abonnement Unibet Coolblue
pi_58106342
quote:
Matías Cahais (Morón, 24 december 1987) is een Argentijnse profvoetballer, die anno 2008 bij FC Groningen speelt. FC Groningen heeft Cahais voor anderhalf jaar gehuurd van Boca Juniors, met een optie op koop.

Cahais speelde voor de nationale Argentijnse jeugdteams tot 17 en tot 20 jaar. Hij was aanvoerder van het onder 20-team van Argentinië tijdens het WK onder 20 in 2007.

Zijn debuut voor FC Groningen maakte Cahais op 17 februari 2008 in de thuiswedstrijd tegen AZ. In blessuretijd viel hij in voor Goran Lovre.
Zijn eerste doelpunt voor FC Groningen scoorde hij in de thuiswedstrijd tegen Ajax op 16 april 2008





Weer prima scoutingswerk van FC Groningen en hopelijk blijft hij nog een tijdje in Nederland voetballen.
pi_58106461
Goed topic

Speelde een prima pot gister tegen Ajax. Sterk in de duels, rustig aan de bal en ook nog een goaltje meegepikt. Af en toe klopte de communicatie met Sankoh niet helemaal, maar dat is niet gek natuurlijk als hij voor het eerst op die positie in de basis speelt. Groningen moet maar snel de optie tot koop lichten.

Prima opvolger voor Kruiswijk dacht ik zo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58106503
Volgend jaar in Amsterdam.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58106540
Cahaaais, Caha-ies, Cahies, wat is het nu?
pi_58106550
Het is toch geweldig dat zulke grote talenten weer haalbaar zijn voor nederlandse ploegen!
En helemaal geweldig dat het om een ploeg buiten de traditionele top 3 gaat!
pi_58106555
Rare haarband, knip je haren dan gewoon.
pi_58106559
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Cahaaais, Caha-ies, Cahies, wat is het nu?
Een geweldenaar!
pi_58106573
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Rare haarband, knip je haren dan gewoon.
TerroMari_vd_Ven?
pi_58106575
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Cahaaais, Caha-ies, Cahies, wat is het nu?
Caha-ies
pi_58106598
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Caha-ies
De commentator gisteren had het over Cahies. Maar goed die zei ook Nevland waar hij Nijland bedoelde.
pi_58106619
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Cahaaais, Caha-ies, Cahies, wat is het nu?
Volgens mij spreek je het uit als Cahies..

Ik spreek het voorlopig maar uit als Cahaais
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 17 april 2008 @ 11:08:39 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58107232
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef venomsnake het volgende:
Prima opvolger voor Kruiswijk dacht ik zo.
Inderdaad, heel goed op geanticipeerd van FCG.

Verwacht dat hij in de winterstop van seizoen 2008/09 naar Ajax komt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 april 2008 @ 11:11:07 #13
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_58107284
Held pur sang
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_58107525
Toppertje in een dop.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 april 2008 @ 11:31:00 #15
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58107759
Beste man op het veld gisteren. Snel de optie tot koop lichten.

Hoe langer Groningen wacht, hoe duurder hij wordt. Het kan oplopen tot een miljoen verschil in prijs.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 17 april 2008 @ 13:39:05 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58110870
Cahaa-ies als je het goed op z'n Spaans wilt doen, die spreken namelijke alle klinkers uit.
Toevallig of niet, maar ik kocht deze jongen dus vorig jaar in FM met Groningen. Daar speelde hij zich binnen de kortste keren in de basis en werd zelfs aanvoerder. Was mijn held van het team.
Ik kon mijn geluk ook niet op toen Groningen een tijd later opeens echt met hem op de proppen kwam. Zonder dat ik hem ooit ook maar in actie had gezien wist ik al dat hij een van mijn favorieten zou worden.
En gisteren maakte hij zijn status waar .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 17 april 2008 @ 14:45:47 #17
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58112309
Prima speler, ik ben fan

Als Grunn slim is lichten ze de optie tot koop asap.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58112571
Hij staat toch pas sinds kort in de basis, nietwaar?

Niet echt een goed voorteken als jij op de bank zit en Sankoh speelt ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 april 2008 @ 14:59:56 #19
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58112641
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Hij staat toch pas sinds kort in de basis, nietwaar?

Niet echt een goed voorteken als jij op de bank zit en Sankoh speelt ...
Ik snap je laatste zin niet helemaal? Sankoh is een rechtsbenige centrale verdediger die het trouwens prima doet. Cahais is een linksbenige centraleverdediger en de beoogde opvolger van Arnold Kruiswijk, die naar anderlecht verkast.
Omdat Stenman geblesseerd was gisteren speelde Kruiswijk linksachter en Cahais centraal.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_58115495
Zijn doelpunt van gister, inclusief juichen.



Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58115656
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Hij staat toch pas sinds kort in de basis, nietwaar?

Niet echt een goed voorteken als jij op de bank zit en Sankoh speelt ...
Sankoh rechtsbenig, Cahais linksbenig.

Cahais is gehaald om Kruiswijk op te volgen.
Hij is druk bezig met het leren van de Nederlandse taal. Jans zei een tijdje geleden in een interview dat hij veel kwaliteiten heeft, maar het probleem nog een beetje de taal is. Communicatie probleempjes dus.
Daar werkt hij nu dus aan en gister is wel gebleken dat het een regelrechte versterking is. Deed het zeer goed, niet de minste wedstrijd om voor het eerst 90 minuten centraal te spelen zonder ervaring/gewenning met Sankoh. Dikke prima dus.!

Ray
Thanks
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58115948
Hij werd ook gedekt door Davids. Dus zo moeilijk was die bal niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58115995
Ik zie overigens het probleem niet met twee linkspoten centraal achterin. Twee rechtspoten werkt ook gewoon. Maar dat terzijde.

Maar goed, 1 wedstrijd zegt natuurlijk niks. Lijkt een beetje een topic waarvan Ajacieden altijd beticht worden als er weer eens een talent goed debuteert.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58116079
Heeft al een paar invalbeurten gemaakt, deed hij ook prima.
Hij heeft nu al meer gescoord dan Kruiswijk in al die jaren bij de FC.

Laat ons nu lekker blij zijn met onze nieuwe Argentijnse held.
Zien we volgend seizoen wel hoe het loopt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 17 april 2008 @ 17:43:35 #25
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58116431
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie overigens het probleem niet met twee linkspoten centraal achterin. Twee rechtspoten werkt ook gewoon. Maar dat terzijde.
Ik ben het wel met je eens. Maar de meeste trainers denken daar anders over, en zeker Jans. Komt nog eens bij dat Jans nieuwe spelers altijd (te) langzaam brengt.
quote:
Maar goed, 1 wedstrijd zegt natuurlijk niks. Lijkt een beetje een topic waarvan Ajacieden altijd beticht worden als er weer eens een talent goed debuteert.
Dit topic is toch ook geopend door een Ajacied?

Tegen Heerenveen thuis debuteerde Cahais overigens al. Werd meteen gekozen tot 'Man of the Match' aan Groningen-zijde...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')