abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 22:19:33 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58461693
Vervolg van: [DGK] Vraag het een Streamer

Lukt het je niet om 24/7 te kijken naar de streams? Geen nood!
Er is altijd wel een streamer die gezien heeft wat jij gemist hebt.

Stel hier je vraag en op vrijwillige basis kan een streamer die op dat moment wel keek
jouw vraag wellicht beantwoorden.


- Stel je een vraag?
Formuleer je vraag kort en krachtig en heb geduld!

Nb.
Maak je vraag dikgedrukt en stel alleen duidelijke & concrete vragen:
  • Fout: wat gebeurde er vorige week? (te vaag!)
  • Fout: wat vonden jullie van Brian zijn gitaarles? (vraag niet naar meningen!)
  • Goed: Wat zei Natasia tijdens het ontbijt tegen Brian over het sporten? (duidelijke vraag)

    - Je vraag werd beantwoord?
    Ga geen discussie aan hier. Het doel is een neutrale beantwoording
    over iets dat jezelf niet hebt kunnen zien. Discussies worden elders gevoerd.


    - Je vraag werd niet beantwoord?
    Tja... dan heb je pech. Aandringen zal geen nut hebben. Je kunt alleen hopen dat een streamer
    de tijd en moeite neemt om jouw vraag even te beantwoorden.


    - Beantwoord je een vraag?
  • Begin eerst met (een gedeelte van) de vraag en de naam van de vraagsteller
  • Gebruik bij voorkeur quotes waarin je de vraag herhaalt.
  • Verkondig niet je mening maar alleen feiten en je waarneming.
  • Beantwoord de vraag zo neutraal mogelijk.
  • Ga in dit topic geen discussie aan.

    ********************************************************************************************************
    Tot zover de OP-edit, met dank aan Smeercaas. Hieronder de oosrpronkelijke post van Loedertje. *********************************************************************************************************


    Af en toe zap ik weleens op de TV (dat ding staat hier nu eenmaal dus gebruik ik 'm ook af en toe )
    Zo bleef ik een tijdje geleden even hangen bij DGK en n.a.v. dit korte moment en wat lezen in dit gedeelte van FOK! heb ik toch wat vragen aan de mensen die dag en nacht de streams volgen en denken de bewoners van top tot teen te kennen.


    Allereerst Brian, lijkt mij geen domme jongen, hooguit wat overspannen en onder de medicaties om zichzelf in bedwang te houden, hij heeft (las ik ergens) een goed lopend bedrijf gehad, dit verkocht en is toen (WHY??) DGK ingegaan.

    Dan zag ik een Huub, iemand die niemand als collega zou willen hebben en waar niemand volgens mij mee zou willen samenwerken, inirchtingsrijp als je het mij vraagt, afkomstig uit 1 of andere achterstandswijk wellicht?

    Enfin, mijn vragen, wat zijn de achtergronden van deze twee *heren* (werk/opleiding/afkomst?)
    Hebben ze mogen kiezen tussen TBS of DGK na 1 of ander misdrijf?

    [ Bericht 47% gewijzigd door Gert op 04-05-2008 12:55:54 ]
  • pi_58461711
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 22:19 schreef Loedertje het volgende:
    Af en toe zap ik weleens op de TV (dat ding staat hier nu eenmaal dus gebruik ik 'm ook af en toe )
    Zo bleef ik een tijdje geleden even hangen bij DGK en n.a.v. dit korte moment en wat lezen in dit gedeelte van FOK! heb ik toch wat vragen aan de mensen die dag en nacht de streams volgen en denken de bewoners van top tot teen te kennen.


    Allereerst Brian, lijkt mij geen domme jongen, hooguit wat overspannen en onder de medicaties om zichzelf in bedwang te houden, hij heeft (las ik ergens) een goed lopend bedrijf gehad, dit verkocht en is toen (WHY??) DGK ingegaan.
    Ja kijk daar zit je er al naast
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 22:24:31 #3
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58461786
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 22:20 schreef Scandalous het volgende:

    [..]

    Ja kijk daar zit je er al naast
    Hoezo
    Waarom licht je je reactie niet toe?

    Hij heeft geen eigen bedrijf gehad ?
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 3 mei 2008 @ 22:51:40 #4
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_58462158
    Huub uit een achterbuurt
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_58462181
    Oldenzaal
    pi_58462219
    Huub was telefoonverkoper. Is overigens wel de intelligenste van het hele stel. Hij wilde dacht ik ook een opleiding Geschiedenis gaan doen, om leraar te worden.
      † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 23:13:18 #7
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58462501
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 22:54 schreef Urquhart het volgende:
    Huub was telefoonverkoper. Is overigens wel de intelligenste van het hele stel. Hij wilde dacht ik ook een opleiding Geschiedenis gaan doen, om leraar te worden.
    In zo'n primafoon-achtige winkel?
    Ah..en hij *wilde een opleiding gaan doen* Hij heeft dus geen opleidingen afgerond begrijp ik?

    Het is overigens geen type om leraar te worden, hij zou binnen no-time compleet hysterisch leerlingen gaan aanvliegen
    pi_58462540
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef Loedertje het volgende:

    [..]

    In zo'n primafoon-achtige winkel?
    Ah..en hij *wilde een opleiding gaan doen* Hij heeft dus geen opleidingen afgerond begrijp ik?
    Dat zou ik niet weten. Dat Geschiedenis-verhaal meen ik eens in COS te hebben gelezen. Overigens plaats ik mijn vraagtekens bij dat bedrijf-verhaal van Brian, maar dat terzijde.
    pi_58463066
    ik kijk ook soms.
    ik vind brian best sympathiek overkomen.

    alleen wat ik niet helemaal volgde.
    liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd.
    en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
      † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 00:27:53 #10
    137949 Disana
      † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 09:54:01 #11
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58467296
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 23:47 schreef roburt het volgende:
    ik kijk ook soms.
    ik vind brian best sympathiek overkomen.

    alleen wat ik niet helemaal volgde.
    liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd.
    en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
    Hehe, dat is nou net het stukje wat ik dus ook zag, zowel de moeder als zijn a.s. echtgenote zaten ergens =binnen en keken door de luxaflex naar buiten terwijl Hub de huig van 1 of andere meid in het badje buiten probeerde te vinden nadat hij eerst haar tepels probeerde af te lebberen.
    Dat hele bad zat vol meiden en nog wat bewoners van die kooi.
    pi_58468695
    Veel mensen zijn van mening dat Brian ten onrechte vaak positief wordt neergezet in de tv-uitzendingen.
    Er zouden heel vaak negatieve dingen van Brian weggelaten worden.
    Over Huub wordt weer het tegendeel beweerd, hij zou negatief neergezet worden.

    Veel cossers vinden Huub in principe wel een vervelend mannetje, maar wel eentje die eerlijk is en zijn hart op de goede plaats heeft zitten.
    Brian vinden veel mensen weer schijnheilig en wordt volgens veel streamers regelmatig in bescherming genomen als hij dreigt te flippen.

    Ik denk ook wel dat de redactie Brian en ook Amanda bevooroordeeld. Dit kun je ook zien aan uitspraken van de bewoners zelf. Zo heeft Amanda wel eens gezegd dat haar door de redactie is verteld dat zij of Brian wint.
    Huub heeft het laatst een keer gehad over zijn alcoholverbod en dat hij die heeft gekregen omdat iemand van de redactie hem niet mag.

    Er zijn ook streamers die het hier niet mee eens zijn, maar goed het blijft altijd speculeren.
      † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 12:27:17 #13
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58469181
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 11:57 schreef XbloemX het volgende:
    maar goed het blijft altijd speculeren.
    Klopt, daarom vraag ik dan ook naar feiten, m.a.w. de achtergronden/beweegredenen e.d van deze 2 .
    pi_58469261
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Loedertje het volgende:

    [..]

    Klopt, daarom vraag ik dan ook naar feiten, m.a.w. de achtergronden/beweegredenen e.d van deze 2 .
    Op de streams is het gewoon heel duidelijk te zien. De tv beelden zijn nogal gekleurd meestal.
    Even over dat telefoonverkoper, dat was een tijdelijk baantje, hij zou naar de Pabo gegaan, daarvoor heeft Huub de hotelschool gedaan, geen idee hoe lang.
    Hij komt niet uit een achterbuurt, juist een uitstekend gezin, zijn vader bekleedt geloof ik een redelijk hoge functie bij de provincie Limburg en heeft Nijenrode gedaan.
      † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 12:52:36 #15
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58469647
    Ah, iets gevonden !
    quote:
    Huub start op het gymnasium, maar zakt uiteindelijk af naar de Mavo.
    quote:
    Huub groeit op met twee broers en een zus. Die zijn een stuk ouder dan hem, behalve Joris. Dit jongere broertje ligt het dichtst bij hem qua leeftijd, de heren schelen anderhalf jaar, en met hem heeft Huub van jongs af aan de sterkste band. “We zijn rustig opgegroeid. Hebben een relaxte opvoeding gehad…”, vertelt Joris. Het gezin woont in Tiel, maar verhuist naar Oldenzaal als Huub en Joris net uit de luiers zijn.
      zondag 4 mei 2008 @ 15:34:51 #16
    2018 PC eend
    relativist
    pi_58472749
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef Loedertje het volgende:

    [..]


    Het is overigens geen type om leraar te worden, hij zou binnen no-time compleet hysterisch leerlingen gaan aanvliegen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_58486064
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 00:27 schreef Disana het volgende:
    Hier bestond al een topic voor:

    [DGK] Vraag het een Streamer
    Kunnen die vragen hier verder.......... 2 dezelfde topics is onhandig
      † In Memoriam † maandag 12 mei 2008 @ 09:30:16 #18
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58622307
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef Desii het volgende:

    .......... 2 dezelfde topics is onhandig
    1 topic is ook onhandig aangezien niemand iets relevants of positiefs te melden heeft over die Huub
    Wat een ei (En die Klaartje van hem daarover kun je al helemaal niets interessants vinden, is wel een type voor een dubbelvla reclamespot. )
    pi_58638156
    Allez, de feiten

    Brian
    Brian is intelligent, maar zijn handicap is dat hij erg lang na moet denken voor het kwartje valt.
    Hij leest erg graag om van andere mensen te leren (Tupac, Quote) maar ik vermoed dyslexie, aangezien hij wel errug lang over een tijdschrift doet (4 dagen, minstens).

    Geboren in Breukelen, Nederlandse vader en half-nederlands/half-antilliaanse moeder. Zijn moeder spreekt goed nederlands. Met 7 jaar is Brian verhuist naar de Antillen en heeft daar 10 jaar gewoont. Het is mij dus een raadsel waarom hij zo ontzettend slecht nederlands praat.
    Met 17 jaar naar één of andere tennis academie in Florida gegaan (veel sport, geen uitgaan, het klonk allemaal niet zo gezellig), een jaar later naar Nederland.
    Dat internetbedrijf van hem maakte websites, waarvan enkele gezien heb (en ziet er afschuwelijk uit). Brian beweert met winst te hebben verkocht, maar Brian beweert wel meer.
    Hij beweert ook een beveiligde site te hebben gehackt, maar waarschijnlijker heeft hij het password gewoon ergens in het bureautje van die persoon opgesnord (aangezien hij ook in de gouden kooi de vreemdste briefjes te pakken kan krijgen: adres Cora, zwangerschap Nadia).
    Hij beweert ook ICT-deskundige te zijn, maar laatst klonken verhalen daarover toch meer alsof hij op een telefonische helpdesk werkte.
    Hij schijnt een éénjarige HBO-opleiding te hebben gedaan (er was ergens een foto van de diploma uitreiking op Fok, lang geleden).

    Al met al maakt hij voornamelijk de indruk van een jongen uit de goot die ook het liefst met anderen uit de goot omgaat.

    Huub
    Naar eigen zeggen was Huub als kind erg op zich zelf, hoogbegaafd en alleen maar lezen, lezen, lezen. Hij kan ook het truukje van extreem snel lezen, maar ik merk wel dat hij erg veel details daarbij over het hoofd ziet. In ieder geval heeft hij een zeer brede algemene ontwikkeling.

    Zijn vader heeft hier een cv staan. Cultureel ontwikkeld, humorvol en zeer aimabel man. Van Huubs moeder heb ik niet zo'n hoogte, ik zou zeggen "rustig en op de achtergrond". Het enige wat mij bekend is, is dat ze enige tijd als hulpverleenster bij Slachtofferhulp heeft gewerkt.

    Huub zakte dus af van gymnasium naar mavo, en ging met 17 jaar naar een College in Amerika. Voornamelijk zoals we dat van films kennen. Sporten, zuipen, Prom met Limousine. Daarna naar de hotelschool in Wageningen. Verdiepte zich voornamelijk in wijn om daar over mee te kunnen praten, heb ik begrepen. Niet afgemaakt, en ging werken bij een goede doel stichting (iets waarbij zijn vader of broer ook al betrokken was, begrijp ik). Daarna een zeer succesvolle telefoonverkoper geweest (lullen als brugman, he? Dat kan die. Zijn favoriete manier om meisjes te versieren was om "te demonstreren hoe je een telefoonnummer inprogrammeert" , zette hij zijn eigen telefoonnummer in het toestel). Zijn wens was om onderwijzer te worden. Trainde ook de jongste kinderen bij het honkballen. Nu heeft hij een deal met iemand achter de schermen over iets op TV in de toekomst.

    Al met al maakt Huub op mij de indruk van een kakker: misschien niet rijk in geld opgevoed, maar wel in culturele en sociale zin. Er is in Huub, vind ik, ook erg veel veranderd tijdens de Gouden Kooi. De sociale omgangsvormen die hij in het begin had (jas aannemen, omzichtig conversatie voeren, bijvoorbeeld) zijn ver weggezakt. Geestige opmerkingen zijn vervangen door botte, schokkende opmerkingen.

    Als ik dit topic lees : Geen niveau of geniaal? Quotes van Huub! heb ik echt het gevoel dat er iets verloren is gegaan. Jammer, heel jammer.

    [ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 14-05-2008 09:39:47 ]
      † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 06:20:28 #20
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58658080
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 03:53 schreef avonne het volgende:
    Allez, de feiten


    Huub zakte dus af van gymnasium naar havo,
    Mavo (niet afgemaakt)
    De rest van je huub-verheerlijking zal dan waarschijnlijk ook niets te maken hebben met * de feiten*
    pi_58659732
    sorry, typfout.

    Nouja, je bedelde meermalen om antwoord. Als het je niet bevalt, moet je er ook niet om vragen.

    Vind je het Huubverheerlijking? Merkwaardig. Het lijkt er op dat je dus alleen maar zat te wachten op iemand om deze kreet op los te laten. Lekker afzeiken, hoera...

    Nou tot nooit meer
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:50 #22
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_58661112
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 22:19 schreef Loedertje het volgende:
    Vervolg van: [DGK] Vraag het een Streamer
    Nb.
    Maak je vraag dikgedrukt en stel alleen duidelijke & concrete vragen:
  • Fout: wat gebeurde er vorige week? (te vaag!)

    - Je vraag werd beantwoord?
    Ga geen discussie aan hier. Het doel is een neutrale beantwoording
    over iets dat jezelf niet hebt kunnen zien. Discussies worden elders gevoerd.


    - Beantwoord je een vraag?
  • Begin eerst met (een gedeelte van) de vraag en de naam van de vraagsteller
  • Gebruik bij voorkeur quotes waarin je de vraag herhaalt.
  • Exuseer me dat ik geen vraag heb en niet weet hoe ik zinnen vetgedrukt moet maken,
    ik wil doorgeven dat ik in deel 1 graag kwam , om te lezen, Avonne haar kennis van DGK te lezen,
    en om zelf mensen hun vragen proberen te beantwoorden, dit is de opvolger, maar ik voel me hier ongemakkelijk met de regeltjes en reacties...............
    pi_58663172
    Ik kijk bijna nooit maar als ik kijk vind ik Huub het spel echt verreweg het leukst maken, hij voert interessante gesprekken, doet rake niet politiek-correcte uitspraken, beetje spanning en sensatie af en toe. Brian is te saai voor woorden. Hoe kan hij dan toch de populairiteitspolls winnen, mis ik iets?
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_58675269
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:50 schreef Manono het volgende:
    Ik kijk bijna nooit maar als ik kijk vind ik Huub het spel echt verreweg het leukst maken, hij voert interessante gesprekken, doet rake niet politiek-correcte uitspraken, beetje spanning en sensatie af en toe. Brian is te saai voor woorden. Hoe kan hij dan toch de populairiteitspolls winnen, mis ik iets?
    ja, je mist de info over het aantal sms-jes die elke kandidaat ontvangen heeft, en je mist een notaris of ander betrouwbaar persoon die ze nauwkeurig natelt

    Eén ding lijkt me vrij zeker: de laatste poll zullen waarschijnlijk maar weinig mensen gestemd hebben (omdat het niet belangrijk is, vergeleken met de finale volgende week, omdat de gewonnen contactpunten toch niet uitgegeven kunnen worden, etcetera). Dan kan het enthousiaste sms-en van Kenneth en Netty Kubatz dus inderdaad Brian een hoge notering geven.
    (Dat Kenneth en Netty fanatiek sms-en is zeker. Dat hebben ze meerdere keren verteld)

    Persoonlijk denk ik dat Jaapfans bijv. zich niet voor populariteitspolls interesseren. Jaap baalt wel van zijn lage percentages, maar de punten heeft hij in de praktijk ook weer niet nodig.

    Het is echt vol-ko-men onbekend wie er nou echt populair is en wie niet.

    Maar nu het allermerkwaardigste
    Brian is tot de conclusie gekomen dat die o-zo stoute Huubfans een truuk hebben uitgehaald... dat ze massaal expres op Brian hebben gestemd zodat hij nu hoog staat, en dat in de finale natuurlijk niet zullen doen.

    Vraag me niet waarom Brian dit een snood en gemene truuk vindt. Want hij trekt namelijk niet de logische conclusie uit zijn eigen bewering: dat hij dus eigenlijk veel minder fans heeft en never zal winnen, wanneer die massa volgende week weer naar Huub overstapt.
    Waarom jankt hij niet van teleurstelling. Waarom zijn Amanda en de familie Kubatz zo zeker van de overwinning.

    Notaris, zeg ik U. Die ontbreekt
    Net zoals er geen live beelden zijn van de stemming in de halve finale. Er ontbreekt betrouwbaarheid en er is alle ruimte voor ingrepen door de regie.

    [ Bericht 17% gewijzigd door avonne op 14-05-2008 23:56:52 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')