abonnement Unibet Coolblue
pi_58270867
Niet in een psychiatrische inrichting in Den Dolder, maar in Thailand.

De Telegraaf meldt het volgende:
quote:
Joran zit in Thailand



Joran van de Sloot lijkt zich nog altijd niets aan te trekken van de commotie die hij veroorzaakte met zijn bekentenissen over de dood van Natalee Holloway.
Doodgemoedereerd wandelde hij eerder deze week over de Chatuchat markt in Bangkok, vergezeld van een blonde jongeman. Ongemerkt fotografeerden Nederlandse toeristen de verdachte Arubaanse Nederlander, waarmee het bewijs wordt geleverd dat Van der Sloot helemaal niet is opgenomen in een psychiatrische kliniek.

Van der Sloot nog wel verdacht

Vermoedelijk is Van der Sloot door de opschudding in eigen land naar het Verre Oosten uitgeweken.
Joran van der Sloot is nog wel altijd verdacht maar heeft van justitie toestemming om vrij te reizen. Het onderzoek na de uitzending van Peter R. de Vries heeft onvoldoende strafrechtelijk bewijs opgeleverd om hem te arresteren.
Gisteren meldde De Vries zelf dat Van der Sloot vanuit Thailand de Nederlander Martin Bakx zou hebben opgelicht.
Bakx gaf zelfs de inlogcode van zijn bankrekening aan Joran die in de problemen zou zitten omdat hij in Thailand met drugs werd betrapt. Hij smeekte zijn internetvriend om geld om ’tien jaar cel te voorkomen’, zo zei Bakx bij RTL Boulevard.
Iedereen verkeerde in de veronderstelling dat Joran in een psychiatrische instelling zat. ’Daar is iedereen goed ingetrapt’, zei Joran tegen Bakx die met hem op internet contact hield.
In eerste instantie maakte Mart 1000 euro over, maar later plunderde Joran de rekening van de weldoener. Uiteindelijk verdween 6000 euro, zo beweert de gedupeerde.
bron
pi_58270908
En wi is Martin Bakx?
pi_58270920
Goeie vraag .
pi_58270932
Vind ik wel ja. Het staat er zo geschreven alsof iedereen weet wie Martin Bakx is, maar ik heb dus geen idee

pi_58270947
In ieder geval een enorme stumpert voor het geven van z'n inlogcode van de bank.
  donderdag 24 april 2008 @ 08:18:34 #6
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_58270958
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef NED het volgende:
En wi is Martin Bakx?
Dat is toch die gast die door Joran is opgelicht? Dat jullie die niet kennen!
!!! Go 49-ers !!!
pi_58270963
GS wist dit al veel langer... niet echt nieuws dus
pi_58270969
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef NED het volgende:
En wi is Martin Bakx?
een eenzame goedgelovige homo (not so sapiens though)
quote:
"Joran steelt geld van vriend"
AMSTERDAM - Joran zit helemaal niet in een psychiatrische inrichting, maar viert feest in Thailand. Van daaruit zou hij de Nederlander Martin Bakx hebben opgelicht.

Bakx gaf zelfs de inlogcode van zijn bankrekening aan Joran die in de problemen zou zitten omdat hij in Thailand met drugs werd betrapt. Hij smeekte zijn internetvriend om geld om 'tien jaar cel te voorkomen', zo zei Bakx bij RTL Boulevard.

Iedereen verkeerde in de veronderstelling dat Joran in een psychiatrische instelling zat. 'Daar is iedereen goed ingetrapt', zei Joran tegen Bakx die met hem op internet contact hield.

In eerste instantie maakte Mart 1000 euro over, maar later plunderde Joran de rekening van de goeddoener. Uiteindelijk verdween 6000 euro, zo beweert de gedupeerde.

'Hij is heel knullig en naief geweest', zegt Peter R de Vries die de zaak openbaar maakte. Volgens de misdaadverslaggever zit Joran feestend in Hong Kong en Thailand en is kennelijk in de schulden geraakt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58270975
Tja geld nodig voor drugs.. ik hoop van harte dat hij echt betrapt zal worden met drugs daar in Thailand.
Maar dan zal Nederland wel weer zo dom zijn om hem te laten uitleveren en dat hij hier 240 uur werkstraf krijgt.
  donderdag 24 april 2008 @ 08:22:21 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_58271006
Dan ben je in mijn ogen ook erg dom en een simpel figuur als je zomaar je inlog geeft voor je bankrekening en zeker aan Joran!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_58271031
Die gozer is druk bezig om zijn naam definitief te vestigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2008 08:24:37 ]
pi_58271050
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan ben je in mijn ogen ook erg dom en een simpel figuur als je zomaar je inlog geeft voor je bankrekening en zeker aan Joran!
"ja, maar hij kan ook heel lief zijn, echt, hij is niet altijd zo, jullie kennen die kant van hem niet en...boehoe, Joraaaaaaaaaaaaaan kom trug, toe nou... ik mis je ...pielemoosje..."

zoiets, denk ik...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58271056
Dat was al bij RTL Boulevard van de week

Ja, daar kijk ik naar!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58271094
Smaad.... laster....
de echte Joran zoals ik hem ken is echt een schatje en doet niemand kwaad

[ Bericht 37% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 24-04-2008 09:26:26 ]
pi_58271300
Toedels? waar ken ik dat ook alweer van?
pi_58271337
Kent het recht in Thailand de doodstraf nog, ja toch? Dan moet ie uitkijken. Helemaal met drugsproblemen.

Verder blijft het een treurige dwaling...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58271367
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:47 schreef AlphaOmega het volgende:
Kent het recht in Thailand de doodstraf nog, ja toch? Dan moet ie uitkijken. Helemaal met drugsproblemen.

Verder blijft het een treurige dwaling...
Wat een wraakzucht ten opzichte van een jongen wiens schuld nog steeds niet vaststaat.
pi_58271408
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:47 schreef AlphaOmega het volgende:
Kent het recht in Thailand de doodstraf nog, ja toch? Dan moet ie uitkijken. Helemaal met drugsproblemen.

Verder blijft het een treurige dwaling...
Heel dom ook van zijn ouders..Om hun ontspoorde zoon naar zo een land te laten gaan..Als ze hem daar voor iets oppakken kan zelfs pappie zijn zoontje niet meer redden.
pi_58271421
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:52 schreef linkeloutje het volgende:

[..]

Heel dom ook van zijn ouders..Om hun ontspoorde zoon naar zo een land te laten gaan..Als ze hem daar voor iets oppakken kan zelfs pappie zijn zoontje niet meer redden.
Misschien wil pa 'm wel kwijt.
pi_58271464
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Misschien wil pa 'm wel kwijt.
pi_58272004
In Thailand is ook genoeg zee.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:59:38 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58272656
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef Biancavia het volgende:
In Thailand is ook genoeg zee.
Hij hoopt op nog een tsunami, dan valt één lijk meer of minder toch niet op.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 24 april 2008 @ 14:18:47 #23
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_58278403
Zegt een van jullie de naam John Mieremet wat? Die zat ook in Thailand en vertelde dat doodleuk aan de media en een dag later werd hij omgebracht.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_58278443
Wat zullen zijn ouders trots zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_58278538
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zullen zijn ouders trots zijn.
wrs ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')