nou.... ik doe het momenteel ook niet slecht.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef jora23 het volgende:
Haha ik zeg niks hoor![]()
Ja alles goed hier Q en daar?
Haha en wat wil jij dan Nokwanda???? Ik ga vooren dan het liefst mac Donalds.
Maar ook ik heb spastische darmen :S
Vast wel. Ze heeft die andere immers ook gevonden.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Weet Jora de weg naar dit nieuwe SC topic?
Ik heb het slechtquote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik doe het momenteel ook niet slecht.
Op dit moment ook een van de kattekindjes op schoot die mij kusjes geeft (Karel natuurlijk weer), dekentje om me heen.
Eigenlijk alleen een lekkere bosche bol en heeeel misschien een goeie whisky. Maar de goeie is op en de goedkope komt niet op.
Straks als ik in bed ga liggen is het helemaal feest. Altijd eventjes Mudhle bij me onder de dekens. die is vrij eenkennig, maar dat is echt alleen mijn poezekind.
Daarna komt vaak Kay even en Bijoux ploft altijd samen met haar maat karel ergens aan mijn voeten neer.
Ik mag een randje bed hebben
Nou ja..... okay... Fruts mag mijn schouders best komen masseren
Lees jij die?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:56 schreef oh-oh het volgende:Welkom Jora!
Arme mamaMaes ...
Ik lees me scheel op die kleine lettertjes in dat boekje van de camera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik voor het eerst, deze cam kan zo veel en mn minolta had echt een heel ander menu.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees jij die?
Ik lees nooit handleidingenecht nooit gewoon.
En dan is het niet eens een heel erg klein kind, qua leeftijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Maes het volgende:
Avond![]()
Welkom Jora23, ik post niet veel maar ik lees wel alles
Even nog terug komen op het kliko verhaal. Wij hebben hier vuilcontainers op de hoek van de straat, mooi weggewerkt tussen houten schuttingen. Het werkt prima. Voor het tuinafval staan er groene containers.
Oud papier staat ook een bak voor.
Goh het is toch wel vermoeiend een kind in huis
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Ze is 11 jaar QHELDINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 jaar, ja dat zal idd wel vermoeiend zijn. Ach, wees blij dat ze nog geen 16 is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoeveel euro verschil zat er nou eigk tussen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voor het eerst, deze cam kan zo veel en mn minolta had echt een heel ander menu.
Ik ga uit deze meevaller echt alles halen wat er in zit hoor
Nee maar als je het niet meer gewend bent. Ze is heel lief, gezellig en behulpzaam, het is vermoeiend omdat ze veel vragen heeft, haar moeder irritant op de achtergrond aanwezig is.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan is het niet eens een heel erg klein kind, qua leeftijd.
Ik kan nooit zolang wachten als ik het antwoord niet weet. Dan weet ik tenminste wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:08 schreef jora23 het volgende:
Q wat is er nu leuk aan dat je het antwoord weet??
Zal ik je ook vertellen wat er in seizoen 4 allemaal gebeurd haha?
Hoe is het nu je weer medicijnen geeft met baloe?
Maar wat ik me bedacht zomaar opeens he ; als zij als 11 jarige aangeven heeft thuis weg te willen, dan moet het wel praktisch een hel zijn daarquote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee maar als je het niet meer gewend bent. Ze is heel lief, gezellig en behulpzaam, het is vermoeiend omdat ze veel vragen heeft, haar moeder irritant op de achtergrond aanwezig is.
Daar zat ik dus ook al verbaasd naar te kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
huh?? Nou zie ik iets raars op tv. Je kunt een optreden voor je kat winnen in GTST
Waarom zou ik dat willen? Wat heeft een kat eraan? Mijnkatten zouden dat echt alleen maar akelig eng vinden, zo'n drukke set en reizen in een draagtas en zo. Dat is toch alleen maar voor de mens achter de kat?
Dara heeft de kat alleen iets aan als die dan een leven lang gratis eten met muis/vogeltjessmaak wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |