abonnement Unibet Coolblue
pi_62473456
Ja ik heb ook het forum daar gelezen. Ben het er wel mee eens eigenlijk. Ik was niet zo extatisch enthousiast als ik normaal ben bij een concert, Liam en Noel hadden totaal geen interactie met het publiek en er miste gewoon een hoop energie. Na het concert had ik ook echt zoiets van tja... dit had een stuk beter kunnen zijn. Beetje jammer. Maar het is toch wel bijzonder als je die hits allemaal live hoort. Dus vandaar dat ik het wel super vond. Ondanks dat ik er meer van had verwacht en ik enigzins teleurgesteld was over de manier waarop Oasis het zelf allemaal bracht.
Verder was het publiek absoluut niet tam als je erin stond, we stonden op rij 6 denk ik, helemaal vooraan. Maar m'n vriend kreeg bij het tweede nummer een compleet glas drank in z'n gezicht en zo asociaal als mensen op elkaar aan het inrammen waren... pfff echt niet normaal. Het Engelse publiek is totaal anders dan bijvoorbeeld Nederlanders, die in mijn optiek op een socialere manier compleet uit hun dak kunnen gaan. Anyway we zijn een heel flink stuk achteruit gegaan maar ook daar was iedereen lam en werd je van alle kanten gestompt en kon je gewoon niet lekker van het concert genieten. Echt superirritant. En zoals ik al zei, ik ben best wel wat gewend.

Er staan trouwens 6 tracks van gisteren op http://www.mtv.co.uk/oasis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')