quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:20 schreef CherryLips het volgende:Heeft iemand hier ervaring met de Canon Powershot A590IS en de A720IS? Ik twijfel tussen deze twee, de A720 ligt eigenlijk net iets boven het budget, maar als die 6 x zoom echt een groot verschil maakt, kan ik een uitzondering maken

. Gewoon voor huis- tuin- en keukenfoto's, van beestjes en feestjes en vakanties enzo.
ik heb de a710is, dat is precies dezelfde alleen met 1mp minder, maar ik ben er zeker tevreden over voor dat geld

Hij kostte afgelopen zomer nog 250 en dat was toen ook m'n max. budget. Het enige probleem is dat hij echt zwaar snel overbelicht is bij mooi weer, maar dat is met al die camera's die zo goedkoop zijn. Maar ik los dat meestal op door gewoon zelf m'n sluitertijd iets korter te zetten en klaar is kees

Hij past makkelijk los in je broekzak, heeft een groot scherm, start snel op. De video is ook behoorlijk goed, al gebruik ik dat alleen maar om korte filmpjes te maken om nog een korte indruk aan het thuisfront te sturen. En de 6x optische zoom is echt zwaar relaxed, dat is ook de reden dat ik hem genomen heb

ik weet het niet zeker maar zit er op die a590 geen uitklapbaar scherm? dat heeft de a720 dan weer niet, maar ik heb toen mn voor de goeie zoom gekozen

Als je voorbeeldfoto's wilt zien heb ik er wel een paar op m'n
website staan

Vanaf Berlijn heb ik er mee geschoten, maar mn m'n vietnam foto's zijn best aardig

De a720 kost nu iets van 175 online geloof ik, maar ik zou zeker niet voor minder gaan. M'n vriendin heeft een a460 ofzo, maar dat is echt helemaal prut, alleen maar overbelichte foto's en ook nog eens niks handmatig in te stellen