abonnement Unibet Coolblue
pi_57816073
Nieuwe seizoen beter dan vorig seizoen?
Ik vind van niet (van wat ik er van gezien heb)
pi_57816986
  PR/Manusje van alles donderdag 3 april 2008 @ 22:58:39 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_57817152
Nieuwste seizoen is te grappig
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:20:48 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_57819499
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?

Kan ik weer gaan downloaden, Digitenne heb geen BBC2, el cheapo's


Tevens TV TopGear
pi_57819558
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef JJH het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?

Kan ik weer gaan downloaden
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:26:18 #7
202014 JJH
Knetter. O+
pi_57819627
Waarschijnlijk juni lees ik net in het laaste beetje van het vorige topic.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:42:24 #8
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_57819980
nog even wachten dus... en lost is ook al gestopt, Prison break zie ik ook niet binnenkort door gaan... en zo kan ik nog wel ff door gaan
ff wachten nog
  zondag 6 april 2008 @ 21:16:20 #9
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57877068
Ze zenden nu wel al een tijdje op BBc2 elke zondagavond een "best off" uit het vorige seizoen uit
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 6 april 2008 @ 21:56:28 #10
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57877985
De Bugatti vs. straaljager race
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57890777
TPV
pi_57991596
Welk seizoen is er nu op veronica dan? ze liggen toch 1 seizoen achter?
pi_57991781
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Welk seizoen is er nu op veronica dan? ze liggen toch 1 seizoen achter?
Vanavond is de aflevering van 2 december 2007 op Veronica.
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:01:16 #14
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57991863
Ja ja, ik weet het, 't is gaar!
Maar ik blijf toch steeds weer kjjken, ook al heb ik alles al een keer gezien!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57992183
Haha dat liedje op die formule 1 auto dat was me niet bijgebleven.
Ik heb ook al zat gezien maar, het blijft gewoon een geniaal programma.
pi_57992694
Heeft Hamilton al een keer op een droge baan gereden? Of moet dat nog een keer gebeurne?
pi_57996044
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
Heeft Hamilton al een keer op een droge baan gereden? Of moet dat nog een keer gebeurne?
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. Aangezien Hamilton in de zomer altijd bezig is met de Formule 1 seizoen. En in de winter het in de UK bijna altijd regent/sneeuwt.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_58003214
Die Afrika special blijft goed

"OLIVERRRRRRRRRRRR"
pi_58006362
TVP
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:34:14 #20
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58008348
Zit nu te kijken naar een herhaling van een jaar of vijf, zes terug op Veronica en toen ging het toch nog wel een stuk meer om de auto's... Het ziet er allemaal een stuk minder gelikt uit (zonder mooie filters op de camera's), er staat vijf man publiek, Gambon heet nog anders, de Stig is nog zwart en ze zetten net de eerste twee auto's op het Powerlap-board, maar hier ziet het er allemaal veel enthousiaster uit.

Die races en challenges zijn leuk, maar dit mag toch wel meer terugkomen van mij
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 april 2008 @ 19:35:58 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58008378
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Asgard het volgende:
Die Afrika special blijft goed

"OLIVERRRRRRRRRRRR"


Geweldige aflevering
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:48:01 #22
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58013332
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit nu te kijken naar een herhaling van een jaar of vijf, zes terug op Veronica en toen ging het toch nog wel een stuk meer om de auto's... Het ziet er allemaal een stuk minder gelikt uit (zonder mooie filters op de camera's), er staat vijf man publiek, Gambon heet nog anders, de Stig is nog zwart en ze zetten net de eerste twee auto's op het Powerlap-board, maar hier ziet het er allemaal veel enthousiaster uit.

Die races en challenges zijn leuk, maar dit mag toch wel meer terugkomen van mij
hij begon ook alles nog uit te leggen, dat moet echt een eerste aflevering zijn geweest, ik heb hem gekeken tijdens t eten, ik kwam er toevallig langs bij het zappen
ff wachten nog
pi_58015173
Klopt, ik zag het toevallig ook. Het was de allereerste aflevering van het nieuwe format.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 13 april 2008 @ 11:33:50 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58017952
Ik heb weinig met auto's, maar TopGear is gewoon lachen.
Zo typisch Britse humor
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58036055
tvp
pi_58147113
Vandaag weer die leuke 24hour race.
A little bit hateful
pi_58149036
Blijft een geweldige aflevering
Het viel me nu pas op dat de letters van de nep-sponsors op de deuren, als ze openstaan, 'arse' en 'penis' spellen
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:55:23 #28
190045 PoeK
The Poekster
pi_58155271
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef Dingest het volgende:
Blijft een geweldige aflevering
Het viel me nu pas op dat de letters van de nep-sponsors op de deuren, als ze openstaan, 'arse' en 'penis' spellen

Dat was me helemaal niet opgevallen.
Ik ga zo effe kijken
goeie aflevering is dat idd
Poekie O+
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:44:22 #29
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58158865
Nu pas? Geniaal gedaan inderdaad!

Erg knap gedaan van dat team trouwens
pi_58159325
Mss niet de meeste ideale screenshots, maar goed:



En nog een vriendelijk verzoek van een ander team
pi_58160325
Ja missen ze honda civic type r, maar rammen wel een half miljoen wagen die voor de eerste positie ging
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:42:09 #32
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_58160579
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja missen ze honda civic type r, maar rammen wel een half miljoen wagen die voor de eerste positie ging
Yep! En wie ramde die wagen van een half miljoen ook alweer?..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:33:11 #33
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_58166616
onze hamster
ff wachten nog
pi_58512705
De countdown draait weer op finalgear.com
quote:
n days, n hours, n minutes, and n seconds* until the next season of Top Gear starts on June 15th.
(*voor de actuele getallen moet je maar even naar de site gaan )
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:05:04 #35
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58513053
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
TPV


Je bedoelt TVP.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_58518934
Iets meer dan een maandje dus
pi_58518967
ik ben benieuwd
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 04:54:19 #38
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58524866
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Dingest het volgende:
De countdown draait weer op finalgear.com
[..]

(*voor de actuele getallen moet je maar even naar de site gaan )
Heuj, dan ben ik jarig.
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:33:38 #39
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_58668152
Attentie!! Attentie!!!

NIEUWE SEIZOEN TOP GEAR VOORLOPIG UITGESTELD!!!
http://www.autoblog.nl/ar(...)itgesteld#post-14629

Slecht nieuws voor de Top Gear-fanbase: de start van het nieuwe seizoen is voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Dit betekent dat er niet, zoals verwacht, op 15 juni een nieuwe aflevering wordt uitgezonden.
Om het nog wat erger te maken wil de productie-afdeling van het populaire autoprogramma niet zeggen of er wel een volledig seizoen zal worden gedraaid. Onbevestigde geruchten spreken namelijk van slechts 6 afleveringen. Ook eerdere geruchten over het omschakelen naar uitzendingen in full-HD (na het uitzenden van de ‘Polar Challenge‘ in HD) staan nu op losse schroeven.

Voor de fans is er te hopen dat er nog het maximale uitgespleept wordt. Ikzelf vind het niet zo erg, de programma’s van de broertjes Coronel en Bavo Galema zijn natuurlijk vele malen spannender, leuker, informatiever en interessanter! :/

http://www.topgear.com/content/news/stories/2841/
quote:
May 12, 2008
Dunce hat
It turns out that the start date for the new TV series has changed from June 15th.

Or, if we're being honest, maybe never was then at all.

Basically we heard a rumour and jumped the gun a bit in all the excitement.

Sorry.

The worst news is that the schedulers haven't confirmed the new date either, so we can't even tell you when it will be.

But it definitely won't be the 15th. Or January 1st 2008. Or May 12th.

Or even the 18th.

It's not our mate's birthday on August 2nd, or the last F1 race of the season on November 2nd either.

Basically, your guess is as good as ours', but we'll let you know as soon as we do.
The best way to get info on the new show is to sign up to the newsletter...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_58675434
Hm, jammer. We zien wel. Dat het geen HD zal zijn interesseert mij overigens weinig, en zes afleveringen zou wat zonde zijn maar het is nog altijd genoeg voor mij Als het teveel en te gewoon wordt is de lol er ook vanaf. En vanaf begin juli ben ik toch op vakantie, dus dan had ik ze alsnog niet direct allemaal kunnen zien. Kortom, nog niets waar ik niet mee kan leven
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:19:52 #41
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_58677992
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit nu te kijken naar een herhaling van een jaar of vijf, zes terug op Veronica en toen ging het toch nog wel een stuk meer om de auto's... Het ziet er allemaal een stuk minder gelikt uit (zonder mooie filters op de camera's), er staat vijf man publiek, Gambon heet nog anders, de Stig is nog zwart en ze zetten net de eerste twee auto's op het Powerlap-board, maar hier ziet het er allemaal veel enthousiaster uit.

Die races en challenges zijn leuk, maar dit mag toch wel meer terugkomen van mij
Dat moet een van de allereerste afleveringen zijn dan, want dat powerboard deden ze al vanaf het begin. Overigens hadden ze toen ook al dingen als 'Fastest Faith' en oma's die slip-donuts moesten maken, dus of het echt alleen om de auto's ging..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_58678620
Toens was die dikke er nog ipv captain slow.

Wel kut zeg als ze niet meer een volle seizoen of uberhaupt nog snel beginnen.
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:36:27 #43
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58678963
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:19 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat moet een van de allereerste afleveringen zijn dan, want dat powerboard deden ze al vanaf het begin. Overigens hadden ze toen ook al dingen als 'Fastest Faith' en oma's die slip-donuts moesten maken, dus of het echt alleen om de auto's ging..
Het entertainment was nog enigszins ondergeschikt aan de tests

Overigens wel kutnieuws, zat er toch wel een beetje naar uit te kijken. Er is al zo weinig op tv op zondagavond
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:21 #44
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_58684680
Zou dit komen omdat Hamster toch nog teveel last had van die crash?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:27:19 #45
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_58688745
Zou het niet komen door het EK voetbal ofzo ? Of zit dat niet bij de BBC ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_58690348
Van de oudere afleveringen meende ik dat er nog wel eens een paar weken tussen zat vanwege voetbal, dus dat zou kunnen. Al heb ik geen idee wanneer het EK is - ik houd niet van voetbal
Maar als dat de reden is vind ik dat (ook) prima.
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:29:53 #47
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_58691232
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
TPV
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_58714683
tis weer bijna zo ver:D
pi_58714742
lees
A little bit hateful
pi_58715184
Hopelijk testen ze de caterham RS dit jaar. Wil wel eens zien wat die op de top gear track doet.
pi_58757059
Zie dat ik nog geen tvp heb, bij deze

Toch jammer dat het uitgesteld is. Dat HD is louter een leuke bijkomstigheid, dus hoeft van mij niet zo. Laat ze liever zo snel mogelijk een datum prikken voor het nieuwe seizoen. Zal denk ik niet vroeger worden dan september
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 19 mei 2008 @ 13:21:12 #52
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_58760408
Vorige week zat er in één van die oude afleveringen trouwens een gigantische vertaalfout. Ze vertaalden 'white van driver' met 'blanke bestelbusbestuurder', terwijl dat 'witte bestelbusbestuurder' moet zijn)
Het gaat om de kleur van de bus.. niet die van de bestuurder.

'white van drivers' zijn nogal een begrip in de UK => asociaal rijdende bestuurders van witte bestelbussen.

Vast weer zo'n prutvertaalstertje geweest dat net van school komt...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 19 mei 2008 @ 22:07:11 #53
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_58769311
En ook de Belgische VRT heeft nu Top Gear gekocht. Vanaf 2 juni elke maandag op Canvas (2de Belgische net , ook in Nederland te bekijken) vanaf seizoen 10.
quote:
De zomer van Canvas: 'Top Gear'
19 mei 2008

'Top Gear''Top Gear' is een informatief, amusant, grensverleggend en politiek volkomen incorrect auto- en motormagazine van de BBC waarin Jeremy 'Jezza' Clarkson, Richard 'Hamster' Hammond en James 'Captain Slow' May alles testen waar een motor in zit en als kwajongens onder elkaar plankgas geven op zoek naar allerlei automobiele avonturen. Canvas start meteen in overdrive met een spectaculaire special over een reis door Botswana en schakelt dan over in 10de versnelling, i.c. de tiende reeks afleveringen.

Het populaire Britse autoprogramma 'Top Gear' is in Groot-Brittannië al aan zijn tiende seizoen toe, maar het heeft nog niets van zijn glans verloren. Dat werd wel heel duidelijk toen 'Top Gear'-presentator Richard Hammond in september 2006 een bijna fatale crash maakte. De man werd in het ziekenhuis zowat bedolven onder de bloemen en op de website van het programma lieten maar liefst 11.000 fans een steunbetuiging achter.

De meeste autoprogramma’s zijn gebaseerd op hetzelfde voorspelbare format, maar dat geldt niet voor 'Top Gear'. Het Britse autoprogramma wordt aan elkaar gepraat door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May, drie mannen tussen de 39 en de 48 die nooit helemaal volwassen zijn geworden. De drie hebben het niet over de bandendruk of de nokkenas van de auto’s die ze bespreken, maar ze dwingen de wagens wel tot het uiterste om te zien wat ze waard zijn.

'Top Gear' brengt een combinatie van degelijke informatie met stunts, uitdagingen en veel humor. Het Britse publiek weet dat te appreciëren, want wekelijks stemmen miljoenen kijkers af op het programma. Veertig procent daarvan zijn vrouwen. 'Top Gear' bevat immers niet alleen genoeg blinkend chroom om echte autoliefhebbers te bekoren, de schalkse humor en het aanstekelijke enthousiasme van de presentatoren zorgt ervoor dat ook de vrouwelijke helft van de bevolking aan het scherm gekluisterd zit.

Groot was daarom de ontzetting van de kijkers toen Richard Hammond in september 2006 crashte tijdens een testrit. Hammond reed 463 km/u in een met straalmotoren aangedreven Vampire toen de rechtervoorband van de wagen het begaf. Hoewel de wagen vervolgens twee keer overkop ging, overleefde Hammond de crash. Op de vraag wat er met 'Top Gear' gebeurd zou zijn als Hammond er het leven bij was ingeschoten, antwoordde Jeremy Clarkson in The Sun: 'Twee jaar geleden hebben Richard Hammond, James May en ik afgesproken wat we zouden doen als iemand van ons zou sterven bij het maken van 'Top Gear'. We hebben toen beslist dat na het slechte nieuws van het overlijden in de volgende aflevering het eerstvolgende woord 'anyway' zou moeten zijn. Dus als de Hamster toch door de hemelpoort zou zijn gegaan, dan zou ik een somber gezicht hebben opgezet, verteld hebben dat Richard Hammond gestorven was en na een korte pauze zijn verdergegaan met 'Anyway, de nieuwe Jaguar...'.

De anekdote typeert de flegmatieke Clarkson, Hammond en May ten voeten uit; in 'Top Gear' voert humor de boventoon en wordt geen enkel taboe geschuwd. Het programma bekleedt dan ook een bijzondere positie binnen BBC. In tegenstelling tot BBC is 'Top Gear' allesbehalve politiek correct, maar het programma heeft binnen de zender zowat de status van een onafhankelijke republiek. De BBC haalt zich met de fratsen van Clarkson, Hammond en May de woede van verkeersveiligheidsorganisaties, milieuactivisten en moraalridders op de hals, maar ze blijft haar kip met de gouden eieren onvoorwaardelijk steunen. Bij klachten luidt het standaardantwoord van BBC dan ook dat de meeste kijkers 'vertrouwd genoeg zijn met de stijl en de toon van het programma om er geen aanstoot aan te nemen'.

Universeel gesmaakt
Het succes van 'Top Gear' is grotendeels te danken aan het feit dat het programma een heel breed publiek aanspreekt. Producer Andy Wilman zegt daarover: 'De avonturen spreken kinderen aan, die denken: Dat wil ik ook doen later! Het is niet zoiets als David Beckham of een formule 1-piloot worden; het gaat gewoon om drie mannen met bierbuikjes die in hun vuile overalls een tot een boot omgebouwde auto aan de praat proberen te krijgen in een bassin. Op dezelfde manier vermoed ik dat de papa’s denken: Verdorie, ik moet morgen in een bank gaan werken en ik zou even goed dát kunnen doen met die jongens. En meisjes houden, geloof ik, wel van drie kerels die niets liever doen dan een beetje rond te klooien.

Dan richten ze zich tot hun vriend en zeggen: Kijk, dat ben jij precies wanneer je in je tuinhuis bezig bent. En wanneer op zondagavond moeders zien dat de hele familie zich rond de televisie verzamelt voor het programma, denken ze waarschijnlijk: Jezus, de hele familie is hier samen, hoe vaak gebeurt dat nog! Als een televisieprogramma dát gedaan kan krijgen, dan wil nog wel kijken.'

Presentator James May drukt het nog ietsje anders uit: 'Het werkt omdat we onszelf niet te serieus nemen. We nemen ons onderwerp serieus, maar we plaatsen het in een alledaagse context omdat wagens nu eenmaal deel uitmaken van die dagelijkse context, zelfs als je zelf niet rijdt. Bovendien houden we ons niet teveel bezig met gezondheid, veiligheid en politieke correctheid en dat soort dingen. Mensen schijnen dat verfrissend te vinden. Wij zijn het tegengif. Het programma gaat gewoon over drie kerels die wat rondklungelen en de dingen doen die veel mensen zouden doen als ze er de tijd, de middelen en de zin voor hadden.'

Dat 'rondklungelen' heeft de makers van 'Top Gear' overigens al talloze prijzen opgeleverd, waaronder een Emmy in 2005 voor ‘Best Non-Scripted Entertainment Show.

'Top Gear', vanaf maandag 2 juni om 21.10 uur op Canvas.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:29:22 #54
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_58775572
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ook de Belgische VRT heeft nu Top Gear gekocht. Vanaf 2 juni elke maandag op Canvas (2de Belgische net , ook in Nederland te bekijken) vanaf seizoen 10.
[..]
op zich wel vet , maar tzijn weer de zoveelste herhalingen...

haah ik besef me net dat als Top Gear weer op BBC is, dat je dan 4 dagen achterelkaar TG kan kijken:
quote:
Vrijdag Veronica 21.30

Zaterdag Veronica 19.00 (hele oude afleveringen)

Zondag BBC Prime 9.00-12.00 (3 oude afleveringen, savonds daar de herhalingen weer van)
of
Zondag BBC 2 21.00 (Hopelijk nieuwe afleveringen)

Maandag VRT 21.10 (vanaf seizoen 10)
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:47:48 #55
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_58796660
Nieuwe info:
quote:
Hier in Europa kijken we allemaal met spanning uit naar seizoen nummer 11, dat reeds een keer werd uitgesteld. Andy Wilman, de executive producer van het heilige programma, heeft uitvoerig uit de doeken gedaan hoe het team zich op dit seizoen heeft voorbereid en wat er allemaal voor leuks aan zit te komen. We kunnen onder andere uitkijken naar een grote race à la Veyron vs sportvliegtuigje, maar dan simpeler en in Japan, en naar een nieuw Stig-achtig karakter - hopelijk niet weer een hond… Lees Andy’s blog op topgear.com!
en die blog is hier te vinden. http://www.topgear.com/bl(...)ew-series-exclusive/
Erg grappig om te lezen en met leuke feiten:
quote:
We worked out a plan for tweaking the guest spot, we decided we'd get some new chairs, and on top of that we dreamt up some good ideas for films. Most exciting for me is that we've finally come up with another big race - you know, car versus something or other.

The last time we did one was a couple of years ago, with the plane against the Veyron, and in hindsight we lost the plot in that one - too pompous, too overblown and preposterous, too much work on the scripting to make it funny. This one is back to basics, more hardcore, mega car, mega opponent, with a solid premise. And a clue for the geeks: we did it in Japan.

Elsewhere, we've tackled rural issues such as the fox hunting ban and fascist ramblers. With the ingenious use of cars, we go to war, literally, with a German version of Top Gear (which incidentally means Sabine is back) and there's a very exciting shootout with the RS6 against the most suicidal of skiers.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:13 #56
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58797917
Dan zal de GT-R wel voorkomen in die race, misschien tegen een Mag-Lev trein...
Helaas nog steeds geen datum
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_58809236
tvp
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:55:44 #58
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_58847635
The Stig gefilmd zonder helm op het circuit van Zolder:

http://www.tvl.be/nl/nieuws/2008-05-22/top-gear-in-zolder/

Kijk naar de allerlaatste seconden van het artikel
pi_58852835
Het ziet er wel erg grappig uit; ik ben benieuwd
En eerst maar afwachten of de Stig idd hierbij aanwezig is, of dat het gewoon iemand in een wit racepak was - maar wie weet
pi_58853273
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef Dingest het volgende:
En eerst maar afwachten of de Stig idd hierbij aanwezig is, of dat het gewoon iemand in een wit racepak was.
Hoewel de Stig aanwezig was, is het het laatste, dus
http://www.finalgear.com/(...)ot-one-of-the-stigs/
pi_58864474
Ze waren woensdag ook op het circuit van valkenswaard om met dakar wagens te rijden.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:10:37 #62
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_58871810
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Dingest het volgende:

[..]

Hoewel de Stig aanwezig was, is het het laatste, dus
http://www.finalgear.com/(...)ot-one-of-the-stigs/
idd hij blijft dus onbekend
pi_58871906
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 02:10 schreef osmo het volgende:

[..]

idd hij blijft dus onbekend
Het is meestal Ben Collins, maar dat was al uitgevonden.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:54:25 #64
202014 JJH
Knetter. O+
pi_58891109
Hé, leuke column van Wilmann!

Krijg gelijk zin in het nieuwe seizoen! Jammer dat het in Juni niet doorgaat, maar is toch genoeg op TV, met het EK en de OS.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 26 mei 2008 @ 11:02:25 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_58914797
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 26 mei 2008 @ 11:22:39 #66
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_58915273
quote:
iaw, we zijn opgenaaid (ja ik ook) door geruchten, en is het nu alleen een weekje uitgesteld...

nou ja beter dat het dan niet al te lang meer duurt...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_58918029
quote:
goed nieuws
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_58918125
Ik heb gewoon heel dit topic gemist
pi_58918931
Je hebt dan niet veel gemist
Er stond op finalgear al een hele tijd in de countdown dat het mogelijk de 22ste zou zijn, maar ik wilde dat maar niet melden totdat er een definitiever bericht was
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 3 juni 2008 @ 16:14:38 #70
39237 crew  H_T
2733
pi_59092953
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:08:45 #71
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_59095813
quote:
OEH, CLK Black series 430 Scuderia
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_59097882
Overigens is het nu al zo goed als bevestigd dat ze (vanaf) de 22ste weer van de partij zijn
pi_59098109
EK en Top Gear. Wat is juni toch een mooie maand
pi_59101114
Belooft veel goeds komende maanden!
  maandag 9 juni 2008 @ 21:34:52 #75
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_59259436
Voor mensen die iets anders willen zien in de rust: op Canvas (België 2) is momenteel de Greatest Driving Road aflevering bezig.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_59262792
Ik moet nog even afwachten of er een bijrijder beschikbaar is, maar ik ben van de zomer van plan om daar heen te gaan (is dus de weg van Bormio naar Stelvio)
Misschien niet in zo'n sportieve auto, maar hij heeft wel dezelfde luxe uitrusting als de Aston min of meer
  maandag 9 juni 2008 @ 22:54:48 #77
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59263030
quote:
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59264894
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Dingest het volgende:
Ik moet nog even afwachten of er een bijrijder beschikbaar is, maar ik ben van de zomer van plan om daar heen te gaan (is dus de weg van Bormio naar Stelvio)
Misschien niet in zo'n sportieve auto, maar hij heeft wel dezelfde luxe uitrusting als de Aston min of meer
Zou ik maar niet gaan rijden met je gele kenteken plaat .
pi_59265141
Ik ben voetbalneutraal, zet ik ook wel op de auto dan
Bovendien trek ik met mijn 54 rauwe paardekrachten al die Italiaanse sportwagens er zo uit
pi_59321636
Telt af
............................
pi_59438606
Het programma voor komende zondag is ook al bekend Ik heb het van het finalgear forum; spoilers, dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59445052
Whooeww zondag al?
pi_59445967
BBC 2. Komt dat ook op de normale kabel?
A little bit hateful
pi_59446974
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:32 schreef Liquidootje het volgende:
BBC 2. Komt dat ook op de normale kabel?
Yep.
pi_59447032
Naaiisss
A little bit hateful
  maandag 16 juni 2008 @ 23:00:01 #86
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59447050
Woohoo! Binnenkort weer los!
pi_59484743
Begint het nu zondag weer?? Yes!!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:43:30 #88
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59492519
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59519125
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef -skippybal- het volgende:
And down to Chicagoo!!
wat speelt dat ruk he
pi_59520994
Tegelijk met Italie - Spanje, moeilijke keuze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Never Hurts To Help!
pi_59524320
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:39 schreef -Willempie- het volgende:
Tegelijk met Italie - Spanje, moeilijke keuze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahjo Top Gear is toch op 10 uur afgelopen kan je laatste half uur nog zien.(Ook eerste 15 min )
............................
pi_59531776
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_59531876
Pas op rickroll!!!!


en toch heb ik geklikt
Had ik trouwens al gezien op veronica zelf.
A little bit hateful
pi_59532518
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
Pas op rickroll!!!!


en toch heb ik geklikt
Had ik trouwens al gezien op veronica zelf.
grappig
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_59537866
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:39 schreef -Willempie- het volgende:
Tegelijk met Italie - Spanje, moeilijke keuze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij niet
Ik moet alleen even bedenken wat ik wil doen; het gelijk zondag zien, of die avond gewoon een film pakken en dan de aflevering later kijken, want downloaden doe ik het sowieso
pi_59595504
Dat vanavond weer een gloed nieuwe aflevring Top Gear is , word weer een klein beetje vrolijk van
............................
pi_59597328
Topgear is de enige reden dat spijt heb overgestapt te zijn op Digitenne: geen BBC 1 en 2. Nou ja, morgen maar op internet kijken dan.
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is." - Yogi Berra
pi_59598962
Yippie, cant wait.
pi_59602775
Eindelijk weer TG
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 22 juni 2008 @ 16:03:52 #100
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_59604880
countdown: 5 hours
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_59606866
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef CybPraetorian het volgende:
countdown: 5 hours
9 uur nederlandse tijd op bbc2?
pi_59607049
quote:
Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef bietelboer het volgende:

[..]

9 uur nederlandse tijd op bbc2?
Yep..
pi_59610252
Pakt drinken en eten , en zet de tv aan
............................
  zondag 22 juni 2008 @ 20:46:17 #104
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59610335
14 minuten nog!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59610631
Nu
  zondag 22 juni 2008 @ 20:59:35 #106
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59610635
En daar gaan we

"And only on BBC 1...", terwijl je naar BBC 2 zit te kijken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 22 juni 2008 @ 20:59:52 #107
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59610640
here we go!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_59610679
Dat zag er goed uit
  zondag 22 juni 2008 @ 21:02:26 #110
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59610705
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan zal de GT-R wel voorkomen in die race, misschien tegen een Mag-Lev trein...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 22 juni 2008 @ 21:06:44 #111
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59610793
Gaan ze nog even de Prius afbranden ook
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59610978
What the hell was dat plaatje?
pi_59611001
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:14 schreef Xbox_360 het volgende:
What the hell was dat plaatje?
Die eerste miste ik
pi_59611047
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Die eerste miste ik
Jeremy zei:

I found this on the internet

Dat plaatje hebben ze niet laten zien. Waarschijnlijk porno ofzo
pi_59611067
Ah, ik dacht al zoiets
  zondag 22 juni 2008 @ 21:18:33 #116
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59611082
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Jeremy zei:

I found this on the internet

Dat plaatje hebben ze niet laten zien. Waarschijnlijk porno ofzo
Zou het niet die foto van hem met die geweldig dikke buik zijn uit The Sun ? Zullen ze wellicht uit beeld hebben genomen omwille van copyright.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59611156
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zou het niet die foto van hem met die geweldig dikke buik zijn uit The Sun ? Zullen ze wellicht uit beeld hebben genomen omwille van copyright.


Deze?
  zondag 22 juni 2008 @ 21:25:24 #118
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59611253
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze?
die had ik in gedachten ja. Ik meen op dat beeld van ver op die tv een lichtblauwe achtergrond te zien, dus ik dacht aan die foto ... Maar ik kan er ook naast zijn

En vooral omdat ze in Have i Got News For You n paar weken terug problemen hebben gekregen met het tonen van een dergelijke foto uit een roddelblaadje. (en deze aflevering zal allicht al opgenomen zijn , dus hebben ze even met de camerastandpunten gespeeld)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 22 juni 2008 @ 21:29:13 #119
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59611359
Ohjee, ik ken de gasten niet en ik zou al helemaal niet kunnen raden wie van de twee de 'gay' is ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 22 juni 2008 @ 21:29:30 #120
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_59611367
Was dat russ swift als top gear stuntman ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_59611368
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

die had ik in gedachten ja. Ik meen op dat beeld van ver op die tv een lichtblauwe achtergrond te zien, dus ik dacht aan die foto ... Maar ik kan er ook naast zijn

En vooral omdat ze in Have i Got News For You n paar weken terug problemen hebben gekregen met het tonen van een dergelijke foto uit een roddelblaadje. (en deze aflevering zal allicht al opgenomen zijn , dus hebben ze even met de camerastandpunten gespeeld)
Ach, mischien verschijnt dat plaatje nog wel een keer op internet
pi_59611492
damn die homo praat irritant
pi_59611520
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:34 schreef superheist het volgende:
damn die homo praat irritant
Erger dan Geer en Goor bij elkaar

Ik wist niet eens dat het weer begonnen was, het is dat er toevallig langs zapte.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59611604
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:34 schreef superheist het volgende:
damn die homo praat irritant
Ik had gehoopt dat Jeremy iets lulligs had gezegd eigenlijk
  zondag 22 juni 2008 @ 21:40:25 #125
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59611663
Ah nog eens een 1000 £ Challenge
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59611690
Officer Barbie has arrived
pi_59611760
Die wielen van Jeremy's Fiat
pi_59611988
Die sirene van James elke keer
pi_59612024
LOL.... die challenge is weer briljant
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_59612167
Jeremy z'n Fiat tegen die BMW was wel echt meesterlijk
pi_59612212
en toen brak het wiel af van Jeremy
  zondag 22 juni 2008 @ 22:00:53 #132
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59612245
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef pascalheister het volgende:
en toen brak het wiel af van Jeremy
"There seems to be a problem with the handling..."
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 22 juni 2008 @ 22:04:16 #133
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59612353
Prachtig!..

Geweldige 1ste show van 't seizoen!..

Mooi om ze weer in actie te zien!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59612374
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef pascalheister het volgende:
en toen brak het wiel af van Jeremy
Je zou dat wiel maar tegen je aan krijgen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59612412
Hij was weer super!, op naar volgende week Iemand al een teaser o.i.d.?
pi_59612597
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef pascalheister het volgende:
en toen brak het wiel af van Jeremy
Ja die ging maar een paar meter van Hamster, James en de camere man vloog die voorbij
Wel vet trouwens Jeremy gewoon vol inbeukte met ze Fiat
............................
pi_59613054
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef sander89 het volgende:

[..]

Ja die ging maar een paar meter van Hamster, James en de camere man vloog die voorbij
Wel vet trouwens Jeremy gewoon vol inbeukte met ze Fiat
Ding had alleen weinig effect, james zijn auto vloog de lucht in en de bmw reed vrolijk door .
  zondag 22 juni 2008 @ 23:36:01 #138
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_59615304
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef Tism het volgende:
Prachtig!..

Geweldige 1ste show van 't seizoen!..

Mooi om ze weer in actie te zien!..
Leuk hoe je de moeite neemt om '1ste' van tags te voorzien en dat vervolgens verkeerd doet.

Verder heb je wel gelijk hoor Mooie show weer, ben benieuwd naar de rest van het seizoen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_59615953
Morgen weer ff downloaden hoor
pi_59616020
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ding had alleen weinig effect, james zijn auto vloog de lucht in en de bmw reed vrolijk door .
Ik denk alleen als je dat ding tegen je been zou krijgen, dat je dan behoorlijk pijnlijk is
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 23 juni 2008 @ 00:14:57 #141
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_59616223
Die snelheidsproef van die bak van Hamster
Die wielen van Jeremy
Het foutje in de gedachten van Capt. Slow wanneer de auto roze geverfd werd
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 23 juni 2008 @ 00:35:12 #142
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59616718
Top Gear Stuntman vind ik trouwens wel een waardevolle toevoeging
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Games maandag 23 juni 2008 @ 00:36:23 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59616734
Geweldige aflevering weer, Chasing the Stig with a Police car...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 23 juni 2008 @ 09:30:11 #144
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_59619395
Volgens mij zag ik in de seizoen overview dat Jeremy ging rijden in de Bentley Brooklands, en zo hard driftte dat hij een achterband lieten barsten...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  maandag 23 juni 2008 @ 14:00:16 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_59625259
leuke aflevering, kreeg tranen van het lachen bij die laatste challenge
pi_59669771
Wat is Top Gear toch geweldig

Ik moest gewoon hardop lachen.
A little bit hateful
pi_59672004
Goeie ep
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:36:17 #148
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59672054
Helemaal vergeten te kijken zondag, kwam er om 22.00u achter. Net de torrent aangeslingerd though
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59706629
quote:
Series 11 countdown: Top Gear vs the Germans
Not long ago, we got a call from Sabine Schmitz, legendary 'Ring-mistress, official Friend of Show and – as it turned out – presenter of the German television equivalent of Top Gear.

Our programme wants to take on your programme in a series of challenges, she said.

And because she's actually a bit scary and could probably kick our heads in a bit, we were powerless to say no.

Which is why we ended up in Belgium, the country invented to provide Britain and Germany with a neutral ground on which to have a fight.

All we had to do was show these impudent Teutons what was what in off-roaders, race cars, autotests and double-decker cars.

Oh yeah, and try not to mention the war. James might have mentioned it once, but we think he got away with it...
Cool. Sabine Smitz kicks arsch
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_59707881
quote:
Oh yeah, and try not to mention the war. James might have mentioned it once, but we think he got away with it...
pi_59708295
Ze zoeken wel steeds krampachtiger naar een aanleiding om allemaal een goedkope auto te kopen en daarmee challenges te doen. Ze zijn nog wel amusant, maar het is toch steeds vaker een herhaling van zetten.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_59710243
Ben benieuwd of ze nog ooit is verder gaan met die biobrandstof waar ze mee begonnen waren.
Was die aflevering met 3 tractoren die ze gingen testen etc.
............................
pi_59710558
Met die biobrandstof hebben ze een Endurance Race gereden.

Aflevering van vorig seizoen
pi_59712884
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef Jimmeh het volgende:
Met die biobrandstof hebben ze een Endurance Race gereden.

Aflevering van vorig seizoen
Ze hadden normale diesel gebruikt toen toch? niet de biodiesel die ze in de zaden hadden.

Ik blijf het een geweldige aflevering vinden. Hoop dat ik ooit zoiets mee kan racen
A little bit hateful
pi_59717094
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ze hadden normale diesel gebruikt toen toch? niet de biodiesel die ze in de zaden hadden.

Ik blijf het een geweldige aflevering vinden. Hoop dat ik ooit zoiets mee kan racen
Volgens mij was die biodiesel niet goed, omdat May de verkeerde zaden had gehaald.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59718283
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Volgens mij was die biodiesel niet goed, omdat May de verkeerde zaden had gehaald.
Dat was het juist. Ze wilden benzine (deliciouse petrol) maken, maar May had (useless) diesel zaden gepakt.
A little bit hateful
pi_59722734
Inderdaad, en daar hebben ze toen de race mee gereden. Alleen wat de diesel te agressief en vrat hij zich door de pomp heen, als ik het mij goed herinner. Wat ze daarna hebben gedaan (wel of niet overstappen op normale diesel), dat weet ik niet.
pi_59731006
In de eerste aflevering was het weer lachen. Jeremy proberen de Stig gewoon te vermoorden. Ik dacht dit gaat zeker mis. Ook had ik een snellere tijd verwacht van die F430CS.
pi_59734215
Blijkbaar een aflevering gemist van het vorige seizoen met die biobrandstof
Zal wel is op zoek gaan naar op internet.
............................
pi_59772562
Vanavond weer
............................
pi_59772604
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:10 schreef sander89 het volgende:
Vanavond weer
Ik kijk m morgen, voetbal enzo
  zondag 29 juni 2008 @ 15:17:54 #162
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59772697
Ik denk dat ik het vanavond ook niet ga zien, finale EK is wel de moeite waard om TG een dagje later te kijken
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:30:58 #163
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_59772892
Ach, alle leuke ploegen zijn al weg. Ik ga gewoon Top Gear kijken, daar is de kans groter dat Duitsland niet wint
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_59773369
Voetbal of Top Gear.. Ga wel Top Gear kijken, aangezien Duitsland toch altijd nog in de laatste minuut de winst pakt
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59777782
Jeremy heeft meteen na TG ook nog een programma op BBC2:
quote:
Jeremy Clarkson tells the story of what's been called the original Mission Impossible - the audacious commando raid on the German occupied dry dock at St Nazaire in France on March 28th 1942.

Operation Chariot, as the raid was code named, had a simple aim to destroy the dry dock and thus deny the German battleship Tirpitz a safe haven on the Atlantic coast of France. The plan required the Navy to sail a group of commandos up the heavily defended Loire estuary on a destroyer fitted with a time-bomb in her bows. The destroyer was to ram the St Nazaire dock gates and the commandos were then to jump off, blow up all the dock installations and then fight their way past 4,000 German troops before the bomb in the ship went off.
Dat wordt geen overwinning voor de Duiters op BBC2 vanavond
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_59778843
Nu

Ja, ik kijk toch ook maar
  zondag 29 juni 2008 @ 21:17:59 #167
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59779280
Flikken ze het weer met het grapje van Clarkson
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 29 juni 2008 @ 21:45:09 #168
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59780104
Top Gear Stuntman
Het ging nog best aardig vond ik
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 29 juni 2008 @ 22:06:39 #169
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59780699
Het Frans van Hammond
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59781051
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ach, alle leuke ploegen zijn al weg. Ik ga gewoon Top Gear kijken, daar is de kans groter dat Duitsland niet wint
Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:20:13 #171
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59781069
Erg gave aflevering, één van de betere van de afgelopen jaren zelfs! Mooie reportages en enthousiaste praat over auto's, in plaats van races en challenges. Oke, de skiërs vs. Audi, maar dat ging meer om de auto dan om de race
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_59781105
Voor de autoliefhebber was het vast een topaflevering
Voor mij dus niet
pi_59783240
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
Het Frans van Hammond
Bon Jambon
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59783261
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Guard het volgende:
Jeremy heeft meteen na TG ook nog een programma op BBC2:
[..]

Dat wordt geen overwinning voor de Duiters op BBC2 vanavond
Dat was ook best interessant verhaal
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59783458
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dat was ook best interessant verhaal
ik zat op het eind toch echt even te denken, wanneer ontploft die boot nu?

On topic: Die Evo X
Die neus is zo mooi
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:43:59 #176
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59783655
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.
Geweldige mooie auto, idd!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59784275
Morgen lekker downloaden en kijken
pi_59788113
De eerste twee afleveringen al gemist door voetbal.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:10 schreef Asgard het volgende:
Morgen lekker downloaden en kijken
Duidelijk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 30 juni 2008 @ 10:38:23 #179
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59788393
Torrentje inmiddels aangeslingerd .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59788568
Klopt wel beetje wat ze zeiden aan de coolwall. Over BMW's en Audi.
pi_59789121
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:36 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zat op het eind toch echt even te denken, wanneer ontploft die boot nu?
Ja, en dat verhaaltje wat de explosie inleidde . Ook de Engelse humor was prachtig..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59793083
Wat vond jeremy nou op het internet

Ik kreeg wel soms een deja vu gevoel ..
A little bit hateful
  maandag 30 juni 2008 @ 14:03:12 #183
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_59793416
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wat vond jeremy nou op het internet
Vorige week had 'ie ook al zoiets moois.
pi_59793445
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:03 schreef ReisT het volgende:

[..]

Vorige week had 'ie ook al zoiets moois.
Hopelijk geen 2 girls in 1 cup
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59793462
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wat vond jeremy nou op het internet
Inderdaad. Ben nu erg benieuwd!
pi_59797392
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:05 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Inderdaad. Ben nu erg benieuwd!
Inderdaad, daarom kwam ik in dit topic
Ik wou vragen wat ie vorige week en deze week op internet vond, maar hier weet ook niemand het?
pi_59797568
Heb ook even op de forums van FinalGear gekeken en daar weet ook niemand precies welke plaatjes er geshowed werden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:08:50 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_59797742
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.
Mijn opmerking sloeg eigenlijk op dat wedstrijdje met Sabine, dacht dat dat deze week zou komen. Maar deze overwinning is ze gegund hoor, mooi autotje
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_59834436
Even bijgekeken.

Ik heb wil dubbel gelegen, vooral om de politieauto van Richard
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:10:47 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59900480
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:12 schreef Agiath het volgende:
Even bijgekeken.

Ik heb wil dubbel gelegen, vooral om de politieauto van Richard
Ik ga morgen bijkijken
De 2 eps zijn nu bezig met downloaden

En net de laatste 10 minuten gezien op de BBC
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59906132
Als Alfist heb ik mega veel zin in de aflevering op de BBC morgen
  zondag 6 juli 2008 @ 18:41:18 #193
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59930503
De vraag is natuurlijk ook hoe het achter de schermen zit. Allicht doet Clarkson veel meer dan enkel de presentatie bij Top Gear. Hij schrijft ook de meeste scripts dacht ik. Itt de andere twee.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59930640
quote:
Sowieso kopieert Fok! alles van een beetje tabloid... dus het stukje van Fok!/Daily Mail neem ik gewoon met een korreltje zout. Het bericht van de producer van Top Gear vond ik een stuk overtuigender.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zondag 6 juli 2008 @ 19:28:59 #195
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_59931391
Geloof het artikel van die vent van TopGear maar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 6 juli 2008 @ 19:31:24 #196
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59931465
Vorige week heb ik 't gemist, maar dat zal vanavond echt niet 't geval zijn!..

Oh no!

De vorige show heb ik wel gezien!..

[ Bericht 17% gewijzigd door Tism op 08-07-2008 17:06:04 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59933462
Fok! sensatieberichtgeving inderdaad
pi_59933781
Nu
  zondag 6 juli 2008 @ 21:00:34 #199
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59933823
1000 £ challenge's
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59933983
schitterend die blown tire
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_59934051
Nouhou, ik wil die plaatjes zien
  zondag 6 juli 2008 @ 21:10:47 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_59934071
Haha
  zondag 6 juli 2008 @ 21:11:05 #203
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59934079
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
Nouhou, ik wil die plaatjes zien
Ja, dat irriteert me echt mateloos! Het publiek bij Top Gear ziet er wel steeds aantrekkelijker uit
Ze zetten de mooie vrouwen tenminste vooraan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_59934092
Die borden
  zondag 6 juli 2008 @ 21:13:50 #205
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59934158
SEAT RULES!!!

Jeremy heeft ongelijk!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59934283
Mooie GTV nog wel voor dat geld.
pi_59934287
die spider van Hammond valt nu al uitelkaar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:24:26 #208
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_59934477
Whehehe

" Alfa Built the car to be as good as it could be .... briefly "

Peurac, kijk je?
Calm down, please!
pi_59934520
Neeeee, rijd ze nou niet naar stront
  zondag 6 juli 2008 @ 21:27:55 #210
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59934593
Lol!..

File!!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 6 juli 2008 @ 21:28:45 #211
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_59934619
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Neeeee, rijd ze nou niet naar stront
Beetje laat he... ze waren allang naar stront
Calm down, please!
pi_59934748
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Beetje laat he... ze waren allang naar stront
Maar toch.....

Trouwens nog maar 1 challenge volgens dat bord? Hopelijk wel een leuke, tot nu toe valt het me nog wat tegen om eerlijk te zijn
pi_59934756
"Jeremy how are you doing"

"Not briljantly"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:34:43 #214
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59934757
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Mooie GTV nog wel voor dat geld.
De looks ja. Motorisch en technisch zal ie wel enorm naar de tyfus zijn...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59934796
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar toch.....

Trouwens nog maar 1 challenge volgens dat bord? Hopelijk wel een leuke, tot nu toe valt het me nog wat tegen om eerlijk te zijn
Het zal wel wat "aanpassen" worden, spoiler erop tapen, slechte paintjob etc
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_59935145
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef Guard het volgende:

[..]

Het zal wel wat "aanpassen" worden, spoiler erop tapen, slechte paintjob etc
Je was er bij?
pi_59935630
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je was er bij?
tape en een slechte paintjob beschrijft wel precies wat Jeremy zijn 75 aandeed
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:19:54 #218
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_59936489
Goed gemaakt en humorvol programma.

Maar het lijdt mijns insziens aan het "kopspijkers-syndroom". Leuk programma, maar ondertussen hebben we het allemaal wel eens (een keer teveel) gezien; iedere week "same difference".

Voorlopig hoef ik even niet meer.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_59936682
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, dat irriteert me echt mateloos! Het publiek bij Top Gear ziet er wel steeds aantrekkelijker uit
Ze zetten de mooie vrouwen tenminste vooraan.
Sex sells
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59936744
Ik had stiekem gehoopt dat ze wat meer over Alfa Romeo als automerk zouden kletsen en wat meer zouden rondrijden op de weg, beetje rondlopen bij die meetings zodat het wat meer over 'auto's' zou gaan ipv die auto op een track te gooien met een zootje nieuwe supercars.
pi_59937196
Ze hebben ook rondgelopen (zie hier), alleen er niks van uitgezonden

Vond het wel een leuke uitzending als Alfa Romeo liefhebber en voor dat geld deden ze het nog best goed

Die trackday was leuker geweest met normale auto's, maar zal wel doelbewust zo gedaan zijn voor de entertainment.
  Redactie Games maandag 7 juli 2008 @ 01:40:22 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59940157
Website van die Poll met James May gevonden..

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&t=543839
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_59940428
En ik heb het plaatje van de week gevonden.... NSFW en very disturbing!

http://www.jpghosting.com(...)73f3165549b1d12e.jpg
pi_59940692
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, dat irriteert me echt mateloos! Het publiek bij Top Gear ziet er wel steeds aantrekkelijker uit
Ze zetten de mooie vrouwen tenminste vooraan.
Als je de tickets wil aanvragen staat er ook bij dat je met een even aantal personen moet komen; namelijk met net zoveel vrouwen als mannen.
pi_59942224
Weer gemist gisteren,

vanavond gelijk downloaden en kijken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59943074
James met de twee vrouwen die Clarkson had gevonden...
"uhm.. hello.."
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59947426
Was weer een top aflevering! En idd er staan de laatste tijd veel vrouwelijk schoon in de studio!
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
pi_59949058
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:11 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, dat irriteert me echt mateloos! Het publiek bij Top Gear ziet er wel steeds aantrekkelijker uit
Ze zetten de mooie vrouwen tenminste vooraan.
Dat viel mij al een paar seizoenen op. Echt werkelijk prachtige engelse vrouwen met minimaal d-cup lijkt het wel
Die zie je niet zo snel in londen ofzo nee
A little bit hateful
pi_59949076
quote:
Op maandag 7 juli 2008 02:47 schreef Geqxon het volgende:
En ik heb het plaatje van de week gevonden.... NSFW en very disturbing!

http://www.jpghosting.com(...)73f3165549b1d12e.jpg
Welkom to 1999
A little bit hateful
  maandag 7 juli 2008 @ 15:44:53 #230
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_59949635
http://www.autoblog.nl/ar(...)nederland#post-15363





Top Gear was ook in Nederland voor opnames van het nieuwe seizoen
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_59958166
Die aflevering van gisteren . Ik had het op een gegeven moment niet meer toen Hammond elke keer er achterop knalde .
  maandag 7 juli 2008 @ 22:08:01 #232
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59958897
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die aflevering van gisteren . Ik had het op een gegeven moment niet meer toen Hammond elke keer er achterop knalde .
Dat doen ze altijd bij James
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 7 juli 2008 @ 22:31:22 #233
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59959621
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd bij James
of met hun deur enzo

Je ziet het ook steeds aankomen, en ik lig er nog steeds om in een deuk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:18:51 #234
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59967313
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59973830
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef qu63 het volgende:

[..]

of met hun deur enzo

Je ziet het ook steeds aankomen, en ik lig er nog steeds om in een deuk
sommige running gags worden nooit oud. (itt tot die smerige internetplaatjes van Jeremy )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:05:15 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59981673
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:31 schreef Guard het volgende:

[..]

sommige running gags worden nooit oud. (itt tot die smerige internetplaatjes van Jeremy )
Maar we weten nog niet zeker welke het nou zijn
Alhoewel de laatste wel zou kunnen kloppen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59984982
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

Maar we weten nog niet zeker welke het nou zijn
Alhoewel de laatste wel zou kunnen kloppen..
Die gezichtsuitdrukking van Hammond toen het plaatje verscheen past er in ieder geval wel bij, he had truly a revolted look on his face
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:55:50 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_59986051
van de mooie dames is me ook opgevallen, zal me niks verbazen als de producers de lekkere dames expres lekker vooraan laten staan
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:01:14 #239
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59986214
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Blik het volgende:
van de mooie dames is me ook opgevallen, zal me niks verbazen als de producers de lekkere dames expres lekker vooraan laten staan


Als ze voor het eerst bij het scorebord staan staat er rechts één of andere vage dude en als ze er dan later weer staan, dan staat op die plaats een blonde Indie-chick
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:07:19 #240
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59986375
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Blik het volgende:
van de mooie dames is me ook opgevallen, zal me niks verbazen als de producers de lekkere dames expres lekker vooraan laten staan
Yep!..

Mij ook!..

..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59986469
"The News" was weer eens fucking grappig

"Richard, what is a tanning salon"?
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:22:05 #242
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_60004286
En nu weer in de herhaling op BBC2
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_60005151
En waarom kijk ik het nog een keer en moet weer lachen gewoon
A little bit hateful
pi_60005778
Als ze die foto's die Jeremy op het internet vindt toch niet laten zien, laat het hele fragment dan gewoon niet zien
pi_60006476
Omdat ze het niet mogen laten zien van de BBC (net als dat alle 'vieze' woorden weg worden gebiept), maar het wel lache is omdat je zelf wel voor kan stellen wat er te zien zou zijn.

En van de laatste aflevering kan je zien welk plaatje het is iets naar boven op deze pagina
pi_60006758
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef Jimmeh het volgende:
Omdat ze het niet mogen laten zien van de BBC (net als dat alle 'vieze' woorden weg worden gebiept), maar het wel lache is omdat je zelf wel voor kan stellen wat er te zien zou zijn.

En van de laatste aflevering kan je zien welk plaatje het is iets naar boven op deze pagina
Ja die op deze pagina staat heb ik wel gezien. Ik vind het gewoon debiel dat ze het op deze manier uitzenden. Als ik alleen wat reacties van mensen wil zien op smerige dingen, zoek ik op YouTube wel naar 2girls1cup reaction.
pi_60007318
outtake:

Jeremy vs Bentley Brooklands
"Is it me or is this car filling up with smoke?"
"And if it is how is that possible?"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_60009961
Goh ... Ik had deze helemaal gemist:

Stig Mysterie opgelost
Calm down, please!
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:22:09 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60010035
Ook even de comments dan lezen hé:

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:28:43 #250
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_60010917
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_60015617
Het is alleen jammer dat er wat "foutjes" inzaten.
Bij iedere 75 is het sleepoog dusdanig rot dat als je er al naar kijkt hij er af ligt. Dus daar was wel een beetje mee gespeelt.
En ja ik weet hoe de staat van een gemiddelde 75 wielbak is.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:53:00 #252
159502 Mind_Fuck
Mind tuning
pi_60047862
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_60058777
Japan

Jeremy gaat natuurlijk grappen maken over Hammond, dat die zelfs een groot man lijkt in Japan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:14:11 #254
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60058814
Hammond en May opgepropt in de metro van Tokyo?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_60079220
Wat zijn die foto's die Jeremy nou op internet had gevonden? Iemand uit het publiek heeft het toch wel herkend en ergens op een forum gepost ofzo?

Verder, dat kettinkje altijd van Hammond En dat haar van James
pi_60081399
Hopelijk doet James May de Alfa 8c review

Was met de 159 ook al dolle pret

quote:
Review: May reviewed the Alfa Romeo 159 and he will have to put a pound into Top Gear Italian Car Road Test Cliché Swear Box if he used any fake Italiano to describe the car (eg. soul, passion).
pi_60082882
En begonnen
  zondag 13 juli 2008 @ 21:00:52 #258
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60082931
De Alfa Romeo 8C Competizione
De mooiste auto die tot nu toe gebouwd is in mijn levensjaren
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60083009
oeh vergelijking met een Mustang, das nie goe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_60083148
eindelijk de clou van de internetplaatjes
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_60083168
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Guard het volgende:
eindelijk de clou van de internetplaatjes
Oh
pi_60083401
Top Gear Race
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:22:44 #263
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60083411
Dat masker
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60083497
'The 100 best whale songs'
pi_60083562
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Oh
ja.... lijkt me duidelijk....
eerste paar afleveringen pure porno laten zien...
en vervolgens: i found pure pornography on the internet:

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:30:50 #266
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_60083588
Yeahahahaha!.. He can spot your beaver from a mile away!..

..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_60083597
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:29 schreef Guard het volgende:

[..]

ja.... lijkt me duidelijk....
eerste paar afleveringen pure porno laten zien...
en vervolgens: i found pure pornography on the internet:

[ afbeelding ]
Dat zei ie daarna pas toch
  zondag 13 juli 2008 @ 21:34:32 #268
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60083656
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat zei ie daarna pas toch
Ja, dit plaatje kwam volgens mij gewoon na de grap... Nog steeds niet opgelost dus
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60083899
Leuke gasten ook wel, beter dan zo'n oude vent ofzow. Dit was wat levendiger.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:52:46 #270
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60084067
Geweldige uitzending weer .
  zondag 13 juli 2008 @ 22:00:19 #271
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60084225
Schitterende race
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60084226
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldige uitzending weer .
Duidelijk
pi_60084262
geweldig, vooral Japan natuurlijk...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:02:05 #274
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_60084266
Vette bak die Nissan GT-R!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  FOK!fossiel zondag 13 juli 2008 @ 22:02:18 #275
8443 cptmarco
it's captain...
pi_60084273
"he could spot your beaver from miles away..."

leuke race... richard en james in twee verschillende treinen...

Ik dacht altijd dat alles in Japan tweetalig was (dus japans en engels)....
pi_60084346
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:02 schreef cptmarco het volgende:
"he could spot your beaver from miles away..."

leuke race... richard en james in twee verschillende treinen...

Ik dacht altijd dat alles in Japan tweetalig was (dus japans en engels)....
Blijkbaar dus niet
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_60084381
En weer gemist

Even kijk of ze al online staan (zal wel heel snel zijn )
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60084409
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:06 schreef Agiath het volgende:
En weer gemist

Even kijk of ze al online staan (zal wel heel snel zijn )
Bijna direct altijd
  zondag 13 juli 2008 @ 22:07:43 #279
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60084411
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Schitterende race
een van de allerbeste en leukste als je het mij vraagt!! OMG wat goed!!
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_60084497
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:02 schreef cptmarco het volgende:
"he could spot your beaver from miles away..."

leuke race... richard en james in twee verschillende treinen...

Ik dacht altijd dat alles in Japan tweetalig was (dus japans en engels)....
helemaal niet, het is precies zoals TG het liet zien, met geluk kom je iemand tegen die engels (of iets wat daarvoor door moet gaan) spreekt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_60084500
Alhoewel de Amerika aflevering naar mijn mening nog steeds de allertofste is/was.
pi_60084544
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef xFriendx het volgende:
Alhoewel de Amerika aflevering naar mijn mening nog steeds de allertofste is/was.
Dat zeker
pi_60085213
Heel mooi stukje over de 8C, al stelt die handling me wel heel erg teleur. Misschien overdrijft Clarkson wat, al was de tijd niet heel geweldig, maar dat was ook wel very wett

Nissan GT-R tegen trein was ook supermooi, fascinerend land blijft het toch.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:06:02 #284
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60091930
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef xFriendx het volgende:
Alhoewel de Amerika aflevering naar mijn mening nog steeds de allertofste is/was.
True true, dat stukje toen bij het tankstation en die hill billies was echt magistraal en je zag echt de angst in hun ogen, dat was niet opgezet oid...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_60092106
Toch jammer dat deze races altijd opgezet zijn.
pi_60093004
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef Guard het volgende:

[..]

helemaal niet, het is precies zoals TG het liet zien, met geluk kom je iemand tegen die engels (of iets wat daarvoor door moet gaan) spreekt.
Klopt, maar kaartjesautomaten en lijnennetkaarten zijn er vaak wel in het Engels.
pi_60093026
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef Geqxon het volgende:
Toch jammer dat deze races altijd opgezet zijn.
Vind ik niet. Als ze niet waren opgezet had je altijd duidelijke winnaars gehad. Nu kun je er op gaan zitten wachten dat beide partijen ooit in de problemen komen, maar dat is juist het entertainment. Ik weet ook wel dat het allemaal vooropgezet is, maar het kan me ook niet zo heel veel schelen wat sneller is, bullittrain of GT-R. Ik wil gewoon een uurtje genieten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  Redactie Games maandag 14 juli 2008 @ 14:26:41 #288
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60096558
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:29 schreef Guard het volgende:

[..]

ja.... lijkt me duidelijk....
eerste paar afleveringen pure porno laten zien...
en vervolgens: i found pure pornography on the internet:

[ afbeelding ]
Die auto is gewoon pure p0rno
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60096931
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Klopt, maar kaartjesautomaten en lijnennetkaarten zijn er vaak wel in het Engels.
Zeker, maar voor de entertainment waarde is het natuurlijk leuker dat Hammond en May geen gebruik maken van de Engelse kaarten en zich scheel kijken op de japanse kaart
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_60096953
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Die auto is gewoon pure p0rno
Pecies! en dat is dus de grap, maar blijkbaar ben ik de enige die hem begrijpt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:56:57 #291
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60097234
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Pecies! en dat is dus de grap, maar blijkbaar ben ik de enige die hem begrijpt
Dat was gewoon een tweede plaatje, hij liet weer een ander plaatje zien voor de 8C Spider. Dus je lacht gewoon om de verkeerde grap, want dat die auto pure porno is, is gewoon een feit
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 14 juli 2008 @ 17:51:14 #292
159502 Mind_Fuck
Mind tuning
pi_60101671
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:02 schreef cptmarco het volgende:
"he could spot your beaver from miles away..."


Jezza heeft deze keer nog een aantal licht seksueel getinte opmerkingen gemaakt.
Ook met die twee wijven in de 'reasonably priced car'
quote:
Ik dacht altijd dat alles in Japan tweetalig was (dus japans en engels)....
Neen... met Engels kom je niet ver in Japan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mind_Fuck op 14-07-2008 20:35:27 ]
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_60101726
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:51 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]



Jezza heeft deze keer nog een aantal licht seksueel getinte opmerkingen gemaakt.
Ook met die twee wijven in de 'resonably priced car'
Inderdaad, ook de Max Mosley reference was erg sterk.
pi_60101862
tvp
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60102026
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat was gewoon een tweede plaatje, hij liet weer een ander plaatje zien voor de 8C Spider. Dus je lacht gewoon om de verkeerde grap, want dat die auto pure porno is, is gewoon een feit
OK, dat had ik gemist, dat er nog een plaatje voor de C8 convertible zat (en gezien het plaatje van vorige week hoef ik niet te zien welk plaatje dat was).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:37:30 #296
159502 Mind_Fuck
Mind tuning
pi_60108542
Ik zit de afgelopen ep. op youtube te bekijken en ik heb enige kennis van Japanse taal.
Op een gegeven moment zegt Jezza zijn vertaalcomputer:"H.I.V. yo sen"... wat zoveel betekend als:"Jij hebt H.I.V.!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Mind_Fuck op 14-07-2008 22:44:01 ]
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  maandag 14 juli 2008 @ 23:10:46 #297
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_60109482
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:40 schreef Jimmeh het volgende:
Heel mooi stukje over de 8C, al stelt die handling me wel heel erg teleur. Misschien overdrijft Clarkson wat, al was de tijd niet heel geweldig, maar dat was ook wel very wett

Nissan GT-R tegen trein was ook supermooi, fascinerend land blijft het toch.
Slecht zal de 8C toch niet rijden... binnenkort laat ik het wel weten
The more debt, the better
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:23:40 #298
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60127458
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef Mind_Fuck het volgende:
Ik zit de afgelopen ep. op youtube te bekijken en ik heb enige kennis van Japanse taal.
Op een gegeven moment zegt Jezza zijn vertaalcomputer:"H.I.V. yo sen"... wat zoveel betekend als:"Jij hebt H.I.V.!"
Volgens mij had hij dat zelf ook wel door. ik dacht dat hij met zoiets reageerde als: "What? No you don't have H.I.V.!!"
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:58:59 #299
159502 Mind_Fuck
Mind tuning
pi_60128320
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:23 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

Volgens mij had hij dat zelf ook wel door. ik dacht dat hij met zoiets reageerde als: "What? No you don't have H.I.V.!!"
Ik vestond zijn reactie niet zo goed.
Kwam op mij over als:"what H.I.V.?"
Kan me vergissen natuurlijk.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  Redactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 21:33:16 #300
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60130645
Jezza had zo van: , H.I.V what?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:46:27 #301
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60139424
Ja, die reactie kan ook wel kloppen ja, maar hij had door dat het ovet H.I.V. ging...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')