just my 2 cents....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Bagger even ergens anders, straatveger!
Trots als een aap, of pauw of whatever..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
just my 2 cents....
Je bent er trouwens wel verdomd trots op dat je rechten studeert of niet ?Had je je vraag uit de o.p niet beter kunner uitvogelen voordat je je studie begon ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Trots als een aap, of pauw of whatever..
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:40 schreef Matje-1989 het volgende:
Maar als ik dat dan zo lees, dan zijn dat geen 'hoge banen'?
Zit trouwens ook niets tussen wat ik geweldig vind
Toch maar uni dan..
Daarop inhakend, het probleem is voor mij dat ik 1. niet weet of ik HBO rechten wil blijven doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:53 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
2 minuten Google werk. Waarom zou je ervoor kiezen HBO Rechten te gaan doen als je het ook op universitair niveau (aan)kan? Ik heb het idee dat HBO Rechten veelvuldig gebruikt word voor een propedeuse om kans te maken toe te treden op de universiteit.
Dat is inderdaad de volgende vraag, wordt ik wel aangenomen door de Uni?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:02 schreef Morendo het volgende:
Als je een 'toga-beroep' ambieert zou ik maar snel de overstap maken naar de uni. Hoewel universiteiten over het algemeen niet zo happig zijn op HBO-rechtenstudenten.
Een 7....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de volgende vraag, wordt ik wel aangenomen door de Uni?
Heb wel eens verhalen gehoord over gemiddelden van 7's en hoger etc
Voor zover ik weet stelt de RUG geen andere eisen dan het simpele feit dat je je P moet hebben gehaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de volgende vraag, wordt ik wel aangenomen door de Uni?
Heb wel eens verhalen gehoord over gemiddelden van 7's en hoger etc
Daar wil ik wel even op ingaan, wat bedoel je precies met het gehele systeem aldaar werkt niet bepaald motiverend? ( Geen aanval, puur informatief..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:12 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Voor zover ik weet stelt de RUG geen andere eisen dan het simpele feit dat je je P moet hebben gehaald.
Ik begrijp ook wel dat je nu niet zulke hoge cijfers haalt op hbo-rechten @ de hanze. Het gehele systeem aldaar werkt niet bepaald motiverend.
Probeer jij nu uit 1 post van mij af te leiden wat voor persoon ik ben?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Een 7....
dat wil zeggen dat je voor cijfers tussen de 5,5 en 6,9 gaatmatige resultaten zijn dat hoor.
Om een voorbeeld te noemen:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel even op ingaan, wat bedoel je precies met het gehele systeem aldaar werkt niet bepaald motiverend? ( Geen aanval, puur informatief..)
Ja dat is wel waar, maar ik bedoel meer andere dingen waaraan je volgens jou ziet dat hetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen:
waardeloze colleges waar je bij 6/7 x aanwezigheid een half bonuspunt krijgt. Gevolg: iedereen komt opdagen voor het halve bonuspunt, terwijl slechts 25% het voorbereid heeft.
Als jij 7's en hoger om te kotsen vind (quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Probeer jij nu uit 1 post van mij af te leiden wat voor persoon ik ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |