abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_62194431
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft ook uggs
Die heeft David ook gehad (van de HEMA). Leuk!
Hij wilde ze nooit aan dus ze zijn als nieuw, maar nu heb ik geen flauw idee waar die dingen gebleven zijn
pi_62194635
Die van Jen komen van de prenatal. De echte vind ik veul te duur. Ze heeft van mijn moeder hele nieuwe adidas gympen gekregen, die waren gewoon 35 euro! 35 euro! voor maat 18 schoentjes!

Belachelijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62239653
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:07 schreef lily het volgende:
Die clic laarzen zijn erg leuk

Ik heb er ook op MP gescoord voor David (dezelfde als Storm heeft) maar dan maat 26. Ik moet ze nog krijgen dus maar hopen dat ze passen (hij draagt nu 25)
Nu maar hopen dat ik ze nog krijg...

Ik heb het geld maandagochtend al overgemaakt maar ik heb sinds zondagavond niks meer gehoord. Ik krijg geen reactie op mijn mails.
Nu ben ik misschien wat ongeduldig maar ik ben zelf altijd heel snel met versturen en zeker met mails beantwoorden als ik iets verkocht heb (en dan word ik onrustig als anderen dat niet zijn)
pi_62246365
lily, ik kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. maar het is natuurlijk nog maar 2 dagen later, en soms hebben mensen 't gewoon druk met andere dingen. ik ben er ook wel eens wat slordig in geweest, en check ook niet elke dag m'n bankrekening of een overgemaakt bedrag er al op staat. mocht hij/zij nu echt niks meer laten horen, dan zou te achterhalen moeten zijn wie dat is, je hebt immers een naam, rekeningnummer en woonplaats. waarschijnlijk kun je het geld ook terug laten boeken. tot slot kun je op mp een 'klacht' indienen over die verkoper.
pi_62251482
Dat snap ik, Bix

maar zoals ik al zei zodra ik iets verkocht heb ben ik altijd scheutig met informatie/mailtjes zodat ze op de hoogte zijn (zeker als ik niet in staat ben om op korte termijn iets te sturen) en dan verwacht ik dat onterecht ook van anderen )
pi_62297423
Ze zijn er

David had ze al aan nog voor ik goed en wel binnen was. Hij vroeg er deze week herhaaldelijk naar..

David is erg met zijn kleding bezig altijd. Weet precies wat hij wil of niet wil. Best vreemd eigenlijk voor een jochie van 3

pi_62297747
dat buikje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62297958
mooi, David! wat grappig lily, dat hij dat zo goed weet. Anna weet ook wel wat ze NIET aan wil, maar verder maakt ze zich er niet zo druk om. welke schoenmaat heeft David nu? ze zien er al best groot uit!
pi_62298045
Ze zien er op de foto inderdaad groot uit. In "het echt" helemaal niet trouwens, gewoon, normaal.

Hij heeft maat 25 maar dit is 26 (maar volgens mij passen ze wel; hij kan er in ieder geval de winter mee door)

even een poetsbeurtje en dan zijn ze top!
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef bixister het volgende:
Anna weet ook wel wat ze NIET aan wil, maar verder maakt ze zich er niet zo druk om.
Nou, ik heb bijna iedere ochtend discussies met meneertje over de "dresscode" van de dag
en met het naar buiten gaan gaat het verder ivm welke jas er aan moet ...

[ Bericht 25% gewijzigd door lily op 10-10-2008 21:53:36 ]
pi_62299381
ooh, dat zijn nog best kleine voeten juist (in mijn ogen dan, maar dat komt omdat piet op die leeftijd al maat 29 had en anna nu in 28 zit ).
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:27:34 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62311671
Brent heeft ook nieuwe schoenen nodig (mt 25). Weet iemand waar ik Timberlands in NL kan kopen/bestellen?
Ik ben op zoek naar deze:


Of misschien kan iemand me vertellen hoe ik de amerikaanse maat naar maat 25 bereken. Dan kan ik ze ook wel daar weg halen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62311887
heb je hier wat aan?

kinderschoenmaten

of bij omoda.nl
pi_62312005
oh, deze zijn (ook van Timberland) ook leuk

  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:06:06 #264
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62312447
Ik had daar inderdaad al gekeken, en hebben leuke alternatieven (maar ik zoek toch nog even door). Kleertjes.com heeft ook leuke schoentjes in de aanbieding En ook zootjes voor degenen met babies! Halve prijs!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62312655
Ik heb ook nog verder gezocht maar "jouw" schoentjes nog niet gevonden...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:24:57 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62312889
Ja, moeilijk! Ik heb ze van www.shoebuy.com (een amerikaanse site met HEEL VEEL skoens! HEEEEL VEEL! Ook voor ons: de vrouw!) . Het stomme is: Timberland zit hier met een fabriek in de stad. Alleen zit er geen winkeltje meer bij. Ik ken mensen die er werken en het zijn gewoon echt heel goeie en degelijke schoenen. Vandaar dat ik specifiek naar dit merk zocht.

Mijn ouders zijn op dit moment een rondreis aan het maken in de USA. Lief aankijken lukt niet maar ik zou er een mailtje op kunnen wagen (en dan maat Toddler 9.5 nemen, denk ik...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62313079
Ja, 9.5 Toddler dan inderdaad (zit je op 26), kan Brent er in ieder geval de winter mee door.

dezelfde maat als David trouwens
pi_62313938
rockabella, hier wordt timberland gewoon in de schoenenwinkel verkocht hoor!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:29:07 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62314207
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:35 schreef lily het volgende:
Ja, 9.5 Toddler dan inderdaad (zit je op 26), kan Brent er in ieder geval de winter mee door.

dezelfde maat als David trouwens
Dikke sokken aan
(Die maat ja ik ga er maar van uit dat het te maken heeft met zijn genen. Men verwacht dat het een grote knul gaat worden qua lengte)

Bix, hier zie je ze wel in de winkel maar maar 2 of 3 types.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:09:28 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62315130
Hier wel meer soorten Timberland. Ze zijn alleen zo verschrikkelijk breed. Heb voor oudste nu een paar schoenen. Hele degelijke . Omdat hij zo snel groeit houden zijn kuitspieren het niet bij. Dardoor gaat ie op z'n tenen lopen, hierdoor ontwikkelt hij zijn spieren in zijn voet niet en krijgt ie platvoeten en een doorzakkende enkels. Nu dus een extra stevige hiel en oefenen met knikkers. (oppakken met zijn tenen en in een bakje doen.)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:42:46 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62315904
Hier komt dat juist wel uit, dat ze wat breder zijn. Maar ik zorg wel altijd voor vetertjes. Klitteband is me trouwens ook niet zo goed bevallen. Elke keer haken in mijn panty of opeens een schoen in mijn gezicht als ik achter de buggy loop.

Heb mijn ouders gemaild en hopelijk heb ik geluk.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62316360
Rockabella, die onderste Timberlandschoenen staan gewoon op de website van Ziengs!! Die zouden ze dus daar moeten verkopen! Maat 28-39. ¤69.95.

Edit; oops, zie net dat je maat 25 zoekt! Sorry!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:31:59 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62316872
En ik zoek die bovenste Maar toch bedankt pronkjewail!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:13:54 #274
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_62317605
Kroon/ La Pomme kinderschoenen in Utrecht heeft als ik me niet vergis een hele grote collectie Timberlands. Suus haar eerste stevige stapschoenen kwamen daar ook vandaan (maatje 22 ) dus bel ze anders eens op om te vragen? (mits het rendabel is om daar naar toe te gaan qua afstand althans)

(Nachtegaalstraat 84 3581 AN Utrecht 030-2317013)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_62319636
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar ik zorg wel altijd voor vetertjes. Klitteband is me trouwens ook niet zo goed bevallen. Elke keer haken in mijn panty of opeens een schoen in mijn gezicht als ik achter de buggy loop.
maf is dat toch, die verschillen..

Voor Damon bijvoorbeeld zijn veters echt helemaal niks (en hij is 7 nu).
Hij is motorisch gewoon niet sterk ontwikkeld en veterschoenen kost hem teveel tijd om aan en uit te trekken (bij gym bijvoorbeeld).
Hij wil dan ook alleen klitteband of rits (bij laarsjes).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')