abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf dinsdag 1 april 2008 @ 20:46:08 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57766698
Bespreek hier je ideeën om dit verhaal tot een foto te brengen.

Wat zijn jouw beelden bij dit verhaal? Hoe wil je dat vastleggen? Op zoek naar een locatie voor dat beeld? Of gewoon tips en truuks nodig?

Post ze hier! Of... Open een nieuw topic.

Een linkje naar het winnende verhaal en hét onderwerp voor deze fotowedstrijd:
Verhalenwedstrijd: schrijf een nostalgisch verhaal
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 1 april 2008 @ 21:38:25 #2
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57767606
Ik ken het gebied, ben er zelf geweest. De Gross Glockneris echt een puist van een berg... Zit zelf te denken aan een shot in een woonkamer. Stoel van acheren met daarin het silhouet van een man met hoofd licht gebogen naar zijn borst. Hoofd, achterkant stoel en arm vullen het grootste deel van de foto. Op de armleuning van zijn stoel zie je onder zijn hand nog het puntje van een gehavende ansichtkaart. Het tegenlicht komt door het licht uit het raam. Alhoewel de man en zijn hand het beeld vullen, zie je door het raam in de verte de Gross Glockner.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57878585
Ik ben zelf niet zo'n held met foto's, maar misschien kan iemand anders nog iets met het plaatje dat het verhaal bij mij oproept.

Ik zie een beeld voor me, met links nog net de ogen, neus en mond van een oude man en een traan op de zichtbare wang. Rechtsonder zie je een ansichtkaart met 'Gruss von Gross Glockner' erop, vastgehouden door een gerimpelde hand. Op de kaart ligt dan een druppel, die de suggestie van een gevallen traan moet wekken. De achtergrond is vooral donker, waardoor het gezicht en de foto als het ware wat lichter naar voren komen in het beeld.

Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dit er op foto uit zou zien, dus als iemand er iets mee kan, ga je gang en gebruik dit gerust.
I am so sick of speaking words that no one understands.
Is it clear enough that you can't live your whole life all alone.
I can hear you when you whisper, but you can't even hear me screaming.
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 22:35:36 #4
42184 crew  DaMart
pi_57878945
Ik vind beide suggesties wel mooi, eigenlijk. Ik ben benieuwd hoe het er op foto uit komt te zien .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_58320085
ik heb maar eens even de Edelweiss op de foto gezet:
  FOK!fotograaf woensdag 14 mei 2008 @ 21:13:35 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 21:30:34 #7
42184 crew  DaMart
pi_58672941
Kamermans, gefeliciteerd!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')