En dan nog een appartement/condo en eten etc. Cali is toch al niet zo goedkoop.... En waarom UCLA?quote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef nienada het volgende:
30000$ admissie, ucla
mijn excuses hoor ik ben al wegquote:Op zondag 6 april 2008 18:59 schreef nienada het volgende:
he maar ik vraag advies niet om ondervraagd te worden.. maak jij je geen zorgen over mijn financiën
UCLA = University of California, Los Angelesquote:Op zondag 6 april 2008 19:19 schreef Wackyduck het volgende:
In welke stad wil je studeren?
Owh, nu zie ik het staan.quote:Op zondag 6 april 2008 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
UCLA = University of California, Los Angeles
Zo zo, Berkeley, petje af hoor. Wat doe je voor opleiding dan?quote:Op zondag 6 april 2008 19:35 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Owh, nu zie ik het staan.![]()
Ik ga in september 3 maandjes naar Berkeley, dus over LA kan ik weinig zeggen.
Een amerikaanse 8 is een Nederlandse 5.5quote:Op zondag 6 april 2008 19:57 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik wil ook naar LA gaan om daar te studeren of stage lopen of afstuderen. Maar probleem is dat collegegeld daar boven de 15k is en dat buitenlandse studenten gemiddeld een 8 moeten staan om te worden toegelaten. En dan heb je het nog niet eens over levensonderhoudkosten. Maar goed, ik heb nog geen ervaring maar ikzelf heb in ieder geval ook ongeveer dezelfde plannen.
Nogal kort door de bocht, dat ligt helemaal aan over welke universiteit je het hebt.quote:Op zondag 6 april 2008 20:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een amerikaanse 8 is een Nederlandse 5.5
Ik doe TN en ik ga niet studeren in Berkeley, maar ik ga daar een onderzoeksstage doen, ik heb de plek via connecties van mijn prof gekregen, dus ik heb er niet echt veel moeite hoeven te doen om het te regelen. En een voordeel van onderzoek doen in plaats van studeren is natuurlijk dat je daar geen collegegeld hoeft te betalen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Zo zo, Berkeley, petje af hoor. Wat doe je voor opleiding dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |