abonnement Unibet Coolblue
pi_57602413

Nog maar vier speelrondes te gaan en dan zit de Eredivisie van het seizoen 2007/2008 erop. De hoogste tijd om een elftal van het seizoen samen te stellen. Welke speler was het boegbeeld van zijn club? Wie was de revelatie van het seizoen? Beter gezegd: welke spelers staken er met kop en schouders bovenuit en verdienen een plekje in het Elftal van het seizoen 2007/2008? Dat gaan we in de komende weken samen bepalen!

Klinkt leuk, maar hoe gaan we dat doen?
Eerst gaan we spelers nomineren. Je stelt een elftal samen met op elke positie drie spelers. De bovenste krijgt drie punten, de tweede krijgt twee punten en de derde krijgt één punt. Aan het eind van de nominatieronde worden alle punten opgeteld en blijven er drie spelers over op elke positie. Vervolgens volgt er een laatste stemronde waar je elf spelers kunt selecteren. Uiteindelijk blijven er elf spelers over en hebben we het Elftal van het seizoen 2007/2008!

Ik heb het begrepen, hoe kan ik nomineren?
Voor de nominatieronde heb ik een tooltje ontwikkeld waarmee je je eigen opstelling kunt maken. Op deze webpagina kun je beginnen met het samenstellen van je elftal. Uiteindelijk rolt er een afbeelding uit die je kunt uploaden bij sites als Tinypic en Imgdumper (als FOK! maar niet geblokkeerd is). Om je nominatie definitief te maken post je de afbeelding in dit topic.

Ziet er hip uit, maar wat betekenen die nummers bij de spelers?
Die zorgen ervoor dat het tellen van de stemmen veel sneller gaat. Het heeft voor jullie dus geen betekenis.

Help! Ik wil een aanvaller op het middenveld zetten!
Sommige spelers kunnen op meerdere posities uit de voeten. Ik heb de database echter zo gemaakt dat ze op één plaats staan. Je kunt een middenvelder dus niet in de verdediging zetten. Als je dit toch wilt kan ik dat aanpassen in het systeem. Geef het even door via mail of PM. De meest recente wijzigingen in het systeem kun je hier vinden.

Help! Ik ben iemand vergeten en mijn nominatie staat al in het topic!
Als je wijzigingen wilt aanbrengen moet je gewoon even een nieuwe maken. Bewerk dan je eerste inzending in dit topic en haal die ook weg zodat ik niet de verkeerde invoer! Op een zeker moment zal ik aangeven welke pagina's van het topic ik ga invoeren. Als jouw inzending is ingevoerd is wijzigen niet meer mogelijk. Je kunt hier kijken of jouw nominatie al is ingevoerd.

Tot wanneer heb ik de tijd?
Je kunt je stem uitbrengen tot 20 april om 16.30 uur. Vervolgens zullen de stemmen geteld worden en volgt de definitieve stemronde.

Ik heb een andere vraag!
Geen nood! Ik ben te bereiken via de mail op . Je kunt me natuurlijk ook een PM sturen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Remote op 26-03-2008 15:47:22 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:02:24 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57602756
Tof!

Zal er eens aan beginnen...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57602866
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57602874
PSV
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_57603155
nou, zal eens kijken zo.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:23:58 #6
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57603202
Edit: aanpassingen gemaakt...




[ Bericht 26% gewijzigd door MarkNMGN op 26-03-2008 20:21:13 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57603233
Strak idee

Ik mis alleen Garcia Garcia en Quansah op het middenveld.
pi_57603240
Er zaten posities bij waar ik vrij lang over na moest denken, maar ik denk dat dit wel een correcte weergave is



Bij de keepers is dit de enige juist volgorde, elke andere volgorde zou absurd zijn m.i.
In de verdediging vond ik Marcellis de grootste verrassing, speelt zeer goed en constant, verdiend dit daarom ook.
Middenveld spreekt ook voor zich, Simons vond ik tegenvallen, daarom staat hij er niet in. Lindgren heeft een geweldig seizoen gedraaid bij Groningen en staat bij Ajax ook goed te spelen. De Jong staat erin vanwege de potentie die hij heeft en omdat hij ALS hij speelt erg sterk speelt. Volgend seizoen zou hij een basisplaats moeten hebben.
Sibon staat boven N'Kufo en Amrabat, omdat hij Heerenveen aanvallend gezien gewoon op sleeptouw heeft genomen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:25:32 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57603241
Ik ga er ook even voor zitten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57603304
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:25 schreef Blawh het volgende:
Ik mis alleen Garcia Garcia en Quansah op het middenveld.
En ik Pocognoli ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57603345
Voor Garcia Garcia en Pocognoli zal ik zorgen. Andere wensen hoor ik graag
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:31:33 #12
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57603359
Sulejmani als aanvallende middenvelder.

En het zou natuurlijk helemaal handig zijn als je ze ook schikt op positie ipv linie, maar dat zou wel te veel werk zijn.

Weet het zelf vaak niet eens
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57603385
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Remote het volgende:
Voor Garcia Garcia en Pocognoli zal ik zorgen. Andere wensen hoor ik graag
pi_57603410


Sulejmani vergeten Maar die komt toch wel door.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:40:59 #15
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57603547
De spelers waar geen discussie over mogelijk is zijn Gomes, de Cler, Affelay en Huntelaar lijkt me.

[ Bericht 3% gewijzigd door MarkNMGN op 25-03-2008 17:50:53 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57603578
Garcia Garcia en Pocognoli staan nu ook op het middenveld als het goed is. Als er problemen zijn hoor ik het wel
  Moderator dinsdag 25 maart 2008 @ 17:43:01 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_57603590


[ Bericht 45% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 25-03-2008 17:50:30 ]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:43:21 #18
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57603596


[ Bericht 9% gewijzigd door stefmans op 25-03-2008 19:26:34 ]
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:45:03 #19
159022 AminBen
El Maestro
pi_57603639
voila":



suggesties:
buitenspelers als Amrabat, George, Lamah, rechts of links op het middenveld?
Wilkshire heeft 8 assists op zijn naam staan uit mijn hoofd, meeste als rechtsback gespeeld maar staat op het middenveld.
pi_57603867


[ Bericht 7% gewijzigd door mcyodogg op 25-03-2008 19:37:17 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57603892


Ik zal de eerste 11 even verklaren:

Gomes:
Lijkt me duidelijk, heeft alles. Geweldige reflex, geweldige uitworp, geweldige uitstraling en sportief.

Boakye:
Een back die de afgelopen 2 seizoen hooguit 3 slechte wedstrijden heeft gespeeld. Bleef als 1 van de weinigen simpel overeind toen het elftal voor geen meter draaide. Goede techniek, is snel en sterk in de duels. Een dik verdiende plek in dit elftal dus, komende zomer naar een grotere club zou het beste voor hem zijn.

Heitinga:
Zeer complete verdediger die eindelijk een hele lange periode constant een hoog niveau haalt. Staat verdedigend zijn mannetje, is van waarde in de opbouw, 2 goede poten, blijft altijd nuchter en doet er alles aan om zich in details te verbeteren. Echte prof en een zeer complete verdediger, misschien pakt hij iets teveel kaarten.

Marcellis:
Heeft het vertrek van Alex toch voor 90% opgevangen, een zeer goede prestatie voor iemand van zijn leeftijd. Dachten we in Nederland een probleem te hebben voor de posities centraal achterin voor het Nederlands elftal, met Marcellis en Heitinga kan Nederland in de komende een heel behoorlijk centrum opstellen. Speelt erg volwassen en haalt constant een goed nivo.

Salcido:
Hele goede verdediger die zelden verzaakt, speelde volgens mij in het nationale team vaak als opkomende linksback en verdient daarom een plek je in het elftal als linksback. Ik vind hem verdedigend toch zeker ogen dan de Cler.


De Guzman:
Goede speler, heeft ook alles in zich om een goede en complete middenvelder te worden in een grotere competitie . Fantastische trap, goed inzicht, goede techniek en ook een redelijk linkerbeen. Hij moet alleen proberen het niet te makkelijk denken te kunnen.

Meeuwis:
Motor op het middenveld bij Roda en ook een belangrijke schakel. Een speler die ook nooit verzaakt, heeft tevens een erg goed inzicht, goede trap en een goed inzicht. Een echte elftal speler die naast het dichten van gaten ook voetballend zijn meerwaarde heeft.

Garcia Garcia:
Briljante aanvallende middenvelder. Een fabelachtige techniek, goed inzicht, goede individuele actie, goede pass/ schot en een (redelijk) goed linkerbeen. Ook zijn luiheid valt bij Heracles reuze mee, het is geen mannetjesputter maar hij loopt de kantjes er zeker niet vanaf. Een lust voor het oog en een speler die sinds de winterstop al enorm veel assists heeft gegeven en ook zelf regelmatig heeft gescoord, gebrek aan rendement werd hem verweten, maar dat gaat zeker niet op voor zijn periode bij Heracles.

Afellay:
Hij kan zo verschrikkelijk goed voetballen en het is ook een speler naar mijn hart. Snelheid, inzicht, techniek en een goede individuele actie. Afellay heeft het allemaal en hij zal de komende jaren ook uitgroeien tot echt een hele goede speler die het niveau van PSV ontstijgt. Het probleem van hem is dat hij zo vaak geblesseerd is, ook zijn linkerbeen is erg matig en zijn scorend vermogen moet ook echt verbeterd worden. Op '10' gepasseerd door Garcia Garcia, maar hij verdient zeker een plek in het elftal.


Huntelaar:
Tjah? Een garantie voor doelpunten. Staat altijd op de goede plek en heeft aan een halve kans genoeg. Beste spits in de eredivisie.

Sulejmani:
Bij lange na niet goed genoeg voor AZ, Pelle en Ari zijn inderdaad een paar klassen beter. Sulejmani is een van de revelaties van het seizoen en perfect op zijn plaats bij PSV. Wat zal AZ een spijt hebben dat ze hem niet hebben gekocht, hij is niet alleen veel beter dan die 3 andere spitsen die AZ heeft gekocht, hij is ook nog eens een paar keer zo goedkoop. Verschrikkelijk snel, scoort regelmatig en geeft ook zijn assists. Perfecte aanvalspartner voor naast of rondom Huntelaar.

Salcido en Boakye zullen als opkomende backs niet alleen hun tegenstanders zonder problemen in bedwang houden, ze maken ook gebruik van de regelmatig naar binnen knijpende Afellay en De Guzman.

Reekers ipv Penders omdat Penders zo'n miggel is die ik niet kan uitstaan.

[ Bericht 62% gewijzigd door Blawh op 26-03-2008 15:44:57 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:45 #22
73274 Prosac
Bedankt Ray
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:07:54 #23
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57604073
Leuk initiatief, Afstandbediening!

De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57604080
De aanpassingen die ik doe kun je hier terugvinden. Dan hoef ik niet elke keer te melden wat ik veranderd heb
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat enorm mooi gedaan Remote!
Ik had het systeem al liggen dus het leek me wel leuk om het even aan te passen voor FOK!
pi_57604083
Wow, wat enorm mooi gedaan Remote!
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')