abonnement Unibet Coolblue
pi_58419563
Het was weer raak in A'dam, heel triest .
quote:
Homo-modeshow verstoord
AMSTERDAM - Een groep allochtone jongeren heeft woensdag op het Rembrandtplein tijdens de viering van Koninginnedag een modeshow voor homotolerantie verstoord en een model mishandeld.

Model Mike du Pree werd, nadat hij zijn tweede ronde had gelopen, door de jongeren van de catwalk getrokken zo meldt organisator Jennifer Delano aan AT5.

Daarna werd hij met geweld bedreigd en onzedelijk betast. Een bezoeker schoot het model te hulp en liep daarbij enkele klappen op.

Jennifer Delano is geschrokken van het geweld.

Op het forum van AT5 staan enkele woedende reacties over het Marokkaanse geweld tegen de homo's.

'Ik vraag mij serieus af wat onze lafbekjes van het MDI hiermee gaat doen, wat de gemeente Amsterdam en alle linkse schreeuwers hiermee gaan doen. Hoe zwaar gaan de daders gestraft worden? Dit is toch echt het toppunt van discriminatie of zie ik het verkeerd? MDI (Meldpunt Discriminatie Internet, red) kom uit je hol en laat eens wat van jullie horen hier op het forum!', schrijft één van hen .

Op het forum van de Gaykrant vragen lezers zich af waarom de organisatie alleen laat weten 'te overwegen' aangifte te doen. Vooral de PvdA en de radicale imams moeten het hier ontgelden.

Intussen heeft de organisatie van de modeshow gezegd aangifte te doen van het incident. De politie neemt de zaak in onderzoek.
bron
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:46:37 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58419593
quote:
Daarna werd hij met geweld bedreigd en onzedelijk betast.
Wat moet ik daar nou op zeggen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_58419596
Geil!
pi_58419621
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat moet ik daar nou op zeggen
Sommige Marokkanen zijn niet vies van jongens .
pi_58419658
Ik ben het helemaal eens met die reactie op dat forum van AT5.

Als de marokkanen iets aangedaan wordt dan is het meteen moord, brand en diskriminasie (in hun woorden) maar is het een keer andersom, dan wordt het afgedaan als een incident en wordt het in de doofpot gestopt
pi_58419716
Zolang het bij pappen en nathouden blijft zul je dit soort incidenten blijven houden.
pi_58419736
Het wordt eens tijd de Marokkaanse gemeenschap te heropvoeden en hen de universele menselijke normen en waarden te leren, zoals wij in Nederland graag willen hanteren. Lukt dit niet....op de boot terug zetten!
Big Sister is watching you...
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:57:58 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_58419787
Tsja, linkse knuffelclubjes hebben 2 grote doelgroepen: homo's en allochtonen! Helaas voor "links" kunnen die 2 elkaar niet luchten
censuur :O
pi_58419801
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:53 schreef schatje het volgende:
Zolang het bij pappen en nathouden blijft zul je dit soort incidenten blijven houden.
Nee, dat zal zolang blijven als de mentaliteit van die straatetters zo blijft. En in tegenstelling tot wat men denkt is die niet "maakbaar" door streng optreden oid, maar wel door langetermijn-maatregelen waarbij -bijvoorbeeld- huwelijksimmigratie aan banden wordt gelegd.
Daarnaast moet er natuurlijk wel degelijk streng opgetreden worden gewoon omdat discriminatie, onzedelijk betasten en mishandeling strafbaar zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:05:08 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58419905
Door het gebruik van termen als "linkse schreeuwers" val je wat betreft wel een beetje door de mand, maak me toch sterk dat "linkse" partijen van oudsher juist voorvechters voor homorechten zijn?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:10:04 #11
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58420003
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:50 schreef duckes het volgende:
Ik ben het helemaal eens met die reactie op dat forum van AT5.

Als de marokkanen iets aangedaan wordt dan is het meteen moord, brand en diskriminasie (in hun woorden) maar is het een keer andersom, dan wordt het afgedaan als een incident en wordt het in de doofpot gestopt
Ach kom, het probleem staat duidelijk op de agenda, komt regelmatig in het nieuws en wordt als groot issue gezien door zo'n beetje elke politieke partij. Ik snap niet hoe je dan van een doofpot kan spreken.
pi_58420062
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat moet ik daar nou op zeggen
Helemaal niets, ga gewoon je werk doen als moderator en ga pm's lezen ofzo!
Huh?
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:15:34 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58420113
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:12 schreef Donders het volgende:

[..]

Helemaal niets, ga gewoon je werk doen als moderator en ga pm's lezen ofzo!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:15:51 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_58420116
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:05 schreef DroogDok het volgende:
Door het gebruik van termen als "linkse schreeuwers" val je wat betreft wel een beetje door de mand, maak me toch sterk dat "linkse" partijen van oudsher juist voorvechters voor homorechten zijn?
Ja, alleen hebben de linkse partijen ook een andere doelgroep omarmd, namelijk de allochtonen. In het geval van de Marokkanen kunnen die over het algemeen niet zo goed vinden met homoseksuelen. Aan de ene kant wil links voor de rechten van homoseksuelen opkomen en andere kant wil men het die Marokkanen ook weer niet te moeilijk maken. Daar wringt het nogal. Het zou eens tijd als ze echt stelling nemen tegen dit geweld. Geen woorden, maar daden.
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:32:11 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58420401
Het is toch schattig om te zien hoe iedere keer minderheden elkaar te lijf gaan.

Ben ik blij dat ik niet tot een minderh....

*denkt nog eens diep na.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:35:08 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58420456
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:55 schreef bentham het volgende:
Het wordt eens tijd de Marokkaanse gemeenschap te heropvoeden en hen de universele menselijke normen en waarden te leren, zoals wij in Nederland graag willen hanteren. Lukt dit niet....op de boot terug zetten!
Dat is een tegenstellende antithese.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:55:53 #17
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58420789
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, alleen hebben de linkse partijen ook een andere doelgroep omarmd, namelijk de allochtonen. In het geval van de Marokkanen kunnen die over het algemeen niet zo goed vinden met homoseksuelen. Aan de ene kant wil links voor de rechten van homoseksuelen opkomen en andere kant wil men het die Marokkanen ook weer niet te moeilijk maken. Daar wringt het nogal. Het zou eens tijd als ze echt stelling nemen tegen dit geweld. Geen woorden, maar daden.
Tuurlijk, keihard stelling nemen tegen dit soort geweld. Aanpakken en vervolgen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58421747
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, alleen hebben de linkse partijen ook een andere doelgroep omarmd, namelijk de allochtonen. In het geval van de Marokkanen kunnen die over het algemeen niet zo goed vinden met homoseksuelen. Aan de ene kant wil links voor de rechten van homoseksuelen opkomen en andere kant wil men het die Marokkanen ook weer niet te moeilijk maken. Daar wringt het nogal. Het zou eens tijd als ze echt stelling nemen tegen dit geweld. Geen woorden, maar daden.
Idd. Maar ik denk dat de linkse partijen niet alleen in die spagaat zitten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:59:34 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58422040
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Maar ik denk dat de linkse partijen niet alleen in die spagaat zitten.
De minderheden zelf ook natuurlijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 mei 2008 @ 20:14:24 #20
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58422334
Het wordt idd eens tijd dat iemand de lijnen hier uitzet. Homo zijn is okee, geweld daartegen niet. Veel moeilijker is het eigenlijk niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58422498
Al die stoere knullenbinkies in een cel gooien met een paar grootgeschapen Bubba's, die al een tijdje droogstaan. Goddome zeg.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:29:03 #22
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_58422617
wel vreemd dat alleen de telegraaf en geenstijl hier melding van heeft gemaakt. Bij de nos lees je hier niks over
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_58426338
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:29 schreef LENUS het volgende:
wel vreemd dat alleen de telegraaf en geenstijl hier melding van heeft gemaakt. Bij de nos lees je hier niks over
Business as usual. Bij geweld tegen allochtonen is de Staatstelevisie haantje de voorste. Wordt er een homo in elkaar geslagen dan komt de publieke omroep pas in actie als honderd procent zeker is dat geen van de daders een Marokkaan is.

Dit soort uitwassen van de multiculturele samenleving vegen ze in het Mediapark liever onder het kleed. Net zoals het antisemitisme en het wegpesten van autochtonen in wijken met een overwegend allochtone bevolking.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_58426416
Het verklaart een boel dat jij eindredacteur van de FP bent. Er is toch vast wel iemand te vinden met een wat minder debiele kijk op de media lijkt me ?
  Donald Duck held donderdag 1 mei 2008 @ 23:34:36 #25
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58426476
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:29 schreef LENUS het volgende:
wel vreemd dat alleen de telegraaf en geenstijl hier melding van heeft gemaakt. Bij de nos lees je hier niks over
Die hele publieke omroep neigt extreem naar de linkse kant. Een en al allochtonenknuffelen is het.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')