abonnement Unibet Coolblue
pi_58016446


Met hosts Ant & Dec :


De juryleden Simon Cowell, Piers Morgan en Amanda Holden:


Vorig jaar was het supercool, met als winnaar Paul Potts, de telefoonverkoper die opera ging zingen en nu een enorme carriere heeft over de hele wereld. Andere opvallende artiesten waren toen :

quote:
Paul Potts
What a difference a year makes. Roll back the clock 12 months you'll remember that the now world famous opera star, Paul Potts, was a humble mobile phone salesman from a small town in Wales. Today, with over 3 million sales of his debut album One Chance in his pocket, he's halfway through a concert tour spanning 13 countries. This unassuming nice-guy looks set for world domination!

Paul's now legendary first audition in Cardiff has been viewed more than 21 million times on YouTube, making it the UK’s most discussed clip of all time! His meteoric rise to fame has even prompted rumours of a Hollywood movie being made about his life...

What can we say about that meteoric rise? Only one thing... Jack-Pott!

Connie Talbot
Since melting the hearts of the nation in series one, Connie has been a busy little 7 year-old. Whilst other kids her age are eating worms in the garden and struggling to tie their shoelaces, Connie has been in the recording studio making a debut album, Over The Rainbow, which has already sold over 100,000 copies!

Connie's dreams keep coming true. She turned the Christmas lights on in Walsall and performed live in Birmingham’s Centenary Square, confirming her place as the rising star of the Midlands.

Those oldies on the judging bench had better watch their backs... Connie's making her way in showbiz so quick she'll be fighting 'em for a place on the panel by the time she's ten!

Bar Wizards
Whoever thought spending so much time in the bar could be so good for you? But the two Neils from Manchester have made a career out of frolicking around with bottles of the hard stuff, in bars and clubs across the globe. Since last year’s Britain’s Got Talent final, the lads have become the faces of the Hellman’s mayonnaise Squeezy campaign, and have continued to wow audiences around the world with their flair bartending skills.

Brimming with more energy than a Pro-Plus and Red Bull cocktail, the boys also run Flair & Mixology training courses, where they pass on their bottle spinning secrets to budding apprentices.

Two parts Bar Wizard to one part British public = a cocktail for success.

Kombat Breakers
When the Kombat Breakers formed in the summer of 1999, none of them could have predicted how far they would take their unique brand of street dancing. In the past year members Leroy B, Tee, Toke’n, Brixton, Sims and Lil’ D have collaborated with pop heavyweights Lemar, Beverley Knight, UB40 and Kele le Roc, and have their sights firmly set on becoming the UK’s number one fusion breakdance group.

Fame and fortune await for the boys from Coventry, but even when that happens, the coolest bit of bling the Kombat Breakers will ever own are the Blue Peter badges that they earned teaching Konnie and the rest of the BP crew how to dance. Re-spect!

Damon Scott
If you thought going around with your hand up a monkey’s bottom wasn’t funny… you were wrong.

Don’t worry, there’s no need to call the RSPCA, we’re not talking animal abuse here, we’re talking Damon Scott. This is the man who entertained the nation with his riotous puppets in last year’s Britain’s Got Talent final; and the true heir to Keith and Orville’s throne.

Since the show Damon has taken his act to various star-studded events and performed alongside household names including Sugababes and Westlife. He has also set up a ‘team-building programme’, called Monkey See Monkey Do, where he teaches workmates and bosses how to bond with each other whilst learning the art of puppeteering.

Bessie Curzons
As soon as she sauntered onto the stage dressed as a Victorian street urchin, it was obvious that young Bessie had the pedigree to make it all the way. A huge favourite with both the fans and the judges, she sang and danced her way through a catalogue of My Fair Lady and Mary Poppins songs, and had Piers proclaiming her as ‘the most naturally gifted’ finalist of series one.

Her infectious enthusiasm and dedication towards her roles did not go unnoticed; and after watching her progress all the way to the grand final, legendary talent spotter Sylvia Young, offered Bessie a place at her world famous stage school. There she will walk in the illustrious footsteps of Denise Van Outen, Amy Winehouse, Billie Piper, and er…Dean Gaffney.
Good luck Bessie!!


Elke zaterdag op ITV, elke zondagochtend dus wel ergens te verkrijgen. Erg leuk om te volgen, leuke groepen, toffe presentatoren en gave juryleden .

Filmpjes van audities zijn ook te vinden op De website.
  zondag 13 april 2008 @ 09:15:51 #2
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58016559
Jeej straks kijken !
Whatever I want.
pi_58017431
Dat meisje met die hond !!! Die hond was zooo cool .

Verder waren er nog wel een paar erg okay; die gast die Boyzone na deed was ook tof . En het jochie op het eind .

Ook weer figuren waarvan je denkt, waarom toch in godsnaam? . Donald bijv !!
pi_58033243
Toch weer leuk om te kijken.

Dat jochie op het einde was wel aandoenelijk Dat meisje die zich kon hooghouden met zo'n mondstuk
pi_58045902
Tof Die boyzone gozer deed het ook goed, jammer dat de stukjes soms zo kort zijn
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58084679
De electronic keyboardplayer, dat deden ze echt enkel om Simon te fucken , ! SImon Dark Lord , !

Dat meisje, die chinese rechtenstudente, dat lichaam !

Die hond vond ik maar suf eigenlijk.

Scarlett, die meidenband, zag er vantevoren heel suf uit als een stel bimbo's die een zangroepje vormen. Maar viel toch mee . Best coole instrumenten, denk dat ze wel ver kunnen komen!

OMG die negert .

Magicians three yesses?! .

Irresistible, stel cruiseshipzangers .

Dat laatste jongetje, mijn god. Gepest, en toch blijven zingen. Geweldig. Zo tof. Mini Paul Potts. .


Preview van aankomende zaterdag zag er ook goed uit. Later nog effe Birtain's got more talent kijken .
Whatever I want.
pi_58173115
Nou dat jongetje heeft een goede concurrentie erbij. Die Charlie Green was erg goed , maar dan zonder zielig verhaal.
pi_58174155
Wat een stem had die Charlie Green idd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 20 april 2008 @ 11:41:07 #9
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58174284
Charlie was wel schattig ja, maar hoe langer het duurde, hoe saaier het werd.

Die martial arts dudes vond ik ook eigenlijk niks spectaculairs doen, dat was gewoon laten zien wat martial arts inhoudt.
Whatever I want.
pi_58192832
Ik vond Britain Got More Talent vandaag leuker .
  maandag 21 april 2008 @ 18:34:33 #11
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_58207346
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_58344229
OMG Die Alex Lees, in aflevering 1 of 2 doet tie een optreden:



Daar komen ze er achter dat tie toch niet zo goed kan zingen, en maar beter wat grappen kan gaan vertellen, dus gisteren:





Held.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58374472
Ik vond hem echt een strontirritant joch . 8 jaar en dan al helemaal over de top doen .

Die twee dansers waren echt briljant . In het begin denk je mwah mwah, en dan komt die andere kerel erbij !!! Erg gaaf!
pi_58468458
Simon, Ant en Dec bij die belly dancer . Die blikken !
  zondag 4 mei 2008 @ 11:46:57 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58468550
Die vrouw die Phantom ging zingen op zn honds, om te huilen .

The Cheeky Monkeys !

Ik had wel meer willen zien van die Jamie, jongen van 15 ofzo, met dat masker op, moonwalken, pantomime?

Ik vond de belly danseres niet zo boeiend eigenlijk.
Die oude vent aan dat rek, booooring .
Die oude mevrouw van 85, die belly danseres was wel weer tof !!

Die laatste dude was ook wel okay.
Whatever I want.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:21:20 #16
134538 chansadres
Black & White
pi_58486691
quote:
Op zondag 4 mei 2008 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Simon, Ant en Dec bij die belly dancer . Die blikken !
Geniaal....

We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58604736
En deze keer weer eentje die goed zingt
pi_58613500
Ik vond Britains Got More Talent toch weer leuker dan de 'normale' . And, Dec en Steven . Simon met zijn talent !!!

Weinig echt goed talent verder dit weekend, maar wel weer ok!
  maandag 12 mei 2008 @ 13:10:35 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58625504
Hooplalal ! _o-.
Messenjuggler !
Musical Saw ! OMG Dat er zo'n geluid uit een zaag kan komen! Geweldig!
Meisje die Ave Maria zong, was pas 12? . Zag eruit als minstens 16. Erg prachtige stem!

Uit more talent:
George MIchael !
Die twee jochies! aaaaw !!
Whatever I want.
pi_58633428
Ja wat een stem uit die 12-jarige zeg. Finale kandidaatje.
pi_58903006
De lijst van 40 die door zijn:
Signature,
Craig Harper,
Scala,
Anya Sparks,
Nemisis,
Charlie Green,
Tracy Lee Colins,
Kate & Gin,
Strike,
Charlie Wernham,
Per Diem,
Irresistible,
Sophie Mei,
Urban Gypsies,
George Sampson,
Hoop La La,
Madonna Decena,
Vizage,
Andrew Muir,
Boogie Wonderland,
Cheeky Monkeys,
Kay & Harvey,
Andrew Johnson,
Faryl Smith,
Jeremy Lynch,
Bang On,
Iona Luvsandorj,
Dean Wilson,
Animalique,
Michael Machell,
Mandy Ellen Dancers,
Drew Cameron,
James Stone,
The Deans Of Magic,
Sauris Nandi,
Caburlesque,
Mary Halford March,
Diva Las Vegas,
The Boogie Babes,
Flava and The Harlequins.

Signature, Scala, Nemesis, Charlie zijn mijn favorieten. Zometeen nog even door 'More Talent' heen om te kijken wat de rest ook al weer was. Bizar dat die keyboardspeler door is trouwens !!!

En erg tof dat Alex eruit is .
  zondag 25 mei 2008 @ 19:37:55 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58904407
The Piers show .
Whatever I want.
  zondag 25 mei 2008 @ 22:00:15 #23
134538 chansadres
Black & White
pi_58907225
In een rare manier is Tracy Lee Collins mijn favoriet. Veel leuk en apart talent dit jaar.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58910452
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:00 schreef chansadres het volgende:
In een rare manier is Tracy Lee Collins mijn favoriet. Veel leuk en apart talent dit jaar.
Heeft idd wel wat. Benieuwd wat hij nog gaat brengen. Hij ging wel lekker los
  maandag 26 mei 2008 @ 10:05:28 #25
134538 chansadres
Black & White
pi_58913697
Vanavond weer een uitzending. Deze hele week elke dag een episode en zaterdag de finale.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:29:42 #26
134538 chansadres
Black & White
pi_58938639
Wat een halve finale was dat zeg. Dit niveau halen ze zelfs niet in de finale van Holland's got talent.
Ik had het echt te doen met Amanda toen ze moest kiezen tussen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Zelfs de verliezers waren geweldig.

Oh en die ufo was geniaal
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:56:19 #27
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_58950967
Ik hoop dat Per Diem wint, die kunnen echt goed zingen. En anders die Signature gozer's. Maar aub niet die kuthond.

[ Bericht 35% gewijzigd door Mr_DG op 27-05-2008 22:21:21 ]
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:20:30 #28
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_58951609


[ Bericht 100% gewijzigd door Mr_DG op 27-05-2008 22:21:01 ]
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_58951892
FYI: Faryl Smith is momenteel de favoriet bij de bookies
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:38:39 #30
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58952080
Boogie Wonderland echt geen moer aan. Boring!
Gin is leuk! Alleen wordt hij wel een ietsiepietsie saai. Het zijn toch dezelfde dingen die hij blijft doen..
Die ufo was wel tof . Maar die vent is zooooooo stom, getverdemme, gaat ie nou altijd datzelfde nare valse deuntje spelen . "Totally and utterly monstrous" !!
Dean vind ik eigenlijk niet zo bijzonder.. Geluid leek ook wel iets zachter te staan? Misschien lag het daar aan. Hij doet me echt niks, geen zuivere stem, raakt me niet. Hij sprak het woord 'us' ook vreemd uit, hij slist ofzo? De letter s had ie moeite mee ofzo .
Sophie Mei was tof! Die blikken van Simon en Piers ook !!! Maar ik vond haar echt tof, ze paste zeker wel bij de Variety.
OMG Tracy ! !!! Ja echt heel tof dat ie dit deed! Maar helaas niks voor de variety. Of juist wel. Maar het is wel echt het koninklijk huis en er dan een travo neer te zetten.. . Ik vond 'm wel écht leuk!
Signature for the win! OMG! Hoe tof zijn ze ! Echt heel erg tof!!! En soortgenoten make me proud , .

Jeeeeeeeeeeuj Signature door! Mijn favo's heb ik al hoor , !

En jaahaaaa Gin !
Whatever I want.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:00:52 #31
134538 chansadres
Black & White
pi_58952591
Ik denk dat Hugh Hefner achter die Sophie aan gaat
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:16:15 #32
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58959298
Mandy Ellen dansers, wel erg leuk, niet echt iets heel spetterends en ze zijn veel te groot, teveel mensen op het podium, erg verwarrend en chaotisch oogt het.
Iona vind ik toch wel erg gaaf hoor, ze past zeker ook in de Variety show, spannend, entertaining, echt een show.
Cheeky Monkeys, ik vind ze zooooo naar. Stel rotkinderen, met hun uberblije lach, nare accent, bah bah bah . Maar, hun act is wel goed. Ze zijn wel goed in wat ze doen. Petje af, voor hun leeftijd (8/9) zijn ze erg goed.Hoop alleen niet dat ze te gepusht worden thuis, want het is echt niet normaal dat ze zo goed zijn .
Kay & Harvey echt vreselijk. Ze heeft geen zuivere stem, zwaar en dat vind ik gewoon niet mooi bij zulke zangers.
Bang on kan heel leuk zijn... Maar dit was echt chaos all over the place, niet in ritme. Hadden ze echt beter zonder muziek op de achtergrond kunnen doen.
Flava vond ik een beetje saai eigenlijk, zat geen energie in. Terwijl ze bij de autities echt spetterden. Erg teleurstellend.
Sauris Nandi was raar ! Echt ineens afgelopen idd. Ik denk ook niet dat diezelfde vrouw onder de mand zat, of ind at zwarte ding eronder .
Andrew ! OMG ik kreeg echt kippevel, zó mooi, hij zou het echt verdienen om te winnen .


Andrew publieks vote ! Zo terecht!
Cheeky monkeys en Flava, Cheeky Monkeys verdienden het wel echt meer, goeie keus.
Whatever I want.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:55:40 #33
134538 chansadres
Black & White
pi_58960412
Ik zat gisteren te bladeren in mijn LP collectie en zag in eens weer een LP van Frank Sinatra. Ik moest gelijk aan Charlie denken. Snel kijken in de tracklist en inderdaad Summer Wind stond er op. Naar geluisterd. Vond Charlies versie leuker
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:06:58 #34
134538 chansadres
Black & White
pi_58992105
Wat de fuck was dit. Deze hele semi was beter dan de finale hier ooit gaat worden.
Ik kan echt niet kiezen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:17:05 #35
134538 chansadres
Black & White
pi_58992339
Irresistible: Jaren 50 retro muziek. Perfect gezongen, perfecte look. Beter dan dit zal de act niet worden.
Strike: In de voorrondes was het aardig. Nu dat het gelijk liep met de muziek, was het echt een show.
Mary Halford March: Ach kindertjes, schattig maar ik heb het na de Cheeky Monkeys wel gehad.
The Deans of Magic: De kostuums vond ik niet eens zo verschrikkelijk. Maar het was meer googelen dan magie.
Charlie Green: Jammer. Je bent Sinatra, geen Barry Manilow. Ik vind echter dat hij zo'n lekkere swing heeft dat deze door mag.
Urban Gypsies: Aardig maar een echt hoogtepunt was er niet. Leuke opvulact.
Hoop La La: Just fucking genius. Echt een act waarvan je denkt, waarom ben ik er niet opgekomen. En toen hij de lucht in ging was het helemaal finale materiaal.
George Sampson: Hij is een held. Die mash-up van 60's en hedendaagse muziek. Het zingen in de regen. De lantaarn. Hij is tof.

Mijn keuze zou zijn geweest: George Sampson meteen door. 2e en 3e Charlie Green en Hoop La La. Charlie als tweede door. Jammer van Hoop La La
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:18:22 #36
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58996311
Irresistible is maar saaai.
Strike, vond ze wel leuk maar niks voor de variety.
Mary Halford March "it would be the most exciting thing in my whole life' meid je bent pas 5 !! Nee ze trokken me absoluut niet. Oudbollig.
The Deans of Magic saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai wtf!!!
Charlie Green, wat is het toch een schatje ! En toch, ook met zo'n kutnummer, is zn stem top .
Gypsies, jesus fuck, de traagte en de saaite. Man man lijken wel een paar dronken wijven die op een feestje 'leuk' gaan doen.
Hooplala!! Jaaaa dat was leuk!!! Toen ie de lucht inging, prachtig! Wat tof! Ze zijn echt leuk !
George ! Wat een toffe knul. Hij is echt goed, en wat een klein showtje, hoe verzin je het!

George door!! Jeeuj!
Hooplala !

Strike is enkel door, omdat er al te veel zangers door zijn. Hij heeft veel meer potentie dan Strike. Jammer.

Hooplala !!!!
Whatever I want.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:32:11 #37
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59031307
Escala !! Hoe sneu was Per Diem !!!!!

Faryl . Andrew won terecht bij de judges donderdag, maar ik zie hem echt niet winnen.
Whatever I want.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:33:43 #38
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59031322
Mijn favo's zijn vanavond; Signature, Andrew Johnston, George Sampson en Escala. Als een van hen wint, ben ik zeer gelukkig. Strike en Nemesis kunnen ook een goeie show neerzetten.

Wat een show wordt het vanavond mensen! Dit wordt hot .
Whatever I want.
pi_59036422
De noteringen bij de bookies voor vanavond:

In het rechterblauwe gedeelte zie je wat het uitbetaald als degene wint.



Voor Faryl krijg je dus 2.18x je inzet terug. Voor signature 30x etc.

Het lijkt dus tussen Faryl & scala te gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door jmac op 01-06-2008 00:14:30 ]
pi_59041115
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:33 schreef PeRi het volgende:
Mijn favo's zijn vanavond; Signature, Andrew Johnston, George Sampson en Escala. Als een van hen wint, ben ik zeer gelukkig. Strike en Nemesis kunnen ook een goeie show neerzetten.

Wat een show wordt het vanavond mensen! Dit wordt hot .
Je bent dan vast tevreden met de top 3 van vanavond
pi_59041167
Wat een shocker
  zondag 1 juni 2008 @ 17:23:28 #42
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59051616
The FINAL!!! !! Leuk, 3 uur lang BGT !

Cheeky monkeys; vond hun semi-final veel leuker!! Dit was iets minder, maar wel lekker energiek, denk alleen niet dat ze gaan winnen. Die ballonnen wel tof .
Andrew; dat ie echt Imagine deed, had het al vrijdag gezien in de voorstukjes maar kon het niet geloven. Veel te grote song jongen, jammer hoor, vond het echt matig. Toonhoogtes, uit de maat... . Slecht optreden.
Kate & Gin; aaaaah hoe cute toen Gin Kate een duwtje gaf en haar zo ronddraaide . Ja ze zijn toch wel erg leuk .
Nemesis; mwah ook semi-final waren ze beter. Blijf er toch bij dat de groep Flava veel beter was dan Nemesis.
Strike was erg goed, maar ik vind het niks voor een variety.
Andrew Johnston omg ik vind hem zoooo tof. Echt prachtig en zo echt! Hij verdient het zó ontzettend om te winnen.
George; echt heel erg jammer dat hij weer hetzelfde deed, maar dan nog blijft het gewoon een heel erg tof optreden, in de regen . Enorm getalenteerde knul.
Faryl; Ze zingt heel erg mooi, eerlijk waar, toeggegeven. Maar ze is echt heel freakish voor een 12 jarige en ik geloof er dan ook niks van dat ze 12 is, ze is emotieloos en heeft tieten ffs . Ik gun het haar niet! Ze is zo fake! Geef mij Andrew J. .
Escala Jajajajaja hoe hot zijn ze !!! Prachtig! Echt prachtig, kreeg er bijna kippenvel bijna. Geweldig! Mooie meiden, toffe instrumenten en echt een prachtig stuk. Bravo!!!
Signature okay okay ook weer van hun eerste auditie, maar het was zoveel beter. Wat geweldig! Echt zoooo tof!!!!

Toppers; Als een van hen wint, ben ik gelukkig , .
1. Escala
2. George
3. Signature
4. Andrew Johnston
5. Kate & Gin / Strike

Bar wizards bij More Talent !!!!
Amanda lacht echt als een heks, damn . Piers zn best bits waren het grappigst .
Beatboxing Piers !

Signature, Andrew J. en George! ! Man man prachtigere finale dan dit kan het niet worden, ik gun het ze allemaal .

Ohhh Andrew 3e, wat zielig! Ik vond het zooo zielig !


George! Zó ontzettend terecht! Chapeau! .
Whatever I want.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:33:14 #43
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_59073498
Wat een kutseizoen Vond de slechte audities nog wel geinig om naar te kijken maar er zit deze keer zoveel onzin tussen.
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:50:04 #44
134538 chansadres
Black & White
pi_59081610
Beste reality-contest ever made. Geen Idols, X-Factor of ander talentenprogramma kon opboksen tegen dit seizoen. Op voorhand had iedereen net zo veel kans. Grootste shock was toch wel dat George bij de laatste drie zat terwijl ik Faryl had verwacht. Ben wel blij dat Signature 2e is geworden anders was het helemaal alleen kindsterrenfinale geweest. Mijn top 5:

1. George
2. Faryl
3. Signature
4. Andrew
5. Escala
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 12 april 2009 @ 20:25:13 #45
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67958488
En Seizoen 3 is al van start!

Voorproefje van de eerste auditieshow !



ZIN! !
Whatever I want.
pi_67959163
wanneer begint t?
  zondag 12 april 2009 @ 20:53:28 #47
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67959282
Gister !
Whatever I want.
pi_67966255
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

Dit is net zo legendarisch als de ontdekking van Paul Potts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67967730
Susan boyle ook gezien, maar dit is geen white trailertrash lady, deze dame is een excellent geschoolde zangeres, ze beheerst de techniek tot in de finesse, niks toeval dus, gewoon gecast en een lullige jurk aangetrokken en achterlijk kapsel aangemeten
  maandag 13 april 2009 @ 02:01:52 #50
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_67968300

  maandag 13 april 2009 @ 06:29:30 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_67968904
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

Dit is net zo legendarisch als de ontdekking van Paul Potts
Wow.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_67970010
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

Dit is net zo legendarisch als de ontdekking van Paul Potts
echt steengoed
Twinning = boring
pi_67970047
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

Dit is net zo legendarisch als de ontdekking van Paul Potts
Ik kijk nooit, hou er niet van, maar deze Susan Boyle, wow, net zoals toen met Paul Potts idd, ongelofelijk, de juwelen van dit soort talentenjachten, de reacties van de jury/de zaal is ook leuk, de verbazing.
pi_67970227
Goddomme ik zit weer te kijken en het kippenvel blijft komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 april 2009 @ 11:22:26 #55
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_67971229
Leuk dat het weer begonnen is.
Amanda
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 april 2009 @ 14:09:04 #56
163650 Greys
pi_67975599
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:16 schreef Meds het volgende:
Susan boyle ook gezien, maar dit is geen white trailertrash lady, deze dame is een excellent geschoolde zangeres, ze beheerst de techniek tot in de finesse, niks toeval dus, gewoon gecast en een lullige jurk aangetrokken en achterlijk kapsel aangemeten
Ik denk ook dat het een geschoolde zangeres is, maar ik denk wel dat ze er in het dagelijks leven zo uit ziet met die wenkbrauwen en dat haar Paul P. had toch ook zanglessen gehad? Alleen 'zulke' mensen krijgen nooit de kans om het aan een groot publiek te laten zien en nu wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 april 2009 @ 15:42:29 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67977809
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het een geschoolde zangeres is, maar ik denk wel dat ze er in het dagelijks leven zo uit ziet met die wenkbrauwen en dat haar Paul P. had toch ook zanglessen gehad? Alleen 'zulke' mensen krijgen nooit de kans om het aan een groot publiek te laten zien en nu wel!
Potts zong inderdaad bij een amateurgezelschap uit Bath en heeft lessen in Italië gevolgd.

Hetgeen Potts ten gehore bracht vond ik overigens iets indrukwekkender dan wat Boyle liet horen. Het was niettemin erg goed.

Vond die Griekse dansers (vader en zoon) trouwens hilarisch.

[ Bericht 7% gewijzigd door Happel op 13-04-2009 15:42:58 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 13 april 2009 @ 17:32:35 #58
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_67980461
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme ik zit weer te kijken en het kippenvel blijft komen...
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_67982372
Kan ik de uitzendingen ook volgen vanuit Nederland?
pi_67989405
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef Mr_DG het volgende:
Leuk dat het weer begonnen is.
Amanda
Dat is echt een leuke vrouw ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67989994
Tuurlijk is het opgezet. 'Zo'n programma is zo overgeproduced. Die kandidaten staan daar niet voor 't eerst. Simon & Friends screenen echt niet alle kandidaten.

Vrijdag/zaterdag: kandidaten moeten langskomen voor auditie. De gekken worden eruit gepikt + leuke grappige acts die 't leuk doen op televisie maar toch niet doorgaan. Daarnaast de super audities en toekomstige sterren.
Zondag: alle uitgekozen kneuzen en helden mogen terugkomen en mogen dan voor Simon & friends optreden en met ant&dec kletsen.

Simon & friends krijgen per kandidaat een bio en eventuele op/aanmerkingen. Ze weten dus vantevoren hoe goed deze vrouw is en ook hoe ze eruit ziet + achtergrond. Ze weten dat het shockeffect groter is als ze het net zo aanpakken als toen met P.Potts. Gegarandeerd succes + Kassa dus. Hogere ratings voor volgende shows en kassa voor Cowell want dit fragment gaat over de wereld waardoor (kortstondig) succes gegarandeerd is.

Het is tv he mensen... Maar wel leuk verder voor 't vrouwtje en erg goed gedaan
pi_67990107
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef jmac het volgende:
Tuurlijk is het opgezet. 'Zo'n programma is zo overgeproduced. Die kandidaten staan daar niet voor 't eerst. Simon & Friends screenen echt niet alle kandidaten.

Vrijdag/zaterdag: kandidaten moeten langskomen voor auditie. De gekken worden eruit gepikt + leuke grappige acts die 't leuk doen op televisie maar toch niet doorgaan. Daarnaast de super audities en toekomstige sterren.
Zondag: alle uitgekozen kneuzen en helden mogen terugkomen en mogen dan voor Simon & friends optreden en met ant&dec kletsen.

Simon & friends krijgen per kandidaat een bio en eventuele op/aanmerkingen. Ze weten dus vantevoren hoe goed deze vrouw is en ook hoe ze eruit ziet + achtergrond. Ze weten dat het shockeffect groter is als ze het net zo aanpakken als toen met P.Potts. Gegarandeerd succes + Kassa dus. Hogere ratings voor volgende shows en kassa voor Cowell want dit fragment gaat over de wereld waardoor (kortstondig) succes gegarandeerd is.

Het is tv he mensen... Maar wel leuk verder voor 't vrouwtje en erg goed gedaan
Ik geloof best dat die vrouw al voor een reserve-jury heeft gezongen maar ik denk niet dat de echte jury wist hoe goed ze was... daarvoor waren die reacties met name bij die grijze vent en Amanda te verbaasd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67991801
Ik moest een beetje huilen toen ik vanmiddag het filmpje van die Susan Boyle zag. Als je ook de blikken van mensen uit het publiek zag voor ze begon... Alleen omdat je er niet mooi en stijlvol uitziet je al voor gek verklaren, maar dan wel even prachtig zingen he. Fantastisch!
pi_67992938
Natuurlijk had mevrouw Boyle in de voorselecties ook prima gezongen. Dit soort programma's worden van A tot Z gescript. De winnaars, de verliezers, de goede tweede en de randdebielen, in elke aflevering zitten ze en als ze er niet zitten worden ze gecast. Je ziet aan mevr. Boyle overduidelijk dat ze podiumervaring heeft dat gestyled is en dat ze een geschoold zangeres is (het zou me niet verbazen als ze ook een geschoold actrice zou zijn)
pi_67995832
Ik hou me voorlopig lekker van de domme wb complottheorieën en heb het filmpje al een paar keer met tranen in mijn ogen bekeken, heerlijk!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 14 april 2009 @ 10:34:29 #66
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_67998129
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef peterfan het volgende:
Ik hou me voorlopig lekker van de domme wb complottheorieën en heb het filmpje al een paar keer met tranen in mijn ogen bekeken, heerlijk!
Idem
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_67998212
Wat voor complot theorie je ook verzint: die stem is geweldig
(tenzij je verzint dat ze ook niet zelf zong natuurlijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:35:22 #68
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68003974
Ik heb het filmpje nu voor de 4de keer gezien en zat ook haast weer te huilen Prachtig en ben benieuwd welk liedje ze in de volgende ronde zingt.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68019035
Het feit dat ze "achterlijk" overkomt is natuurlijk gehypet. Kijk eens naar haar kapsel, dat is zo net-uit-bed-door-de-storm-naar-de-auditie-gefietst-niet-netjes, dat het duidelijk expres zo slonzig mogelijk is. Die twee jokers achter de schermen, en vast nog een paar achter de schermen figuren hebben haar leuke rare dingen laten zeggen voor het maximum WOW-effect, en passant er voor gezorgd dat ze niet in de spiegel kon kijken toen de kapster bezig was.

Ze is geen actrice (das wel héél ver gezocht), en ze kan natuurlijk best zanglessen hebben gehad. Dat is niet alleen iets voor beroemde mensen. Als je van zingen houdt zou ik het juist ráár vinden als je geen zangles hebt.

Ik heb er wel wat moeite mee dat ze geen moment verslapte, onder al dat lawaai van het publiek, en dat haar presentatie (tijdens het lied) zo professioneel was, maar toch geloof ik echt niet dat dit een fake is. Hah, Elaine Paige doet juist van die dramatische gestes en uithalen, dat het gekunsteld is vergeleken met Susan Boyle.

Dus fake of niet: she's good. Better even than the original.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:39:47 #70
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68121003
Ze was een paar minuten geleden bij Netwerk.Aardige vrouw ook en als het moet genoeg haar op haar tanden Ze kan fantastisch zingen en heeft ook nog eens de gun Factor
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68121284
Vandaag ook eindelijk de show en de 'more' aflevering gekeken.

Griekse vader en zoon, fuckin geniaal . Echt briljante televisie, mooie act ook . Verder vond ik de more aflevering ook weer leuker dan de echte .

En over die vrouw, tuurlijk is het wel een beetje aangedikt, maar dat is echt geen casting geweest oid, daarvoor was ze te shocked na het optreden van het podium af. Op het podium zal het deels een overdreven act zijn geweest, gepushed vanuit regie en vanuit haar 'eigen schild'.

Tof dat het er weer is iig.;

Flawless was trouwens ook echt geniaal .
pi_68134714
Op de een of andere manier blijft dat Susan Boyle-verhaal me ontroeren... ik hoop dat ze blij is met haar doorbraak en dat het haar maar veel geluk mag opleveren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68134763
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:51 schreef avonne het volgende:
Het feit dat ze "achterlijk" overkomt is natuurlijk gehypet. Kijk eens naar haar kapsel, dat is zo net-uit-bed-door-de-storm-naar-de-auditie-gefietst-niet-netjes, dat het duidelijk expres zo slonzig mogelijk is.
'helaas.'
ik heb gisteren ook dat netwerk-item gezien, ze heeft een lichte hersenbeschadiging opgelopen bij haar geboorte.

heel leuk item trouwens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:50:22 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68134855
We volgen het nu ook. Jammer dat ik niet de eerste 2 seizoenen heb gevolgd. Wat een nivootje vergeleken met SBS.

Ze stoppen 4 castingdagen in 70 minuten netto tijd, ze monteren snel en laten 4 portretten ofzo zien. Die dansers, wat geweldig. En idd, Susan Boyle is geweldig. Ontroerender dan Potts nog.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68135444
Het is het echt nog wel waard om die eerste 2 te kijken hoor, vooral vorig seizoen was de finale onwijs spannend en goed.
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:37:28 #76
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_68151315
Susan Boyle heeft eerder meegewerkt aan een benefiet CD dat was in 1999
pi_68156529
WOOOOW, dat jongetje dat Michael Jackson deed vanavond was FANTASTISCH!!!!! Ik vond het eerst zielig dat Simon hem afkapte, maar.... misschien wel beter dan Susan Boyle..... ik vind dat ze allebei in de finale mogen!
pi_68156716


[ Bericht 11% gewijzigd door emss op 19-04-2009 00:48:48 ]
  zondag 19 april 2009 @ 00:59:00 #79
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68157610
quote:
Dat jong is erg goed, en voor het eerst volgens mij dat ik Simon bij een auditie, een staande ovatie heb zien geven.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68157760
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:59 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Dat jong is erg goed, en voor het eerst volgens mij dat ik Simon bij een auditie, een staande ovatie heb zien geven.
Vorige week nog bij Adam Lambert.
  zondag 19 april 2009 @ 01:14:53 #81
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68157966
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68159052
quote:
Is dat gewoonte, om twee liedjes klaar te hebben staan?

* avonne vermoedt opzet
  zondag 19 april 2009 @ 10:05:51 #83
22273 Dizer
Save the beard!
pi_68161639
Susan Boyle
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 12:15:43 #84
34726 Fratz
Max
pi_68164225
quote:
zoo dit jongetje is echt erg goed!
ik denk dat ze in nederland alleen maar hopen op zulk talent..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 19 april 2009 @ 12:38:13 #85
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_68164922
quote:
And the nominee for most obvious scripted show event of the year is...

Niets ten nadele van het jongetje dat erg goed kan zingen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_68167240
quote:
Dit komt dan wel heel gescript over ja... zeker omdat Amy Winehouse al niet eens zo heel slecht was en dat zomaar werd afgekapt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68167710
anyway, ik hou niet van dat geblèr

Verder vond ik niks echt goed deze show (behalve de Singing Souls, die zijn toch een klassieker).
Die dansers waren vaak uit de maat en zo.
Saxofoon kan ik niet beoordelen of dat goed is of niet. Word ik dus ook niet warm of koud van
pi_68167980
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

'helaas.'
ik heb gisteren ook dat netwerk-item gezien, ze heeft een lichte hersenbeschadiging opgelopen bij haar geboorte.

heel leuk item trouwens
oh, er zit vast wel een kern van in, maar om dan bij de introductie een soort Laurel & Hardy muziekje te spelen, en bij haar interview een lachband er onder te monteren, dan zet je het wel op als "komische act". En no way dat ze met ongekamde haren op het toneel zou verschijnen. Iedereen moet via de make up spiegel, toch? Kortom: exploitation has already started

Zowiezo vond ik de reacties van Amanda Holden erg nep overkomen.
Nu ik dat stukje met Shaheen heb gezien, weet ik het zeker: de jury weet wat er komt, en wat ze gaan zeggen.
  ESF Reporter zondag 19 april 2009 @ 19:59:48 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_68180626
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit komt dan wel heel gescript over ja... zeker omdat Amy Winehouse al niet eens zo heel slecht was en dat zomaar werd afgekapt
Ik vond het gescript maar wel super klinken.
Simon Cowell moet echt leren dat het effect van het wrijven over je gezicht met je middelvinger hele rare beelden oplevert. Hij doet dat echt zo vaak he, ook bij Idol.
pi_68180835
Nieuws in de Telegraaf:
quote:
Pornowereld aast op Susan Boyle

AMSTERDAM - Britain's Got Talent's Susan Boyle (47) gaf toe nog nooit een man te hebben gezoend. De porno-industrie weet wel raad met dat gegeven...

Kick Ass Pictures biedt Susan een miljoen aan om zich op tape te laten ontmaagden...

De maatschappij heeft zelfs al een website in het leven geroepen zodat 'fans' alvast suggesties voor de titel van de film kunnen insturen.

Kick Ass-baas Mark Kulkis laat weten: "We willen al jaren een film maken waarin een echte maagd zich laat ontmaagden op camera. Het is een heel persoonlijk, intiem moment in het leven van een vrouw. Om dat met een camera en belichting te doen in een studio in San Fernando Valley maakt het nog meer bijzonder."

Susan zit vást al in het vliegtuig...
  maandag 20 april 2009 @ 00:25:26 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68190229
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:30 schreef avonne het volgende:

[..]

Is dat gewoonte, om twee liedjes klaar te hebben staan?

* avonne vermoedt opzet
Ja, zeiden wij net ook. Die jongen was ook niet onder de indruk. Meestal ben je van slag. Het was ook wel erg raar dat ie de 2e keer veeeeeeeeeel mooier zong.

Duurde t programma dit keer maar 45 minuten trouwens?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68190310
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit komt dan wel heel gescript over ja... zeker omdat Amy Winehouse al niet eens zo heel slecht was en dat zomaar werd afgekapt
kwam idd erg gescript over
jammer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  ESF Reporter maandag 20 april 2009 @ 07:27:43 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_68192383
Bij dit soort auditieshows is het trouwens wel gebruikelijk dat de kandidaten een tweede liedje voorbereid hebben, vaak heeft dat te maken met uitzendrechten van het liedje in kwestie en zo.
  Admin maandag 20 april 2009 @ 07:33:08 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68192417
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

And the nominee for most obvious scripted show event of the year is...

Niets ten nadele van het jongetje dat erg goed kan zingen.
Sorry hoor, maar dit ligt er té dik bovenop.
Het afkappen, het opnieuw dus "beter"
Susan mag blijkbaar niet winnen want marketingtechnisch niet "katsjing"genoeg?

Komop, zo goed zong het joch niet, als het een écht talent was had ie het andere nummer óók perfect gezongen.
Hier staat gescript met grote letters op.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 20 april 2009 @ 07:38:33 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68192445
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 april 2009 @ 08:23:31 #96
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_68192711
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 20 april 2009 @ 08:36:32 #97
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_68192845
quote:
De tandjes! Chillin' on a sunday
  maandag 20 april 2009 @ 09:22:28 #98
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68193590
dat jochie in dat blije gezin een betere zanger trouwens dan dit jochie.

Wat ik me wel afvraag, je ziet echt 100'en auditiedeelnemers per stad en je zietb er 10 minuten van ofzo. Is de rest zo slecht of willen ze niet teveel uitzenden.

In Nederland is t trouwens toch zo dat je eerst auditie moet doen voor redactiemedewerkes die dan bepalen of je op tv mag.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 20 april 2009 @ 09:22:59 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68193608
kan Simon nóg een grotere bodyguard nemen, tering he
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68193735
Op welke zender wordt het uitgezonden ?
  maandag 20 april 2009 @ 09:33:40 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68193848
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef Sorella het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden ?
Geen idee. Ik haal het van een nieuwsgroep en maak er samen met Heroes, 24 en House wekelijks een DVD van,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68195013
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit ligt er té dik bovenop.
Het afkappen, het opnieuw dus "beter"
Susan mag blijkbaar niet winnen want marketingtechnisch niet "katsjing"genoeg?

Komop, zo goed zong het joch niet, als het een écht talent was had ie het andere nummer óók perfect gezongen.
Hier staat gescript met grote letters op.
Ach, misschien proberen ze het nog spannend te laten lijken.

Of het winnen van de wedstrijd brengt verplichtingen naar ITV en zo met zich mee, terwijl de tweede winnaar helemaal ter beschikkiing van de portemonnee van Simon staat.

Cry me a river is nog een tandje beter, he?
  maandag 20 april 2009 @ 10:29:38 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68195102
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef avonne het volgende:

[..]

Ach, misschien proberen ze het nog spannend te laten lijken.

Of het winnen van de wedstrijd brengt verplichtingen naar ITV en zo met zich mee, terwijl de tweede winnaar helemaal ter beschikkiing van de portemonnee van Simon staat.
Potts had toch ook van Simon een platendeal gekregen? Sterker nog, het programma is van Cowell. Ik vind het jammer dat ze dit hebben gedaan, geen idee of ze dat vaker hebben gedaan. Verder vind ik 45 minuten best kort voor BGT.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68195258
http://www.telegraph.co.u(...)Boyle-unearthed.html

Killing me softly (start op 4.20)

Persoonlijk vind ik haar stem er te zwaar voor, maar voor de liefhebber

edit: ik vind haar presentatie en gevoel dat ze er in legt wel weer bovenmatig geweldig. Ik snap niet dat ze (dit bandje is toegestuurd aan talentenjachten en zo) nooit eerder ontdekt is.
  Admin maandag 20 april 2009 @ 22:36:07 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68220994
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef avonne het volgende:

[..]


Cry me a river is nog een tandje beter, he?
Haar stem ontroerd.
Ze maakt hier een geweldig mooie uitvoering van.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:41:33 #106
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68378997
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68379139
quote:
Zeker tof.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68379717
Hollie Steel

Erg goed.



maar die hand van Simon.... Nee, maar... Susan, Shareef, Hollie... bijna, ja, bijna allemaal maar zo weggestuurd. Oi, oi, was dat even spannend !!!!
En in het voorgesprek wordt alleen over dansen gesproken
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:50:40 #109
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_68380681
Agreed. En toch blijven ze erg goed. En dan hebben wij van die halve spasten in HGT.
  zondag 26 april 2009 @ 12:31:09 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68387716
quote:
Simon Cowell: Susan Boyle Could Lose Britain's Got Talent



Originally posted Saturday April 25, 2009 03:00 PM EDT

Susan Boyle has become an overnight singing sensation – but that doesn't mean the golden-voiced star will win Britain's Got Talent, according to show judge Simon Cowell.

"I keep saying to everybody, she's got to win the next stage. It's [up to] her," he said Friday in Los Angeles while promoting America's Got Talent. "She has four weeks to prepare for the biggest time of her life. She's got to sing better than she's ever sung before. But it could all go horribly wrong now because there are so many distractions."

Still, Cowell says that discovering a singular talent like Boyle is exactly the reason behind the show. "This is why we came up with this show in the first place," said Cowell, noting that America's Got Talent, like it's British counterpart, has no rules about who can audition. Anyone can perform any talent at "whatever age you are – glamorous or un ... We're all guilty on the panel of judging [Boyle] before she sang. We were completely and utterly wrong. It's terribly embarrassing."

Piers Morgan, who is also a judge on Britain's Got Talent, praised Boyle as well. "Susan Boyle is very good for us," he said. "She's laid down the challenge [as] a talent that comes out of nowhere that can really startle and amaze."

Whether Boyle wins or loses the talent show, she has clearly won many fans. "For someone like Susan, it's once in a lifetime – the world falls in love with somebody," said show judge Sharon Osbourne. "It's unanimous. The world is in love with her."

The Britain's Got Talent finale is scheduled to air May 24 in the U.K.
Whatever I want.
  zondag 26 april 2009 @ 15:09:50 #111
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68392468
Hmm beetje softe aflevering, ep 3. Sowieso vind ik het nog meevallen met het talent, valt vooral erg tegen dit jaar nog. Uitschieters zijn op 1 hand te tellen nog, van wat er is laten zien dan. Ook laten ze veel troep door. En zomaar een vierde jurylid, die Kelly Brooke die niks toevoegt/-de .

Britain's got more talent is een stuk leuker en grappiger.
Whatever I want.
  maandag 27 april 2009 @ 01:25:04 #112
88233 Steve
Still the best.
pi_68411799

Hier moest ik wel om lachen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_68425911
Susan Boyle raakt me nog steeds meer dan al die kutkoters

Steeds weer kippenvel als ik het zie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68429054
quote:
Dit is wel ontzettend goed zeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68473180
tvp
pi_68484933


[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 29-04-2009 01:39:05 ]
pi_68485000
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:26 schreef vronie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.


,

  woensdag 29 april 2009 @ 07:10:19 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68486157
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef PeRi het volgende:
En zomaar een vierde jurylid, die Kelly Brooke die niks toevoegt/-de .
Ze hoeft er alleen maar te zitten, vind ik meer dan genoeg.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 10 mei 2009 @ 10:56:45 #120
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68865630
leuke aflevering weer! Zitten een paar hele leuke tussen. Mijn favorieten zijn de London Dreambears oid! ! En die Garreth(?), die mannelijke sopraan (die me trouwens zó aan AI's Adam deed denken!)
Whatever I want.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:59:17 #121
101884 PeRi
Allons-y!
  zondag 10 mei 2009 @ 16:19:48 #122
88233 Steve
Still the best.
pi_68875167
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef PeRi het volgende:
En die Garreth(?), die mannelijke sopraan (die me trouwens zó aan AI's Adam deed denken!)
Hij komt ook zo gewoon tof over.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 11 mei 2009 @ 00:05:28 #123
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68890777
Deze jongen kan een aardig potje zingen

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68939413
quote:
Die vond ik geweldig om te zien!!!

Zaten ook weer een hoop goede dingen tussen! Britain's Got Talent is véél leuker dan de Nederlandse versie...
pi_69061531
Ik vond hem eigenlijk niet zo heel erg goed... Ik vind het hele seizoen eigenlijk nog een beetje tegenvallen, maar dat kan ook door de enorme Susan Boyle hype komen.

Sowieso is Britain Got More Talent echt 100 keer leuker momenteel .
pi_69153338
Weer twee kindersterretjes erbij, waren wel beiden erg goed hoor. Ik hoop en verwacht steeds meer dat Susan Boyle het niet gaat winnen .

Britain Got More Talent was weer leuker . Die Eugene !!!!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:36:32 #127
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69216309
Whatever I want.
pi_69232351


Aaaaaaaaaaaaaaah
Haast om te kotsen zo schattig is zij
pi_69243902
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef PeRi het volgende:
Piers for the next Talent! !!!!!


Henk-Jan eat your heart out!
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:35:56 #130
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_69246072
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef hydraulix het volgende:


Aaaaaaaaaaaaaaah
Haast om te kotsen zo schattig is zij
Ze is idd heel schattig. Ook zo aandoenlijk hoe ze na afloop naar haar moeder rent en een knuf geeft.
Zelfs Ant en Dec krijgen een knuffel.

En typisch ook: uit zo'n grietje zo'n stem.
pi_69365815
tvp
  zondag 24 mei 2009 @ 22:51:43 #132
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69367041
Nou, zometeen komt de uitslag van de eerste halve finale waarin onze algemeen door de wereld geadopteerde suffige huisvrouw uit Schotland oervals memories uit Cats zong.

De inzet was al fout.

Maar ze zal wel doorgaan, kassa immers voor heel veel mensen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69367491
susan deed het wel aardig in de halve finale, maar het wow-effect van toen ik de auditie voor het eerst zag, had ik eigenlijk niet echt meer. hoe laat is trouwens precies de uitslag? en hoeveel moeten er weg?
  zondag 24 mei 2009 @ 23:02:31 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69367517
De uitslag is net geweest.
En van de 8 acts blijven er twee over dus.
Heel de week halve finales en dan zaterdag de finale
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69367663
oh okee bedankt dat is best snel dan had eerder verwacht dat het weer een wekenlange programma is
pi_69367987
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef PeRi het volgende:
Piers for the next Talent! !!!!!

Wat een held
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:15:26 #137
88233 Steve
Still the best.
pi_69368035
Ik vind niet dat Susan Boyle moet winnen. Geen idee hoe ze het heeft gedaan, maar ze is echt verre van het beste....

Net de auditie van Sue Son gezien, die violiste, geweldig toch? Of Greg Pitchard. Vond het verrassingseffect bij hem nog groter eerlijk gezegd.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69368655
quote:
quote:
does that woman cry in every video???

ps:
she clap like a seal...



Hij komt wel heel spontaan over.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69368809
quote:
We danced in front of many queens
Geniale uitspraak .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69369002
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Mr_DG het volgende:
Deze jongen kan een aardig potje zingen

Die kan zeker zingen ja.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69369066
http://talent.itv.com/videos/video/item_200229.htm
de uitslag is hier te zien, server kon de hoeveelheid verkeer niet aan dus nu is die ff offline
  zondag 24 mei 2009 @ 23:49:54 #142
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_69369327
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind niet dat Susan Boyle moet winnen. Geen idee hoe ze het heeft gedaan, maar ze is echt verre van het beste....

Net de auditie van Sue Son gezien, die violiste, geweldig toch? Of Greg Pitchard. Vond het verrassingseffect bij hem nog groter eerlijk gezegd.
De muziek die Sue Son heeft gekozen is mooi en spectaculair maar ze speelt het niet erg mooi. Veel noten slecht getimed, notenreeksen die net niet uitkomen omdat ze het tempo niet kan bijhouden, noten die wel gespeeld hadden moeten worden, maar je niet hoort. Veel noten niet evenwichtig gespeeld (een te harde aanzet, een noot te zacht etc.)

Ze speelt het beter dan veel violisten ooit zullen doen hoor, maar een echt talent? Nah...

Zoek maar eens op Youtube naar andere uitvoeringen van Vivaldi's Summer (Presto), dan hoor je hoe het ook kan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  zondag 24 mei 2009 @ 23:53:37 #143
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69369479
Susan Boyle volgens mij is ze behoorlijk zenuwachtig
http://talent.itv.com/videos/video/item_200228.htm
pi_69369992
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:42 schreef Skywalker88 het volgende:
http://talent.itv.com/videos/video/item_200229.htm
de uitslag is hier te zien, server kon de hoeveelheid verkeer niet aan dus nu is die ff offline
Boyle
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 07:22:37 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69371951
Oei, dit nummer had ze beter níet kunnen zingen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 07:29:41 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69371975
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69378130
Cool van Diversity, gasten waren weer errug goed hoor. Alleen erg kut dat dit de kansen van Flawless vanavond verkleint, zeker als ze ook nog eens bij een dames-dansgroep zitten, maar eigenlijk zijn ze te goed om niet door te gaan, zeker gezien de andere opponenten.

Tsja, Susan Boyle. Dr optreden was redelijk, niet fantastisch. Ik vind haar verder net te geacteerd overkomen in haar reacties, het interview met Stephen bij More Talent was ook heel vervelend. Naar mens, ik hoop echt van harte dat ze niet wint.

Wel balen dat je nu overal op elke site de uitslag ziet . Hopelijk is dat niet de rest van de week zo.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:12:25 #148
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69383400
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cool van Diversity, gasten waren weer errug goed hoor. Alleen erg kut dat dit de kansen van Flawless vanavond verkleint, zeker als ze ook nog eens bij een dames-dansgroep zitten, maar eigenlijk zijn ze te goed om niet door te gaan, zeker gezien de andere opponenten.
Eens! Sowieso is het niveau van de dansgroepen wel erg hoog! Maar ik vind Diversity toch het meest innovatief. Wat een briljante choreograaf is die jongen zeg!!
quote:
Tsja, Susan Boyle. Dr optreden was redelijk, niet fantastisch. Ik vind haar verder net te geacteerd overkomen in haar reacties, het interview met Stephen bij More Talent was ook heel vervelend. Naar mens, ik hoop echt van harte dat ze niet wint.
Oh schei uit zeg! Ik heb dat interview ook gezien. Telkens worden mensen afgewezen vanwege ordinair en vulgair gedrag op het toneel, want 'dat wil de koningin niet zien', maar die overhyped matigjes zingende boil staat telkens net zo vulgair te doen. Erg genant.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69387920
Ken iemand me uitleggen hoe ver ze nou zijn en hoe het zit met al die halve finales
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69388008
Vanaf gisteren tot en met vrijdag dagelijkse halve finale met uitslag. Zaterdag de finale en uitslag.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:38:23 #151
88233 Steve
Still the best.
pi_69388114
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ken iemand me uitleggen hoe ver ze nou zijn en hoe het zit met al die halve finales
http://en.wikipedia.org/wiki/Britain%27s_Got_Talent_(series_3)
Daar staat een makkelijk schema.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69388382
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Steve het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Britain%27s_Got_Talent_(series_3)
Daar staat een makkelijk schema.
Danke.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:12:12 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69393816
Zitten ze hier te zeiken op Boyle. Dat mens weet niet beter. Is duidelijk niet helemaal 100%.

En ze zingt gewoon erg goed. Buiten de dansact was ze ook de beste van de avond. De rest stelde niet zo veel voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 25 mei 2009 @ 22:38:05 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69400656
Lol!! Amanda maakte net een superdomme opmerking tegen die escape artist
Hangt ie in een dwangbuis ondersteboven aan een brandend touw, issie ontsnapt en staat weer op de grond, zegt ze: ' The rope was burning the other way, so it was not dangerous at all'. Ze vergat even dat het touw kon doorbranden en hij van toch respectabele hoogte op zijn kop terecht zou komen. Ze dacht dattie levend zou verbanden.

En dan X-ed ze die supernerveuze Jamie Pugh ook nog midden in zijn lied. Hij verloor meteen alle timing en raakte hopeloos achter op de muziek. Geen beste performance. Song choice ook wel iets te zwaar voor hem. The Impossible Dream uit de man van La Mancha.

Afijn, halfweg en tot nu toe nog niet veel bijzonders gezien. Ik wacht eigenlijk op Flawless.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69401264
Is het al begonnen? Vast wel .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69401278
Oh halfweg dus. .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:10:01 #157
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69402064
Yes!! Eerste goeie act van vanavond, Shaun Smith, die ' With or without you' zong. En de tweede goeie act natuurlijk Flawless. Was ook briljant! Hoewel het einde fout ging. De jongen die een salto maakte als eindsprong viel helaas. Hij corrigeerde wel, maar het was erg zichtbaar. Desalniettemin erg goed!! Technisch zijn Diversity en Flawless echt allebei beregoed. Maar ik vond Diversity toch nog een graadje beter, qua inventiviteit en sja... diversiteit dus

Oke, dat waren er weer 8, waarvan 2 de moeite waard.
Nu even 10 minuten wachten op de uitslag.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 25-05-2009 23:15:17 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69402297
Nohh, waar kan ik een linkje vinden?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:23:27 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69402639
Geen idee, ik ben niet zo thuis in streams, ik zit gewoon TV te kijken nu. De uitslag komt eraan in ieder geval. ze staan net allemaal op het toneel.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69402679
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee, ik ben niet zo thuis in streams, ik zit gewoon TV te kijken nu. De uitslag komt eraan in ieder geval. ze staan net allemaal op het toneel.
Kon ik maar kijken .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69402738
Een stream!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69402775
Hup Shaun!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69402857
Shaun door.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:28:55 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69402888
Public vote: Flawless

Judges vote ging tussen de nummers 2 en 3 van het publiek, Shaun Smith en Gareth Oliver (ventriloquist) en de winnaar is geworden:

Shaun Smith!!

Finaleplaatsen tot nu toe:

Susan Boyle
Diversity
Flawless
Shaun Smith
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:22:12 #165
1484 kastanova
Ah mên..
pi_69404556
Kollere, wat is de torrent laat .

Hoe kijken jullie live dan? En heeft iemand anders al wel de 2e finale online kunnen vinden?
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:26:24 #166
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69404657
Live ja, in Ierland kunnen we gewoon itv ontvangen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 02:02:46 #167
88233 Steve
Still the best.
pi_69405810
Shaun Smith. Wat een lekker geluid komt er uit die jongen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69407785
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef kastanova het volgende:
Kollere, wat is de torrent laat .

Hoe kijken jullie live dan? En heeft iemand anders al wel de 2e finale online kunnen vinden?
Ik heb een streampje kunnen vinden, ik denk dat die het vanavond ook wel weer doet.

Ik hoop wel dat Shaun wint. ongeveer de enige act die ik ken
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69410371
Boyle vind ik maar een matige zangeres dus ik hoop dat iemand anders wint.
pi_69431222
FLAWLESS WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Ze waren echt megacool . Echt tof dat ze winnaar van de public vote waren . Shaun was ook prima, vond Gareth redelijk okay, ben wel erg benieuwd wat ie dan in de finale had gedaan.

DJ-Talent trouwens . Ook dat filmpje bij More Talent , wat is die jongen simpel .

Vanavond makkelijk uitzending denk ik, kan me haast niks anders voorstellen dan dat Stavros doorgaat, of het moet heel erg tegenvallen en Shaheen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:25:40 #171
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69433034
Stavros

Ik zit er klaar voor in ieder geval, nog 5 minuutjes en dan begint het
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69433347
Ik heb een stream .

Ik wil het nu al doorspoelen .
pi_69433621
kun je de stream posten of is dat verboden hier?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:41:20 #174
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69433694
Guttegut, wat is Simon toch weer bruut tegen die meisjes....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:42:09 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69433735
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:39 schreef Skywalker88 het volgende:
kun je de stream posten of is dat verboden hier?
PM???
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:42:51 #176
88233 Steve
Still the best.
pi_69433765
Die meisjes waren echt vreselijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:46:35 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69433967
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Steve het volgende:
Die meisjes waren echt vreselijk.
En onze levende saxofoon zeker niet?

Mijn hemel, ik heb de TV op mute gezet, vreselijk!!

Commentaar van Simon: ' It's just like someone blowing his nose"
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:47:05 #178
88233 Steve
Still the best.
pi_69433992
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
En onze levende saxofoon zeker niet?
Jawel. Dat was misschien nog wel erger...

[ Bericht 4% gewijzigd door Steve op 26-05-2009 21:55:46 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69434073
Vreselijk .

En check je PM, Skywalker.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:49:28 #180
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69434119
OMG reclame. Dat heb ik al in -tig jaar niet meer gezien .
Whatever I want.
pi_69434433
Wat een jankerd !
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:00:19 #182
88233 Steve
Still the best.
pi_69434569
Wat een stomme liedjeskeuze...
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:00:33 #183
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69434583
OMG, wat een lame song choice for dat joch......
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69434637
Ongelooflijk stom inderdaad. In het begin ook erg vals.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:03:50 #185
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69434728
Ik vind hem wel leuk, niet supergeweldig maar toch wel erg tof en hij mag winnen vandaag .
Whatever I want.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:07:41 #186
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69434864
Wel tesamen met Stavros natuurlijk. Duly noted.
Whatever I want.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:12:14 #187
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69435035
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef PeRi het volgende:
Ik vind hem wel leuk, niet supergeweldig maar toch wel erg tof en hij mag winnen vandaag .
Ow ik ook hoor, maar ik schrok gewoon van zijn liedjes keuze. past niet bij zo'n prulleke
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69435098
Exact hetzelfde als de auditie of niet?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:23:13 #189
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69435494
Veel bewegingen wel ja.Maar je moet niet vergeten dat dit een showgroup is, dus eigenlijk kun je het zien als een soort van majorettes op een hoger level. En dat is toch wel heel wat anders dan een dansgroep. Ik vond dat ze het wel goed deden, maar het geheel kwam wel rommelig op me over.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:26:45 #190
88233 Steve
Still the best.
pi_69435633
Ik vind die andere groepen ook veel leuker dansen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69435659
Ik had het nog over de farmer-boys .

Die meisjes waren wel okay, niet geweldig. Daarvoor zijn ze gewoon te groot in aantal.

Die bloemschikker nu .
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:29:26 #192
88233 Steve
Still the best.
pi_69435745
Briljante combinatie hoor.

.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69435914
Jeuj. stavros nu!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:34:13 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69435938
Sja, leuke decoratie hoor die bloemen, maar synergy zag ik niet hoor.
En waarom hadden ze in godsnaam nog eens echo op die mic staan, ze zong al schel genoeg!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:39:49 #195
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69436178
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, ik wil ook zo'n papa

Leuk weer Stavros Flatley. Ik denk dat die inderdaad wel in de finale komen, al was het alleen maar om de knuffelfactor van zowel papa als zoon.

Verder zou ik het niet weten wie er doorgaat. Maar ik weet wel zeker wie er niet doorgaan. De Bloemen/opera, levende saxofoon, kruiwagens, twee meisjes aan het begin, broer en zus danspaar.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69436334
Shaheen natuurlijk .
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:47:14 #197
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69436473
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shaheen natuurlijk .
Nah, ik weet het niet hoor....

In ieder geval moeten ze opschieten, want om 10 uur komt 'The Tudors, vierde aflevering seizoen 3', en dat kan ik natuurlijk niet missen!!!!

Yuk, die Farrel als entre act
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:48:40 #198
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69436538
Ik weet het niet. Ik denk Stavros (public) en dan of de showgroep of Shaheen.
Whatever I want.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:50:05 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69436607
Kunnen ze dat kind d'r bovenlip niet een keer harsen?? Wat een snor zeg!
En dan moeten ze net even te diep gaan, en meteen de stembandjes mee uitharsen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:53:41 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69436761
Public vote: Stavros
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:54:26 #201
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69436797
Happy tears, cuuuuute !!!
Whatever I want.
pi_69436958
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond makkelijk uitzending denk ik, kan me haast niks anders voorstellen dan dat Stavros doorgaat, of het moet heel erg tegenvallen en Shaheen.
.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:58:19 #203
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69436962
En Shaheen! Yay!


Jammer voor MD, maar er zijn natuurlijk al 2 dansgroepen waar ze bijna niet tegenop kunnen.
Whatever I want.
pi_69436992
Ik heb ook een stream.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:59:15 #205
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69437007
Nog meer huilende jongetjes !
Whatever I want.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:00:11 #206
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69437051
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.


Tot donderdag allemaal
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69437177
was nog spannend voor shaheen, maar uiteindelijk toch doorgekomen!
pi_69438842
Bah, laten ze die Shaun doorgaan, de zoveelste zanger. Zo goed wastie niet
Vond die buikspreker best goed eigenlijk. Als ze elke dag een zanger doorsturen heb je straks 50% zangers... ga dan lekker Idols of XFactor kijken!
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:32:28 #209
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69505407
begint nu weer!
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:07:46 #210
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69506817
i LOVE Callum! Supertof, Jungle Book !
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:15:35 #211
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69507093
Haha die fake Brit Chix, 3 buzzers
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:21:10 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69507282
Ik wil dat Julian ook doorgaat
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:25:09 #213
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69507420
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef PeRi het volgende:
Ik wil dat Julian ook doorgaat
Knappe vent hoor, en kan best een deuntje spelen, maar ik viel zowat in slaap.

Tot nu toe niets noemenswaardigs gezien en gehoord.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:42:44 #214
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69508156
nou ik heb 3 favorieten vanavond. Bij mij gaat het tussen Callum en Julian of Fabia. Stiekem hoop ik dat Fabia doorgaat zelfs. Wat een power heeft die meid, chapeau!
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:59:05 #215
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69508816
Julian! En 2 Grand
Whatever I want.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:01:13 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69508910
Aaaaaaaaaaaaaaah wat zielig voor Mowgli!

En zei Julian nou net dat hetzelfde ging spelen als op zijn auditie?
Somewhere over the Rainbow dus??
Pfff, dat was zo mogelijk nog slaapverwekkender!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69511669
Callum ! Zo zonde !

George Samson . Wat gaaf was dat!
pi_69512545
Hoelaat is de finale zaterdag?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69516276
Uhm ,waarom heb ik Diversity nog niet voorbij zijn komen in deze 4 shows?
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_69516626
Diversity zat in de eerste. En 21.00 of 21.30 NLe tijd, Paaskonijn.

Gisteren via een betere stream gekeken, minder scrappy.

Geruchten gaan dat Susan Boyle een meltdown heeft gehad en niet zou kunnen optreden .
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 29 mei 2009 @ 11:06:49 #221
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69519849
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:15:19 #222
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69520164
Telegraaf praat poep, verdraait altijd de feiten .

Ze heeft zelf aangegeven dat ze wat rust wil en zelfs in een emotionele bui geroepen dat ze het niet meer wil, omdat ze in haar hotel nog belagen werd door fans, ze kan de druk niet zo goed aan. Logisch ook, dat mens komt uit een dorpje dat niemand kent en waar niks gebeurt. Ik ben geen fan van haar, maar laat dat mens toch met rust.
Whatever I want.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:33:06 #223
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69520747
En waar is jouw bron PeRi?

Wat mij betreft sturen ze haar linea recta terug naar Loch Ness.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69521760
Op de daily mirror dacht ik stond een heel artikel. ITV heeft in ieder geval gezegd dat ze zeker gaat optreden.
pi_69529416
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En 21.00 of 21.30 NLe tijd, Paaskonijn.
Dan kan ik waarschijnlijk niet kijken . Waar kan je de gehele uitzending terugkijken moet goed beeld/geluid?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:35:23 #226
66397 tries
ehm.......
pi_69529878
Weet iemand of je de show ook live op internet kan bekijken?
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pi_69530025
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tries het volgende:
Weet iemand of je de show ook live op internet kan bekijken?
Een stream zoeken! Ik had er tenminste één die het deed, maar het beeld kon wat beter, BS schijnt een goede te hebben, misschien hem even PM'en.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:50:43 #228
66397 tries
ehm.......
pi_69530382
Onze favorieten zijn vader en zoon de griek.. Geweldig, als je op deze manier een zaal mee kan krijgen!
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pi_69533290
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dan kan ik waarschijnlijk niet kijken . Waar kan je de gehele uitzending terugkijken moet goed beeld/geluid?
Downloaden . Of via youtube schijnbaar.
pi_69533604
De bookmakers:

  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:44:23 #231
156669 Lady-night
dames eerst
pi_69533634
Op welke zender wordt dit programma uitgezonden?
Hangplek voor vrije gedachten
pi_69533821
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Op welke zender wordt dit programma uitgezonden?
ITV
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:26:32 #233
156669 Lady-night
dames eerst
pi_69534839
Kun je alleen maar zien als je in de UK bent krijg ik als boodschap?
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:53:45 #234
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_69537314
http://chris.orr.me.uk/caughtup/ voor itv...

(Ik heb het alleen nog niet werkend voor de live stream op mijn macje werkte het iig wel, maar op mijn netbook nog niet)

[ Bericht 38% gewijzigd door jack4ya op 29-05-2009 21:03:38 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:12:24 #235
156669 Lady-night
dames eerst
pi_69537882
[quote]Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef jack4ya het volgende:
http://chris.orr.me.uk/caughtup/ voor itv...

(Ik heb het alleen nog niet werkend voor de live stream op mijn macje werkte het iig wel, maar op mijn netbook nog niet)
[/quote
Heel erg bedankt. Top]
Hangplek voor vrije gedachten
pi_69538497
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef jack4ya het volgende:
http://chris.orr.me.uk/caughtup/ voor itv...

(Ik heb het alleen nog niet werkend voor de live stream op mijn macje werkte het iig wel, maar op mijn netbook nog niet)
Daarmee kan je toch niet live kijken?
pi_69539336
Die eerste groep Bears waren nog best tof . De Evans waren echt suf.

Zometeen die juggler, coollio!
pi_69539797
Dat viel flink tegen met die kerel.

En hoe sneu voor Hollie , maar ik hoop dan weer niet dat ze hierdoor naar de finale gaat .
pi_69540221
Aidan FTW! Woehoe!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:21:10 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69540224
Wat gebeurde er?? We waren net te laat thuis van de Volvo Ocean Race, ik zag alleen nog Hollie heel hard huilen???
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69541686
Ze had opgetreden, maar toen moest ze twee keer stoppen omdat ze moest huilen. Een hoop gejank en gedoe en mocht ze uiteindelijk nog een keer optreden.

Aidan door . Die laatste twee acts waren ook een beetje suf. En tsja, Hollie. Moedig hoor, maar het was net iets te veel tranengetrek voor mij.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:13:44 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69550040
Hollie
Gisteren lieten ze Mowgli niet door omdat ie nog jong was en die Opa niet en nu laten ze een jankkind door. Vond haar hysterisch en niet schattig. Die Soprano verklote het nummer maar is wel beter. Die dansjongen is 12 en kan de druk wel aan. Hollie niet.

Maar goed, mijn favoriet is de saxofoonman. Susan Boyle is mij te weird. Paull Potts is zij zeker niet.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:15:42 #243
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69550076
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tries het volgende:
Weet iemand of je de show ook live op internet kan bekijken?
Ik download ze van newsgroepen en maak er een dvd van met Convert X 2 DVD

Ik vind overigens BG More T minstens zo briljant, zeker die tijdens de audities.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:18:17 #244
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69550124
Shaheen vind ik ook niks aan.

Ik vond die twee zuurstokmeisjes erg leuk, die zijn helaas niet door
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:49:18 #245
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69550715
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Stefan het volgende:
Hollie
Gisteren lieten ze Mowgli niet door omdat ie nog jong was en die Opa niet en nu laten ze een jankkind door. Vond haar hysterisch en niet schattig. Die Soprano verklote het nummer maar is wel beter. Die dansjongen is 12 en kan de druk wel aan. Hollie niet.

Maar goed, mijn favoriet is de saxofoonman. Susan Boyle is mij te weird. Paull Potts is zij zeker niet.
Eens, behalve over Julian dan. Die vind ik saai.
Zoalng Boyle maar niet wint vind ik het verder allemaal wel best.

Ik heb het net teruggekeken, en ik vond het uiteraard erg sneu voor Hollie dat ze de druk niet aan kon. Maar hey, doe dan niet mee zeg. Ik denk, gezien haar leeftijd, dat de tweede kans niet zo slecht was omdat het natuurlijk psychologisch gezien een enorme impact op de rest van haar leven kan hebben als ze zonder pardon eruit gebonjourd wordt. Het is geen buurtfeestje, maar wel even een TV show waar de hele wereld naar kijkt. Maar ze hadden haar nooit door mogen laten naar de finale.
Zo goed zingt ze helemaal niet eens.

Ze had gewoon volgend jaar weer kunnen proberen, of het jaar erna, etcetera.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 30-05-2009 13:04:31 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:53:40 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69553128
Ik vind Edelweis echt een gigantisch kutnummer, de zwakte schakel ook in Sound of Music.
Julian raakte me, vooral stukje dat t nummer naar de bridge ging.
De Evans sekte was gigantisch slecht, alsof ik naar de EO Familiedag zat te kijken ook
Het zal me niks verbazen als vanavond Stavros Flatly wint trouwens. Gaat nergens over maar ze zijn erg entertaining. Susan Boyle is, buiten haar schuld om, teveel gehypt. Is de schuld van Cowell, die regelt dat soort dingen. Hij riep ook meteen dat ze naar Oprah ging enzo.

Maasr ja. Het is ook zijn show en alle 40 deelnemers staan exclusief bij hem onder contract voor ze al een voet op het podium hebben gezet. Wel leuk dat ze daar grappen over maken.

Ik heb BGT1 en 2 niet gevold, dit wel en het zit zoooooo goed in elkaar. De Nederlandse versie is gewoon zo kut.

Ik denk dat de top 3 Julian Smit, Susan Boyle en Stavros Flatley wordt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69553396
Mja, ze had natuurlijk altijd nog nee kunnen zeggen tegen al die shows en pas na de finale alle exposure kunnen pakken, zoals Paul Potts, waar eigenlijk Paul Potts veel sympathieker was/is, veel getalenteerder en veel 'normaler'. Dan had ze op zeker vanavond gewonnen. Nu heeft Susan denk ik te snel gepiekt en komt ze ook steeds minder sympathieker over in de media, plus alle rare berichten - het maakt er allemaal net iets minder favo.

Ondanks zij sowieso al binnen is, een contract gaat krijgen en een totaal ander leven, denk ik dat ze toch wel gaat winnen. Stavros is net iets te talentloos en ik weet niet of het de 3e keer ook nog ZO grappig gaat zijn.

Diversity en Flawless zijn geniaal, maar vechten meer tegen elkaar dan om de titel. Shaheen en Hollie zijn schattig, maar niet goed genoeg om te winnen. Shaun had aan de x-factor mee moeten doen, en 2 grand - tsja leuk voor ze. Aidan is echt mijn favoriet, maar ja, het probleem is dat George vorig seizoen won, dus dat kan ook mee spelen. Julian mooi en tof, maar maakt niet veel kans.

Denk dat de top3 Susan, Aidan en ik denk uiteindelijk toch Flawless bestaat. Ik hoop op Stavros, Aidan en Flawless, en dan mag een ieder winnen .

Finale is trouwens al om 19.45 NLe tijd, en de uitslag om 22.00. Tussen de finale en uitslag + erna is Stephen ( !!! ) er met More Talent.

Weet nog steeds niet of ik live ga kijken .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:08:06 #248
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69553422
wij kunnen niet live kijken, bummer
en ik wil voor die tijd niet weten wie er wint, dus dat wordt internet vermijden denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69553442
Dat is mijn probleem ook . Ik wil het wel live kijken, want de stream is perfect, alleen niet bij de dans-acts, dan is het af en toe net niet helemaal 100%... Maar nu met al die mediaexposure is het lastig om niet te weten wie er wint .
pi_69553486
Misschien is hier wat te zien vanavond:

http://carriere.blog.nl/a(...)n-boyle-in-de-finale
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:12:47 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69553510
Klote dat tijdverschil, andersom was fijner geweest.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69553539
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:11 schreef yyentle het volgende:
Misschien is hier wat te zien vanavond:

http://carriere.blog.nl/a(...)n-boyle-in-de-finale
Als je een link wil moet je even PM'en.
pi_69553677
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je een link wil moet je even PM'en.
Kan de link niet gewoon hier geplaatst worden dan?
pi_69553795
Nou ja, voor voetbalstreams mag het bijv niet wegens copyright etc, geen idee hoe het met dit soort links zit. Anyhow, het is wat meer dan alleen een link en ik wil het topic niet verzanden in een heel stream-uitleg-dig-topic .
pi_69553936
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, voor voetbalstreams mag het bijv niet wegens copyright etc, geen idee hoe het met dit soort links zit. Anyhow, het is wat meer dan alleen een link en ik wil het topic niet verzanden in een heel stream-uitleg-dig-topic .
Ik begrijp het.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:48:06 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69554157
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:


Ondanks zij sowieso al binnen is, een contract gaat krijgen en een totaal ander leven, denk ik dat ze toch wel gaat winnen. Stavros is net iets te talentloos en ik weet niet of het de 3e keer ook nog ZO grappig gaat zijn.

Ik vraag het me toch werkelijk af of ze wel gaat winnen. Toen gisteren aan de judges werd gevraagd wie zij kanshebber vonden, en Piers de naam van Susan liet vallen was het boe-geroep niet van de lucht. Erg veelzeggend....

(hoop ik)

Verder zou ik erg graag zien dat Diversity wint. Flawless is technisch nog net iets beter als Diversity, maar die knul van Diversity is briljant als het op choreograferen aankomt. Hij weet precies welke bewegingen op wat voor manier impact zullen hebben op het publiek. In mijn ogen een meestertalent.

Dus van mijn kant: Diversity mag winnen, en Susan Boyle mag heel gauw terug naar Schotland en vergeten worden.
Dat laatste zal jammer genoeg niet gebeuren. Ik hoop alleen dat ze niet teveel op tv komt enzo. Dan kan ik het vermijden.

Wij moeten vroeg eten, het begint al om 18:45!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 17:26:21 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_69556099
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wat gebeurde er?? We waren net te laat thuis van de Volvo Ocean Race, ik zag alleen nog Hollie heel hard huilen???
Het zou verboden moeten worden zulke jonge kinderen mee te laten doen. Sorry voor de late reactie.

Hollie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69557193
omg omg omg
Ik moest gewoon huilen!!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:34:56 #259
88233 Steve
Still the best.
pi_69557602
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het zou verboden moeten worden zulke jonge kinderen mee te laten doen. Sorry voor de late reactie.

Hollie.
Ik zat hetzelfde te denken. Zij hoort nog niet op het podium, veel te vroeg voor zo iemand.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69558261
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, voor voetbalstreams mag het bijv niet wegens copyright etc, geen idee hoe het met dit soort links zit.

http://www.livestation.com programma downloaden en ITV aanzetten. Veel plezier.

DIe moeder van Hollie is ook
pi_69558885
Ik ga het toch maar aanzetten.

Nog een kwartier .

Hup Aidan, Stavros en Flawless!
pi_69559319
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef Smeej het volgende:
omg omg omg
Ik moest gewoon huilen!!
waarom?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69559438
Flawless opent, Julian sluit. Geen Susan dus als sluitact, maar als derde voor het einde dacht ik.

Toffe opening! Goede act.

Nu Shaheen. Jezus, weer een suf nummer, maar wat zingt ie goed en zuiver !

[ Bericht 28% gewijzigd door BliksemSchigt op 30-05-2009 20:00:49 ]
pi_69559564
Zo! Dat was nog eens een spectaculair begin .
I was an atheist until I realized I was God
pi_69559606
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef jmac het volgende:

[..]

http://www.livestation.com programma downloaden en ITV aanzetten. Veel plezier.

DIe moeder van Hollie is ook
gelukt
dankje.
Goedemorgen :W
pi_69559670
Diversity vind ik toch nog beter dan Flawless. Flawless is goed, maar te solide. In Diversity zitten ja... errr.. veel meer verrassingen en dus diversiteit.

De eerste talentenshow waar ik hooked aan ben. Ik kijk ze NOOIT op de NL TV. Maar hier zitten echt goede dingen tussen. En het commentaar plus de opmerkingen van the judges is soms echt te hilarisch voor woorden. :-)
pi_69559703
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:26 schreef Lady-night het volgende:
Kun je alleen maar zien als je in de UK bent krijg ik als boodschap?
Via Astra2 is ie ook gratis te ontvangen. ITV1 london.
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:03:58 #268
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69559707
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69559763
Kwaliteit via livestation of TVAnts is beter, Yvonne .
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:08:12 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69559801
[quote] Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kwaliteit via livestation of TVAnts is beter, Yvonne .
[/quote

Oké, ga ik daar kijken, ben net thuis van werk vandaar
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69559970
Hoe tof was dat! Hopelijk wint ie! Jammer dat hij zo vroeg in de show is... Susan gaat het zwaar krijgen op deze manier.

2 Grand met hetzelfde nummer als de auditie
pi_69560119
Enige reden dat 2 grand in de finale zit is vanwege de kijkcijfers. (family thing)

Het is echt horrible. Past qua zang totaal niet bij elkaar. Die opa is drama, het meisje zingt nog wel redelijk.
pi_69560178
Vindt het wel mooi dat het meisje elke keer bijna door de grond zakt als ze kritiek of gematigde reacties krijgt.
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:24:42 #274
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69560235
Hoeveel komen er in totaal?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69560247
Nu nog 6.
pi_69560274
Hollie, Stavros, Diversity, Julian, Susan en Shaun.
pi_69560295
Zometeen Hollie 'with the nerves of' Steel
pi_69560412
Wel mooi hoor

Toch leuker dan dat anouk-geval wat ze in Nederland hebben.
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:31:20 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69560414
Wat een enorm moeilijk nummer zingt ze zeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 20:32:09 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_69560437
Hollie bezorgt me echt kippenvel. Toch is het kind te jong op daar te staan imo.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69560450
Toch wel weer goed hoor, maar ze gaat toch niet winnen mag ik hopen...
pi_69560515
Stavros !
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:35:49 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69560516
Oh, die vind ik leuk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69560560
Hoe tof! Haha. Dit moet winnen! .
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 20:38:30 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_69560565
Maar geen winnaars mag ik hopen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  ESF Reporter zaterdag 30 mei 2009 @ 20:38:34 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_69560566
Ik kijk dit voor het eerst, is het de bedoeling dat ik dit lollig vind?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:38:35 #287
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_69560567
Rofl
------------------
pi_69560581
pa is moe
Goedemorgen :W
pi_69560619
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, is het de bedoeling dat ik dit lollig vind?
Dit is toch 100 keer leuker dan Susan? .
  Admin zaterdag 30 mei 2009 @ 20:42:27 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69560640
Eik mogen die twee best winnen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  ESF Reporter zaterdag 30 mei 2009 @ 20:43:10 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_69560651
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dit is toch 100 keer leuker dan Susan? .
Weet ik niet, het ene is pseudo-grappig, het ander is overrated.
pi_69560652
wat een fking helden die stavos flatley weer een vermakelijke performance!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 20:44:03 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_69560665
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:42 schreef yvonne het volgende:
Eik mogen die twee best winnen
Nah, ze zijn best grappig, maar winnaars vind ik wat overdone. Toch zie ik ze liever winnen dan Susan Boyle.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69560671
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:42 schreef yvonne het volgende:
Eik mogen die twee best winnen
Hell yeah!

Al was het maar vanwege de lol die die pa uitstraalt .

Niks geen ster-allures, gewoon dolle pret en nergens wat op uit doen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_69560682
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nah, ze zijn best grappig, maar winnaars vind ik wat overdone. Toch zie ik ze liever winnen dan Susan Boyle.
Ik zou nog bijna voor 2grand over Susan Boyle kiezen !
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:44:56 #296
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69560685
Whahahahaaaaaa, die twee zijn echt geweldig!!
Ik hoop gewoon dat ze winnen!

Stavros Flatley for the WIN!!!!

En anders Diversity.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:45:05 #297
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_69560693
Zie je ze al voor de koningin optreden?
------------------
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:45:26 #298
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69560699
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hell yeah!

Al was het maar vanwege de lol die die pa uitstraalt .

Niks geen ster-allures, gewoon dolle pret en nergens wat op uit doen .
Dat dus
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_69560707
Hij was weer grappig, maar gaan niet winnen neem ik aan!!

Tot nu toe nog niet echt winning material gezien... ben benieuwd naar Diversity. En ben benieuwd wat Susan neerzet.
pi_69560749
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:45 schreef alexis_ het volgende:
Hij was weer grappig, maar gaan niet winnen neem ik aan!!

Tot nu toe nog niet echt winning material gezien... ben benieuwd naar Diversity. En ben benieuwd wat Susan neerzet.
Genoeg winnaars gezien hoor .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')