abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_214058
Het Rotterdams dagblad heeft een leuke BB-site waar je onder andere deze plattegrond kunt vinden:
http://www.rotterdamsdagblad.nl/bigbrother/plaatjes/bb_graphic.GIF
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214059
Hunter bedankt! Mooie plattegrond
  woensdag 3 november 1999 @ 12:41:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_214060
Mischien ondoenelijk en of te moeilijk voor sommige maar mischien kunnen we de camaras een nummer geven.. beetje voor statistiek en voor de streams wat te verduidelijken?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_214061
Thanks voor de link
Caskie Stinnett:
"A diplomat...is a person who can tell you to go to hell in such a way that you actually look forward to the trip."

pi_214062
alleen staat er bij de bedden nog de namen van Mona en Bianca, misschien kan iemand dat veranderen
pi_214063
Hadden jullie de luchtfoto al gezien?

of deze:

of deze:


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214064
great hunter

tnx

One word can say it all.<P>
pi_214065
quote:
op 11-03-1999 om 12:41 PM schreef Re het volgende:
Mischien ondoenelijk en of te moeilijk voor sommige maar mischien kunnen we de camaras een nummer geven.. beetje voor statistiek en voor de streams wat te verduidelijken?


Misschien kan je daar dan beter deze plattegrond voor gebruiken:
http://www.halma.nl/bb/plattegrond.shtml

of in de versie zonder foto's:
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Satellite/4204/platte.htm

Ik weet alleen niet hoe we elkaar duidelijk moeten maken welke camera welk nummer heeft. Ideaal zou zijn om ze hetzelfde nummer te geven als in de regiekamer, maar dat zal wel onbegonnen werk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214066
En deze is om de serie even compleet te maken: http://www.pins.nl/big-brother/

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214067
Zie ik HOBBYKAMER (herstel: Hobbyruimte) staan?

Daar heb ik nog nooit van gehoord! Jullie wel dan?

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_214068
Hunter kan je niet beter je naamtext veranderen in: The link man ?
  woensdag 3 november 1999 @ 13:12:00 #12
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_214069
Wat mij opvalt aan die foto van het huis door de luchtmacht dat het huis er zo anders uitziet in vergelijking tot alle plattegronden!

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_214070
LOL! Thx Jesper!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 3 november 1999 @ 13:23:00 #14
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_214071
Ah, ik heb het al door!

Op iedere plattegrond staat dat het camerakruis een deur naar buiten heeft, in werkelijkheid is dit een deur naar de technische ruimte, die ook uit port-a-cabins is gebouwd...

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_214072
haha Hunter.

The linkman rulezzzz

pi_214073
Ik ben heel nieuwsgierig naar de technische/regieruimte die als aanhangsel aan het BB huis zit.
Is daar geen plattegrond van?
Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_214074
Weet dan echt niemand iets over die hobbykamer zoals Ruler hiervoor al vroeg? Ik ben daar ook zeer nieuwschierig naar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_214075
Ik geloof niet dat die 'hobbykamer'ooit open is geweest (tenzij Ruud zijn hobby daar beoefend ). Ik heb ook geen verdere gegevens over de technische ruimte.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin woensdag 3 november 1999 @ 20:47:00 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_214076
De hobbyruimte is waarschijnlijk in een later stadium weer weggehaald. Er zou een camera in komen te hangen, maar die hangt nu schuin boven de deur van de voorraadkamer.
Op de plattegrond die in het VOO-blad stond, staat de hobbykamer als loze ruimte zonder deuren.
Conclusie: er is geen hobbykamer, de rode deur op de RD-plattegrond bestaat dus simpelweg niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 3 november 1999 @ 23:00:00 #20
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_214077
Maar er is wel een deur aan de buitenkant!

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_214078
quote:
op 11-03-1999 om 08:47 PM schreef Breuls (onder andere) het volgende:

Conclusie: er is geen hobbykamer, de rode deur op de RD-plattegrond bestaat dus simpelweg niet.


Oh nee?? Ik heb anders al diverse malen in de uitzending een deur gezien waar in grote letters "ROOD" op staat geschilderd!

pi_214079
quote:
op 11-03-1999 om 12:43 PM schreef Jesper het volgende:
alleen staat er bij de bedden nog de namen van Mona en Bianca, misschien kan iemand dat veranderen



Nou ik heb de boel even veranderd alleen nu heb ik een plek nodig om het plaatje op te zetten. URL heet dat geloof ik.
Is er mischien iemand waar ik de bijgewerkte plattegrond heen kan zenden en er een link van kan maken?
Ik ben nog tot 10:00 online

pi_214080
Ik heb alcontact gehad met de maker van de plattegrond en ze heeft hem al gewijzigd.
  donderdag 4 november 1999 @ 16:12:00 #24
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_214081
Als het goed is moet de plattegrond op http://www.rd.nl/bigbrother nu gewijzigd zijn, en anders morgenochtend. Bovendien valt het niet mee om die namen goed neer te zetten, aangezien iedereen de godganse tijd bij elkaar in bed ligt... Stelletje vervelia's, maar neuken ho maar. Zijn ze bij BB zeker ook te lui voor!
Gewoon lekker
  donderdag 4 november 1999 @ 16:16:00 #25
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_214082
Beste Max
Die deur waar ROOD op staat is de deur naar de voorraadkamer. Achter die deur worden de boodschappen geplaatst en ook de "ster" Anouk kwam door die deur het huis in.
Ik heb echt zulk haar!

  vrijdag 5 november 1999 @ 12:18:00 #26
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_214083
Wegens een storing in het computernetwerk is het nog niet gelukt de aangepaste plattegrond te uploaden.
Nog even geduld aub
Gewoon lekker
pi_214084
Zie ook: http://home.wanadoo.nl/goodyman/home.htm: 'het huis'

en http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001956.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214085
Met de nieuwe van de NRC http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Bigbrother/inhoud.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 3 december 1999 @ 00:23:00 #29
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_214086
Mooie plattegrond. Ik vraag me alleen al vanaf het begin af of er ramen op de slaapkamers opengezet kunnen worden. Zelfs als Ruud niet luidruchtig aanwezig is lijkt het me erg benauwd om met vijf personen in zo'n klein afgesloten hok te moeten slapen.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 3 december 1999 @ 14:50:00 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_214087
Ik wou ff reageren op die vraag hoe de regiekamer er uitziet, dat is heel makkelijk.

Een grote wand met tv`s die een nummer hebben, en een afgesloten kamertje waar het geluid wordt bedient. dat is alles.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_214088
quote:
op 12-03-1999 om 02:50 PM schreef Jumparound het volgende:
Ik wou ff reageren op die vraag hoe de regiekamer er uitziet, dat is heel makkelijk.


ohh daar hebben we meneer: "ik wil nix bewijzen " weer...

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 15:20:00 #32
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_214089
volgens mij maar ik kan me vergissen ziet ELKE regiekamer eruit zoals jij beschrijft J!

Kom liever met details.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 3 december 1999 @ 15:36:00 #33
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_214090
Deze beschrijving van de regiekamer klopt ook precies met de regiekamer die iedere dag in beeld wordt gebracht
Terug uit het enge bos
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')