abonnement Unibet Coolblue
pi_58023842
4 was weer lachen met die gekke moppen.
hier weer verder

zitten 2 apen in bad,
zegt de een: oeh oeh. zegt de ander: als het water te heet is, moet je de koude kraan opendraaien.
pi_58023925
Waarom ging het vliegtuig van Parijs niet naar Londen?

De piloot was een appel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58023985
Komt een pyromaan bij een restaurant

Weg restaurant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihih
pi_58046110
loop ik zo in Amsterdam >>>>>>>>>>>>>>>> is mijn horloge gejat.
pi_58139146
Hoe noem je een mopje over een man met een banaan in zn kont?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_58161451
Ok hij was ERG goed, maar je mag ook een mindere mop posten hoor..
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:37:43 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58161560
Lopen zo 2 paprika's op straat he, belt er zo eentje op, vraagt ie of hij spek lusdt!!!
Spek, snap je hem he?! heheheeeee
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58282734
Gek, Niks en Niemand zitten in een boom. plots valt niemand eruit. 'snel bel de ziekenwagen!'
zei niks. Gek belt naar het ziekenhuis en zegt: HALLO IK BEN GEK, IK BEL VOOR NIKS WANT NIEMAND IS UIT DE BOOM GEVALLEN!
POMPELDIDOM
pi_58283895
Heeft melvin of heeft danny de vito?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58321886
MELIGHEID:

EEN HONDLOOPT IN HET PARK EN TRAPT IN EEN DROL.

Nee wat is een boot vol met gabbers

een sp33dboooat :D::D:D::D LOLXOZLOZOZLo
  maandag 28 april 2008 @ 22:40:53 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58369196
Ik ken ook een leuke, iets met 50 cent enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 april 2008 @ 11:07:59 #12
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_58395666
Zitten twee vrienden te lunchen, vraagt die ene man aan die ander: En hoe is het op jouw werk?
Zegt die ander: Nou joh, kan niet beter. Promotie, meer salaris, en er werken nu 150 man onder me!
Zegt die ander weer: Hoe heb je dat in godsnaam geflikt?! Je werkt er pas 3 maanden!
Zegt die ander: Ik werk nu op de tweede verdieping!


WOOTLOLROFLEINZ!!!!!11111!12ROFL!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 00:57:32 #13
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58448077
Kennen jullie die mop van die stigmatiserende stiftkop?
LOLLLZZZORRZZZ... die bestaat niet... denk je dat iemand dan zoiets gaat verzinnen?
love's a loaded gun....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:16:38 #14
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_58507234
Waarom heeft een Turk een speedboot ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_58699965
komt een man bij de bakker
is de bakker dicht

1-1111]okjvr[ojvrSVSFRsw000t0t0lolly
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:38:32 #16
210378 CTON
Jongens?
pi_58700034
Tis groen en geen appel, wat is het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58732400
ik heb nog een leuke mop:

ik ben weer unbanned.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:21:22 #18
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58732856
Als alles steen om steen gaat, hoe kan alles dan om de olie draaien?
NIET, FAIL VAN ALLE OLIEGEBRUIKERS...
love's a loaded gun....
pi_58734985
Wat is zwart en als het valt is je kachel stuk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:15:30 #20
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_58736853
wat is het verschil tussen Calimero en Geert Wilders?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door doppelgänger op 18-05-2008 01:30:31 ]
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_58752074
komt een surinamer met een varken op zijn hoofd bij de dokter. Zegt de dokter: hoe kom je aan dat gezwel. '' nou...'' zegt de man. ''Kop dicht'' roept de dokter '' ik had het niet tegen jou''.
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:48:22 #22
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58795631
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:01 schreef beverton het volgende:
komt een surinamer met een varken op zijn hoofd bij de dokter. Zegt de dokter: hoe kom je aan dat gezwel. '' nou...'' zegt de man. ''Kop dicht'' roept de dokter '' ik had het niet tegen jou''.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_58823031
Vraag: Hoe herken je op FOK een nieuwsbericht over allochtonen?
Antwoord: Bovenaan staat 'door Rob (R@b) op' en daarnaast xxx reacties!

  donderdag 22 mei 2008 @ 13:28:10 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58823131
eigenlijk is dit topic best matig
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58823147
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:23 schreef fredDK het volgende:
Vraag: Hoe herken je op FOK een nieuwsbericht over allochtonen?
Antwoord: Bovenaan staat 'door Rob (R@b) op' en daarnaast xxx reacties!

Raap me op!

Verder natuurlijk TVP.

Komt een man bij de bakker, mocht ie het zelf opruimen.
pi_58837806
_!!
pi_58954755
Het is bijna een verhaal meer dan een mop, maar ik moet hem kwijt:

A French Fancy

From the moment I saw her, I knew she would be filthy.

"Here," I said to my mate, Gav. "Check out Polkadots over there."

His eyes followed my pointed finger across the bar, and settled on the lusty brunette grinding up against a pillar in time to the music. Her eyes flashed leering stares at every guy who walked past, as if daring them to try their luck.

She was no beauty; her hair hung greasily around her shoulders and her thighs stretched out the polkadot mini-dress that clung to her. Her stomach was potted and round, but not unattractive, and her huge boobs owed more to chubbiness than anything else. Still, the way she gripped her bare legs around the pillar, and pouted outrageously at passers-by had my cock twitching at the thought of just how dirty she would be. Her brazen sexuality more than made up for her lack of Hollywood appeal.

Gav cast his discerning eye over her. "Dude, she's a hooker," he asserted.

"And? I've got a few hundred francs left and we're gettin' the ferry back tomorrow. She looks like an awesome shag."

Gav chuckled. He had already had his cock wet twice on the trip, once with a drunken slut up an alley, and one greased-up handjob from a stripper in Paris. "It's your money," he reasoned. "Just take her into the toilets."

My French is pidgin at best, but I was tanked up on blonde French lager and eagerness. I caught her eye and began walking over, trying to be nonchalant. She never took her dark-eyed, mischievous gaze from me for a second. The little wench even licked her lips and stuck out her chest as I forced my way through the crowd to her.

"Eh...bonjour," I smiled. "Je voudrais...aller... des toilettes...avec toi."

She looked disgusted. Her lips twisted into a scowl and her tits jiggled in frustration. I flashed my hands apologetically, and tried again.

"Non, non...um...je pense que vous...trés belle. Magnifique!"

Her mouth softened, and she grinned cheekily. "Vous-aimez moi?" she enquired.

"Oui!" I yelled. "Je t'aime...uh...beaucoup!"

"Mai les toilettes?" she asked, a look of melodramatic disappointment falling over her Gallic features. "Ce n'est pas bien."

I looked around in frustration. Gav was bigger than me, and he was driving, so there was no way he would let me shag her in our hotel room. And if she didn't fancy it in the toilets then I doubted a dark alley would suit either.

"L'hôtel?" she asked, cocking her head to the side like a minx.

I was gutted.

"Eh...je ne...rien...parce que...oh fuck it, we can't go to my hotel. Non, n'est pas bien." I was pretty sure she wouldn't understand that, and rolled my eyes in frustration. Just as I was turning back to Gav and his inevitable mocking, she grabbed my hand, and tickled my palm slightly with long finger-nails. My cock jumped to attention.

"How...about...my..." she pointed at her quivering bosom. "...hotel?"

Happy fuckin' days!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"Mate, how the fuck is this gonna work?" demanded Gav. He was raging.

"Listen. I'll leave straight after I've fucked her, jump in a taxi to the hotel and it'll be fine. What time's the ferry?"

"Its at...like...half seven! Man, you don't even have any battery in your phone! What the fuck are you gonna do if you get lost or this bitch turns out to be a fuckin' nutter?" He pointed at Polkadots, who was standing outside with us, as I tried to convince Gav that I should go with her. She had a scarf over her shoulders and smoked a cigarette arrogantly.

"Come on, dude!" I hissed. "Who lent you that twenty francs so you could get the stripper in Paris to wank you off? And who was the chump that had to stand at the alleyway in case the fuckin' Gendarmarie caught you fuckin' that drunk girl? Man, I'm tellin' ye, I'll be back at the hotel before the ferry! It's cool."

He rubbed his nose and glared at Polkadots. "Fine, whatever man. I'm not fuckin' waitin' on you though, so fuck her quick and get back."

"Two grunts and a squirt, I promise. No foreplay."

"As always," he winked.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Once Gav had headed off back to our hotel, Polkadots pushed me against a wall and kissed me deep. She tasted like tobacco and garlic, and clamped her hands against my crotch, squeezing against the reactions she was causing.

She hailed down a taxi and muttered an address to the driver - a moustachioed, sweaty ape of a man - which I didn't understand, and lit another cigarette. The drive was short, and Polkadots smoked salaciously, appraising me with her 'fuck-me' eyes, and slapping my hands playfully whenever they ventured towards her bare thigh, which she draped across my lap. The little tease.

When the taxi stopped, she left abruptly, leaving me to pay the fare. I had still to figure out how much the night with her was going to cost, but since we barely spoke one another's language, and she hadn't brought it up, I thought best to let it lie for the moment. I chased her into the hotel - a lower-rung establishment, which probably saw her type most nights - and followed her up the stairs to the room.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Now, I'm not one to kiss and tell...but Polkadots lived up to every expectation I'd had since my drunken eyes had clapped onto her podgy, impish frame. I had hoped she would be filthy; well, she was disgusting. She drowned my groin in saliva, rubbed her pink-nippled, swollen titties all over me, slapped my stiff cock against her face and fanny, and moaned like a demented whore whenever I touched her. She sat on my face, fingered my ass and squirted in my mouth, before deep-throating me. She gargled and blew bubbles when I finally exploded on her face, in a thrilling and exhausting denouement.

After such an experience, there was no chance I was going back to the hotel and Gav. I fumbled with my watch to set an alarm for 7am, and collapsed with fatigue before Polkadots had even cleaned her face up.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

When I woke up, she was gone. For a second I rolled over in bed, desperately tired, but sat up in horror when I realised where I was.

The room was empty, save for the bedsheets, which were twisted around my legs. There was no sign of Polkadots. My cock was sticky and ached, and my chin-hair was matted with her scent. Shit, what time was it? Did I pay that hooker or not?

The bedside table was clear. My watch was gone.

My clothes, which had been thrown off in such passion, were missing. My wallet had been in my trouser pocket.

My shoes were gone. The thieving bastard had stolen everything.

The bitch hadn't even left my underwear.

"Oh fuck!" I yelled, leaping out of bed. My head pounded with a fury, and my stomach cramped up. Fucking French lager.

I looked out the window. It was daylight, and I had no idea where I was. Calais isn't a huge town, but I couldn't see the water, and I had no idea where it lay. I cursed Polkadots, the scheming little fuck. For a moment I blamed myself: I should've paid her up front, as soon as we were in the taxi. I shouldn't have passed out with all my stuff lying about. Such thoughts were, of course, hopeless. I was stuck in this room with no clothes, no phone, and not a clue where I was.

I quickly realised that I had to get out of this hotel (I had no money to pay for the room), jump in a taxi and hope I wasn't too late for the ferry. I wrapped one of the sheets from the bed around my waist, looking around unsuccessfully for anything that hadn't been pinched.

My stomach grumbled a low, warning belch. It gave me an awesome idea.

I couldn't let Polkadots get away with this. I couldn't let the bloody French get away with this crime, in fact. I pulled a sheet tightly over the mattress, squatted on the bed, and relaxed my stomach.

Beer turns shit into a weird colour. I didn't even have to push, and smooth, yellow matter slipped out, coiling itself neatly on the bed. The smell was horrendous, and I pissed on the mattress like a camel, soaking it through. Once the first log was out, I farted; loud, long and satisfying. Then came the beer squirts. Like a machine-gun, I began spraying the bed with a neat drizzle of stinking hot shit. I strained hard, gripping my knees for support, and moaned with the pressure of it. I could hear the splatter and the squelches, and my nostrils were filled with the warm perfume. It smelled like a baby's diarrhoea.

I wiped my tender hole on a corner of the desecrated sheet, and with one fluid motion, threw it onto the wall. It stuck at first, then slipped silently. I peeled it off and rubbed it on the window. I was in such a blind rage that I rubbed the putrid, jaundiced crap over almost every surface in the room.

Appeased, I wrapped a clean sheet around myself, toga-style, and spat on the floor in disgust before I left.

My heart jumped as I heard a key in the door. I stood frozen to the spot as it swung open quietly.

At first, nobody entered. Then, a shapely thigh appeared, under a polkadot dress.

My shirt and trousers were neatly pressed and folded over her arm. My shoes were polished up, shining proudly.

My wallet and my watch were on the breakfast tray the porter carried, along with a plate of warm croissants and jam. It was only 6.30am. Polkadots still had spunk in her hair, and with a sweet smile she sang "Bon matin!"

Merde.
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:15:44 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58956883
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 01:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Insert lang verhaal.
Samenvatting lijkt me op z'n plaats
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:01:50 #29
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_58963521
V: Wat is het verschil tussen Rita Verdonk en Heer Olivier?
A: Bij Rita Verdonk gingen mensen voor slechts 500 euro het schip in.

Rita Verdonk laat zich alles in fluisteren door haar spindoctor, Kay Verlinden. Hij is als het ware Rita Verdonk's souteneur.

Rita Verdonk gaf een speech:
"De weg-met-ons-stroming gooit de Nederlandse normen en waarden te grabbel, TON gaat daar verandering in brengen." ( mên, wat flauw)
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_58970802
Waarom stak de kip de weg over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:41:58 #31
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_59000165
Ik vind dat dit topic niet verder kan zonder:

BAKKERSGRAPPEN
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_59012847
Ok.

Komt een gothic bij de bakker

zegt de bakker:
gesneden zeker???
pi_59018013
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Manjana het volgende:
Ok.

Komt een gothic bij de bakker

zegt de bakker:
gesneden zeker???
LOL, alleen volgens mij moest het emo zijn. xD
pi_59019768
Twee eicellen spelen kaarten.
Zeg de een tegen de ander: Ik stop!
Vraagt de ander: Waarom dan?
Zegt de ene weer: Eén of andere lul zit in mijn kaarten te kijken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_59047219
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef BK_102 het volgende:
Waarom heeft een Turk een speedboot ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59108715
Waarom hoeft een Marokkaan nooit zijn fiets op slot te doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59108916
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:37 schreef KingOfMystery het volgende:
Waarom stak de kip de weg over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom stak de dode baby de weg over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:18:31 #38
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_59109608
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Manjana het volgende:
Ok.

Komt een gothic bij de bakker

zegt de bakker:
gesneden zeker???
EINZ!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:04:00 #39
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_59110674
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom hoeft een Marokkaan nooit zijn fiets op slot te doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom brand er ´s avonds nooit licht op een vuilnisbelt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_59131671
wat is een turk met een wibra tasje?


b0000h een zakenman EINZrofl_O-
pi_59134024
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef beverton het volgende:
wat is een turk met een wibra tasje?


b0000h een zakenman EINZrofl_O-
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59245978
Op een middag rijdt Geert Wilders (GW) in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee Marokkaanse moslim-mannen aan de kant, die gras zitten te eten.

Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.

Hij vraagt een van de mannen 'Waarom eten jullie gras?'

'We hebben geen geld voor eten...' antwoordt de man. 'We moeten wel gras eten!'

Geschrokken zegt GW: 'Nou, kom maar met mij mee naar huis ik geef jullie wel te eten!'

'Maar meneer Wilders, ik heb een vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom!'

'Breng die ook maar mee.' zegt GW. Hij draait zich om naar de andere man en zegt: 'Jij komt ook met ons mee.'

De tweede man zegt ' Maar meneer Wilders ik heb ook nog een vrouw en ZES kinderen bij me'.

'Neem iedereen maar mee!' zegt GW.

Ze springen allemaal in de grote dienstauto.

Eenmaal onderweg zegt een van de mannen: 'Meneer Wilders u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet, dat had ik niet van u verwacht'

Geraakt zegt GW: 'Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen…..,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59246024
Waar gaan Nederlandse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel

Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels

Hoe noem je ze dan?
- Engeltjes

Waar gaan Marokkaanse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel

Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels

Hoe noem je ze dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59246056
Het is zwart en bros, wat is het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59246099
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaan Nederlandse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel

Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels

Hoe noem je ze dan?
- Engeltjes

Waar gaan Marokkaanse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel

Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels

Hoe noem je ze dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59251199
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op een middag rijdt Geert Wilders (GW) in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee Marokkaanse moslim-mannen aan de kant, die gras zitten te eten.

Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.

Hij vraagt een van de mannen 'Waarom eten jullie gras?'

'We hebben geen geld voor eten...' antwoordt de man. 'We moeten wel gras eten!'

Geschrokken zegt GW: 'Nou, kom maar met mij mee naar huis ik geef jullie wel te eten!'

'Maar meneer Wilders, ik heb een vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom!'

'Breng die ook maar mee.' zegt GW. Hij draait zich om naar de andere man en zegt: 'Jij komt ook met ons mee.'

De tweede man zegt ' Maar meneer Wilders ik heb ook nog een vrouw en ZES kinderen bij me'.

'Neem iedereen maar mee!' zegt GW.

Ze springen allemaal in de grote dienstauto.

Eenmaal onderweg zegt een van de mannen: 'Meneer Wilders u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet, dat had ik niet van u verwacht'

Geraakt zegt GW: 'Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen…..,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOOOL kanker man, die andere mop is ook verdomd goed 1111111_O-
pi_59293655
Net even deze bedacht:
Wat is de overeenkomst tussen de busstakingen en Huntelaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_59294285
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef Shreyas het volgende:
Net even deze bedacht:
Wat is de overeenkomst tussen de busstakingen en Huntelaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Zeer goed!!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:56:18 #49
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59691860
Komt Rita Verdonk met een ghettoblaster bij een frituur. Staat zo'n allochtone man achter de kassa, zegt die man: Mevrouw, kun je dat ding uitzetten? Zegt Verdonk: Neuh, maar jou wel!

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:58:14 #50
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59758147
komt een man bij een snackbar...

zegt de man ; 'een broodje kut alstublieft..'

verkoper ; '1 broodje maar?'

man ; 'ja, 1 broodje kut'

verkoper ; 'denk je dat ik daar een hele kut voor ga aansnijden??'
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:04:47 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59828624
Jantje zit in de trein. Tegenover Jantje zit een man. Hij pelt een banaan, doet er peper en zout op en gooit de banaan vervolgens uit het raam. Vraagt Jantje: Waarom doet u dat? Zegt de man: Ik lust geen banaan met peper en zout erop.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:01:10 #52
156002 Sadiar
Girls use me
pi_59839657
Vrouw:hoe vind je mijn haar
Man:tussen mijn scheermesjes
There are no girls on the i-net
pi_59870792
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59918624
Wat is een Marokkaan in een riool?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59918632
Wat is een Marokkaan op een vuilnisbelt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59918666
Er zitten 3 Marokkaanse broers in een Volkswagen. Wie zit er achter het stuur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 juli 2008 @ 01:54:42 #57
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_59919526
Jantje moet van zijn vrienden een zakje muggenruggen kopen bij de apotheek. Die man begint zwaar te lachen enzo [W00TLOLROFLEINZEINZEINZ!!!!! ] : jantje, ze hebben je gefopt. muggen hebben niet eens een rug omdat ze zo focking klein zijn. Kom jij maar eens hier werken, ik heb een baan voor je!

Dus jantje zich daar voor minimumloon de pestpokke werken achter de toonbank, komt er op een gegeven moment een oud wijf met zweren aan haar lip binnen. "Ik wil graag mottenballen jongeman!" Begint jantje te lachen [LOLROFLWTFBBQOMG!EINZ!11111]: "Mevrouw, motten zijn zo klein, hoe wil je daar de ballen afhalen?!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_59927767
Gaat een man buiten in z'n tuinstoel in de zon liggen, hij vind het zo warm dat ie besluit z'n al z'n kleren uit te trekken.
Dan gaat de bal van het buurmeisje over de schutting en ze vraagt wat dat geval tussen de man zijn benen is, waarop de man antwoord: Oh, eh da's een eendje...
En het buurmeisje gaat weer weg.
Later valt de man in slaap en als ie wakker word heeft ie verschrikkelijke pijn tussen zijn benen, hij vraagt aan het buurmeisje of zij iets heeft zien gebeuren, waarop ze antwoord: Nou, mijn bal is net voor een 2e keer over de schutting gegaan en toen zag ik het eendje zitten, dus ging ik er mee spelen, maar toen begon het eendje te spugen dus heb ik z'n nek omgedraaid, z'n eitjes kapot getrapt, en z'n nestje verbrand!
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_59928262
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
Gaat een man buiten in z'n tuinstoel in de zon liggen, hij vind het zo warm dat ie besluit z'n al z'n kleren uit te trekken.
Dan gaat de bal van het buurmeisje over de schutting en ze vraagt wat dat geval tussen de man zijn benen is, waarop de man antwoord: Oh, eh da's een eendje...
En het buurmeisje gaat weer weg.
Later valt de man in slaap en als ie wakker word heeft ie verschrikkelijke pijn tussen zijn benen, hij vraagt aan het buurmeisje of zij iets heeft zien gebeuren, waarop ze antwoord: Nou, mijn bal is net voor een 2e keer over de schutting gegaan en toen zag ik het eendje zitten, dus ging ik er mee spelen, maar toen begon het eendje te spugen dus heb ik z'n nek omgedraaid, z'n eitjes kapot getrapt, en z'n nestje verbrand!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:18:46 #60
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60034878
Wat is een Marokkaan op een vuilniswagen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat een Turk in je huis is geweest ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_60156113
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
Gaat een man buiten in z'n tuinstoel in de zon liggen, hij vind het zo warm dat ie besluit z'n al z'n kleren uit te trekken.
Dan gaat de bal van het buurmeisje over de schutting en ze vraagt wat dat geval tussen de man zijn benen is, waarop de man antwoord: Oh, eh da's een eendje...
En het buurmeisje gaat weer weg.
Later valt de man in slaap en als ie wakker word heeft ie verschrikkelijke pijn tussen zijn benen, hij vraagt aan het buurmeisje of zij iets heeft zien gebeuren, waarop ze antwoord: Nou, mijn bal is net voor een 2e keer over de schutting gegaan en toen zag ik het eendje zitten, dus ging ik er mee spelen, maar toen begon het eendje te spugen dus heb ik z'n nek omgedraaid, z'n eitjes kapot getrapt, en z'n nestje verbrand!
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:32:14 #62
164283 Luco
Buongiorno!
pi_60161940
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:18 schreef BK_102 het volgende:
Wat is een Marokkaan op een vuilniswagen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat een Turk in je huis is geweest ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heerlijk fout die turkenmoppen !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:33:06 #63
164283 Luco
Buongiorno!
pi_60161962
Wat is een neger met 3 messen in z'n rug?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:14:18 #64
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_60162912
Komt een man een bar binnengerend, maakt een dubbele salto en gaat dan zitten. "Zo, niet slecht! U zit zeker bij een circus he?" zegt die barkeeper zo. Die man zo van: "Ja, dat klopt!"
Nog geen seconde later komt er weer een man binnengerend. Hij maakt een driedubbele salto met een schroef en eindigt met een split. "WOW! U zit zeker ook bij het circus!" Die man van: "jep, dat klopt!"
Kwartier later komt er weer een man binnen. Hij maakt een flickflack, vierdubbele salto en tweevoudige schroef en eindigt vervolgens met een split. "WOW! U zit zeker ook bij het circus meneertje?" Zegt die man straalbezopen:
"Nee, ik flikkerde over de deurmat!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:48:23 #65
223567 Mopzonderantwoord
n dag zonder mop is ok een dag
pi_60518745
Hallo,
We zitten al sinds enkele maanden met een serieus groot probleem.
We hebben een mop bedacht, maarjah, helaas hebben we geen antwoord
Wat is een turk in een bubbelbad?
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om enkele suggesties te plaatsen en ons te verlossen van de brandende vraag die ons al maanden bezig houd!!!!
Alvast bedankt en een prettig weekend!
Lief zijn!
pi_60604785
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef Stoeprand het volgende:
Gaat een man buiten in z'n tuinstoel in de zon liggen, hij vind het zo warm dat ie besluit z'n al z'n kleren uit te trekken.
Dan gaat de bal van het buurmeisje over de schutting en ze vraagt wat dat geval tussen de man zijn benen is, waarop de man antwoord: Oh, eh da's een eendje...
En het buurmeisje gaat weer weg.
Later valt de man in slaap en als ie wakker word heeft ie verschrikkelijke pijn tussen zijn benen, hij vraagt aan het buurmeisje of zij iets heeft zien gebeuren, waarop ze antwoord: Nou, mijn bal is net voor een 2e keer over de schutting gegaan en toen zag ik het eendje zitten, dus ging ik er mee spelen, maar toen begon het eendje te spugen dus heb ik z'n nek omgedraaid, z'n eitjes kapot getrapt, en z'n nestje verbrand!
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60652394
Vast al langsgeweest, maar dat kan me geen donder schelen.

Er zit een man in een vliegtuig en naast 'm zit een papegaai.
Papegaai tegen de stewardess: "HOERRRRR!!! Jij daar met die puist op je nek - oh, is dat je hoofd? Hier met dat bier en snel een beetje met die dikke reet!"
Die stewardess blijft glimlachen en brengt de papegaai een biertje, die het beest ook meteen oplebbert. Nog geen vijf minuten later, die papegaai weer tegen de stewardess: "HOERRRRR!!! Wat gebeurt er eigenlijk als je een snee krijgt in die dikke reet, komt er dan bloed of jus uit? Laat maar, ik wil het niet weten! Hier met dat bier!"
Innemend glimlachend serveert de stewardess de papegaai een biertje, die ook meteen wordt opgelebberd.
De man krijgt ook dorst en wenkt de stewardess. Maar reageren, ho maar. Ook na een vriendelijk "mevrouw" en "Hee, stewardess!" verkiest zij niet op te komen dagen. De man kan inmiddels vuur uit zijn amandelen slaan, zo'n droge keel heeft 'ie, dus kwaad brult hij: "HOERRRRR!!! Hoe kun je me nou níet horen met zulke flaporen! Hoor jij niet buiten te staan zodat we sneller gaan? Oh wacht, je kan niet naar buiten, want die massieve reet van je past niet door de deur! Hoe ben je hier ooit binnengekomen, of ben je hier geboren? Is dat je hoofd, of heeft je nek gekotst? En nou hierrr met dat bier!"
De stewardess pakt papegaai én man en gooit ze allebei het vliegtuig uit.
Terwijl ze naar beneden vallen, zegt de papegaai: "Jij hebt ook een grote bek voor iemand die niet kan vliegen."
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_60843578
Oké dit is een hele flauwe!

Twee Brabanders zitten samen bij de McDonalds.
Zegt de een tegen de ander:
"Zeg, lette gij egelijk wel us op oewn cholesterol?"
Zegt de ander:
"Zekers wel, agg ik op de plee zit."
"Aggij op de plee zit?"
"Joa, dan zit ik op de plee, kek een bietje umme heen, zie k gin pleepapier en dan denk k, goh.... leste rol..."
pi_60847444
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 23:48 schreef Mopzonderantwoord het volgende:
Hallo,
We zitten al sinds enkele maanden met een serieus groot probleem.
We hebben een mop bedacht, maarjah, helaas hebben we geen antwoord
Wat is een turk in een bubbelbad?
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om enkele suggesties te plaatsen en ons te verlossen van de brandende vraag die ons al maanden bezig houd!!!!
Alvast bedankt en een prettig weekend!
Lief zijn!
Utopisch?
pi_60932119
Wat is het toppunt van sadisme?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een nederlander onder een tram?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang houdt een allochtone vrouw haar schijt binnen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is geel en je kan er op staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is geel en als het in je oog komt ben je dood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.”
"There isn't any crisis. It's simply a crisis of ignorance."
pi_60933082
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef validname het volgende:
wat is een nederlander onder een tram?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe die kende ik nog niet.
quote:
't is geel en je kan er op staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n familie, wat doe je!
pi_61040924
hehehe ik weet nog wel een matige garp voor op een rommelmarkt....
pi_61042385
Man bij de bakker vraagt om een brood, vraagt de bakker; bruin of volkoren? Maakt niet uit, zegt de man, ik ben toch op de fiets...

Het is Patat!
pi_61145485
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer. Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:29:12 #75
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_61156239
Stapt een neger in de bus. Zegt die neger: "Ik wil heel graag naar huis!"
Zegt de chauffeur: "Kunnen we regelen. Dat is dan 50.000 strippen"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_61186263
Komt een Turk bij de hoeren
Turk: "Ik wil graag vrouw neuke!"
Madame: "Dat kan. Hoe heet jij?"
Turk: "Ik heel heet!"

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_61402586
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:20 schreef Karrs het volgende:
Komt een Turk bij de hoeren
Turk: "Ik wil graag vrouw neuke!"
Madame: "Dat kan. Hoe heet jij?"
Turk: "Ik heel heet!"


LOL

om nog effe in dat kader te blijven:

Komt een turk bij de snackbar
verkoper: Wat zal het zijn?
Turk: Ikke 8 patat!
verkoper: Acht met?
Turk: NEE, Mohammed!
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.”
"There isn't any crisis. It's simply a crisis of ignorance."
pi_61402765
Waarom is een politiepaard gehandicapt?

Omdat er een lul bovenop zit.

Komt een duitser met een maat van hem in engeland. Hij vraagt daar op zn beste engels: Can I have two martini please? Waarop de barman antwoord: "Dry sir?". Duitser: NEIN ZWEI!!!
pi_61402778
Of:

Gaat een cowboy naar de kapper. Komt ie terug. Is zn pony weg.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:13:47 #80
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_61532630
A lady walks into Tiffany's. She browses around, spots a beautiful diamond bracelet and walks over to inspect it. As she bends over to look more closely she inadvertently breaks wind.

Very embarrassed, she looks around nervously to see if anyone has noticed her little accident and prays that a sales person doesn't pop up right now.

As she turns around, her worst nightmare materializes in the form of a salesman standing right behind her.

Cool as a cucumber and displaying complete professionalism, the salesman greets the lady with, 'Good day, Madam. How may we help you today?'

Very uncomfortably, but hoping that the salesman may just not have been there at the time of her little 'accident', she asks, 'Sir, what is the price of this lovely bracelet?'

He answers, 'Madam, if you farted just looking at it, you're going to shit yourself when I tell you the price.'
  zondag 14 september 2008 @ 13:01:33 #81
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61618335
Er komt een man en vrouw bij de dokter. En vragen aan de dokter wat ze kunnen doen om geen kinderen te krijgen. De dokter zegt dan je moet dan een paar klompen aan elkaar vast maken met een touw. Het echtpaar gaat gelukkig naar huis. En gaan aan het werk. De volgende week komen ze bij de dokter en zeggen dat de vrouw zwanger is. De dokter vraagt verbaast en de klompen dan. Het echtpaar zei we hadden het touwtje doorgeknipt want dat gaat wat makkelijker.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61799903
loopt een ouwe man met zijn rollator door de hoerebuurt,vraagt een hoer He ouwe mot ik je ff trekke
nee zegt die ouwe ik ga al hard genoeg
  zondag 21 september 2008 @ 23:36:06 #83
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61814187
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef validname het volgende:

[..]


om nog effe in dat kader te blijven:


Komt een Turkse vrouw bij de kapper.
Deze vrouw trekt haar broek af.

Kapper: maar mevrouw, wat doet u nou !
Vrouw: mijn man zeggen jij kutkapper zijn
Software is like sex. It's better when it's free.
pi_61920144
Waarom moest dit zo nodig hier verder hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic deel 5
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62042342
Kempi komt bij de bakker:

Er is niks veranderd, alles is verkankerd
Overal namen & datums op muren banken
Morgen voorkomen, laat me gaddo ff danken
gaddo ik dank je, Lijdt me door de dagen,
Lijdt me door de cellen en de meervoudige kamer
Dagen duren lang, dus ik probeer veel te slapen
Bespaar me minuten als ik praat met me dame
Mama heb je geld? Ik kan geen budget aan dr vragen
Ik wil 't Kees vragen maar ben bang dat hij gaat klagen
Waar zijn me nigga's, al me niggah's van de straten
Uit zicht, uit hart, ik heb het in de gaten
Heb het aan mezelf te danken, had 't beter moeten maken
Maar de drang van verse flappen bleef maar in me hoofd knagen
Ik moest nieuwe patta's hebben, kleren om te dragen
Geld voor die trein, om me geilheid te bedaren
Niks is gratis en de straten hebben status

Bakker:
  woensdag 8 oktober 2008 @ 04:18:54 #86
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_62222262
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef Keesch het volgende:
Man bij de bakker vraagt om een brood, vraagt de bakker; bruin of volkoren? Maakt niet uit, zegt de man, ik ben toch op de fiets...

Het is toch:

Man bij de slager vraagt om een brood, vraagt de kapper, woensdag of boven? Maakt niet uit zegt de vrouw, ik loop fietsend terug.
Asjemenou
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:40:03 #87
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_62250765
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Waarom moest dit zo nodig hier verder hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic deel 5
Ok, gaan we daar verder :p
Asjemenou
pi_62250920
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:40 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Ok, gaan we daar verder :p
Die was anders wel beter (en actiever) dan deze..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62387622
De mop over de rood-wit-blauwe ridder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---

Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---

Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....

---

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."

[ Bericht 6% gewijzigd door Renderclippur op 14-10-2008 21:22:52 ]
pi_62392520
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef Renderclippur het volgende:
De mop over de rood-wit-blauwe ridder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---

Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---

Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....

---

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."
Heiniken erinzetten? Tss.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:40:14 #92
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_62448606
Waarom mannen nooit depressief zijn:

-Mannen zijn simpelweg gelukkig, maar wat had je anders verwacht?

-Je achternaam verandert niet.

-De garage is helemaal van jou alleen.

-Chocolade is gewoon een tussendoortje.

-Je kunt president worden.

-Je wordt nooit zwanger.

-Je kunt zonder shirt gaan zwemmen.

-De wereld is jouw urinoir.

-Zelfde werk, meer salaris.

-Rimpels geven je karakter.

-Mensen staren nooit naar je borstkas als ze tegen je praten.

-De hele tijd een goed humeur.

-Telefoongesprekken duren nooit langer dan 30 sec.

-Je weet dingen over auto's.

-Een vijfdaagse vakantie behoeft maar een tas.

-Je wordt extra gewaardeerd bij de kleinste lieve daad.

-Als iemand je vergeet uit te nodigen, kun je nog steeds bevriend met ze zijn.

-Drie paar schoenen is meer dan genoeg.

-Je bent niet in staat om kreukels in je kleren te zien.

-Je kapsel blijft hetzelfde voor jaren, soms zelfs decennia's.

-Je hoeft alleen maar je gezicht en je hals te scheren.

-En je kunt op 24 december in een half uur kerstinkopen doen voor 25 familieleden.

Geen wonder dat mannen gelukkiger zijn.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 5 november 2008 @ 03:15:13 #93
229450 seatsniffer
Kwaliteitsduitser
pi_62957091
Er komt een man bij de dokter met een probleem. De dokter vraagt wat er aan de hand is. De man pakt papier en pen en schrijft op: "Ik kan niet praten." De dokter vertelt hem dat hij daar wel iets voor weet. Hij zegt: 'We gaan stapsgewijs aan het werk. We gaan beginnen gewoon met het alfabet, etc. etc." De man schrijft op: "Ok."
De dokter knikt goedkeurend, trekt zijn eigen en de mans broek naar beneden, haalt zijn lul tevoorschijn en ramt hem zo hard als hij kan in de reet van de man. De man: "AAAaaaaaAAAAAAAaAaaaAAA!!!! "
De dokter: "Goed zo. Morgen gaan we verder met de B. "
pi_63223693
wat is een bus half vol turken marokanen belgen?


schiet maar raak voor een knaak

wat is een bus vol.... belgen?


altijd prijs
spellingz voute vorbehowe
*vage qoute*
*vage opmerking*
*iets over patat*
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:38:00 #95
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_63625808
TVP'je:

Ik loop over straat, kom ik opeens een bloedmooi bleezerslectje tegen. Ik zeg tegen die meid
: "Met jou zou ik wel is naar bed willen!" Waarop zij reageerd: "maasr ik ben geen hoer!" Waarop ik weer zeg: "ik was ook niet van plan om te gaan betalen
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_63628379
waarom heeft een neger rode ogen na de sex?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 november 2008 @ 17:42:37 #97
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63647615
Vrouwonvriendelijke moppen

Waarom komen mannen in schokken klaar?
Omdat vrouwen niet ad fundum kunnen drinken.

Waarom heeft een vrouw 4 hersencellen?
Voor iedere kookplaat 1.

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een ruitenwisser?
Als ze nat zijn piepen ze niet.

Hoe weet je dat een vrouw iets verstandigs gaat zeggen?
Als haar zin begint met: "Mijn man heeft gezegd.".

Waarom laten mannen meer boeren dan vrouwen?
Omdat vrouwen niet lang genoeg kunnen zwijgen om druk op te bouwen.

Hoeveel vrouwen heb je nodig om een muur te schilderen?
Hangt ervan af hoe hard je kan gooien.

Wat moet je doen als je schoonmoeder op het raampje tikt?
De oven wat hoger zetten.

Wat moet je doen als je schoonmoeder op je af komt gewankeld?
Nog eens schieten.

Waarom hebben vrouwen een menopauze?
Omdat ze hun bloed nodig hebben om hun spataders op te vullen.

Wat moet je doen als je vrouw uit de keuken komt?
De ketting inkorten.

Wat moet je doen als je vrouw begint te roken?
Glijmiddel gebruiken.

Waar ligt de vrouw na het orgasme van de man?
In de weg.

Hoe laat je 2 kg. vet er mooi uitzien?
Zet er een tepeltje op.

Wat is het verschil tussen een vrouw en een frigo?
Een frigo laat geen scheten als je er een stuk vlees uithaalt.

Wat zou er gebeuren als de aarde 30 keer sneller zou draaien?
Alle vrouwen zouden doodbloeden, en wij zouden alle dagen ons maandsalaris krijgen.

Hoeveel vrouwen heb je nodig om een kamer te behangen?
Het hangt er van af hoe dun je ze snijdt.

Waarom masturberen vrouwen?
Ik kan niet overal tegelijk zijn.

Wat hoort niet thuis in de rij: bruine bonen - soja bonen - vibrators?
Bruine bonen: de andere zijn vleesvervangende producten.

Wat is het verschil tussen Sanex en vrouwen?
Sanex irriteert niet.

Hoe kan je een vrouw 2 keer laten gillen?
Haar eerst in haar kont n**ken en dan je l*l aan de gordijnen afvegen.

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en erwtensoep?
Als ze begint te pruttelen moet de worst er in.

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een condoom?
Ze zitten te lang in je portemonnee, en te weinig aan je l*l.

Waarom heeft een kip geen borsten?
Omdat een haan geen handen heeft.

Ken je de 7 wereldwonderen?
Nee? Ik ook niet, maar Pamela Anderson heeft er twee.

Hoe ziet de k*t van een tachtigjarige vrouw eruit nadat ze is klaargekomen?
Ooit al een bouvier yoghurt zien eten? (HE BAH!!)

Hoeveel procent van de mannen gaat slapen na de daad?
5 %. De rest gaat naar huis.

Wat is het belangrijkste orgaan van een vrouw?
De neus. Dan kan ze blijven ademen als ze aan het pijpen is.

Hoe noem je een opblaaspop met witte ogen?
Vol
pi_64287714
Een indiaan die homo is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65068576
Komt een vent bij de dokter. Hij zegt: "Dokter, ik heb nogal een genant probleem. "
De dokter zegt:" Zeg het maar gewoon daarvoor ben ik hier"
Dus die kerel zegt: "Ik heb last van een oranje penus"
De dokter zegt: "Laat me het eens bekijken". Dus die vent trekt zijn broek omlaag, en de
dokter bekijkt het feloranje zaakje eens van dichtbij.
Verwonderd vraagt de dokter: "Mag ik vragen wat u voor werk doet?"
Zegt die vent: "Momenteel ben ik werkloos"
Zegt de dokter: "Mag ik dan vragen hoe u zo de dag doorkomt dan?"
Waarop die vent zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65068658
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 23:48 schreef Mopzonderantwoord het volgende:
Hallo,
We zitten al sinds enkele maanden met een serieus groot probleem.
We hebben een mop bedacht, maarjah, helaas hebben we geen antwoord
Wat is een turk in een bubbelbad?
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om enkele suggesties te plaatsen en ons te verlossen van de brandende vraag die ons al maanden bezig houd!!!!
Alvast bedankt en een prettig weekend!
Lief zijn!

Science Fiction ?
pi_65071914
Roodkapje loopt door het bos, en is lekker aan het zingen. Opeens springt achter een boom de grote boze wolf vandaan. Hij roept: HAHA, waar ga jij naar toe Roodkapje ? Ik ga naar het meer mijn k*t wassen! waarop de wolf zucht : Tjonge tjonge, die sprookjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
pi_65074888
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef beunhaas96 het volgende:
Komt een vent bij de dokter. Hij zegt: "Dokter, ik heb nogal een genant probleem. "
De dokter zegt:" Zeg het maar gewoon daarvoor ben ik hier"
Dus die kerel zegt: "Ik heb last van een oranje penus"
De dokter zegt: "Laat me het eens bekijken". Dus die vent trekt zijn broek omlaag, en de
dokter bekijkt het feloranje zaakje eens van dichtbij.
Verwonderd vraagt de dokter: "Mag ik vragen wat u voor werk doet?"
Zegt die vent: "Momenteel ben ik werkloos"
Zegt de dokter: "Mag ik dan vragen hoe u zo de dag doorkomt dan?"
Waarop die vent zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65378268
Klant bij de kruidenier: Hebt u paprikachips ?
> Eigenaar van de winkel: Sorry paprikachips verkoop ik niet vanwege de kankerverwekkende stoffen die er in zitten.
> Klant: ah ok, heb je chicken wings dan?
> Eigenaar: Nee ook niet, zelfde reden, kankerverwekkende stoffen!
> Klant: Hamburgers?
> Eigenaar: Nee kankerverwekkende stoffen.
> Klant: Knakworstjes in blik? Aardappelpuree??
> Eigenaar: Kankerverwekkend...
> Klant: Appeltaart??
> Eigenaar: Ja!...of wacht effe ..nee, kankerverwekkende stoffen...
> Klant: Dus u verkoopt al die produkten niet meer vanwege kankerverwekkende stoffen die er in zitten?
> Eigenaar: Ja.
> Klant:'Zucht' nou doe dan maar een pakje zware shag Vanelle met vloei.
> Eigenaar: Dat kan! Dat is dan 4 euro alstublieft!
> Klant: Dank!
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_65451106
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef Trance_X het volgende:
Klant bij de kruidenier: Hebt u paprikachips ?
> Eigenaar van de winkel: Sorry paprikachips verkoop ik niet vanwege de kankerverwekkende stoffen die er in zitten.
> Klant: ah ok, heb je chicken wings dan?
> Eigenaar: Nee ook niet, zelfde reden, kankerverwekkende stoffen!
> Klant: Hamburgers?
> Eigenaar: Nee kankerverwekkende stoffen.
> Klant: Knakworstjes in blik? Aardappelpuree??
> Eigenaar: Kankerverwekkend...
> Klant: Appeltaart??
> Eigenaar: Ja!...of wacht effe ..nee, kankerverwekkende stoffen...
> Klant: Dus u verkoopt al die produkten niet meer vanwege kankerverwekkende stoffen die er in zitten?
> Eigenaar: Ja.
> Klant:'Zucht' nou doe dan maar een pakje zware shag Vanelle met vloei.
> Eigenaar: Dat kan! Dat is dan 4 euro alstublieft!
> Klant: Dank!
ha.
Zelf bedacht?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:06 #105
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_65452143
Wat is het verschil tussen een turk en een vis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een turk in een vuilcontainer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:39:05 #106
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65492745
Wat heeft 50 tanden en houdt een GRUWELIJK monster tegen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_65494056
Loopt een man op een verloren zaterdag een antiquariaat binnen en ziet daar een houten kat staan. Hij is zeer onder de indruk van het handwerk en wil het graag hebben. Hij vraagt de oude man achter de toonbank om de prijs. Deze antwoord dat de kat zonder verhaal ¤200 kost en met verhaal ¤500. De man besluit de ¤300 in zijn zak te houden en de kat zonder verhaal mee te nemen. De verkoper kijkt de man hoofdschuddend na terwijl de man de deur uit loopt.
Nog geen 100 meter bij de zaak verwijderd bemerkt de man dat hij achtervolgt wordt door twee katten, 500 meter later zijn het er al 14! Enigsinds in paniek slaat hij snel een straatje in en ziet bij het omkijken een hele horde katten achter hem aanlopen. Bij een grote straat aangekomen gooit hij het beeldje in paniek in het water waarna er honderden katten achteraanduiken en allemaal verzuipen.
De verkoper is niet verbaasd als de man even later weer terug in de winkel staat en zegt: "U komt zeker voor het verhaal meneer?", waarop de man zegt: "Nee, ik vroeg me af of u ook houten Marrokanen had...".
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:19:45 #108
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_65494315
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef kokendheet het volgende:
Loopt een man op een verloren zaterdag een antiquariaat binnen en ziet daar een houten kat staan. Hij is zeer onder de indruk van het handwerk en wil het graag hebben. Hij vraagt de oude man achter de toonbank om de prijs. Deze antwoord dat de kat zonder verhaal ¤200 kost en met verhaal ¤500. De man besluit de ¤300 in zijn zak te houden en de kat zonder verhaal mee te nemen. De verkoper kijkt de man hoofdschuddend na terwijl de man de deur uit loopt.
Nog geen 100 meter bij de zaak verwijderd bemerkt de man dat hij achtervolgt wordt door twee katten, 500 meter later zijn het er al 14! Enigsinds in paniek slaat hij snel een straatje in en ziet bij het omkijken een hele horde katten achter hem aanlopen. Bij een grote straat aangekomen gooit hij het beeldje in paniek in het water waarna er honderden katten achteraanduiken en allemaal verzuipen.
De verkoper is niet verbaasd als de man even later weer terug in de winkel staat en zegt: "U komt zeker voor het verhaal meneer?", waarop de man zegt: "Nee, ik vroeg me af of u ook houten Marrokanen had...".
Ik moest lachen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:15 #109
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65519103
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef kokendheet het volgende:
Loopt een man op een verloren zaterdag een antiquariaat binnen en ziet daar een houten kat staan. Hij is zeer onder de indruk van het handwerk en wil het graag hebben. Hij vraagt de oude man achter de toonbank om de prijs. Deze antwoord dat de kat zonder verhaal ¤200 kost en met verhaal ¤500. De man besluit de ¤300 in zijn zak te houden en de kat zonder verhaal mee te nemen. De verkoper kijkt de man hoofdschuddend na terwijl de man de deur uit loopt.
Nog geen 100 meter bij de zaak verwijderd bemerkt de man dat hij achtervolgt wordt door twee katten, 500 meter later zijn het er al 14! Enigsinds in paniek slaat hij snel een straatje in en ziet bij het omkijken een hele horde katten achter hem aanlopen. Bij een grote straat aangekomen gooit hij het beeldje in paniek in het water waarna er honderden katten achteraanduiken en allemaal verzuipen.
De verkoper is niet verbaasd als de man even later weer terug in de winkel staat en zegt: "U komt zeker voor het verhaal meneer?", waarop de man zegt: "Nee, ik vroeg me af of u ook houten Marrokanen had...".
goeie
The Outside Agency
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:59:51 #110
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65519122
Ander woord voor Clini-clown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_65521295
Jantje vraagt na schooltijd aan de juf, mag ik met je mee naar huis?nee, zegt de juf. anders ga ik heel hard gillen zegt jantje. oke dan zegt juf. als ze bij juf thuis zijn vraagt jantje mag ik bij je eten. nee zegt de juf. anders ga ik gillen. oke dan zegt juf. als ze klaar zijn met eten vraagt jantje mag ik bij u slapen. nee zegt juf anders ga ik heel hard gillen. oke maar wel op de logeerkamer. als jantje in bed ligt kan hij niet slapen en gaat naar jufs kamer en vraagt. mag ik bij jou in bed liggen. nee jantje. anders ga ik heel hard gillen. oke zegt juf. vraagt jantje als ze in bed liggen mag ik met mijn vinger in jou navel zitten. nee jantje. anders ga ik heel hard gillen. oke dan zegt juf. evenlater zegt juf,HEE dat is niet mijn navel. nee het is ook mijn vinger niet!!!
pi_65532187
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef haakon het volgende:
Ander woord voor Clini-clown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:24:39 #113
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_65536407
O verkeerde forum
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:51:00 #114
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65557187
Hoe vangt een koe een konijn ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:53:37 #115
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65557244
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :

"PAS OP ! ! !
MEER BOTER ! !!
STOP ! ! STOP ! !
DRAAI ZE OM ! !
BOTER ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
MEER BOTER ! !
ZIE JE DAT DAN NIET ? !
ZE GAAN AANBRANDEN ! !
PAS TOCH OP ! !
DRAAI ZE OM ! !
SCHIET OP ! !
HAAST JE ! !
DRAAI ZE NU OM ! !
STOP ! ! STOP ! !
PAS OP ! !
TE VEEL BOTER ! !
HET GAAT SPATTEN ! !
ZET UIT ! ! ZET UIT ! !
PAS OP ! !
JE GAAT JE VERBRANDEN ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER ! !
EN TE WEINIG ZOUT ! ! OHHH ! !
TE WEINIG ZOUT ! !"

De vrouw is compleet overstuur en gilt:
"Waarom schreeuw je zo? Wat is er met je aan de hand ?!"
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

"Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto."
The Outside Agency
pi_65565501
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef haakon het volgende:
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouw is compleet overstuur en gilt:
"Waarom schreeuw je zo? Wat is er met je aan de hand ?!"
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:

"Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:29:51 #117
233748 Laxaties
Ik ejaculeer onzin
pi_65571199
Zegt een man: Wat is er nou leuker als onz forum?
Zegt de grammarnazi: Het is dan wij.. -.-"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:54:37 #118
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
pi_65726428
Er komt een kameel bij de bakker

vroeg de kameel: 1 brood graag

bakker: HOUD JE BEK! KAMELEN KUNNEN NIE PRATAH!!!

  woensdag 4 februari 2009 @ 13:44:41 #119
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
pi_65729991
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:50 #120
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65794465
Een man is zijn plafond aan het schilderen. Als hij lekker bezig is komt zijn vrouw thuis en die roept verschrikt: 'Zou je er geen kranten onder leggen?' Waarop de man zegt: 'Nee hoor, ik kan er zo ook wel bij.'
Lang leve mij! *O*
pi_65821057
Kostelijk mooi. het niveau van het topic begint weer te stijgen !
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_65822267
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:54 schreef madgv het volgende:
Er komt een kameel bij de bakker

vroeg de kameel: 1 brood graag

bakker: HOUD JE BEK! KAMELEN KUNNEN NIE PRATAH!!!

De blablabla-vage gebeurtenis, zegt een ding wat niet kan praten iets:
persoon in kwestie: hey, [ding wat niet kan praten] kan heul niet praten.
pi_65822657
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:30 schreef Flaccid het volgende:

[..]

De blablabla-vage gebeurtenis, zegt een ding wat niet kan praten iets:
persoon in kwestie: hey, [ding wat niet kan praten] kan heul niet praten.
Zitten 2 broodjes in de oven. Zegt de 1 tegen de ander: Wat warm hier he
Zegt de ander: EEN PRATEND BROODJE !!!!!!!!!!111111111!11!!1!!!1!1


We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 9 februari 2009 @ 23:27:27 #124
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_65899354
Twee Schotten wandelen langs enkele velden en houden halt aan een echt typisch Schots meer. Een idyllische plek met een kanjer van een boom.

- "Onder die boom, daar heb ik het gedaan!" vertelt de eerste Schot.
- "Hoe bedoel je?" vraagt zijn vriend.
- "Je weet wel, hét. Voor de eerste keer." zie hij.
- "Oh, je hebt je maagdelijkheid hier verloren. Romantische plek, dat wel."
- "Maar we werden wel betrapt."
- "Dat meen je niet!!? Door wie?"
- "Haar moeder..."
- "OMFG, wat zei ze wel niet?"
-- "BEEEEEEEEIIIII"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_66570684
Gooit de postbode brieven door de bus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een man op de bus te wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm putting back the Fun in Funeral
pi_66571034
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:47 schreef Frambozen het volgende:
Gooit de postbode brieven door de bus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een man op de bus te wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buschaffeur zegt bij de eerste: "Flikker toch op met die rotzooi"
  zondag 1 maart 2009 @ 11:43:01 #127
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_66575694
Een dom blondje is haar eerste dag bij een zeer groot advocatenkantoor. Nerveus als ze is, doet ze echt alles fout dat er maar fout kan gaan.
Teleurgesteld komt haar baas aan het einde van de dag bij haar.
"Tjeetje. Jij bent zo dom, het lijkt wel alsof jouw hersens in je slipje zitten!"
Een hele week gaat zo voorbij, totdat het domme blondje op vrijdag opeens niet meer verschijnt. Bezorgd belt de baas haar op. "Wat is er aan de hand? Ben je soms ziek?"

Zegt dat blondje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Sigmund666 op 01-03-2009 12:07:02 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_66929120
Ik kreeg bij de Albert Heijn van die voetbalplaatjes,maar er zaten er maar 4 in,in plaats van 5.Ben ik terug gegaan naar die kassiere en het verhaal uitgelegd,zegt ze...ja kijk maar even naar beneden .Suarez zal wel op de grond liggen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:45:09 #129
249806 ChromeFossil
Als je haar maar goed zit..
pi_67360112
Een vliegtuig vol Belgen en 1 Nederlander is zojuist opgestegen.
Tegen het eind van de vlucht aan valt plotseling de bodem en de vloer uit het vliegtuig.
Iedereen kan zich net op tijd vastgrijpen aan de bagagenetjes boven zich.
Even later roept de piloot om: "Dames en heren, wij zijn veel te zwaar beladen. Dit is de reden voor het verliezen van onze bodem. Tevens hebben wij berekend dat als wij het willen overleven èèn iemand los zal moeten laten." Na een lange stilte zegt de eerbiedwaardige Nederlander: "Ik laat wel los. Als ik hiermee iedereen kan redden zal ik als held herdacht worden." Na een kort schietgebedje laat hij los.


Even later beginnen alle Belgen te klappen.....
pi_67366945
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef ChromeFossil het volgende:
Een vliegtuig vol Belgen en 1 Nederlander is zojuist opgestegen.
Tegen het eind van de vlucht aan valt plotseling de bodem en de vloer uit het vliegtuig.
Iedereen kan zich net op tijd vastgrijpen aan de bagagenetjes boven zich.
Even later roept de piloot om: "Dames en heren, wij zijn veel te zwaar beladen. Dit is de reden voor het verliezen van onze bodem. Tevens hebben wij berekend dat als wij het willen overleven èèn iemand los zal moeten laten." Na een lange stilte zegt de eerbiedwaardige Nederlander: "Ik laat wel los. Als ik hiermee iedereen kan redden zal ik als held herdacht worden." Na een kort schietgebedje laat hij los.


Even later beginnen alle Belgen te klappen.....
Die is anders, de Nederlander zegt dat hij wel los laat en daarom beginnen allen belgen te klappen, waardoor de nederlander t overleefd
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:07:38 #131
249806 ChromeFossil
Als je haar maar goed zit..
pi_67373378
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Die is anders, de Nederlander zegt dat hij wel los laat en daarom beginnen allen belgen te klappen, waardoor de nederlander t overleefd
Okee, dan zijn we lekker optimistisch over Nederlanders:D Dan moet je als je hem leest maar even denken dat de Nederlander een parachute om heeft en het dus overleeft!:D
pi_67380623
De boswachter vindt een konijn, het konijn vindt van niet.
Ik weet het ook niet
pi_67393687
tering wat verzinnen jullie slechte moppen zeg...

mijn advies,...gebruik je zondag beter.

Okay, wat krijg je als je Amerikaanse president, met een belgische komiek kruist
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
later nerds
pi_67394386
hahaha ik weet nog een goeie, drol

luister

een jager die op berenjacht is komt bij een dorp aan de voet van een berg waar op volgens de dorpelingen een gigantische beer leeft. Op zoek naar wapens komt hij in het dorp langs de plaatselijke wapen handelaar.

"Heeft u ook een geweer voor mij waarmee ik een beer kan schieten?" Natuurlijk, zegt de wapenhandelaar, en haalt een revolver boven tafel. "Met dit revolver", zeg de wapenhandelaar, "heeft billy the kid 23 sherrifs neergepast" Een beer zal dan geen probleem zijn.

Tevereden met zijn aankoop loopt de jager de berg op, ziet de beer, legt aan, schiet!! De rook trekt weg en....de beer is verdwenen. Verdwaast kijkt de jager om zich heen en voelt plots een hand op zijn schouder. Hij kijkt om en ziet de beer achter hem staan. "Godverdomme Swa!" zegt de beer. "Fuwaka!, kijk nou naar mijn nieuwe bondjas" "Nu zit er een scheur in" Luister, ik geef je twee optie...of ik reit je open en vreed je op, of je trekt je broek naar beneden en laat mij even m'n gang gaan in dat krappe jagersgaatje van je.

De jager, die niet dood wil, trekt zijn broek omlaag en slaat zich sodomiseren door de beer. Vernederd loop hij strompelend terug naar het dorp waar hij de wapenhandelaar tegen komt.

"gast!" zegt de jager, "die pistolen van jou deugen niet!" Sorry sorry zegt de wapenhandelaar, ik zal het goed met je maken. Je krijg van mij dit dubbelloops jacht geweer. Met dit geweer zijn in Afrika ooit 5 olifanten in één schot geveld, hiermee krijg je dat beertje wel klein.

Dus de jager loop opnieuw de berg op, zie de beer, legt aan, schiet... de rook trekt op en WEER ziet de jager geen dooie beer liggen. Plots voelt hij de hand van de beer op zijn schouder en zegt de beer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de volgende mop toch leuker
pi_67536308
Komt een turk bij de kassa.

HAHAHAHAHAHAHA
  donderdag 9 april 2009 @ 16:23:45 #136
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_67867805
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Laxaties het volgende:
Zegt een man: Wat is er nou leuker als onz forum?
Zegt de grammarnazi: Het is dan wij.. -.-"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker dan.
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  donderdag 9 april 2009 @ 16:40:20 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67868389
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef derlampur het volgende:
tering wat verzinnen jullie slechte moppen zeg...

mijn advies,...gebruik je zondag beter.

Okay, wat krijg je als je Amerikaanse president, met een belgische komiek kruist
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
later nerds
Nee jij bent wel grappig..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68067938
Komt een man in een café en neemt plaats naast een man die een sik heeft
van een halve meter. Op de bar naast hun glazen bier ligt een Zippo aansteker. De man zegt tegen de halve meter sik: "Wat een mooie glimmende aansteker heeft u daar!"
Zegt de sik: "Ja, maar ook een heel bijzondere, doe maar eens open, dan komt er een geest uit en mag dan je een wens doen." De man klikt de Zippo open en een lichtgloed doet een geest verschijnen.
Deze zegt: "Doe een wens en hij zal vervuld worden." De man wenst direct 1 miljoen.
Binnen 2 seconden valt uit het niets een grote gele meloen op de bar. "Nee he," zegt de man, "heb ik weer, een erg slechthorende geest!"

Zegt die ZZ-top-baard: "Hoe denk je dan dat ik aan een sik van een halve meter ben gekomen?"
pi_68382241
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is een turk in een vuilcontainer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om een zelfbedachte mop terug te vinden op Fok.
(C)1987, Brugklas, tijdens biologieles met wat maten.

Wat is een turk in zoutzuur (de oplossing!) was een andere die zich schijnbaar ook door NL heeft verplaatst. De rest heb ik nooit meer gehoord... Die waren blijkbaar niet leuk
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68389261
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Leuk om een zelfbedachte mop terug te vinden op Fok.
(C)1987, Brugklas, tijdens biologieles met wat maten.

Wat is een turk in zoutzuur (de oplossing!) was een andere die zich schijnbaar ook door NL heeft verplaatst. De rest heb ik nooit meer gehoord... Die waren blijkbaar niet leuk
Denk je dat jij de enige bent die er zo een verzint?
pi_68410156
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Denk je dat jij de enige bent die er zo een verzint?
Nee, d'r zijn dan ook vele honderden turkenmoppen.
Maar het is leuk om toevallig die ene terug te lezen die *ik* toen in 1987 uit mijn mouw schudde. Anyway, who cares. Vond het gewoon leuk om te vermelden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 27 april 2009 @ 00:15:06 #142
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_68410579
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "Papa, waar kom ik eigenlijk vandaan?"
Zegt die vader zo: "Jij komt van de ooievaar."
Zegt Jantje: "Wat ben jij een achterlijke hond! Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt met een ooievaar!"

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_68484660
Hoe noem je een mexicaan wiens voiture is gestolen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:23:24 #144
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69001468
Komt een marokaan bij de bakker, zegt ie zo van Ik wil brood kopen.

Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69021383
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Hork het volgende:
Komt een man in een café en neemt plaats naast een man die een sik heeft
van een halve meter. Op de bar naast hun glazen bier ligt een Zippo aansteker. De man zegt tegen de halve meter sik: "Wat een mooie glimmende aansteker heeft u daar!"
Zegt de sik: "Ja, maar ook een heel bijzondere, doe maar eens open, dan komt er een geest uit en mag dan je een wens doen." De man klikt de Zippo open en een lichtgloed doet een geest verschijnen.
Deze zegt: "Doe een wens en hij zal vervuld worden." De man wenst direct 1 miljoen.
Binnen 2 seconden valt uit het niets een grote gele meloen op de bar. "Nee he," zegt de man, "heb ik weer, een erg slechthorende geest!"

Zegt die ZZ-top-baard: "Hoe denk je dan dat ik aan een sik van een halve meter ben gekomen?"
hehe
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:26:52 #146
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69028950
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Hork het volgende:
Komt een man in een café en neemt plaats naast een man die een sik heeft
van een halve meter. Op de bar naast hun glazen bier ligt een Zippo aansteker. De man zegt tegen de halve meter sik: "Wat een mooie glimmende aansteker heeft u daar!"
Zegt de sik: "Ja, maar ook een heel bijzondere, doe maar eens open, dan komt er een geest uit en mag dan je een wens doen." De man klikt de Zippo open en een lichtgloed doet een geest verschijnen.
Deze zegt: "Doe een wens en hij zal vervuld worden." De man wenst direct 1 miljoen.
Binnen 2 seconden valt uit het niets een grote gele meloen op de bar. "Nee he," zegt de man, "heb ik weer, een erg slechthorende geest!"

Zegt die ZZ-top-baard: "Hoe denk je dan dat ik aan een sik van een halve meter ben gekomen?"
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69132121
Het is zwart en kijkt langs de muur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zwart en scharreltt langs de huizen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Chinees, een Nederlander en een Neger zitten in groep 4. Wie heeft de langste lul?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie homo's op een fiets, wat hebben die te vieren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Groninger, een Fries en een Drent komen in een hotel, ze vragen aan de receptionist of er nog kamers vrij zijn.

“Jawel” zegt de receptionist, “Loop maar even mee”.

De receptionist doet een deur open en de Fries loopt naar binnen, ineens begint de Fries te vloeken en te tieren.

“Wij krijgen ook altijd de kleinste kamer!!!”

“Rustig maar”, zegt de receptionist, “Dit is … de lift”.
pi_69140377
Die van die homo's snap ik niet.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:16:52 #149
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69141419
Komt een eskimo bij de winkel en koopt hij een pot pindakaas.
Terug in de iglo zet ie de pot in een kastje.
Als ie de volgende dag zijn brood wil smeren komt ie er achter dat zijn pindakaas bevroren is.
Dus hij terug naar de winkel: "ja, mijn pindakaas is bevroren... en ik had hem op kamertemperatuur bewaard, precies zoals er op het potje staat!"
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 18 mei 2009 @ 10:40:49 #150
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69143576
lol ~!


Komt een man bij de dokter:: Dokter dokter ik denk dat ik onzichtbaar ben !
Dokter:: Huuu, wie spreekt daar ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69189226
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: ik zie het al, water in de longen.

pi_69231907
Wat zegt de ene lesbische vampier tegen de ander?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is die al geweest? D:
pi_69287610
Komt een vent met een stijve piemel bij de dokter. "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Dus die dokter kijken, spuit die vent zijn kwakkie zo in het oog van de dokter. "Ja dokter, had u maar moeten bukken". De volgende dag staat die vent er weer... "dokter dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?'. Dus die dokter toch maar weer even de boel onderzoeken... Spuit die vent weer zijn kwakkie in het oog van die dokter! "Ja dokter, had u maar moeten bukken!"
De dag erop staat die kerel er gewoon weer! "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Denkt die dokter, laat ik maar bukken dit keer. Wordt de arme man knetterhard in zijn kont genomen!
"Anders had u het in uw oog gekregen!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_69300323
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
Komt een vent met een stijve piemel bij de dokter. "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Dus die dokter kijken, spuit die vent zijn kwakkie zo in het oog van de dokter. "Ja dokter, had u maar moeten bukken". De volgende dag staat die vent er weer... "dokter dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?'. Dus die dokter toch maar weer even de boel onderzoeken... Spuit die vent weer zijn kwakkie in het oog van die dokter! "Ja dokter, had u maar moeten bukken!"
De dag erop staat die kerel er gewoon weer! "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Denkt die dokter, laat ik maar bukken dit keer. Wordt de arme man knetterhard in zijn kont genomen!
"Anders had u het in uw oog gekregen!
Lang verhaal om niks. Is het zelfde als wie links kijkt, ziet recht niets.
pi_69327034
Loopt een man naar een vrouw toe. Zegt die man tegen die vrouw: Er zit een kreukel in je panty. En die vrouw geeft die man een harde klap in het gezicht. Zegt die vrouw, ik heb geen panty aan.



Waarom zijn schaamlippen, verticaal i.p.v. horizontaal? Anders klapperen ze met het trap lopen.
pi_69749711
Waar hebben neger de meeste haren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:18:04 #157
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_70019731
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: ik zie het al, water in de longen.


Welnee joh, die is uit de kom
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_70069388
knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Coin op 16-06-2009 20:25:06 ]
pi_70073008
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:11 schreef Coin het volgende:
knip
GOEIE!!!1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:33:40 #160
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_70140603
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

GOEIE!!!1
wtf
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_70152912
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:33 schreef nexus-pilot het volgende:

[..]

wtf
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:26:07 #162
245636 Jazzpert
Stranger in a strange land
pi_70172430
T' is zwart en heeft 8 armen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70970573
er komt een konijn bij sonja bakker:
konijn: heeft u ook worteltjes taart?
sonja: jah die heb ik, is goed voor de oogjes en je gewicht.
konijn: zo gaat deze mop toch niet.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:07:16 #164
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71695466
In het ziekenhuis is een vrouw aan het bevallen maar het gaat niet gemakkelijk.
Al 36 uur zijn ze bezig en het duurt en het duurt maar.
Toch lijkt het nu toch echt te gebeuren.
Het hoofdje is in zicht en de vrouw gaat voor de allerlaatste inspanning rechtop zitten.
Ze perst zo hard als ze kan en het babytje komt eruit.
De dokter pakt het babytje bij het beentje vast en smijt het vervolgens ongelofelijk hard tegen de muur op.
Die vrouw helemaal in tranen.
Zegt die dokter: Stil maar, hij was toch al dood.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:20:25 #165
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71695850
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Jovatov het volgende:
In het ziekenhuis is een vrouw aan het bevallen maar het gaat niet gemakkelijk.
Al 36 uur zijn ze bezig en het duurt en het duurt maar.
Toch lijkt het nu toch echt te gebeuren.
Het hoofdje is in zicht en de vrouw gaat voor de allerlaatste inspanning rechtop zitten.
Ze perst zo hard als ze kan en het babytje komt eruit.
De dokter pakt het babytje bij het beentje vast en smijt het vervolgens ongelofelijk hard tegen de muur op.
Die vrouw helemaal in tranen.
Zegt die dokter: Stil maar, hij was toch al dood.
That's sick!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:28:24 #166
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71696137
Wat is niet grappig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nog minder grappig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nóg minder grappig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nóg minder grappig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is nu echt het toppunt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71715405
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter "ruim je t ook ff op? "

Feel the fuzz!
pi_71721361
Der staan me toch een aantal goede grappen in de Donald Duck, niet te geleuven.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71864669
Wat gebeurd er met een onderbroek wanneer je die in de rode zee gooit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft een lange nek en doet 't af en toe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten 2 meisjes in groep 3. De een is een blondine en de ander is een brunette. Welke is knapper?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
  zondag 6 september 2009 @ 13:12:46 #170
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72483754
Het is bruin en smaakt naar Kaneel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en ziet eruit als een appel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef rijst en train je Engels!
pi_72503339
Je zit op een eiland, je hebt honger, dus je wilt eten. Maargoed er is helemaal niets op het eiland waar je zit. Een aantal meters verderop zijn nog 2 eilanden, op het ene eiland staat een ezel, en op het andere eiland staat een palmboom, met kokosnoten. Helaas zit tussen de eilanden water, waar piranha's in zwemmen, dus je kunt niet zo 1 2 3 naar het derde eiland. Hoe kom je op het derde eiland?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72540381
Zitten 2 dames still op een bankje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
pi_72852211
goede jokes
pi_73080849
tis stil hier

ok dees int engels

What do you call a Mexican with a rubber toe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----

Heb je al gehoord van die Belg met verstand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
pi_73169869
Wat is het verschil tussen en junk en een wielrenner?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wint volgend jaar de Tour de France?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lang en stijf, stinkt naar pis en begint met L en eindigt op L
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hanensoep?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 september 2009 @ 00:42:09 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_73169905
waarom mag de paus niet begraven worden

hij is nog niet dood
:')
  maandag 28 september 2009 @ 21:20:39 #177
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73193433
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Jovatov het volgende:
Wat is niet grappig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je wat wel grappig is dan ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_73224980
Waarom stak het konijn de weg over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:37:42 #179
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73228938
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef sandesh het volgende:
Waarom stak het konijn de weg over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom stak een dode baby de weg over ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:43:18 #180
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_73229128
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:37 schreef haakon het volgende:

[..]

waarom stak een dode baby de weg over ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 30 september 2009 @ 10:22:59 #181
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73234744
Een vrouw zit TV te kijken in de woonkamer
Komt haar man de kamer binnenlopen met een eend onder zijn arm.
Zegt hij: "Kijk, dit is het varken waar ik mee neuk."
Dus zijn vrouw: "Maar dat is geen varken?"
Zegt ie: "Ik had het ook niet tegen jou."
The Outside Agency
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:12:58 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73272253
Geen mop, maar wel hilarisch!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73290026
Ja ik zag dus zo een vent lopen over straat en hij vond een hond ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
pi_73290283
Staan dus 2 van die mongolen op een berg. Zegt de 1 ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverruhdomme!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:40:38 #185
271549 pr0tege
Faalhaas 2009
pi_73313866
komt een man bij de slager en zegt: ik wil graag 2 liter kaas!
waarop de slager antwoordt: maar meneer... we verkopen helemaal geen worst
waarop de man antwoordt: dat maakt niet uit ik ben toch op de brommer...
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:11:29 #186
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_73896462
Hoe noem je een zweedse pedofiel ?!?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_73897130
het is geel en hangt achter de auto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73902986
Het is geel en als je het tussen je ogen krijgt ben je dood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_73902992
Wat is een turk in een riool?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73902997
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_73935391
de directeurs van Heineken , amstel , bavaria komen in de kroeg.
waarna de barkeeper vraagt willen jullie wat drinken?

waarop de baas van amstel zegt doe mij maar een amstel.
waarop de baas van bavaria zegt doe mij maar een bavaria.
waarop de baas van heineken zegt doe mij maar een coca cola light.

De bazen van amstel en bavaria kijken de baas van heineken verontwaardigd aan en vragen waarom bestel jij een coca cola light?

waarop de baas van heiniken zegt, als jullie geen bier bestellen doe ik het natuurlijk ook niet.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:54:04 #192
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73989598
Waarom heeft een Fries een bed dat net zo lang is in de lengte als in de breedte?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:34:21 #193
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_74040091
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 02:17 schreef Kalebatz het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOU SUCK, JIJ ZUIGT MWHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:34:55 #194
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74184954
komt een marokkaan met een kikker op zijn hoofd bij de dokter
zegt die kikker zo van Dokter dokter ik heb een gezwel aan mijn kont !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74186249
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 02:17 schreef Kalebatz het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHHAHA die kenden we nog niet

  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:01:20 #196
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74190640
komt een man bij de dokter:"Dokter, wat heeft u een kleine praktijk!"
Dokter:" rot op, ik zit te schijten !"
The Outside Agency
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:17:09 #197
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74195779
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme - blondjes - moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken; ze schreeuwt:

'Okay sukkel, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!

Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?

Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens?

Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij, en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan… Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'

Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die eikel op je knie!'
The Outside Agency
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:23:12 #198
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74197912
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74198164
Een man werkt als kok in een restaurant. Op een dag besluit hij naar zijn dokter te gaan: “Dokter, ik heb toch zo’n vervelend probleem: Ik heb de hele dag door zo’n enorme zin om mijn lul in de uiensnijder te steken.’ “Nou” zegt de dokter “Dat lijkt mij niet zo’n goed plan, dan is de ramp niet te overzien” Een paar weken later komt de dokter de man toevallig tegen in de AH en vraagt hem hoe het nu gaat. “Dokter, ik kon mij op een vrijdagavond niet meer beheersen en heb hem in die uiensnijer gerost!! “Mijn God” roept de dokter “En nu?” “ja mijn baan kwijt!”zegt de man “En verder?” zegt de dokter , zegt die man “Die uiensnijer ook!”
  zondag 1 november 2009 @ 15:05:07 #200
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74278459
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef haakon het volgende:
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme - blondjes - moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken; ze schreeuwt:

'Okay sukkel, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!

Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?

Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens?

Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij, en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan… Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'

Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die eikel op je knie!'
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 1 november 2009 @ 16:36:36 #201
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74281294
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
Geen mop, maar wel hilarisch!
Bekijk deze YouTube-video
Dood
*Think outside the box*
pi_74622337
Er zitten twee apen in een boom in de woestijn. Op een gegeven moment doemt er aan de horizon een een busje op van het plaatselijk filharmonisch orkest.
De bus rijdt echter op een landmijn, waardoor iedereen, behalve de violist, om het leven komt. De violist krabbelt, samen met zijn nog uit één stuk bestaande viool, uit de geruïneerde bus.
Versuft, onder het bloed en in shock ligt hij een tijdje in het zand, temidden van zijn aan stukken gereten collegae. Na een uurtje komt hij overeind, en ziet in de verte een stip die alsmaar groter wordt.
'Dat is mijn redding", denkt hij ,'een auto!!'
Maar nee, het blijkt een leeuw te zijn, die hongerig op de violist komt afrennen.
'Wat moet ik doen?!' denkt de violist, en de angst grijpt hem bij de keel.
Hij krijgt een idee en legt zijn viool onder zijn kin, en begint te spelen. Uiteraard speelt hij alsof zijn leven er vanaf hangt.
De leeuw gaat zeven meter van hem af zitten, spitst zijn oren en luistert naar de prachtige muziek, likkebaardend.
Na ongeveer twee uur spelen, zwetend van angst en hitte, zitten er al vijf leeuwen om de violist heen. Opeens komt er een zesde leeuw aan, loopt de andere leeuwen voorbij, naar de violist toe, en slaat met één klap zijn hoofd van zijn romp.
Zegt de ene aap tegen de andere: 'Ik zei het je toch. Als die dove komt gaat het fout.'
  woensdag 11 november 2009 @ 23:52:23 #203
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74622481
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef nightcowboy het volgende:

[knip]
Nice.
*Think outside the box*
  woensdag 11 november 2009 @ 23:54:22 #204
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74622518
Iemand die zgn. beste-mop-van-[insert gebied/werelddeel oid] gehoord op de radio gisteren of vanmorgen? Die verkozen is door Readers Digest, schijnbaar; en die de inzender ervan totaal niet kon vertellen?
*Think outside the box*
pi_74624181
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef nightcowboy het volgende:
Er zitten twee apen in een boom in de woestijn. Op een gegeven moment doemt er aan de horizon een een busje op van het plaatselijk filharmonisch orkest.
De bus rijdt echter op een landmijn, waardoor iedereen, behalve de violist, om het leven komt. De violist krabbelt, samen met zijn nog uit één stuk bestaande viool, uit de geruïneerde bus.
Versuft, onder het bloed en in shock ligt hij een tijdje in het zand, temidden van zijn aan stukken gereten collegae. Na een uurtje komt hij overeind, en ziet in de verte een stip die alsmaar groter wordt.
'Dat is mijn redding", denkt hij ,'een auto!!'
Maar nee, het blijkt een leeuw te zijn, die hongerig op de violist komt afrennen.
'Wat moet ik doen?!' denkt de violist, en de angst grijpt hem bij de keel.
Hij krijgt een idee en legt zijn viool onder zijn kin, en begint te spelen. Uiteraard speelt hij alsof zijn leven er vanaf hangt.
De leeuw gaat zeven meter van hem af zitten, spitst zijn oren en luistert naar de prachtige muziek, likkebaardend.
Na ongeveer twee uur spelen, zwetend van angst en hitte, zitten er al vijf leeuwen om de violist heen. Opeens komt er een zesde leeuw aan, loopt de andere leeuwen voorbij, naar de violist toe, en slaat met één klap zijn hoofd van zijn romp.
Zegt de ene aap tegen de andere: 'Ik zei het je toch. Als die dove komt gaat het fout.'
Hij is fijn!!!
Feel the fuzz!
pi_74630532
laat maar
  woensdag 2 december 2009 @ 20:04:23 #207
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_75223897
Even een flauwe mop.

Een juffrouw op school geeft de kinderen les in biologie.
"Ik omschrijf een dier en jullie moeten dan antwoord geven", zegt ze. "Hier komt de eerste: Het eet gras en geeft melk, rara, wat is dit?"

Jantje steekt zijn vinger op: "Dat is een koe.". "Ja, dat klopt", zegt de juffrouw. "Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik had het over een geit."

"De volgende vraag: Het heeft veren en legt eieren" Jantje steekt weer zijn vinger op: "Dat is een kip, juffrouw". Juffrouw: "Ja, dat klopt, maar ik bedoelde eigenlijk een eend."

Jantje heeft er inmiddels een beetje genoeg van gekregen. "Ik heb ook een vraag voor u: Het is hard als je het in je mond stopt en komt er zacht weer uit." De juf wordt rood tot achter haar oren, waarop Jantje zegt: "Dát klopt ook, maar dat bedoelde ik niet. Ik had het over kauwgom!"
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 2 december 2009 @ 22:30:47 #208
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_75230114
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef nightcowboy het volgende:
Er zitten twee apen in een boom in de woestijn. Op een gegeven moment doemt er aan de horizon een een busje op van het plaatselijk filharmonisch orkest.
De bus rijdt echter op een landmijn, waardoor iedereen, behalve de violist, om het leven komt. De violist krabbelt, samen met zijn nog uit één stuk bestaande viool, uit de geruïneerde bus.
Versuft, onder het bloed en in shock ligt hij een tijdje in het zand, temidden van zijn aan stukken gereten collegae. Na een uurtje komt hij overeind, en ziet in de verte een stip die alsmaar groter wordt.
'Dat is mijn redding", denkt hij ,'een auto!!'
Maar nee, het blijkt een leeuw te zijn, die hongerig op de violist komt afrennen.
'Wat moet ik doen?!' denkt de violist, en de angst grijpt hem bij de keel.
Hij krijgt een idee en legt zijn viool onder zijn kin, en begint te spelen. Uiteraard speelt hij alsof zijn leven er vanaf hangt.
De leeuw gaat zeven meter van hem af zitten, spitst zijn oren en luistert naar de prachtige muziek, likkebaardend.
Na ongeveer twee uur spelen, zwetend van angst en hitte, zitten er al vijf leeuwen om de violist heen. Opeens komt er een zesde leeuw aan, loopt de andere leeuwen voorbij, naar de violist toe, en slaat met één klap zijn hoofd van zijn romp.
Zegt de ene aap tegen de andere: 'Ik zei het je toch. Als die dove komt gaat het fout.'
Kut apen
:')
  woensdag 2 december 2009 @ 22:35:32 #209
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75230298
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Iemand die zgn. beste-mop-van-[insert gebied/werelddeel oid] gehoord op de radio gisteren of vanmorgen? Die verkozen is door Readers Digest, schijnbaar; en die de inzender ervan totaal niet kon vertellen?
Beste mop komt uit Zweden
AMSTERDAM - De Zweed Jörgen Jönsson heeft de felbegeerde titel 'Beste grap ter wereld' gewonnen voor zijn mop over een arrogante yup en een kordate boer.

De wedstrijd was georganiseerd door Reader's Digest, die wereldwijd meer dan 15.000 inzendingen ontving. Ook twaalf Belgen en Nederlanderd deden mee. De moppen werden op vier punten beoordeeld: humor, originaliteit, schrijfstijl en aantrekkelijkheid voor een brede groep.

De beste Nederlandse mop komt van Kevin Snaterse. De Zwollenaar eindigde internationaal op een achtste plek met zijn klassieke vliegtuigmop. Finland werd tweede, Rusland derde.

De winnende mop:

Tijdens de jacht op het platteland richt een goed geklede man uit Stockholm zijn geweer en schiet een eend neer. Deze landt echter op een akker en de boer claimt de prooi. Omdat beiden de eend willen hebben, oppert de boer om het geschil op ouderwetse wijze op te lossen.”Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en daarna is het jouw beurt”, legt hij uit. “Wie het minste piept, krijgt de vogel.” De yup gaat akkoord. Dus de boer neemt een aanloop en trapt keihard in de edele delen van de man die vervolgens op de grond neerstort. Na twintig minuten, als het de man lukt om op te staan, hijgt hij: “Mijn beurt.” “Nee,” zegt de boer terwijl hij wegloopt. “Je mag de eend houden.”

“Niet al te ranzig en vooral eentje die iedereen aanspreekt, want zowel mannen als vrouwen kunnen lachen om deze grap. Daarnaast blijft het toch altijd leuk om mensen uit andere steden en landen op de hak te nemen”, zegt Oele Steenks, Hoofdredacteur Reader's digest over de mop.

De beste Nederlandse Moppentopper

Een knappe vrouw en een verkoper zitten in het vliegtuig. De vrouw is moe en wil wat slapen, maar de verkoper stelt haar voor een spelletje te spelen. De dame weigert en draait zich om om wat te slapen, maar de verkoper dringt aan. “Luister,” zegt hij, “je mag de ander een vraag stellen. Wie het antwoord niet weet, moet de ander 5 euro geven.” Opnieuw weigert de vrouw en probeert zich wat te netstelen. De verkoper probeert wederom: “We spelen het als volgt. Als jij het antwoord niet weet, geef je mij 5 euro, als ik het antwoord niet weet, krijg jij vijftig euro.” “Vooruit dan,” zegt de vrouw en speelt mee. De verkoper begint met een vraag: “Hoeveel bedraagt de afstand tussen de maan en de aarde?“ De dame trekt haar portemonnee en geeft vijf euro aan de verkoper. Die glundert en zegt: “Nu is het jouw beurt om mij iets te vragen.” De vrouw denkt even na en vraagt dan: “Wat gaat met drie poten de berg op en komt er met vier poten weer vanaf?” De verkoper denkt heel diep na: hij weet het niet. Hij neemt zijn laptop en googlet wat, maar vindt het niet. De knappe vrouwe is intussen in slaap gevallen. Hij zoekt een hele poos op internet, maar vruchteloos. Uiteindelijk maakt hij de vrouw wakker, neemt hij zijn portemonnee en geeft haar 50 euro. Ze stopt het geld weg en draait zich weer om om verder te slapen, wanneer de verkoper vraagt: “Wat was het antwoord op de vraag?” De vrouw neemt zwijgend haar portemonnee en overhandigt de verkoper 5 euro.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 10 december 2009 @ 11:50:07 #210
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_75476926
Ik stond vandaag bij de kassa in de Gamma, gaan alle sirenes af !
U BENT DE 500.000ste KLAND IN ONZE WINKEL !
U krijgt van Gamma een cheque van 1000 euro, en U hoeft hem
hier niet te besteden !
Relaxed, dus ik meteen naar de hoeren.
Kom ik bij die hoerenkeet aan, ben ik de 100.000ste klant sinds
de opening !
U mag onbeperkt gratis neuken en kiezen welke hoer u wilt.
Normaal kies ik altijd de goedkope, dus ik had wel zin in een dure.
Dus ik kies een vrouw uit India, moet zo'n stip op d'r kop.
Dus ik lekker van bil met haar.
Na een tijdje lig ik boven en al wippend kijk ik steeds naar die
irritante stip.
Dus ik begin die stip eraf te krassen en wat denk je !?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  donderdag 10 december 2009 @ 12:16:13 #211
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75477850
Een vertegenwoordiger in stofzuigers arriveert in een klein boerendorpje met zijn handelswaar.
Dus hij waagt het erop en belt aan bij een boerderij. Dus er wordt opengedaan, de man doet zijn verhaal.
"Mevrouw, ik heb hier dé stofzuiger staan die alles opzuigt! Dus hij maakt de hele stofzak leeg over de vloer van de vrouw en maakt het nog sterker. "Mevrouw, ik garandeer u! Als deze stofzuiger het niet van de grond af kan halen, eet ik de hele vloer schoon!"
Zegt die vrouw: "Dan kunt u nu al beginnen met eten. We hebben hier geen stroom."
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 10 december 2009 @ 13:42:14 #212
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_75480816
Ik heb mijn kerstverlichting weer opgehangen.
Ze herinneren me aan Turken:
D'r werken er maar een paar, ze zijn allemaal met elkaar verbonden en zien er het mooist uit als ze aan een boom hangen
The Outside Agency
  donderdag 10 december 2009 @ 15:05:00 #213
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75483730
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef haakon het volgende:
Ik heb mijn kerstverlichting weer opgehangen.
Ze herinneren me aan Turken:
D'r werken er maar een paar, ze zijn allemaal met elkaar verbonden en zien er het mooist uit als ze aan een boom hangen
Mij doen Turken denken aan kerstbomen. Eerst versier je ze en na de kerst tuig je ze af.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 14 december 2009 @ 21:29:07 #214
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_75629145
Op een mooie dag zwemmen 2 blondjes in de Nijl. Op den duur komt er een krokodil aangezwommen.
'Kijk', zegt het ene blondje, 'Een Lacoste surfplank!'
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:56:13 #215
240009 dave_chapelle
Tyrone Biggums!
pi_75641721
Hoe noem je een aap die niet van slingeren houdt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de favorite televisie zender van een pedofiel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redballs! It's cocaine in a can.
pi_75679417
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef haakon het volgende:
Ik stond vandaag bij de kassa in de Gamma, gaan alle sirenes af !
U BENT DE 500.000ste KLAND IN ONZE WINKEL !
U krijgt van Gamma een cheque van 1000 euro, en U hoeft hem
hier niet te besteden !
Relaxed, dus ik meteen naar de hoeren.
Kom ik bij die hoerenkeet aan, ben ik de 100.000ste klant sinds
de opening !
U mag onbeperkt gratis neuken en kiezen welke hoer u wilt.
Normaal kies ik altijd de goedkope, dus ik had wel zin in een dure.
Dus ik kies een vrouw uit India, moet zo'n stip op d'r kop.
Dus ik lekker van bil met haar.
Na een tijdje lig ik boven en al wippend kijk ik steeds naar die
irritante stip.
Dus ik begin die stip eraf te krassen en wat denk je !?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:26:29 #217
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_75683391
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef haakon het volgende:
Ik stond vandaag bij de kassa in de Gamma, gaan alle sirenes af !
U BENT DE 500.000ste KLANT IN ONZE WINKEL !
U krijgt van Gamma een cheque van 1000 euro, en U hoeft hem
hier niet te besteden !
Relaxed, dus ik meteen naar de hoeren.
Kom ik bij die hoerenkeet aan, ben ik de 100.000ste klant sinds
de opening !
U mag onbeperkt gratis neuken en kiezen welke hoer u wilt.
Normaal kies ik altijd de goedkope, dus ik had wel zin in een dure.
Dus ik kies een vrouw uit India, moet zo'n stip op d'r kop.
Dus ik lekker van bil met haar.
Na een tijdje lig ik boven en al wippend kijk ik steeds naar die
irritante stip.
Dus ik begin die stip eraf te krassen en wat denk je !?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klant met een D getyped
The Outside Agency
pi_75685059
Stapt een vent in een bus met negers
Die vent kijkt zo de bus eens in en zegt tegen de chauffeur: "Brandje in de bus gehad?"
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_76228140
Wat is het verschil tussen een antilliaan en laminaat ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 00:56:54 #220
25682 2cv
Niet subtiel
pi_76248810
Wat is het heetste dier op aarde ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_76436470
Wat is het enige dier ter wereld met een lul op z'n rug?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:51:15 #222
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_76544041
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef Karrs het volgende:
Stapt een vent in een bus met negers
Die vent kijkt zo de bus eens in en zegt tegen de chauffeur: "Brandje in de bus gehad?"
_
Tics van je petten.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:35:35 #223
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76548397
Komt een non bij de dokter voor een algeheel onderzoek. Ze kleedt zich uit, en de dokter legt een hand op haar hoofd, en zegt: "zeg eens achtentachtig", en de non zegt "achtentachtig". Is allemaal prima.
De dokter legt z'n twee handen op d'r voorgevel en zegt weer: "zeg eens achtentachtig" en de non zegt weer "achtentachtig".
Vervolgens stopt de dokter 2 vingers in d'r poesje , en zegt wederom: "zeg eens achtentachtig".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Think outside the box*
pi_76550871
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Komt een non bij de dokter voor een algeheel onderzoek. Ze kleedt zich uit, en de dokter legt een hand op haar hoofd, en zegt: "zeg eens achtentachtig", en de non zegt "achtentachtig". Is allemaal prima.
De dokter legt z'n twee handen op d'r voorgevel en zegt weer: "zeg eens achtentachtig" en de non zegt weer "achtentachtig".
Vervolgens stopt de dokter 2 vingers in d'r poesje , en zegt wederom: "zeg eens achtentachtig".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_76551363
Een jongeman is net in een klooster opgenomen en loopt nu met het kloosterhoofd door de gangen. Het kloosterhoofd legt hem alles uit hoe het in het klooster gaat. Kloosterhoofd: Jongen, hier is de keuken, daar is de gebedsruimte, de werkhal en daar eten we. Jongen: Ah, dat ziet er allemaal heel sober uit. Kloosterhoofd: Ja, wij doen alleen maar werken, bidden, eten en slapen.
Jongen: Dat is fijn. Maar vader, soms als ik alleen op mijn kamer zit hebt ik wel eens last van eh… bepaalde behoeftes. Kloosterhoofd: Heel begrijpelijk jongen, maar daar hebben we een oplossing voor.
Jongen: Werkelijk? Wat dan? Kloosterhoofd: Aan het einde van deze lange gang zie je een grote kast. Als je die kast open doet zie je een klein luikje. Achter dat luikje zit een goed ingeoliede kont. Daar kun je je dan op uitleven. Jongen: Dat is geweldig. Enne, hoe vaak mag ik dat doen dan?
Kloosterhoofd: Nou, je mag daar van gebruik maken op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Jongen: Oh, en hoe zit het dan met woensdag? Kloosterhoofd: Ja jongen. Dan heb jij kastdienst.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:16:15 #226
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76554035
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 05:12 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Wat? Is ie niet leuk
*Think outside the box*
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:04:39 #227
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_76564878
Ik zei tegen m'n vrouw:"Ik heb het gevoel dat ik je wil vermoorden."
Waarop m'n vrouw zei:"Je hebt professionele hulp nodig."

Dus ik heb het een huurmoordenaar laten doen.
The Outside Agency
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:09:18 #228
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_76586234
Wat is de overeenkomst tussen de Tour de France en een Nederlandse gevangenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 10 januari 2010 @ 17:07:29 #229
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_76640242
Komt een vrouw bij de doctor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_76875108
En wat denk je dan van deze vage gasten die niet sporen, heb ik nooit begrepen
maar toch wel leuk

pi_76875167
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Enchanter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de Tour de France en een Nederlandse gevangenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 18 januari 2010 @ 00:07:47 #232
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76948781
Wordt een man door de politie tegengehouden voor een blaastest. Zegt de agent:
"U moet even meekomen voor een alcoholcontrolle!" Zegt de man: "Goed, in welk café beginnen we?"

Er rijdt een man over de snelweg. Hij rijdt zo'n 140, 150 kilometer per uur. Hij wordt opgemerkt door een politie Porsche die de achtervolging inzet. De man gaat steeds harder rijden: 170, 180, 190 kilometer per uur. Uiteindelijk wordt hij door de politie klem gereden. "Waarom rijdt u zo hard?" Vraagt de politieagent."Tja", zegt de man: "Vorige week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent. En nou was ik als de dood dat je haar terug kwam brengen."
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:40:46 #233
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_77022862
ik ging laatst naar de kerk in zo'n biechthok.
ik zo: Ik heb gezondigd, in de WO II heb ik een jood bij mij in de kelder gehouden.
Priester: maar dat is toch niet erg? dan heb je iemand geholpen!
ik: ja, maar ik liet hem elke dag 200 gulden betalen.
Priester: alles was duur toen, en voor je leven betalen deden ze toen gewoon, niet erg.
ik: ik heb hem gisteren verteld dat de oorlog afgelopen is
The Outside Agency
pi_77118735
Komt een kanker patient bij de kapper...

Oh nee... Uhm...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:18:43 #235
272228 graan
ondertitel is te lang om hier
pi_77193499
er breekt een nieuwe ijstijd uit!!, er is een dom blondje dat vlak voor de ijstijd te veel discovery heeft gekeken, dus zij weet gelukkig dat als je een wak maakt in het ijs dat je daar dan uit kan vissen
dus zij loopt het ijs op, zoekt een geschikte plek, maakt een wak, maar dan hoort ze opeens harde stem: DAAR ZIT GEEN VIS!
domblondje denkt:Wtf zal wel, en zoekt een andere plek maakt daar een nieuwe wak, maar hoort dan de stem opnieuw:DAAR ZIT VERDOMME GEEN VIS domblondje denkt is dat nou god? of beeld ik me dit nu in, maar ze besloot nog iets verder telopen, maakt een nieuw wak, maar weer die stem: DAAR ZIT OOK GEEN VIS
dom blondje kijkt omzich heen en schreeuwt:wie ben je en waar zit je, als je god bent, laat je zien. de stem zegt: IK BEN GOD NIET, IK BEN OMROEPER VAN HET IJSHOCKEYSTADION
  zondag 24 januari 2010 @ 00:01:55 #236
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77195006
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef graan het volgende:
knip
Die komt uit de Donald Duck van deze week

Ook een leuke daar uit:

Op een ochtend luisteren een man en een vrouw naar het weerbericht. "Vandaag verwachten we tien centimeter sneeuw. Gelieve uw auto aan de rechterkant van de straat te parkeren, dan kunnen de sneeuwschuivers er makkelijk langs." De vrouw haast zich uit bed en verplaatst de auto. De volgende ochtend: "We verwachten vijftien centimeter sneeuw. Gelieve uw auto aan de linkerkant van de straat te parkeren." Weer gaat de vrouw naar buiten om de auto te verplaatsen. De volgende ochtend: "We verwachten 30 centimeter sneeuw, gelieve uw auto kkgggrrr..." De radio heeft het begeven. "Oh nee," zegt de vrouw, "nu weet ik niet waar ik de auto moet parkeren." Haar man: "Zeg, waarom laat je de auto vandaag anders niet in de garage staan?"
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 februari 2010 @ 16:12:32 #237
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77595102
Waarom komt de rijdende rechter wel eens te laat?

Nou ik zal het jullie vertellen he:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 16:13:43 #238
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77595144
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
Waarom komt de rijdende rechter wel eens te laat?

Nou ik zal het jullie vertellen he:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het topic gevonden. Goed zo (aai over de bol). Was dat nu zo moeilijk?
F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 februari 2010 @ 16:20:20 #239
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77595433
sorry baas
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77623887
Emancipatie vergadering:

Eenvrouw loopt naar de microfoon:
'Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende
al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.

Daverend applaus uit de zaal .

Ik zei vorig jaar:'Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er
geen zin meer in.'

Weer luid geklap uit de zaal.

De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op
de derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken'.

De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.

Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:

'Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de
hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in'.

Luid gejuich en gejoel uit de zaal .

Ik zei tegen Pieter: 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'

De dames staan op de banken.

'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op
de derde dag stond Pieter mooi zelf z'n sokken te wassen.'

De wave wordt ingezet.

Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar
getraut mit Mohammed.

Mohammed wil elke dag cous-cous eet.Iek altijd for hem gekook,
maar gad geen sin meer en seg:

as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'

De zaal is niet meer te houden.

'De 1ste dag iek sie nix,

de 2e dag iek sie nix,

Maar 3e dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog
pi_77623962
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[mop]
pi_77655419
epic
Feel the fuzz!
  maandag 8 februari 2010 @ 22:23:55 #243
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_77788958
The more u drink, the WC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 8 februari 2010 @ 22:38:40 #244
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_77789747
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
Emancipatie vergadering:

*knip*


Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_77834177
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef haakon het volgende:
The more u drink, the WC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIe hoorde ik in de 1e al tijdens engelse les haha. Wel leuk!
Feel the fuzz!
pi_77834185
Zit ik in de auto met mijn maat, staan stil voor een stoplicht. Ineens 2 agenten die mij vragen het raampje open te doen. Dus ik doe dat raam open, zegt die agent: "Wij zoeken 2 verkrachters". Waarop ik mijn maat aankijk, hij kijk mij aan, en ik zeg: "Niet verder zoeken, wij doen het!"
Feel the fuzz!
pi_77834200
Ik heb nog een heeeele lange....
pi_77834209
Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.

Rechter: "Dat is een zwaar misdrijf, als u verzachtende omstandigheden
kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog".


De man: "Ze was dom, ik moest ze gewoon doodslaan".

De Rechter: "Dat is niet echt een verzachtende verklaring van u, als u
echt niet levenslang achter tralies wilt zult u met iets beters moeten
komen."

Waarop de man verklaart:

We woonden in een flat.

Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig.

Ze waren heel klein.

De zoon van 12 was maar 90 cm en die van 19 was maar 85 cm.

Op een dag zei ik tegen mijn vrouw "dat is toch zielig hè, die kinderen
van die mensen".

"Ja", zegt mijn vrouw, "dat zijn pyrineën ".

Ik zeg: "je bedoeld pygmeën".

"Nee", zegt ze, "pygmeën dat is dat wat onder de huid zit waar
je sproeten van krijgt".

Ik zeg: "dat is pigment".

"Nee", zegt ze, "pigment dat is waar de oude romeinen op
schreven".

Ik zeg: "dat is perkament".

"Nee", zegt ze, "perkament is als een dichter iets begint en
niet afmaakt".

"Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen
dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje.

Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk: ze is rijp voor het
gesticht..."

"Schat kijk eens", ze maakt een boek open en laat een stuk tekst
zien.

"Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15."

Ik neem het boek en zeg: "Maar schat, dat is frans daar staat: 'La
Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.'

Dat betekent: De Markiezin van Pompadour was de minnares van Lodewijk de
15e".

"Nee" zegt mijn vrouw, "dat moet je letterlijk vertalen. 'La
marquise- het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse- de lerares, Louis
XV - de pooier.' Ik moet dat toch weten, ik heb extra voor mijn franse les
een legionair in dienst gehad.

" Ik zeg: "je bedoelt een lector".


"Nee", zegt ze, "Lector is een griekse held".

Ik zeg: "dat was Hector en dat was een trojaan".

"Nee", zegt ze, "Hector is een vlaktemaat".

Ik zeg: "dat is een hektaar".

"Nee", zegt ze, "hektaar is een godendrank".

Ik zeg: "Dat is nektar".

"Nee", zegt ze, "dat is een rivier in zuid-Duitsland".

Ik zeg: "dat is de Neckar".

Mijn vrouw: "Ken jij dat lied niet "Gauw graas ik aan de Nektar, gauw
graas ik aan de rijn", dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo
gezongen".

Ik zeg: "in duet".

"Nee", zegt ze, "duet is als twee mannen met een sabel
vechten".

Ik zeg: "dat is een duel".

"Nee", zegt ze, "duel is als een trein uit een donker berggat
naar buiten komt".

"Edelachtbare...toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen".

Even stilte...... Dan zegt de rechter: "Vrijspraak! Ik had ze bij Hector
al doodgeslagen!".
pi_77834220
Ik was gisteren op de rommelmarkt, en besloot eens wat leuks te gaan kopen voor m'n interieur.

Zie ik daar zo'n kansloos figuur spullen verkopen.

Dus ik ff kijken wat ie had, zie ik daar een houten kat staan. Tof, zo'n houten kat.

Ik vraag aan dat figuur: "Hoe duur is die houten kat van je, gast?"

Zegt ie: "Tien euro, maar met het verhaal erachter kost het vijfentwintig."

"Ik neem hem voor tien" zeg ik, en het figuur overhandigt mij de houten kat.

Terwijl ik met die houten kat onder m'n arm terug naar huis loop, hoor ik overal katten-gemiauw vandaan komen. Ik kijk om me heen, en zie dat alle katten uit de buurt achter me aan komen (toch wel een stuk of 50).

Ik begin uit verbazing weg te rennen, maar de katten komen net zo snel achter me aan. Ik begin bang te worden en gooi uit pure angst de houten kat in het kanaal.

Wat er toen gebeurde zal ik nooit vergeten. Alle katten springen achter die houten kat aan, het kanaal in!!! Allemaal hartstikke dood.

Dus ik loop snel terug naar dat kansloze figuur met z'n spulletjes.

Hij ziet me al aankomen en zegt: "Haha, nu wil je zeker het verhaal achter de houten kat weten, hè?"


"Nee", zeg ik, "Ik vroeg me af of je ook houten turken hebt?"
pi_77834317
Er komt een zebra bij de bakker....

Vraagt die zebra aan de bakker: Zou ik een halfje wit mogen, bakker?

Maar natuurlijk! zegt die bakker. Wil je het soms ook gesneden hebben?

Zegt die zebra: Nou, dat maakt niet zoveel uit. Ik ben toch met de brommer.


pi_77834331
Een bewoner van een rijtjeshuis is van plan om zijn woonkamer te gaan behangen. Toevallig weet hij dat een buurman van een paar deuren verder dit een aantal weken geleden ook heeft gedaan.
Hij besluit de buurman om raad te gaan vragen.

Hij belt aan en de buurman doet open. Waarop hij vraagt: Buurman, jij had toch laatst je woonkamer behangen?
Ja dat klopt zegt die buurman.

Nou, dan kun je me vast ook vertellen hoeveel rollen behang ik daarvoor nodig heb, aangezien de afmetingen hetzelfde zijn.

14 rollen behang heb ik ervoor gebruikt, zegt de buurman.

Dus hij naar de lokale Gamma en daar een mooi behang uitgezocht en hier 14 rollen van mee naar huis genomen. Eenmaal thuis aangekomen begint hij de rollen behang tegen de muur te plakken en na een aantal uur is hij klaar en tevreden over het resultaat.

Tot hij in de hoek van de kamer nog 4 hele rollen behang ziet staan die hij niet gebruikt heeft. Vreemd.

Hij gaat terug naar de buurman die hij om advies had gevraagt en zegt tegen hem: Buurman, ik dacht dat je me vertelde dat ik 14 rollen behang nodig had om de woonkamer te behangen?

Ja dat klopt, zegt die buurman.

Maar ik had 4 rollen over.

Nou, zegt die buurman. Ik ook!
pi_77834341
Bij een algehele politiecontrole langs de A2 wordt een man in een witte Audi aangesproken door een agent.

Goedenavond meneer, zegt de agent. Ik zie dat u rode vlekken op uw bumper en motorkap heeft. Is dat soms bloed?

Ja agent, zegt de bestuurder van de auto. Ik heb zojuist een Marokkaan aangereden.

Zo zo, zegt die agent. En waar komt dan dat gras tussen de grill en de bumper vandaan?

Nou agent, hij rende eerst 4 weilanden door!
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:47:13 #253
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_77862436
wat is zwart van binnen en wit van buiten ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_77870044
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef haakon het volgende:
wat is zwart van binnen en wit van buiten ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_77904867
Op een avond zaten 2 blonde vrouwen te praten.
Tot een van de vrouwen plots zei, ik heb gister een zwangerschaps test gedaan.
Waarop de andere vrouw verwonderd reageerde: Oh, en waren de vragen moeilijk ?

Radio grappen zijn waardeloos als je ze nog een keer hoort
  zondag 14 februari 2010 @ 18:42:00 #256
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_77990961
tvp
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:50:08 #257
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_77991272
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Enchanter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de Tour de France en een Nederlandse gevangenis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_78305340
Kan hier de mop wel typen maar met beeld is ie leuker,,

  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:51:30 #259
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78528943
Een jongetje van 5 staat bij z'n pa in de douche, wijst ie naar de lul van z'n pa en vraagt ie: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Vader: "Ja jongen, dat krijg jij later ook."
Dus dat jochie loopt blij weg..
Komt dat dochtertje van 4 binnenlopen, en wijst naar de lul van haar vader: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Dus die vader zegt: "Als je niks tegen mama zegt, kun je hem nu ook wel krijgen."
The Outside Agency
pi_78534453
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:51 schreef haakon het volgende:
Een jongetje van 5 staat bij z'n pa in de douche, wijst ie naar de lul van z'n pa en vraagt ie: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Vader: "Ja jongen, dat krijg jij later ook."
Dus dat jochie loopt blij weg..
Komt dat dochtertje van 4 binnenlopen, en wijst naar de lul van haar vader: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Dus die vader zegt: "Als je niks tegen mama zegt, kun je hem nu ook wel krijgen."
..............................
Feel the fuzz!
  maandag 1 maart 2010 @ 01:10:59 #261
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_78577267
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:51 schreef haakon het volgende:
Een jongetje van 5 staat bij z'n pa in de douche, wijst ie naar de lul van z'n pa en vraagt ie: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Vader: "Ja jongen, dat krijg jij later ook."
Dus dat jochie loopt blij weg..
Komt dat dochtertje van 4 binnenlopen, en wijst naar de lul van haar vader: "Papa, krijg ik dat later ook ?"
Dus die vader zegt: "Als je niks tegen mama zegt, kun je hem nu ook wel krijgen."
omg
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_78665587
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef lighted het volgende:

[..]

ha.
Zelf bedacht?
nee
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:47:07 #263
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78672970
Toppunt van incest:

Broer en zus liggen te wippen.
Zegt zus:"Je houdt het langer vol van papa"
Zegt die broer: "Dat zei ma ook al!"
The Outside Agency
pi_78729835
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef haakon het volgende:
Toppunt van incest:

Broer en zus liggen te wippen.
Zegt zus:"Je houdt het langer vol van papa"
Zegt die broer: "Dat zei ma ook al!"
Sick dude
Random number generator:
8
pi_78745692
Komt een skinhead bij de bakker
Zegt de bakker, jij wil zeker een wit brood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darkraver komt bij de bakker
Mag ik een brood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lopen vier negers over straat met een doodskist op hun schouders
en een nagent ziet dat en roept HALT
maar die negers hoorden niets en liepen gewoon door
voor de tweede keer roept de agent HALT
nou die negers lopen nog steeds door
dus die agent trekt daarop zijn pistool en schiet zo alle vier die negers dood
waarop de doodskist op de grond valt de deksel eraf pleurt en er een klein mannetje met een wit gewaad en puntmuts op uit de kist stapt en zegt he eikel wat doe jij nou schiet je alle vier me banden lek
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  zondag 18 april 2010 @ 20:33:37 #266
229450 seatsniffer
Kwaliteitsduitser
pi_80457396
Een nederlander is in engeland.

Een engelsman vraagt aan hem: 'What do you do for a living?'

De nederlander: I fok horses.

Engelsman: Pardon?????!!!1111

Nederlander: Yes, horses.
pi_80459443
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef seatsniffer het volgende:
Een nederlander is in engeland.

Een engelsman vraagt aan hem: 'What do you do for a living?'

De nederlander: I fok horses.

Engelsman: Pardon?????!!!1111

Nederlander: Yes, horses.
yes, paarden
  maandag 19 april 2010 @ 00:57:49 #268
229450 seatsniffer
Kwaliteitsduitser
pi_80468321
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

yes, paarden
No, horses.
  maandag 19 april 2010 @ 17:16:46 #269
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_80487660
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:57 schreef seatsniffer het volgende:

[..]

No, horses.
jij hebt je eigen joke verneukt
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_80581261
Martin Jol komt bij een FC Twentetraining kijken en vraagt aan McClaren om advies.
McClaren:,, Wij trainen op vloeiende combinaties en op het IQ." ,,Dat snap ik niet,"zegt Martin Jol. McClaren roept Sander Boschker bij zich om het te demonstreren en zegt tegen de keeper:,,Luister Sander, het is de zoon van je vader en moeder en het is niet je broer."
,,Dat is simpel," zegt Boschker ,,Dat ben ikzelf." Martin Jol is onder de indruk en probeert dit ook op zijn training en roept Suarez bij zich.
,,Luis, het is de zoon van je vader en je moeder en het is niet je broer." Suarez weet het niet en vraagt hulp bij Jan Vertonghen. Vertonghen zegt:,, Dat is gemakkelijk, dat ben ik!"
Suarez rent naar Martin Jol en zegt: ,, Het is Jan!" ,,
Nee lul, antwoordt Martin Jol, het is Sander Boschker!!!"


FCT FTW
Feel the fuzz!
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 16:57:52 #271
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80638754
Laatst wou mijn schoonmoeder uit het raam van de 12e verdieping springen. Ik stond er bij te huilen. Ik kreeg dat klote-raam niet open.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:02:07 #272
176916 Karrs
2007-2017
pi_80642814
Komt een eend klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 19:13:13 #273
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80643184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_80733043
Jantje zit op school en de juf heeft een vraagsommetje. Er zitten 5 duiven op het dak, dan komt er een jager langs en schiet er drie dood. Waarop de juf vraagt: hoeveel duiven zitten er nog op het dak?

Jantje antwoordt: geen één natuurlijk, denkt u nou echt dat de anderen blijven zitten?
pi_80753948
De eerste schooldag in Rotterdam.


De docent leest de namen van de nieuwe leerlingen op.


"Mustafa El Ekh Zeri"
"Aanwezig"


"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"


"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"


"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"


"Mi Cha El Mey Er"
...Stilte in de klas...


"Mi Cha El Mey Er"
....Stilte in de klas...


"Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er!!!!!!!"


Achter in de klas staat een jongen op en zegt:


"Ik denk dat ik dat waarschijnlijk ben, maar mijn naam wordt als MICHAEL
MEIJER uitgesproken..
  zondag 2 mei 2010 @ 09:53:10 #276
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_80923563
Drie appartementen, in het linker woont Batman, in het rechter woont Spiderman. Wie woont er in het middelste appartement?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 2 mei 2010 @ 11:03:03 #277
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_80924930
Ander woord voor een Surinaamse gynaecoloog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toppunt van vals spelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_80996666
Er was een jong olifantje ontsnapt uit de dierentuin. Het beest werd het eerst gezien door door een kippig oud vrouwtje. Ze belde de politie. “Agent, er staat een grijs beest in m’n tuin, en met zijn staart trekt hij al mijn planten eruit” “Zo mevrouwtje, en wat doet hij er dan mee?” “Nou agent, als ik u dat vertel gelooft u me niet”
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:18:35 #279
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80996976
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:03 schreef Hork het volgende:
Er was een jong olifantje ontsnapt uit de dierentuin. Het beest werd het eerst gezien door door een kippig oud vrouwtje. Ze belde de politie. “Agent, er staat een grijs beest in m’n tuin, en met zijn staart trekt hij al mijn planten eruit” “Zo mevrouwtje, en wat doet hij er dan mee?” “Nou agent, als ik u dat vertel gelooft u me niet”
:')
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:23:23 #280
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80997091
Hähahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Zo'n goeie dat ik niet meer bijkom!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:26:05 #281
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80997141
omg, zij denkt dat hij zijn staart gebruikt ipv zijn slurf, en ze denkt dat ze de plantjes in de kont stopt

wat een niveau hier
The Outside Agency
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:31:58 #282
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_81007767
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:26 schreef haakon het volgende:
omg, zij denkt dat hij zijn staart gebruikt ipv zijn slurf, en ze denkt dat ze de plantjes in de kont stopt

wat een niveau hier
Idd
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:47:04 #283
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_81008322
Wat is de overeenkomst tussen baby's en pannenkoeken bakken ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:36:49 #284
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81012369
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef haakon het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen baby's en pannenkoeken bakken ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_81118417
Amsterdam begint met een A en eindigt met een?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 11:42:24 #286
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81124792
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:54 schreef Sportex het volgende:
Amsterdam begint met een A en eindigt met een?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem niet ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 9 mei 2010 @ 20:32:21 #287
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_81225566
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".
The Outside Agency
  zondag 9 mei 2010 @ 21:03:03 #288
210150 Hiddendoe
lastpost
pi_81227078
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik snap hem niet ?
Ik ook niet hoor.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:08:08 #289
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_81227350
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik snap hem niet ?
Lees eens goed
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 21:18:22 #290
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81227879
* 2cv leest nog 5 keer heel goed.

Ik snap hem nog steeds niet
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 9 mei 2010 @ 21:26:06 #291
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_81228250
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef 2cv het volgende:
* 2cv leest nog 5 keer heel goed.

Ik snap hem nog steeds niet
Eindigt
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 21:52:36 #292
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81229822
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_81269224
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef 2cv het volgende:

Juist
pi_81415660
Welk fruit is het fruitigste?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 appol
Maak van acht meter japanse stof uw nieuwe pyjama.
pi_81775497
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 mei 2010 @ 00:58:07 #296
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81779271
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 23 mei 2010 @ 01:42:47 #297
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81780336
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_82010181
Komt een detective de HTML binnen lopen, ziet ie een body liggen...
soms
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 16:33:26 #299
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_82448796
4 oude ondeugende oma's zitten aan een tafel in het bejaardentehuis.
Toen kwam er een oude opa binnen lopen.
Een van de oude oma's riep hem toe:
'Wij wedden dat we je precies kunnen vertellen hoe oud je bent.'

De oude man zei, 'Dat kun je echt niet precies raden, stelletje ouwe gekken.'

Eén van de oude oma's zei:
'Dat kunnen we wel degelijk wel!
Laat je broek & je onderbroek maar zakken & we vertellen je precies je leeftijd.'

Een beetje ontzet maar vastberaden om te bewijzen dat ze dat niet konden,
liet ie z'n broek en onderbroek zakken!

De omaatjes lieten hem nog een paar rondjes draaien en verscheidene keren op en neer springen.
Toen riepen ze in koor:'Je bent 87 jaar oud!'

Met de broek op zijn enkels, vroeg de oude vent:'Hoe raden jullie dat in vredesnaam?'

Schaterend van het lachen, met de tranen op de wangen riepen de oude dames wederom in koor:
'We zijn gisteren op je verjaardagsfeest geweest....!!!
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:59:50 #300
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_82456248
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:54 schreef Sportex het volgende:
Amsterdam begint met een A en eindigt met een?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na uitleg..: nice!
*Think outside the box*
pi_82481954
Hoe maak je Lady Gaga wakker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe maak je Michael Jackson wakker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe hard snurkt Thomas Acda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=> Moppentrommel #6

[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 08-06-2010 09:13:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')