abonnement Unibet Coolblue
pi_58460739
Ja omdat je het mooi vindt neem ik aan, maareen gigantisch ring door je eikel is toch weer wat anders dat doe je niet zomaar
.mwep
pi_58469009
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:51 schreef Empathologica het volgende:
God, moet er niet aan denken om m'n broek uit te moeten doen en dan m'n benen wijd
Vond het al erg genoeg dat ik 1 keer m'n bh uit moest doen

Waarom laat iemand sowieso piercings zetten? Omdat het mooi is? Nou sommige mensen hebben denk ik graag wat glimmends in hun pielemuis
Dat heet een LUL.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 4 mei 2008 @ 17:41:37 #103
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58474989
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:16 schreef outsidr het volgende:

[..]

Iemand? Was een serieuze vraag!

Hoi_Piepeloi
Eigenaccount.nl?
† The 3 Kings †
pi_58476793
Ik heb een piercing in me tepel. Geen ringetje maar een staafje. Iemand voelen?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58478926
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
Eigenaccount.nl?
Ik ga toch zeker niet eerst Tim uitloggen en dan me eigen account ook nog eens inloggen, veel te veel werk en doe even liev want ik ben chagrijnig oke?

En bedankt voor de reacties
  zondag 4 mei 2008 @ 21:29:34 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58479692
. Wilde ik vandaag m'n linkeroor even schoonmaken, dus ik haal voorzichtig m'n plug eruit, begint het ineens te bloeden . Gelijk maar weer 3mm erin gedaan i.p.v. 4, m'n linkeroor is toch less stretchy dan de rechter. 1 maatje downsizen zou voldoende moeten zijn, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 5 mei 2008 @ 11:21:10 #107
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_58487648
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef got.rice het volgende:

[..]

Je moet wel ballen hebben om zoiets te laten zetten, hetzelfde geldt voor de mannen met hun prins albert piercing

Vraag me dan toch af waarom je als man dat zou doen
Ik denk dat het wel meevalt, ik ken wel vrouwtjes met een clithoodpiercing en volgens de verhalen schijnt het mee te vallen met de pijn. Je bent meer een bikkel als je kraakbeenpiercings laat zetten, auwa!

En waarom? Sexy, ik zou het ook wel willen maar ik durf nog niet zo .

Ben trouwens op zoek naar een stel mooie glazen pluggen op internet (10mm) iemand tips?

Ik vond deze op tribalglass, iemand ervaring met deze site? Ze hebben wel toffe dingen! Met de maten is het een beetje onduidelijk maar ik geloof dat 00g 10 mm is he?

Ik ben toe aan een nieuwe collectie pluggen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:19:49 #108
45512 got.rice
slipkont
pi_58494018
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, ik ken wel vrouwtjes met een clithoodpiercing en volgens de verhalen schijnt het mee te vallen met de pijn. Je bent meer een bikkel als je kraakbeenpiercings laat zetten, auwa!

En waarom? Sexy, ik zou het ook wel willen maar ik durf nog niet zo .

Ben trouwens op zoek naar een stel mooie glazen pluggen op internet (10mm) iemand tips?
[ afbeelding ]
Ik vond deze op tribalglass, iemand ervaring met deze site? Ze hebben wel toffe dingen! Met de maten is het een beetje onduidelijk maar ik geloof dat 00g 10 mm is he?

Ik ben toe aan een nieuwe collectie pluggen .
clithood piercing kan wel sexy zijn ja maar een prins albert piercing daarintegen.. je zou maar als vrouw zoiets tegenkomen tijdens een one-night stand ofzo
.mwep
pi_58494331
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt, ik ken wel vrouwtjes met een clithoodpiercing en volgens de verhalen schijnt het mee te vallen met de pijn. Je bent meer een bikkel als je kraakbeenpiercings laat zetten, auwa!
Toen ik mijn traguspiercing liet zetten heb ik amper wat gevoeld, weet niet zeker of dat ook kraakbeen is want die van mij is heel 'flexibel' zogezegd verder bovenin me oren ook geen pijn, neus ook niet.
Denk dat dat ook persoonlijk is, misschien dat bij de een door kraakbeen ontzettende pijn doet, terwijl de ander een surface als meest pijnlijke ervaart.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 mei 2008 @ 19:26:58 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58496433
Kraakbeen word over het algemeen door velen wel als pijnlijk gezien.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:40:56 #111
92409 Twinky
Little star.
pi_58498077
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Kraakbeen word over het algemeen door velen wel als pijnlijk gezien.
Mijn tragus deed erg pijn. Vooral omdat ze best lang bleef wriemelen met het buisje voordat de piercing erin ging. Terwijl het schieten van bovenoor (twee) veel minder pijn deed op dat moment, maar wel veel langer aan bleef houden. Veeeeeel langer.
  maandag 5 mei 2008 @ 21:37:04 #112
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_58499712
mijn tragus deed ook het meeste pijn [tepel en lip]
maar dan nog is het maar heel even, voor ik kon gillen was het alweer over
an urge to help mankind overcomes me
pi_58499743
Dag,

sinds een tijdje ben ik het piercen aan het leren bij Amsterdam Tattooing (http://www.amsterdam-tattooing.com/) Nu gaat het echte werk beginnen, het piercen zelf!
Vanaf komende week woensdag ben ik op zoek naar mensen die graag een piercing willen, maar het niet erg vinden als de uitleg of voorbereiding iets langer duurt. Ik moet voor alle soorten piercings mensen hebben!
Lijkt het je nu geen probleem om door een minder ervaren piercer een mooi sieraad te laten zetten, mail dan naar illy.fl@gmail.com. Sommige piercings komen pas over een week of wat aan bod, omdat ik vanaf het begin moet beginnen. Je krijgt altijd een mailtje terug!

Omdat ik nog lerende ben zal de piercing gratis geplaatst worden. Er zal altijd een ervaren piercer bij aanwezig zijn!

Groetjes Illy
  maandag 5 mei 2008 @ 22:24:02 #114
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58501031
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Kraakbeen word over het algemeen door velen wel als pijnlijk gezien.
Uhu
† The 3 Kings †
pi_58501280
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Kraakbeen word over het algemeen door velen wel als pijnlijk gezien.
Dat kan natuurlijk ook tussen je oren zitten dan; je hoort van een aantal mensen dat het pijn doet, jij gaat daar zitten en denkt dat het pijn gaat doen, dan ga je je opwinden en alles en je erop concentreren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 mei 2008 @ 22:38:22 #116
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58501352
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Uhu
Je bent het wel behoorlijk met me eens vandaag he,
Ook in het amy topic.

@Hoi-Piepeloi; Ik denk dat dat wel redelijk meevalt, ik hoorde van meerdere mensen ook dat een navelpiercing geen pijn deed en die voelde ik zelf toch wel even, Beiden. Tegelijkertijd hoorde ik ook van mensen die de lip heel pijn vonden doen, en die voelde ik dan weer nauwelijks.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar kraakbeen staat er wel redelijk om bekend dattie nogal pijn doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 5 mei 2008 @ 22:43:18 #117
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58501476
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook tussen je oren zitten dan; je hoort van een aantal mensen dat het pijn doet, jij gaat daar zitten en denkt dat het pijn gaat doen, dan ga je je opwinden en alles en je erop concentreren
Laat jij dan even een industrial of conch zetten, kijken wat je ervaring ermee is. Geloof me, het is pijnlijk.
† The 3 Kings †
  maandag 5 mei 2008 @ 22:44:01 #118
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58501495
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je bent het wel behoorlijk met me eens vandaag he,
Ook in het amy topic.

@Hoi-Piepeloi; Ik denk dat dat wel redelijk meevalt, ik hoorde van meerdere mensen ook dat een navelpiercing geen pijn deed en die voelde ik zelf toch wel even, Beiden. Tegelijkertijd hoorde ik ook van mensen die de lip heel pijn vonden doen, en die voelde ik dan weer nauwelijks.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar kraakbeen staat er wel redelijk om bekend dattie nogal pijn doet.
Muhaha
Je moet door fucking bot heen, dat moet wel pijn doen
† The 3 Kings †
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 mei 2008 @ 22:47:01 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58501567
Om btw nog even op j andere vraag terug te komen H_P; Ik heb er natuurlijk zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel vaak gehoord dat de pijn enorm meevalt bij een clithood.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_58501789
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Om btw nog even op j andere vraag terug te komen H_P; Ik heb er natuurlijk zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel vaak gehoord dat de pijn enorm meevalt bij een clithood.
De pijn bij het zetten van een clithood valt in het niets als je vergelijkt met de pijn bij het zetten van een kraakbeen bovenin je oor.
pi_58501827
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:43 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Laat jij dan even een industrial of conch zetten, kijken wat je ervaring ermee is. Geloof me, het is pijnlijk.
Wat is het verschil in pijn dan met gewoon een ringetje bovenin je oor? Of een traguspiercing?
Het is toch allemaal kraakbeen?

Ik heb zelf 2 gaatjes bovenin me rechteroor, tragus, en neuspiercing (gehad). Allemaal kraakbeen toch? Heb alleen last gehad van me tragus, maar dat was pas toen het na een week of 2 ging ontsteken
pi_58501859
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je bent het wel behoorlijk met me eens vandaag he,
Ook in het amy topic.

@Hoi-Piepeloi; Ik denk dat dat wel redelijk meevalt, ik hoorde van meerdere mensen ook dat een navelpiercing geen pijn deed en die voelde ik zelf toch wel even, Beiden. Tegelijkertijd hoorde ik ook van mensen die de lip heel pijn vonden doen, en die voelde ik dan weer nauwelijks.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar kraakbeen staat er wel redelijk om bekend dattie nogal pijn doet.
Het was ook maar een theorie , maar het is goed mogelijk dat anderen zich er wel door laten beinvloeden natuurlijk!
Verder klop ik ook gewoon van geen kanten
  maandag 5 mei 2008 @ 23:00:58 #123
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58501894
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Wat is het verschil in pijn dan met gewoon een ringetje bovenin je oor? Of een traguspiercing?
Het is toch allemaal kraakbeen?

Ik heb zelf 2 gaatjes bovenin me rechteroor, tragus, en neuspiercing (gehad). Allemaal kraakbeen toch? Heb alleen last gehad van me tragus, maar dat was pas toen het na een week of 2 ging ontsteken
Laten schieten of? En waarschijnlijk is dat gaatje veel kleiner dan bij mij En pijn, wat is pijn... Ff flink je adem in en in je vuist knijpen, klaar Dat gevoel
† The 3 Kings †
pi_58502271
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
Laten schieten of? En waarschijnlijk is dat gaatje veel kleiner dan bij mij En pijn, wat is pijn... Ff flink je adem in en in je vuist knijpen, klaar Dat gevoel
Tragus gepierced, 1 boven in me oor geschoten, 1 gepierced en neus ook gepierced .
En idd dat gevoel verslavend
  maandag 5 mei 2008 @ 23:23:34 #125
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58502451
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:38 schreef illy.fl het volgende:
Dag,

sinds een tijdje ben ik het piercen aan het leren bij Amsterdam Tattooing (http://www.amsterdam-tattooing.com/) Nu gaat het echte werk beginnen, het piercen zelf!
Vanaf komende week woensdag ben ik op zoek naar mensen die graag een piercing willen, maar het niet erg vinden als de uitleg of voorbereiding iets langer duurt. Ik moet voor alle soorten piercings mensen hebben!
Lijkt het je nu geen probleem om door een minder ervaren piercer een mooi sieraad te laten zetten, mail dan naar illy.fl@gmail.com. Sommige piercings komen pas over een week of wat aan bod, omdat ik vanaf het begin moet beginnen. Je krijgt altijd een mailtje terug!

Omdat ik nog lerende ben zal de piercing gratis geplaatst worden. Er zal altijd een ervaren piercer bij aanwezig zijn!

Groetjes Illy
En jij zet ze dan bij Amsterdam Tattooing? Kan je wat meer uitleg geven over waar het gedaan wordt etc? Hygiëne is van uiterst belang natuurlijk
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')