ik druk nog regelmatig zw. foto's af. kan je alles zelf bepalen, ipv dat je het laat doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja wat moet je er nog mee????
Ik weet niet eens wat dat inhoudt!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
wat voor lens heb je in je vergroter zitten? heb je multigrade?
2m2 donker maken?quote:
de lens kan je vertellen door te kijken wat er op rond de lens staat en de multigrade kan je herkennen aan het woord ilford. en als je er een bakje bij hebt met verschillende plaatjes met kleurenfilters. van oranje tot rood en er staat op elk plaatje een gradatie.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat inhoudt!
Ik heb de vergroter en andere spullen ooit meegenomen bij de ouders van mijn vriendin vandaan, en nog niet in de doos gekeken. Hoe herken ik "multigrade"?
lol ja dat klopt ilford is mn zwart wit. en ilford multigrade is een filtersysteem dat gradaties voor één soort papier aanbrengt. nou ja, zo te lezen heb je het idd gekregen. geef ff meer specs, misschien heb ik er nog wel een 20 euro, excl. verzendkosten voor over.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij is ie alleen ingezet voor zwart-wit werk. Maar ik zal eens kijken!
http://fotografie.tweedeh(...)4-5-50-31016014.htmlquote:Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef Duvel het volgende:
Er zit een "Meopta Belar 4,5/50" lens in. Ik kan niet zeggen of de set compleet is, er zit i.i.g. geen timer bij. Volgens mij kun je 'm wel gebruiken voor het afdrukken van kleinbeeldnegatieven.
lol ik zeg al. ik geef je 10 euro, exclusief verzendkosten. al wordt dit dan meer een 'te koop op fok!' ding.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef Duvel het volgende:Ja maar da's niet deze. Hier zit nog een apparaat omheen.
ok man. zeg je hem ook dat het verkrijgen van goed ilford papier duurder wordt?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:39 schreef Duvel het volgende:
Ik wil eerst nog even overleggen met de vorige eigenaar, voordat ik de set zomaar verkoop, ik kom er op terug!
ik hoor het wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |