Oke, spellingstoets.. even wat droompjes uit deze mensen halen.. want je maakt ze bang Zues!!

Wees niet bang aub, je moet ze zeker halen. Maar dat telt voor alles. Heel simpel. om je P te halen heb je 60 punten nodig. Mis je er 1 dan heb je je P niet en dan mag je niet verder met je 2de jaar (let wel, met 50 punten mag je door naar het 2de jaar en krijg je nog 2 kansen voor alles wat je moet herkansen (dus in totaal 4 kansen voor elk onderdeel.. dat moet genoeg zijn) maar dit betekend wel dat als jij na het eerste kwartaal in je 2de jaar nog niet je 60 punten heb, dan mag je wegwezen. Dus ook als het die ééne punt van spelling is!!!!
Ik ben sukkel nummer 1 wat betreft spelling en ik heb het in één keer gehaald. Hoe? Heel simpel. Lees shit! begin een boek te lezen. En kijk even wat oude Havo toesten door, let ook op wanneer het met of zonder T word geschreven. En last but not least. Let op bij het hoorcollege!.. er zijn ALTIJD punten die ze letterlijk overnemen. Dit geldt overigens voor alle hoorcollege's.
Overigens is het de HU, HvU is verleden tijd :-)
Oh, en ja vincent koetsier is een pain in the ass wat betreft spelling. Hij pakt je op alles! Als jij een verslag (en jij dit heb ik onlangs gehad) inleverd van 170 kantjes.. dan leest hij gerust elk woord na om je spelling te checken. En ook al is het zo goed dan pakt die je nog!.. wel goed overigens want je kan het gewoon niet maken om met slecht werk aan te komen bij je 'toekomstige' klanten. Verder is koetsier erg aardig overigens!