abonnement Unibet Coolblue
pi_58774393
gelukkig ontwijk ik vandaag de bus
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 20 mei 2008 @ 17:49:56 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58784773
In Utrecht wordt niet gestaakt

Nee, want dat irriteert de mensen niet genoeg Weet je wat we doen? We laten gewoon lekker iedereen bij alle haltes een half uur lang barsten, maar we rijden WEL vrolijk iedere 5 minuten met een dikke dubbelgelede bus met "Buiten Dienst" erop. DAT is pas lachen

GVU, sterf aan de kanker. Ik hoop echt dat er binnenkort eens een aantal buschauffeurs goed in elkaar gerost worden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:25:57 #178
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58786676
Met dank aan xx, toen is dat gezeik met buiten dienst begonnen.
BBA flikt dat ook altijd, neem dan gewoon mensen mee zeg, stelletje debielen!

Blergh!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 20 mei 2008 @ 20:21:44 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58787787
Nou, rij voor mijn part net zo veel bussen buiten dienst als je wil, maar hou je ook gewoon aan je dienstregeling. Dit is niet meer "staken om je rechten of een betere CAO" dit is puur irritatie uitlokken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58787808
In Amsterdam ook geen staking
Maar nog steeds kut VMBO kinderen in de bus
Ze hebben hier nu al een paar weken een actie waarbij toezicht en veiligheids mensen bij de halte voor die kut school staan. En nog steeds zitten die bussen stinkend vol met gore kut kinderen.
Voortaan pak ik dus de fiets, is nog sneller ook!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:58:48 #181
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_58796899


21 mei 2008 08:22 Groningen

GRONINGEN - De chaufeur had zijn bus even op het pleintje naast de A in Groningen geparkeerd, omdat
hij de weg wilde vragen naar de Butjesstraat. Daar moest hij heen omdat hij schoolkinderen naar zwemles moest brengen.

Als hij uitstapt om de weg te vragen, komt met een hoop gesis de bus weer in beweging en rijdt zichzelf richting de kade. Terwijl deze met zijn voorwielen al boven het water hangt, duwen de draaiende achterwielen de bus verder over de rand totdat deze met een grote plons in het water beland.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 mei 2008 @ 11:48:42 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58799309
Oeps. Afwachten in hoeverre die Alliance van Arriva Touring beschadigd is geraakt bij dit geintje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58799830
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Oeps. Afwachten in hoeverre die Alliance van Arriva Touring beschadigd is geraakt bij dit geintje
de motor is nog droog datscheelt


over bussen

waar leverd berkhof nou kanarie gele ambas aan af?
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:14:49 #184
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58799837
Iets met de handrem erop zetten

Diesels willen wel 's zelf rijden, Alliances hebben daar wel 's last van ja. Moet je de rem er goed op zetten...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 mei 2008 @ 12:17:20 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58799882
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
over bussen

waar leverd berkhof nou kanarie gele ambas aan af?
Denemarken? Als er ikke i rute op die dingen verschijnt, dan weet je wel genoeg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58800477
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Denemarken? Als er ikke i rute op die dingen verschijnt, dan weet je wel genoeg
geen idee lijnfilm was uit
pi_58804340
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
In Utrecht wordt niet gestaakt

Nee, want dat irriteert de mensen niet genoeg Weet je wat we doen? We laten gewoon lekker iedereen bij alle haltes een half uur lang barsten, maar we rijden WEL vrolijk iedere 5 minuten met een dikke dubbelgelede bus met "Buiten Dienst" erop. DAT is pas lachen

GVU, sterf aan de kanker. Ik hoop echt dat er binnenkort eens een aantal buschauffeurs goed in elkaar gerost worden
Ten eerste: die ziekte die je toewenst, denk eens na zielig figuur, je weet niet wat je zegt. (verder hou ik me in)
Ten tweede: ik hoop dat je zelf total loss geslagen word.
Ten derde: je weet de reden niet waarom die buiten dienst reed, wie weet naar de garage ivm storing of wat dan ook.

Trieste reactie weer helaas.
Verder ga ik niet eens in op je zogenaamde zielige probleempjes, omdat jij benadeeld word.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:47:57 #188
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58804936
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:17 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ten eerste: die ziekte die je toewenst, denk eens na zielig figuur, je weet niet wat je zegt. (verder hou ik me in)
Ten tweede: ik hoop dat je zelf total loss geslagen word.
Ten derde: je weet de reden niet waarom die buiten dienst reed, wie weet naar de garage ivm storing of wat dan ook.

Trieste reactie weer helaas.
Verder ga ik niet eens in op je zogenaamde zielige probleempjes, omdat jij benadeeld word.
Houd je hoofd koel, eet even een ijsje of zo.
pi_58805182
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Houd je hoofd koel, eet even een ijsje of zo.
Zal een ijsje nemen en misschien nog wat anders, maar je weet hoe het werkt, actie-reactie...
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 21 mei 2008 @ 18:13:30 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58806461
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:17 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ten eerste: die ziekte die je toewenst, denk eens na zielig figuur, je weet niet wat je zegt. (verder hou ik me in)
Ten tweede: ik hoop dat je zelf total loss geslagen word.
Ten derde: je weet de reden niet waarom die buiten dienst reed, wie weet naar de garage ivm storing of wat dan ook.

Trieste reactie weer helaas.
Verder ga ik niet eens in op je zogenaamde zielige probleempjes, omdat jij benadeeld word.
Ach, weet je. Ik irriteer me er gewoon dood aan, en het gaat maar door met het GVU. En het was voor een groot deel ook simpelweg stoom afblazen. Ik begrijp jouw reactie op mijn post ook heel goed hoor.
Maar inderdaad, laten we een ijsje nemen. En hopen dat ergens iemand in gaat zien dat alleen "Hart voor de klant" op je bus schilderen, misschien een goed begin is, maar zeker niet het halve werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 22 mei 2008 @ 21:58:37 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58837092
Ik zag trouwens weer die genaturaliseerde CFL-bus rondrijden vanmiddag. En vorige week ook al eens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 22 mei 2008 @ 23:27:14 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58841602
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:17 schreef Bommenlegger het volgende:
Ten derde: je weet de reden niet waarom die buiten dienst reed, wie weet naar de garage ivm storing of wat dan ook.
Oh ja nog even inhoudelijk: als er iedere 5 minuten een bus langs komt met "Buiten Dienst" erop, 5 achter elkaar, en er tegelijkertijd geen enkele bus "in dienst" langs komt, een half uur lang, terwijl er op papier iedere 5 minuten gereden wordt, dan weet ik heus wel hoe laat het is hoor
Normale mensen worden voor werkweigering op staande voet ontslagen, maar hey, misschien zijn het wel 5 defecten op rij
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58844883
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja nog even inhoudelijk: als er iedere 5 minuten een bus langs komt met "Buiten Dienst" erop, 5 achter elkaar, en er tegelijkertijd geen enkele bus "in dienst" langs komt, een half uur lang, terwijl er op papier iedere 5 minuten gereden wordt, dan weet ik heus wel hoe laat het is hoor
Normale mensen worden voor werkweigering op staande voet ontslagen, maar hey, misschien zijn het wel 5 defecten op rij
Wat een onzin. Als jij gaat staken wordt je toch ook niet gelijk ontslagen? Het is alleen lullig voor degenen die afhankelijk zijn van het OV, maar ik kan mij de irritatie van de buschauffeurs goed voorstellen.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 23 mei 2008 @ 12:16:11 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58852672
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:14 schreef RealZeus het volgende:
Wat een onzin. Als jij gaat staken wordt je toch ook niet gelijk ontslagen? Het is alleen lullig voor degenen die afhankelijk zijn van het OV, maar ik kan mij de irritatie van de buschauffeurs goed voorstellen.
Het was geen staken. Dan wzou er op al die bussen "Actie bus" of zo gestaan hebben, en zou het uitgebreid in de media aangekondigd zijn, zoals met de stakingen in het streekvervoer momenteel. Dit gaat over STADSvervoer, wat "gewoon" rijdt. Tenminste, op papier dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:55:28 #195
86072 thatsme
and That's you!
pi_58857260
Tijdens de stakingen in het streekvervoer rijden de meeste stadsbussen in nederland niet. Alleen de in de 4 grote steden. De rest van de steden ligt gewoon alles plat. Heel misleidend.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 mei 2008 @ 14:58:03 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58857341
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef thatsme het volgende:
Tijdens de stakingen in het streekvervoer rijden de meeste stadsbussen in nederland niet. Alleen de in de 4 grote steden. De rest van de steden ligt gewoon alles plat. Heel misleidend.
Idd, want in Dordrecht wordt er ook gewoon gereden en in Noord- en Zuid-West Fryslân ook
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58857971
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Idd, want in Dordrecht wordt er ook gewoon gereden en in Noord- en Zuid-West Fryslân ook
hier vielen anders nog genoeg ritten uit! buiten de qliners om :/ die reden ook al niet :/
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 23 mei 2008 @ 15:42:57 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_58858569
Ik heb de indruk dat men het in Utrecht af en toe wel handig vindt om bij CXX te horen, zo naar eigen goeddunken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_58865092
Vanmiddag moest ik m`n broertje ophalen die met de bus thuis kwam van schoolkamp Toen de bus na 1.5 uur eindelijk arriveerde bleek deze gloednieuw te zijn. Tijdens het achteruit rijden reed deze chauffeur doodleuk tegen een paal aan. Er was echter geen schrammetje te zien en de bus reed daarna weer vrolijk verder. Was leuk om aan te zien.
Tok.
pi_58898469
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja nog even inhoudelijk: als er iedere 5 minuten een bus langs komt met "Buiten Dienst" erop, 5 achter elkaar, en er tegelijkertijd geen enkele bus "in dienst" langs komt, een half uur lang, terwijl er op papier iedere 5 minuten gereden wordt, dan weet ik heus wel hoe laat het is hoor
Normale mensen worden voor werkweigering op staande voet ontslagen, maar hey, misschien zijn het wel 5 defecten op rij
Over een vorige opmerking: Hart voor de Klant.
DIe leus heeft onze directrice met haar wijsheid besloten erop te zetten.
DIe kan en mag je er alleen opzetten als je het waar kan maken.
Helaas gebeurt dat niet.
En daar worden dus de bestuurders op afgerekend.

Dan nu over het een half uur moeten wachten.
Lijn 11 rijd buiten de spits om de 10 min, in de spits om de 7 min.
Lijn 12 rijd buiten de spits om de 5 min, in de spits om de 3 min.
Reken maar uit hoeveel bussen dat moeten zijn dan.

Ook wel eens opgevallen dat als je een bus ziet die buiten dienst rijdt, dat er voorin een paar personen staan?
Dat zijn de lesbussen die de route leren rijden en met de dubbelgelede bussen leren rijden.

Wat betreft dat werkweigering, dat begrijp ik ff niet wat dat ermee te maken heeft, en over de storing al net zo min.
Maar kan aan mij liggen.

Ik zie het waarschijnlijk allemaal anders, omdat ik aan de "andere" kant sta dan jij.

En om nog ff terug te komen op bussen die buiten dienst rijden, als dat vanaf 17.00 uur gebeurd dan zijn dat bussen die naar de garage gaan, simpelweg omdat de dienst van deze bussen erop zit.

Misschien is het nu iets duidelijker geworden, het gebeuren over buiten dienst rijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')