abonnement Unibet Coolblue
pi_58623552
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:17 schreef rene90 het volgende:
wat was het marktaandeel, kan je ook ergens terugvinden als ik mij niet vergis? dat geeft een iets reeeler beeld lijkt me.
Inderdaad, 5.4% dus.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58625996
Komt vast door voetbalvrouwen

Maarre ja, vond het een matige aflevering die later wel op gang kwam
Sayid/Muzikale duo/Leon waren goed
pi_58627864
Die sketch met die Sinterklaas over kanker vond ik wel erg slecht. Beetje makkelijk scoren.
  maandag 12 mei 2008 @ 16:13:22 #54
160346 Mavro
Black & Red
pi_58628280
Echt zo jammer dat het zo weinig kijkers zijn. Gaat dit soort geniale dingen weer verloren
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_58628300
het is echt een uitzendinggemist programma..dat scheelt zoveel kijkers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58637902
Ik denk dat veel mensen niet voor dit soort humor open staan. En sowieso al overslaan omdat het bij de VPRO is. Als ik in mijn omgeving over Draadstaal begin kent bijna niemand het. En dan ga ik uitleggen wie dat zijn en dan kennen ze Jeroen van Koningsbrugge als ik vertel dat is die van De Lama's en Ik hou van Holland. Het merendeel van de mensen heeft nou eenmaal geen smaak (nee niet een andere smaak, maar een slechte smaak!).
pi_58641853
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 02:12 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat veel mensen niet voor dit soort humor open staan. En sowieso al overslaan omdat het bij de VPRO is. Als ik in mijn omgeving over Draadstaal begin kent bijna niemand het. En dan ga ik uitleggen wie dat zijn en dan kennen ze Jeroen van Koningsbrugge als ik vertel dat is die van De Lama's en Ik hou van Holland. Het merendeel van de mensen heeft nou eenmaal geen smaak (nee niet een andere smaak, maar een slechte smaak!).
Completely agree.. Meesten houden ook niet van humor waarbij ze enigzins moeten nadenken,
het moeten allemaal hapklare, platte grappen zijn, dan scoort het pas..

Magoed, leuke aflevering weer!! Ik vond dat ene zangduo ook echt hilarisch deze keer!! met die reiger
pi_58642199
Zo slecht vind ik het zangduo niet eens klinken haha
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58646991
Leuk programma, maar het probleem is: naamsbekendheid. Zelfs Jeroen van Koningsbrugge is nog niet bekend bij iedereen terwijl die toch in een vrij populair programma zit.

Ze hadden misschien dit programma samen met The Phone beter op Nederland 1 kunnen programmeren.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:13:46 #60
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58647757
Ze kunnen allebei wel leuk zingen trouwens, zie hun liever een liedje maken dan Veldhuis & Kemper
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:38:13 #61
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_58648261
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 02:12 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat veel mensen niet voor dit soort humor open staan. En sowieso al overslaan omdat het bij de VPRO is. Als ik in mijn omgeving over Draadstaal begin kent bijna niemand het. En dan ga ik uitleggen wie dat zijn en dan kennen ze Jeroen van Koningsbrugge als ik vertel dat is die van De Lama's en Ik hou van Holland. Het merendeel van de mensen heeft nou eenmaal geen smaak (nee niet een andere smaak, maar een slechte smaak!).
+ 1
pi_58648923
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze kunnen allebei wel leuk zingen trouwens, zie hun liever een liedje maken dan Veldhuis & Kemper
Jeroen heeft wel zijn eigen band: Zeus.
pi_58698141
Geweldig programma! Vooral Fred en Ria vond ik erg sterk, het enige wat ik niet grappig vond waren de straatinterviews.
pi_58713456
De straatinterviews zijn door de bank genomen juist mijn favoriet, meneer.
pi_58713517
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef eentwee het volgende:
De straatinterviews zijn door de bank genomen juist mijn favoriet, meneer.
pi_58713590
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef eentwee het volgende:
De straatinterviews zijn door de bank genomen juist mijn favoriet, meneer.
Oh, waarom komt u dan altijd met van die belachelijke antwoorden die nergens op slaan *mep*
pi_58721833
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef eentwee het volgende:
De straatinterviews zijn door de bank genomen juist mijn favoriet, meneer.
En dan gaat u weer duwen. Ja nu doet u het weer, ziet u wel?
pi_58722404
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Sandrb het volgende:

[..]

Completely agree.. Meesten houden ook niet van humor waarbij ze enigzins moeten nadenken,
het moeten allemaal hapklare, platte grappen zijn, dan scoort het pas..

Magoed, leuke aflevering weer!! Ik vond dat ene zangduo ook echt hilarisch deze keer!! met die reiger
Vind het niet echt humor waarbij je enigszins moet nadenken. Maar het is wel iets vreemder misschien dan een doorsnee programma. Ik vind het wel heel tof, maar om nu te zeggen dat ik er hard bij moet nadenken...
pi_58723039
Nee, je hoeft er niet over door te denken of zo, maar het is wel een bepaalde absurdistische insteek die je moet hebben om het leuk te kunnen vinden. Is echt zo. Zonder te willen generaliseren (wat ik natuurlijk wel doe), ik denk dat de meeste laag opgeleide mensen uit een volksbuurt hier gewoon niet om kunnen lachen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 mei 2008 @ 11:16:10 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_58723053
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:14 schreef Tim86 het volgende:
het is echt een uitzendinggemist programma..dat scheelt zoveel kijkers
Zo kijk ik wel idd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 mei 2008 @ 11:21:34 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_58723122
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef Bostonian het volgende:
Leuk programma, maar het probleem is: naamsbekendheid. Zelfs Jeroen van Koningsbrugge is nog niet bekend bij iedereen terwijl die toch in een vrij populair programma zit.

Ze hadden misschien dit programma samen met The Phone beter op Nederland 1 kunnen programmeren.
The Phone scoort in elk ander land wint zelfs een Gouden Roos.

Draadstaal is op de zelfde tijd op vrijdagavond en scoort ook niet.

Nederland drie is dus de afvalbak van de Nederlandse televisie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 mei 2008 @ 11:06:48 #72
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58739518
Lama's en De wereld draait door worden wel goed bekeken.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_58740094
Op de website staan twee nieuwe webepisodes met Fred en Ria. Geniaal!
pi_58740573
Die met die dokter Bob Geweldig!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58748867
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:50 schreef eentwee het volgende:
Op de website staan twee nieuwe webepisodes met Fred en Ria. Geniaal!
"En een gewaarschuwd mens..."
"Wat?"
"En een gewaarschuwd mens..."
"Je maakt je zin niet af, Ri"
"Nee, telt voor twee"
"Wat telt voor twee?"
"Een gewaarschuwd mens"
"Da's een onzin"
"Dat is een uitdrukking"
"Van wie?"
"Van de Nederlandse taal"



Gelukkig is het weer bijna zover
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')