Daar heb je dan ook een stelquote:
Gelukkig werd ze niet wakkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Greys het volgende:![]()
Wat een brute geluiden!
Die 'Lucky besnuffelt Ziggy, en Ziggy merkt niets' is ook leuk!![]()
quote:Een grappenmaker heeft er vrijdagochtend voor gezorgd dat het gemeentehuis van Willemstad, waar Frans Bauer en zijn verloofde Mariska in het huwelijk treden, tijdelijk onbereikbaar was. Een onbekende barricadeerde de toegang tot het gemeentehuis met twee fietssloten. Een medewerker van de gemeente probeert de sloten van het hek te verwijderen met een betonschaar.
Het gemeentehuis van Willemstad is normaliter afgesloten voor onbevoegden. De enige toegang tot het pand is via het hek, waar de twee sloten omheen hangen.
Het wemelt van de pers voor het gemeentehuis. Het aantal fans is nog te overzien. Zo'n twintig liefhebbers hebben een plaatsje opgezocht met zicht op de plek waar de de 34-jarige volkszanger en zijn bruid elkaar om 10.00 uur het jawoord geven.
het huwelijk van de 34-jarige Bauer en zijn 'Maris' worden 's middags kerkelijk ingezegend in de basiliek van Oudenbosch.
Haar bandjes staan me niet. En ik ben ook helemaal niet het type voor lang haar. Dat doe ik alleen omdat MM dat wilquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:08 schreef Greys het volgende:
Achterover gooien met een haarbandje Qwea? Haarbandjes mogen weer hoor!
Als je het nu weer kort laat knippen heb je daar volgende week weer spijt van.
Oh-oh wat een toffe dag heb jij voor de boeg morgen met je hondjes!
Ik ga morgen ook maar lekker naar iets water-achtigs met de Bink, want die heeft het vrij zwaar met de warmte. Vanmorgen kroop ze onder een stoel en gisteravond onder een houten tafeltjeHeer G is thuis bij haar en die gaat haar zometeen weer even natsproeien in bad. Dan fleurt ze helemaal op!
Nok en Marietje, fijn dat het zo gezellig was, stelletje nachtbrakers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |