abonnement Unibet Coolblue
pi_57644440
Geheel hypothetisch (uiteraard) neemt men de volgende situatie:

Ik heb begin 2007 een nieuwe LCD TV gekocht á 900 euro.
Op een gegeven moment loop ik de woonkamer in en zie ik een grote barst in het scherm.

Geen flauw idee hoe hij er in kwam, maar boeit weinig, hij zit er immers en de tv is er onbruikbaar door geworden.

Vervolgens bel ik een vriend op en zeg:
Ik: Hej vriend, jij hebt mijn tv gemold, schakel jij je verzekering maar even in.
Vriend: Wtf?! Ik heb helemaal niks gemold!
Ik: Psssst... Dit is voor de verzekering HEB JE WEL!
Vriend: Ooooooooh ja, da's waar ook .

Long story short, die behulpzame vriend schakelt zijn verzekering in met het verhaal dat hij tegen m'n tv aangelopen is en dat het vergoed moet worden.

1. In hoeverre ga ik/we wegkomen met die scenario?
2. In hoeverre vergoed de verzekering de schade? (Hoeveel geld dus)

Nog even voor de moraalridders: Ja, ik ben een grote boef/oplichter/Marc Dutroux en ik zou de rest van m'n leven op water en brood moeten leven . En ga nu maar weer Pinkeltje lezen.
Voor de rest: Alvast bedankt voor het advies .


[ Bericht 1% gewijzigd door WGRkloon op 27-03-2008 12:15:17 ]
pi_57644515
Durfde je dit niet onder je eigen account te openen?

Goede instelling wel, laat die premies maar stijgen!
pi_57644615
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef ruud.nl het volgende:
Durfde je dit niet onder je eigen account te openen?

Goede instelling wel, laat die premies maar stijgen!
Nah, zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit gebruik gemaakt van m'n verzekering, simpelweg omdat ik te lui ben voor de gehele administratieve rompslomp.
Maar gezien m'n huidige, beperkte budget en de prijs van het ding, lijkt het me ook weleens fijn eens iets terug te zien van al die jaren premies betalen.
pi_57644724
Ja, ga even advies vragen hoe wij je kapotte tv kunnen gaan betalen. Kutkneus.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:02 #5
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_57644804
Hoi Kasta

1. Moet wel lukken.
2. Ik denk niet de nieuwwaarde. Heb je de bon nog?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_57644808
For Christ sake, is dit het "Hypocriete, moralistische uitkeringstrekker"-uurtje ofzo?
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:59 schreef WGRkloon het volgende:

Nog even voor de moraalridders: Ja, ik ben een grote boef/oplichter/Marc Dutroux en ik zou de rest van m'n leven op water en brood moeten leven . En ga nu maar weer Pinkeltje lezen.
pi_57644838
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef WGRkloon het volgende:
For Christ sake, is dit het "Hypocriete, moralistische uitkeringstrekker"-uurtje ofzo?
Wat nou hypocriet? Misschien is het bij jou in pauperland normaal om de verzekering op te lichten. Bij mij is dat niet normaal.
pi_57644924
Leuke relpoging wel!
pi_57644945
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat nou hypocriet? Misschien is het bij jou in pauperland normaal om de verzekering op te lichten. Bij mij is dat niet normaal.
Nou nou, foei foei, het is allemaal wat hé?
Ik heb in het verleden ook ooit eens in het openbaar geplast, snel bel de politie!

Geloof me maar als ik zeg dat ik die 900 al ruimschoots aan premies betaald heb de afgelopen jaren, zonder er ook maar 1 keer gebruik van te maken.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat 1 van je 14 bloedjes van kinderen vanavond een gehaktbal minder kunnen eten omdat ik de premies zo aan het opdruiven ben met mijn onacceptabele, ronduit criminele en tot tranen roerende oplichtingspraktijken.
En nu hop, opbokken naar het Sesamstraat-forum; ga daar iedereen maar uitleggen hoe de wereld kapót gemaakt wordt door mensen zoals ik.
pi_57645022
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef WGRkloon het volgende:
Nou nou, foei foei, het is allemaal wat hé?
Ik heb in het verleden ook ooit eens in het openbaar geplast, snel bel de politie!

Geloof me maar als ik zeg dat ik die 900 al ruimschoots aan premies betaald heb de afgelopen jaren, zonder er ook maar 1 keer gebruik van te maken.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat 1 van je 14 bloedjes van kinderen vanavond een gehaktbal minder kunnen eten omdat ik de premies zo aan het opdruiven ben met mijn onacceptabele, ronduit criminele en tot tranen roerende oplichtingspraktijken.
En nu hop, opbokken naar het Sesamstraat-forum; ga daar iedereen maar uitleggen hoe de wereld kapót gemaakt wordt door mensen zoals ik.
ooo, je hebt premie betaalt! Nou, dan heb je er gewoon recht op. Ik heb ook premie betaalt, dan wil ik ook 900 euro hebben. O wacht, kutkneus krijgt die al!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2008 12:26:12 ]
pi_57645032
Als hij niet ouder dan een jaar is en je hebt de bon wordt denk ik de aankoopwaarde vergoed.
Maar om het zeker te weten moet je even de algemene voorwaarden van de verzekering in kwestie erbij pakken.

En voor de moraalridders: get a life
pi_57645073
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:25 schreef The_End het volgende:

[..]

ooo, je hebt premie betaalt! Nou, dan heb je er gewoon recht op. Ik heb ook premie betaalt, dan wil ik ook 900 euro hebben. O wacht, kutkneus krijgt die al!
Inderdaad, de verzekeringsmaatschappijen hebben maar 900 euro liggen en die keren ze jaarlijks maar aan 1 individu uit.

Ik stel voor dat we even met de pet rond gaan voor de verzekeringsmaatschappijen, ze lijken het zwaar te hebben .
pi_57645089
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef WGRkloon het volgende:
Nou nou, foei foei, het is allemaal wat hé?
Ik heb in het verleden ook ooit eens in het openbaar geplast, snel bel de politie!

Geloof me maar als ik zeg dat ik die 900 al ruimschoots aan premies betaald heb de afgelopen jaren, zonder er ook maar 1 keer gebruik van te maken.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat 1 van je 14 bloedjes van kinderen vanavond een gehaktbal minder kunnen eten omdat ik de premies zo aan het opdruiven ben met mijn onacceptabele, ronduit criminele en tot tranen roerende oplichtingspraktijken.
En nu hop, opbokken naar het Sesamstraat-forum; ga daar iedereen maar uitleggen hoe de wereld kapót gemaakt wordt door mensen zoals ik.
Tuurlijk joh, want het idee achter een verzekering is dat wanneer je genoeg premie opgebouwd hebt het ook mag gaan claimen
pi_57645110
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef WGRkloon het volgende:
Inderdaad, de verzekeringsmaatschappijen hebben maar 900 euro liggen en die keren ze jaarlijks maar aan 1 individu uit.

Ik stel voor dat we even met de pet rond gaan voor de verzekeringsmaatschappijen, ze lijken het zwaar te hebben .
Jezus, wat ben jij dom. Hoe denk je dat ze aan dat geld komen? Vraagje: denk je dat ze aan IEDEREEN die premie betaalt 900 euro kunnen uitbetalen?
pi_57645128
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, want het idee achter een verzekering is dat wanneer je genoeg premie opgebouwd hebt het ook mag gaan claimen
Hoor je mij dat zeggen?

Kneusjeskermis hierboven beweert echter dat heel Nederland meer premie moet betalen vanwege mijn vordering op de verzekering.
pi_57645142
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:31 schreef WGRkloon het volgende:
Hoor je mij dat zeggen?

Kneusjeskermis hierboven beweert echter dat heel Nederland meer premie moet betalen vanwege mijn vordering op de verzekering.
Ja, daar heeft ie ook gelijk in.
pi_57645146
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:30 schreef The_End het volgende:

[..]

Jezus, wat ben jij dom. Hoe denk je dat ze aan dat geld komen? Vraagje: denk je dat ze aan IEDEREEN die premie betaalt 900 euro kunnen uitbetalen?
Dat denk ik niet. Dat wéét ik.
pi_57645183
+1 voor de Google ads trouwens .
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:37:26 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57645244

Het antwoord staat niet bij de vorige 50 posts he TS?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57645288
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:37 schreef Damzkieee het volgende:

Het antwoord staat niet bij de vorige 50 posts he TS?
Och:
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Lariekoek het volgende:

1. Moet wel lukken.
2. Ik denk niet de nieuwwaarde. Heb je de bon nog?
Ken jij trouwens toevallig Colin Pol?
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 12:41:42 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57645328
vraag ik me toch af waarom dit onder een kloon geopend wordt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:45:28 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_57645407
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, want het idee achter een verzekering is dat wanneer je genoeg premie opgebouwd hebt het ook mag gaan claimen
Tuurlijk. Wat krom is, praat de TS wel recht
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:46:40 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_57645437
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:32 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ja, daar heeft ie ook gelijk in.
Precies. En de TS staat vooraan in de rij te kankeren als de zorg/auto/inboedelverzekering weer duurder word

En maar niet snappen hoe dat komt
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:47:25 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_57645455
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef Sjeen het volgende:
vraag ik me toch af waarom dit onder een kloon geopend wordt...
Omdat de TS niet zo`n held is als hij hier probeert uit te hangen?
Ja, de TS is een echte vent hoor, de verzekering oplichten en stoer doen op een forum, maar onder zijn eigen naam posten, ho maar
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_57645565
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:59 schreef WGRkloon het volgende:
Ik heb begin 2007 een nieuwe LCD TV gekocht á 900 euro.
Op een gegeven moment loop ik de woonkamer in en zie ik een grote barst in het scherm.

Geen flauw idee hoe hij er in kwam, maar boeit weinig, hij zit er immers en de tv is er onbruikbaar door geworden.

Vervolgens bel ik een vriend op en zeg:
Ik: Hej vriend, jij hebt mijn tv gemold, schakel jij je verzekering maar even in.
Vriend: Wtf?! Ik heb helemaal niks gemold!
Ik: Psssst... Dit is voor de verzekering HEB JE WEL!
Vriend: Ooooooooh ja, da's waar ook .

Long story short, die behulpzame vriend schakelt zijn verzekering in met het verhaal dat hij tegen m'n tv aangelopen is en dat het vergoed moet worden.

1. In hoeverre ga ik/we wegkomen met die scenario?
2. In hoeverre vergoed de verzekering de schade? (Hoeveel geld dus)
Echt typisch weer kastanova: manipuleren bedreigen verdraaien

Je bent best wel sneu, hè.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')