abonnement Unibet Coolblue
pi_96650701
Ik heb weer gesmuld van de aflevering van gisteravond.
En de vervolgaflevering op BBC2 daarna, heerlijk dat het programma er weer is.

En wat een boel gehielenlik en blame-gamepjes weer.. Die uitvinder is leuk, maar hij is nèt te excentriek om erdoorheen te komen denk ik... die krijgt op 'n gegeven moment alle schuld van het falen van een opdracht in z'n schoenen geschoven. Die Indiase dame die 't damesteam leidde gaat 't ook niet ver schoppen, wat een bitch zeg.

Vol spanning wachten we de uitzending van vanavond af :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_96652182
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Die Indiase dame die 't damesteam leidde gaat 't ook niet ver schoppen, wat een bitch zeg.
Zie ze niet xoiets als 'I was personally trained by the Dalai lama' :?

De zwarte dame met het Three Degrees kapsel wordt ook een probleem geval
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:42:38 #228
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_96679214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef computergirl het volgende:
Three Degrees kapsel
:D

Ik had niet zoveel zin in wéér een aflevering (drie uur zoet deze week!), maar het viel me erg mee. Leuke opdracht ook, hadden we nog niet eerder gezien.
"Charismatische" Vincent gaat het niet lang redden :') En Susan is een vreselijke klaagster :{w
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_96684478
Jim. ^O^

Is volgens mij nog niemand gelukt om zich op het laatste moment uit de boardroom te praten

Deze blog is ook leuk: http://www.guardian.co.uk(...)apprentice-live-blog
quote:
The futures not bright, but Vincent is orange


[ Bericht 22% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 12-05-2011 08:44:27 ]
pi_96702195
Oeii... de Glenn Ward (die kale) die ook de board room in moest heeft nu wel een hele, héle sterke troef in handen... want Lord Sugar zei dat als Leon Doyle (die onzekere projectleider) nog één keer in de board room opdook hij 't niet zou overleven.... nou... als Glenn dat aan de rest vertelt weet ik wel wie ik de volgende keer mee de board room mee in zou nemen....
Die Leon is dus vogelvrij verklaard nu...
Maar goed, er is al wat geschift onder de mannen in ieder geval.

Maar wat valt er nog een boel te schiften bij de vrouwen zeg.... wat was dat een bereslecht chaotisch project team !!! Hoe konden die nou winnen ???!!! De donkere Edna heeft een grote mond, maar weinig tot geen inhoud, de oosterse Susan is te onzeker en altijd ondermijnend zonder zelf constructief te zijn, Melody geeft veel kabaal, maar weinig input en de rest is ook onzichtbaar.
De dames moeten echt nog op gang komen.

De grote Jedi puppet master Jim is kostelijk vermaak, die kan 't ver schoppen. Gavin moet wat meer van zich af vechten en initiatief afdwingen anders glipt ie ook weg. De uitvinder Tom vind ik leuk, maar lijkt me geen serieuze kandidaat... en echt een na-papagaaier lijkt me. En de 'Don Juan' Vincent... een straatvechtertje, maar heeft hij ook inhoud en klasse ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_96871305
Wat mij opvalt is dat de gemiddelde leeftijd van de kandidaten is opgekrikt naar het niveau van de eerste drie seizoenen. Rond de 30 ipv 25.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:01:37 #232
2651 svann
night-hawk
pi_97010597
Right now, BBC1.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:22:04 #233
2651 svann
night-hawk
pi_97017710
Gavin was duidelijk te timide om zo'n team persoonlijkheden te leiden.
Mazzel voor de dames dat het andere team zo faalde.

Ik hoop op een aflevering waarin Vincent met een damesteam moet samenwerken. :7
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  ESF Reporter donderdag 19 mei 2011 @ 07:42:40 #234
87554 Cee
Welluk?
pi_97019855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:22 schreef svann het volgende:
Ik hoop op een aflevering waarin Vincent met een damesteam moet samenwerken. :7
Echt, die Vincent, ik hoop dat die er nog lang in blijft. Vorige week ook, toen hij die apps-woordspeling maakte en niemand er op reageerde. Misschien ook mede dankzij leuke regie-trucs maar hij zit zo de blits uit te hangen terwijl iedereen om hem heen hem een sukkel lijkt te vinden. _O-

"You're from Belgium, so you should know all about waffles." :D
pi_97033397
Ik heb de uitzending van gisteren gemist, weet iemand of er een uitzending gemist is voor BBC programmas ?
De BBC site blokkeert de uitzending van gisteren voor ons land en ook op Youtube is het kanaal geblokkeerd.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:49:14 #236
2651 svann
night-hawk
pi_97039034
Ja, dat is hopeloos met de BBC.
Als je digitale TV met BBC3 hebt, heb je met een aantal programma's nog een tweede kans.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_97039308
Wat een domme griet die Chinese. Is ze helemaal blij dat ze 1 penny heeft weten af te dingen op een hoed van 350 pond. Als ik Lord Sugar was geweest had ik haar meteen naar huis gestuurd.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_97040235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Wat een domme griet die Chinese. Is ze helemaal blij dat ze 1 penny heeft weten af te dingen op een hoed van 350 pond. Als ik Lord Sugar was geweest had ik haar meteen naar huis gestuurd.
Ik vond die Chinees het best goed doen als PM, ze maakte een aantal domme fouten, maar ik had slechter van haar verwacht. Ze kwam in eerdere afleveringen een beetje verstrooid op mij over.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren gemist, weet iemand of er een uitzending gemist is voor BBC programmas ?
De BBC site blokkeert de uitzending van gisteren voor ons land en ook op Youtube is het kanaal geblokkeerd.
Je kan de aflevering van gisteren hier downloaden:

http://thepiratebay.org/t(...)_XviD-ANGELiC_[eztv]
pi_97059448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 07:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Echt, die Vincent, ik hoop dat die er nog lang in blijft. Vorige week ook, toen hij die apps-woordspeling maakte en niemand er op reageerde. Misschien ook mede dankzij leuke regie-trucs maar hij zit zo de blits uit te hangen terwijl iedereen om hem heen hem een sukkel lijkt te vinden. _O-

"You're from Belgium, so you should know all about waffles." :D
Ik zit zo in dubio om Vincent.. Aan de ene kant snap ik de charme wel die hij heeft.. op het eerste gezicht bij de eerste aflevering dacht ik ook 'zoohooo daar wil ik best wel even wat mij gaan drinken..' ;) Maar steeds meer zie je hoe hij 'denkt' lekker te zijn en dat is zo enorm grappig.. _O- Ik zat vanwege dat Belgische even te googlen, maar zag dat hij half-Belgisch, half-Zwitsers is, en in Glasgow is geboren.

Ook kwam ik daar sappige details over hem tegen: hij ging jarenlang met een vriendin, en had in zekere zin al tegen haar gezegd met haar oud te willen worden... totdat hij haar plotseling verliet, omdat hij een meisje zwanger had gemaakt! _O- Hij schijnt nu met die andere vrouw te zijn getrouwd en een kind te hebben van een jaartje of 3.. Allemaaal geruchten natuurlijk, en volgens een vriend van Vincent zijn het valse verhalen van zijn ex _O- http://www.newsoftheworld(...)-model-pregnant.html

Kortom, Vincent is één en al ellende, maar enorm leuk voor de serie.. Stuart Baggs was legendarisch, maar wie weet gaat hij er nog aan tippen!

Oh en, zoals half Twitter en ook Dara O'briain al steeds erachter proberen te komen op wie die nou lijkt.. ik vind hem zelfs iets van Chris Zegers hebben! De stem, het lange gezicht.. maar Chris Zegers ziet er stukken beter uit ;)

Die Chinees deed het inderdaad beter dan ik verwacht had! Ik dacht dat ze vooral veel in het rond zou rennen ongeorganiseerd.. maar ze deed het beter dan ik had verwacht. Maar dat met die thee vond ik zo enorm hilarisch en vaag!
pi_97086512
@ zandmaaltijd
Bedankt, goeie tip !

Was een leuke aflevering, Susan had wel mazzel wat betreft de samenstelling van haar team, allemaal aanpakkers. Als ze het andere team geleid had was t vast zo niet gelopen. Tot nu toe heeft ze niet erg veel weerstand getoond als ze haar zin niet kreeg.

Gavin bleek toch teveel in zichzelf gekeerd, een verdiende exit. Alhoewel Vincent ook geen vrienden heeft gemaakt. Als man moet je toch wel heel vaak lachen om de 'charme' van Vincent... Ik vermoed dat de term 'chauvinist pig' wel een keer gaat vallen in een van de komende uitzendingen.

Mijn favoriet blijft Jim... ik mag z'n humor en hij is de alpha male in al z'n stereotype.
Briljant hoe hij de cashier nòg een 10 pond korting wist af te troggelen... lol.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  ESF Reporter vrijdag 20 mei 2011 @ 20:26:01 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_97090662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Oh en, zoals half Twitter en ook Dara O'briain al steeds erachter proberen te komen op wie die nou lijkt.. ik vind hem zelfs iets van Chris Zegers hebben! De stem, het lange gezicht.. maar Chris Zegers ziet er stukken beter uit ;)
Toen ik 'm in de eerste aflevering zag dacht ik, 'hey, het jongere broertje van Kevin Richardson!' :D
pi_97104809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef Cee het volgende:

[..]

Toen ik 'm in de eerste aflevering zag dacht ik, 'hey, het jongere broertje van Kevin Richardson!' :D
haha goed dat je die foto erbij had gezet, want ik dacht echt even... 'wie??', maar nu ik de foto zie herken ik hem.. die was van zo'n boyband toch? Maar daar lijkt hij inderdaad ook op! Ja ik heb zoveel andere namen ook voorbij zien komen, grappig hoe iedereen hem aan iemand anders linkt :D
pi_97109455
Een erg leuke Apprentice seizoen tot nu toe, alle ontslagen waren volkomen terecht en bevredigend, en de kandidaten weten ons te boeien en zijn tegelijkertijd iets professioneler dan de lui van voorgaande jaren, dat maakt de afwezigheid van een hilarische jonge hond zoals Stuart Baggs 'The Brand' en dat andere jonge gastje Ben Clarke van het jaar daarvoor met een uitspraak waar die arme jongen veel gezeik mee heeft gekregen: "for me, making money is better than sex!", meer dan goed.

Graag gedaan SickPuppiesNeedLove2.

Jim steekt inderdaad boven de rest uit lijkt het wel, ben benieuwd of die nog steekjes zal laten vallen in de komende tasks, maar Melody is ook een erg sterke kandidaat. Ik moet zeggen dat hij ook mijn favoriet is, maar dat zou zo weggekaapt kunnen worden door Melody. O+

Ik vind het grappig dat alles wat Vincent zichzelf toedicht, eerder slaat op de bescheiden en rustige Leon.

Die Vincent lijkt imo heel erg op deze twee, en vooral die kerel links:
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:15:33 #244
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_97136828
Melody is een zeer goede kandidate, één van de weinige kandidaten ook die echt authoriteit weet uit te stralen (toch belangrijk als businesspartner). Zal waarschijnlijk niet de interviews halen, Lord Sugar kan meestal niet omgaan met dit soort persoonlijkheden (plus het feit dat ze een rechtenstudie heeft gedaan), maar hopelijk zal ze zo lang mogelijk op ons beeldscherm te zien zijn.

Wel grappig dat de 3 kandidaten die het meeste aanzien genieten (bij het publiek, maar ook binnen de groep) allemaal niet van Engelse origine zijn (Jim,Susan en Melody).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 22 mei 2011 @ 00:09:23 #245
2651 svann
night-hawk
pi_97139328
Ontdekking: er is elke maandagavond laat zondagnacht een herhaling.

Discount Buying for the Savoy
Next on: Monday, 01:35 on BBC One => dus voor onze tijdzone om 00:35 uur.

[ Bericht 4% gewijzigd door svann op 22-05-2011 23:55:43 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_97140233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Melody is een zeer goede kandidate, één van de weinige kandidaten ook die echt authoriteit weet uit te stralen (toch belangrijk als businesspartner). Zal waarschijnlijk niet de interviews halen, Lord Sugar kan meestal niet omgaan met dit soort persoonlijkheden (plus het feit dat ze een rechtenstudie heeft gedaan), maar hopelijk zal ze zo lang mogelijk op ons beeldscherm te zien zijn.

Wel grappig dat de 3 kandidaten die het meeste aanzien genieten (bij het publiek, maar ook binnen de groep) allemaal niet van Engelse origine zijn (Jim,Susan en Melody).
ja ik zag ergens de cv's van sommige mensen.. en laten we eerlijk wezen: 'dit zijn geen groentjes'. Allemaal topopleidingen, of topbanen.. beetje rich kids gevoel krijg ik er wel bij.. was het Melody met Desmond Tutu en Al Gore? Die op haar 13e een award heeft gewonnen voor haar liefdadigheidsorganisatie?
pi_97157574
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja ik zag ergens de cv's van sommige mensen.. en laten we eerlijk wezen: 'dit zijn geen groentjes'. Allemaal topopleidingen, of topbanen.. beetje rich kids gevoel krijg ik er wel bij.. was het Melody met Desmond Tutu en Al Gore? Die op haar 13e een award heeft gewonnen voor haar liefdadigheidsorganisatie?
Volgens mij laten jullie je iets teveel wijs maken. Ik kan niet wachten tot de resource managers het CV met Melody gaan doorspitten, mocht ze zo ver komen. Die laten niets van haar heel :D.
Volgens mij heeft bijna de helft van de kandidaten geen hogere of academische opleiding.

Het is eerder een mix van gedegen opleidingen tegenover de streetwise straatvechtertjes die in een bepaald nichemarkt door hun expertise een business hebben opgebouwd maar bepaald geen bewezen sterspelers.
Dat is ook t leuke uit die mix. Ze kunnen allemaal iets in hun eigen discipline, maar kunnen ze dat ook in een andere discipline of in een andere markt presteren samen met de intriges van een aantal mede-haantjes (M/V).

En mijn referentie voor Vincent (Where have I seen him before ?) is een van de 3 musketiers :
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zondag 22 mei 2011 @ 18:15:22 #248
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_97163512
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja ik zag ergens de cv's van sommige mensen.. en laten we eerlijk wezen: 'dit zijn geen groentjes'. Allemaal topopleidingen, of topbanen.. beetje rich kids gevoel krijg ik er wel bij.. was het Melody met Desmond Tutu en Al Gore? Die op haar 13e een award heeft gewonnen voor haar liefdadigheidsorganisatie?
Die award had ze geloof ik niet zo lang geleden gewonnen als ik me niet vergis (ze is wel al vanaf haar 13e bezig qua loopbaan).

Uiteraard heeft ze het wat aangedikt, maar op haar site kun je allerlei foto´s en events zien (in Afrika, eilandengroepen, Midden-Oosten) waar ze met haar bedrijf is komen spreken. Daar komt dus ook dat hele verhaal van Tutu en Gore vandaan (ze staat daarmee op de foto).

Het enige wat ik niet begrijp is waarom ze een 250.000 pond investering zoekt (grappig genoeg staat ze ook op de foto met James Caan van Dragon´s Den), want haar bedrijf is vooral non-profit en meer gericht om de samenleving (samenwerking tussen verschillende mensen overal ter wereld, ontwikkelingshulp). Dat zal ook de reden zijn dat Lord Sugar haar zal ontslaan ergens voor het interviewproces (aangezien hij geld wilt maken en niet scholen of zo wilt bouwen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_97163996
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Die award had ze geloof ik niet zo lang geleden gewonnen als ik me niet vergis (ze is wel al vanaf haar 13e bezig qua loopbaan).

Uiteraard heeft ze het wat aangedikt, maar op haar site kun je allerlei foto´s en events zien (in Afrika, eilandengroepen, Midden-Oosten) waar ze met haar bedrijf is komen spreken. Daar komt dus ook dat hele verhaal van Tutu en Gore vandaan (ze staat daarmee op de foto).

Het enige wat ik niet begrijp is waarom ze een 250.000 pond investering zoekt (grappig genoeg staat ze ook op de foto met James Caan van Dragon´s Den), want haar bedrijf is vooral non-profit en meer gericht om de samenleving (samenwerking tussen verschillende mensen overal ter wereld, ontwikkelingshulp). Dat zal ook de reden zijn dat Lord Sugar haar zal ontslaan ergens voor het interviewproces (aangezien hij geld wilt maken en niet scholen of zo wilt bouwen).
ja ik had inderdaad ook gelezen dat ze volgensmij toch al aardig aan de weg aan het timmeren is, ook zonder hulp van Lord Sugar. Ik denk dat ze misschien meedoet om meer aandacht aan haar projecten te geven? Lord Sugar wil wel geld verdienen, maar laatst deed hij bijvoorbeeld ook mee aan één of ander charity-marathon (volgensmij zijn Twitter). Het zou kunnen dat hij een goede daad zou willen doen? Ik weet niet hoeveel miljoenen hij heeft en of hij die 250.000 niet gewoon zou kunnen missen......

Ik vind trouwens Jim de Ier briljant! :D Hoe hij uit de boardroom wist te blijven, en hoe hij onderhandelt, geweldig! Wat voor opleiding/werk heeft hij?
pi_97188124
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:

Ik vind trouwens Jim de Ier briljant! :D Hoe hij uit de boardroom wist te blijven, en hoe hij onderhandelt, geweldig! Wat voor opleiding/werk heeft hij?
About Jim
Jim started work in his father's fish and chip shop chipping potatoes from the age of nine and went on to maintain top sales performances as a Sales and Marketing Manager. Jim, who was All Ireland cycling champion as a teenager, admires Richard Branson and describes himself as "driven, self-motivated, resilient and an eternal optimist."

ik vind hem :Y) :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')