abonnement Unibet Coolblue
pi_59453163
daar heeft ze wel een punt, ireth!

haha die melvin! je hebt gelijk hoor, van ruilen komt huilen zei m'n moeder altijd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juni 2008 @ 09:56:12 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59453228
Ireth, tegen Christan zeg ik altijd dat 'mama' voor mij heel speciaal is, omdat hij de enige is die dat tegen mij kan zeggen. Werkt altijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59453255
en 1-0 voor Suus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59454751
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:50 schreef Ireth het volgende:
"Maar ik ben toch ook jouw kindje? En jij zegt niet kindje, jij zegt ook Susanne!"
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:05:27 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_59454869
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:41 schreef bixister het volgende:
koekola, ik krijg er meteen trek in! (doet me denken aan die speculoospasta oid die in belgië zo'n succes is. wanneer komt dat hier eens op de markt?).

Mijn buurman heeft een pot voor me meegenomen en het is echt verschrikkelijk lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59458481
Mikael at gister bij mijn ouders. Mijn ma had sla gekocht en Mikael mag helpen klaarmaken. Hij kijk naar de sla, dan naar mijn moeder en zegt: Oma? Mikael niet bloemen eten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:56:47 #282
218802 bigger-than-others
pregnant for the first time
pi_59465937
vriendin woont in LA, USA. Als zij met haar dochtertje van 2 praat over Nederland vind haar dochtertje het heel interessant dat het hier koud is. Ze leest ook vaak Nederlandse boekjes voor.
Dus ik ben aan de telefoon, vriendin zegt tegen dochtertje: dit is...uit Nederland!
Dochtertje gelijk: koud! Koud! ...muts op?
Wij kletsen verder, en vriendin moet ineens heel hard lachen, want dochtertje speelt "hollandertje" en heeft met theedoeken muts, sjaal en handschoenen gefabriceerd. En loopt bij 30 graden lekker ingepakt KOUD KOUD in de tuin te schreeuwen en zogenaamd te rillen.
pi_59468613
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:50 schreef Ireth het volgende:
Suus heeft de neiging de laatste tijd om mij bij mijn voornaam te roepen....

"eehh.. Miranda??"
"zeg maar mama hoor!"
"Ja maar je heet Miranda!"
"Ja maar ik ben jouw mama!"
*stilte*
"Maar ik ben toch ook jouw kindje? En jij zegt niet kindje, jij zegt ook Susanne!"

*sught*
haha,

Wij worden hier allebei vaak bij onze voornaam genoemd. Het maakt mij niet uit, ik vind het prima.

Pas was het ineens: "Hee, Lee!" tegen mijn man Leon. Nou ja, dat vond ik dan ook weer een beetje overdreven. zeker gezien ik dat zelf nooit zeg, dus ze heeft het niet van mij
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:43:08 #284
197035 Siobhan
The one and only...
pi_59473763
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef ElizabethR het volgende:

Overigens grappig, jij heet Jolanda maar gebruikt als usernaam de Ierse spelling voor Yvonne.
Sorry voor mijn late reactie, Elisabeth! Mij is altijd verteld dat Siobhan Johanna betekent in het Iers...
Op www.behindthename.com staat dit: Irish form of Jehanne, a Norman French variant of JEANNE.
Dat lijkt wel wat op Johanna... toch?
Eigenlijk heet ik ook Johanna, maar mijn roepnaam is Jolanda.
Ik ben sinds mijn dertiende helemaal gék van Ierland en zou er het liefst gaan wonen! Ben dan ook best een beetje jaloers op jou!

Ps.
Je maakt trouwens ook prachtige foto's! Jammer dat je niet meer post, maar wel begrijpelijk...

Groetjes, Jolanda
Echt waar??
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:46:05 #285
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59473868
Emma staat in het toilet te kijken naar haar stapeltje handdoekjes (spuugdoekjes van de Ikea)
"Mama ik zie de staartjes " Ik kijk haar fronzend aan en kijk daarna ook naar de doekjes. Ze hebben gekleurde lusjes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:54:52 #286
197035 Siobhan
The one and only...
pi_59474200
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:16 schreef nomaci het volgende:
En wat denken jullie van deze:
Ik vroeg een paar weken terug aan Bregje (3) of ze 's ochtends nu eens meteen kon beginnen met luisteren.
Antwoord van Bregje: "mijn oortjes zijn nog niet wakker"
Heel goed gevonden, Bregje!
Echt waar??
  maandag 23 juni 2008 @ 13:15:19 #287
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59624198
We gaan vandaag naar de Chinezenhof, aldus Amber
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 13:20:29 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59624337
Daar kun je vast lekker eten, Amber
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 13:20:29 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59624338
1x is wel genoeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59624800
Morris zaterdagochtend achterop de fiets: mama, ik heb nog allemaal ogen in mijn slaap!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 23 juni 2008 @ 13:52:52 #291
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59625077
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:43 schreef Siobhan het volgende:

[..]

Sorry voor mijn late reactie, Elisabeth! Mij is altijd verteld dat Siobhan Johanna betekent in het Iers...
Op www.behindthename.com staat dit: Irish form of Jehanne, a Norman French variant of JEANNE.
Dat lijkt wel wat op Johanna... toch?
Eigenlijk heet ik ook Johanna, maar mijn roepnaam is Jolanda.
Ik ben sinds mijn dertiende helemaal gék van Ierland en zou er het liefst gaan wonen! Ben dan ook best een beetje jaloers op jou!

Ps.
Je maakt trouwens ook prachtige foto's! Jammer dat je niet meer post, maar wel begrijpelijk...

Groetjes, Jolanda
Ach zooooo, weer wat geleerd!!! Ik denk dat er meerdere variaties mogelijk zijn, ik vond dit:

The boy's and girl's name Siobhan \sio(b)-han\ is pronounced sha-VAHN. It is of Irish origin. Variant of Joan, which is a feminine form of John (Hebrew) "the Lord is gracious". Phonetic forms of this name are a blend of the Sha- prefix with Yvonne. Actress Siobhan McKenna.

Siobhan has 20 variant forms: Chavonne, Chevonne, Chivon, Chyvonne, Shavaun, Shavon, Shavonne, Shervan, Shevon, Shevonne, Shirvaun, Shivahn, Shivaun, Shovonne, Shyvonne, Sh'vonne, Sioban, Siobahn, Siobhian and Syvonne.


Maar je hebt gelijk, het is ook Jeanne

En ik kan je helemaal begrijpen met je voorliefde voor Ierland natuurlijk

Maar we zullen maar niet verder offtopic gaan hier.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_59634999
Glenn zojuist aan de telefoon met opa, over z'n treinreis van gisteren:

Glenn: Ik heb gele en ook blauwe treinen gezien, o en ook groene
Opa: En, ben je ook nog overgestapt?
Glenn: Ja, maar niet op de groene
Opa: Waarom niet op de groene?
Glenn: Ja want dan was ik pappa en mamma kwijt geraakt
Opa: O hoezo dat dan?
Glenn: Nou dat waren hele grote vuilnisbakken

(Hij doelde op een flinke goederentrein die langs kwam over het spoor waar wij stonden te wachten op onze juiste trein)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 23 juni 2008 @ 21:35:10 #293
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59636589
We zitten aan tafel te eten. Ik heb mijn haar gekleurd, wat nogal fel uitgevallen is.

"Mam? Ik wil ook paarse haren, mag ik paarse haren?"
"Nee Luuk, daar ben je echt nog te klein voor."
"Papa?"
"Ja?"
.......
"Wanneer krijg jij eigenlijk haren?"
"....... Die heb ik al gehad."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 23 juni 2008 @ 21:49:37 #294
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59637001
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:14 schreef Anitra het volgende:
Wij zitten te eten, het voetbal staat aan en Djulian zegt zomaar ineens met een hele serieus koppie: "Ik weet niet of we die cup pakken "
En hij kreeg gelijk

Luuk

Bix, Ik zou ook op mijn ziel getrapt worden als ik uit het vriendenboekje zou worden gehaald!

Hier begint er ook een echte praatjes te maken:
Twee weken terug mocht Jetske een ijsje van me. Wij gingen daarvoor samen naar een ijskar waar ze schepijs verkochten. Er waren verschillende smaken dus ik vraag aan Jet: "Wil je banaan of aardbei?" Hierop begint Jetske te huilen: "Tette (Jetske) niet bana, tette ijsje!".
Lekker douchen!
  maandag 23 juni 2008 @ 22:33:34 #295
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59638201
Haha Jetske! Heerlijk dat kinderen veel dingen zo letterlijk opvatten. Dat kan soms hilarische situaties opleveren.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  maandag 23 juni 2008 @ 22:40:30 #296
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_59638456
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Lishe het volgende:
We zitten aan tafel te eten. Ik heb mijn haar gekleurd, wat nogal fel uitgevallen is.

"Mam? Ik wil ook paarse haren, mag ik paarse haren?"
"Nee Luuk, daar ben je echt nog te klein voor."
"Papa?"
"Ja?"
.......
"Wanneer krijg jij eigenlijk haren?"
"....... Die heb ik al gehad."
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:40:17 #297
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59643991
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Lishe het volgende:
We zitten aan tafel te eten. Ik heb mijn haar gekleurd, wat nogal fel uitgevallen is.

"Mam? Ik wil ook paarse haren, mag ik paarse haren?"
"Nee Luuk, daar ben je echt nog te klein voor."
"Papa?"
"Ja?"
.......
"Wanneer krijg jij eigenlijk haren?"
"....... Die heb ik al gehad."


Doet me denken aan de volgende situatie:
Ik was met Amber "Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet..." aan het spelen en ik zie voor de grap, gewoon om Peter te zieken (heel kinderachtig ): "ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het iiiiiiiiisssss...... bijna kaal "
Het mooiste was dat Amber meteen antwoordde: "papa's hoofd " Die had verder geen hint nodig
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:47:30 #298
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59655151
Vanmorgen liep ik met mn schoonmoeder, mn eigen dochter en de dochter van mn schoonzusje vanaf haar school naar hun huis, ziet ze n stuiterballetje liggen, Oma opgeraapt.
Zegt het dochtertje van mijn schoonzusje : Maar goed dat ik mijn goede ogen heb opgezet, want met mijn verkeerde ogen had ik dat balletje vast niet gezien en nee ze heeft geen bril ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 24-06-2008 16:47:55 (typos :() ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Jubileum moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 20:28:35 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59659475
Hahahaha Luuke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59715242
Kim had vanmorgen wat grappigs, vind ik.
Ik had het toch aardig warm in bed en had mijn hemdje uitgedaan. Kim zit aandachtig te kijken naar mijn buik en borsten. Ze besluit dat er 2 babies in zitten. En ik vroeg waarom dan? Nou, kijk daar zit een kontje van de baby en daar ook, wijzend naar mijn borsten.
Ik lag helemaal in een deuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')