abonnement Unibet Coolblue
pi_57934606
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Hij heeft een eenzijdige optie tot 2010 in zijn contract die AZ kon lichten, dat gebeurt niet, maar vervolgens bieden ze hem wel een nieuw contract aan. Ik krijg het idee dat er achter de schermen meer aan de hand is dan alleen het al dan niet vertrekken van Van Gaal.
pi_57935890
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Hij heeft een eenzijdige optie tot 2010 in zijn contract die AZ kon lichten, dat gebeurt niet, maar vervolgens bieden ze hem wel een nieuw contract aan. Ik krijg het idee dat er achter de schermen meer aan de hand is dan alleen het al dan niet vertrekken van Van Gaal.
Weet ik niet, feit is dat verhuren nog 10x beter was geweest nadat ze hem een goed contract hadden gegeven.
Misschien denkt AZ wel dat ze voor volgend seizoen meer dan genoeg middenvelders zullen hebben

Medunjanin
Schaars
Mendes Da Silva
Cziommer
De Zeeuw
Dembele
Martens
Pocognoli
Augustien
Jenner
Poulsen


Dat zijn infeite allemaal spelers die als middenvelder kunnen spelen, dan hebben we het over 11 stuks.
En dan hebben we ook nog spelers bij andere clubs zitten;
Molhoek
Luyckx

is 13 middenvelders.....
Nou snap ik dat er ook een aantal verpatst zullen worden, maar dan nog, die selectie is breed zat.

Maar dom is het wel, leg hem vast en laat hem desnoods (ivm wedstrijdritme) zoals vaak de laatste tijd met Jong-AZ meedoen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 9 april 2008 @ 15:36:20 #78
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57935941
Altijd zonde om iemand van de jeugdopleiding te moeten laten vertrekken, maar als defensieve middenvelder zie ik meer in De Zeeuw en Mendes eigenlijk. Vormer heeft de pech dat hij achter die twee zit in de pikorde, net als Jaliens vroeger de hele tijd achter Kromkamp/Matthijsen zat.
Confidence through competence
pi_57936337
Maar hij is pas 19, je mag niet verwachten dat hij die twee maar eventjes uit de basis speelt. Blijkbaar vindt AZ hem wel potentie hebben, aangezien ze hem toch een nieuw contract aanbieden. Hij kan makkelijk verhuurd worden. Tevens denk ik dat er flink in de selectie gesneden gaat worden.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Medunjanin
Schaars
Mendes Da Silva
Cziommer
De Zeeuw
Dembele
Martens
Pocognoli
Augustien
Jenner
Poulsen


Dat zijn infeite allemaal spelers die als middenvelder kunnen spelen, dan hebben we het over 11 stuks.
En dan hebben we ook nog spelers bij andere clubs zitten;
Molhoek
Luyckx
Pocognoli is een verdediger die uit noodzaak op het middenveld is geposteerd. Deed het daar zeer redelijk, maar je wilt weer een Tim de Cler op links, eentje die meedraaft langs de zijlijn en een voorzet kan geven. Helaas kan Opdam dat niet meer aan, dus kan Poco zich komend seizoen waarschijnlijk gewoon op linksback richten.

Medunjanin gaat weg van de zomer, hij heeft nog een contract voor 1 seizoen en hem is al duidelijk gemaakt dat zijn toekomst niet bij AZ ligt, zal dus nu verkocht gaan worden. Alle andere spelers hebben langere contracten, maar ik verwacht dat Agustien, Molhoek, Cziommer en De Zeeuw naar een andere club mogen. Je houdt dan over:

Links: Schaars, Poulsen
Verdedigend: Mendes, Luyckx
Aanvallend: Dembele, Martens
Rechts: Lens, Jenner

Ik denk dat het voor Jenner beter is als hij ook verhuurd wordt. Hoewel hij dit seizoen wederom geen indruk maakt, denk ik dat hij wel iets beter kan. Lens kon mij hiervoor ook niet bekoren, maar heeft zich bij NEC toch enorm ontwikkeld. Ik zou graag willen weten of Jenner ook die potentie heeft, zodat je hem desnoods na komend seizoen kan verkopen.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:19:52 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57936767
De Zeeuw gaat gewoon weer voor de verdediging spelen, ja?
Confidence through competence
pi_57936801
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
De Zeeuw gaat gewoon weer voor de verdediging spelen, ja?
Die gaat voor de hoofdprijs naar de hoofdstad verhuizen.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:22:07 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57936816
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Die gaat voor de hoofdprijs naar de hoofdstad verhuizen.
Confidence through competence
pi_57936822
En zeer goed nieuws lees ik net in mij VI'tje:
quote:
AZ-aanvaller Graziano Pellè mag zich ondanks een tegenvallend seizoen in de Eredivise verheugen in de belangstelling van enkele clubs uit de Serie A. De duurste aankoop in de historie van de Alkmaarders vond dit seizoen in 25 compititieduels slechts drie keer het net. Genoa en Napoli zijn volgens Italiaanse bronnen de belangrijkste kandidaten, terwijl ook Sampdoria op de loer ligt.

Genoa-trainer Gian Piero Gasperini ziet in Pellè een ideale vervanger van Marco Boriello, de huidige topscorer in de Serie A met achttien treffers. Boriello is nog eigendom van AC Milan en maakt vanwege zijn progressie grote kans deze zomer terug te keren bij de Rossoneri Gasperini kent Pellè nog van zijn periode als trainer van Serie C-club Crotone. Onder het bewind van de oefenmeester maakte de spits in de jaargang 2005/2006 zes doelpunten in zeven competitieduels.

Daar waar Gasperini de goede onderlinge verstandhouding met Pellè wil gebruiken om hem te lokken, hoopt Napoli juist te kunnen profiteren van de relatie die de spits met de Zuid-Italiaanse stad heeft. Pellè werd weliswaar geboren in Lecce, op ruim vierhonderd kilometer van Napels, maar heeft hechte familiebanden met de havenstad. De vraag is echter of dat voor hem zwaar weegt: de spits liet in interviews herhaaldelijk blijken het in Nederland uitstekend naar zijn zin te hebben.

Een eventuele terugkeer van Pellè naar de Serie A na een korstondig buitenlands avontuur staat niet op zich. De laatste jaren maakten ook de Italiaanse aanvaller Cristiano Lucarelli, Rolando Bianchi en Christian Riganò een razendsnelle comeback.
Strik er omheen en een schop onder z'n hol. Ciao!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:23:00 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57936844
quote:
Genoa-trainer Gian Piero Gasperini ziet in Pellè een ideale vervanger van Marco Boriello, de huidige topscorer in de Serie A met achttien treffers.
Confidence through competence
pi_57936863
quote:
Genoa en Napoli hopen op AZ-spits Pellè
AZ-aanvaller Graziano Pellè mag zich ondanks een tegenvallend seizoen in de Eredivise verheugen in de belangstelling van enkele clubs uit de Serie A. De duurste aankoop in de historie van de Alkmaarders vond dit seizoen in 25 compititieduels slechts drie keer het net. Genoa en Napoli zijn volgens Italiaanse bronnen de belangrijkste kandidaten, terwijl ook Sampdoria op de loer ligt.

Genoa-trainer Gian Piero Gasperini ziet in Pellè een ideale vervanger van Marco Boriello, de huidige topscorer in de Serie A met achttien treffers. Boriello is nog eigendom van AC Milan en maakt vanwege zijn progressie grote kans deze zomer terug te keren bij de Rossoneri Gasperini kent Pellè nog van zijn periode als trainer van Serie C-club Crotone. Onder het bewind van de oefenmeester maakte de spits in de jaargang 2005/2006 zes doelpunten in zeven competitieduels.

Daar waar Gasperini de goede onderlinge verstandhouding met Pellè wil gebruiken om hem te lokken, hoopt Napoli juist te kunnen profiteren van de relatie die de spits met de Zuid-Italiaanse stad heeft. Pellè werd weliswaar geboren in Lecce, op ruim vierhonderd kilometer van Napels, maar heeft hechte familiebanden met de havenstad. De vraag is echter of dat voor hem zwaar weegt: de spits liet in interviews herhaaldelijk blijken het in Nederland uitstekend naar zijn zin te hebben.

Een eventuele terugkeer van Pellè naar de Serie A na een korstondig buitenlands avontuur staat niet op zich. De laatste jaren maakten ook de Italiaanse aanvaller Cristiano Lucarelli, Rolando Bianchi en Christian Riganò een razendsnelle comeback.
8 Miljoen en wegwezen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_57936882
Wat is dan weer niet snap van de VI is dat ze blijven zeggen dat Pelle de duurste aankoop van AZ was met een prijskaartje van 6,6 miljoen, terwijl ze ook stug blijven volhouden dat Hammie voor 8 miljoen is overgekomen.
pi_57936905
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In Italie zijn de doelen iets groter dan hier, toch?
  woensdag 9 april 2008 @ 16:31:27 #88
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57937017
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Gatalin het volgende:
Wat is dan weer niet snap van de VI is dat ze blijven zeggen dat Pelle de duurste aankoop van AZ was met een prijskaartje van 6,6 miljoen, terwijl ze ook stug blijven volhouden dat Hammie voor 8 miljoen is overgekomen.
En ik dacht dat Hammie 2.3 miljoen oid had gekost.

Maargoed, daar zal wel een lifetimesupply Allah-weesgegroetjes bij gezeten hebben. Iedereen mag z'n moeder, oom of god bedanken na het scoren, maar zoals die Medunjanin wegduwde tijdens het bidden na z'n doelpunt vind ik een beetje niet zo netjes tov je ploeggenootjes. Je ziet ook dat de andere AZ'ers Hamdoeidoei niet eens meer durven te bespringen na een doelpunt, totdat hij klaar is met bidden.

Maarja, als ie maar scoort bij de gratie gods.
Confidence through competence
pi_57937283
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En ik dacht dat Hammie 2.3 miljoen oid had gekost.

Maargoed, daar zal wel een lifetimesupply Allah-weesgegroetjes bij gezeten hebben. Iedereen mag z'n moeder, oom of god bedanken na het scoren, maar zoals die Medunjanin wegduwde tijdens het bidden na z'n doelpunt vind ik een beetje niet zo netjes tov je ploeggenootjes. Je ziet ook dat de andere AZ'ers Hamdoeidoei niet eens meer durven te bespringen na een doelpunt, totdat hij klaar is met bidden.

Maarja, als ie maar scoort bij de gratie gods.
2,5-3 miljoen is wat ik gehoord hebt, maar volgens mij hebben we die discussie hier al eens gevoerd, waarna er een groepje was die Johan Derksen blind volgden op zijn berichtgeving, maar blijkbaar zijn ze er bij de VI zelf ook nog niet helemaal achter.

Dat wegduwen heb ik helemaal gemist, toen Hammie z'n eerste goal maakte, waren we nog aan het juichen omdat Agustien gewisseld werd en terwijl we nog euforisch elkaar omhelsten, lag de bal al in het net en konden we verder feesten. Ook bij z'n tweede goal heb ik niet echt op hem gelet, maar stond ik met wat anderen Jenner nog verrot te schelden vanwege z'n mislukte schot.

Wat een drama, die wedstrijd
pi_57938413
De Zeeuw zal wel vertrekken ja. Die is beter gewend dan dit dus die zal idd wel naar A'dam verkassen, hopende op een landstitel.

Pelle zie ik nu ook wel vertrekken. Toch een beetje DE aankoop van Van Gaal. Die is ook weg komende zomer dus heeft Pelle ondanks z'n mooie praatjes over dat het hem bevalt in NL geen binding meer. Die dus lekker verkopen voor 6 mil minimaal, hebben we in ieder geval zijn transferbedrag weer terug. Als twee clubs hem willen lekker laten opbieden, ontvangen we ook nog eens wat smartegeld voor zijn optreden dit jaar.

Opdam is een twijfelgeval. Hij doet me steeds meer denken aan Stam, prima voor de ervaring, maar qua snelheid is het steeds minder. Prima vent volgens mij, maar het is een keer op. Dan kan Poco naar de plek linksback zoals al eerder gezegd. Ben benieuwd of we dan nog een nieuw iemand op links krijgen aangezien Poulsen op die plek kan spelen.

Qua spitsen mogen we er 2 bij gaan kopen. In ieder geval 1 als vervanger van onze mooiboy Pelle en nog een spits die wel/ook scoort en Ari er dan uit kan spelen.

Voor de rest zal een Koenders ofzow vast ook wel het veld gaan ruimen. Over Donk ben ik ook nog niet helemaal uit. Van 'nieuwe superverdediger naar slap figuur en dan weer opkrabbelen naar luie neger'. Ik weet het nog niet.

Middenveld zal volgend jaar wel goed zitten, daar hebben we idd een shitload voor. Vooral de spits (2x) en verdediging (minimaal 1x en misschien wel 2) hebben prioriteit.

Oh ja, en een nieuwe trainer natuurlijk. Jol, kom er maar in.
pi_57938657
Potverdikkeme, lees net dat m'n seizoenskaart 5 euro duurder wordt komend seizoen. Dat hij dit seizoen al 20 euro duurder werd kon ik nog volgen, AZ deed vorig seizoen mee om de prijzen en speelde mooi voetbal, daar mag best iets voor gevraagd worden, maar dat ze voor komend seizoen 5 euro meer durven te vragen...

Naja, misschien dat ik dan komend seizoen languit kan liggen in het stadion
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 18:00:36 #92
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57938708
Wordt Jol de nieuwe? Ik dacht Verbeek!
pi_57939131
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon geen woorden voor, hoe kan je dat ooit in je hoofd halen !
  woensdag 9 april 2008 @ 18:28:06 #94
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57939236
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:44 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Dat wegduwen heb ik helemaal gemist, toen Hammie z'n eerste goal maakte, waren we nog aan het juichen omdat Agustien gewisseld werd en terwijl we nog euforisch elkaar omhelsten, lag de bal al in het net en konden we verder feesten. Ook bij z'n tweede goal heb ik niet echt op hem gelet, maar stond ik met wat anderen Jenner nog verrot te schelden vanwege z'n mislukte schot.

Confidence through competence
pi_57941917
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wordt Jol de nieuwe? Ik dacht Verbeek!
Nee van Basten heeft getekend voor 5 jaar!
Hij kreeg een tip van Fontein dat ie in Alkmaar een beter team zou krijgen....

Enfin, Pelle eruit en Augustien er gratis bij doen...
"Teweee voor de prijs van 1"

En de Zeeuw kan mij ook niet bekoren, die verpats je ook wel voor een miljoen of 8.
Het enige gezannik is dat we geen Willem II moeten gaan worden, DE keyspeler verkopen en met mindere spelers blijven zitten, mede omdat je dit jaar nergens voor speelt.
Geen beker, prijs, schaal helemaal niets (in Alkmaar)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_57947960
De Zeeuw 8 miljoen

Je doet je ondertitel eer aan

Hoewel er gekke dingen gebeuren op de Nederlandse transfermarkt is Demy de Zeeuw natuurlijk lang geen 8 miljoen waard, ook al heeft 'ie een contract tot zomer 2011. Met 3-4 mag je al heel blij zijn denk ik. En is het tussentijds opengebroken of kan het volgend jaar op basis van het 'Webster'-arrest worden afgekocht?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57948460
De Zeeuw heeft afgelopen jaar in april of mei z'n contract opengebroken. Het is toen met een seizoen verlengd naar 2011.
pi_57951929
Als Pelle al 6 moet kosten....
Ne no shit, maar die zal best wel wat geld opleveren, tis een international en een speler van het nederlands elftal, das wat anders dan een Bruno Silva die voor 4 miljoen naar Ajax gaat..

Ach hij mag gaan, moet zeker niet.
Cziommer, augustien erachter aan.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_57952712
quote:
AZ wacht nog even met het doen van aankopen op 'vitale posities'. De club wil eerst zeker weten of trainer Louis van Gaal inderdaad vertrekt of dat hij toch nog blijft.

Twee weken geleden besloten Van Gaal en de clubleiding om na dit seizoen uit elkaar te gaan. Na een oproep vanuit de selectie om de trainer te behouden, staat de deur echter nog op een kier. Die onzekerheid heeft zijn invloed op het transferbeleid. ,,Natuurlijk maakt het verschil of Van Gaal vertrekt of niet'', zegt Marcel Brands, directeur voetbalzaken, in het Noordhollands Dagblad. ,,Ons beleid is dat niet alleen ik, maar ook de trainer zijn goedkeuring moet geven aan een aankoop. Daarom wachten we nu even met het halen van spelers voor vitale posities. Een andere trainer kan immers andere voorkeuren hebben. Maar echt hinderlijk is dat op dit moment niet. Ik ken geen club die al in april zijn transfers afrondt.''

AZ gaat na de competitie praten met de verhuurde Jeremain Lens en Rogier Molhoek. Brands verbaast zich er een beetje over dat het tweetal zegt 'nog niets te hebben gehoord van AZ'. ,,Of ik ben gek, of de rest van de wereld is het, maar volgens mij is het heel normaal wat wij doen. Die spelers zitten in een belangrijke periode met hun club. Het lijkt me logisch om ze nu met rust te laten.'' Naast Lens (NEC) en Molhoek (NAC) is ook Kees Luijckx (Excelsior) verhuurd. Hij keert volgend seizoen terug bij AZ.

Met Ruud Vormer heeft de club een controverse over het contract. AZ zegt dat het de optie in zijn contract heeft gelicht. In dat geval loopt de verbintenis van Vormer door tot 2010. De 19-jarige middenvelder zelf meent dat de club te laat is geweest met het lichten van de optie. Hij is daar verbolgen over en wil in de zomer vertrekken.
Voor de situatie rond Lens en Molhoek valt wat te zeggen, alleen komt het vreemd over als je wel al eerder aan Luijckx vertelt dat hij komend seizoen weer voor AZ speelt en tegen de anderen niets zegt. Ik vind het vreemd dat AZ de optie in Vormer's contract zou hebben gelicht, zoiets breng je dan toch naar buiten. Blijkbaar wist Vormer ook van niets en aangezien het verhaal gaat dat ze hem een nieuw contract hebben aangeboden, dan lijkt het er op dat Brands aan het snurken is geweest. Afwachten wat hier nu weer uit voort gaat komen...
pi_57954139
Nou ik denk dat AZ bijv een Dick Martin Jol heeft gesproken met een "ALS" in het verhaal, dan kan het best zijn dat Marty boy een mailtje heeft gestuurd met daarin zijn wensen..

En dus namen van spelers die hij wel en niet wilt hebben, dan is het logisch dat ze Louis ff willen afwachten. Hoewel ik als AZ zijnde ook een ballen zou tonen en zou roepen "graag of traag"

Nog 2 weken en anders kijken we verder, tis godverdomme te gek voor woorden dat ze zo geilen op Louis Van Gaal....

Brands is echt niet aan het snurken geweest denk ik zo, nee dit heeft zeker een reden waarom ze dit zo doen...................

[ Bericht 1% gewijzigd door fuckbuddy op 10-04-2008 12:10:37 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')