abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 november 1999 @ 23:13:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212628
Anouk, die andere blonde stoot of dat thais hoertje?

denk dat ik het wel weet...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_212629
En....
  maandag 1 november 1999 @ 23:17:00 #3
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_212630
quote:
op 11-01-1999 om 11:13 PM schreef JayTaph het volgende:
Anouk, die andere blonde stoot of dat thais hoertje?

denk dat ik het wel weet...


Dat laatste meisje was niet Thais maar Indonesisch!
Maar ik denk dat het 2e meisje (Nicolette, geloof ik dat haar naam is) er niet inkomt.
Ik vind haar geen stoot (raar gezicht heeft ze, alsof ze tegen een vrachtwagen is aangelopen) en ze kwam ook nogal onzeker over. Ze kon zichzelf slecht aanprijzen en haar man was ook niet wat je noemt goedgebekt.

It's a good day for Science!
-Dextertje


pi_212631
het lijkt me al gesneden koek wie van die drie dames het huis morgen gaan betreden...
Nummer 1 en 3 uiteraard...

Het kan aan het feit liggen dat ik zelf tot het vrouwelijk deel van de samenleving behoor maar ik vond nummer twee niet bepaald het uiterlijk van een doorsnee "stoot"hebben...
het leek er meer op dat ze een stoot voor haar hoofd heeft gehad vlak na het inademen van de eerste levenslucht...
het spijt me van deze opmerking...

pi_212632
Doe Cyrille maar! En dan wil ik Ruud's gezicht wel eens zien als hij na een week te horen krijgt (nadat hij oraal bevredigd is door haar)dat het een omgebouwde is !
Van alles is weer waardeloos

pi_212633
Ik denk nr 1 en 3.
En nummer 3 komt uit eigen stal,showbizzcity.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.


  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 1999 @ 23:21:00 #7
862 Arcee
Look closer
pi_212634
Anouk en Cyrille, duidelijke zaak. Inderdaad, dat andere mens komt onzeker over en ziet er ook niet heel fraai uit.
  maandag 1 november 1999 @ 23:21:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212635
>Dat laatste meisje was niet Thais maar Indonesisch!

Ik ga bij de chinees ook niet stennis lopen te trappen over waarom er alleen indische rijsttafels zijn en geen thaise..

maar goed,.. tis niks, heeft haar 25.63 seconde of fame gehad en mag nu lekker weer terug naar haar schuiladres voordat de naturalisatiedienst haar weet te vinden..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_212636
Cyrille is denk ik een aanwinst voor het huis. Alleen dat gedweep met Ruud was wat mij betreft een minpuntje. Tussen die andere 2 kan ik maar moeilijk een keuze maken. Nicolette was erg onzeker en heeft waarschijnlijk daardoor haar eigen glazen ingegooid. Anouk komt wel erg jong en kinderlijk op me over (niet alleen kwa leeftijd); ik vraag me af of ze wel in de groep en het huis "past". Ik denk dat beide andere dames daar minder moeite mee zullen hebben...
pi_212637
quote:
op 11-01-1999 om 11:21 PM schreef JayTaph het volgende:
>Dat laatste meisje was niet Thais maar Indonesisch!

Ik ga bij de chinees ook niet stennis lopen te trappen over waarom er alleen indische rijsttafels zijn en geen thaise..



en je zou het ook niet erg vinden om belg te worden genoemd als nederlander of andersom?
pi_212638
quote:
op 11-01-1999 om 11:24 PM schreef Kozzmic het volgende:
Anouk komt wel erg jong en kinderlijk op me over (niet alleen kwa leeftijd); ik vraag me af of ze wel in de groep en het huis "past".

Studente, hockey, tennis....
Nee, die past er wat dat betreft niet tussen.
Maar daarom is het juist leuk

  maandag 1 november 1999 @ 23:29:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212639
>en je zou het ook niet erg vinden om belg te worden genoemd als nederlander of andersom?

Belgen lopen niet op klompen, staan niet strak van de coke en hebben geen bosje tulpen bij de hand...

dat ik voor belg uitgemaakt word, is heeel klein

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 1 november 1999 @ 23:44:00 #13
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_212640
Dit is wel heel erg simpel, jee zelfs ik wordt hier beroerd van. Er mogen twee dames door gaan en wat doen ze bij VOO? Zetten ze een meisje alla Yvonne van Gennip ( fris en lachebekkie) en een exotische schoonheid naast een boerentrien. Dames en heren jullie kunnen nu je stem uitbrengen alla 90 cent per minuut. Wat een walgelijk gedoe. T'is dat ik geen bal verstand heb van computers anders maakte ik gelijk een fanpage voor deze dame die gewoon geen schijn van kans heeft.grrrrr voor de eerste keer ben ik boos.!
pi_212641
quote:
op 11-01-1999 om 11:24 PM schreef Kozzmic het volgende:
Cyrille is denk ik een aanwinst voor het huis. Alleen dat gedweep met Ruud was wat mij betreft een minpuntje. Tussen die andere 2 kan ik maar moeilijk een keuze maken. Nicolette was erg onzeker en heeft waarschijnlijk daardoor haar eigen glazen ingegooid. Anouk komt wel erg jong en kinderlijk op me over (niet alleen kwa leeftijd); ik vraag me af of ze wel in de groep en het huis "past". Ik denk dat beide andere dames daar minder moeite mee zullen hebben...



Cyrille dweept natuurlijk met Ruud omdat hij populair is en het het wil worden

Anouk vind ik wel wat voor maurice!!


Ruud tegen Anouk(zangeres): Je bent een lekkere meid, jongen!!!

pi_212642
quote:
op 11-02-1999 om 12:00 AM schreef Coos het volgende:
Anouk vind ik wel wat voor maurice!!

...alleen vindt Anouk Maurice niks (denk ik).

Hoe het ook zij, Karin gaat een zware tijd tegemoet. Tegen het sexuele geweld van Anouk en Cyrille kan deze moederkloek niet op

  dinsdag 2 november 1999 @ 00:07:00 #16
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_212643
op 11-01-1999 om 11:21 PM schreef JayTaph het volgende:
>heeft haar 25.63 seconde of fame gehad en mag nu lekker weer terug naar haar schuiladres voordat de naturalisatiedienst haar weet te vinden..

Misschien bedoel je het niet zo, maar dit vind ik wel een Belgen(Vlaams Blok) -opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door dextertje (Datum 02 November 1999).]

It's a good day for Science!
-Dextertje


  dinsdag 2 november 1999 @ 00:12:00 #17
1201 tina
Fok!Member
pi_212644
Ha leuk eindelijk een goede zangeres. Zal dat een opluchting zijn na Mona's gejank!
Ik ga voor Cyrille!
Greetz Tina

  dinsdag 2 november 1999 @ 00:15:00 #18
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212645
Ik denk dat Karin inderdaad een zware tijd tegemoet gaat, vooral als Cyrille erin komt, dat kon wel eens gaan botsen. Verder denk ik dat Anouk gemakkelijk op zou worden genomen en dat Nicolette pas na enkele weken uit de verf zou komen maar voor die tijd alweer weggestemd zou zijn wegens onvoldoende tijd om zich te profileren.
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:16:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212646
Hoi medeposters, we hebben weer eens een dubbeltopic: "Wie van de drie" en "Anouk, Nicolette of Cyrille: Wie wordt het". Laten we er een kiezen en de ander dumpen. Het is al weer veel tekst; kijk even welke je de leukste vind en post alleen daar. Zo zonde anders van alle bijdrages.
Here we are now, entertain us.
pi_212647
Wij zaten tijdens de uitzending eigenlijk al te wachten op het moment dat meisje no. 2 via een luik in de studiovloer afgevoerd zou worden - bedankt & tot nooit.

Beetje triest, wel.

Maar eerlijk = eerlijk, we hebben wél het beeld van de video een paar keer stil gezet om dit fysionomisch wonder nader te aanschouwen.

Conclusie: wij zijn vóór no. 2!

Bellen leek ons desondanks zinloos, want het worden no. 1 en 3.

Over no. 1 zijn wij het eens: die gaat op voor de Sabine Trofee (meest gehate persoon van Nederland), want: totaal verkeerd! Wat je noemt "corporaal meisje zonder tekst", ligt verkeerd in de groep & lacht op een nerveuze manier die Groot Minderwaardigheidscomplex doet vermoeden.

No. 3 komt uit het VOO-bestand van exotische danseressen, geeft 3 uur na binnenkomst eerste striptease ten beste & stort zich vervolgens in bloedstollend krab-, bijt- en krijsgevecht met Karin.

Oh, het worden weer mooie tijden...

Een schizofreen is nooit alleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 1999 @ 00:20:00 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_212648
Ik vind dat ze met zijn alleen 'beertje beertje' moeten nomineren. Kijken hoe onze 22 jarige lachebekje dan reageert. Ik durf te wedden dat als beertje beertje wordt weggestemd dat onze Daphne met een strak gezicht de microfoon onder deze afgeragte muis houdt en vraagt: hoe voel je je? Boos? verdrietig? Bang?
En dat de regiekamer dan terugschakelt naar een cocainesnuivende Rolf die met een kaasplankje op beertje beertje staat te wachten.
Ohja, Cerylle is duidelijk Nympho. Ben benieuwd wat Bibi wel niet van deze vreemde mevrouw vindt.
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:20:00 #22
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_212649
quote:
op 11-02-1999 om 12:07 AM schreef dextertje het volgende:
heeft haar 25.63 seconde of fame gehad en mag nu lekker weer terug naar haar schuiladres voordat de naturalisatiedienst haar weet te vinden..

Misschien bedoel je het niet zo, maar dit vind ik wel een Belgen(Vlaams Blok) -opmerking.


Dextertje, voor zo'n klein ventje kun je soms heel volwassen uit de hoe komen Ik ben het met je eens: hele domme opmerking, net als "thais hoertje". Als dat een poging tot humor was: het slaat niet aan JayTaph, ik ben van jou betere posts gewend.. (of is Heineken de schuldige?)

Murphy

  dinsdag 2 november 1999 @ 00:24:00 #23
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212650
>Misschien bedoel je het niet zo, maar dit vind ik wel een Belgen(Vlaams Blok) -opmerking.

En dit vin ik nou weer een alle-belgen-zijn-racisten opmerking..

En als jullie mijn humor niet waarderen... sue me...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:33:00 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_212651
Is het iemand opgevallen dat die Nicorette zo met d'r mond vol tanden stond dat ze pardoes haar achternaam produceerde... niet dat ze gekozen wordt maar zo maak je het wel heel makkelijk niet?

ik ben de naam eigenlijk meteen vergeten

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:34:00 #25
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_212652
quote:
op 11-02-1999 om 12:24 AM schreef JayTaph het volgende:
En dit vin ik nou weer een alle-belgen-zijn-racisten opmerking..


Ik weet het, maar er zat meer achter:

1. Belgen zijn volgens de overlevering dom (in elk geval in moppen )
2. In België scoren de nationalistische partijen een stuk hoger dan mij wenselijk is
3. Je had net verklaard dat de kans dat je voor Belg zou worden uitgemaakt heeel klein was...

Vandaar: Belgen-opmerking.

Dextertje

[Dit bericht is gewijzigd door dextertje (Datum 02 November 1999).]

It's a good day for Science!
-Dextertje


  dinsdag 2 november 1999 @ 00:34:00 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_212653
Opmerking :

Raar ( toch ) is, dat de bewoners 4 personen te zien kregen, en de kijker ( maar ) 3.

Ligt dit aan mij ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_212654
quote:
op 11-02-1999 om 12:18 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Over no. 1 zijn wij het eens: die gaat op voor de Sabine Trofee (meest gehate persoon van Nederland), want: totaal verkeerd! Wat je noemt "corporaal meisje zonder tekst", ligt verkeerd in de groep & lacht op een nerveuze manier die Groot Minderwaardigheidscomplex doet vermoeden.

No. 3 komt uit het VOO-bestand van exotische danseressen, geeft 3 uur na binnenkomst eerste striptease ten beste & stort zich vervolgens in bloedstollend krab-, bijt- en krijsgevecht met Karin.

Oh, het worden weer mooie tijden...


Ja dit wordt ECHT MOOI!

Wat denk je, zouden de mannen toch weer lachende derde worden? (volgende nominatie = vrouw)???

  dinsdag 2 november 1999 @ 00:45:00 #28
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_212655
Ik heb in een andere BB newsgroup gelezen dat Anouk ooit in Medisch Centrum West heeft gespeeld en inderdaad ze kwam me bekend voor!

Dus misschien doorgestoken kaart?

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:48:00 #29
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212656
MCW? da's toch al een jaar of 10 geleden? Toen was ze 12...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:56:00 #30
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_212657
Maar ze is het wel, ik weet het zeker!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:56:00 #31
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_212658
quote:
op 11-02-1999 om 12:34 AM schreef Harry het volgende:
Opmerking :

Raar ( toch ) is, dat de bewoners 4 personen te zien kregen, en de kijker ( maar ) 3.

Ligt dit aan mij ??



Harry .. ze hadden er zelfs 5 ...

  dinsdag 2 november 1999 @ 00:58:00 #32
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_212659
Is trouwens geen tien jaar geleden, 't is minder, ik ben namelijk zelf ook ooit voor die serie gevraagd en ben zelf ook nog erg jong.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:59:00 #33
1236 python
For the time being
pi_212660
quote:
op 11-02-1999 om 12:18 AM schreef The Two Sisters het volgende:

Bellen leek ons desondanks zinloos, want het worden no. 1 en 3.

Oh, het worden weer mooie tijden...


Yep. Interessante 'turn' in deze real-life soap. Dit geeft inderdaad weer gespreksstof, ondanks alles wat je van kijkcijfers e.d. kunt zeggen.

Nr. 2 moet er maar helemaal niet in. In haar volledig mislukte presentatie haalde ze het ook nog in haar hoofd om te zeggen dat ze wat 'creativiteit' in het huis ging brengen. Beter thuis in de sportschool vrees ik.

Of 3 nou zo'n goede keuze is, waag ik hevig te betwijfelen (zacht uitgedrukt). (Media)geil zeker, en wie haar held bij BB was, hield ze ook niet verborgen. Brrrrrr....Als ze erin komt wordt ze er hopelijk meteen weer uitgedonderd.

Tsja, 1. Waarom wil ze er zo graag in? Ik snap het niet. Waarschijnlijk om haar idolen 'in het echt' te ontmoeten ofzo. Als ze zich niet had genomineerd hadden we nooit aan haar vestandelijke vermogens hoeven twijfelen.

Desalniettemin weer stof voor de scenario's.
Hoe gaat de groep op 1 en 3 reageren? Wie wordt genomineerd in de volgende ronde? Vormt de oude groep 1 blok en nomineren ze de nieuwelingen? Of vallen Ruud en Willem voor 1 en nomineren ze Maurice en nr. 3?

Wanneer is die volgende nominatieronde eigenlijk?

  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 02:05:00 #34
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212661
Waarschijnlijk leefde bij de producers de gedachte dat ze eigenlijk een hoer nodig hadden om het allemaal weer een beetje spannend te maken. Na een tijdje brainwaven dachten ze aan Cyrille (uit Showbizzcity). Het zou me niets verbazen als er met haar is afgesproken dat ze een vergoeding krijgt wanneer ze Ruud oraal bevredigt

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 2 november 1999 @ 03:51:00 #35
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212662
Goh.. ik ben niet de enigste bij wie deze gedachten spontaan naar boven komen bij het zien van C....

Kmag der nou al niet.. een beetje teveel van "kijk-mij-nou-eens-gek-doen type", aka MONA.. misschien dat ze beter kan zingen (met de nadruk op MISSCHIEN) maar ik kijk toch liever 24 uur lang hoe ruud de hand aan zichzelf slaat...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_212663
1.) moet er zeker inkomen, wat is er nou leuker als wanneer een studente, lekker met de BB ers in discussie gaat en nog wint ook,
ja ik zou voor haar stemmen

2.) zuigt, met de intelligentie van een ingevroren visstick is zij helemaal niks waard, (ik vond de opmerking van rolf wouters wel goed: bij de vraag knap en dom of lelijk en slim: ja ik heb je man gezien)

3.) ook niet de slimste die erbij zit maar wel eentje die voor wat actie gaat zorgen dus: VOOR

  dinsdag 2 november 1999 @ 07:20:00 #37
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212664
quote:
op 11-02-1999 om 06:54 AM schreef devilman_ het volgende: (bla bla ...)
2.) zuigt, met de intelligentie van een ingevroren visstick (bla bla ...)3.) ook niet de slimste die erbij zit maar wel eentje die voor wat actie gaat zorgen dus: VOOR

Niet mee eens D.

1500 gewone mensen willen niets liever dan zichzelf voor paal zetten op TV en wat doet John de Mol?

Hij trekt een of andere pijpslet(excusez le mot) onder zijn bureau vandaan en plaatst haar dubbel op zijn loonlijst.

Ik hoor Hummie al zeggen : "Medewerkers van EndeMol zijn niet uitgesloten van deelname, dat staat in de reglementen, dat weten de bewoners"

Ik vind het een grof schandaal. Dan liever die visstick maar.

En in het kader van de vuilbekkerij : Inderdaad, volgens mij is No3 een omgebouwde vent.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_212665
Ik ga voor Anouk en haar zus
pi_212666
Mijn hemeltje wat een huppeltutjes waren dat gisteren. Ik ben blij dat het forum weer werkt zodat de frustraties weer opgeschreven kunnen worden

Maar om mij mag er maar eentje in en dat is Anouk, daar kun je volgens mij wel mee lachen, het lijkt me een nuchtere meid met veel humor en dat kan het BB wel gebruiken, wat ze niet kunnen gebruiken is het gelebber van Ruud met die 3de juf. Daar staan we niet op te wachten althans ik niet, dat zou mij minder doen kijken naar BB. Ruud kan nog net met die sexistische opmerkingen : "He, ik zeg altijd tegen Bibi, hoe'ist met je Frutje"..., je zult dat toch moeten aanhoren als hij met die Juf zit te flikvlooien. Ik mag er niet aan denken, Ruud irriteert me al dan zal het alleen nog versterken. Maar dat zou VOO worst zijn, een oliebol minder ach....HAHAHAHA!!!

Ruud brengt al genoeg en vervelende opmerkingen, we moeten er niet meer hebben , dus blijft Anouk en die Juf 2 over. Die moeten ze gewoon bijspijkeren, maar die gaat vanzelf wel weer weg na 2 weken want ze kan haar hondje "Fiffie" niet missen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 2 november 1999 @ 08:15:00 #40
215 misterDre
Paint it black!
pi_212667
quote:
op 11-01-1999 om 11:19 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Doe Cyrille maar! En dan wil ik Ruud's gezicht wel eens zien als hij na een week te horen krijgt (nadat hij oraal bevredigd is door haar)dat het een omgebouwde is !


Zou best wel eens kunnen LOL

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 08:22:00 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_212668
Vraag 1: Knap & dom of Lelijk & inteligent?
Allen: Lelijk en inteligent

Vraag 2: Telegraaf, Volkskrant, of NRC ?
Allen : Telegraaf

Ik: Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_212669
Realiseert nou niemand van jullie zich dat juist de plaatsing van spraakmakende types zoals bijvoorbeeld Ruud, Bianca en ook Bart BB maakt wat het geworden is. Het is een typecasting geweest die je ook tegenkomt bij andere soaps. Vlakke kleurloze bewoners hadden een wel erg saaie serie opgelevert. Nu winden jullie je op over de twee nieuw te plaatsen bewoners, daar ben ik gelukkig mee. Het betekend dat VOO in iedergeval gezorgt heeft voor twee bijpassende, boven de kleurloze massa uitstekende types. Ik moet er toch niet aan denken, dat ik naar een groepje gemiddelde nederlanders zou moeten kijken.
pi_212670
Tanjalies je hebt gelijk hoor, als VOO er niemand meer in zou zetten zou het een saai zooitje worden en als ik eerlijk ben zou ik de TV niet meer ervoor aanzetten.

het is net zo als JR uit Dallas en Alexis uit Dynasty, waren die er ook niet zou er niets aan zijn.

Je hebt gelijk, ik ben benieuwd wat voor een hilariteit het geven gaat

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_212671
Ik weet bijna zeker dat Nicollette er niet in komt (heb ik zelf eerlijk gezegd ook geen voorkeur aan).
Maar de kijkers beslissen , Alhoewel??
blabla
pi_212672
Ik wil alvast even 1 gerucht ontkrachten..... Cyrille is geen omgebouwde, ze heeft bij mij op de middelbare school gezeten en toen ze 12 was, was ze al zo... of ze moet er wel heeeeel vroeg bij zijn geweest. Overigens was ze toen ook al zo maf.
ach..... tis maar een spelletje

  dinsdag 2 november 1999 @ 08:56:00 #46
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_212673
Nou ben ik ook niet zo te spreken over die Nicolete of hoe dat mens ook heet. maar Cyrille NEEEEEEEEEEE begint meteen een beetje populair over sex onder het motto dan kom ik er zeker wel in.

Ja het gaat haar nog lukken ook maar volgens mij is het gewoon een stom, lelijk, achterbaks hoertje wat ze zo van de straat hebben geplukt en met 2 lijntjes coke naar de studio hebben gelokt.

pi_212674
Om nu gelijk te oordelen en te veroordelen dat de derde kandidaat een dom, lelijk en hoertje zou zijn gaat me iets tever. Ik zou ook niet blij zijn met haar intrede in het huis maar de uitspraken zoals hierboven is niet echt netjes wel?

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 2 november 1999 @ 09:17:00 #48
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_212675
Even mijn visie op het geheel; Ik heb de dames even aanschouwt en snapte het meteen: In een vorig topic "URL Robinson" heb ik snel de personages van de Zweedse serie vergeleken met BB. Conclusie: Opvallend dat er in BB geen student(e) en geen allochtoon/medelander zit. Daarnaast zaten er in robinson twee beduidend ouderen( misschien iets voor de volgende nominatieronde, als Karin boos opstapt vanwege zoveel vrouwelijke concurrentie). Een studente en een Indonesisch meissje
komen er nu bij.

We zijn er in eerdere topics vaak eensluidend in: Veronica manipuleert en heerst. Maar de manier waarop men dat doet, begin ik bijna te bewonderen! Het bedenken van de extra belronde is commercieel gezien geniaal, de meisjes voorstellen in een avonduitzending ook!
Maar zeker de casting dient een compliment te krijgen! Er komt een leuk uitziende onschuldige studente in die niet op haar mondje gevallen is, en een sensuele Indonesische die dweept met Ruud, het huis in. doordat deze dames er niet slecht uitzien komt er natuurlijk ultimate spanning in het huis. Kennen jullie dat: HAANTJESGEDRAG? Vier mannnen die dadelijk allemaal rond de nieuwe vrouwen lopen te spinnen. En dan moeten ze nomineren! De mannen maken elkaar af in de volgende nominatieronde. Of zal Ruud nou echt voor zijn maatjes kiezen als die met Cyrille kan knuffelen? Dont think so!
Er komt een interessante Bb-week aan die de kijkcijfers doet stijgen en het topic-aantal doet verdubbelen.

tot slot: Rolfie ik weet dat je de hele dag op dit forum zit, je maakte gisteren al de zoveelste opmerking over een topic dat hier was geplaatst "Ja mensen, jullie kunnen echt bellen tot dinsdag 18.00, ookal wordt er weleens anders beweerd"

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_212676
Zeker weten 1 & 3 !
Die 3e is denk wel leuk met Ruud!

(Gggodverdikke he wat een lekkere tieten!)

  dinsdag 2 november 1999 @ 09:37:00 #50
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_212677
Ruud moet meteen terug naar de slaapkamer met twee schone handdoeken als hij zijn nieuwe bewoonsters ziet, anders gaat hij weer aan konten zitten zoals bij Anouk. Ik vraag mij alleen af of een studente, al is zij dan Telegraaf-lezend, niet te veel weerstand oplevert bij het Veronica publiek. Of heb ik nu te veel geloof in de openstaande lijnen en te weinig in de controle?
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_212678
quote:
op 11-02-1999 om 12:45 AM schreef Oxazepam het volgende:
Ik heb in een andere BB newsgroup gelezen dat Anouk ooit in Medisch Centrum West heeft gespeeld en inderdaad ze kwam me bekend voor!

Dus misschien doorgestoken kaart?


Welnee, wij horen net uit betrouwbare bron dat Anouk de schuilnaam is van een zekere Emily B., die in een vaag verleden iets met prins W.A. had. Deze liet haar helaas vallen voor een Argentijnse Rumsteak, en de rest is, zoals dat heet, Geschiedenis.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:04:00 #52
483 sdb
Pluk de dag
pi_212679
quote:
op 11-02-1999 om 12:33 AM schreef Re het volgende:
Is het iemand opgevallen dat die Nicorette zo met d'r mond vol tanden stond dat ze pardoes haar achternaam produceerde... niet dat ze gekozen wordt maar zo maak je het wel heel makkelijk niet?

ik ben de naam eigenlijk meteen vergeten


Bouwman/Bouman/Bauman/Bauwman ofzo. Ja, ik merkte aan d'r manier van praten: die gaat d'r achternaam zeggen! Maar ja, niet zo'n ramp.

Life is a moment in space


  dinsdag 2 november 1999 @ 10:12:00 #53
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212680
Punt een: Wie NU NOG graag dat huis ingaat, is wel heel erg ziekelijk op zoek naar roem en populariteit. Een zielig, vies, verwerpelijk narcistisch trekje is dat. Had Karin of Willem bijvoorbeeld hetzelfde gedaan? Die gingen gewoon blind op goed geluk voor het unieke van zo'n project. Geen goed woord voor over.

Wie moeten erin? Ik kies dan maar voor Anouk. Een 2e weiger ik te kiezen, allebij maf.

BigBadMotherFokker
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:19:00 #54
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212681
P.s. ik stel voor om die nieuwen lekker te laten spartelen en zich uitsloven, om ze vervolgens weg te stemmen. Wel zo eerlijk tegenover de huidige groep.

En voor diegenen die denken dat Ruud blij zou zijn met die Ciryl: ECHT NIET dus. Die zal eerder een beetje bang zijn en afstand houden. Weet je nog, hij hield van volle dijen en volle borsten.

BigBadMotherFokker
pi_212682
Ruud valt vooral op een blonde stoot met grote tieten zo zei hij zelf dus ik weet niet of ze bevalt bij Ruud
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')