abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_58603779


Afscheid Brugge-Westerlo:





















R.I.P Italiaanse Mooiboy

[ Bericht 47% gewijzigd door Jasza op 11-05-2008 01:34:37 ]
pi_58603825
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

kan je het iets meer toelichten ?
Ik krijg hier hele natte ogen van
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58603845
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik snap wel wat ie bedoelt, dat je mensen ziet janken en gewoon een heel stadion stil bij YNWA en dan de tranen ziet vloeien bij de medespelers, ik schoot ook bijna vol.

Erg mooi
Ja zo kan je het idd ook lezen , ja zoiets is voor niemand goed , en idd erg mooi.
( dacht even dat het over iets anders ging )
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik krijg hier hele natte ogen van
Had ik zelf ook , en ik had ook erg ´last´ van kippenvel
( zal wel een amsterdamse uitdrukking zijn , dat ik het niet meteen doorhad )

Het 1ste filmpje wat ik van vandaag vond , er zullen er nog wel meer volgen denk ik zo.
  zondag 11 mei 2008 @ 00:41:54 #4
107005 Saviola
CM Legend
pi_58603869
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Youtub
Ik kan er echt niet nog eens naar kijken
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_58603961
edit.

Zijn er al filmpjes van de doelpunten/de reacties daarvan 'richting' sterchele?

[ Bericht 70% gewijzigd door -Vaduz- op 11-05-2008 01:06:14 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 11 mei 2008 @ 00:57:08 #6
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_58604050
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:49 schreef Noshiba het volgende:


Zijn er al filmpjes van de doelpunten/de reacties daarvan 'richting' sterchele?
Zie jij dat als een grapje dan?

Ik heb gewoon niets met voetbal. Maar elke willekeurige zender die je aanzette, waren een stel voetballers aan 't janken omdat een andere voetballer zich heeft platgereden. Er gebeuren dagelijks meerdere ongelukken en komen ook meerdere mensen om. Wordt daar zo'n mediacircus voor gehouden?

Op 't journaal was een paar dagen terug het bericht van die voetballer "belangrijk" genoeg om er tien minuten over te zeveren. Daarna kwam er een item over een woningbrand waarbij twee kinderen zijn omgekomen. Duurde amper twee minuten. DAN vraag ik me af waarom zo'n voetballer zoveel belangrijker is.

En ja; mijn vraag omtrent "Jason" was volledig uit interesse.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Vaduz- op 11-05-2008 01:06:34 ]
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_58604124
Voetballers zijn bekende personen, publiekelijk bezit. Dus vandaar dat daar veel aandacht naar uit gaat.
That's all folks!
pi_58604189
.
pi_58604197
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:02 schreef Saviola het volgende:

[..]

Waarom kom je dan als een idioot reageren in een voetbal subforum?

En als je begint over 'jankende voetballers' en 'gezever' dan is dat volgens mij gewoon pure uitdaging.
- Edit: Lama -
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58604250
Je kunt de dood van een geliefde voetballer niet vergelijken met de dood van zo maar iemand. Voetballers zijn geliefd door duizenden soms miljoenen mensen. Fanatieke fans leven met passie voor hun club en houden vaak van voetballers van die club. Voetbal is niet zo maar een sport.. het is zoveel meer.
pi_58604306
quote:
Spelers van Anderlecht naar begrafenis

Vanuit de Anderlechtse spelersgroep kwam gisteren spontaan de vraag om dinsdag naar de begrafenis van Sterchele te mogen gaan. Ariël Jacobs willigde deze vraag van sommigen van zijn spelers moeiteloos in. Anderlecht zal dus een uitgebreide delegatie van spelers en bestuur afvaardigen naar de uitvaart van de Brugse spits.

Het Anderlecht-bestuur stuurde gisteren ook een e-mail naar de paars-witte supportersclubs met de uitdrukkelijke vraag de minuut stilte die vanavond ook in Bergen zal gevraagd worden, absoluut te respecteren.

bron: Het Laatste Nieuws
pi_58604343
Kippenvel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58604363
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:19 schreef Jasza het volgende:

[..]
doet me denken aan het moment dat Sneijder een bosje bloemen bij het Utrecht stadion ging leggen voor Di Tomasso.
  zondag 11 mei 2008 @ 01:26:40 #14
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58604371
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:14 schreef toma het volgende:
Je kunt de dood van een geliefde voetballer niet vergelijken met de dood van zo maar iemand. Voetballers zijn geliefd door duizenden soms miljoenen mensen. Fanatieke fans leven met passie voor hun club en houden vaak van voetballers van die club. Voetbal is niet zo maar een sport.. het is zoveel meer.
Ene kan heeft die wel gelijk hoor, leven is erg krom, dat van die brand met die kindjes was ook maar heel even ja, die kinderen hadden geen keuze voor dit enz..

snap hem op zich wel
pi_58604398
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ene kan heeft die wel gelijk hoor, leven is erg krom, dat van die brand met die kindjes was ook maar heel even ja

snap hem op zich wel
tuurlijk het verdriet van de familie van die kindjes is onbeschrijfelijk, ik wil zoiets ook niet vergelijken met de dood van een voetballer. Maar je moet wel snappen dat verschrikkelijk veel mensen houden van voetballers en dat het verdriet kwantitatief gezien veel groter is.
  zondag 11 mei 2008 @ 01:54:31 #16
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58604625
Ik was nog even de rouw betuigingen aan het lezen en ik kwam de volgende tegen :
quote:
Timmy Simons:

Ik wens de hele familie van Sterchele veel sterkte toe. Ik vond het een grote eer om met hem voor het Belgisch elftal te spelen. Nogmaals veel sterkte
Ik ga er wel vanuit dat ie het zelf heeft geschreven al weet je het nooit

Ook veel Nederlandse supporters schrijven er een reactie.
pi_58604644
quote:
Op zondag 11 mei 2008 01:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik was nog even de rouw betuigingen aan het lezen en ik kwam de volgende tegen :
[..]

Ik ga er wel vanuit dat ie het zelf heeft geschreven al weet je het nooit

Ook veel Nederlandse supporters schrijven er een reactie.
Ik heb er ook een reactie geschreven

Zag sowieso veel AFCA reacties.
  zondag 11 mei 2008 @ 02:17:59 #18
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_58604826
Hij krijgt een plaatsje bij de eerdere vergelijkbare grote drama's in de Belgische sportgeschiedenis ...

Laurent 'Lorenzo le Magnifique' Verbiest , 26 jaar jong , bij leven al de 'beste verdediger uit de Belgische voetbalgeschiedenis genoemd, verongelukte in '66 op een rotonde in Oostende.


Jempi Monseré , 22 jaar jong. Wereldkampioen wielrennen. Reed in de regenboogtrui op een auto. Hij had de grote uitdager van Eddy Merckx moeten worden ...


Ivo Van Damme, 22 jaar jong. Toen al 2-voudig zilveren medaillewinnaar op de OS in de atletiek. Reed met de auto in een ravijn in Frankrijk. Zelfmoord zouden sommigen lang blijven beweren. De exacte omstandigheden werden nooit opgehelderd. Hij had goud op de volgde OS moeten winnen ...


Ludo Coeck , voetballer bij Inter Milan, 30 jaar jong , mistte in 1985 met de auto een bocht op de autosnelweg in Rumst. Hij had het WK '86 moeten winnen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 11 mei 2008 @ 02:53:40 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58605016
Kippenvel bij die beelden van z'n eerbetoon aan hem op het veld.

En verder natuurlijk: ja, oké het was een bekende voetballer en daarom zeker niet belangrijker dan welke andere stommeling die zich met een te dure auto met een te hoge snelheid met misschien iets teveel op te pletter rijdt, maar zo'n massaal collectief jankmoment doet mij toch altijd weer even een brok in de keel krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 11 mei 2008 @ 03:02:54 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58605054
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij krijgt een plaatsje bij de eerdere vergelijkbare grote drama's in de Belgische sportgeschiedenis ...

Laurent 'Lorenzo le Magnifique' Verbiest , 26 jaar jong , bij leven al de 'beste verdediger uit de Belgische voetbalgeschiedenis genoemd, verongelukte in '66 op een rotonde in Oostende.
[ afbeelding ]

Jempi Monseré , 22 jaar jong. Wereldkampioen wielrennen. Reed in de regenboogtrui op een auto. Hij had de grote uitdager van Eddy Merckx moeten worden ...
[ afbeelding ]

Ivo Van Damme, 22 jaar jong. Toen al 2-voudig zilveren medaillewinnaar op de OS in de atletiek. Reed met de auto in een ravijn in Frankrijk. Zelfmoord zouden sommigen lang blijven beweren. De exacte omstandigheden werden nooit opgehelderd. Hij had goud op de volgde OS moeten winnen ...
[ afbeelding ]

Ludo Coeck , voetballer bij Inter Milan, 30 jaar jong , mistte in 1985 met de auto een bocht op de autosnelweg in Rumst. Hij had het WK '86 moeten winnen ...
[ afbeelding ]
En dan nog niet te vergeten Stan Ockers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58605283
Jalalala, jalalalaaa, hey hey Sterchele!
  zondag 11 mei 2008 @ 08:21:52 #22
127004 maril
Smeetsfan
pi_58605537
Ik heb de belden 3 x gezien op Internet , Belgische tv en studio sport heb 3 x zitten huilen wat ontroerend al die spelers zo verdrietig en dan YNWA gezongen door de juiste persoon en niet dat walgje uit rotterdam. RIP Sterchele.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_58605714
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij krijgt een plaatsje bij de eerdere vergelijkbare grote drama's in de Belgische sportgeschiedenis ...

Laurent 'Lorenzo le Magnifique' Verbiest , 26 jaar jong , bij leven al de 'beste verdediger uit de Belgische voetbalgeschiedenis genoemd, verongelukte in '66 op een rotonde in Oostende.
[ afbeelding ]

Jempi Monseré , 22 jaar jong. Wereldkampioen wielrennen. Reed in de regenboogtrui op een auto. Hij had de grote uitdager van Eddy Merckx moeten worden ...
[ afbeelding ]

Ivo Van Damme, 22 jaar jong. Toen al 2-voudig zilveren medaillewinnaar op de OS in de atletiek. Reed met de auto in een ravijn in Frankrijk. Zelfmoord zouden sommigen lang blijven beweren. De exacte omstandigheden werden nooit opgehelderd. Hij had goud op de volgde OS moeten winnen ...
[ afbeelding ]

Ludo Coeck , voetballer bij Inter Milan, 30 jaar jong , mistte in 1985 met de auto een bocht op de autosnelweg in Rumst. Hij had het WK '86 moeten winnen ...
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat de vader van de beste vriend van Sterchele (Vincenzo Verhoeven van GBA) een vriend was van Ludo Coeck; die vader heeft hem ook aangeraden naar de plek des onheils te gaan ter verwerking.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 11 mei 2008 @ 09:37:59 #24
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_58605864
*slik*
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58606417
Zie nu de beelden op youtube, maar het is echt een 'mooi' afscheid. En het YNWA veroorzaakt ook hier kippenvel en alles wat daarmee gepaard gaat.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')