ha, jij ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat ik de enige was zonder hyves, ben blij dat k nog een soortgenoot tref
quote:
alles wat je daar noemt vind ik ook mooi, alleen Racoon ben ik niet zo vreselijk kapot van. Ben ook een beetje van alles watquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
ING, STERKTE!![]()
Nog even mijn laatste post:
Zo, net een berg muziek op het roze gevaar gezet, van Patrick Bruel en Michel Sardou tot Herman van Veen () en Sugababes en Racoon en Stevie Wonder en Deep River Quartet (
) en Colby en Duffy en Amy enz enzo. Ik heb een gekke muzieksmaak
op mijn werk ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee en ook echt nooit
![]()
Alleen al vanwege het gezeur van iedereen.
Heb jij ook hyves???
NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
die is live nog mooier, maar alles van Racoon vind ik leuk en live tienduizend keer beter en de mannen zijn zo aardig en enquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb van Racoon tot nu toe alleen 'Close Your Eyes' er op gezet, dat vind ik een super mooi nummer!
Wel fijn dat ik me hier niet hoef te schamen voor mijn Franse voorkeur en Deep River Quartet enzo
Psies!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik boycot hyves. Achterlijke overrated hype is dat zeg
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik boycot hyves. Achterlijke overrated hype is dat zeg
juist niet voor je Franse voorkeur en DRQquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb van Racoon tot nu toe alleen 'Close Your Eyes' er op gezet, dat vind ik een super mooi nummer!
Wel fijn dat ik me hier niet hoef te schamen voor mijn Franse voorkeur en Deep River Quartet enzo
van dat rijtje heb ik hier muziek van de RHPquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies!
Ik ben al die mensen niet voor niks uit het oog verloren hoor![]()
Mijn muzikale voorkeur van dit moment:
Prince
Maceo Parker
Alicia Keys
Roisin Murphy
PJ Harvey
Red Hot Chili Peppers
Paul Simon
Peter Gabriel
NERD
ik draai cd's altijd echt tot in den treure.
Nu wacht ik op de nieuwe cd van Madonna, ik vind dat nieuwe nummer echt gaaf
Ja zo ben ik jaaaaaaaren echt idolaat geweest van Heather Nova en kan ik haar nu niet meer verdagen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
van dat rijtje heb ik hier muziek van de RHP, Prince en NERD ook
![]()
verder beleef ik weer een Annie Lennox revival, Coldplay, en verder veel losse nummers van velen die ik dan weer een tijdje veel draai tot ik het weer zat ben.
Anoek, Skunk Anansie, Frank Sinatra, U2, K's choice, Pink, Prince, Toto en the Verve staan op m'n telefoon (heb geen roze muziekding, doe dat gewoon vanaf mijn foon) Ohja, en nog 2 nummers van de Rolling Stones.
ik ken haar naam wel, maar haar muziek niet dus heb 'm geluisterd. Wel mooi ja, ergens doet ze me een beetje aan Kate Bush denken?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Kent iemand deze?
Ik vind het zooooooooo mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |