abonnement Unibet Coolblue
pi_57836613
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:34 schreef 9christensen het volgende:
tot hoelang heeft ie nog een contract?
Ik dacht zelf tot 2010 maar volgens vitesse.nl tot 2009 dus nog een jaar na dit seizoen.
pi_57846539
Volgens mij heeft Theo contract tot 2010 hoor.
Don't think twice, it's all right.
pi_57847147
De Mos weer met z'n van Basten vergelijking met van Wolfswinkel . Hij zorgt altijd wel voor een hoog verwachtingspatroon bij talenten.

Gelukkig Takak eruit en Junker erin.
pi_57847262
Vitesse laat wederom doelman gaan
Geschreven op zaterdag, 5 april om 11:32

Vitesse laat derde doelman Stephan Veenboer aan het einde van het seizoen vertrekken, zo meldt De Gelderlander. Vorige maand werd al duidelijk dat tweede doelman Balázs Rabóczki vertrekt per 30 juni. Klik hier! Veenboer (20) kwam vorig jaar zomer over van amateurhoofdklasser AFC, maar kan technisch directeur Marc van Hintum onvoldoende bekoren. Hij was eenmaal, uit bij FC Twente, basisspeler. Jeugddoelman Eloy Room krijgt wel een contract.

Coach Aad de Mos rekent pas in de play-offs op een rentree van Cees Keizer en Harrie Gommans. Keizer speelde na zijn kruisbandoperatie in september al weer een hele wedstrijd met Jong Vitesse, maar de middenvelder moet nog ritme opdoen. Ook Gommans, terug van een lichte knieoperatie, moet eerst nog met Jong Vitesse spelen.
pi_57849980
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Mos weer met z'n van Basten vergelijking met van Wolfswinkel . Hij zorgt altijd wel voor een hoog verwachtingspatroon bij talenten.

Gelukkig Takak eruit en Junker erin.
Vorige week in het programmaboekje zei De Mos ook al dat Kolk wel met het Nederlands Elftal mee kon doen
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:36 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij heeft Theo contract tot 2010 hoor.
Dan had ik het toch goed , zou me niks verbazen als vitesse.nl weer eens foute informatie op de site heeft staan.
pi_57850139
Hm, ik ben nog even aan 't zoeken geweest en zo te zien loopt z'n contract toch tot zomer 2009...
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:16:35 #57
184465 Migue
Sensuele man
pi_57850853
Afgelopen zomer was het nog tot 2009, kan me niet herinneren dat dat contract verlengd is dit jaar, zeker niet omdat ie toen nog weg moest en dit jaar slechts zelden geweldig gespeeld heeft.
pi_57852639
De Mos heeft bij mij volledig afgedaan met zijn grootpraat, omgang met spelers, prestaties, en absurde rekensommen. Toegegeven, de financiele situatie maakt zijn scouting en aankoopbeleid - want dat beheerst hij wel - er niet makkelijker op, zijn periode wordt mij toch wel bestempeld als een mislukking. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat dit (voorlopig) mijn laatste seizoenskaart wordt en ik lekker terugga naar mijn geboorteplaats Ajax. Successupporter kan je mij niet noemen, heb alleen maar kutjaren met Vitesse meegemaakt, de afgelopen 8/9 jaar ging het alleen maar bergafwaarts en ik vind het nu wel mooi geweest voor voorlopig. Ga mooi met een maat Ajax een jaartje onder Van Basten bekijken.
pi_57858655
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef DeVinger het volgende:
De Mos heeft bij mij volledig afgedaan met zijn grootpraat, omgang met spelers, prestaties, en absurde rekensommen. Toegegeven, de financiele situatie maakt zijn scouting en aankoopbeleid - want dat beheerst hij wel - er niet makkelijker op, zijn periode wordt mij toch wel bestempeld als een mislukking. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat dit (voorlopig) mijn laatste seizoenskaart wordt en ik lekker terugga naar mijn geboorteplaats Ajax. Successupporter kan je mij niet noemen, heb alleen maar kutjaren met Vitesse meegemaakt, de afgelopen 8/9 jaar ging het alleen maar bergafwaarts en ik vind het nu wel mooi geweest voor voorlopig. Ga mooi met een maat Ajax een jaartje onder Van Basten bekijken.
Als Van Basten net zo gaat spelen als met Oranje wens ik je veel plezier in dat Ruimteschip
Ben zijn praatjes ook wel een beetje zat maar als we winnen zoals vandaag is het niet zo erg , het was eigenlijk niet echt om aan te zien zeker niet de 1ste helft maar in deze periode zijn de punten belangrijk.

Nu doen we tenminste nog mee en gaat het in Nijmegen nog ergens om , hopelijk wordt PSV volgende week kampioen en dan kunnen ze is een keer iets terugdoen voor die 2 kampioenschappen die wij ze hebben gegeven.
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:01:47 #60
3185 Adelante
To let it go now
pi_57858749
In Nijmegen gaat het altijd ergens om!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57858972
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:01 schreef Adelante het volgende:
In Nijmegen gaat het altijd ergens om!
Ja das waar , maar nu nog meer , extra druk dus. Zoals op de wedstrijd van vandaag ook wel wat druk stond.
Het wordt tijd dat we daar ook eens in de competie winnen!

Maandag even een kaartje kopen , ik heb er zin in .
pi_57859636
Claudemir .
pi_57860161
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef DeVinger het volgende:
De Mos heeft bij mij volledig afgedaan met zijn grootpraat, omgang met spelers, prestaties, en absurde rekensommen. Toegegeven, de financiele situatie maakt zijn scouting en aankoopbeleid - want dat beheerst hij wel - er niet makkelijker op, zijn periode wordt mij toch wel bestempeld als een mislukking. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat dit (voorlopig) mijn laatste seizoenskaart wordt en ik lekker terugga naar mijn geboorteplaats Ajax. Successupporter kan je mij niet noemen, heb alleen maar kutjaren met Vitesse meegemaakt, de afgelopen 8/9 jaar ging het alleen maar bergafwaarts en ik vind het nu wel mooi geweest voor voorlopig. Ga mooi met een maat Ajax een jaartje onder Van Basten bekijken.
Wat een debiel ben jij
pi_57860219
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef DeVinger het volgende:
De Mos heeft bij mij volledig afgedaan met zijn grootpraat, omgang met spelers, prestaties, en absurde rekensommen. Toegegeven, de financiele situatie maakt zijn scouting en aankoopbeleid - want dat beheerst hij wel - er niet makkelijker op, zijn periode wordt mij toch wel bestempeld als een mislukking. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat dit (voorlopig) mijn laatste seizoenskaart wordt en ik lekker terugga naar mijn geboorteplaats Ajax. Successupporter kan je mij niet noemen, heb alleen maar kutjaren met Vitesse meegemaakt, de afgelopen 8/9 jaar ging het alleen maar bergafwaarts en ik vind het nu wel mooi geweest voor voorlopig. Ga mooi met een maat Ajax een jaartje onder Van Basten bekijken.

pi_57860317
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 23:53 schreef StiffIer het volgende:

[..]

Wat een debiel ben jij [ afbeelding ]
Help ik ben debiel, ik heb niet vitesse op me borst getatoeëerd.

Om in de woorden van de almachtige Cartman te spreken: I'll do what i want

Joduh

[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 06-04-2008 00:22:40 (Je weet dat die spoiler overbodig was) ]
  zondag 6 april 2008 @ 00:09:37 #66
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57860518
Sorry hoor ik vind dat ook een beetje debiel. Dat zoiets geleidelijk slijt a la maar om een bewuste keuze te gaan maken, als (neem ik aan) volwassene, om naar een andere club 'over te stappen', omdat je trainer je niet bevalt, snap ik niet. Dan vraag ik me af waarop je clubliefde gebaseerd is.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 6 april 2008 @ 00:20:47 #67
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57860776
Heerlijke overwinning op de boven hun stand levende sparta
  zondag 6 april 2008 @ 00:23:06 #68
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57860834
Tot volgend weekend.

nemen jullie wel Magrerushwievaliegishvielie mee?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 6 april 2008 @ 00:24:07 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57860851
En Vinger: nepsupporter.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_57861389
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:09 schreef djnospinzone het volgende:
Sorry hoor ik vind dat ook een beetje debiel. Dat zoiets geleidelijk slijt a la maar om een bewuste keuze te gaan maken, als (neem ik aan) volwassene, om naar een andere club 'over te stappen', omdat je trainer je niet bevalt, snap ik niet. Dan vraag ik me af waarop je clubliefde gebaseerd is.
Dude, dat is toch niet overstappen. Ik ga het verhaal niet eens uitleggen waarom ik met diegene een jaartje bij Ajax ga kijken, maar daar komt meer bij kijken dan De Mos zat zijn natuurlijk. Een seizoenskaart wou ik sowieso volgend jaar al niet meer nemen ivm studie en shit, en omdat ik het wel zat ben al dik 5 jaar dezeflde problemen te zien terugkeren bij Vitesse. De reden dat ik uiteindelijk een jaartje bij Ajax ga kijken is een hele andere dan dat ik Vitessesupporter af ben of omdat ik De Mos zat ben. Geen van beide is de reden uiteraard. Die gast waarmee ik naar Ajax krijgt een enorm zwaar half jaar te verwerken komende tijd en hij is ajacied, en als zijnde van ´volhoudsbonus´ voor hem heb ik gezegd, dan gaan we daarna een seizoenskaart bij Ajax voor een jaartje. Dat ik zelf in Amsterdam geboren en getogen ben en er tot me elfde woonde en voetbal (en dus Ajax) er met de paplepel ingegoten is, plus dat ik benieuwd ben naar de zogezegde vernieuwing bij Ajax onder van Basten (wat bij Vitesse met de Mos ook zwaar tegenviel), helpt alleen maar mee een jaartje tussen de meest arrogante club van Nederland te zitten.

Aight?

owjah en met ziektes schelden mag dus niet begrijp ik, droplul, mag dat wel?
pi_57861567
Wat een goeie jongen ben je toch
  zondag 6 april 2008 @ 01:04:22 #72
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57861723
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:48 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dude, dat is toch niet overstappen. Ik ga het verhaal niet eens uitleggen waarom ik met diegene een jaartje bij Ajax ga kijken, maar daar komt meer bij kijken dan De Mos zat zijn natuurlijk. Een seizoenskaart wou ik sowieso volgend jaar al niet meer nemen ivm studie en shit, en omdat ik het wel zat ben al dik 5 jaar dezeflde problemen te zien terugkeren bij Vitesse. De reden dat ik uiteindelijk een jaartje bij Ajax ga kijken is een hele andere dan dat ik Vitessesupporter af ben of omdat ik De Mos zat ben. Geen van beide is de reden uiteraard. Die gast waarmee ik naar Ajax krijgt een enorm zwaar half jaar te verwerken komende tijd en hij is ajacied, en als zijnde van ´volhoudsbonus´ voor hem heb ik gezegd, dan gaan we daarna een seizoenskaart bij Ajax voor een jaartje. Dat ik zelf in Amsterdam geboren en getogen ben en er tot me elfde woonde en voetbal (en dus Ajax) er met de paplepel ingegoten is, plus dat ik benieuwd ben naar de zogezegde vernieuwing bij Ajax onder van Basten (wat bij Vitesse met de Mos ook zwaar tegenviel), helpt alleen maar mee een jaartje tussen de meest arrogante club van Nederland te zitten.

Aight?

owjah en met ziektes schelden mag dus niet begrijp ik, droplul, mag dat wel?
Goed je hebt het verhaal toch maar wel uitgelegd, en dat is inderdaad een ander verhaal. Maar dan was je eerste post gewoon onduidelijk (dat was namelijk 'ik ben het gezeik & de Mos zat, ik ben het gebrek aan succes zat, ik ga bij Ajax kijken), en dan hoef je niemand een debiel te noemen.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57861810
Edit: Spoiler was niet voor niets verwijderd, start er dan niet later weer een discussie over.

[ Bericht 84% gewijzigd door Blawh op 06-04-2008 10:15:06 (Niet provoceren op zo'n manier svp.) ]
pi_57861900
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een goeie jongen ben je toch
Dit is dus precies de reden waarom ik hier zelden meer kom

Stoere jongens als jij zal ik sowieso nooit aan kunnen tippen, ik wou dat ik zo begaan was met mijn club dat ik niet kan slapen als me club verliest (van de concurrentie). Helaas ben ik ziek en voel ik mij niet zodanig verbonden met de club dat ik mij als volwassene nog gedraag als 16jarige. Ik ben ergens rond me 19e zodanig ziek geworden dat ik die enorme teleurstellingen zo in een avond kan verwerken dan daarna doorga met me verdere leven

Helaas zal ik als ik later met mijn kinderen naar het voetbal ga mijn kind van 10 niet aanmoedigen de tegenpartij uit te schelden, en helaas zal ik niet in joggingpak zitten, maar ik een mooi in Italie gemaakt pak. Helaas ben ik ziek en volg ik een studie waardoor ik geen tijd meer heb om me hele zaterdagavond of zondagmiddag te vergooien om tussen hele stoere mensen te zitten. Ik wou dat ik zo stoer was en niets om handen had en mij volledig op een voetbalclub kon richten. Ik kan er nog steeds niet bij dat ik niet opgefokt raak als iemand negatief over mijn club praat of doet, want dat is het ergste. Ik snap werkelijk waar niet dat ik dan niet samen met mijn stoere andere volwassen vriendjes die betreffende personen dan niet een lesje leer en ze laat weten dat ik daar niet van gediend ben

Ik baal zo enorm dat ik zo laf en geestenziek ben dat ik een jaartje zonder Vitesse kan en zo pats boem ineens in die foeilelijke ufo kan zitten te Amsterdam. Oh mijn god, ik word als misselijk bij de gedachte dat ik over een half jaar sta te klappen voor een andere partij Zou Vitesse dan ineens uit mijn hoofd verdwenen zijn, oh men ik ben zo bang dat ik mijn liefde voor Vitesse dan ineens kwijt raakt en nooit meer die mooie momenten bij Vitesse zal herinneren... En dat alleen omdat ik een vriendendienst bewijs, eng gewoon

Come on

overigens hoop ik niet voor je dat je echt zo bent, maar dat is wel mijn beeld van een gedeelte van de supporters die ik in 9jaar tijd heb gezien of horen praten
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:04 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Goed je hebt het verhaal toch maar wel uitgelegd, en dat is inderdaad een ander verhaal. Maar dan was je eerste post gewoon onduidelijk (dat was namelijk 'ik ben het gezeik & de Mos zat, ik ben het gebrek aan succes zat, ik ga bij Ajax kijken), en dan hoef je niemand een debiel te noemen.
Prima, wat jij wil. Voor succes hoef ik niet echt naar Ajax dacht ik zo, dan was ik wel naar Eindhoven gegaan

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 06-04-2008 10:16:26 (Discussie zonder toegevoegde waarde verwijderd) ]
pi_57863233
Gezellig hier. Ik was er niet bij vanavond, winnen ze met 3-0. Volgende week weer lijkt me zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')