abonnement Unibet Coolblue
pi_58213942
ik ga nu bijna intrekken in mn nieuwe huisje (klein huurhuis) en ik wil dus verzekeringen afsluiten zodat mn spullen verzekerd zijn bij diefstal,brand,waterschade etc.
en een aansprakelijkheidverzkering ook natuurlijk

nu zit ik bij de postbank en was van plan om daar wat verzekeringen aan te klikken,maar voordat ik dat doet wil ik er wel iets meer over weten.

wat voor verzekeringen heb ik precies nodig,en zijn er nog grote verschillen in dekking etc. ??
iemand nog een aanrader van een hele goede verzekering?
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_58215015
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef the_contract_killer het volgende:
ik ga nu bijna intrekken in mn nieuwe huisje (klein huurhuis) en ik wil dus verzekeringen afsluiten zodat mn spullen verzekerd zijn bij diefstal,brand,waterschade etc.
en een aansprakelijkheidverzkering ook natuurlijk

nu zit ik bij de postbank en was van plan om daar wat verzekeringen aan te klikken,maar voordat ik dat doet wil ik er wel iets meer over weten.

wat voor verzekeringen heb ik precies nodig,en zijn er nog grote verschillen in dekking etc. ??
iemand nog een aanrader van een hele goede verzekering?
De verzekeringen van Postbank (schade) zijn eigenlijk RVS-producten. Als je schade hebt, bel je dan ook naar RVS (waar ze opnemen met 'Postbank')

Anyway: jij hebt alleen inboedel en AVP nodig. Mocht je gaan verbouwen in je huurhuisje, moet je ook huurdersbelang meenemen. Vraag nog even na of glas ook is meeverzekerd.

Is gewoon een prima product en bij schade wordt netjes uitgekeerd en wordt niet heel moeilijk gedaan.

Kijk ook nog even bij Interpolis.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 21 april 2008 @ 23:43:48 #3
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_58215867
Ik zit nu bij Aegon, heb inboedel en aansprakelijkheidsverzekring afgesloten, maar ga aan het einde van het crontactjaar over op Interpolis (via Rabobank) heb al mijn verzekeringen overgezet of worden nog overgezet na contractafloop naar Interpolis omdat ik zo een goede bundelkorting krijg. Dat is waarschijnlijk ook zo bij jou bij de Postbank (RVS). In ieder geval wat FH zegt, ook even kijken of glas meeverzekerd is. En even kijken of je onderverzekeringsgarantie hebt (of hoe dat ook heet) dat mocht je onderverzekerd zijn dat je niet de lul bent bij eventuele schade..
pi_58215974
Postbank/RVS hebben standaard een verzekering tegen onderverzekering (je hoeft geen inboedelwaardemeter in te vullen: op basis van je leeftijd, postcode en woonsituatie wordt de premie vastgesteld). Wel kun je extra dingen als waardevolle zaken of ICT meeverzekeren. Er is alleen een eigen risico bij storm (¤250,-).
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58217360
Ik zit nu al 12 jaar naar volle tevredenheid bij Centraal Beheer. Toen ik na een inbraak, even Apeldoorn belde, stond het schadebedrag keurig en zonder gezeur op mijn bankrekening.
pi_58218531
Ik moet ook nog eens kijken naar een of meerdere verzekeringen.

In ieder geval een aansprakelijkeheidsverzekering. Dat zijn de kosten niet: nog geen 2 euro per maand via de HEMA.

Alleen weet ik niet wat voor verzekering ik moet hebben voor het huisje zelf. Waardevolle spullen staan er niet en zal ik voorlopig ook niet kopen. Maar waar ik wel mee zit, is of de aansprakellijksverzekering ook dekking geeft als er bijv. een bak lek raakt en er opeens 500 liter water door de huiskamer stroomt, zo dor naar de onderburen.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_58219000
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 03:42 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik moet ook nog eens kijken naar een of meerdere verzekeringen.

In ieder geval een aansprakelijkeheidsverzekering. Dat zijn de kosten niet: nog geen 2 euro per maand via de HEMA.

Alleen weet ik niet wat voor verzekering ik moet hebben voor het huisje zelf. Waardevolle spullen staan er niet en zal ik voorlopig ook niet kopen. Maar waar ik wel mee zit, is of de aansprakellijksverzekering ook dekking geeft als er bijv. een bak lek raakt en er opeens 500 liter water door de huiskamer stroomt, zo dor naar de onderburen.
Dat zijn inboedelschades. Althans: gedekt op de inboedelverzekering.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58219002
Nachtdier: Neem dan óf geen verzekering, óf een goede. Als je je half verzekert heb je er weinig aan (je krijgt de helft) en voor je het weet is er een emotioneel mailtje naar kassa gestuurd in geval van een dekkingssituatie, waar de verzekeraar voor rotte vis wordt uitgemaakt
pi_58219652
maar stel dat ik waterschade krijg,en mn spullen naar de knoppen zijn,krijg ik dan alleen de spullen vergoed of ook het behang,tapijt etc. ??
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_58220374
je krijgt dan maximaal het verzekerde bedrag vergoed om het weer in orginele staat te kunnen brengen. 15000 euro of zo max? Is per verzekering verschillend.
pi_58229940
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 07:23 schreef miech het volgende:
Nachtdier: Neem dan óf geen verzekering, óf een goede. Als je je half verzekert heb je er weinig aan (je krijgt de helft) en voor je het weet is er een emotioneel mailtje naar kassa gestuurd in geval van een dekkingssituatie, waar de verzekeraar voor rotte vis wordt uitgemaakt
Aansprakelijkheidsverzekering moet ik sowieso hebben. Maar de schade van een lekke aquariumbak (heb er 6 staan), valt dus onder de inboedelverzekering?

Hmm, ok, dan ben ik eruit. Voor inbraken heb ik geen zin me te verzekeren. Dr is hier toch niets te halen dat lonend is voor ze.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_58231331
AVP is niet verplicht, hoor.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58245018
inboedelverzekering ook niet
pi_58245437
quote:
Op woensdag 23 april 2008 07:55 schreef miech het volgende:
inboedelverzekering ook niet
Nee, maar TS zegt:
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:42 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Aansprakelijkheidsverzekering moet ik sowieso hebben.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58270285
Moet als in de zin van dat het gewoon verstandig is.

Voor 2 euro per maand wil ik niet het risico lopen op welke schade dan ook zelf te moeten betalen.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')