abonnement Unibet Coolblue
pi_58400098

Na weken van nomineren en stemmen is het dan eindelijk zo ver: het Elftal van het seizoen 2007/2008 is bekend. In totaal hebben 83 mensen genomineerd en zijn er 93 stemmen uitgebracht. Hier volgt de uitslag.



In onderstaande lijst staat het percentage van de stemmen per speler. Dit percentage is berekend per positie. PSV-verdediger Carlos Salcido was ook dichtbij een plaats in het elftal. Rob Penders kreeg echter twee stemmen meer.

Heurelho da Silva Gomes: 94%
Bruno Silva: 43%
John Heitinga: 69%
Rob Penders: 39%
Tim de Cler: 56%
Nordin Amrabat: 63%
Timmy Simons: 48%
Ibrahim Afellay: 57%
Danijel Pranjic: 69%
Klaas-Jan Huntelaar: 95%
Miralem Sulejmani: 70%

De trainer van het seizoen was eigenlijk vrij snel duidelijk: Ernie Brandts. Hieronder de top 4.

1. Ernie Brandts (43%)
2. Gertjan Verbeek (23%)
3. Fred Rutten (14%)
4. Mario Been (11%)

Vorige topics
Elftal van het seizoen 2007/2008 - Nominaties
Elftal van het seizoen 2007/2008 - Stemronde

Volgend jaar weer?
Wat mij betreft wel!
pi_58400165
Hulde!

Mooi gemaakt en een uitslag waar goed mee te leven valt
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 30 april 2008 @ 16:59:26 #3
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58400177
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:58 schreef DemonCleaner het volgende:
Hulde!

Mooi gemaakt en een uitslag waar goed mee te leven valt
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58400198
Met die uitslag kan ik wel leven.

Bedankt voor het organiseren! Puik werk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 30 april 2008 @ 17:02:54 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58400229
Penders
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_58400233
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef venomsnake het volgende:
Met die uitslag kan ik wel leven.

Bedankt voor het organiseren! Puik werk.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58400237
Met z'n allen is er een erg mooi elftal uitgerold, wat mij betreft geen dissonanten. Iedereen heeft z'n plekje wel verdiend.

Goed gedaan Remote.
That's all folks!
pi_58400285
Wel een mooi team, met De Cler als enige vreemde keuze. Blijkbaar zijn er dan echt geen goede linksbacks in de eredivisie.

Goed gedaan door Remote, hulde voor de opmaak e.d.

Wie zitten er op de reservebank ofwel welke 7 reserves hadden de meeste stemmen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 30 april 2008 @ 17:11:34 #9
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58400330
Terecht elftal al mis ik persoonlijk Marcellis en vind ik Silva niet echt elftal van het seizoen-waardig. Maar er zijn ook niet echt betere rechtsbacks.
pi_58400356
Elftal 2
Maarten Stekelenburg
Gianni Zuiverloon
Dirk Marcellis
Carlos Salcido
Jan Vertonghen
Jonathan de Guzman
Karim El Ahmadi
Michael Bradley
Balazs Dzsudzsak
Blaise N'Kufo
Luis Suárez

Elftal 3
Piet Velthuizen
Davy de Fauw
Edson Braafheid
Thomas Vermaelen
Youssef El-Akchaoui
Roy Beerens
Marcel Meeuwis
Orlando Engelaar
Luigi Bruins
Marcus Berg
Roy Makaay

Berekenen van de percentages kost me even teveel tijd
pi_58400363
Die elftallen zijn ook niet verkeerd zeg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58400437
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:07 schreef methodmich het volgende:
Wel een mooi team, met De Cler als enige vreemde keuze. Blijkbaar zijn er dan echt geen goede linksbacks in de eredivisie.

Goed gedaan door Remote, hulde voor de opmaak e.d.

Wie zitten er op de reservebank ofwel welke 7 reserves hadden de meeste stemmen?
Ben ik het niet mee eens, De Cler speelt erg sterk en stoomt altijd goed op aan de linkerkant.

De keuze van Bruno Silva vind ik daarentegen helemaal niet terecht. Ik vind hem niet sterk spelen, zijn er echt geen goede alternatieven?
pi_58400487
De Cler maakt Feyenoord niet beter, vind ik. Youssef El-Akchaoui heeft bij NEC meer impact en is dit seizoen ook qua assists en goals beter bezig. Hij had moeten winnen, achteraf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58400574
Kan me wel vinden in de uitslag, geen verkeerd elftal. Top gedaan Remote, uitstekend georganiseerd! .
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:02 schreef golfer het volgende:
Penders
Neem aan dat je alle wedstrijden van NAC Breda hebt gekeken dit seizoen? Of alleen de samenvattingen waar verdedigers toch nooit uitgelicht worden?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58400621
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
De Cler maakt Feyenoord niet beter, vind ik. Youssef El-Akchaoui heeft bij NEC meer impact en is dit seizoen ook qua assists en goals beter bezig. Hij had moeten winnen, achteraf.
Hij maakt Feijenoord wel beter, geeft het team zekerheid, laat de spelers voor hem goed spelen. Altijd een voldoende. Youssef is wisselvalliger, heeft meer moeite met directe tegenstanders.
That's all folks!
  woensdag 30 april 2008 @ 17:43:46 #16
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58400666
Toch wel een goed team uitgerold.
Elftal 3 is ook zeer interessant.

de Cler beste linksback in de eredivisie en de speler met het hoogste rendement van Feyenoord volgens de VI.
Zeer begrijpelijk, maar misschien ziet methodmich alleen samenvattingen van Feyenoord?

Hulde Remote!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58400694
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Toch wel een goed team uitgerold.
Elftal 3 is ook zeer interessant.

de Cler beste linksback in de eredivisie en de speler met het hoogste rendement van Feyenoord volgens de VI.
Zeer begrijpelijk, maar misschien ziet methodmich alleen samenvattingen van Feyenoord?
Hulde Remote!
Dat dus waarschijnlijk.
pi_58400695
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Toch wel een goed team uitgerold.
Elftal 3 is ook zeer interessant.

de Cler beste linksback in de eredivisie en de speler met het hoogste rendement van Feyenoord volgens de VI.
Zeer begrijpelijk, maar misschien ziet methodmich alleen samenvattingen van Feyenoord?

Hulde Remote!
Speler met het hoogste rendement op basis waarvan? En klassementen van VI zeggen ook niet alles natuurlijk.

Gemiddelde van 6,25 is redelijk bij de rapporteurs, qua assists zit ie niet bij de eerste 20, pakt wel 8 gele kaarten. Dat zijn de cijfers die deze week in VI staan. Waar zie jij de rest?

Maar goed, ik heb De Cler nooit wat gevonden, bij Ajax bewees hij al net niet goed genoeg te zijn voor de top wat mij betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58400735
Cool.. op 2 na mijn elftal
pi_58400741
Spelers ontwikkelen zich ook he. Een wereldback is het niet, zal het nooit worden. Maar het is wel het beste wat we in Nederland hebben rondlopen.
That's all folks!
  woensdag 30 april 2008 @ 17:52:22 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58400765
Hij stond het hoogste in het Feyenoord klassement oid, is inderdaad iets anders dan rendement.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58400779
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelers ontwikkelen zich ook he. Een wereldback is het niet, zal het nooit worden. Maar het is wel het beste wat we in Nederland hebben rondlopen.
Tja... Ik snap die ophef niet zo. Niet dat een ander beter was geweest, maar ik vind hem volstrekt inwisselbaar met diverse andere linksbacks.

Je kunt het lezen zoals Tomatenboer deed en zeggen dat hij de beste Feyenoorder in het cijferklassement van VI was en de beste linksback. Maar dat is behoorlijk selectief.

Dit gaat wat mij betreft trouwens allemaal net zo goed op voor Bruno Silva op rechts en diens concurrenten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 30 april 2008 @ 17:56:34 #23
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58400794
Ik heb hem elke wedstrijd de hele wedstrijd aan het werk gezien, en hij is dit jaar écht wel top hoor.

Je zag ook dat clubs na een paar wedstrijden de Cler aanpakten, gelijk druk op hem zetten met 2 man, dat werkte vaak toch wel.

Verdedigend laat hij haast nooit steken vallen en aanvallend is hij ook nog eens erg goed.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 30 april 2008 @ 18:12:23 #24
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_58400970
Goede lijst geworden wel
pi_58401098
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja... Ik snap die ophef niet zo. Niet dat een ander beter was geweest, maar ik vind hem volstrekt inwisselbaar met diverse andere linksbacks.

Je kunt het lezen zoals Tomatenboer deed en zeggen dat hij de beste Feyenoorder in het cijferklassement van VI was en de beste linksback. Maar dat is behoorlijk selectief.

Dit gaat wat mij betreft trouwens allemaal net zo goed op voor Bruno Silva op rechts en diens concurrenten.
De Cler inwisselbaar noemen vind ik wat te ver gaan. Maar goed, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn natuurlijk.

En Silva, tja. Silva is lang niet zo compleet als De Cler, maar heeft toch een mooie transfer afgedwongen. Mede door zijn aanvalsdrang. Verder doet hij het best goed dit seizoen. Hiariej is completer eigenlijk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')