abonnement Unibet Coolblue
pi_58225301
Is het mogelijk een Hi abonnement op te zeggen via de telefoon ?
Ik had de klantenservice gebeld, dat ik mijn abonnement wilt opzeggen, dat kan 3 maanden voor de opzegtermijn en dat je het beter telefonisch kan opzeggen. (wist niet dat het kon..)

Alleen ik weet niet of het zo verstandig is vergeleken met een aangetekend brief.

Heeft iemand daar ervaring mee
pi_58225313
Brief sturen. Altijd.
pi_58225325
Vragen via de telefoon of ze een papieren bevestiging naar je huis willen sturen. Dan weet je het i.i.g. zeker.
pi_58225462
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef rece het volgende:
Brief sturen. Altijd.
Heb ik toen ook gedaan, na een maand nog geen tegenbericht terwijl ik daar expliciet om gevraagd had. Mijn abonnement was wel gestopt maar ze hadden geen bevestiging gestuurd. Je kan het beste even bellen, dan krijg je gezeur en een aanbod en dan zeg je nee. Dan zeg je dat je graag nog een schriftelijke bevestiging wil en dat scheelt je weer een brief.
pi_58225588
Ok dus telefonisch opzeggen en daarbij een bevestigingsbrief vragen

veel handiger dan telkens zo'n aangetekende brief sturen
pi_58225604
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Heb ik toen ook gedaan, na een maand nog geen tegenbericht terwijl ik daar expliciet om gevraagd had. Mijn abonnement was wel gestopt maar ze hadden geen bevestiging gestuurd. Je kan het beste even bellen, dan krijg je gezeur en een aanbod en dan zeg je nee. Dan zeg je dat je graag nog een schriftelijke bevestiging wil en dat scheelt je weer een brief.
Dat had ik met de ANWB ook.
Ze spammen je wel helemaal onder met hun reclametroep etc maar even een bevestiging ho maar, beetje jammer.
pi_58264207
Hi stuurt je een standaardformulier voor opzegging toe als je belt.
pi_58265227
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Serinde het volgende:
Hi stuurt je een standaardformulier voor opzegging toe als je belt.
Als je telefonisch opzegt (als het mogelijk is), dan krijg je een opzegbrief thuisgestuurd ?
pi_58265317
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef seetjai het volgende:

[..]

Als je telefonisch opzegt (als het mogelijk is), dan krijg je een opzegbrief thuisgestuurd ?
Toen ik mijn abonnement destijds wilde stopzetten was dat niet mogelijk, daarom kreeg ik ook dat formulier
Na insturen wel een bevestigingsbrief
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')