abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_58395709
Wanneer ik dit schrijf is het woensdagmorgen 07:05. Ik ben zojuist teruggekomen van een avondje Amsterdam, waar de jaarlijkse koninginnenacht weer in volle gang heeft plaatsgevonden. Als groot tegenstander van Koninginnedag en alles wat eromheen heen hangt heb ik me dit jaar o.a. door een PM van de_Ananas en een sms’je van een real-life vriend laten verleiden om een nachtje door te brengen in het volgens hen altijd gezellige 020.

Zo gezegd zo gedaan. Ik met mijn ubervette 2.0 liter diesel van de zaak richting 020, met naast mij mijn beste vriend Frank en achterin twee goede VMBO neukvriendinnen van ons die we toevalligerwijs drie jaar eerder hadden leren kennen op een camping in Zeeland (ja Renesse :’) ).
Achterin werden al flink wat breezertjes opengetrokken, voorin zat Frank met een krat Jupiler tussen de benen en ik met een Maltje in de hand met volumestand 32 en de bass op +3 naar de klanken van Basshunter te luisteren. Zeg Bos riep Jennifer achterin tegen mij: Wat gaan we eigenlijk doen vannacht in Amsterdam? Ik ben daar nog nooit geweest en ik heb gehoord dat het er best gezellig is…
Geen flauw idee schatje riep ik door de geluidsgolven heen. Ik bel straks even de_Ananas op waar ik mee afgesproken heb, hij zegt dat het nogal je-van-het is daar. Maar wat we gaan doen…. Geen flauw idee eigenlijk.

Na een fucking rit van 4,5 uur kwamen we eindelijk aan in de in mijn ogen grootste grafstad van Nederland. De_Ananas had me een goede routebeschrijving gemailed en zodoende reed ik zonder problemen richting het centrum, het enige pluspuntje tot nu toe samen met het vingeren van Jennifer op het toilet van de Esso langs de snelweg.
Gelukkig zag ik al dat het parkeren in een van de parkeergarages niet al te duur was: Maar 2,5 euro per uur, valt best mee toch ? :’) (WTF)

Na mijn gloednieuwe bolide te hebben geparkeerd slenterden we met z’n 4’en richting langs de grachten naar de plaatsen waar het te doen was. Ik stoorde me al meteen aan dat grafaccent waar dat volk hiermee praatte, toen ik de weg vroeg aan een of andere knuppel met een oranje Staatsloterij kroontje. Nu wist ik ook weer waarom ik zo’n hekel had aan 020, Ajax, mensen uit de Randstad, het Westen en de Amsterdam Arena.
Toen hij me netjes in zijn taaltje de weg richting het-waar-het-te-doen-was had verteld wenste ik hem nog de broekhoest toe. Want dat verdiende hij: Racekak. Met z’n hoofd.

Daar waren we dan. Midden in het centrum tussen uitgelaten studenten (** zie foto) die al lallend met hun medekoorknaapjes voor hun studentenhuizen losjes in hun kaki bruine ribbroeken zich stonden te vergapen aan losers zoals ik. Ja want ik was ook een loser, wat deed ik hier in godsnaam ?
Tussen de negers, tokkies en asocialen de markt afstruinend naar misschien wel een koopje…. Dit leek de Aldi wel…..
Het ergste vond ik nog de oud-hollandse spelen. Mensen van 45 die lollig zaten te koekhappen met in de rechterhand een biertje. Want het was Koninginnedag, en op Koninginnedag zijn dit soort spellen leuk. Indien je een pauper bent ja, tsjongejonge. Valt er wat te vieren waar normaal gesproken niemand naar om kijkt (de koningin) gaat men zich ineens anders gedragen. Echt te fucking triest.

Ik had het helemaal gehad met die lui en met mij mijn 3 Limburgse vrienden. Ik stelde voor om de_Ananas te bellen die mij van tevoren had gezegd dat indien we zin hadden hij wel een café wist waar hij ook vaker kwam en waar men niet zo Koninginnedag gefocussed was.
Op hier en daar een Oranje versiering na was het inderdaad ook best in toom gehouden en bij binnenkomst klonk ons Regulators van Warren G in de oren. Niets mis mee dacht ik zo.
We gingen ons aan de bar zetten en bestelden ons wat. Na wat gekeuveld te hebben met Eva, het sletje van die vriend van me hoorde ik ineens een harde gil in mijn oor: BOSSSIE, JONGEN! DAT BEN JIJ TOCH HE? IK KEN JE VAN DE FOTO MAN! IK BEN DE_ANANAS.
Daar stond ie dan: De_Ananas, een gast van ik schat hem tegen de 20, cool Gstar truitje aan en van die witte trendy sneakers eronder. Hier had ik meer dan een jaar op gewacht: Onze KLB-held in levende lijve ontmoet ! Hier stonden ze dan. De twee ridders van KLB die menig KLB Moderator slapeloze nachten hadden bezorgd, gezellig onder het genot van een Coca Cola Zero (ik) en een halve liter (Ananas) met elkaar te bakkeleien. Tijdens onze gesprekken over o.a. Janetje, Postmortum de verrader en de tal van KLB topics die in de loop der jaren voorbij waren gekomen bestelde de_Ananas zich maar liefst 3 porties frituursnacks !!!! Echt niet normaal, het is en blijft een frituurkoning .
“Hey Ananas, ik ben even pissen” riep ik nog joviaal. “Ja is goed Bos” riep de Brabantse superjood.
Al mikkend op het vliegje in de pisbak dacht ik nog bij mezelf hoe getroffen ik het wel niet had met zo’n internetbuddy.

Bij terugkomst in de inmiddels stampvolle kroeg waar ik gelukkig niemand met een oranjevlaggetje op de wang kon bespeuren zag ik in de verte Frank en Eva staan. Ik liep erop af en keek nog rond waar de_Ananas en Jennifer uithingen, maar in de drukte zag ik niets.
Na nog een kleine woordenwisseling met een negroïde uiziende persoon omdat ik volgens hem ietwat te lang naar zijn permanentslet keek was ik eindelijk bij de plaats van bestemming, echter Ananas en Jen waren nergens te bekennen… “Die zijn vlak nadat jij ging pissen naar buiten gegaan om even een luchtje te scheppen” schreeuwde Frank in mijn oor.
Dus ik naar buiten toe, want ik had ook wel even behoefte aan wat frisse lucht en moest bovendien alweer pissen van al die suikertroepzeup. Ik liep een steegje in en het klaterde alweer snel tegen de vuilcontainer aan (voor jullie Westerlingen, KLIKO lutsers). Op een paar meter afstand hoorde ik al klaterend wel 2 erg bekende stemmen: Aaaah Ananas harder… Jaaah jaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…..
Het waren Ananas en Jennifer. Beiden bezig elkaar te verwennen!!1111__11111
Dus ik erop af hé met mijn leuter al terugduwend achter de rits. “Ananas !, vuile teringzak dat je bent. Beetje mijn vriendin opschrijven he viezerik !” .
“Ja maar.. ja maar” krijst onze Brabantse vriend uit. “Ik vind dat ik wel in mijn recht sta hoor Bos. Weet je nog dat je mijn topic een leugen noemde eind Februari ? Ik heb sinds die reactie van je twee weken thuis gezeten, mijn vriendin heeft het uitgemaakt en ik heb niets meer te neuken gehad sindsdien … Ik zag dit als een verzetje wat je me wel zou gunnen als KLB vriend….
“Ok Ana, je hebt wel een beetje gelijk, we mogen elkaar best de waarheid zeggen. Maar ik geef je nog vijf minuten en dan zie ik je terug in het café.

Vijf minuten later stonden Ananas en Jennifer dan ook weer naast me in het café. Frank en Eva hadden zich ondertussen al tegoed gedaan aan een paar flesjes Rudolph.
Ananas bestelde zich nog een portie mini-snacks en Jennifer ging aan de rode wodka. Kraaknuchter als ik was lepelde ik mijn 4e zakje Cheese-Union chips leeg in de kroeg.
Ik heb een verrassing voor je Boswachter, fluisterde Ananas in mijn oor: Ik heb hier ook afgesproken met RickoKun en Lyzio.

En jawel hoor. Na een paar telefoontjes van onze god over en weer naar RickoKun en Lyzio stonden ze daar dan na een half uurtje. Beiden getooid in een oranje overall, oranje feestmutsje op en een quasi vrolijke noot op de wang geschilderd.
Na met elkaar kennis te hebben gemaakt en Ricko en Lyz een beetje belachelijk te hebben gemaakt om hun achterlijke kledingdracht gingen we aan het bier. Hun aan het bier dan, ik aan een of ander goor kut Malt ding. Man, wat is dat een meuk zeg. Volgens mij als ik een halve liter pisvocht van mezelf in een emmer gooi drink ik het nog met meer plezier op als dit brouwsel ;r
Toen de gehele meute toch al flink wat bier achter de kiezen had en ik inmiddels een volgende zakje chips naar binnen had gewerkt werd het langzaam aan grimmiger in de kroeg.
Inmiddels waren er een paar Karl Kani Marokkanen de tent binnengekomen en gingen in het half Arabisch-Nederlands het Nederlandse volkslied even opleuken met daarin wat kanker-kazen en teringhollanders termen.
Ricko en Lyz, toch wel twee redelijk gespierde kerels (niet dat ik homo ben ofzo hehehehe, maar ja dat zie je zo van: Check die gespierd zijn!) pikten dat niet en liepen er met hun halve liter pullen op af. Ik zag Lyz nog wat zeggen tegen een van onze medelanders, maar voordat de Marokkaan ook maar wat terug kon zeggen knalde RickoKun al een halve literpul in zijn mikkie. De tent werd gek !!!!! Binnen een mum van tijd werden de 5 Marrokezen de tent uitgewerkt en werden onze twee KLB helden het cafe in gecrowdsurft ! Wat een feest hier in Amsterdam

Omdat we nog een lange reis richting Limburg voor de boeg hadden en het toch alweer 04:00 was besloten we het voor gezien te houden. Ananas was inmiddels al nergens meer te bekennen, die lag waarschijnlijk alweer in een steegje zijn zak te legen bij een 16 jarig sletje die kort daarvoor haar diensten had aangeboden aan onze homeboy.
Ricko vond het nog even nodig om bij de cafebaas om de microfoon te vragen om ons zo: “LIMBURGSE MIETJES, LIMBURGSE MIETJES” te noemen, waarop de hele kroeg ons de tent uitscandeerde.

Met drie slingerende en slenterde vrienden bij me liepen we zo goed als dat kon in de kortste route richting mijn auto. Onderweg zagen we mensen kotsen, meiden die wel met erg oude mannen gearmd liepen, negroïden met oranje hoedjes op en tal van dronken lallende krullebol losers (waarschijnlijk studenten aan hun korpsjas te zien :’) ). Dus dat is nou Koninginnedag voor die sukkels hier in het Westen dacht ik nog bij mezelf…
Doe mij maar gewoon een potje ouderwets ouwehoeren met vrienden en met gasten die je misschien maar half kent, dat is wel zo gezellig.

Een dikke 2 uur later ( 180 op de snelweg jeweetz, peace-out J ) was ik dan eindelijk thuis. Vermoeid maar voldaan. KLB IS en BLIJFT de shit J NO SURRENDER! NO SURRENDER!
Bij deze wil ik iedereen bedanken die deze geweldige koninginnenacht mede heeft mogelijk gemaakt. Volgende keer wil ik afspreken met o.a. Tonks en Biogarde. Maar daar moet ik hen nog over informeren.

Voor de luie flikkers een samenvatting:
· Ik rij in een vette diesel 2.0 van de zaak
· We gingen op uitnodiging van Ananas en een vriend met z’n 4’en (Limburgers) Koninginnedag vieren
· Ik heb Jennifer gevingerd
· ¤ 2,50 is wel erg duur voor 1 uur parkeren he….
· Koorknaapjes
· Oud Hollandse spellen
· De_Ananas, de trendy frituurder
· De_Ananas neukt met Jennifer
· Malt bier
· RickoKun en Lyzo. Twee goedlachse vechtersbazen
· RickoKun en Lyzo worden de tent door gecrowdsurft
· De_Ananas paalt een ik denk 16 jarig sletje
· Wij Limburgers worden het cafe uit gescandeerd
· Koninginnedagvierders

** Voorbeeld van een studentenkwal:
U MAD?
pi_58395751
Ja hoor je bent vannacht naar de vrijmarkt geweest
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 april 2008 @ 11:15:29 #3
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58395782
Goed topic.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_58395803
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:13 schreef Roi het volgende:
Ja hoor je bent vanavond naar de vrijmarkt geweest
Uh nee ?
U MAD?
  PR/Manusje van alles woensdag 30 april 2008 @ 11:19:39 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58395849
Je was met je moeder de stad in geweest? en moet je trouwens geen plaatjes draaien op de vrijmarkt?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_58395871
Godverdomme zeg wat een OP.

En nu eerst ff lezen.
pi_58395898
helemaal gelezen
pi_58395942
het was heul geen klb-meet , want ik was er niet
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_58395992
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
helemaal gelezen
Ik nu ook.
  woensdag 30 april 2008 @ 11:32:56 #11
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58396045
Zoveel tekst
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 30 april 2008 @ 11:37:45 #12
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58396090
Keep surfin', just keep surfin', keep surfin'

Meesterlijk staaltje vertelkunst weer rakker.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 30 april 2008 @ 11:47:36 #13
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58396216
Een betere samenvatting zou zijn dat je een hoer hebt vervoerd voor Ananas.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58396231
mooi topic
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_58396254
Die samenvatting deed het hem, anders was ik al lang afgehaakt.
Alleen die gast die je de broekhoest wenste, die wijste je gewoon netjes de weg.
Beetje Limburgse onbeschoftheid volgens mij om zo te reageren.
  woensdag 30 april 2008 @ 11:52:09 #16
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58396263
Whehehe jammer dat ik te laat las, was ook nog in 020 vannacht
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_58396265
Wat een verhaal

toch respect
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_58396274
lyzio is van mij
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  woensdag 30 april 2008 @ 11:54:30 #19
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58396298
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:52 schreef SZRR het volgende:
lyzio is van mij
Sorry dat ik zo laat thuis was schat, de plicht riep. I'm sure you understand. Toen ik die Mocro's tezamen met Ricko op hun nassie sjafte dacht ik de hele tijd aan jou!

In a good way, zo staat het een beetje ongelukkig
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58396340
Hoax!
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')