Wij hebben onze dakkapel van 'van de Gevel' uit Tilburg. Die kwamen de dakkapel van 5,5m breed even in een ochtend plaatsen....timmerden hem met 5 man erop!
De service daarna was mwah te noemen. 1 ruit scheurde, waarover wij belden en er werd zonder problemen een nieuwe ruit geplaatst. Kreeg er wel gratis een kek in mijn net gestucte plafond bij
Wij wilden ook graag inzethorren. Dus de jongen die die ruit kwam plaatsen had ook die horren bij zich, waarvoor al eerder iemand anders langsgekomen was om te meten.
Bleek niet te passen, waarschijnlijk verkeerd gemeten door die gast. We hebben nog een paar keer gebeld om opnieuw horren te kopen, maar hier hadden ze blijkbaar geen zin meer in: het grote geld was al binnen natuurlijk.
Via iemand anders trouwens horren en rolluiken laten plaatsen, wat ook via hun gekund had. Maar liever niet dus.
Dus tja....ze zijn qua prijs wel aantrekkelijk, qua service en bereikbaarheid minder. Als je belt krijg je vaak een zus aan de lijn die alleen boodschappen aanneemt, verder weinig kan zeggen en ze terug laat bellen. Wat dan niet gebeurt, zodat je zelf weer kan gaan bellen. 't Is maar wat je belangrijk vindt....