abonnement Unibet Coolblue
pi_58631119
Dat is beter dan wat ik heb.

Ik heb zondag de hele dag op mijn rug buik geslapen in de zon. Gevolg: Mijn rug is helemaal bruin en onder mijn bikini is het spierwit, terwijl je aan de voorkant nauwelijks verschil ziet .

[ Bericht 4% gewijzigd door Tegan op 12-05-2008 19:35:55 ]
pi_58631212
Ach, ik heb nog spierwitte benen. Daar is echt niets op te zien
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58631371
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is beter dan wat ik heb.

Ik heb zondag de hele dag op mijn rug geslapen in de zon. Gevolg: Mijn rug is helemaal bruin en onder mijn bikini is het spierwit, terwijl je aan de voorkant nauwelijks verschil ziet .
Hoe doe je dat, op je rug liggen en dan toch op je rug bruin worden? En heel de dag met je buik in de zon die dan nog spierwit is gebleven?
full stops and exclamation marks
pi_58631403
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is beter dan wat ik heb.

Ik heb zondag de hele dag op mijn rug buik geslapen in de zon. Gevolg: Mijn rug is helemaal bruin en onder mijn bikini is het spierwit, terwijl je aan de voorkant nauwelijks verschil ziet .
Daarom probeer ik dus de eerste keren zoveel mogelijk op m'n rug te gaan liggen.. ik lig het liefst op m'n buik te slapen maar m'n voorkant moet ook bruinen dusja .
pi_58631426
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:31 schreef krioro het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, op je rug liggen en dan toch op je rug bruin worden? En heel de dag met je buik in de zon die dan nog spierwit is gebleven?
Zie edit .
pi_58631515
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Daarom probeer ik dus de eerste keren zoveel mogelijk op m'n rug te gaan liggen.. ik lig het liefst op m'n buik te slapen maar m'n voorkant moet ook bruinen dusja .
Mja, dat probleem heb ik dus ook. Maar nu is mijn rug wel echt mega-bruin (voordeel van halfbloedje zijn ). Dus dat wordt gewoon nog een dag heel de dag op mijn rug slapen .
pi_58631663
Hmm.. zou 't druk zijn op de weg morgen? Ik mag van m'n pa de auto meenemen maar a. ik heb al eeuwen geen snelweg meer gereden b. ik rij sowieso weinig laatste tijd en c. heb nog nooit zelf gereden naar tilburg (en als ik zelf niet rij let ik niet echt op de weg, krijg wel tomtom mee overigens).

Moet rond half 9 wegrijden vanuit Nijmegen zegmaar.. en dan langs Den Bosch op. Zou 't rond die tijd druk zijn? Volgens mij zijn ze daar nog steeds met de weg bezig..
pi_58631705
Van Nijmegen naar Tilburg is het niet zo heel druk. De andere kant op wel...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58631779
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:46 schreef existenz het volgende:
Van Nijmegen naar Tilburg is het niet zo heel druk. De andere kant op wel...
Ik weet niet wat jij niet zo heel druk noemt? En terug ga ik 's avonds rond half 9 pas, woensdagavond dus dat is geen probleem . Niet dat ik 't erg vind om in de file te staan maar doorrijden is fijner en vooral gezien onze airco kapot is, die blijft blazen als een malloot .

Edit: ik rij trouwens wel over waalwijk, weet niet of dat iets uitmaakt?

[ Bericht 4% gewijzigd door hetzusjevan op 12-05-2008 19:55:04 ]
pi_58632010
Waalwijk is nog rustiger..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58632087
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zie edit .
Vandaag nog niet bijgekleurd aan de andere kant? Het was hier al wat minder mooi, af en toe ging de zon even weg. Laten we hopen dat het niet slechter gaat worden. Anders moet je ook half gekleurd blijven rondlopen.
full stops and exclamation marks
pi_58632104
Klacht: Ik kan mijn ventilator niet vinden.
full stops and exclamation marks
pi_58632156
Ik heb er 2
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58632246
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:07 schreef krioro het volgende:

[..]

Vandaag nog niet bijgekleurd aan de andere kant? Het was hier al wat minder mooi, af en toe ging de zon even weg. Laten we hopen dat het niet slechter gaat worden. Anders moet je ook half gekleurd blijven rondlopen.
Hehe, ik heb helemaal geen tijd gehad om te zonnen . Morgen werken. Wellicht ga ik woensdag wel even zonnen. Ze zeggen dat het na woensdag alleen maar slechter wordt .
pi_58632316
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:11 schreef existenz het volgende:
Ik heb er 2
Ja ik ook maar ik wil mijn kleine en niet de grote, die ik dan weer wel kan vinden.
full stops and exclamation marks
pi_58638416
Goedemorgen Tilburg
zo te zien flink druk op de nederlandse wegen
volgens mij is de vakantie weer vorobij
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_58638422
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_58639886
Busstakingen morgen en overmorgen . Ik was eigenlijk niet van plan om met m'n spulletjes naar het station te gaan lopen eh .

Zo maar weer 's naar de uni.. kijken wat daar te beleven valt .
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:45 #79
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_58641350
Ik las iets over een zwembad? Ik heb zelf zo'n big-ass blauwe opzet badje Ruim 3 meter doorsnede rond Alleen diekan ik nu niet kwijt op mijn balkonnetje van 1,5x1,5 meter
Gister op terrasje een beetje bruiner geworden, op de armpjes.. De rest van de week werken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58641729
Kunnen jullie een huisarts aanraden in Tilburg?
Of artsen juist helemaal afraden natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')