Ik heb een Marantz PM 450 versterker en Jamo Fabulous Four speakers.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat voor boxen heb je eraan? Heb je ook een versterker ertussen?
Ik moet nu wel de eerstvolgende keer naar de platenbeurs in Utrecht, en Reign in Blood is wel een van de platen die ik zeker ga zoeken daar. Moet niet al te veel problemen opleveren op zo'n grote beurs denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:41 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben ook nog steeds opzoek naar Reign In Blood op LP, maar ik vind ze of alleen voor een te hoge prijs of in een erg slechte staat.
Je hebt daar wel ongeveer de essentiële Zappa op één foto, van jou?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef emokid het volgende:
Hier het topic om te patsen met je aankopen, vragen over vinyl, etc.
Ik denk dat ik de volgende keer ook wel ga. Heb nog een flinke lijst die ik nog wil hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet nu wel de eerstvolgende keer naar de platenbeurs in Utrecht, en Reign in Blood is wel een van de platen die ik zeker ga zoeken daar. Moet niet al te veel problemen opleveren op zo'n grote beurs denk ik.
Ik heb ook een flinke lijst, ik heb immers nu 1 LP (Hell Awaits) en een dezer dagen komt er een bestelling bij Señor Hernandez deze kant op, dan heb ik er 7.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende keer ook wel ga. Heb nog een flinke lijst die ik nog wil hebben.
[ afbeelding ]
Op mijn oude kamer.
Haha nee was dat maar zo. Hier heb ik de foto van.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt daar wel ongeveer de essentiële Zappa op één foto, van jou?
Niet dat ik weet, maar ben zeer benieuwd. Zowel wat supplies betreft als ook vinyl zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef nipeng het volgende:
Hebben we al eens een lijst van sites/winkels opgesteld?
Een keer gekregen van een maat van me.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef trebremmit het volgende:
Paulus de boskabouter?
Ik koop af & toe via Marktplaats; tot nu toe alleen nog maar succes. Zelfs één keer zestien platen voor ¤23 - inclusief verzendkosten! - gescoord (& nog in redelijke staat ook). Ik zou wel alleen op advertenties met - geloofwaardige - foto's afgaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef On het volgende:
Paulus de boskabouter hoe vet.Ik heb bijna weer loon dan is het weer winkeltijd. Ikzelf durf het nog niet aan via marktplaats en Ebay etc te kopen, ik heb gewoon het gevoel dat de kwaliteit veel te wensen laat.
Zestien platen voor ¤23 is niks. Wat voor lp's zijn het?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik koop af & toe via Marktplaats; tot nu toe alleen nog maar succes. Zelfs één keer zestien platen voor ¤23 - inclusief verzendkosten! - gescoord (& nog in redelijke staat ook). Ik zou wel alleen op advertenties met - geloofwaardige - foto's afgaan.
Ik hoop binnenkort weer wat binnen te halen... Als ik weer geld heb.
Je kunt gewoon bij de Waaghals in Nijmegen zo'n oldskool spoelbak voor je platen halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef nipeng het volgende:
Waar kopen jullie de vinyl gerelateerde supplies? Ik moet nog wat rommel kopen om de zooi mee schoon te maken.
Hebben we al eens een lijst van sites/winkels opgesteld?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:28 schreef chansadres het volgende:
Na een paar maandjes heb ik al een collectie van 100 nog wat platen. Eerste dag van de Bullitleegverkoop heeft mijn collectie goed gedaan
Binnenkort komt Blues Brothers - Pocket full of blues binnen
Het was een verzameling van min of meer klassiekers uit de jaren '70 (& een beetje '80). Asia, Camel, ELO, Rush, Yes & nog wat spul. Goed om de collectie een aardige fundering te geven.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Zestien platen voor ¤23 is niks. Wat voor lp's zijn het?
Ik eigenlijk ook maar toen de Bullit zijn 2e hands platen voor 1 euro nog wat de deur uit deed, heb ik er meteen een stuk of 50 a 60 meegenomenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:12 schreef Michael_Berryman het volgende:
[..]
Ik zit na 2 jaar net over de 60 platen. Of koop je verder geen cd's meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |