abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 april 2008 @ 20:17:00 #1
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58186676
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_58186920
Goeie TT
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 20 april 2008 @ 20:29:52 #3
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58187020
Nacompetitie ontlopen, jammer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 20 april 2008 @ 20:40:49 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58187283
Moet elke keer weer lachen als Genee weer cynisch meldt dat het logisch is dat Ernie Brands volgend jaar geen trainer is van NAC
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_58191007
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Happel het volgende:
Nacompetitie ontlopen, jammer.
Ach, ik heb niets tegen Feyenoord maar met dit soort reacties blijven die 18 verliespunten tegen degradatie kandidaten bijzonder vermakelijken om te vermelden.
  zondag 20 april 2008 @ 22:54:26 #6
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_58191223
Oeh stiekeme tvp Munk.

Hopelijk komen ze met een goede trainer en volgend jaar voor het linkerrijtje!
pi_58191307
Tja ik mag toch stiekem hopen dat het Brandts wordt voordat Waalwijk hem neemt. Anders moet het toch een verdraaid goeie zijn willen ze met iemand anders aankomen ( Co Adriaanse bv. )
pi_58191308
En een hoofdsponsor. Dat is misschien nog wel belangrijker!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58208310
Koeman is beschikbaar .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58210965
Ik las ergens (tilbo) dat DHL misschien de sponsor gaat worden. als we maar niet met gele uitshirts gaan spelen.
  maandag 21 april 2008 @ 20:58:01 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58210993
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
Koeman is beschikbaar .
Erwin toch?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58211624
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik las ergens (tilbo) dat DHL misschien de sponsor gaat worden. als we maar niet met gele uitshirts gaan spelen.
DHL zou erg tof zijn. Hebben genoeg geld!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58212631
En ze hebben hun Nederlandse hoofdkantoor ook hier zitten. Zelf denk ik nog steeds dat Audax het zal worden, maar we zullen het de komende week wel zien. Hopelijk horen we dan ook wie de nieuwe trainer gaat worden (en dus niet dat Jonker zal aanblijven als trainer).
pi_58213609
Jonker blijft niet aan. Zo stom zijn ze niet...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58241437
Als we vi mogen geloven gaat van Wijk met aardig wat modder gooien.
pi_58241866
quote:
Van Wijk haalt uit: 'Jonker weet dat hij fout zit'
22/04/2008 23:30

Vol goede moed haalde Dennis van Wijk in 2006 zijn vriend Andries Jonker binnen bij Willem II. Vijf maanden na zijn afscheid slaat hij hard terug naar zijn voormalige rechterhand.

Wat betreft Van Wijk is de vriendschap helemaal voorbij. De opmerkingen van Jonker dat alles bij Willem II nu beter loopt, raken de Amsterdammer. 'Al is het zo, dan zég je dat niet', vertelt de trainer van Sint-Truiden deze week in Voetbal International. 'Omdat je daarmee iemand die je je vriend noemt de grond in trapt.'

'Het vreet aan me en daarom spreek ik nu ook, al hoop ik dat het Willem II goed gaat', gaat Van Wijk door. 'Hij weet ook dat hij fout zit. In Amsterdam-Noord weten ze hoe het zit. Daar nodigen ze hem niet meer uit voor de feestjes.'

'Dat hij zit waar hij nu zit, heeft Andries te danken aan dat ik hem voor honderd procent vertrouwde. Ik ben niet zielig, niemand hoeft medelijden met mij te hebben', aldus Van Wijk. 'Luister, als hij morgen een ton nodig heeft, dan breng ik die, maar al heb ik twéé euro nodig, dan denk je toch niet dat ik hém ga ballen…?'

In de nieuwe VI kijkt meer terug op zijn tijd bij Willem II. Klik hier voor de inhoud van het kampioensnummer met daarin ook een spraakmakend interview met PSV-goalie Heurelho Gomes.
De snor is de weg kwijt
  woensdag 30 april 2008 @ 16:05:37 #17
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_58399594
quote:
Willem II in "nieuw" college programma
woensdag 30 apr 2008 11:00
Pagina 1 van 3
Dat de gemeente Tilburg Willem II weinig tot nooit ondersteund is wel duidelijk. Ook het nieuwe linkse college heeft in haar nieuwe collegeprogramma expliciet een passage opgenomen over Willem II. Het is bijzonder bedroevend om te moeten lezen dat de gemeente Tilburg de waarde van Willem II niet of nauwelijks op waarde kan schatten en bij voorbaat zich al uitspreekt over mogelijke ontwikkelingen! Hieronder de passage uit het collegeprogramma waarin een en ander wordt vermeld over ons clubke!

Collegeprogramma PvdA, SP, VVD, Groen Links: "Stadion Willem II
Voetbalclub Willem II vervult bij uitstek een maatschappelijke functie in de stad. Wij willen dat de club deze functie verder uitbouwt door bijvoorbeeld het stadion vaker open te stellen voor andere sportactiviteiten maar ook door deel te nemen aan projecten gericht op gezondheid, jeugd en jongeren en het onderwijs. Vooralsnog zien wij geen reden om mee te werken aan verplaatsing van het stadion van Willem II. Ook zullen we niet financieel meewerken aan een uitbreiding van het stadion."
Gierig Tilburg..
pi_58399957
Volgens mij had ik in het Tilburg topic al eens geroepen dat ik dit en vorig college een ramp vond. Toch geef ik iemand van dit rampcollege graag de gelegenheid om eens uit te leggen waarom Willem II geen financiele gevolgen mag verwachten terwijl zo'n adje theater of dat achterlijk huis op de rotonde wel het geld waard zijn.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:54:01 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58507900
Komen we weer shoppen in Tilburg?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58509989
Neem gelijk de voorzitter mee als je toch hier bent...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:54:36 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58510210
Ik neem hem wel mee, dump hem echter, nog voordat ik Tilburg verlaten heb, alleen direct bij het grof vuil;)
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58511748
Ben al jaren fan van Frank
pi_58512868
Triest dat het inderdaad om Frank gaat, triester vind ik echter dat we nog niets van het "BarryHulshoff/AZ/KewJaliens/TarikSektioui/JorisMathijsen" drama geleerd hebben.
pi_58514888
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Triest dat het inderdaad om Frank gaat, triester vind ik echter dat we nog niets van het "BarryHulshoff/AZ/KewJaliens/TarikSektioui/JorisMathijsen" drama geleerd hebben.
Dat hebben ze wel. Die zaten in hun laatste contract jaar en konden dus gratis weg. Ik vind het niet vreemd dat ze gezien het gedoe het afgelopen seizoen Frank nog geen nieuwe aanbieding hadden gedaan. Het is geen slechte speler, maar wel 1 die vrij goed te vervangen is...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58514915
Men laat Cristiano ook gaan trouwens. De kans is dus best groot dat Poepon gaat blijven dan....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58521694
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 17:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel. Die zaten in hun laatste contract jaar en konden dus gratis weg. Ik vind het niet vreemd dat ze gezien het gedoe het afgelopen seizoen Frank nog geen nieuwe aanbieding hadden gedaan. Het is geen slechte speler, maar wel 1 die vrij goed te vervangen is...
Ben ik niet geheel met je eens. Dit is typisch geval van "laten we hem maar voor een knaak verkopen dan hebben we er tenminste nog een knaak voor" Een knaak is overdreven, maar het moge duidelijk zijn dat het geen vetpot is. Struik maakte onderdeel uit van het enige dat enigsinds goed liep dit seizoen en dan laten ze dat voor dat geld weglopen?

Wedden dat het volgend seizoen met een of andere koekenbakker mis gaat en dan de smoesjes komen dat hij nog moet wennen? ( mompelt iets over een Veloso die na een half jaar blijkbaar nog niet op het gewenste niveau zit). Struijk is inderdaad vervangbaar, Baelum is ook vervangbaar. Struijk en Bealum.... zie dat maar eens goed op te lossen dan ben je een knappe jongen hoor!
pi_58521784
Veloso draait de laatste weken erg goed in het 2e elftal!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58526867
...tegen andere tweede elftal teams ik moet het nog maar eens aanzien hoor, ben benieuwd wie ze voor deze verdedigers in de plaats halen want de boel oplossen met een ietwat zwakke Hill en een twijfelachtige Veloso vind ik een te groot risico.
pi_58535925
Ze gaan Niels Vorthoren ook verhuren.

Enkele Brabantse JL-clubs hebben interesse, zou om RKC en Helmond Sport gaan al. Mogelijk ook FC Dordrecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58536165
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Ze gaan Niels Vorthoren ook verhuren.

Enkele Brabantse JL-clubs hebben interesse, zou om RKC en Helmond Sport gaan al. Mogelijk ook FC Dordrecht.
doen! dan kan die jongen zich een beetje ontwikkelen. Heeft zeker potentie.
pi_58659158
quote:
Willem II raakt overtuigd van Muhamadu

13/05/2008 18:30

Ibad Muhamadu heeft een contract verdiend bij Willem II. De 26-jarige aanvaller tekende in Tilburg voor één jaar, met een optie op nog twee seizoenen.

Muhamadu was in dienst van FC Dordrecht, maar mocht daar vertrekken. Hij was op proef bij Willem II en maakte genoeg indruk op de technische staf van Willem II om er te mogen komen spelen.

'Muhamadu is een speler met snelheid, is tweebenig, heeft een goede individuele actie en dreiging naar de goal', somde Willem II-coach Andries Jonker diens kwaliteiten op.

'Hij heeft in potentie heel veel en zal aanvankelijk wat tijd nodig hebben om te wennen aan het Eredivisie-niveau. Maar eenmaal op gang, zal Willem II hopelijk veel plezier aan hem beleven.'

Muhamadu was afgelopen seizoen mede door een achillespeesblessure niet op schot. Hij scoorde geen enkele keer. En dat terwijl in 2006/07 juist zijn meest productieve seizoen had met dertien goals in 34 duels voor Dordt.
Afdankertjes van Dordrecht die wel goed genoeg zijn voor WillemII
pi_58659386
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:06 schreef toma het volgende:

[..]

Afdankertjes van Dordrecht die wel goed genoeg zijn voor WillemII
Vriendje van Jonker, net als die Angelo Martha.
pi_58659775
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:20 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Vriendje van Jonker, net als die Angelo Martha.
Vriendjespolitiek dus. Wat een kut-beleid weer, ipv objectief oordelen contracteren ze liever hun vriendjes.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:52:20 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58659905
Dus sportief raken jullie nog verder van huis? Lekker wanbeleid!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58660115
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Dus sportief raken jullie nog verder van huis? Lekker wanbeleid!
Het is nooit anders geweest. Er word steeds veel beloofd maar er worden alleen goede spelers gehaald als we in nood zitten en als zo'n speler dan een tijdje aardig speelt wordt ie weer meteen verkocht. Verschrikkelijk is het gewoon, ze willen WillemII weer terug naar de middenmoot brengen maar als het er op aankomt houden ze de hand op de knip en worden er afdankertjes van Dordrecht gekocht.
pi_58670313
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef toma het volgende:

[..]

Het is nooit anders geweest. Er word steeds veel beloofd maar er worden alleen goede spelers gehaald als we in nood zitten en als zo'n speler dan een tijdje aardig speelt wordt ie weer meteen verkocht. Verschrikkelijk is het gewoon, ze willen WillemII weer terug naar de middenmoot brengen maar als het er op aankomt houden ze de hand op de knip en worden er afdankertjes van Dordrecht gekocht.
Qua spelers was nog niets beloofd hoor. We hebben ook nog niemand verkocht, dus nog geen reden tot zorgen. Na het EK krijgen we pas een trainer en waarschijnlijk als alle EK selecties bekend zijn barst de transfermarkt echt los. Deze jongen is een koopje en heeft misschien wel potentie. Leuk voor in de breedte...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58671486
Eerste seizoen bij Dordt was behoorlijk okee, zelfs bij vlagen gewoon goed. Afgelopen seizoen door een zware blessure lang weggeweest en daarna amper gespeeld. Denk inderdaad meer dat ie voor de breedte komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58674849
Toch moet er nog minimaal een spitsje bij want voorlopig staan alleen Muhadinges en Demouge op de loonlijst volgend jaar.

En wat te denken van het defensieve? Baelum gaat weg een Struijk heeft zichzelf op de schopstoel geplaatst.... ik heb gehoord dat Tiendali mag vertrekken bij Feyenoord dus als we ons daar even op storten...
pi_58690054
Wel een talent gehaald. Maar lijkt weer meer voor de lange termijn, al weet je het nooit:
quote:
Willem II contracteert Pools toptalent voor middenveld
15/05/2008 15:01

Willem II heeft jeugdinternational Wojciech Luczak vastgelegd. De middenvelder tekende voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar.

De achttienjarige middenvelder van het Poolse nationale team voor spelers Onder-19 jaar is afkomstig van KS Piotrkovia. Luczak, die in november 2007 tijdens een trainingsstage een goede indruk op de technische staf van Willem II maakte, gaat in eerste instantie deel uitmaken van het beloftenteam van de Tricolores.

Technisch directeur Andries Jonker van de Tilburgse club: 'We zijn verheugd dat we erin zijn geslaagd een van de Poolse toptalenten aan ons te binden.'
Weer een aankoop waar Derksen dan Jonker weer mee zou kunnen bekritiseren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58694513
Tja goed dat ze met talenten bezig zijn maar ik wacht nog steeds op een Hoofdsponsor/trainer/spits/verdediger.

Ook Vitesse Gemeente Arnhem heeft interesse in Frank van der Struijk. Waar Vitesse Gemeente Arnhem dat toch in vredesnaam van wil gaan betalen is me een raadsel. Ik kan wel voor de zoveelste keer roepen dat de KNVB Vitesse Gemeente Arnhem eens flink moet straffen voor hun competitie vervalsing maar dat zal toch geen nut hebben, hoewel heel voetballiefhebbend Nederland, op Gemeente Arnhem Vitesse na, dit niet meer dan terecht zou vinden.
pi_58764321
quote:
Willem II slaat aanbod Vitesse op Van der Struijk af
19/05/2008 16:05

Na Roda JC had ook Vitesse zich officieel gemeld bij Willem II voor Frank van der Struijk. Het bod is vooralsnog ontoereikend. 'Zo'n speler doen we niet voor niets van de hand.'

De Tilburgse club staat open voor een transfer, nadat de verdediger onlangs aangaf zijn tot 2009 lopende contract niet te willen verlengen. Willem II heeft het bod van de Arnhemmers afgeslagen. Eerder ving ook Roda JC bot.

'Ik reken erop dat beide clubs nog wel een keer bij ons terug zullen komen voor Frank, maar dit was gewoon te weinig', zegt technisch directeur Andries Jonker. 'We hebben het wel over een centrale verdediger die alle jeugdteams van de KNVB heeft doorlopen en zelfs twee keer Europees kampioen met Jong Oranje is geworden. Zo'n speler doen we niet voor niets van de hand.'
Tja Willem II accepteert alleen harde knaken. "I owe you" briefjes hebben we niks aan...
pi_58768696
Tja, we hebben gewoon geld itt andere clubs...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58773690
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Wel een talent gehaald. Maar lijkt weer meer voor de lange termijn, al weet je het nooit:
[..]

Weer een aankoop waar Derksen dan Jonker weer mee zou kunnen bekritiseren.
Ik zit een beetje te surfen naar die kerel, aangezien het een TOPtalent is... Niks op google (ik sta zelfs op google). Zelfs de club KS Piotrkovia kan ik niet terugvinden in de Poolse competitie, ook niet een niveautje lager.

Wel een heel obscuur talent die Luczak.
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58774885
Het is dan ook "GKS Piotrkovia" ipv "KS Piotrkovia"
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58912970
quote:
"Zó gaat het niet goed met Willem II"

zondag 25 mei 2008 | 23:20 | Laatst bijgewerkt op: zondag 25 mei 2008 | 23:48

TILBURG - De Tilburgse advocaat Miel Maessen stapte onlangs op uit de Raad van Commissarissen van Willem II. De strijd die hij voert, kost hem te veel negatieve energie. Het Brabants Dagblad legde beslag op de ‘afscheidsbrief’ van liefst tien kantjes A4 die Maessen stuurde aan bestuur, Raad van Commissarissen, ledenraad, ereleden, leden van verdienste en het bestuur amateurvoetbal (Maessen: ‘kortom, de Willem II-gemeenschap’).

Maessen, die gepokt en gemazeld is in de voetbalwereld (o.a. oud-bestuurslid van Willem II en de KNVB) , maakt zich ernstige zorgen over de financiële ontwikkelingen bij de Tilburgse eredivisionist. Dankzij enkele spectaculaire spelersverkopen (El Hamdaoui, Dembele) kan Willem II het nog even uitzingen. Maar omdat het bedrijfsresultaat steeds negatiever wordt (richting de 2,7 miljoen euro afgelopen seizoen), wordt de club zo ongeveer afhankelijk van ‘knalverkoop op de transfermarkt. En dat is volgens Maessen gevaarlijk.

Ook zit de structuur van de club volgens hem niet goed in elkaar.

Voorzitter Hans Verbunt reageert laconiek op de alarmerende woorden van Maessen. „Het gaat juist de goede kant op met Willem II”, aldus Verbunt.

Via deze link komt u bij de volledige tekst van de afscheidsbrief die Miel Maessen schreef bij zijn afscheid als Commissaris van Willem II en waar het Brabants Dagblad beslag op wist te leggen. Maessen heeft geen toestemming gegeven voor deze volledige publicatie.


In het Brabants Dagblad van vandaag staan 3 pagina's en een grafiekje over de financiele situatie van WillemII
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:36:31 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_58947914
Lees ook weer in VI dat Jonker misschien wel gewoon trainer + technisch directeur blijft.

Wat een wanbeleid daar in Tilburg zeg...
pi_58953104
Tja, het is wel de Engelse manier een beetje Trainer + technisch manager. Lijkt me ergens ook wel het beste. Andries weet precies wat voor spelers we in de kuip hebben. De nieuwe trainer moet maar afwachten of Muhumadu, Quasten, Luczak en Schenkel hem net zo bevallen als ze de technisch directeur bevallen.
pi_58953495
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Andries weet precies wat voor spelers we in de kuip hebben. De nieuwe trainer moet maar afwachten of Muhumadu, Quasten, Luczak en Schenkel hem net zo bevallen als ze de technisch directeur bevallen.
Indrukwekkende namen hoor. Europees voetbal lijkt me een zekerheidje
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58974045
Leer begrijpend lezen voordat je de pseudo cabaretier gaat uithangen.

Overigens was het elftal van 97/98 ook om verdrieting van te worden...
pi_58977627
Namen hebben in de laatste jaren het niet gebracht bij ons om diverse redenen (Redan, Bobson (die bij NEC wel goed draait) etc...). Dit zijn gewoon de mannen waar we het nu van moeten hebben, net als NAC een aantal jaar geleden (En kijk op welke plek ze dit jaar weer stonden).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_58979411
Absoluut Willem II is altijd een clubje geweest die spelers weten te halen waarvan mensen nauwelijks in geloofden en het flink maakten.. Zo waren er een hoop mensen die Willem II voor gek verklaarden dat ze een aanvaller voor één miljoen gulden van Go Ahead Eagles kochten. Één jaar later speelde hij bij Ajax en anno 2008 heeft hij pakweg 65 miljoen euro op zijn bank rekening staan. --> Marc Overmars.

Maargoed Nogmaals waren die namen niet de insteek van van mijn reactie van voordat lizzy haar grapjurk aantrok. Ik wilde aangeven dat een trainer die daadwerkelijk zelf zijn spelers gekocht heeft meer kennis, kunde en vertrouwen in zijn gehaalde spelers heeft dan een willekeurige trainer die wordt aangetrokken en er maar mee moet zien te werken.
pi_58979456
Tsjah of je nou de pseudo komiek uithangt of niet. Het is natuurlijk zeer dubieus dat Jonker ook komend seizoen weer de trainer van Willem II lijkt te gaan worden. Verder natuurlijk vrij sneu dat je de naam van Muhamadu nog steeds niet goed kan spellen...
pi_58983391
Dat is waar ik zou me dood moeten schamen. Een schande, wat ik je brom!
pi_58983569
Over pseudo cabaretiers gesproken. In een bericht alles waar Vitesse staat doorstrepen en er gemeente Arnhem van maken vond ik wel een briljante en uiterst originele vondst van je.
pi_58989230
Misschien kunnen we een komisch duo vormen
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58990369
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Over pseudo cabaretiers gesproken. In een bericht alles waar Vitesse staat doorstrepen en er gemeente Arnhem van maken vond ik wel een briljante en uiterst originele vondst van je.
Heeft niets met cabartierschap te maken maar met de waarheid. Zo werk ik bijvoorbeeld bij de Albert Heyn maar krijg ik geld van Ahold. Zo zou Willem II, als Vitesse van der Struijk komend seizoen zou willen gebruiken, geld ontvangen van Gemeente Arnhem. Ik vind het niet grappig. Ik word er juist verdrietig van en was in die status van mening dat we het beestje net zo goed bij de naam konden noemen.
pi_59250398
In elk geval toch een prijsje voor een WII-speler:
quote:
Niels Vorthoren en Sebastiaan Kolff klasse apart bij beachvoetvolley

Lachende gezichten, prachtige sport, enthousiast publiek en emoties kenmerkten zaterdag het eerste beachvoetvolleytoernooi op Sleeuwijkse zandbodem om de Bas Klop-trofee.

JAN VOLWERK

SLEEUWIJK

Lachende gezichten waren er bij de organisatie. ,,Sinds februari, toen bekend werd dat het Bas Klop-toernooi van SVW naar Sleeuwijk zou komen, zijn we keihard aan de slag gegaan,’’ zegt Hein van Laar. ,,Bas Klop was een gewaardeerd lid van ons, die in de laatste jaren van zijn leven hier in de veteranen speelde en helemaal gek was van het beachvoetvolley. Mede dankzij de kennis en de contacten van zijn broer Ger, die al jaren het beachvoetvolley in de regio promoot, zijn we erin geslaagd om er vandaag een fantastisch feest van te maken. Geholpen natuurlijk door het mooie weer.’’

Lachende gezichten ook bij het winnende koppel: Willem II-speler en Werkendammer Niels Vorthoren en zijn vriend en plaatsgenoot Sebastiaan Kolff, de nieuwste aanwinst van het naar de eerste klasse gedegradeerde LRC Leerdam. Zij waren een maatje te groot voor de rest van het deelnemersveld. Zelfs voor het vermaarde duo van vader Ger en zijn bij het Kinderdijkse De Zwerver spelende zoon Michael Klop, dat in de finale met 20-16 en 20-13 kansloos was. Vorthoren was zaterdag zo vast als een huis. Een winnaar ook. Kolff bleek tactisch sterk en technisch begaafd. Het zag er allemaal simpel uit, maar dat was het niet. Kolff: ,,We hebben geen gekke dingen gedaan. Met dit spelletje moet je vaak ook geduld hebben en de tegenstander fouten laten maken.’’

Met zes partijen in de voorronde, een kwartfinale, een halve finale en een finale was het ook een loodzwaar toernooi. Wel verantwoord voor een profvoetballer? Vorthoren: ,,Ik doe het graag en Willem II vindt het prima dat ik in de zomermaanden lekker actief ben. Dat is beter dan een buikje kweken aan een of andere costa. Als je lichamelijk fit bent, zijn er weinig risico’s op blessures. Ik ben nu wel moe, maar we zitten er nog niet doorheen.’’

Het vriendenduo en ook alle andere koppels zorgden voor prachtige sport met tactische ballen net over het net, niet te halen boogjes in het uiterste hoekje van het veld, spectaculaire omhalen en andere technische hoogstandjes waarvan je er in een regulier voetbalduel soms maar één ziet.


Emoties waren er ook. Bij verliezend finalist Ger Klop bijvoorbeeld. Niet vanwege het verlies in de finale en het mislopen van de loodzware Bas Klop-trofee. ,,Dit was verdiend, wij maakten te veel fouten.’’ Wel vanwege de aandacht voor zijn te jong gestorven broer Bas. Er hing op de drie nieuw aangelegde banen een prachtig spandoek compleet met foto van hem. ,,Dat doet me wel wat. Hij zou dit prachtig gevonden hebben,’’ aldus Ger. ,,Lof voor de organisatie. Er is vandaag geen wanklank gevallen. Voor de 21 deelnemende koppels en de vele toeschouwers was het een feestdag.’’ Emoties tenslotte waren er eveneens bij Johan van der Stelt die er door een kruisbandblessure nog niet bij kon zijn. ,,Dat doet zeer. Ik ben met lood in mijn schoenen hier naartoe gegaan, maar de reacties van de mensen waren hartverwarmend Misschien doe ik 28 juni toch wel in Rijswijk mee,’’ aldus de verdediger van Unitas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59273973
quote:
‘Dinamo Boekarest wil Bobson’
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 12:00

Kevin Bobson kan zijn voetbalgeluk gaan beproeven buiten de Nederlandse landsgrenzen. De speler van Willem II, die het afgelopen half jaar werd verhuurd aan NEC, staat volgens Omroep Gelderland in de nadrukkelijke belangstelling van het Roemeense Dinamo Boekarest. De 27-jarige vleugelaanvaller kende vijf prima maanden in Nijmegen, maar besloot desondanks niet in te gaan op een aanbieding van de Nijmegenaren om zijn huurcontract om te zetten in een vaste verbintenis. Hij gaf aan een avontuur in het buitenland te ambiëren.

Dinamo Boekarest, waar ook oud-Ajacied Bogdan Lobont onder contract staat, eindigde het afgelopen seizoen als vierde in de Roemeense Liga 1. Het jaar daarvoor werd voor de achttiende maal beslag gelegd op de landstitel.
! Het moet niet veel gekker worden!
pi_59295524
In het programma studio sport zomer was vanavond Martin van Geel te gast. Er werd hem gevraagd of hij open stond voor een terugkeer naar WillemII. Hij zei dat ie zich nergens te groot voor voelde en nog altijd met een warm hart terug denkt aan zijn tijd bij WillemII maar dat ie overal nog rustig over na moet denken.

Misschien is hij dan de redder in nood.
pi_59302870
Over 5 minuten wordt de nieuwe trainer bekend.
That's all folks!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:05:31 #61
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59303048
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Over 5 minuten wordt de nieuwe trainer bekend.
De 5 minuten zijn om en ik heb niet de juiste plug-ins voor Tricolores-tv. Dus wie is het geworden?
pi_59303211
quote:
Jonker blijft hoofdcoach Willem II met verzwaarde staf
11/06/2008 13:00

Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het definitief: Andries Jonker is ook komend seizoen hoofdtrainer van Willem II. De 45-jarige Amsterdammer, die sinds het ontslag van Dennis van Wijk het roer bij de Tilburgers overnam, zal vanaf het nieuwe seizoen officieel hoofdtrainer én technisch directeur van de Tricolores zijn.

Alfons Groenendijk en Marcel Valk worden zijn assistenten. Dat is de uitkomst van gesprekken die de afgelopen maanden gevoerd zijn tussen het bestuur en de technische baas. Het voorbije seizoen wist Jonker Willem II ternauwernood te behoeden voor de Eredivisie.

'Uiteindelijk is dit voor Willem II vermoedelijk de beste constructie', aldus Jonker tegen VI.nl. De coach kan op zeer veel steun rekenen van het bestuur en in het bijzonder voorzitter Hans Verbunt. De preses zei onlangs in VI al dat hij in de Amsterdammer de 'toekomstige Guus Hiddink van Willem II' zag, mede omdat hij binnen alle geledingen van de club goed ligt.

'Zo'n compliment is heel mooi, alleen heb ik het bestuur wel direct duidelijk gemaakt dat er iets moest veranderen', reageert Jonker. 'Aangezien ik een perfectionist ben, waren alle zware taken niet meer goed te combineren. Een verzwaring van de technische staf was dan ook nodig en die eis is ingewilligd. Met Groenendijk trekken we een ervaren man aan, die heel dicht naast mij kan werken. Valk zit in een ander stadium van zijn carrière, maar de afgelopen maanden hebben we bij Willem II al kunnen merken hoe belangrijk ook hij kan zijn.'
pi_59303289
Ben benieuwd naar de reacties.
pi_59303373
*zucht*
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:18:22 #66
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_59303375
Jammer, ik vind Jonker echt een kneus, maar dat is vooral omdat zijn kop en zijn praatjes me niet aanstaan. Maar goed, we moeten het er maar mee doen en toch achter hem gaan staan.
pi_59303653
Nog een jaar naar die kwal luisteren op de TV.
Vind het maar een arrogant knaapje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59304037
Dan wilde dus echt niemand anders.
That's all folks!
pi_59304105
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wilde dus echt niemand anders.
het is echt te erg.
Komend seizoen degraderen we.
pi_59305652
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wilde dus echt niemand anders.
Jonker heeft zelf kandidaten moeten zoeken die geschikt waren, maar niemand was zo geschikt als hijzelf. Wat een lachertje. Dit wordt weer een jaartje degradatievoetbal. Het is ergste is dat hij ook nog TD blijft.
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:10:48 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59306605
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef toma het volgende:

[..]

het is echt te erg.
Komend seizoen degraderen we.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:55:37 #72
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59307995
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:39 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jonker heeft zelf kandidaten moeten zoeken die geschikt waren, maar niemand was zo geschikt als hijzelf. Wat een lachertje. Dit wordt weer een jaartje degradatievoetbal. Het is ergste is dat hij ook nog TD blijft.
Idd, dit is echt niet te verkopen aan de achterban. ik hoop dat er reacties komen. Het blijft een raar zaakje bij willem II, op die brief van Maesen is ook geen enkele reactie vanuit de club gekomen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59308167
Wat klagen jullie nou over de Hiddink van Willem II?

Maar het is wel weer apart. Zou hij nou echt wel iemand benaderd hebben of was dit gewoon de hele tijd zijn opzet? Je hebt nergens gelezen dat ze echt met kandidaten gesproken zouden hebben.

Wees trouwens ook boos op Jonker blijft trainer Willem II
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59308428
Alleen al door dat smerige dialect wat die Amsterdammer uitbrabbelt mag Willem 2 van mij direct degraderen.
pi_59310145
Andries Jonker presenteert ...... Andries Jonker.

Na 8 maanden zoeken, triest.
Ben zelf een NAC-supporter, maar heb toch wel een heel klein beetje medelijden met de Willem II supporters.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:49:15 #76
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59310973
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59311751
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef Sethje het volgende:

[..]

Idd, dit is echt niet te verkopen aan de achterban. ik hoop dat er reacties komen. Het blijft een raar zaakje bij willem II, op die brief van Maesen is ook geen enkele reactie vanuit de club gekomen.
Reactie op de brief van Maessen is er wel degelijk geweest, maar die was voor de media niet interessant genoeg...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59313007
Hoeveel geld hebben jullie eigenlijk te besteden deze zomer?
pi_59314930
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:03 schreef Blawh het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie eigenlijk te besteden deze zomer?
De hoofdsponsor is nog niet bekend gemaakt, dus dat is onbekend. Vd Struik wordt wel verkocht voor een mooi bedrag en mogelijk Kargbo ook nog. Dan hebben we wel weer een paar miljoen extra.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:33:14 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59315932
en weer wat enigzins normale spelers minder......
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:03 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59316696
Mijn part gaan ze er dit seizoen uit hoor..dit schiet echt niet meer op zo
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59316744
quote:
'Uiteindelijk is dit voor Willem II vermoedelijk de beste constructie', aldus Jonker
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_59317407
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:33 schreef Sethje het volgende:
en weer wat enigzins normale spelers minder......
Zonder Kargbo hebben ze prima gespeeld, dus daar ben ik niet zo bang voor. Vd Struik zullen ze wel een goede vervanger voor moeten hebben, nu Baelum ook weg is (Scheelt wel weer minimaal 3 goals, dat wel)...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:22:24 #84
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59320236
Kargbo is toch wel 1 van de betere in deze selectie. Er was niet voor niets zoveel belangstelling. Ze hebben het goed opgelost zonder hem maar ze kunnen hem zeker ook goed gebruiken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59324006
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef Sethje het volgende:
Kargbo is toch wel 1 van de betere in deze selectie. Er was niet voor niets zoveel belangstelling. Ze hebben het goed opgelost zonder hem maar ze kunnen hem zeker ook goed gebruiken.
Kargbo is echt van grote waarde op het middenveld bij WillemII. Hij is de Viera van WillemII zeg maar, net zoals Meeuwis bij Roda en Simons bij PSV. Stiekem erg belangrijk ook al zie je hem niet vaak. Hij zou zo bij een club als Heerenveen, AZ of Twente mee kunnen spelen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:14:36 #86
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59478538
Audax nieuwe hoofdsponsor toch?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59480630
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:14 schreef reem het volgende:
Audax nieuwe hoofdsponsor toch?
Bron? Ik kan namelijk niks vinden op internet.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:42:30 #88
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59495337
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:14 schreef reem het volgende:
Audax nieuwe hoofdsponsor toch?
Vanuit het verleden gezien qua sponsors is het de meest logische ja... Maar er zijn veel meer opties.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59703219
quote:
AZ wil Agustien en Koenders verhuren
Geschreven op donderdag, 26 juni om 13:04

AZ maakt in de aanloop naar het nieuwe seizoen schoon schip in de selectie. De Noord-Hollandse eredivisionist wil verdediger Milano Koenders en middenvelder Kemy Agustien verhuren. Agustien mag bij een goed bod ook verkocht worden, zo meldde Marcel Brands, technisch directeur, donderdagmiddag aan het ANP. Haris Medunjanin heeft toestemming gekregen om te vertrekken. De middenvelder, vorig seizoen voornamelijk bankzitter, heeft zelf aangegeven dat hij toe is aan verandering. Voor de Italiaans Graziano Pellè is belangstelling getoond door clubs uit zijn vaderland. "Ook hij mag vertrekken tegen een goed bod'', aldus Brands.

AZ is verder met NEC akkoord over de komst van Brett Holman, maar de Australiër moet zelf nog tot overeenstemming komen met de Alkmaarders. Hij keert echter pas volgende week terug uit Australië na zijn interlandverplichtingen. "Dan volgt nog een gesprek en eventueel een medische keuring'', zei Brands.
Nou Andries sla je slag!
pi_59704124
inderdaad! AZ heeft toch wel wat kwaliteit op de bank zitten. Jammer dat ze Koenders niet willen verkopen...
pi_59910803
quote:
Jonker kan zich vinden in groep

door Max van der Put. woensdag 02 juli 2008 | 03:32 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 02 juli 2008 | 13:40

TILBURG - Tik, tak. Tik, tak. Tik, tak. In het Sport Medisch Centrum in de catacomben van het Willem II Stadion geeft een metronoom het ritme aan waarop de voetballers hun testoefeneningen moeten afwerken.

Christophe Gregoire zucht en steunt na een aantal beenbewegingen met een belasting van 25 kilo. Saïd Boutahar vindt dat fysiotherapeut Patrick van Loon overdrijft als hij meteen 170 kilo gewicht moet wegdrukken met zijn benen. Volgens Van Loon is dat toch normaal. "Tweeëneenhalf keer je lichaamsgewicht." Maar hij brengt de tegendruk terug tot 150 kilo. Het is de eerste trainingsdag van Willem II; het seizoen 2008-2009 is begonnen.

Alle spelers van de A-selectie worden deze dagen aan een uitgebreid testprogramma onderworpen. Sportarts Theo Schers en de fysiotherapeuten Patrick van Loon, Jolanda Verlaan en Annemarie Geurts doen veel meer dan de door de KNVB verplicht gestelde sportkeuring inclusief hartfilmpje. Schers: "We maken van elke speler een volledig profiel, gebaseerd op een groot aantal testen die we afnemen. Zo kunnen we bepalen hoe het staat met de kracht, stabiliteit, explosiviteit en uithoudingsvermogen. De uitslagen van de Willem II-spelers worden vergeleken met die van gemiddelde profvoetballers. Uit die gegevens kan afgeleid worden waarop een speler extra moet trainen." Uiteindelijk is dit allemaal vooral bedoeld om blessures te voorkomen.

De selectie van Andries Jonker en zijn assistenten Marcel Valk en Alfons Groenendijk was gisteren nagenoeg compleet. Frank van der Struijk hield het bij een kort bezoek aan de kleedkamer, waar hij afscheid kwam nemen van de ploeg waarvan hij de afgelopen vijf jaar deel uitmaakte. Zijn - verwachte - overstap naar Vitesse werd gisteren concreet. 'Struijk', die sinds zijn negende bij de Tilburgse profclub voetbalde, is niet langer Willem II'er. Ibrahim Kargbo ontbrak nog en sluit vandaag aan; hij is pas net terug uit Afrika, waar hij met het nationale team van Sierra Leone vier WK-kwalificatiewedstrijden afwerkte en met 4 uit 4 nagenoeg uitgeschakeld is.

Opvallend: ook Saïd Boutahar en Darl Douglas waren aanwezig (wel testen/geen veldtraining), hoewel ze nog geen contract bij Willem II hebben voor dit seizoen. Beiden hebben een aanbieding tot contractverlenging in beraad. Vermoedelijk kan de verkoop van Van der Struijk - voor zo'n half miljoen euro - de besprekingen met het duo in een stroomversnelling brengen. Geld maakt gelukkig...

Ook Niels Vorthoren en Steef Nieuwendaal maken nu nog deel uit van 'de groep', maar vermoedelijk niet lang meer. Zij mogen worden verhuurd, staan ook in de belangstelling, maar hebben nog geen geschikte club gevonden.

Hoofdtrainer en technisch directeur Andries Jonker is content met zijn selectie. "Gezien de beperkte middelen die we tot onze beschikking hebben, kan ik me goed vinden in deze groep. Het lastige is dat we, gezien ons jaarlijkse begrotingstekort, niet alleen naar de korte termijn kunnen kijken. We moeten ook altijd zorgen dat de verkooppotentie op peil gehouden wordt. De tent moet blijven draaien." Jonker denkt dat Willem II het beter kan gaan doen dan de afgelopen seizoenen. "Twee jaar geleden begonnen we met een te smalle selectie en dat moesten we in de winterstop corrigeren. Vorig seizoen moesten we weer in de winterstop repareren, vanwege het vertrek van El Hamdaoui en Hadouir, schorsingen, blessures en ook wel slecht voetbal. Nu staan we er beter voor. Maar pas op 1 september durf ik een concretere doelstelling te formuleren. Dan is de transfermarkt pas dicht..."

Tik, tak. Tik, tak. Tik, tak.
quote:
Vuurdoop voor nieuwe Willem II'ers
door Max van der Put. zaterdag 05 juli 2008 | 03:29

TILBURG - "Als coach van MVV had ik Paul Quasten al in de smiezen", zegt Andries Jonker over de vleugelspeler met zowel de Nederlandse als Tsjechische nationaliteit. "En ik heb z'n naam meteen bij Willem II neergelegd toen ik hier kwam werken, maar toen was er geen behoefte aan zo'n speler." Toen Jonker voorzag dat hij wel een 'type Quasten' kon gebruiken voor dit seizoen, sloeg hij in januari direct toe toen dat kon en legde Quasten vast. "Paul is een talentvolle jongen uit de Ajax-opleiding, die als linksback, linkshalf en linkerspits ingezet kan worden.

Ik denk hem vooral op het middenveld te kunnen gebruiken", aldus Jonker. "Ik houd er wel rekening mee dat hij enige tijd nodig kan hebben om de omschakeling van eerste- naar eredivisievoetbal te maken."

Datzelfde geldt volgens Jonker voor Boy Deul, die net als Quasten de overstap van Volendam naar Willem maakte. "Quasten en Deul zijn allebei jongens met verkooppotentie. Voor het voortbestaan van Willem II is het erg belangrijk dat we in de selectie een paar van zulke spelers hebben rondlopen." Volgens Jonker is Deul een van de grotere Nederlandse talenten. "Ik weet dat hij werd gevolgd door een paar clubs uit de topvijf. Toen die niet doorbeten, sprongen wij erop. Gelukkig zien zowel Boy als zijn omgeving Willem II als een mooie club om beter te worden."

Bij Volendam speelde Deul met name rechts op het middenveld. Jonker: "Maar hij kan ook vanaf links spelen, of achter de spits. Ik ben benieuwd wat hij als nummer tien kan in een tweespitsensysteem." Jonker verwacht veel van Deul. "Als je als 20-jarige - terwijl je pas terug bent van een kruisbandblessure - bij Volendam twaalf goals maakt en goed bent voor zeven assists, dan is dat interessant..."

Dat Ibad Muhamadu 'maar' afkomstig is van FC Dordrecht, wil volgens Jonker niet zoveel zeggen. "Als je hem ontleedt, dan zie je dat hij snel en tweebenig is, een individuele actie in huis heeft en aardig kan koppen. Ibad was de eerste die al op 15-jarige leeftijd door de ene profclub - FC Twente - van de andere - AZ - werd gekocht. Issy ten Donkelaar zag het helemaal in hem zitten. Toch heeft hij het bij Twente niet helemaal gemaakt."

Via Cambuur kwam Muhamadu bij MVV terecht, waar hij Jonker als coach ontmoette. "Dat seizoen speelde hij geweldig", herinnert Jonker zich. "Vreemd dat zijn zaakwaarnemer hem toen niet heeft weten weg te brengen." Uiteindelijk werd het Cercle Brugge voor Muhamadu, maar het Belgisch avontuur werd geen succes. Jonker: "Ik vond België al niet zo'n goed idee. Hij is gebaat bij rust, vertrouwen en duidelijkheid."

Met Muhamadu krijgt Willem II voorin meer mogelijkheden. Jonker: "Hij is een andere spits dan Mourad en Demouge. Die jongens zijn aanspeelpunten, Muhamadu moet het meer van zijn snelheid en dreiging hebben. Hij is een ideale counterspits. In de eerste divisie durfde niemand één-op-één tegen hem te spelen."

Met Danny Schenkel haalde Willem II volgens Jonker broodnodige ervaring in huis. "Zeker na het vertrek van Baelum, Hill en Van der Struijk en met de komst van jonge jongens als Deul en Quasten was het nodig om er ook een wat oudere, ervaren jongen bij te halen. Danny is een echt winnaarstype, die wel eens kan uitgroeien tot een publiekslieveling. Want jongens als Kargbo, Swinkels, Van der Struijk en Demouge zijn of waren dat ook. Zij spelen net als Danny met het hart en stralen dat ook uit."

Als er één van de vier nieuwkomers grote kans op een basisplaats heeft, dan is het wel Schenkel. "Ik heb hem geen plek beloofd, maar hij moet wel belangrijk worden in de groep ", stelt Jonker, die voornemens is om Muhamadu, Quasten, Deul en Schenkel vanavond (19.00 uur) speeltijd te geven in het oefenduel met de Tilburgse amateurselectie. "Mits er niets vervelends met hen gebeurt op de training 's ochtends."
pi_60048048
Ariën Pietersma van NAC is op proef bij Willem II. Kan mogelijk tekenen. Deze keeper zou naar ASWH komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60048099
Vist ASWH weer achter het net.
pi_60048150
Zou jammer zijn, hoewel hij ook had moeten concurreren om de plek van eerste keeper. Maar is nog niet rond, al dacht Leushuis dat het wel een contractje zou worden voor Pietersma. Toch van de concurrent NAC dan, hoewel dit niet echt een beladen overgang is natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60055977
Weer een lekkere competitiestart . Dat is na 6 wedstrijden gewoon weer achter de feiten aanlopen.
pi_60056065
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een lekkere competitiestart . Dat is na 6 wedstrijden gewoon weer achter de feiten aanlopen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:26:09 #98
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_60058118
Meteen erop knallen dus. Als we van NAC winnen krijgen ze wel meteen een goede boost mee.
pi_60058813
Hopelijk degraderen ze en komt Demouge naar Den Bosch.
pi_60059205
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk degraderen ze en komt Demouge naar Den Bosch.
Bedankt voor de steun Robbie.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:55:53 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60059432
Groot feest, wanneer Willem II degradeert.

Eerst 19 oktober nog even op 'bezoek' en daarna begint het uitzwaaien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60060875
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:55 schreef Happel het volgende:
Groot feest, wanneer Willem II degradeert.

Eerst 19 oktober nog even op 'bezoek' en daarna begint het uitzwaaien.
Grote praat van een club die afgelopen seizoen nog met 3-1 onderuit ging in Tilburg.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:19:13 #103
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60061220
Shit, moet ik mn favoriete wedstrijd missen (Willem II - Feyenoord). Achja, River Plate - Boca Juniors is een waardige vervanger
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60062574
quote:
Willem II verliest in Eindhoven

In Eindhoven heeft Willem II haar eerste nederlaag geleden in de oefenreeks. De Tricolores verloren met 2-1 van FC Eindhoven.
Later meer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:13:44 #105
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60062938
Een goed begin is t halve werk?!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_60062961
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef toma het volgende:

[..]

Grote praat van een club die afgelopen seizoen nog met 3-1 onderuit ging in Tilburg.
Dat zal wel de reden zijn van zijn calimerogedrag. De frustratie is ook begrijpelijk, hij kiest ervoor om voor een topclub te zijn, maar dan heeft die topclub geen succes. Erg naar voor hem.
pi_60063118
Eindhoven altijd lastig
pi_60063264
Wie hebben ze laten spelen als Josimar Lima de doelpuntenmaker is? Die vond ik bij Jong Excelsior nou nooit zo bijzonder eigenlijk en nu lijkt hij in Tilburg volwaardig lid van de A-selectie te worden...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60063694
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Wie hebben ze laten spelen als Josimar Lima de doelpuntenmaker is? Die vond ik bij Jong Excelsior nou nooit zo bijzonder eigenlijk en nu lijkt hij in Tilburg volwaardig lid van de A-selectie te worden...
Volgens de reacties op tilbo.com heeft het grootste gedeelte een echt B elftal gespeeld...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60063749
Tegen CSKA zullen we zien of het inderdaad een foutje was...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60063910
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Wie hebben ze laten spelen als Josimar Lima de doelpuntenmaker is? Die vond ik bij Jong Excelsior nou nooit zo bijzonder eigenlijk en nu lijkt hij in Tilburg volwaardig lid van de A-selectie te worden...
Er is begonnen met een B-elftal, maar dan nog was het erg slecht. Eindhoven vond ik nog best redelijk spelen. Vooral die nummer 10 was een erg aardige voetballer.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:04:57 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064954
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat zal wel de reden zijn van zijn calimerogedrag. De frustratie is ook begrijpelijk, hij kiest ervoor om voor een topclub te zijn, maar dan heeft die topclub geen succes. Erg naar voor hem.
Uhu, ik ben gefrustreerd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60065748
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Uhu, ik ben gefrustreerd.
Dat is best begrijpelijk. Je hebt een topclub in je jeugd gekozen, maar die haalt amper successen. Dan had je net zo goed voor je lokale club kunnen zijn in plaats van gewillig mee te lopen.
pi_60065785
Wie was die 10 dan?
pi_60065838
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die 10 dan?
Kleine speler. Had iets Zuid-Europees op rode schoenen. Ik zal even op de site van Eindhoven kijken of ik erachter kom hoe hij heet. Hendriks keepte ook erg aardig, beter dan Appels bij Willem II, maar dat is ook maar de 3e/4e keeper.

Ik kom uit bij Tahapary of Koc, misschien dat jij weet wie de aanvallende middenvelder van die twee is?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:05:41 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60065947
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:54 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat is best begrijpelijk. Je hebt een topclub in je jeugd gekozen, maar die haalt amper successen. Dan had je net zo goed voor je lokale club kunnen zijn in plaats van gewillig mee te lopen.
Ik merk het al, jij kent me door en door.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60066737
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik merk het al, jij kent me door en door.
Je probeert je overeind te houden met het gebruik van smilies zie ik. Inhoudelijk niet echt sterk, maar ik had ook niet meer verwacht van een echte "fan" die vanmiddag niet in Oirschot was en bespaar me je zwakke smoezen waarom je er niet was.

Ik verwacht overigens weer een inhoudsloze reactie doorspekt met smilies.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:29:16 #118
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60067369
Ik zou als Feyenoord fan wel gefrustreerd zijn als je het al 30 jaar met B-prijzen moet doen. Kijk, als fan van Willem II weet je tenminste waar je aan toe bent .
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 13 juli 2008 @ 00:10:03 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60068006
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Je probeert je overeind te houden met het gebruik van smilies zie ik. Inhoudelijk niet echt sterk, maar ik had ook niet meer verwacht van een echte "fan" die vanmiddag niet in Oirschot was en bespaar me je zwakke smoezen waarom je er niet was.

Ik verwacht overigens weer een inhoudsloze reactie doorspekt met smilies.
Hahaha, wat valt er te zeggen. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een fan die nooit een wedstrijd van Feijenoord bezoekt. Kom ook niet uit Rotterdam en had beter voor FC Utrecht kunnen zijn, omdat die club uit de regio is. 1000x excuses voor mijn fan zijn.

Alvast veel plezier in de Jupiler League.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60068054
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:10 schreef Happel het volgende:
Alvast veel plezier in de Jupiler League.
Zullen we dat pas na 9 wedstrijden gaan bekijken? Dan hebben we zowel tegen toppers als tegen (mogelijke) mede kandidaten voor alle mogelijke scenario's gespeeld... Maar ik ben reeel, we gaan geen seizoen ala NAC krijgen dit jaar. Een troosteloos seizoen tussen plek 10 en 13 is prima.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60068833
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Hahaha, wat valt er te zeggen. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een fan die nooit een wedstrijd van Feijenoord bezoekt. Kom ook niet uit Rotterdam en had beter voor FC Utrecht kunnen zijn, omdat die club uit de regio is. 1000x excuses voor mijn fan zijn.

Alvast veel plezier in de Jupiler League.
Een fan was in Oirschot geweest, maar meelopers als jij zie je daar niet. Ach ja, zolang je maar lekker vooraan staat op de Coolsingel dan is alles goed hè. Parttime "fans" die komen trollen in topics van kleine clubs, het blijft vermakelijk.
  zondag 13 juli 2008 @ 08:54:30 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60070849
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:02 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]
Een fan was in Oirschot geweest, maar meelopers als jij zie je daar niet. Ach ja, zolang je maar lekker vooraan staat op de Coolsingel dan is alles goed hè. Parttime "fans" die komen trollen in topics van kleine clubs, het blijft vermakelijk.
Je reacties zijn inderdaad vermakelijk te noemen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60071268
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kleine speler. Had iets Zuid-Europees op rode schoenen. Ik zal even op de site van Eindhoven kijken of ik erachter kom hoe hij heet. Hendriks keepte ook erg aardig, beter dan Appels bij Willem II, maar dat is ook maar de 3e/4e keeper.

Ik kom uit bij Tahapary of Koc, misschien dat jij weet wie de aanvallende middenvelder van die twee is?
Hmmm, zou het zo niet weten. Denk Tahapary.
pi_60071658
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Je reacties zijn inderdaad vermakelijk te noemen.
Ik zie dat je nu een posticon nodig hebt om jezelf overeind te houden. De smilies heb ik je al afgeleerd, dus je bent al op de goede weg. Misschien komt het nog ooit goed met je. Veel plezier voor teletekst komend seizoen. Het zal spannend voor je worden.
pi_60072347
Hey Happel & Barnet_Bee. Doe eens aardig tegen elkaar en post hier over Willem II.

Ruzie maar via pm of msn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60075354
Volgens Kévin Diaz zou Koc met tien gespeeld hebben gisteren.

Zag trouwens dat Makkelie scheidsrechter was.

\'Doelman Pietersma naar Willem II\'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60075699
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef methodmich het volgende:
Volgens Kévin Diaz zou Koc met tien gespeeld hebben gisteren.

Zag trouwens dat Makkelie scheidsrechter was.

\'Doelman Pietersma naar Willem II\'
Ik had speciaal op hem gelet gezien je onderschrift van een jaar geleden. Makkelie floot goed, maar dat is meestal wel in vriendschappelijke potjes.
pi_60080138
FC Eindhoven wil samenwerken met Willem II
zondag 13 jul 2008 17:05
FC Eindhoven hoopt binnen afzienbare tijd een samenwerking te kunnen starten met provinciegenoot Willem II. De Brabantse eerstedivisionist gooide afgelopen zaterdag een lijntje uit voorafgaand aan het oefenduel tussen beide clubs, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden.

Willem II-middenvelder Steef Nieuwendaal moet de eerste zijn die in het kader van de aanstaande samenwerking de overstap zal maken van Tilburg naar Eindhoven. De 22-jarige speler kwam het afgelopen seizoen bij Willem II slechts tot elf optredens, waarvan acht als invaller.

In hoeverre en op welke wijze de samenwerking tussen beide clubs in de komende maanden zal worden geïntensiveerd is vooralsnog niet bekend.



Als de kampioen het niet aan kan, doen wij het wel .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60104112
Pietersma wordt al mooi verwelkomd op o.a. Tilbo.com

Wel grappig dat FOK! sport deze keer sneller was dan alle andere sites, inclusief de officiële van WII.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60108357
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Pietersma wordt al mooi verwelkomd op o.a. Tilbo.com

Wel grappig dat FOK! sport deze keer sneller was dan alle andere sites, inclusief de officiële van WII.
De officiele site van Willem II is altijd traag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60111364
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef existenz het volgende:

[..]

De officiele site van Willem II is altijd traag
Vriend van me heeft hem gemaakt
pi_60111449
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef toma het volgende:

[..]

Vriend van me heeft hem gemaakt
Vooral qua content, qua opmaak heb ik wel andere (professionele) op/aanmerkingen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60131058
Willem II wist na het verlies in en tegen Eindhoven, te winnen van het Bulgaarse CSKA Sofia. Willem II won met 1-0 na een doelpunt van Boutahar (Schitterende voorzet Veloso vanaf de zijkant) in de eerste helft.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60133661
Netjes hoor.
pi_60133844
Veloso lijkt zich waar te gaan maken gezien de reacties van de mensen die er bij waren. Hij moet nog groeien, maar de potentie is er!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 16 juli 2008 @ 03:02:09 #136
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60136439
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef existenz het volgende:

[..]

De officiele site van Willem II is altijd traag
Die site van een paar jaar terug, dat je op de foto's van de spelers ofzo kon klikken, en dat je dan een paar mensen "hyyppiaaeee, hyyppiaooooo" door een microfoon hoorde schreeuwen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_60146877
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 03:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Die site van een paar jaar terug, dat je op de foto's van de spelers ofzo kon klikken, en dat je dan een paar mensen "hyyppiaaeee, hyyppiaooooo" door een microfoon hoorde schreeuwen
The pain.... the horror..... Dat was nog in de tijd dat mensen met Mhz 160 computer enorm de blits maakten tegenover die een MHz 90 hadden, ofzoiets. Of dat mensen er als B100 bij liepen om mobiel te bellen.... nou ja... you get my drift...
pi_60155532
quote:
Vitesse stuurt kritische Takak weg
Geschreven op woensdag, 16 juli om 22:55

Jasar Takak is niet langer welkom bij Vitesse. De middenvelder is te kennen gegeven dat hij per direct moet vertrekken uit Arnhem. Deze maatregel is het gevolg van uitspraken van de speler, die zonder contract bij Vitesse mocht meetrainen, in de media.

Volgens Takak had Marc van Hintum hem een contract beloofd, maar was de technisch directeur hier om financiële redenen op teruggekomen. "Jasar heeft in zijn teleurstelling door het uitblijven van een nieuwe club uitspraken gedaan die bij ons niet door de beugel kunnen", legt de manager voetbalzaken op de website uit. "Vitesse heeft hem de mogelijkheid geboden zijn conditie en ritme op peil te houden door hem vanaf de eerste dag mee te laten trainen met de A-selectie."

"Dit was een geste van onze kant, omdat Jasar zich tot nu toe ten opzichte van Vitesse altijd goed heeft opgesteld", vervolgt Van Hintum. "Dat hij nu zegt teleurgesteld te zijn in Vitesse en in mij, mag, maar dan houdt de samenwerking op. Wij hebben Jasar duidelijk gezegd dat hij geen nieuw contract bij Vitesse zou krijgen. Dat hij nu doet voorkomen dat dit wel zo is, is spijtig. Desondanks hoop ik dat Jasar snel een nieuwe club vindt. Ik begrijp dat het vervelend is als je niet weet waar je toekomst ligt.”

Takak (26) belandde vorige zomer bij Vitesse na een jaar zonder club te hebben gezeten. Tijdens het afgelopen seizoen kwam hij 23 keer in actie en hij scoorde één keer. Voor zijn komst naar Vitesse zat Takak een jaar zonder club. De middenvelder had in 2006 geen nieuw contract gekregen van PSV, de club waar hij zijn opleiding genoot.
Halen Andries! Zeer bruikbare speler.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:40:48 #139
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60189896
quote:
Willem II vindt nieuwe hoofdsponsor
Geschreven op vrijdag, 18 juli om 14:36

Het logo van verzekeringsmaatschappij Interpolis verdwijnt van de shirts van Willem II. De Tilburgers melden op de officiele website dat zij in Destil een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. De groothandelaar zal tenminste een jaar op het shirt van de Tricolores verschijnen.

De samenwerking komt niet zomaar uit de lucht vallen. “Met Willem II hebben we een speciale band”, legde Gertjan van Eck, directeur van Destil, uit. “Naast het feit dat één van onze vestigingen sinds 1995 in het stadion gevestigd is, zijn wij op diverse manieren bij het reilen en zeilen van Willem II betrokken geweest. Als Tilburgse ondernemer ben ik er trots op dat wij onze goede relatie met Willem II met een hoofdsponsorschap kunnen bekronen.”

Frank Molkenboer, directeur algemene zaken van Willem II, reageerde al even vrolijk. “De visie van Destil en hun ambities sluiten nauw aan bij onze kijk op het bedrijven van topsport. We vullen elkaar mooi aan en Destil zal daarom snel de harten van onze supporters veroveren. Het motto van Destil 'winnen doen we samen' is natuurlijk een uitspraak die in de sport voor zich spreekt, maar ook op zakelijk vlak helpen we elkaar.”
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60190039
Dat werd tijd
Het is een bedrijf dat zich duidelijk wil binden aan de regio aangezien ze ook bij het Ijshockey op de shirts staan. Een goede keus van WillemII om daarmee in zee te gaan. Hopelijk betalen ze flink want geld kunnen we wel gebruiken om spelers te kopen.
pi_60191241
Veel meer dan 500k per jaar zullen ze echter niet betalen ben ik bang..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60192020
Oscar Moens 2e keeper bij Willem II ??
vrijdag 18 jul 2008 12:51
Pagina 1 van 2
Vooruitlopend op de persconferentie om 13.30 uur bereiken ons zeer hardnekkige "geruchten" dat naast een nieuwe (hoofd)sponsor zo meteen ook Oscar Moens als 2e keeper gepresenteerd gaat worden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60636969
quote:
Spelers Willem II zijn bezorgd over systeem

door Max van der Put. donderdag 07 augustus 2008 | 03:02 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 07 augustus 2008 | 13:30

BAD SCHANDAU - Een aantal spelers van Willem II heeft het gehad met het systeem waarin Andries Jonker zijn team de laatste wedstrijden laat spelen. Met slechts één spits (in een 4-2-3-1 of 4-4-1-1-systeem) slaagt Willem II er tijdens deze voorbereiding niet in veel kansen te creëren.

Met name de laatste drie oefenwedstrijden, tegen Racing Genk (1-0 winst), Zulte-Waregem (2-1 verlies) en Energie Cottbus (2-1 verlies), was Willem II veel meer bezig met het tegenhouden van de tegenstander dan met zelf op te bouwen en aan te vallen. Volgens enkele spelers is het systeem met slechts één spits daar mede debet aan. Vermoedelijk zullen zij dit een dezer dagen tijdens het trainingskamp in Duitsland aankaarten bij de technische staf.

Geconfronteerd met het nieuws over de bezorgdheid van een aantal van zijn spelers, reageerde Jonker gisteravond rustig. "Ik vind het positief dat ze betrokkenheid tonen. Zelf maak ik me nog niet ongerust. De voorbereiding gebruik ik om een aantal zaken te proberen voor wat betreft spelers en veldbezetting. Dan zie je dingen die lukken, maar ook zaken die minder goed lopen. Verdedigend gaat het prima, de fitheid van de spelers is goed en er wordt hard gewerkt. Alleen bij balbezit brengen we nog te weinig. Ik vind niet dat de tijd dringt."

Jonker is niet van mening dat zijn ploeg in de hele voorbereiding veel te weinig kansen heeft gecreëerd. "Tegen Sofia kregen we drie honderdprocentkansen en dat was ook zo tegen Genk. Tegen dat soort sterke tegenstanders is dat niet slecht. Tegen Zulte-Waregem was het heel mager, maar speelden we in een andere samenstelling (vooral B-keus, red.) en tegen Cottbus ging het alweer ietsje beter."

Jonker geeft wel toe 'dat het niet overhoudt als je gaat kijken wie er wat gaat scoren komend seizoen'. "Maar dan bedenk ik ook: wie gaat er dan veel scoren bij ploegen als Volendam, Den Haag, Sparta, Heracles, De Graafschap...? Als we die ploegen onder ons houden, gaan we er ten opzichte van vorig seizoen op vooruit."

Willem II krijgt bij terugkeer in Nederland nog een paar kansen om de puntjes op de i te zetten. Naast het oefenduel met Espanyol (15 augustus) zijn er nog wedstrijden gepland tegen Westerlo (nog wel onder voorbehoud, op dinsdag 19 augustus), en op de Open Dag van Willem II is Rayo Vallecano de tegenstander.
Vooral dat stukje in bold zegt echt genoeg over het inzicht van Jonker .
pi_60638011
Qua haalbare spitsen is het in Nederland vrij kansloos momenteel, een buitenlandse spits aantrekken schijnt moeilijk te zijn....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60638108
Zolang Jonker aan het roer is mag willem 2 van mij failliet gaan + degraderen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:02:33 #146
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645762
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vreselijk.

Jonker snap ik niet helemaal, Mourad is geen doelpuntenmaker maar wel iemand die goed kan voetballen en kansen creëren. Als je dan gewoon 4-2-3-1 gaat spelen met Messoudi, Boutahar en Gregoire om Mourad heen heb je op papier genoeg doelpunten.
pi_60662200
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zolang Jonker aan het roer is mag willem 2 van mij failliet gaan + degraderen
Heb je iets tegen Andries?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:09:15 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60662761
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

Heb je iets tegen Andries?
Zal wel een vriend van Bosz zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:15:27 #149
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60984331
Topic effe terug op de 1e pagina
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_60984490
Hebben de spelers Deul en Quasten nog uitzicht op een basisplaats?
- verwijderd door admin -
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:11:12 #151
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_60986078
Iemand die gister bij SSS is gaan kijken? Ik kon jammer genoeg niet..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:33:13 #152
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60986582
SVSSS
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:20:39 #153
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61253164
Goeiendag net terug van Willem II - Ajax en wat een wedstrijd. Verdiende overwinning, en wat een sfeer dat er hing!

Tijd om het te gaan vieren in de stad!
pi_61253217
Gefeliciteerd, knappe overwinning.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:23:05 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61253225
Gefeliciteerd!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_61253278
Geweldige overwinning, gefeliciteerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:12:16 #157
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61254251
Vandaag stonden er STOERE KERELS op het veld...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61254342
Matig resultaat. Zulke wedstrijden moet je met minstens 3 doelpunten verschil winnen. Als je iets wil bereiken dit seizoen moet je je op het begin vh seizoen al laten zien in dit soort wedstrijden. Heb er totaal geen vertrouwen meer in.

nee serieus. Ben alle wedstrijden vh seizoen voor W2 maar deze wedstrijd mogen ze van mij verliezen. Ondanks dat ze terecht gewonnen hadden had ik het toch liever anders gezien.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:20:07 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61254404
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:20:23 #160
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61254410
Als je alle wedstrijden voor Willem II bent, gun ze dan JUIST deze overwinning ook al winnen ze van jouw Ajax. Die komen er wel weer bovenop, WII heeft alle punten hard nodig.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61254480
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:20 schreef reem het volgende:
Als je alle wedstrijden voor Willem II bent, gun ze dan JUIST deze overwinning ook al winnen ze van jouw Ajax. Die komen er wel weer bovenop, WII heeft alle punten hard nodig.
Tuurlijk gun ik het ze wel. Maar als Ajax kampioen wil worden hebben ze die 3 puntjes iets harder nodig dan WillemII. Het is leuk voor het publiek maar je kunt beter van de Graafschap en Volendam winnen dan van Ajax.
pi_61260989
Muhamamudu (ofzoiets) speelde goed toen hij in viel als hij dit vol houdt gaat Dord zich wel afvragen waarom ze hem lieten gaan. Danny Schenkel was een rots in de branding achterin. Veloso was aanvallend goed, verdedigend stond hij nog te vaak verkeerd, alhoewel hij het elke keer zelf wel goed weer recht trok, misschien had hij het gewoon moeilijk tegen Suarez.

Voor de rest viel Demouge mij ook op. Prima aanspeelpunt daar in het centrum, alleen het is wel onze enigste spits....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61261013
Veloso werd aan alle kanten voorbij gelopen de eerste helft.
pi_61261131
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veloso werd aan alle kanten voorbij gelopen de eerste helft.
Ja, maar hij verbeterde zich wel steeds netjes. Maar hij was al voorbij gelopen door aan de verkeerde kant te dekken. Gelukkig is dat iets wat je kunt aanleren, als hij dat leert ben ik zeer benieuwd naar hem.

En ik was gewoon Akgun vergeten! Speelde ook sterk.

Komende 2 wedstrijden thuis zijn AZ en Feyenoord. We hebben nu 3 van 9, 5/6 van 9 zijn geweldig zijn en best mogelijk! De verdediging lijkt er te staan dit jaar...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61267450
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:52 schreef existenz het volgende:
Muhamamudu (ofzoiets) speelde goed toen hij in viel als hij dit vol houdt gaat Dord zich wel afvragen waarom ze hem lieten gaan.
Is bij Dordt wel goed begonnen toen, maar ook vaak blessures. Maar het is wel vreemd hem in de eredivisie te zien inderdaad, zeker als hij zo aardig invalt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:20:40 #166
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61267644
Als je iemand als Veloso NU nog moet aanleren dat ie beter aan de binnenkant kan dekken dan is er iets mis. Dat kreeg ik al in de E-tjes aangeleerd...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61268251
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef reem het volgende:
Als je iemand als Veloso NU nog moet aanleren dat ie beter aan de binnenkant kan dekken dan is er iets mis. Dat kreeg ik al in de E-tjes aangeleerd...
Hij heeft wel jaren in Brazilie/Argentinie gevoetbald, dat is toch anders dan in Europa... Alhoewel jij hierin wel gelijk hebt. Suarez is echter een sluwe vos, dus ik wil Veloso nog wel een wedstrijd aanzien wat hij doet tegen NAC..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:46:57 #168
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61268351
Nu heb ik natuurlijk maar "tig" wedstrijden in Argentinië gezien, maar over het algemeen dekt men daar ook gewoon aan de binnenkant
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61268385
Dit zijn drie punten die we niet mochten hebben ( lees: Drie punten de we niet verwacht hadden) Dus zijn dit alvast drie punten die we cadeau krijgen voor de strijd onderin! Geweldig!
pi_61268405
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef reem het volgende:
Nu heb ik natuurlijk maar "tig" wedstrijden in Argentinië gezien, maar over het algemeen dekt men daar ook gewoon aan de binnenkant
Ja, maar toch is het spelletje in het algemeen anders... De basis is natuurlijk gelijk, maar we moeten maar afwachten
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:34:11 #171
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61274001
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_61290947
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef Kingside het volgende:
Goeiendag net terug van Willem II - Ajax en wat een wedstrijd. Verdiende overwinning, en wat een sfeer dat er hing!

Tijd om het te gaan vieren in de stad!
Na de 1-1 pas ja, verder was het daarna wel een gekkenhuis qua sfeer ja.

Beetje jammer alleen dat die gasten op de lange zijde pas na de 1-1 ineens weer als droeftoeters vrolijk kwamen doen.

Verder zijn jullie vast wel blij met Schenkel?
pi_61293147
Eerste helft was ook gewoon terug om te zien, met zulk spel van beide partijen is het lastig een sfeer te voelen/creeeren... De 0-1 verbloemde de saaie 1e helft nogal op tv, maar ik sliep bijna....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61311927
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Na de 1-1 pas ja, verder was het daarna wel een gekkenhuis qua sfeer ja.

Beetje jammer alleen dat die gasten op de lange zijde pas na de 1-1 ineens weer als droeftoeters vrolijk kwamen doen.

Verder zijn jullie vast wel blij met Schenkel?
Zie op www.ajaxfotoside.nl eens het commentaar bij deze foto:






Verder, ja we zijn behoorlijk blij met Schenkel

Trouwens gefeliciteerd bestuur! Toch de boel redelijk bij elkaar weten te houden voor de deadline!
pi_61311961
Ik bedoelde meer dat ze 10 minuten voor de rust zowat allemaal verdwenen waren en pas na de 1-1 allemaal ineens weer terugkwamen.

Vorig seizoen bleven ze zelfs de hele 2e helft allemaal weg

Ben wel benieuwd, WII zal de volgende thuiswedstrijd wel verliezen, tegen Volendam ofzo, weetniet tegen wie ze moeten maargoed.
pi_61314650
quote:
[b]Op dinsdag 2 september 2008 01:43
Trouwens gefeliciteerd bestuur! Toch de boel redelijk bij elkaar weten te houden voor de deadline!
Alsof er iemand in de belangstelling stond
pi_61315256
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alsof er iemand in de belangstelling stond
Ja, jouw zeer gewaardeerde Demouge....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61356475
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alsof er iemand in de belangstelling stond
En Twente wilde ook nog Janse hebben, dus ja, er stonden mensen in de belangstelling
  woensdag 3 september 2008 @ 20:15:51 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61356705
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:48 schreef Jasza het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze 10 minuten voor de rust zowat allemaal verdwenen waren en pas na de 1-1 allemaal ineens weer terugkwamen.

Vorig seizoen bleven ze zelfs de hele 2e helft allemaal weg

Ben wel benieuwd, WII zal de volgende thuiswedstrijd wel verliezen, tegen Volendam ofzo, weetniet tegen wie ze moeten maargoed.
Zijn toch die 'gevaarlijke' Willem II hoolies op de lange zijde?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61356747
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn toch die 'gevaarlijke' Willem II hoolies op de lange zijde?
linke soep swa.
pi_61357324
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn toch die 'gevaarlijke' Willem II hoolies op de lange zijde?
Ligt er aan wat je gevaarlijk noemt . De "echte" hooligans hebben eigenlijk allemaal wel een stadionverbod voor lange tijd bij Willem II.... Wat daar zit is half/half meelopers/harde kern whatever.... Als je ook maar 1 voet op dat stomme doek zet wat daar ligt riskeer je al een stadionverbod (hoelang weet ik niet), zo gaat men om met (de eigen) relschoppers bij Willem II (Andere relschoppers van andere clubs worden met de fluwele handschoen buiten gezet (of verplaatst)). Mij zal het eigenlijk een zorg wezen. Het uitvak zit ingeklemd tussen fanatieke(re) Willem II aanhang, zoals het hoort in een stadion. Itt vroeger toen het fanatieke stuk op M/N zet en een stuk je op A/B.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61357379
Jense en/of Akgun kunnen we wel opvangen in de winterstop, maar qua aanval moet gewoon het werk gedaan worden en zeker als Demouge dan alsnog zou vertrekken (Maar dat gaat aan de prestaties van Heereveen liggen).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:46:36 #184
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61357738
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef existenz het volgende:
Jense en/of Akgun kunnen we wel opvangen in de winterstop, maar qua aanval moet gewoon het werk gedaan worden en zeker als Demouge dan alsnog zou vertrekken (Maar dat gaat aan de prestaties van Heereveen liggen).
Tja, maargoed ze hebben in ieder geval goed gehandeld door ze nu nog niet te verkopen.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:50:04 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61357861
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je gevaarlijk noemt . De "echte" hooligans hebben eigenlijk allemaal wel een stadionverbod voor lange tijd bij Willem II.... Wat daar zit is half/half meelopers/harde kern whatever.... Als je ook maar 1 voet op dat stomme doek zet wat daar ligt riskeer je al een stadionverbod (hoelang weet ik niet), zo gaat men om met (de eigen) relschoppers bij Willem II (Andere relschoppers van andere clubs worden met de fluwele handschoen buiten gezet (of verplaatst)). Mij zal het eigenlijk een zorg wezen. Het uitvak zit ingeklemd tussen fanatieke(re) Willem II aanhang, zoals het hoort in een stadion. Itt vroeger toen het fanatieke stuk op M/N zet en een stuk je op A/B.
Fluwelen handschoentjes, nou ja...

[ Bericht 6% gewijzigd door Happel op 03-09-2008 21:31:13 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61363049
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Fluwelen handschoentjes, nou ja...
Ivm de eigen aanhang wel...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61474879
quote:
Willem II hangt straf boven het hoofd

De supporters van Willem II zijn het onderwerp van een rapportage van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. De voetbalbond start een vooronderzoek naar de wanordelijkheden tijdens Willem II – Ajax.

De rapportage, die na de wedstrijd is geschreven, maakt melding van het voortdurend gooien van bekers en andere voorwerpen door Tilburgse fans in de richting van het uitvak. Ook zouden de getrouwen van de eredivisionist de Ajax-aanhang geprovoceerd hebben.

Willem II won zijn openingsduel tegen de Amsterdammers verrassend. In Tilburg stond negentig minuten een 2-1 eindstand op het bord.
Krijgen ze nu ook allemaal een SV?
pi_61475216
Ach ja, het blijft de KAVB he....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61475395
quote:
Mourad breekt neus op training Willem II
Geschreven op maandag, 8 september om 14:38
George Mourad heeft maandag tijdens de training zijn neus gebroken. De aanvaller wordt dinsdag geopereerd. De medische staf van Willem II kan pas na die ingreep een indicatie geven over de inzetbaarheid van de Zweed in de komende weken.

Mourad is bezig aan zijn tweede seizoen in Tilburg. De 25-jarige aanvaller kwam een half jaar geleden over van IFK Göteborg en speelde tot dusverre zestien competitiewedstrijden (één treffer). In de seizoensouverture tegen Ajax (2-1 overwinning) viel hij in de laatste minuut in.

Bijna een week geleden raakte Arjan Swinkels geblesseerd op de training. Uit onderzoek bleek dat de verdediger de enkelband in zijn linker enkel heeft ingescheurd. Voor het herstel van dergelijke blessure staat een periode van zes tot acht weken.
  maandag 8 september 2008 @ 16:08:19 #190
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61475660
Ach, Mourad is toch niet veel dus zo erg is het niet..
pi_61475871
De vaste back-up van Demouge toch?
That's all folks!
pi_61476182
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
De vaste back-up van Demouge toch?
ja maar hij heeft minder kwaliteiten dan Frank.
pi_61623218
Super Frank Demouge is los
pi_61623667
1-3 man-o-man dat gaat morgen weer leuk worden om mijn vrienden uit Breda te ontvangen op school
  zondag 14 september 2008 @ 17:19:23 #195
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61624002
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:48 schreef Jasza het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze 10 minuten voor de rust zowat allemaal verdwenen waren en pas na de 1-1 allemaal ineens weer terugkwamen.

Vorig seizoen bleven ze zelfs de hele 2e helft allemaal weg

Ben wel benieuwd, WII zal de volgende thuiswedstrijd wel verliezen, tegen Volendam ofzo, weetniet tegen wie ze moeten maargoed.
1-3
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_61624885
Congrats boys.

Goede start.
  zondag 14 september 2008 @ 18:25:41 #197
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61625495
Beetje een geflatteerde zege over de hele 90 minuten, maar gezien de tweede helft helemaal verdiend. En ook al waren er misschien maar een 300 tilburgers in Breda, die hoorde je gedurende de tweede helft zeer goed op TV!

* reem is trots op de stoere kerels!
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 14 september 2008 @ 18:28:39 #198
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61625569
Hartstikke mooie overwinning. Jammergenoeg kon ik niet mee, maar dit had ik eigenlijk niet willen missen.

Wat een begin van de competitie
pi_61634922
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge ohoho
Als ie zo doorgaat is ie volgend jaar zeker weg.... En dat mag eigenlijk eindelijk voor hem ook wel eens!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61649004
Hoe deed Van Eijden het?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61655724
Wat een droomstart tot nu toe. Zelfs in het meest positieve scenario had ik niet gedacht dat we 6 punten zouden hebben na 2 wedstrijden.
  maandag 15 september 2008 @ 20:41:36 #203
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61656321
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge ohoho
Je geesteskindje
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_61679707
quote:
Willem II komt naar sportpark Schildman

Op 30 september komt de club met het mooiste shirt voetballen op sportpark Schildman. De verrassende (mede) koploper van dit moment in de Eredivisie Willem II komt met de A-selectie op bezoek om te oefenen tegen het 1e elftal.
De rood-wit-blauwen van trainer Andries Jonker zijn dit nog prille voetbalseizoen buitengewoon goed gestart. En dat is opmerkelijk omdat de Tilburgers de laatste jaren niet zo verwend zijn met sucessen van hun favorieten.
Een aardige bijkomstigheid is dat Willem II op 23 september voor de KNVB-beker tegen Quick Boys speelt.

De wedstrijd tegen ASWH begint om 19.30 uur.
De toegangsprijzen zijn zoals gebruikelijk bij thuiswedstrijden ¤ 6,00 en voor kinderen tot 15 jaar en 65 + ¤ 3,50.
Leden hebben op vertoon van de ledenkaart gratis toegang.
Toch wel grappig, zo'n wedstrijdje. Al zal het toch voornamelijk Willem II 2 zijn lijkt mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61679967
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:41 schreef Parafernalia het volgende:
Je geesteskindje
Tsjah bij Den Bosch heeft ie het geleerd he.
pi_61680031
Jammer alleen dat hij weer eens geblesseerd is nu. Blijft toch een fragiel menneke.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:12:21 #207
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61680569
Mwah valt wel mee. Heeft bij Willem II pas een keer een kleine blessure gehad en hij kan waarschijnlijk vrijdag tegen Utrecht gewoon in de basis weer beginnen.
pi_61680636
Mooi resultaat alleen had NAC voor de 0-1 natuurlijk wel een paar keer moeten scoren.

Jullie zijn wel heel effectief tot nu toe.
pi_61681244
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Jasza het volgende:
Mooi resultaat alleen had NAC voor de 0-1 natuurlijk wel een paar keer moeten scoren.

Jullie zijn wel heel effectief tot nu toe.
Het mag ook wel eens meezitten Vorig jaar zijn er echt super veel wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren of gelijk gespeeld terwijl WillemII vaak helemaal niet onderdeed voor de andere ploegen.
pi_61690088
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef neilpad het volgende:
Jammer alleen dat hij weer eens geblesseerd is nu. Blijft toch een fragiel menneke.
Hij is niet geblesseerd, maar heeft te vaak last van dezelfde knie. Ze laten er nu naar kijken om uit te zoeken wat de oorzaak is. Dit heeft zeker ook te maken met zijn marktwaarde in de winter transfer periode!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61692778
Wie gaat de plek invullen, Muhamadu?
That's all folks!
pi_61706790
Mochten jullie overigens al wat beelden van de komende bekertegenstander willen zien, kijk dan op www.quickboys.tv ! Mooie registraties van de duels van QB bij Excelsior Maassluis (goed verlopen) en tegen ASWH (iets minder goed verlopen).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61715997
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat de plek invullen, Muhamadu?
Ik denk dat dan Mourad wordt opgeroepen, een soortgelijke speler als
Demouge dat is.
pi_61716238
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik denk dat dan Mourad wordt opgeroepen, een soortgelijke speler als
Demouge dat is.
Wat vinden jullie van Mourad? Ik heb hem een paar keer gezien. Hij heeft misschien een aardige techniek, maar hij valt echt bijna van lompheid uit elkaar. Die Akgün is wel een lekkere aankoop geweest afgelopen winterstop!
pi_61716660
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik denk dat dan Mourad wordt opgeroepen, een soortgelijke speler als
Demouge dat is.
Ik heb het vermoeden dat hij in de pikorde wat gedaald is. Maar ja, die neusblessure hielp ook niet mee. Ben benieuwd.
That's all folks!
pi_61920341
Roda uit voor de beker
wordt lastig.
  donderdag 25 september 2008 @ 23:54:58 #217
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61920940
Sja inderdaad. Terwijl de rest bijna allemaal een Eerste divisionist of amateurclub heeft..
pi_61921060
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Kingside het volgende:
Sja inderdaad. Terwijl de rest bijna allemaal een Eerste divisionist of amateurclub heeft..
Nou, PSV heeft het ook niet makkelijk bij AZ uit. En Ajax moest vandaag ook tegen Utrecht.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:57:52 #219
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61921898
Wanneer is die partij? Heb wel weer zin in een wedstrijdje...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61921910
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:57 schreef reem het volgende:
Wanneer is die partij? Heb wel weer zin in een wedstrijdje...
Wordt morgen bepaald.
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:01:07 #221
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61921936
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef toma het volgende:

[..]

Nou, PSV heeft het ook niet makkelijk bij AZ uit. En Ajax moest vandaag ook tegen Utrecht.
Achja dat is dan ook weer zo. Maarja Roda uit is niet onmogelijk ofzo, als ze nog steeds in de vorm zitten van vorige week en Roda ook, dan geef ik ze een goed kans hoor.
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:41:17 #222
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61922268
Waarom is Vitesse - Willem II in godsnaam een verplichte combi?

Kan ik vanuit Nijmegen naar Tilburg naar Arnhem naar Tilburg naar Nijmegen gaan voor 90 minuten voetbal.

Moet ik als camouflage Willem II er tussen de ernhemmers gaan zitten :S
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:34:30 #223
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61950630
Mooi. Heb twee plekken kunnen regelen in Vitesse vak. Ik ben er dus bij
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61953820
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:34 schreef reem het volgende:
Mooi. Heb twee plekken kunnen regelen in Vitesse vak. Ik ben er dus bij
ik heb geen kaartjes meer kunnen regelen voor vanavond
pi_61954873
Ik ben benieuwd naar vanavond.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61956315
Echt heel gek om zo laat te spelen. Normaal zit ik nu al in het stadion en nu zit ik nog thuis te wachten tot de rest langskomt. Ach ja, het zal wel wennen op een gegeven moment.
pi_61956354
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Echt heel gek om zo laat te spelen. Normaal zit ik nu al in het stadion en nu zit ik nog thuis te wachten tot de rest langskomt. Ach ja, het zal wel wennen op een gegeven moment.
Ja ik vind het ook maar een verrotte tijd... Iedereen is al bezopen als ik van de wedstrijd naar vrienden ga
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61961127
Tja, als AZ zo blijft spelen zijn ze een titelkandidaat. De voorhoede vandaag met Hamadiou, Dembele en De Zeeuw was echt goed bezig. 2-5 is dan ook terechte uitslag (0-3 als je het een en ander weg streept), je houdt 3 goals over waar niets op af te dingen valt (0-1,0-2 en de schitterende goal van Dembele).

Vrije trap is discutabel, maar het wordt tegenwoordig wel vaker toegestaan dit soort zaken. Dus daar moet je gewoon op letten. De goal van El Hamadiou via de paal was gewoon puur geluk, maar ja dat heb je ook zo nu en dan.

Niet meer dan terechte overwinning van AZ, Deul en Quasten hadden beide prima invalbeurt, er is gevochten tot het einde. Dus ik ben benieuwd naar Vitesse en Feyenoord!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61961295
Demouge blijft maar scoren

Hoeveel heeft ie er nu?
pi_61961452
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:13 schreef Spaulding het volgende:
Demouge blijft maar scoren

Hoeveel heeft ie er nu?
Staat ff snel gerekend, 2e op de topscoorders lijst achter Amoah met 5 goals.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 28 september 2008 @ 12:04:07 #231
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_61967078
Ach zeg wat een wedstrijd. Gelukkig ging AZ niet doordrukken anders had het wel 9/10 - 0 kunnen worden.

Verder had El Hamdoui een rode kaart moeten hebben, hij probeerde een kopstoot te geven.. Prachtgoal van Dembele trouwens.
  zondag 28 september 2008 @ 13:35:37 #232
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_61968775
Is hier iemand die bereid is een stukje voor FOK!sport te schrijven? Dus jouw beleving van gisteravond.

Ik ga ook nog op zoek naar een supporter van AZ, waardoor je een beeld krijgt van hoe twee ploegen deze wedstrijd beleefden.

Via PM of Sj0rSz@fok.nl ben ik te bereiken.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_61968905
Leuk idee, maar misschien voor een volgende wedstrijd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 28 september 2008 @ 13:43:45 #234
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_61968933
Ik stuur je volgend weekend wel even een PM
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_61969022
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik stuur je volgend weekend wel even een PM
Moet wel een thuiswedstrijd zijn. Ik heb een gloeiende hekel aan combi's en de enige uitwedstrijd wordt denk ik Volendam
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61969119
quote:
Willem II heeft met Frank Demouge een doelpuntemachine in huis. De aanvaller, die vorig seizoen in 23 wedstrijden tot acht doelpunten kwam, mag zich topscorer van de Nederlandse eredivisie noemen. Demouge wist in de eerste vier competitiewedstrijden, maar liefst vijf maal het net te vinden. Trainer Andries Jonker liet weten dat de aanvaller niet mag vertrekken uit Tilburg.

"Ik heb een goede Demouge gezien", vertelt Jonker tegenover het ANP. "Maar dat betekent niet dat hij de volgende AZ-spits moet worden." Bij AZ staan er nu twee andere voormalig Willem II-spelers in de aanval. Na Moussa Dembélé en Mounir el Hamdaoui, gaat Demouge waarschijnlijk niet de volgende aanvaller worden die Willem II verruilt voor AZ.

Gisteravond versloegen de Alkmaarders Willem II eenvoudig met 2-5. De twee goals van De Tricolores kwamen op naam van Demouge.
Nee, Heereveen en Twente hebben veel meer geld beschikbaar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 28 september 2008 @ 13:57:05 #237
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_61969185
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:48 schreef existenz het volgende:

[..]

Moet wel een thuiswedstrijd zijn. Ik heb een gloeiende hekel aan combi's en de enige uitwedstrijd wordt denk ik Volendam
Volgende week speelt Willem II inderdaad uit
Maar ik heb je naam ff opgeschreven, dus we houden contact.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_61974716
Nog fans van WII die dinsdag naar de kraker ASWH - Willem II (2) komen kijken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62028440
gvd klote wedstrijd en ben ik ook nog eens het stadion uitgepleurt.. stond onder c te bellen toen men op een of andere manier men het hek onder het uitvak open kreeg en massaal naar binnen stormde. Dus ik loop aan de kant en gelijk wordt ik door een steward in me nek gepakt en het stadion uitgegooid. :S
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_62029473
Hoorde gisteren in Voetbal International dat de eerste beste sheik of Rus de boel kan opkopen als er interesse was en dat er zelfs al contacten zijn!

Ik weet nog niet goed wat ik daarvan zou moeten vinden. Aan de ene kant denk ik: No way, Willem II zou voor een door supporters moeten niet zijn, en niet voor een verveeld olie figuur. Aan de andere kant, het blijkt wel dat andere clubs hiermee ook bezig zijn en dat een eventuele overname een noodzakelijk kwaad is om te voorkomen dat we ooit op een prachtige maandag avond richting Stormvogels/Telstar kunnen.... Of zelfs op dinsdag avond naar ASWH :p .

@ Sarlo: Natuurlijk pakken ze je eruit, tegen de echte randebielen op de Kingside durven ze niets te doen. ( staat die prachtige lijn er trouwens nog waar iedereen achter moet staan?)

Trouwens na meer dan een seizoen afwezigheid ben ik thuis tegen Feyenoord weer van de partij eindelijk weer naar Willem II wat heb ik dat gemist zeg!
pi_62029635
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik weet nog niet goed wat ik daarvan zou moeten vinden. Aan de ene kant denk ik: No way, Willem II zou voor een door supporters moeten niet zijn, en niet voor een verveeld olie figuur. Aan de andere kant, het blijkt wel dat andere clubs hiermee ook bezig zijn en dat een eventuele overname een noodzakelijk kwaad is om te voorkomen dat we ooit op een prachtige maandag avond richting Stormvogels/Telstar kunnen....
Voor mij zou de keus simpel zijn, liever tegen Telstar in de Juup dan in de eredivisie met een Rus, Arabier, etc.

Je gaat je ziel toch niet verkopen als club?
pi_62029933
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Voor mij zou de keus simpel zijn, liever tegen Telstar in de Juup dan in de eredivisie met een Rus, Arabier, etc.

Je gaat je ziel toch niet verkopen als club?
Goed, wel en vooral waar. Ik ben toch bang dat de roze bril af gezet gaat worden zodra een groot deel van de competitie die Suikerimam of Suikercomrad heeft, en ik denk dat dan een Heracles achter de feiten aan gaat lopen en dat het te laat is. Als er nog een competitie, zo spannend als the Championship in Engeland het gevolg zou zijn, zou ik wat overtuigender zijn in mijn besluit de suikerimam/comrad te weren. Maar met alle respect, de Jupiler League is een competitie waar ik niet al te enthousiast van word, en dat is niet omdat het een stapje terug is in het niveau (Eerder een Giant leap step waar ene Armstrong het ooit over gehad heeft.)
pi_62054129
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef Herr_Munk het volgende:
Hoorde gisteren in Voetbal International dat de eerste beste sheik of Rus de boel kan opkopen als er interesse was en dat er zelfs al contacten zijn!

Ik weet nog niet goed wat ik daarvan zou moeten vinden. Aan de ene kant denk ik: No way, Willem II zou voor een door supporters moeten niet zijn, en niet voor een verveeld olie figuur. Aan de andere kant, het blijkt wel dat andere clubs hiermee ook bezig zijn en dat een eventuele overname een noodzakelijk kwaad is om te voorkomen dat we ooit op een prachtige maandag avond richting Stormvogels/Telstar kunnen.... Of zelfs op dinsdag avond naar ASWH :p .

Zo'n oefenpot tegen een hoofdklasser heeft weinig met de eigenaar te maken.

Maar was dus afgelast, dus ik kon Andries Jonker geen hand geven. Jammer zeg!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:59:20 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62135114
Demouge
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:13:27 #245
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62135390
Zo, bij de 2-2 gejuichd en toen snel het vitesse vak uitgerend :-) nu in de trein aan het genieten van t gestolen punt :-)
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:06:21 #246
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62144219
Heb de wedstrijd gezien via Eredivisie Live. 1e helft was aardig, maar hadden ze de voorsprong uit moeten bereiden. 2e helft was erg zwak, en hadden ze geluk dat Vitesse ook slecht speelde anders had het zo 1-4 kunnen staan. Gelukkig red Frankie nog een punt!
pi_62144560
Eindelijk jat WillemII in de 93e minuut de punten een keer.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:31:55 #248
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62156154
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:25 schreef toma het volgende:
Eindelijk jat WillemII in de 93e minuut de punten een keer.
Inderdaad ja!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62161903
Herinneringen aan de 90's: Willem II Tilburg _O_!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62162538
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Demouge
Dat is mijn tekst.
pi_62165267
had ik kaartje.. sta ik 2 uur in de file om vervolgens veel te laat bij de wedstrijd aan te komen en dus nog geen wedstrijd heb gezien
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:26:10 #252
230756 Easymaker
Life = Life!
pi_62200361
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Demouge
WAt een held ! hij haalde zijn gram wel ff mooi bij de supporters
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:32:02 #253
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62462166
ff een vraagje, kun je gratis met de bus naar 't stadion met een wedstrijdkaartje?
pi_62462483
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:32 schreef Joesse het volgende:
ff een vraagje, kun je gratis met de bus naar 't stadion met een wedstrijdkaartje?
geen idee, ga altijd met de fiets
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:58:31 #255
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62462760
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:46 schreef toma het volgende:

[..]

geen idee, ga altijd met de fiets
tja dat ga ik maar niet proberen vanuit Arnhem

verder nog iemand parkeertips ook?
pi_62462808
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:58 schreef Joesse het volgende:

[..]

tja dat ga ik maar niet proberen vanuit Arnhem

verder nog iemand parkeertips ook?
Op de goirleseweg kun je je auto bijna altijd wel kwijt. Anders moet je bij het klimcentrum (achter het stadion) parkeren. Het is dan alleen wel een file wanneer je na de wedstrijd wilt gaan itt de goirleseweg.
pi_62462963
Bij zwembad kun je je auto altijd kwijt..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62462989
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:04 schreef existenz het volgende:
Bij zwembad kun je je auto altijd kwijt..
Wel een stukje lopen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:39:30 #259
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62463887
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:32 schreef Joesse het volgende:
ff een vraagje, kun je gratis met de bus naar 't stadion met een wedstrijdkaartje?
Nee.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62507319
Weer drie punten in de pocket! Maar wat was het billenknijpen in de tweede helft zeg, en wat zat die Aerts er verdomd goed bij iedere keer!

Maar weer een goal van Demouge
pi_62507424
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge ohoho
pi_62507460
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Wanneer koop je je seizoenskaart nu het nog kan?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:45:43 #263
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62507537
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Weer drie punten in de pocket! Maar wat was het billenknijpen in de tweede helft zeg, en wat zat die Aerts er verdomd goed bij iedere keer!

Maar weer een goal van Demouge
Inderdaad wat een spanning, het leek net of Willem II in de 2e helft een man minder had. En Gregoire had trouwens die grote kans net voor de rust er gewoon in moeten schieten.
pi_62507542
Een seizoenkaart voor 1 speler lijkt me wat overdreven

Aerts
quote:
"Een avontuur in het buitenland zou mooi zijn, maar die trein komt niet vaak langs. Je moet eruit halen wat erin zit"
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:50:56 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62507674
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Een seizoenkaart voor 1 speler lijkt me wat overdreven
Den Bosch gaat toch failliet, nu is je kans.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62507712
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:50 schreef Happel het volgende:
Den Bosch gaat toch failliet, nu is je kans.
Echt niet , Brus moet daluk de 5 miljoen die die nu per jaar aan Feyenoord geeft, aan Den Bosch geven
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:54:26 #267
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62507755
Nou laat PSV maar komen dan. En AC Milan.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62507876
Wij gaan Europa in!
pi_62507924
Demouge vertrekt in de winterstop na een engelse club die moeilijk scoren. Leggen er een paar miljoen voor neer, toch geld zat. Willem II blijft achter met een zak geld en Muhamadu in de spits.
pi_62507973
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:11:00 #271
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62508175
Iemand een filmpje van de goal? Of is het niet de moeite?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62508262
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge vertrekt in de winterstop na een engelse club die moeilijk scoren. Leggen er een paar miljoen voor neer, toch geld zat. Willem II blijft achter met een zak geld en Muhamadu in de spits.
Zo slecht is Muhamadu nog niet, maar met die paar miljoenen kunnen we wel een nieuwe spits halen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62508270
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een filmpje van de goal? Of is het niet de moeite?
Neuh, klutsgoaltje...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62560802
Willem II biedt Demouge een nieuw contract aan! Fiew.... voor een kleine seconde dacht ff dat ze zijn contract net zo lomp gingen aanpakken als dat met Frank van der Struijk, of nog erger....Jaliens, Sektioui en Mathijsen....
pi_62561144
Van het weekend in ieder geval totootje inzetten voor Willem 2. De Graafschap moet te doen zijn lijkt me.
pi_62561210
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Spaulding het volgende:
Van het weekend in ieder geval totootje inzetten voor Willem 2. De Graafschap moet te doen zijn lijkt me.
De Graafschap wordt lastig hoor...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:30:47 #277
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62561811
nog wat foto's van zondag











pi_62562140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:05 schreef existenz het volgende:

[..]

De Graafschap wordt lastig hoor...
De Graafschap loopt niet heel lekker, bovendien scoren ze heel weinig en Willem II juist vrij gemakkelijk met Demouge. De Graafschap heeft nog maar 3 doelpunten gescoord deze competitie.

Maar elke wedstrijd is weer een pure gok op zich...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:18:11 #279
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62565196
De Graafschap en Volendam zouden gewoon makkelijk gewonnen moeten worden. Allebei gewoon aanvallend spelen.

Weet iemand trouwens hoelang Muhamadu eruit is?
pi_62570552
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Joesse het volgende:
nog wat foto's van zondag

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
leuk
je zat in vak M ?
pi_62570609
Ik zat ook op M, net ver van de foto maker vandaan.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:06:55 #282
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62570767
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:57 schreef toma het volgende:

[..]

leuk
je zat in vak M ?
jup, vak M rij 1
pi_62585905
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Maar weer een goal van Demouge
Toen hij alleen op de keeper af mocht zag het er allemaal een stuk minder uit. Toch echt alleen een spits voor het duw en trek werk.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:37:49 #284
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62586286
liever zo'n spits dan zoeentje die bijna nooit scoort (die hebben we ook genoeg gehad)
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:44:37 #285
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62588216
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Toen hij alleen op de keeper af mocht zag het er allemaal een stuk minder uit. Toch echt alleen een spits voor het duw en trek werk.
Hij had toen ook echt geen kracht meer. Hij was al helemaal kapot in de 70e minuut, en alle 3 de wissels waren al gebruikt. Toen het af was gelopen stortte hij ook helemaal in.
pi_62595781
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Toen hij alleen op de keeper af mocht zag het er allemaal een stuk minder uit. Toch echt alleen een spits voor het duw en trek werk.
Ik raadt je aan om het volgende You Tube filmpje eens te bekijken. Het gaat over de club arts van Willem II maar er komen ook beelden voor als hij na de wedstrijd naar Demouge loopt de er compleet doorheen zit, en dat was een minuut of twee na die bewuste kans waar jij over hebt.

Ook is er vorige week een artikel over hem verschenen in de VI waarin hij stelt dat hij blij is dat hij op zijn 32ste nog voetballer kan zijn omdat hij gruwelijk veel tikken te verwerken krijgt in een wedstrijd, en ik moet zeggen dat de Feyenoorders hem deze wedstrijd eerder als ladder gebruikten dan echt als tegenstander.

met duw en trek werk doe je hem denk ik net iets te kort.
pi_62595906
Het lijkt erop dat we tegen De Graafschap en Volendam een weer goede fitte selectie krijgen. Messoudi zou Boutahar al kunnen vervangen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62596017
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef reem het volgende:
liever zo'n spits dan zoeentje die bijna nooit scoort (die hebben we ook genoeg gehad)
leuke avatar
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:22:21 #289
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62599439
ja toma, hou maar op ... ik met mn grote mond ook altijd...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62599592
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:22 schreef reem het volgende:
ja toma, hou maar op ... ik met mn grote mond ook altijd...
Ik had ook een grote bek. Maar gelukkig pakte het goed uit anders had ik nu een Ron Jans avatar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:39:54 #291
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62599961
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:48 schreef existenz het volgende:
Het lijkt erop dat we tegen De Graafschap en Volendam een weer goede fitte selectie krijgen. Messoudi zou Boutahar al kunnen vervangen
Volle gas dus!
pi_62645289
quote:
Met overwinningen op Ajax en Feyenoord is Andries Jonker goed gestart met Willem II. De Tilburgse ploeg staat op een keurige tiende plaats. Toch verwacht de oefenmeester niet dat De Graafschap simpel op zij gezet zal worden.
Dat Willem II tegen Feyenoord zegevierde wil volgens Jonker niet zeggen dat De Graafschap ook wel even gepakt zal worden. "Tegen Feyenoord speel je misschien makkelijker, omdat alles wat je tegen zo'n club pakt mooi meegenomen is. Er was tegen Feyenoord geen druk, in tegenstelling tot een wedstrijd tegen De Graafschap waarin de verwachtingen anders zijn. Wij hebben onder andere als doelstelling dat we boven De Graafschap willen eindigen aan het einde van het seizoen. Dat betekent dat we van ze moeten winnen."

"Nu we tiende staan op de ranglijst gaan tegenstanders wellicht anders tegen ons aankijken", zegt de oefenmeester in gesprek met De Tilburgse Koerier. "Willem II zal waarschijnlijk het spel zelf moeten maken tegen De Graafschap. We moeten opnieuw strijd leveren, aanvallend spelen en wederom voor de drie punten gaan. Mensen moeten weer terugkomen naar het stadion, omdat ze ons graag zien spelen."

Op strijd leveren zal het tegen De Superboeren ook aankomen denkt Jonker. "Ik vind De Graafschap een taaie tegenstander. Het is een degelijk team, dat er mogelijk een fysieke wedstrijd van wil maken. De tegenstander zal er alles aan doen om een doelpunt te voorkomen."

Volgens de oefenmeester moet zijn team de nul kunnen houden komende zaterdag, maar dan kijkt hij vooral naar de statistieken. "Drie doelpunten hebben ze deze competitie gescoord, allemaal in thuisduels. Uit tegen NEC, FC Twente en PSV kwam De Graafschap niet tot scoren. Dat geeft wel iets aan. Thuis kan Willem II van iedereen winnen, dus ook van De Graafschap."
Vorig jaar wonnen ze hier met 1-2 in een mistig duel. Wat Jonker zegt is waar, ik verwacht een overwinning op de zelf verklaarde vriendjes van Breda. Tegen NEC, Twente en PSV niet tot scoren komen is in hun vorm geen schande. Dus wellicht dat ze doelpunten, en misschien wel een punt ruiken?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:39:06 #293
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62651935
Cliches
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:39:54 #294
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62677009
1-1 tegen de Graafschap. Bah, Willem II had moeten winnen, maarja als je de kansen niet maakt is een gelijkspel wel terecht.
pi_62723698
Wat gaan we morgen doen? denk ik gelijkspel.... of een magere 0-1
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:35:48 #296
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_62724331
Ik gok een nipte winst, 0-1 of 1-2.
pi_62724339
Ik ben bang dat we niet gaan winnen. Zou wel een mooie prestatie zijn, want onze uitvorm over de afgelopen jaren is wel erg bedroevend.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:39:30 #298
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62726466
Ik snap trouwens niets van de wedstrijd uit bij Roda voor de beker.. Is dat nu een verplichte (bus)combi?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62727713
Ik denk niet dat we gaan winnen. Volendam staat nog op 0 punten en zal gaan vlammen tegen WillemII. Met een gelijkspel ben ik al tevreden.
pi_62727731
5.. 4.. 3.. 2.. 1.. !
pi_62727740
VOL!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')