abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_57814839
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef Julien het volgende:
Komt dat guy-buddy-friend eigenlijk nog ergens vandaan? Of hebben ze het zelf verzonnen. Verder is het een geweldige aflevering en ze zijn nu dus goed op weg in seizoen dertien na een matige start bij de eerste twee afleveringen.
Ja dat zeiden terrance and philip en die ngw master de hele tijd tegen elkaar,
heb je dat gemist? ::P
gr gr
  Donald Duck held donderdag 3 april 2008 @ 21:59:04 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57814935
Hij was wel lollig.
Maar ik hoop toch weer eens op echt Cartmangedoe, hij is veel te soft dit seizoen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57815030
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was wel lollig.
Maar ik hoop toch weer eens op echt Cartmangedoe, hij is veel te soft dit seizoen.
Gewoon een aflevering dat hij fucking hard nazi is ofzo of keiharde anti moslim ofzo, om een beetje te compenseren voor het begin van het seizoen?

Ik weet neit of Matt en Trey dat laatste aandurven....
gr gr
pi_57815172
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Gewoon een aflevering dat hij fucking hard nazi is ofzo of keiharde anti moslim ofzo, om een beetje te compenseren voor het begin van het seizoen?

Ik weet neit of Matt en Trey dat laatste aandurven....
Zij misschien wel, maar Comedy Central waarschijnlijk niet, net als toen met mohammed in Cartoon Wars.
pi_57815207
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Gewoon een aflevering dat hij fucking hard nazi is ofzo of keiharde anti moslim ofzo, om een beetje te compenseren voor het begin van het seizoen?

Ik weet neit of Matt en Trey dat laatste aandurven....
Heb je southpark nu pas voor het eerst gezien ofzo? Of zijn de 2 afleveringen over de cartoons je ontgaan?
  Donald Duck held donderdag 3 april 2008 @ 22:08:37 #231
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57815362
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon een aflevering dat hij fucking hard nazi is ofzo of keiharde anti moslim ofzo, om een beetje te compenseren voor het begin van het seizoen?

Ik weet neit of Matt en Trey dat laatste aandurven....
Een soort van nazi is ie altijd al geweest, met als tof hoogtepunt natuurlijk die passion of the jew aflevering.
Anti-moslim was ie in Cartoon Wars
Zulke dingen in South Park hebben altijd prima gekund, de makers weten het altijd op een perfecte manier te verpakken en relativeren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 3 april 2008 @ 22:18:35 #232
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57815757
Schitterende aflevering
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 3 april 2008 @ 22:24:00 #233
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57815935
De profeet Mohammed is al een keertje in South Park geweest, alleen toen was er nooit een grote ophef ontstaan.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  Donald Duck held donderdag 3 april 2008 @ 22:29:23 #234
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57816147
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef rakotto het volgende:
De profeet Mohammed is al een keertje in South Park geweest, alleen toen was er nooit een grote ophef ontstaan.
Inderdaad, dat was nog voor dat gedoe met die cartoons van die europese canadezen. Maar met die Cartoon Wars aflevering leverden ze wel weer een prachtig statement af op een heerlijke southparkmanier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57817026
Ja die cartoon wars had ik wel gezien. Maar ik vond dat nog niet eens zo keihard.
Ging niet over boeken verbranden en verscheuren.

Beetje Cartman als WIlders ofzo, Fitna 2 ofzo.
gr gr
pi_57817087
Denk dat het tegenwoordig niet meer mag van Comedy Central, dat nazi en moslimhaatgebeuren.

In seizoen 2 ofzo had Cartman nog een hitlersnor, hakenkruizen op ze kleding etc
In die Passion Of The Jew aflevering had hij geloof ik geen snor meer en waren de roodwitte vlaggen leeg.
  donderdag 3 april 2008 @ 23:05:09 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_57817380
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:18 schreef BOKA het volgende:

[..]

Dude, wat is er niet fantastisch aan Nippopolis.
Deze was een beetje saai.
Ja, foutje van mijn kant. Aflevering van vorige week gemist, dacht dat de Britney afl vorige week was...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 3 april 2008 @ 23:25:20 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_57818089
Okay, die was ook wel sterk, vooral de referenties naar de Jodenvervolging en de katten op zolder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_57818140
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja die cartoon wars had ik wel gezien. Maar ik vond dat nog niet eens zo keihard.
Ging niet over boeken verbranden en verscheuren.

Beetje Cartman als WIlders ofzo, Fitna 2 ofzo.
De kracht van southpark is voor mij juist altijd geweest dat de harde humor in dienst staat van de boodschap en niet het hard zijn om het hard zijn. Maargoed, dat is mijn mening.
pi_57818214
Wat ik mij al een tijdje afvraag, is er een reden dat de Canadezen in Southpark altijd een hoofd hebben, dat is opgedeeld in twee losse stukken? Of is dit gewoon de Southpark manier om aan te duiden dat het om Canadezen gaat?

Ik gok zelf het tweede, maar zeker weten doe ik het niet.
pi_57818743
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef santax het volgende:

[..]

De kracht van southpark is voor mij juist altijd geweest dat de harde humor in dienst staat van de boodschap en niet het hard zijn om het hard zijn. Maargoed, dat is mijn mening.
ben ik het ook wel mee eens
gr gr
  donderdag 3 april 2008 @ 23:59:51 #242
54038 slindenau
htn = vrltn!
pi_57819023
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef NX het volgende:

[..]

Hij is fucking geweldig... Ik heb me rot gelachen!

En vooraal die ene gast, maya hiii maya haaaa... hahahaha

En IKE heel zielig, in de sneeuw

Wat een aflevering

//EDIT
Ik heb alleen die negert nooit op het internet gezien, iemand een link?
Die Chocolate Rain neger kende ik idd ook nog niet, maar iets hoger in dit draadje staat een overzicht met video's waar hij ook bij zit .

Verder vond ik die Deense gasten die de plek van de Canadezen overnamen wel grappig...die vergelijking dat de Denen eigenlijk de Canadezen van Europa waren
Liberate tutame ex inferis.
  Donald Duck held vrijdag 4 april 2008 @ 00:16:07 #243
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57819382
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:29 schreef TheRuud het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag, is er een reden dat de Canadezen in Southpark altijd een hoofd hebben, dat is opgedeeld in twee losse stukken? Of is dit gewoon de Southpark manier om aan te duiden dat het om Canadezen gaat?

Ik gok zelf het tweede, maar zeker weten doe ik het niet.
Dat is inderdaad gewoon de Southpark manier om Canadezen neer te zetten. En Denen. Maar dat zijn eigenlijk gewoon Europese Canadezen.
Woman: Oh my God, what's wrong with their heads?
Man: It's all right, darling. They're just Canadian.
Woman: Oh.

Uit: Terrance and Phillip: Behind the Blow
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57819591
hij was leuk !
pi_57820024
wat een kut seizoen tot nu toe
so how's your evening so far?
pi_57820545
Geweldige aflevering . Na 2 matige afleveringen, komen er toch 2 sterke!
  Donald Duck held vrijdag 4 april 2008 @ 01:21:28 #247
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57820560
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef santax het volgende:

[..]

De kracht van southpark is voor mij juist altijd geweest dat de harde humor in dienst staat van de boodschap en niet het hard zijn om het hard zijn. Maargoed, dat is mijn mening.
In de eerste seizoenen was het nog wel wat anders. Geweld om het geweld. Schelden om het schelden. Maar later werden alle karakters beter uitgewerkt en werd de show veel intelligenter, subtieler en politiek gericht, met natuurlijk regelmatig nog de nodige dosis absurd geweld, die dan vaak inderdaad in dienst staat van het verhaal. Wat dat betreft zijn ze echt briljant bezig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57821389
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
Denk dat het tegenwoordig niet meer mag van Comedy Central, dat nazi en moslimhaatgebeuren.

In seizoen 2 ofzo had Cartman nog een hitlersnor, hakenkruizen op ze kleding etc
In die Passion Of The Jew aflevering had hij geloof ik geen snor meer en waren de roodwitte vlaggen leeg.
Dat was ook de bedoeling bij Passion of the Jew. Cartman richtte eerst gewoon een fanclub op voor The Passion. Op die eerste bijeenkomst heeft hij een bruin pakje aan en hangt er een zwart-rode banier voor het podium. Bij de tweede bijeenkomst heeft hij al grote vlaggen met adelaars erop achter zich en op het podium staat ook een grote adelaar afgebeeld. De hakenkruizen ontbreken echter nog.

Gaat er gewoon om dat Cartman heel sneaky die mensen misbruikt voor z'n anti-semitisme.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57821416
Heerlijke laatste 2 afleveringen! Ik realiseerde me gister niet helemaal dat het om de Writers Guild staking ging, maar toen ik dat door kreeg werd het allemaal opeens veel duidelijker en grappiger . Ook die typische canadese dingen er in, heerlijk
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 08:29:17 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_57822098
Ik vond het niet zo geweldig eigenlijk. Van mij mag het inderdaad ook wel wat harder allemaal.

De youtube filmpjes zeiden mij niet zo veel, ik kijk eigenlijk nooit op youtube. Dat Canada gedoe vind ik helemaal niet grappig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')