quote:
Yep

quote:
Wat ik eigenlijk graag wil weten is of het een leuke studie is, en is het in vergelijking tot andere studies moeilijk?
Het is absoluut geen moeilijke opleiding, sterker nog; 1 van de makkelijkere qua HBO niveau.
quote:
Is het voor echte computernerds of ook voor halve nerdmeidjes zoals ik?
Het is geen nerd opleiding pur sang; dat wil zeggen; je krijgt een gemengde groep van nerdjes, leuke meiden, en vreemde vogels die na het eerste jaar of eerder kappen.
quote:
Is het meer een echte computerstudie of ook wel creatief?
Je kan zelf een beetje de keuze maken wat je wil doen; als jij meer creatief bezig wilt zijn, dan ga je bezig met designen van websites, cdrom producties e.d, wil je meer programmeren, ga je dat doen.
Echter, die "rollen" verdeling was bij ons pas in de laatste 2 jaar, als je alleen maar projecten draait.
Ik weet niet of dat nu nog zo is, ik kon me iig lekker uitleven in de dingen die ik zelf leuk vond

quote:
Zit je veel uren op school of is het juist veel zelfstudie?
De eerste twee jaar heb je gewoon school, niet echt onwijze uren maar leuke daagjes waarin je tussendoor wat uren vrij hebt om bijvoorbeeld de stad in te gaan of te werken aan projecten.
De laatste twee jaar is free for all

Als de projecten maar af zijn, je kan alles in je team bespreken dus ook de vergadertijden enzo. Dat vond ik het meest chille ervan

quote:
En volgens mij is 90% van die studie man, klopt dat

?
Ja, dat klopt, althans in mijn tijd wel. Maar wat voor de jongens leuk is is dat de school in de faculteit Journalistiek zit, wat weer 90% vrouw is (en lekker

)
quote:
(owww ik kan nog zooveel meer vragen bedenken!)
(ja ik heb de opendagen gemist

)
Ach, die open dagen waren altijd maar redelijk saai hoor.
Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it :D