verliest per ongeluk geen sets, hij doet dat met opzet
  • Toen Martin zag dat we bij topic 7 waren over hem, was zijn reactie: "zijn we slechts bij deel 7?"
  • Martin Verkerk doet niet mee aan schaatsen, gelukkig maar voor Sven Kramer.
  • Organisatoren van tennistoernooien hebben het liefst dat Martin in de openlucht speelt. Menig smashbal van hem heeft al een gat in het dak gemaakt.
  • De vuist van Martin kan diamant splijten.
  • Lijnrechters hoeven maar op één kant te letten, de kant waar Verkerk staat.
  • Soms verliest Martin Verkerk toch een wedstrijd, om de jeugd dan ook nog een kans een te geven
  • Martin Verkerk is zo goed, elke topspeler mijdt hem in de Futures.
  • Martin Verkerk slaat geen ballen uit in de tramrails, zijn twee armen vormen het sterkste dubbelteam ter wereld.
  • Martin Verkerk slaat geen ballen, ballen slaan hem.
  • Martin Verkerks vuist is zijn prestatieverhogend middel. Als hij zou nagelbijten is dat doping.
  • Als alcohol hem al niet kan stoppen, dan kan een Malt drinkende Federer dat al helemaal niet.
  • Martin Verkerk wint makkelijk op gravel, gras, hardcourt en indoor. Hij doet mee aan de Futures om nu eens op papier te winnen.
  • Martin Verkerk traint zo hard dat het geen wonder is wanneer die ballen uitgaan.
  • Martin Verkerk is zo goed, hij wint alle wedstrijden in 10 van de 11 dimensies van de snarentheorie. In de onze laat hij anderen winnen uit medelijden.
  • Martin Verkerk slaat zulke onnavolgbare kanonkogels, als de tegenstander de ballen uberhaupt weet aan te raken is dat al een top 20 slag.
  • Als je wordt uitgenodigd door een toernooidirecteur die 3 toernooien organiseert, dan moet je wel Martin Verkerk heten.
  • Wanneer Martin Verkerk in drie sets verliest, dan is dat zijn manier om aan te geven dat zijn conditie goed genoeg is voor 5 sets.
  • Martin Verkerk is naar zichzelf vernoemd, zo goed is hij.
  • Martin Verkerk speelt geen tennis, tennis speelt met hem.


    Fangerelateerd:
    Welkom Thuis-filmpje van Kleinzusje


    Vorige Topics
    Martin Verkerk verdient nu wel een eigen topic.
    Martin Verkerk topic, deeltje 2
    Martin Verkerk, deel 3.
    Martin Verkerk, deel 4.
    Neerlands grootste tennisser: Martin Verkerk deel 5
    Martin Verkerk #6: In Montreal begon de victorie
    Martin Verkerk #7: Aan het opwarmen voor Roland Garros!
    Martin Verkerk #8 - In de finale van Montreal
    Martin Verkerk #9: next stop: Sherbrooke
    Martin Verkerk #10: Is de goden welgezind
    Martin Verkerk #11: GSM in Athene: op naar Roland Garros

    De OP van het topic van Martin Verkerk is ----hier---- te vinden!

    [ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 16-05-2008 14:10:56 ]
  • Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_58698843
    tvM.
    sig verwijderd door FA
      vrijdag 16 mei 2008 @ 07:58:23 #3
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_58698881
    Niet vergeten om vandaag de Sportweek te kopen.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2008 @ 08:49:16 #4
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_58699335
    tvp
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_58699393
    Zet deze ook even in de OP bij vorige topics.

    Martin Verkerk #11: GSM in Athene: op naar Roland Garros
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_58699534
    Rare titel. Alsof God Martin had kunnen creëren.

    De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
    pi_58699581
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
    Rare titel. Alsof God Martin had kunnen creëren.

    De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      vrijdag 16 mei 2008 @ 11:12:12 #8
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58701953
    Hebben we alweer een datum en een toernooidirecteur?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      vrijdag 16 mei 2008 @ 11:24:07 #9
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_58702225
    tvp
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_58703033
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef XL het volgende:
    Hebben we alweer een datum en een toernooidirecteur?
    Ik dacht dat Martin in trainingskamp was om Amersfoort te gaan winnen?
      vrijdag 16 mei 2008 @ 12:09:50 #11
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_58703196
    Komt hij nog in actie op RG? Of wil de organisatie dit keer een verrassende winnaar?
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
    pi_58704664
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef thettes het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat Martin in trainingskamp was om Amersfoort te gaan winnen?
    Moest je nou zelf lachen toen je dit typte? Een trainingskamp, laat me niet lachen....
      vrijdag 16 mei 2008 @ 13:23:25 #13
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_58704870
    Fan meldt zich
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_58705520
    Het bafaamde interview: (een beetje moeite doen voor m'n naamgenoot was wel het minste wat ik voor m'n medefans kon doen)



    Dit is weggevallen:

    3. Martin Verkerk is een clown

    "Buiten het tennis is dat waar. Ik hou.... -->



    That's all folks!
      vrijdag 16 mei 2008 @ 15:02:16 #15
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_58707004
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
    Rare titel. Alsof God Martin had kunnen creëren.

    De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
    geniaal
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_58707152
    Martin

    Hij heeft de nacht voor de finale in Athene nog een flink doorgehaald
    pi_58707251
    De bescheidenheid bij vraag 8.

    'Soms.'

    Zo'n eenvoudig antwoord om de concurrentie nog enige hoop te geven dat zij misschien ooit zijn grote tegenstander kunnen zijn...
    Jack does it in real time...
    pi_58707438
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    geniaal
    Echt ja, de briljantie van die uitspraak.
    That's all folks!
    pi_58722172
    Weten we inmiddels hier al dat Martin de laatste wildcard heeft gekregen voor het ATP-toernooi van Poertschach, dat maandag begint.

    Kortom, feest
      zaterdag 17 mei 2008 @ 09:45:28 #20
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58722215
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 09:39 schreef TheArt het volgende:
    Weten we inmiddels hier al dat Martin de laatste wildcard heeft gekregen voor het ATP-toernooi van Poertschach, dat maandag begint.

    Kortom, feest
    Hopelijk loot hij Haase
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      zaterdag 17 mei 2008 @ 11:59:21 #21
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58723679
    Het is Jiri Vanek geworden en daarna tegen de winnaar van Monaco - Berlocq....
    Weinig tegenstand dus.... maar ja, dat is makkelijk praten als je het over Verkerk hebt.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_58724357
    Van de toernooisite:
    quote:
    After lengthy negotiations Tournament Director Ronnie Leitgeb awarded the last remaining wild card for the 15th edition of the Hypo Group Tennis International, presented by bet-at-home.com, this afternoon.

    It was handed to 30-year-old Martin Verkerk. The Dutchman had already been No 14 in the world in 2003 before he was thrown back by numerous injuries. He currently ranks No 351 after he had started the year only in place 676. His biggest success so far had come when he reached the final at the French Open in Roland Garros in 2003 where he lost to Juan Carlos Ferrero. The very same year he went up into the semi-finals of St. Pölten but was defeated by Pörtschach-competitor Nikolay Davydenko.

    Leitgeb justifies his decision: “He is in very good form this year and could cause one or more surprises in Pörtschach. I prefer such an ambitious player to, for instance, the No 9 in the world, Richard Gasquet, who has completely lost his form at the moment."
    That's all folks!
    pi_58724588
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
    Rare titel. Alsof God Martin had kunnen creëren.

    De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
    Kijk die is wel leuk,

    en dit topic ook.

    Maar die facts zijn zo kansloos, de helft is letterlijk gekopieerd en alleen de naam veranderd. verder is het concept helemaal leeg getrokken.
    pi_58724699
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
    Van de toernooisite:
    [..]


    Wat een knuppel. Natuurlijk had hij Gasquet willen hebben, maar die neemt complete rust tot of zelfs tot na RG.
    pi_58724855
    ooeh.Vanek, die moet te doen zijn...Ik ben erg benieuwd of hij eindelijk een atp wedstrijdje kan winnen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')