abonnement Unibet Coolblue
pi_57953901
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef impact010 het volgende:
Is allemaal leuk en aardig maar bestel hem eerst maar en kijk dan hoe duur alles bij elkaar is en of het aankomt

Ten eerste heb je dan een Import versie (maakt niet veel uit)
maar die box art is zowieso al anders dan als die ik heb en die in NL te koop is, dus ie het wel te vertrouwen ?
Bedrijf is 100% legit en 100% te vertrouwen, standaard Ebay shop die aangehaald wordt in vrijwel elk PS3 topic.
quote:
En komen er nog vervoerskosten bij, waar aardig wat is.
Die 65 is incl de 6.20 kosten voor opsturen
Spel kost 52 euro en vervoerskosten zijn 10 euro, dus voor 62 euro heb je m binnen 1 week in huis
quote:
En aangezien mijn ook nog gloednieuw is en gewoon in nederland is gekocht (bon nog wel aanwezig denk ik).
Ben je bij mij voordeliger uit, en heb je 100% zekerheid
Dit gaat dus niet op
quote:
Maar aangezien er altijd van die van die MIEREN NEUKERS zijn die altijd alles beter weten zal ik mijn vraagprijs verlagen naar 60 euro (maar ruil heeft voorkeur)
En adviesprijs in NL is gewoon 100 euro in de winkel
Ur welcome
pi_57954089
quote:
Bedrijf is 100% legit en 100% te vertrouwen, standaard Ebay shop die aangehaald wordt in vrijwel elk PS3 topic
Dat zeggen ze altijd allemaal, dus zegt mijn ook niks
quote:
Dit gaat dus niet op
Gaat wel op want toch altijd zekerde via Fok dan via Ebay. (is mijn mening, als jij ebay geil bent oke)
En tis toch echt 2 euro goedkoper dan :p

Maar laten we er nou over ophouden want hier gaat het om verkopen en ruilen.
Niet wie de goedkoopste prijzen kan vinden, waar jij volgens mij echt een sport van hebt gemaakt.
pi_57955675
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:57 schreef impact010 het volgende:
Maar laten we er nou over ophouden want hier gaat het om verkopen en ruilen.
Niet wie de goedkoopste prijzen kan vinden, waar jij volgens mij echt een sport van hebt gemaakt.
Erkenning

Ik wil gewoon dat er gehandeld wordt naar normale prijzen, en dat mensen zich niet achteraf in de zeik genomen voelen omdat ze een 2e hands product voor een woekerprijs (nu gaat dit niet op in dit gevaal uiteraard) gekocht hebben.
pi_57961205
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Erkenning

Ik wil gewoon dat er gehandeld wordt naar normale prijzen, en dat mensen zich niet achteraf in de zeik genomen voelen omdat ze een 2e hands product voor een woekerprijs (nu gaat dit niet op in dit gevaal uiteraard) gekocht hebben.
Kan je net zo goed in de bart smit gaan zeiken tegen de cassieres, aangezien het in de winkel ook snel 15 euro kan schelen.

En je mag toch verwachten dat ieder wijs genoeg is om te onderzoeken wat de prijzen zoal zijn.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 10 april 2008 @ 18:13:08 #130
191600 Daantjelove
Ik hou van mijn vriendje
pi_57962037
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef TSPO het volgende:
Aangeboden
Condemned 2:

Voorkeur gaat uit naar ruilen (games/bluray/hd-dvd/controller, doe maar een voorstel)
Ruilen tegen, Rainbow Six : Las Vegas 2 of Uncharterd : Drake's Fortune?
pi_57962774
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:13 schreef Daantjelove het volgende:

[..]

Ruilen tegen, Rainbow Six : Las Vegas 2 of Uncharterd : Drake's Fortune?
Army of two voor rainbow Six 2?
pi_57963010
Uncharted te ruil voor COD4
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 10 april 2008 @ 20:54:37 #133
184336 Vale17
Divide et impera
pi_57965490
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Erkenning

Ik wil gewoon dat er gehandeld wordt naar normale prijzen, en dat mensen zich niet achteraf in de zeik genomen voelen omdat ze een 2e hands product voor een woekerprijs (nu gaat dit niet op in dit gevaal uiteraard) gekocht hebben.
Dat gezeur altijd. De Nederlandse winkels, waar de meeste fokkers hun games kopen, hanteren de door jou betitelde 'woekerprijzen' . Een nieuw spel kost dan een euro of 60. Als je dit spel vervolgens wilt verkopen, is 40 euro m.i. niet onreëel, mits binnen een redelijke termijn. Jij verweert je door te stellen dat het spel nieuw verkrijgbaar is in een of andere buitenlandse ebay-shop, waar onder de marktprijs wordt verkocht met alle nedelige gevolgen van dien. Zullen we dit gewoon aan de potentiele kopers overlaten? Om nou bij iedereen de vergelijking te maken de door jou begeerde ebay-shop is onnodig. Je hebt je punt gemaakt.

Nu maar weer verder gaan met verkopen en ruilen..
pi_57969677
oke bitches quit bitching. Ik kom hier voor de games

PES en Army of Two verkocht, rest mij nog Rainbow Six Vegas 2 te slijten. Wie o wie?
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:59:02 #135
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_57974620
Schopje voor Mijn Ratchet & Clank:

Hoesje is helaas door de vorige eigenaar niet zo netjes behandeld en is beschadigd, schijf is helemaal puntgaaf. Wil hem graag ruilen of verkopen (richtprijs 35 euro).

Te ruil tegen:
GT5 prologue, UT3, Condemned 2, Elder scrolls 4:oblivion GOTY, DMC4 of een PS eye
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_57975243
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Time Crises 4 met guncon erbij?
quote:

Jep
1x gebruikt, als nieuw

Nog intresse ?
pi_57977298
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:54 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dat gezeur altijd. De Nederlandse winkels, waar de meeste fokkers hun games kopen, hanteren de door jou betitelde 'woekerprijzen' . Een nieuw spel kost dan een euro of 60.
Daarom moet je sommige dingen niet kopen in nederlandse winkels Wat UperFruitig doet is HELPEN en uitleggen wat er gebeurt in de wereld.

Of je dingen wilt aanbieden voor woekerprijzen op fok word het alleen uitgelegd dit niet te doen Dat heet sociale controle en helpt het online handelen alleen

En impact010: Zolang je boven inkoopt blijft hoef je echt niet steeds je product aan te bieden
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:20:48 #138
86641 rece
Oohhlala
pi_57977973
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef mnoire het volgende:
oke bitches quit bitching. Ik kom hier voor de games

PES en Army of Two verkocht, rest mij nog Rainbow Six Vegas 2 te slijten. Wie o wie?
Alleen verkoop of ook ruil. Ik heb eventueel een orangebox liggen.
pi_57978146
Voor jou is het mischien helpen, maar de meeste die hier zitten weten al lang dat er op vage internet site of ebay wel iets goedkoper te krijgen is, maar mensen kopen toch liever gewoon in een winkel voor een iets hogere prijs.
En heeft ook totaal niks met sociale controle te maken.

En vanwaar ik alweer mijn bericht post is omdat Feitosa intresse toonde (door ernaar te vragen) en later weer een bericht poste waar hij hier niet mee over praate.
Dus post ik het nog een keer voor als hij het vergeten was, en dat is gewoon toegestaan.

Maar wat is het nut van jou om hier te spammen over een discussie die eeuwig door kan gaan.
Ben jij ook weer zo'n beterweter die alles denkt te weten
pi_57978291
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:28 schreef impact010 het volgende:
Voor jou is het mischien helpen, maar de meeste die hier zitten weten al lang dat er op vage internet site of ebay wel iets goedkoper te krijgen is, maar mensen kopen toch liever gewoon in een winkel voor een iets hogere prijs.
En heeft ook totaal niks met sociale controle te maken.

En vanwaar ik alweer mijn bericht post is omdat Feitosa intresse toonde (door ernaar te vragen) en later weer een bericht poste waar hij hier niet mee over praate.
Dus post ik het nog een keer voor als hij het vergeten was, en dat is gewoon toegestaan.

Maar wat is het nut van jou om hier te spammen over een discussie die eeuwig door kan gaan.
Ben jij ook weer zo'n beterweter die alles denkt te weten
Het is een nette prijs hoor, alleen heb ik al genoeg uitgegeven deze week.

Frostie , hij is binnen. bedankt voor de snelle afhandeling!

[ Bericht 3% gewijzigd door Feitosa op 11-04-2008 11:54:21 ]
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57979542
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:35 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Het is een nette prijs hoor, alleen heb ik al genoeg uitgegeven deze week.

Frostie , hij is binnen. bedankt voor de snelle afhandeling!
Top Jij ook bedankt voor de soepele afhandeling!
pi_57980167
[TK/TR] Update 3
Assissins Creed ¤ 35,- incl verzend
Darkness ¤ 20,- incl verzend
Need For Speed-Carbon ¤ 20,- incl verzendRockBand UK versie zonder instrument in seal ¤ 60
WarkHawk (zonder headset) ¤ 24,- incl verzend

***Te Koop/Te ruil***
Rockband UK versie the game in seal + Rockband DRUM stel!!!!!
of minimaal ¤ 150,- of ruilen laat maar weten.


ruilen mag ook tegen hardware (zoek nog een goede actieve subwoofer... of een grote HD voor in mijn ps3) of een leuke BR film...
pi_58006387
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef rece het volgende:

[..]

Alleen verkoop of ook ruil. Ik heb eventueel een orangebox liggen.
Hmm liefst verkoop, ruil misschien maar ik zou zo even geen game weten die ik ervoor wil hebben. Niet geinterreseerd in orangebox iig. Kopen?
pi_58006575
Ik heb nog steeds Rainbow Six Vegas (1) in de aanbieding (2 keer gespeeld, niet mijn ding)....

Iemand interesse om deze te ruilen tegen Enchanted Arms of Folklore? Of iets anders leuks?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zondag 13 april 2008 @ 19:09:56 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_58025769
Hi,

Ik zoek Uncharted,..... mits deze in goede conditie is (lees: geen krassen). Ik heb geen PS3 games te ruil, maar wel eventueel deze Xbox 360 games.

[TK] vele Xbox 360 games in nieuwstaat
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_58026000
Ik heb Uncharted te ruil of te koop
  zondag 13 april 2008 @ 19:36:49 #147
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_58026414
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:20 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb Uncharted te ruil of te koop
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Chocobo het volgende:
Hi,

Ik zoek Uncharted,..... mits deze in goede conditie is (lees: geen krassen). Ik heb geen PS3 games te ruil, maar wel eventueel deze Xbox 360 games.

[TK] vele Xbox 360 games in nieuwstaat
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_58026512
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]


[..]
het is inderdaad beschamend
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58027387
ik heb niets aan 360 games...
  zondag 13 april 2008 @ 20:33:36 #150
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58027859
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door NanKing op 13-04-2008 20:37:05 (of je reageert gewoon even normaal :)) ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')