abonnement Unibet Coolblue
pi_58559839
GEBASEERD OP EEN WAARGEBEURD VERHAAL!!!!!!!!!!!!

Zoals gullie natuurlijk allemaal weet was afgelopen zaterdag mijn mênnus birthdayparty Ein geburtstag van De_Ananas is natuurlijk nicks zonder tompoucen! In het verleden had ik dan ook vaak 4 soorten tompoucen op meiner party (van de bakker, van de supermarkt, zelfgemaakte en ‘luxe’ tompoucen ) en dat wilde ik dit jaar natuurlijk weer aangezien ik de prachtige leeftijd van 20 jaar bereikt heb (ondanks moordaanslagen van zionisten) .

Énfin, je suis met meiner eltern naar de Albert Heijn (voor de stoere hippe mensen ‘Appie genaamd’) gegehen (want ik durf natuurlijk niet in the ghetto te komen!1!) en aangekomen bij het vriesvak waar ik natuurlijk meteen naar toe rende zag ik tot mein verbazing geen tompoucen ! Ik ging schichtig met miJn 0gen langs het vak, slagroomtaart, appeltaart (bah smerige gezonde hoerige troep ), kersentaart (welke vuilack vreet er nu kersen :’) ) maar geen tompoucen! Totdat ik tot mijn verbazing mini-tompoucen zag :’) Moar jong die freten m’n knéne nog wel op man :’)!!! (Pour le n00bs )Toen(sjus) was ik dus moar naar de zelfmaak tompouc0rs gelopen moar daar hadduh ze ze ook niet!!1 ZE WORDEN VERDORRIE UIT HET ASORRTIMENTOR GEHAALD !1!ZweiIchBinNichtBlij. Gauw dus noar d’n c1000 gewist moar doar hadden ze ook heul geen tompouces ! D’n croissanterie ernoast had ook heul geen tompoucen meer !! De andere 2 hele bakk0rs in het dorp hadden ook geen tompoucers ! Dit kon dus moar één ding betekenen! HET IS EEN COMPLOT *EVIL LAUGH*

Nadat ik thuis alles kapot had geslagen (waren m’n ouders trouwens heul nie blij méé ) Zag ik un een huukske een klén bist lopuh Hij zag er heul raar uit en hij had een raar gezicht en een lampske als oren ! Da roar snotjeung vertelde mij dat ie een Hittentit was ! Dat komt iedereen natuurlijk bekend voor aangezien da het zwitten deel van ons Urbanus is [insert pic] en hij vertelde zeu da hij van die zionisten bij d’n chocalatterie had gezien die alle tompoucen gingen kopen !! Hij zag ook nog Sonja Stakker praten met de Zionisten ! Gelukkig had da menneke nog snel een paint op z’n telefoon kunnen maken zodat ik goed kon zien hoe de daders eruit zagen Hij wilde diejen paint echter alleen geven als ik zijn secret quest ging voltooien !!!! Zo aardig als ik ben (jullie kennen me hé, altijd lief voor de n00bs) nam ik de uitdaging aan! Ik moest trouwens wel mênnus lachen om da ventje aangezien hij zoeen rare stropdas om had en zoeen hoedje op z’n kop -O_ Iedereen weet natuurlijk dat je zoeen Nike petje op je kop moet zetten die zo omhoog staat en je dan alle chickas kan krijgen !


De peent die ik kreeg van dees menneke

Naja, ik had dus zo van da menneke zo’n mênnus koart gekregen met waar ik naartoe moest! De koart was alleen erg onduidelijk want er stond een groot kruis op waardoor ik niet kon zien waar ik heen moest Nadat ons moeke mij had uitgelegd dat ik daar heen moest ( HVJ NTB (L) MOEDER) wat nogal sullig van mij was D;dD !1 Pakte ik heul gelijk d’n eersten trein naar Amsterdam!


De onduidelijke kaart met een raar kruis (hihi ik zei kruis)

Onderweg in d’n NS had ik natuurlijk nog een hoop klachten die niet zo interessant zijn voor jullie (trein kwam te laat, neger met een mobiel en harde muziek, er ging iemand tegen mij aanpraten, er kwam een zwerver in de trein die geld wilde, er kwamen roemenen in de trein die muziek maakte, een nerd zat me steeds aan te kijken, d’r kotste zo’n kerel vol over m’n boterhammen heen, ik had oogcontact met een lekker wijf mara ik ben haar kwijt geraakt :’( , d’r zat een dik wijf naast me waardoor ik niet genoeg plek had, de kerel tegenover mij stonk heel erg en er zaten een hele hoop alto’s in de trein) maar ik kwam eindelijk in Amsterdam aan

Toen ik daarzeu op da grôôt centroal station kwam stond er zoeen klein ventje in de hoek Hij zag er wel heul eigenaardig uit! Hij had zoeen springveer als ‘benen’ en was blauw ! Hij sprong zo dus steeds verderop ipv lopen, nadat ik hem een aantal keer kei belachelijk had gemaakt met z’n handicap ging hij toch verder lopen. Nadat we zo hêndig sjiek langs die mênnus hoerkes waren gelopen (waarik natuurlijk zo steeds ging wijzen en kei hard ging lachen :d;D en ik nog weg moes trennen voor een grote negert) kwamen we bij d’n bestemming aan! Friettent ‘Emmanuel’! Zo heten mensen in meiner familien ook dus da kan heul nie toevallig zijn!! Diejen blauwe stuiterbal was ondertussen al weer terug naar d’n vrouwen van lichte zeden teruggegaan, de fapselaar!

Naja ik stond zo voor diejen friettent tussen het Rembrandtplein en diejen brug in en ik zag zo op diejen borden die daar buiten hingen ‘Verse Vlaamse Pat*t’. Dus ik zo al een bietje likkebaarden totdat ik het woord pat*t zag . Ik dus zo noar binnen gegehen en zo met dieen kerel praten die er werkt. Twas één of andere Egyptenaar (niet met zoeen doekske om zoals bij Asterix en Obelix “Cleopatra”). Dus dan vroagde al af, hoe kan een Egyptenoar, in Amsterdam Vlaamse ‘pat*t’ machen :’)? Naja ik had zo dus un grote friet met Vlaamse zalf (:9~ ) besteld en un Cheesedog (jawel, een Hot dog met cheese!) uiteraard zonder groente of zuurkool of ander knéne voer . Moar bôh gek twas me toch een partij lekker, ik ging gelijk ffkes noar d’n plee om te fappen . Ge kunt doarzo een stuk of 8 verschillende sauzen bestellen en een heulehoop snacks . Moar doar kwam ik nie veur daar! Ik ging dus mee diejen koekenbakkert (of frietbakkert) proaten en twas me toch een relaxte kerel ! Hij zat zoejen bietje te lolleren enzo dus da was wel mênnus mooi! Ik vroeg hem zo waarom dat hij pat*t daaro op z’n pui had staan! Hij zei dat ie daar niet over mocht proaten in het openbaar! Hij kwam nogal bang over :’(! Ik gaf hem dus zo mijn tel number om ’s avonds af te srpeken (niet een date gullie vuilacken!). ’S avonds meette ik hem dus op zojen pleintje in Amsterdam, het was een bietje in d’n ghetto en hij had een lange jas aan en stond in de schaduw van een lantaarnpole! Hij vertelde dat hij geen Friet ( ) op z’n pui mocht schrijven van Sonja Stakker! Er zat dus heul wa meer achter dan een taalachterstand! Er woaren een stel Zionisten naar he mgekomen om hem in elkaar te rossen als hij niet het heilige woord ‘Friet’ van z’n pui af zou halen! Hij deed dit natuurlijk niet want ’t is een echte FrituurKoning maar nadat ze eeerst zijn familie hadden doodgeschoten en dreigden om z’n kameleon (genaamd Mênnus) sexueel te misbruiken moest ie toch toegeven! Z’n hyperintelligente kameleon had er echter nog wel een paint van kunnen machen !!


Zie hierboven d’n zotte paint van Mênnus!

Ik heb echter meiner mates ricokuuun en lyzio d’n opdracht gegeven hem te beschermen, ze hebben al vaker rotzooi verwijdert in Amsterdam (zie koninginnenacht topique)

Unseren FrituurKoning kan dus weer met een gerust heart ‘Friet’ op de pui noteren

Klacht: Zie TT
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:32:11 #2
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58559908


Hulde! Hulde!

Overigens terechte klacht. Tevens FIPO!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58560380
Je hebt tijd te veel.
kaasboer
pi_58560411
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:59 schreef Bafnek het volgende:
Je hebt tijd te veel.
duidelijk. En geen leven!
pi_58560449
Grote woorden voor iemand die zijn gamertag in zijn sig zet
Sommige mensen hebben teveel tijd... god zegene ze.
Ga weg
pi_58560460
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

duidelijk. En geen leven!
Maar daardoor maakt hij wel leuke topics
pi_58560463
Ik heb evenveel tijd als iedereen, 24 uur per dag.
pi_58560604
You sick fuck Al kan ik het amper lezen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_58560641
Mooi topic!
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:25:21 #10
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58560792
Weet je zeker dat je 20 bent geworden en niet 5?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58560875
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Weet je zeker dat je 20 bent geworden en niet 5?
De laatste keer dat ik checkte wel ja.
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:53:38 #12
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58561335
Que?
0 topics op naam. 14.gif
pi_58561398
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
Que?
Het is toch niet zo moeilijk te lezen?

  donderdag 8 mei 2008 @ 20:58:47 #14
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58561438
Ananastopic
Tics van je petten.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:04:50 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58561545
Het is een mooi verhaal, maar ondertussen is de hele voorraad tompouce wel gejat
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:36:51 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58562145
Dit topic wordt zwaar ondergewaardeerd

Kwaliteit, ananas 14.gif
Tics van je petten.
pi_58562372
Mênnus geil topic!
pi_58562376
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef nattermann het volgende:
Dit topic wordt zwaar ondergewaardeerd

Kwaliteit, ananas 14.gif
Kuttopics krijgen meer reacties
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:51:53 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58562419
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Kuttopics krijgen meer reacties
Misschien houden de Zionisten de mensen wel uit het topic.
pi_58563158
Ongelofelijk dat dit topic nog niet op pagina 3 zit!
pi_58563173
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:39:04 #22
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58563666
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_58563691
anaans
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:49:55 #24
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58564005
Hulde!
Wel sunt dat er tompouces staat ipv tompoezen, nu lees ik steeds tompauzes.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:57:06 #25
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58564208
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')