abonnement Unibet Coolblue
pi_58290732
Ik ben verliefd op een meisje dat bezet is.
Ze heeft deze vriend al een hele tijd, maar hij woont wel erg ver weg dus ze zien elkaar alleen in de weekenden na twee uur afgelegd te hebben met de trein.
Ik woon echter heel dichtbij haar;)
Daarnaast gaat hij over een paar maanden voor een half jaar weg naar het buitenland!!

Ik weet niet wat ik moet doen, ik vind haar echt leuk en ik denk dat ze het ook wel merkt, maar ze weet vast nog niet hoe serieus ik er over ben.
Ze denkt waarschijnlijk dat ik alleen n beetje loop te flirten.
Ik denk dat ze ook wel interesse in mij heeft, maar hoeveel?
En hoeveel houdt ze van haar vriend?
Dat zijn vragen waar ik mee zit.

Daarnaast heb ik die vriend ontmoet en hij was heel aardig tegen me!
Ik voelde me echt schijnheilig en ik mag 'm echt.
Ze lijken in ieder geval niet echt close, want ze besteede zelfs meer aandacht aan mij dan aan hem!
Maar misschien hou ik mezelf voor de gek.
Hij leek in ieder geval niets door te hebben.
Het lijkt mij ook of hij meer van haar houdt dan andersom maar misschien zie ik dat fout.
Ik wil haar toch vertellen wat ik voel, of ik wil het laten merken, maar het probleem is dat ze een collega is en ik ben bang dat het daarna ongemakkelijk voor me gaat zijn als ik haar weer zie.
Daarnaast vind ik het lullig voor die jongen.
Ook wil ik geen slechte naam krijgen binnen het bedrijf!!
Wat moet ik doen!!??
Ik ben echt niet bereid om dit te laten schieten, maar ik ben ook bang voor risico's!!

[ Bericht 4% gewijzigd door mikey90 op 24-04-2008 23:40:15 ]
pi_58290785
Zoek een ander meisje!
is het beste in jouw situatie.

En denk aan je reputatie in het bedrijf
pi_58290922
Doe wat aan je interpunctie en vergeet het. Ze is bezet en waarschijnlijk maak je jezelf een hoop wijs. Je moet ook aan je reputatie in het bedrijf denken. .
pi_58291102
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:15 schreef mounirk het volgende:
Zoek een ander meisje!
is het beste in jouw situatie.

En denk aan je reputatie in het bedrijf
dit dus niet om je bel te prikken maar dit is een no-go.. De kans dat het marginaal opgefokt raakt is veel te groot. Maar mocht je zo stom als mij zijn: je maakt best wel een reeële kans als je laat zien hoe hard je dit echt wil, vooropgesteld dat hun echt niet zo close zijn etc.. maar beter zoek je een ander meisje ja
pi_58291239
Het is voor haar alleen spannend, en ze geniet van de aandacht. Zodra die kerel weg is moet je beseffen dat je beter bent dan hij, en een beetje met haar aanklooien. Zodra hij terug is vergeet ze je echter, en is ze terug bij hem.
pi_58291515
Zo! Ik heb wat aan de interpunctie gedaan hoor!:) Bedankt voor alle reacties, maar ik was eigenlijk meer op zoek naar wat ik kan doen om het wel te laten slagen.
Jullie begrijpen het niet, ik ben niet zo'n wanhopige kerel die op het eerste het beste meisje verliefd wordt, maar ik ben vrij kieskeurig.
Ik heb al genoeg meisjes gehad hiervoor.
Maar ik ken mezelf en ik vertrouw mezelf, en ik weet zeker dat dit meisje tot de 0,00000000000000000001 procent behoort die mij zo'n extreem hoog niveau van geluk zou kunnen geven.
Ik wil dus niet op zoek gaan naar iemand anders.
En nee, ik vind haar niet leuker omdat ze niet te krijgen is, vaak heb ik daar wel last van, maar dat heeft er in dit geval niets mee te maken!
  donderdag 24 april 2008 @ 23:55:56 #7
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_58291833
Blijf met haar omgaan zoals je nu doet, ook als haar vriend weg is. Ga haar dan niet opeens de liefde verklaren of zo. Straal uit dat je haar leuk en bijzonder vindt en laat de keuze voor een eventuele overstap naar jou bij haar liggen.

Als je zelf actie onderneemt terwijl zij nog in een relatie zit, zegt dat voor haar iets over jou dat niet per definitie positief is. Plus als ze je afwijst, zijn de kansen om als vanouds met haar om te gaan ook nogal verkeken.
Stop the world, I want to get out.
pi_58292029
en verdomme hou die appeal erin. ga nu niet mr best friend spelen want dan blijf je daar. af en toe wat blijven flirten maar ga niet te ver. als je net erover gaat met flirten terwijl haar vriend nu nog hier is enzo dan gaat ze je hoogst wrs een halt toeroepen.
pi_58292187
hmm, tja het lijkt erop dat jullie gelijk hebben.
Ik ben zo ongeduldig, haha.
Het liefst zou ik er morgen dit zeggen:
Ik vind het echt jammer dat je een vriend hebt...
en dan expres een beetje stuntelig gaan doen en stotteren (ja ik ben heel sneaky haha)
en zoiets zeggen van maargoed ik weet niet waarom ik dit zeg.. dat was echt... en dan mn hoofd schudden
en dan hopen dat ze het aanvult met het woordje 'lief' of nog beter met 'vind ik ook' hahah!!
Maar misschien is het inderdaad slimmer om me een beetje in te houden.
Bedankt voor alle hulp in ieder geval! Wat een geweldig forum, 6 reacties in een half uurtje!

[ Bericht 27% gewijzigd door mikey90 op 25-04-2008 00:20:13 ]
pi_58292464
Ik wil ook nog even meegeven dat je beter kunt kappen met je soulmate-mythe. Dit meisje is niet één van die weinigen uit de 1,0 * 10-9 %-categorie die je geluk gaat geven. Die categorie bestaat namelijk helemáál niet.

Je idealiseert haar omdat je gevoelens voor haar hebt. Omdat ze die opwekte, denk je dat ze Die EneTM is. Geloof me, dat is alleen omdat je gevoelens hebt. Een zogenaamde self-fulfilling prohphecy dus. Wat heb je van jezelf in haar herkend? De volgende die dit gevoel in deze mate bij je opwekt zul je ook weer verdenken van ultieme compatibiliteit.

Bovendien ben je voor je geluk niet afhankelijk van een ander. Als je het geluk niet in jezelf of met jezelf kunt vinden, dan zeker niet met of bij iemand anders. Dan zul je altijd van die persoon afhankelijk zijn daarvoor. Dat is erg vermoeiend. Voor die ander.

Dat ze meer aandacht aan jou besteedde dan aan die andere gozerkan allerlei redenen hebben. Ik noem er wat:

  • Ze wil indruk op die jongen maken
  • Omdat ze "verliefd" is. Ze voelt zich goed door haar gevoelens voor die jongen. Je goed voelen doet wonderen voor je socialiteit. Wie is er niet extreem aardiger voor de rest van de wereld wanneer verliefd? Van zijn aandacht kan ze zich al verzekeren. Nu die van anderen nog. Door die te krijgen heeft ze ook nog eens social proof voor die andere jongen dat ze begerenswaardig is.
  • I.c.m. de voorgaande reden wil ze zich goed voelen over zichzelf door anderen aardig te behandelen. Ze is egoïstisch.

    Enzovoorts. Allemaal koud en kil gesteld, maar wat al gezegd is, is waar: mensen houden van aandacht. Onbewust doet iedereen er alles voor. Ook jij.

    Je bent nog niet zo oud hè? Dit gaat pijn doen als je haar niet uit je hoofd probeert te zetten. Voor adviezen daaromtrent zullen andere posters je wel van dienst zijn. Het gaat neerkomen op negeren en ontwijken. Spijtig genoeg nog immer de enige en tevens de meest effectieve methode. Soms leidt dat ook nog eens ergens, maar hoop er niet op.

    Blijf vooral posten overigens. Je zult niet de enige zijn die het licht gaat zien dankzij de Behulpzame FOK!kerTM. Onthoud dat niemand het hier lelijk bedoelt. We kunnen het alleen niet aanzien dat je jezelf iets onmannelijks aandoet.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Falalalan op 25-04-2008 00:34:15 ]
  • Woods, women and wine.
    Levenswijsheden
    pi_58292692
    Wow Falalalan, bedankt voor je lange bericht.
    De naam Mikey90 is misschien misleidend, maar ik ben niet van 1990 en ik ben waarschijnlijk wat ouder dan je denkt.
    Daarnaast (zoals ik al zei) heb ik al genoeg liefdes meegemaakt en ik weet hoe het voelt om verliefd te zijn en ik weet dat je die persoon dan door een roze bril bekijkt.
    Maar ik zeg je, dit is anders! En dat komt niet omdat ik nu toevallig haar zo leuk vind.
    Ik weet dat dat heel cliche klinkt en dat veel mensen dat zeggen als ze iemand leuk vinden, maar ik kan niet eens meer tellen hoeveel dates en relaties ik heb gehad en ik heb me nog nooit zo rot hierover gevoeld.
    Ik ben daarnaast ook vrij hard geworden en een pro in het vergeten van meisjes.
    Maar voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat dat me nu niet gaat lukken!!
    Dat dit de eerste keer is dat ik hulp op internet zoek voor een relatieprobleem zegt voor mij al genoeg.

    Oh en dat hele gedoe over die 0,00000000000001% categorie was alleen maar om duidelijk te maken hoe graag ik haar wil ten opzichte van andere meisjes. Ik weet best dat er andere meisjes zoals haar rondlopen (hoewel ik ze volgens mij nog nooit ben tegengekomen, niet een date kon mij ooit dit gevoel geven) en ik heb niemand nodig om mij gelukkig te maken, dat bedoelde ik niet te zeggen.

    [ Bericht 12% gewijzigd door mikey90 op 25-04-2008 00:48:03 ]
    pi_58292950
    Heh, mijn excuus voor de aanname over je leeftijd.

    Okee, je bent niet hopeloos... duidelijk.
    Wees dan wel voorzichtig. Gooi jezelf niet te grabbel, wees niet haar vriend om zo bij haar in haar balboekje te komen. Dat soort dingen. Wat iedereen al zegt.

    Ik weet zelf hoe het voelt om iemand te kennen waarvan je denkt: "Zij is Degene", en hoe klote het is om daar af te komen omdat zij dat niet vindt.

    Achteraf bezien had ik alles wat ik heb gedaan om haar toch proberen te krijgen ondanks haar duidelijke desinteresse op dat vlak, beter kunnen laten. Vandaar het advies om haar te ontwijken en te vergeten, doen alsof je te druk bent, je richten op jezelf en jouw dingen enzovoorts, in ieder geval totdat je gevoelens over zijn.

    Dan heb je na afloop in ieder geval misschien nog een mogelijkheid tot een leuke vriendschap, omdat er niets verpest is door eventuele liefdespogingen jouwerzijds. En tien-tegen-één dat je op dat moment haar toch niet meer zo leuk vindt, ook niet voor vriendschap, of wellicht iemand anders bent tegengekomen.

    Bovenstaande is immers a time-honoured tradition in de onbeantwoorde liefde, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Afijn, ik hoop niet dat ik al te belerend overkwam. Je kwam nogal wanhopig over, hence de aard van mijn reply. No hard feelings?

    Hou ons op de hoogte, we zijn gek op dit soort dingen. We leven mee.


    EDIT:
    Sneak, je hebt nog wat toegevoegd toen ik een antwoord postte!

    Dat van die 0,000...0001 %... Ik ken dat. Dat is nou juist hetgene wat het zo hopeloos maakt: je wil te graag. Dat maakt je kwetsbaar, is mijn ervaring, waardoor het juist mis kan lopen. Uiteraard, als jij er goed mee om kunt gaan, dan alle succes gewenst! Het zou tof zijn als het je wel lukt.

    Maar wees voorzichtig en verloochen jezelf niet, is all I'm saying.


    EDIT 2:
    Enne... lang? Die post?

    Ik heb het nog kort gehouden. Als ik m'n gang mag gaan wordt het pas écht lang. Zó lang dat jullie mods gaan PM'en of ik geen ban kan krijgen o.i.d.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Falalalan op 25-04-2008 01:13:50 ]
    Woods, women and wine.
    Levenswijsheden
    pi_58293195
    herkenbaar dit en ook jouw reacties erop. maar toen ik haar vertelde dat ik haar leuk vond was het wederzijds. alleen zij had geen ballen om het uit te maken. te riskant blijkbaar dus dan maar the safe way goodluck. wat falalalalan (wtf??) zegt klopt precies
    pi_58293322
    wat je ook doet, neem niet zelf het initiatief om het te zeggen/duidelijk te maken.
    Het initiatief moet van haar komen, het beste dumpt ze eerst haar vriend, en vertel je haar dan pasdat je haar leuk vind. je wil natuurlijk wel dat ze jou al wel leuk gaat vinden, dus gewoon verder blijven flirten.

    Om de "best friend zone' te voorkomen zorg je dat je een duidelijk eigen leven hebt, en sta je dus niet altijd onmiddelijk voor dr klaar. probeer er achter komen of ze echt niet zo happy is met dr relatie of dat je dat alleen maar hoopt. Mocht haar vriendje steken laten vallen, doe er je voordeel mee;)
    pi_58293369
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef mikey90 het volgende:
    Ik ben verliefd op een meisje dat bezet is.
    Ze heeft deze vriend al een hele tijd, maar hij woont wel erg ver weg dus ze zien elkaar alleen in de weekenden na twee uur afgelegd te hebben met de trein.
    Ik woon echter heel dichtbij haar;)
    Daarnaast gaat hij over een paar maanden voor een half jaar weg naar het buitenland!!

    Ik weet niet wat ik moet doen, ik vind haar echt leuk en ik denk dat ze het ook wel merkt, maar ze weet vast nog niet hoe serieus ik er over ben.
    Ze denkt waarschijnlijk dat ik alleen n beetje loop te flirten.
    Ik denk dat ze ook wel interesse in mij heeft, maar hoeveel?
    En hoeveel houdt ze van haar vriend?
    Dat zijn vragen waar ik mee zit.

    Daarnaast heb ik die vriend ontmoet en hij was heel aardig tegen me!
    Ik voelde me echt schijnheilig en ik mag 'm echt.
    Ze lijken in ieder geval niet echt close, want ze besteede zelfs meer aandacht aan mij dan aan hem!
    Maar misschien hou ik mezelf voor de gek.
    Hij leek in ieder geval niets door te hebben.
    Het lijkt mij ook of hij meer van haar houdt dan andersom maar misschien zie ik dat fout.
    Ik wil haar toch vertellen wat ik voel, of ik wil het laten merken, maar het probleem is dat ze een collega is en ik ben bang dat het daarna ongemakkelijk voor me gaat zijn als ik haar weer zie.
    Daarnaast vind ik het lullig voor die jongen.
    Ook wil ik geen slechte naam krijgen binnen het bedrijf!!
    Wat moet ik doen!!??
    Ik ben echt niet bereid om dit te laten schieten, maar ik ben ook bang voor risico's!!
    Tja, als ik die vriend was had je een verkeerde, want ik had je neus er vanaf gescheurd als ik merkte dat je aan het plannen was om haar in te pikken.

    Ze kan wel mischien meer aandacht aan jou besteden waardoor je denkt dat ze niet close zijn, maar als ik bij vrienden ben met mijn vriendin hangen we ook niet de hele avond om elkaar.

    En de rest is eigenlijk al hierboven verklaard.
    It's inevitable that Seagulls will take over the world!
    pi_58293411
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 01:34 schreef Brizo het volgende:
    wat je ook doet, neem niet zelf het initiatief om het te zeggen/duidelijk te maken.
    Het initiatief moet van haar komen, het beste dumpt ze eerst haar vriend, en vertel je haar dan pasdat je haar leuk vind. je wil natuurlijk wel dat ze jou al wel leuk gaat vinden, dus gewoon verder blijven flirten.

    Om de "best friend zone' te voorkomen zorg je dat je een duidelijk eigen leven hebt, en sta je dus niet altijd onmiddelijk voor dr klaar. probeer er achter komen of ze echt niet zo happy is met dr relatie of dat je dat alleen maar hoopt. Mocht haar vriendje steken laten vallen, doe er je voordeel mee;)
    Reactie van een vrouw: op die manier kom je dus nooit in haar broekje.
    Wat je doet is, je vraagt of ze doordeweek(!!! Belangrijk, want in het weekend gaat ze naar haar vriend) zin heeft om een keer een filmpje te pikken, of beter nog: te gaan stappen. Mocht ze voor de film gaan, zorg er dan voor dat je daarna alsnog naar de kroeg gaat samen. Het hele plan van aanpak valt of staat met de kroeg.

    Daar kun je namelijk drinken en in dit specifieke geval beter nog, drankjes voor haar kopen. Zorg dat ze genoeg drank op heeft zodat ze je lekker vind. Maar niet zoveel laten drinken dat ze half omvalt. Het bepalen van dat precieze punt kan lastig zijn. Ik heb weleens een meid 2 keer naar de kroeg moeten nemen, hetgeen het hele verhaal erg duur maakt en je jezelf moet afvragen hoeveel het je waard is om een natte vinger te scoren.

    Ervan uitgaande dat je (eventueel de 2de of 3de keer) haar op dat punt hebt en jij dat punt ook herkennen zal, zeg iets liefs maar zorg dat het niet zo lief is dat ze het niet zal linken aan 'hij vind me lekker'. Ook dat is heel belangrijk. Zeg iets in de richting van, ahhh jij bent zo een tof wijf, geef me een knuffel. En zet meteen die knuffel in zodat ze geen keuze heeft. Mocht ze terugtrekken op dit moment. Dan reken af en ga naar huis. Ze is het dan niet waard verder drank in te investeren tenzij een normale vriendschap je ook aanspreekt.

    Maar als alles goed gaat knuffel je haar nu. Leg je wang tegen haar wang, hoofden naast elkaar dus. Dit is het moment om een biologisch trucje uit te halen. Langzaam draai je je hoofd naar haar ogen toe. Zodat zij van dichtbij in jouw ogen kijkt. Dit is wederom een hele belangrijke stap. Er is serieus onderzoek naar geweest en mensen zien zichzelf dan in jouw ogen. En dat vinden ze leuk. Dit is het moment van de waarheid. Zoen haar zachtjes, maar wel meteen op de mond, doe alsof je een beetje aarzelt en kijk als een onozele kip. De uitdrukking die je wil maken is: oh noes wat doe ik doe nu, ze is zo mooi, ik wil het niet, maar ik kan niet anders.

    Als dat allemaal lukt is het puur nog een kwestie van op d'r schuldgevoel inpraten zodat ze die andere sukkel dumpt. Maar hou er rekening mee dat je tegen die tijd misschien al 5 keer een natte vinger hebt gehaald. Vrouwen hebben een rare kijk op het begrip 'trouw' wat dat betreft. Succes
    pi_58294167
    ben er helemaal mee eens dat de tactiek sneller werkt, maar persoonlijk zou ik me de dag erna nogal kut voelen, als ik in zo'n "val" getrapt zou zijn. Ook als ik er niet ingetrapt zou zijn. zo'n gladde tactiek werkt alleen als het meisje in kwestie al besloten heeft dat ze je leuk vind, of het is een heel dom ding.
    daarom moet ts eerst wat voorwerk doen, en dus eerst haar aandacht trekken, en dr laten twijffelen aan het vriendje wat ze nu heeft.

    ts zoekt een wat nettere manier, en die dren nou eenmaal wat langer dan een of twee avondjes haar wijn voeren, maar in een paar weken moet het gepiept zijn hoor, en anders kan hij het beter opgeven.
      vrijdag 25 april 2008 @ 03:57:50 #18
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_58294200
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef mikey90 het volgende:
    Ze lijken in ieder geval niet echt close, want ze besteede zelfs meer aandacht aan mij dan aan hem!
    Ja, totdat jij weg was en ze aan z'n stok kon slobberen en hij haar in 12 verschillende standjes op alle mogelijke manieren klaar liet komen.

    Maak jezelf geen illusies en ga er ook niet tussen lopen frotten. Daar schiet je geen flikker mee op. Zoek iemand anders en mocht het voorkomen dat jullie beiden tegelijk vrij zijn is het misschien tijd om eens te gaan kijken of je er nog hetzelfde over denkt.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_58401913
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 03:57 schreef Dagonet het volgende:

    [..]

    Ja, totdat jij weg was en ze aan z'n stok kon slobberen en hij haar in 12 verschillende standjes op alle mogelijke manieren klaar liet komen.

    Maak jezelf geen illusies en ga er ook niet tussen lopen frotten. Daar schiet je geen flikker mee op. Zoek iemand anders en mocht het voorkomen dat jullie beiden tegelijk vrij zijn is het misschien tijd om eens te gaan kijken of je er nog hetzelfde over denkt.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 16:21:23 #20
    149454 GSbrder
    Les extrêmes se touchent
    pi_58455734
    motto van dit topic:

    Alles kan kapot

    ...en zo heb ik m'n huidige vriendin gekregen
    Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
    The closer you are to the source, the higher your property value.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 16:24:48 #21
    103012 Nies
    Die hekse
    pi_58455774
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef GSbrder het volgende:
    motto van dit topic:

    Alles kan kapot

    ...en zo heb ik m'n huidige vriendin gekregen
    Zoals je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:35:26 #22
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_58456771
    Been there, done that.

    Gewoon een tijdje niet zien is een goeie oplossing .
    There is no rehab for stupidity.
    pi_58456897
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef GSbrder het volgende:
    motto van dit topic:

    Alles kan kapot

    ...en zo heb ik m'n huidige vriendin gekregen
    leuke slet
      zaterdag 3 mei 2008 @ 17:46:52 #24
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_58456958
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef mikey90 het volgende:

    en dan expres een beetje stuntelig gaan doen en stotteren (ja ik ben heel sneaky haha)
    !
    Wat een sukkel
      zaterdag 3 mei 2008 @ 19:38:34 #25
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_58458707
    Afwachten misschien maar zeker afblijven.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_58462378
    Oeh, 2 mannen die een psychologische krachtmeting doen, en één van de twee die wint mag het meisje hebben. Eigenlijk probeer je d'r af te pakken?
      zondag 4 mei 2008 @ 12:43:00 #27
    146874 DANILXL
    timeo danaos et dona ferentes
    pi_58469473
    gvd wat een topic
    tvp
    woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
      zondag 4 mei 2008 @ 17:46:21 #28
    150131 MrDice
    Decibel 4ever
    pi_58475057
    Die Santax verdient het ook om even flink afgerost te worden achter het station. Tering wat een gast, dat doe je toch gewoon niet zeg...

    Als een meisje bezet is moet je er gewoon met je tengels vanaf blijven. Zo moeilijk is het niet om iemand dronken te voeren en misbruik te maken van een zwak moment, we zijn nou eenmaal allemaal mensen. Maar weet wat je kapot maakt. Als je dit meisje echt zo leuk vind dan hou je afstand tenzij echt nadrukkelijk naar je toe trekt. Zorg er dan wel voor dat ze het eerst uitmaakt, als je een greintje fatsoen in je donder hebt zitten.

    Maarre, succes.
    And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
      zondag 4 mei 2008 @ 17:56:31 #29
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_58475210
    gast doe wat je wil,, als je bang bent voor je rep. binnen een bedrijf is ze het waarschijnlijk niet waard...
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      donderdag 1 april 2010 @ 21:44:42 #30
    291546 i10TD
    .. en de tyfus!
    pi_79847753
    ik vind een meisje dus leuk die een vriend heeft.. ze beweert dat ik het soort jongen bent waar ze zich fijner voelt.. ze zei ook dat ze weet dat het beter zou gaan omdat we veel gemeen hebben en op 1 lijn zitten. Maar ze heeft dus een vriend en daar houd ze van, ookal zou het met mij beter gaan..

    aint that fugged up?
    Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
    pi_79848012
    Je wilt echt hun liefde op het spel zetten voor jouw verliefdheid?
      donderdag 1 april 2010 @ 21:52:51 #32
    291546 i10TD
    .. en de tyfus!
    pi_79848107
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
    Je wilt echt hun liefde op het spel zetten voor jouw verliefdheid?
    daar twijfel ik gigantisch over.. alles klopt eigenlijk gewoon.. maar toch.. het lijkt alsof we dichter naar elkaar groeien, maar tegelijkertijd ook mijlenver weg zijn van elkaar..
    Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
      vrijdag 2 april 2010 @ 07:37:07 #33
    273325 matthijs..
    gereddoorJezus
    pi_79858434
    Ik kan het zeker begrijpen dat je op iemand verliefd bent, ik ben zelf verliefd op een stagiare, die ook bezet is, maar inmiddels al niet meer zie. Wat het denk ik lastig maakt, is dat je elkaar als collega's wel vaak zult zien. Ik vind dat je geen inbreuk mag maken in andermans relatie en haar relatie met de vriend moet respecteren.

    Dat ze meer aandacht aan je besteed, komt dat omdat ze je collega op het werk is, of zoeken jullie elkaar buiten het werk ook veel op?
    pi_79861466
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:52 schreef i10TD het volgende:

    [..]

    daar twijfel ik gigantisch over.. alles klopt eigenlijk gewoon.. maar toch.. het lijkt alsof we dichter naar elkaar groeien, maar tegelijkertijd ook mijlenver weg zijn van elkaar..
    Draamaaa queen lal
      vrijdag 2 april 2010 @ 10:57:26 #35
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_79862098
    quote:
    Maar misschien hou ik mezelf voor de gek.
    quote:
    maar misschien zie ik dat fout.
    Zelfkennis is de beste kennis!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:34:27 #36
    297929 Picon
    Knap, eerlijk en intelligent.
    pi_79863178
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef mikey90 het volgende:
    Maar ik ken mezelf en ik vertrouw mezelf, en ik weet zeker dat dit meisje tot de 0,00000000000000000001 procent behoort die mij zo'n extreem hoog niveau van geluk zou kunnen geven.
    Ik wil dus niet op zoek gaan naar iemand anders.
    En nee, ik vind haar niet leuker omdat ze niet te krijgen is, vaak heb ik daar wel last van, maar dat heeft er in dit geval niets mee te maken!
    Als je je zorgen maakt dat een vrouw je leuk vindt, grote kans dat ze je dan niet leuk vindt of beter gezegd nooit leuk gaat vinden. Jouw wanhopige gedrag en obsessie wat ze wel of niet van je denkt zorgt er alleen maar voor dat je haar nooit gaat krijgen. Je analyseert alles wat ze doet en brengt dit in verband met jezelf. Ze heeft een vriend, maar ze besteedt meer aandacht aan mij, het lijkt wel of haar vriend meer van haar houdt dan zij van hem, ik denk dat ze ook wel interesse in mij heeft en ga zo nog maar even door. Resultaat bij jou, verwarring, frustratie en onzekerheid. En je kunt er zeker van zijn, dat zij dit ziet bij jou.
    Hoor eens, ben je altijd zo dom of doe je extra je best vandaag ?
    Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:36:23 #37
    297929 Picon
    Knap, eerlijk en intelligent.
    pi_79863248
    Wat een kick, had het niet eens door.

    Hoor eens, ben je altijd zo dom of doe je extra je best vandaag ?
    Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:47:14 #38
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_79863596
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef Picon het volgende:
    Wat een kick, had het niet eens door.

    Ik ook niet.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:52:47 #39
    273325 matthijs..
    gereddoorJezus
    pi_79865916
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:34 schreef Picon het volgende:

    [..]

    Als je je zorgen maakt dat een vrouw je leuk vindt, grote kans dat ze je dan niet leuk vindt of beter gezegd nooit leuk gaat vinden. Jouw wanhopige gedrag en obsessie wat ze wel of niet van je denkt zorgt er alleen maar voor dat je haar nooit gaat krijgen. Je analyseert alles wat ze doet en brengt dit in verband met jezelf. Ze heeft een vriend, maar ze besteedt meer aandacht aan mij, het lijkt wel of haar vriend meer van haar houdt dan zij van hem, ik denk dat ze ook wel interesse in mij heeft en ga zo nog maar even door. Resultaat bij jou, verwarring, frustratie en onzekerheid. En je kunt er zeker van zijn, dat zij dit ziet bij jou.
    Die onzekerheid en verwarring heb ik zoiezo al bij een vrouw waar ik verliefd op ben en dan koppel je toch ook elk gedrag, als een bevestiging dat ze je leuk vind. Ik geloof dat een echte vrouw het wel begrijpt dat je onzeker bent en verward, als ze daar iemand op afrekend vind ik haar geen relatie waardig, met niemand niet.

    Waar het omgaat is of mikey haar probeert af te pakken en inbreuk in de relatie te maken, dan ga je te ver. Ondanks je gevoelens, respect te hebben voor de relatie. Toen de stagaire, waar ik nog steeds gevoelens voor had, hier werkte, was ik ook erg onzeker en verward. Ik heb al die tijd geprobeerd, de relatie die ze had te respecteren en zelf een grens proberen te stellen. Helaas heb ik in de tijd, vaker dingen gezegd waar ik achteraf spijt van had. Dat betekend ook als je vind dat zij te ver gaat er iets van te zeggen.

    [ Bericht 2% gewijzigd door matthijs.. op 02-04-2010 13:00:41 ]
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:02:05 #40
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_79866245
    ah vandaar, een topic kick... zoiets mag best een apart topic krijgen hoor
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:11:00 #41
    273325 matthijs..
    gereddoorJezus
    pi_79866557
    Het beste is misschien wat afstand van haar te nemen en gewoon als collega's op het werk met elkaar om te gaan en verder niks te proberen.
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:47:01 #42
    291546 i10TD
    .. en de tyfus!
    pi_79868030
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Re het volgende:
    ah vandaar, een topic kick... zoiets mag best een apart topic krijgen hoor
    dan krijg ik te horen " is al een topic voor"
    Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:48:45 #43
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_79868096
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef i10TD het volgende:

    [..]

    dan krijg ik te horen " is al een topic voor"
    Alsof iemand zich dit topic nog voor de geest kon halen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:57:11 #44
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_79868399
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef i10TD het volgende:

    [..]

    dan krijg ik te horen " is al een topic voor"
    nah, denk niet dat iemand zich dit topic uit 2008 kan herinneren en trouwens, iedereen kan gewoon topics openen als het persoonsgebonden is... iedere situatie is natuurlijk uniek
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      vrijdag 2 april 2010 @ 14:18:30 #45
    297929 Picon
    Knap, eerlijk en intelligent.
    pi_79869181
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef i10TD het volgende:
    ik vind een meisje dus leuk die een vriend heeft.. ze beweert dat ik het soort jongen bent waar ze zich fijner voelt.. ze zei ook dat ze weet dat het beter zou gaan omdat we veel gemeen hebben en op 1 lijn zitten. Maar ze heeft dus een vriend en daar houd ze van, ookal zou het met mij beter gaan..

    aint that fugged up?
    Om dan maar verder te gaan.

    Beoordeel haar op wat ze doet en niet op wat ze zegt. Eigenlijk is het heel simpel, ze houdt je voor de gek. En is ze je tijd en moeite dus niet waard.
    Hoor eens, ben je altijd zo dom of doe je extra je best vandaag ?
    Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen
    pi_79899234
    /mission impossible
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')